Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
18.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи з батьками дітей, які потребують соціального захисту Проведення роботи з батьками дітей, які потребують соціального захисту Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації. Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації.
1. Рівень розрахунків за енергоносії;
2. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
3. Поточний та капітальний ремонт доріг;
4. Проведення заходів по благоустрою території Куп’янського району;
5. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
6. Контроль за виконанням планових ремонтних робіт на об'єктах житлово-комунального господарства;
7. Створення запасів вугілля для закладів бюджетної сфери.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:18.06.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

19.06.2018
08:00 - Виїзний прийом громадян головою райдержадмініст­рації Ситником М.М. Виїзний прийом громадян головою райдержадмініст­рації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:19.06.2018 08:00 Місце проведення:с.Грушівка
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:19.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№4
09:00 - Видача сертифікатів про завершення курсів заступникам керівникам з НВР та учителям початкових класів, щодо організації роботи у 1 класі 2018/2019 н.р. Видача сертифікатів про завершення курсів заступникам керівникам з НВР та учителям початкових класів, щодо організації роботи у 1 класі 2018/2019 н.р. Організатор:Відділ освіти Час проведення:19.06.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
10:00 - Засідання творчої групи учителів початкових класів: «Патріотичне виховання учнів початкової школи» Засідання творчої групи учителів початкових класів: «Патріотичне виховання учнів початкової школи» Організатор:Відділ освіти Час проведення:19.06.2018 10:00 Місце проведення:Відділ освіти
20.06.2018
08:00 - Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:20.06.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Плановий моніторинг стану здійснення соціальної роботи Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Харківським обласним ЦСССДМ Плановий моніторинг стану здійснення соціальної роботи Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Харківським обласним ЦСССДМ Організатор:Харківський обласний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:20.06.2018 09:00 Місце проведення:Кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
13:30 - Заходи до 95-річчя Куп'янського району Заходи до 95-річчя Куп'янського району Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:20.06.2018 13:30 Місце проведення:Площа, м. Куп'янськ
14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:20.06.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
14:00 - Участь учнів ЗЗСО району в заходах присвячених 95-річчю Куп’янському району Участь учнів ЗЗСО району в заходах присвячених 95-річчю Куп’янському району Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.06.2018 14:00 Місце проведення:площа Центральна м. Куп'янськ
14:00 - Проведення спільного профілактичного рейду з метою проведення роз’яснювальної роботи з дітьми та батьками щодо попередження правопорушень і злочинів під час канікул Проведення спільного профілактичного рейду з метою проведення роз’яснювальної роботи з дітьми та батьками щодо попередження правопорушень і злочинів під час канікул Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:20.06.2018 14:00 Місце проведення:Територія району
19:00 - Участь випускників 11-х класів ЗЗСО району у міськрайонному святі «Бал випускників» Участь випускників 11-х класів ЗЗСО району у міськрайонному святі «Бал випускників» Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.06.2018 19:00 Місце проведення:площа Центральна м. Куп'янськ
Докладніше
Пошук
Посилання





 














Структурні підрозділи | Апарат райдержадміністрації | Відділ фінансово-господарського забезпечення | Положення про відділ фінансово-господарського забезпечення
Положення про відділ фінансово-господарського забезпечення

 ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови райдержадміністрації

13.07.2016 № 393

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ фінансово-господарського забезпечення апарату

Куп’янської районної державної адміністрації

1. Загальні засади

1.1. Відділ фінансово-господарського забезпечення (далі – відділ) є структурним підрозділом апарату районної державної адміністрації, який утворюється головою районної державної адміністрації з метою здійснення фінансового, матеріально-технічного та господарського забезпечення діяльності апарату районної державної адміністрації, структурних підрозділів районної державної адміністрації, які не є юридичною особою, а також служби у справах дітей, сектору у справах молоді та спорту, архівного відділу районної державної адміністрації (далі – структурних підрозділів районної державної адміністрації).

Відділ підпорядковується голові районної державної адміністрації та керівнику апарату районної державної адміністрації.

1.2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства фінансів України, іншими актами законодавства, що регламентують бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність районної державної адміністрації, розпорядженнями голів обласної та районної державних адміністрацій, Регламентом районної державної адміністрації, Інструкцією з діловодства у Куп’янській районній державній адміністрації, Положенням про апарат районної державної адміністрації, а також цим Положенням.

1.3. Відділ у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами районної державної адміністрації, органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, установами та організаціями, що належать до сфери управління районної державної адміністрації (далі — підпорядковані установи).

2. Основні завдання та функції відділу

Основними завданнями відділу є:

2.1. Ведення бухгалтерського обліку з виконання бюджету, здійснення матеріально-технічного, господарського забезпечення діяльності апарату районної державної адміністрації, структурних підрозділів районної державної адміністрації. Ведення бухгалтерського обліку відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку.

2.2. Складання та своєчасне надання до фінансового управління Куп’янської районної державної адміністрації та Куп’янського управління Державної казначейської служби України Харківської області в установлені строки періодичної, квартальної, річної звітності про використання коштів на утримання апарату районної державної адміністрації, структурних підрозділів районної державної адміністрації та про використання коштів по інших програмах. Складання державної статистичної, зведеної та іншої звітності в порядку, встановленому законодавством.

2.3. Запобігання виникненню негативних явищ у фінансово-господарській діяльності, виявлення і мобілізація внутрішньо-господарських резервів, здійснення матеріально-технічного, господарського забезпечення діяльності районної державної адміністрації.

2.4. Відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами.

2.5. Систематичне проведення аналізу даних бухгалтерського обліку та звітності щодо причин зростання дебіторської та кредиторської заборгованості, розроблення та здійснення заходів щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, організація її списання відповідно до чинного законодавства.

2.6. Забезпечення відповідних структурних підрозділів районної державної адміністрації даними бухгалтерського обліку та звітності для прийняття обґрунтованих управлінських рішень, складання економічно обґрунтованих калькуляцій собівартості послуг, що можуть надаватися за плату відповідно до законодавства, визначення можливих ризиків фінансово-господарської діяльності.

2.7. Розробка та забезпечення здійснення заходів щодо дотримання та підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни працівників відділу та працівників бухгалтерських служб бюджетних установ, які підпорядковані районній державній адміністрації.

2.8. Ведення обліку касових та банківських операцій.

2.9. Нараховування заробітної плати, нарахування та утримання із заробітної плати усіх видів платежів згідно з чинним законодавством та відображення їх у бухгалтерському обліку.

2.10. Ведення обліку розрахунків з підприємствами, установами, організаціями.

2.11. Ведення обліку по розрахунках з підзвітними особами.

2.12. Здійснення обліку товарно-матеріальних цінностей, малоцінних і швидкозношуваних предметів та основних засобів.

2.13. Здійснення обліку скриньок, товарно-матеріальних цінностей, переданих на відповідальне збереження від Харківської обласної державної адміністрації та інших установ і організацій.

2.14. Своєчасне проведення інвентаризації, переоцінки та індексації (за необхідності) основних засобів і матеріальних цінностей, інвентаризації грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу.

2.15. Здійснення нарахувань амортизації на основні засоби.

2.16. Складення кошторису доходів і видатків, планів асигнувань по апарату районної державної адміністрації, структурним підрозділам районної державної адміністрації та інших програмах, у разі необхідності внесення змін до них.

2.17. Складення бюджетних запитів по апарату районної державної адміністрації, структурним підрозділам районної державної адміністрації та інших програмах.

2.18. Складення штатного розпису по апарату районної державної адміністрації, структурним підрозділам районної державної адміністрації, в разі необхідності внесення змін до нього протягом року та погодження його згідно з чинним законодавством.

2.19. Забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів.

2.20. Дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, їх реєстрації в органах Державної казначейської служби України та здійсненні платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань.

2.21. Своєчасне та в повному обсязі перерахування податків і зборів (обов’язкових платежів) та надання періодичної, квартальної та річної звітності до уповноважених органів державної влади відповідно до вимог чинного законодавства України.

2.22. Забезпечення дотримання вимог нормативно-правових актів щодо використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів стосовно проведення господарських операцій.

2.23. Забезпечення дотримання порядку проведення розрахунків, підготовка матеріалів щодо організації процедур закупівлі за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти.

2.24. Забезпечення достовірності та правильності оформлення інформації, включеної до реєстрів бюджетних зобов'язань та бюджетних фінансових зобов'язань.

2.25. Забезпечення повними та достовірними даними підтвердних документів, які формуються та подаються в процесі казначейського обслуговування.

2.26. Забезпечення зберігання, оформлення та передачі до архівного відділу районної державної адміністрації оброблених первинних документів та облікових регістрів, які є підставою для відображення у бухгалтерському обліку операцій та складення звітності.

2.27. Систематичне та оперативне оприлюднення публічної інформації про фінансовий стан районної державної адміністрації, результати її діяльності та рух бюджетних коштів. Своєчасне розміщення на порталі Є-дата звітів, договорів та іншої необхідної інформації згідно з вимогами Закону України “Про відкритість використання публічних коштів”.

2.28. Своєчасне оформлення матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів.

2.29. Здійснення заходів щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час контрольних перевірок, проведених державними органами, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства.

2.30. Контроль за утриманням у належному технічному та санітарному стані службових приміщень, дотриманням техніки безпеки і протипожежних правил, раціональним використанням і збереженням матеріальних цінностей (стільці, столи, шафи, телефонні апарати, розмножувальна та комп'ютерна техніка тощо).

2.31. Підготовка проектів договорів та інших господарсько-правових угод, пов'язаних з виконанням покладених на відділ обов'язків, з наступним їх укладенням в установленому законодавством порядку.

2.32. Здійснення господарсько-технічних заходів щодо придбання та систематичного оновлення оргтехніки, комп'ютерних систем, технічних засобів пpaцi, обладнання робочих місць керівництва та працівників апарату районної державної адміністрації, структурних підрозділів районної державної адміністрації.

2.33. Здійснення адміністрування локальної комп’ютерної мережі, технічного захисту інформації.

2.34. Забезпечення підтримання комп’ютерної техніки апарату, структурних підрозділів районної державної адміністрації в належному робочому стані.

2.35. Розробка та встановлення необхідних для користувачів комп’ютерних програм.

2.36. Здійснення контролю за дотриманням користувачами правил безпеки у комп’ютерній мережі.

2.37. Проведення технічного обслуговування копіювально-розмножувальної техніки.

2.38. Здійснення забезпечення районної державної адміністрації фірмовими бланками, бланками бухгалтерського обліку, замовлення та придбання папок, почесних грамот, посвідчень для працівників районної державної адміністрації, виготовлення печаток і штампів.

2.39. Забезпечення в установленому порядку та визначені строки оприлюднення інформації, яка відповідно до Закону України “Про доступ до публічної інформації” є публічною, крім інформації з обмеженим доступом, розміщення її на офіційному веб-сайті Куп'янської районної державної адміністрації.

2.40. Вжиття заходів щодо захисту персональних даних при їх обробці в процесі виконання своїх повноважень у порядку, визначеному Законом України “Про захист персональних даних”.

Відділ виконує в межах компетенції інші завдання, передбачені чинним законодавством України.

3. Права відділу

Відділ має право:

3.1. Представляти районну державну адміністрацію в установленому порядку з питань, що відносяться до компетенції відділу, в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, фондах загальнообов'язкового державного соціального страхування, на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форми власності.

3.2. Встановлювати обґрунтовані вимоги до порядку оформлення і подання до відділу структурними підрозділами районної державної адміністрації, в тому числі апарату, первинних документів для їх відображення у бухгалтерському обліку.

3.3. Запитувати в установленому законодавством порядку в структурних підрозділах органів виконавчої влади, органах місцевого самоврядування інформацію щодо бухгалтерського обліку та звітності, брати участь у нарадах та інших заходах, що проводяться в районні державній адміністрації, які належать до компетенції відділу.

3.4. Вносити голові районної державної адміністрації пропозиції щодо удосконалення порядку ведення бухгалтерського обліку, складення звітності, здійснення поточного контролю, провадження фінансово-господарської діяльності.

3.5. Вносити на розгляд голові районної державної адміністрації проекти розпоряджень голови районної державної адміністрації, доповідних записок, пропозицій з питань, що належать до компетенції відділу.

4. Структура відділу

4.1. Структура відділу, чисельність його працівників затверджуються розпорядженням голови районної державної адміністрації за поданням керівника апарату районної державної адміністрації.

4.2. Відділ очолює начальник. Начальник відділу-головний бухгалтер призначається на посаду та звільняється з посади головою районної державної адміністрації за поданням керівника апарату районної державної адміністрації згідно з чинним законодавством України.

4.3. Прийняття (передача) справ головним бухгалтером у разі призначення або звільнення з посади здійснюється після проведення внутрішньої перевірки стану бухгалтерського обліку та звітності, за результатами якої оформляється відповідний акт.

4.4. Працівники відділу призначаються на посади та звільняються з посад головою районної державної адміністрації за поданням начальника відділу, погодженим із керівником апарату районної державної адміністрації згідно з чинним законодавством України.

5. Начальник відділу - головний бухгалтер

5.1. Організовує роботу з ведення бухгалтерського обліку, здійснення матеріально-технічного, господарського забезпечення діяльності районної державної адміністрації та забезпечує виконання завдань, покладених на відділ.

5.2. Планує роботу відділу, забезпечує виконання поточних планів роботи відділу.

5.3. Здійснює керівництво діяльністю відділу, визначає завдання і розподіляє обов’язки між працівниками відділу з урахуванням вимог щодо забезпечення захисту інформації та запобігання зловживанням під час ведення бухгалтерського обліку, аналізує результати роботи працівників відділу та вживає заходів щодо підвищення ефективності їх діяльності, організовує розроблення посадових інструкцій працівників відділу, забезпечує дотримання ними трудової дисципліни.

5.4. Погоджує кандидатури працівників районної державної адміністрації, яким надається право складати та підписувати первинні документи щодо проведення господарських операцій, пов'язаних з відпуском (витрачанням) грошових коштів, документів, товарно-матеріальних цінностей, нематеріальних активів та іншого майна.

5.5. Забезпечує у межах своїх повноважень заходи щодо відшкодування винними особами збитків від нестач, розтрат, крадіжок. Бере участь в оформленні матеріалів щодо відшкодування втрат від нестач і крадіжок власності, контролює подання в необхідних випадках матеріалів до слідчих і судових органів.

5.6. Подає голові районної державної адміністрації пропозиції щодо:

визначення облікової політики, зміни обраної облікової політики з урахуванням особливостей діяльності районної державної адміністрації і технології оброблення облікових даних, у тому числі системи та форм внутрішньогосподарського (управлінського) обліку та правил документообігу, додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності та контролю за господарськими операціями з метою подальшого вдосконалення організації бухгалтерського обліку та звітності з виконання кошторисів;

визначення оптимальної структури відділу та чисельності його працівників;

призначення на посаду та звільнення з посади працівників відділу;

створення умов для належного збереження майна, цільового та ефективного використання фінансових, матеріальних (нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів;

визначення джерел погашення кредиторської заборгованості;

притягнення до відповідальності працівників відділу за результатами контрольних заходів, проведених державними органами та підрозділами районної державної адміністрації, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства;

удосконалення порядку здійснення поточного контролю;

організації навчання працівників відділу з метою підвищення їх професійно-кваліфікаційного рівня;

забезпечення працівників відділу нормативно-правовими актами, довідковими та інформаційними матеріалами щодо ведення бухгалтерського обліку та складення звітності.

5.7. Підписує звітність та документи, які є підставою для:

перерахування податків і зборів (обов'язкових платежів);

проведення розрахунків відповідно до укладених договорів;

приймання і видачі грошових коштів;

оприбуткування та списання рухомого і нерухомого майна;

проведення інших господарських операцій.

5.8. Відмовляє у прийнятті до обліку документів, підготовлених з порушенням встановлених вимог, а також документів щодо господарських операцій, що проводяться з порушенням законодавства, та інформує голову районної державної адміністрації про встановлені факти порушення бюджетного законодавства.

5.9. Здійснює контроль за:

відображенням у бухгалтерському обліку всіх господарських операцій, що проводяться районною державною адміністрацією;

складенням звітності;

цільовим та ефективним використанням фінансових, матеріальних (нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів, збереженням майна;

дотриманням вимог законодавства щодо списання (передачі) рухомого та нерухомого майна районної державної адміністрації;

правильністю проведення розрахунків при здійсненні оплати товарів, робіт та послуг, відповідністю перерахованих коштів обсягам виконаних робіт, придбаних товарів чи наданих послуг згідно з умовами укладених договорів, у тому числі договорів оренди;

відповідністю взятих бюджетних зобов'язань відповідним бюджетним асигнуванням, паспорту бюджетної програми (у разі застосування програмно-цільового методу в бюджетному процесі) та відповідністю платежів взятим бюджетним зобов'язанням та бюджетним асигнуванням;

станом погашення та списання відповідно до законодавства дебіторської заборгованості районної державної адміністрації;

додержанням вимог законодавства під час здійснення попередньої оплати товарів, робіт та послуг у разі їх закупівлі за бюджетні кошти;

оформленням матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів;

розробленням та здійсненням заходів щодо дотримання та підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни працівників відділу;

усуненням порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами та підрозділами, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства.

5.10. Погоджує документи, пов'язані з витрачанням фонду заробітної плати, встановленням працівникам посадових окладів, надбавок, доплат та премій.

5.11. Здійснює систематичний аналіз даних бухгалтерського обліку та звітності щодо причин зростання дебіторської та кредиторської заборгованості, розробляє та здійснює заходи щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, організовує та списує заборгованість відповідно до законодавства.

5.12. Складає звіти щодо відомостей за окремими показниками про потребу, плани асигнувань, фактичні витрати на мобілізаційну підготовку в цілому щодо районної державної адміністрації.

5.13. Систематично та оперативно оприлюднює публічну інформацію.

5.14. Відповідає за ведення у відділі бази персональних даних “Заробітна плата”.

5.15. Забезпечує зберігання, оформлення та передачу до архівного відділу районної державної адміністрації оброблених первинних документів та облікових регістрів, які є підставою для відображення у бухгалтерському обліку операцій та складення звітності.

5.16. Виконує інші обов’язки, передбачені чинним законодавством України.

5.17. Начальник відділу-головний бухгалтер у разі виникнення у нього сумніву щодо законності виданого головою районної державної адміністрації розпорядження, доручення повинен вжити заходів відповідно до законодавства з питань державної служби.

5.18. Начальник відділу-головний бухгалтер або особа, яка його заміщує, не може отримувати безпосередньо за чеками та іншими документами готівкові кошти і товарно-матеріальні цінності, а також виконувати обов'язки голови районної державної адміністрації на період його тимчасової відсутності.

5.19. Оцінка виконання начальником відділу-головним бухгалтером своїх повноважень проводиться відповідно до порядку, затвердженого Міністерством фінансів України.

5.20. У разі тимчасової відсутності начальника відділу-головного бухгалтера (відрядження, відпустка, тимчасова втрата працездатності тощо) виконання його обов'язків покладається на головного спеціаліста відділу.

5.21  Начальник відділу-головний бухгалтер у разі невиконання або неналежного виконання покладених на нього повноважень несе відповідальність згідно з чинним законодавством.

 

Керівник апарату райдержадміністрації                                                                          О.Кубрак 

Горбашова

Переглядів: 199
Дата публікації: 13:33 30.05.2012
Версія для слабо- зорих