Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Міжрегіональне управління НАДС у Харківській та Сумській областях інформує
Анонс подій
21.04.2018
08:00 - Всеукраїнський суботник "День з благоустрою території населених пунктів Куп’янського району" Всеукраїнський суботник "День з благоустрою території населених пунктів Куп’янського району"
Заплановано провести заходи по впорядкуванню території, у тому числі прибудинкової, вулиць та доріг, автотранспортних зупинок, парків, скверів, кладовищ, братські могили, меморіальні комплекси, місця почесних поховань, узбіччя доріг, лісосмуги, берега водойм. Заплановано провести благоустрій пам’ятників, побілку дерев, бордюрів.
В рамках "Дня з благоустрою" особлива увага буде приділятись ліквідації несанкціоновних сміттєзвалищ, висадці та обліку висаджених дерев та квітників.
Організатор:Куп’янська РДА Час проведення:21.04.2018 08:00 Місце проведення:Територія Куп’янського району

10:00 - Участь в зональних змаганнях з футболу на призи клубу «Шкіряний м’яч» Участь в зональних змаганнях з футболу на призи клубу «Шкіряний м’яч» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:21.04.2018 10:00 Місце проведення:м. Чугуїв
16:00 - Участь збірної команди Куп'янського району з волейболу в обласних фінальних Спартакіадних змаганнях з видів спорту серед районів області та міст обласного значення. Участь збірної команди Куп'янського району з волейболу в обласних фінальних Спартакіадних змаганнях з видів спорту серед районів області та міст обласного значення. Організатор: Сектор у справах молоді та спорту Час проведення:21.04.2018 16:00 Місце проведення:смт.Пісочин
22.04.2018
10:00 - Участь у шаховому турнірі на Кубок чемпіонки світу Анни Ушеніної Участь у шаховому турнірі на Кубок чемпіонки світу Анни Ушеніної Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:22.04.2018 10:00 Місце проведення:На базі Палацу культури ім. В.Кошелєва смт. Ківшарівка
23.04.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах, в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах, в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Проведення заходів в рамках інформаційно-просвітницької кампанії серед батьків та дітей району Проведення заходів в рамках інформаційно-просвітницької кампанії серед батьків та дітей району Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
день - Виїзди до ЗЗСО з метою перевірки підготовки ПЗВ до роботи влітку Виїзди до ЗЗСО з метою перевірки підготовки ПЗВ до роботи влітку Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗЗСО району
день - Участь в обласній виставці-акції «SOS - вернісаж» Участь в обласній виставці-акції «SOS - вернісаж» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості».
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:23.04.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
11:00 - Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Про виконання заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді у загальноосвітніх навчальних закладах району;
2. Про виконання районного бюджету та бюджету району за І квартал 2018 року;
3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами районної державної адміністрації;
4. Підведення підсумків апаратної наради
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:23.04.2018 11:00 Місце проведення:Кабінет голови райдерж­адміністрації

13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації. Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації.
1. Проведення заходів щорічної Всеукраїнської акції "За чисте довкілля" на території району;
2. Поточний та капітальний ремонт доріг місцевого значення в 2018 році;
3. Рівень розрахунків за енергоносії;
4. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-енергопостачання;
5. Приведення тарифів на послуги ЖКГ до рівня еконмічно-обгрунтованих;
6. Моніторинг використання електроенергії, води в установах бюджетної сфери;
7. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:23.04.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Консультативно-дорадчі органи | Колегія райдержадміністрації | Поточна діяльність | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 2013 рік | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 19 червня 2013 року | ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ № 5 спільного засідання колегії Куп'янської райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району
ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ № 5 спільного засідання колегії Куп'янської райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району

 

Куп'янська районна державна адміністрація

ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ № 5

спільного засідання колегії

Куп'янської районної державної адміністрації

та адміністративно-господарського активу району

 

ІІІ. СЛУХАЛИ: Про забезпечення відкритості та прозорості у діяльності районної державної адміністрації та виконання Закону України “Про доступ до публічної інформації” на території району.

ВИРІШИЛИ: Розглянувши питання про забезпечення відкритості та прозорості у діяльності районної державної адміністрації та стан виконання Закону України “Про доступ до публічної інформації” на території району, колегія районної державної адміністрації та адміністративно-господарський актив району відзначають, що для реалізації прав громадян на доступ до інформації районною державною адміністрацією здійснюються певні заходи.

     Куп'янською районною державною адміністрацією, як розпорядником інформації, розроблено та затверджено у відповідному порядку ряд нормативних актів в частині надання інформації за запитами, що пройшли реєстрацію у Куп'янському міськрайонному управлінні юстиції Харківської області. Ці нормативно-правові акти оприлюднені на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації.

    У загальному відділі апарату райдержадміністрації та приймальні голови райдержадміністрації облаштовані спеціальні місця для роботи запитувачів з документами та їх копіями (окремі столи, стільці, ксерокс, фотоапарат). Інформація про ці місця розміщена на інформаційному стенді в райдержадміністрації та на сайті райдержадміністрації.

   Загальним відділом розроблений зразок інформаційного запиту та підготовлена інформація про відповідальних осіб, їх контактні телефони та місце розташування кабінету, в якому можна оформити запит.

    У 2012 році до райдержадміністрації надійшло 23 запити на інформацію. В більшості випадків в запитах порушувалися питання аграрної політики і земельних відносин, будівництва, реконструкції, капітального ремонту, культури і національної спадщини, освіти та сільського господарства. Станом на 06 червня 2013 року зареєстровано 24 запити на інформацію, які були адресовані Куп'янській районній державній адміністрації, 1 запит, адресований управлінню праці та соціального захисту населення та 1 запит до управління агропромислового розвитку районної державної адміністрації. Найбільшу кількість запитів становлять запити із земельних питань, рідше — сільського господарства. На всі запити надано відповіді згідно з вимогами ст. 20 Закону України „Про доступ до публічної інформації”, тобто у 5-ти денний термін та безоплатно.

  З моменту вступу в дію Закону України „Про доступ до публічної інформації” структура сторінок веб-сайту райдержадміністрації неодноразово переглядалася і продовжує переглядатися з метою удосконалення.

    В цілому можна відмітити, що в Куп’янській районній державній адміністрації робота з забезпечення відкритості та прозорості у діяльності районної державної адміністрації та виконання Закону України “Про доступ до публічної інформації” проводиться на належному рівні.

  Враховуючи вищезазначене, колегія районної державної адміністрації та адміністративно-господарський активу району вважають за необхідне рекомендувати:

     1. Заступникам голови, керівнику апарату районної державної адміністрації:

   1.1. Продовжувати вживати заходів щодо дотримання вимог актів чинного законодавства, що регламентують роботу із забезпечення доступу до публічної інформації.

    1.2. Посилити контроль за перебігом розгляду запитів на інформацію у підпорядкованих структурних підрозділах районної державної адміністрації.

     2. Начальникам управлінь, відділів та інших структурних підрозділів районної державної адміністрації:

    2.1. Безумовно дотримуватися вимог Порядку складання, подання та розгляду запитів на інформацію, розпорядником якої є Куп'янська районна державна адміністрація, затвердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації від                  14 вересня 2011 року № 351 (із змінами), що зареєстровано у Куп'янському міськрайонному управлінні юстиції 27 жовтня  2011 року за №1/114 та Порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, розпорядником якої є Куп'янська районна державна адміністрація, затвердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації від 21 лютого 2012 року № 81, що зареєстровано у Куп'янському міськрайонному управлінні юстиції  16 березня 2012 року за № 2/118.

    2.2. Вживати невідкладних заходів щодо надання своєчасної, достовірної, точної та повної інформації під час задоволення запиту на інформацію, розпорядником якої є структурний підрозділ районної державної адміністрації.

   2.3. Підтримувати в належному стані систему обліку та реєстрації запитів на інформацію, що надходять до структурних підрозділів районної державної адміністрації.

   3. Рекомендувати виконкомам сільських рад питання щодо стану виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» розглядати на засіданнях виконкомів не рідше одного разу на рік.

   4. Начальнику відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю та у справах преси та інформації апарату районної державної адміністрації Кучерявому В.В., начальнику загального відділу апарату районної державної адміністрації Єрмолаєнко А.С.:

    4.1. Активізувати роботу щодо організації інформування населення про права громадян, передбачені Законом України «Про доступ до публічної інформації».

    4.2. Взяти під особистий контроль опрацювання, систематизацію, аналіз та забезпечення задоволення запитів на інформацію, розпорядником якої є районна державна адміністрація, та надання консультацій під час оформлення запиту.

   5. Начальнику відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю та у справах преси та інформації апарату районної державної адміністрації Кучерявому В.В. підготувати проект розпорядження голови районної державної адміністрації із зазначеного питання.

(прийнято одноголосно)

 

Голова районної державної

адміністрації, голова колегії                                                                                           Г.Ківшар

 

Панікар

Єрмолаєнко

Переглядів: 18
Дата публікації: 08:51 05.07.2013
Версія для слабо- зорих