Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
23.02.2018
08:00 - Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:23.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
08:30 - Апаратна нарада відділу освіти Апаратна нарада відділу освіти Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.02.2018 08:30 Місце проведення:Відділ освіти
09:30 - Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.02.2018 09:30 Місце проведення:Відділ освіти
10:00 - Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації
Про стан виконання Урядової програми "Доступні ліки"
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:23.02.2018 10:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

10:00 - Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад
на тему: "Виконання бюджету за 2017 рік"
Організатор:Фінансове управління Куп'янської РДА Час проведення:23.02.2018 10:00 Місце проведення:м.Куп'янськ, вул. Садова, 52

12:00 - Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації
«Реалізація проектів регіонального розвитку у 2018 році»
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:23.02.2018 12:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

25.02.2018
10:00 - Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:25.02.2018 10:00 Місце проведення:Спортивний зал Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст.
26.02.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району, пункт реєстрації м.Харків, ХРЦОЯО
день - Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості»
день - Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні споруди району
день - Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Організатор:ССД Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:каб.ССД
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Контроль за розчисткою доріг від снігу та посипкою ПСС на підвідомчих територіях;
4. Рівень розрахунків за енергоносії;
5. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
6. Планування заходів по поточному та капітальному ремонту доріг по району;
7. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:26.02.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Поточна діяльність | Плани роботи | 2013 рік | Плани роботи районної державної адміністрації на місяць | План основних заходів Куп’янської районної державної адміністрації в серпні 2013 року
План основних заходів Куп’янської районної державної адміністрації в серпні 2013 року

ЗАТВЕРДЖУЮ

Перший заступник

голови районної

державної адміністрації

___________ В. Білозерський

19 липня 2013 р.

План основних заходів

Куп’янської районної державної адміністрації в серпні 2013 року

Дата місяця

 

Найменування заходу

 

Місце проведення

Час проведення

 

Виконавець

Відмітка про виконання

1

2

3

4

5

6

01

Семінар-навчання працівників апарату, керівників управлінь та відділів райдержадміністрації за участю керівника апарату райдержадміністрації Панікар О.О.

Районний Будинок культури

11.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

01-10

Участь збірної команди району з шахів в міжнародному турнірі “Золота хвиля”

м. Геніченськ

 

Начальник відділу у справах сім’ї, молоді та спорту райдерж­адміністрації Ковальов Г.О.

 

05, 12, 19, 26

Нарада з керівниками житлово-комунальних підприємств району під головуванням заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Говорова М.М.

 

05, 12, 19, 26

Апаратна нарада у голови райдержадміністрації

Кабінет голови райдержадміністрації

8.00-9.00

Керівник апарату райдержадміністрації Панікар О.О.

 

05, 12, 19, 26

Апаратні наради у першого заступника, заступників голови та керівника апарату райдержадміністрації

Кабінети першого заступника, заступників голови райдержадміністрації та керівника апарату райдержадміністрації

9.00-10.00

Перший заступник голови райдержадміністрації

Білозерський В.І., заступники голови райдержадміністрації Ситник М.М., Дробот А.Д., керівник апарату райдержадміністрації Панікар О.О., начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

06-08

Огляд-конкурс з питань підготовки загальноосвітніх, дошкільних, позашкільних навчальних закладів до нового 2013/2014 навчального року

Територія району

 

Начальник відділу освіти райдерж­адміністрації Жадановська Т.В.

 

6

Відправлення на відпочинок та оздоровлення дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки до дитячого закладу “Школа Бойка”

м. Люботин

 

Начальник відділу у справах сім’ї, молоді та спорту райдерж­адміністрації Ковальов Г.О.

 

06, 13, 20, 27

Прийом громадян в громадській приймальні

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

8.00-17.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

 

 

06,20

 

 

14,28

 

 

 

02, 16

 

 

08, 22

Виїзні прийоми громадян:

 

- головою райдержадміністрації Г.В.Ківшарем

 

- першим заступником голови райдержадміністрації В.І. Білозерським

 

- заступником голови райдержадміністрації        А.Д. Дроботом

 

- заступником голови райдержадміністрації М.М. Ситником

 

 

с. Сенькове,

с. Петропавлівка

 

с. Глушківка,

с. Кучерівка

 

с. Грушівка,

с. Кіндрашівка

 

 

ЗАТ АФ “8 Березня”

ФГ “Клепки”

 

 

8.30

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Єрмолаєнко А.С.

голова райдержадміністрації Г.В.Ківшар,

 

перший заступник голови райдержадміністрації          В.І. Білозерський,

 

заступник голови райдержадміністрації Дробот А.Д.

 

заступник голови райдержадміністрації Ситник М.М

 

07

“Гаряча лінія” по захисту прав споживачів

Кабінет № 15 райдержадміністрації

 

Начальник управління економіки райдержадміністрації Мироненко Л.В.

 

07, 14, 21

Демонстрація кінофільмів

ПЗОВ “Сосновий”

 

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

8

Перевірка стану організації роботи з кадрових питань,з контрольними документами, питань діловодства, зі зверненнями громадян в відділ культури і туризму райдерж­адміністрації

Відділ культури і туризму райдерж­адміністрації

15.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

08

Мистецька година “Борис Гмиря: життя задля України” (до 110-річчя від дня народження)

Центр соціально-побутової адаптації с.Курилівка-1

10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

9

“Прямий зв’язок” голови районної державної адміністрації Ківшаря Г.В. з населенням району

Кабінет № 10 райдержадміністрації

9.00-10.00

Начальник відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю та у справах преси і інформації апарату райдержадміністрації  Кучерявий В.В.

 

10

Відправлення на відпочинок та оздоровлення дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки до ПЗОВ “Гвоздика”

с. Кирилівка

 

Начальник відділу у справах сім’ї, молоді та спорту райдерж­адміністрації Ковальов Г.О.

 

10

Година корисних порад “Азбука права”

Центральна районна бібліотека

9.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

12

Засідання комісії по контролю за розрахунками за спожиті енергоносії під головуванням заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

11.00-12.00

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Говорова М.М.

 

 

12, 26

 

14, 28

 

09, 23

 

08, 22

Особистий прийом громадян:

- головою райдержадміністрації Г.В.Ківшарем;

- першим заступником голови райдержадміністрації В.І.Білозерським

- заступником голови райдержадміністрації  А.Д.Дроботом

- заступником голови райдержадміністрації М.М.Ситником

Громадська приймальня

8.00-11.00

Голова райдержадміністрації Ківшар Г.В.,

перший заступник голови райдержадміністрації Білозерський В.І.

заступник голови райдержадміністрації Дробот А.Д.

заступник голови райдержадміністрації        Ситник М.М.

 

14

Спартакіада з видів спорту в ПЗО “Сосновий” з нагоди Дня Незалежності України

ПЗОВ “Сосновий”

 

Начальник відділу у справах сім’ї, молоді та спорту райдерж­адміністрації      Ковальов Г.О.

 

14

Інформаційна година “В.Глушков — піонер кібернетики”

Міський терцентр

10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

14

Спартакіада з видів спорту в ПЗОВ “Сосновий” з нагоди Дня Незалежності України

ПЗОВ “Сосновий”

 

Начальник відділу у справах сім’ї, молоді та спорту райдерж­адміністрації      Ковальов Г.О.

 

14

Засідання Комісії з питань з питань захисту прав дитини

Служба у справах дітей райдерж­адміністрації

11.00

Начальник служби у справах дітей райдерж­адміністрації      Діденкова Л.І..

 

15

Нарада заступників керівників загальноосвітніх навчальних закладів району з виховної роботи

Відділ освіти райдерж­адміністрації

10.00

Начальник відділу освіти райдерж­адміністрації Жадановська Т.В.

 

15

Засідання Ради по роботі з кадрами

Районний Будинок культури

10.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

15,

22, 29

„Гаряча” телефонна лінія

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

9.00-17.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

15

Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

11.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

16

Відправлення на відпочинок та оздоровлення дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки до санаторію “Таврія”

м. Херсон

 

Начальник відділу у справах сім’ї, молоді та спорту райдерж­адміністрації       Ковальов Г.О.

 

17

Година спілкування “Свято яблучних пирогів”

Центральна районна бібліотека

14.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

19-30

Підготовчі заходи до проведення Всеукраїнського рейду “Урок”

Служба у справах дітей райдерж­адміністрації

 

Начальник служби у справах дітей райдерж­адміністрації      Діденкова Л.І.

 

20

Нарада керівників загальноосвітніх навчальних закладів району

Відділ освіти райдерж­адміністрації

10.00

Начальник відділу освіти райдерж­адміністрації Жадановська Т.В.

 

21

Спільне засідання колегії райдержадміністрації та районної організації роботодавців у сфері агропромислового комплексу

1. Стан і перспективи розвитку галузі тваринництва в господарствах району

2. Про хід виконання Програми розвитку малого і середнього підприємництва в Куп’янському районі та Програми розвитку сфери побутового обслуговування населення в Куп’янському районі

3. Про виконання заходів з підготовки житлово-комунального господарства та соціальної сфери району до роботи в осінньо-зимовий період 2013/2014 років

4. Про підсумки виконання бюджету району за І півріччя 2013 року

Районний Будинок культури

10.00

Заступник голови райдержадміністрації Ситник М.М., управління агропромислового розвитку, управління економіки, фінансове управління райдержадміністрації,

заступник голови райдержадміністрації Дробот А.Д..,відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації

 

21

Нарада з головними інженерами господарств району під головуванням заступника голови райдержадміністрації Ситника М.М. з питань підготовки кормозбиральної техніки

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

21

Дайджест цікавих повідомлень “Головне державне свято України”

Центральна районна бібліотека

10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

21

Семінар-нарада з відповідальними працівниками військово-облікової служби сільських рад району, працівниками ОРВК

Приміщення спецчастини

11.00

Завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдерж­адміністрації Чалий П.А.

 

22

Засідання колегії працівників культури району, семінар-нарада для клубних працівників

Районний Будинок культури

10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

22

Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат

Кабінет першого заступника голови райдерж­адміністрації

11.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

22

Семінар для працівників бібліотек району “Дитяче читання — цінність культури нації”

Центральна районна бібліотека

11.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

23

Історична година “Державний прапор України як символ миру і добра”

Центральна районна бібліотека

01/11/00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

23,24

Проведення заходів з нагоди до Дня прапора, Дня незалежності України.

Заклади культури району

 

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

23

Урок державності “Під вільним сонцем моя Україна величавим розмаєм цвіте”

Центральна районна бібліотека

10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

23

Апаратна нарада в начальника відділу освіти райдерж­адміністрації

Відділ освіти райдерж­адміністрації

10.00

Начальник відділу освіти райдерж­адміністрації Жадановська Т.В.

 

26-30

Перевірка готовності спортивних майданчиків ЗОШ району до нового 2013/2014 навчального року

Територія району

 

Начальник відділу у справах сім’ї, молоді та спорту райдерж­адміністрації       Ковальов Г.О.

 

27

Засідання постійно діючої комісії райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян під головуванням голови райдержадміністрації         Ківшаря Г.В.

Загальний відділ апарату райдержадміністрації

9.00

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Єрмолаєнко А.С.

 

27

Семінар для головних бухгалтерів сільських рад району з питань поліпшення якості планування бюджетів та ефективного і раціонального використання бюджетних коштів”

Фінансове управління райдерж­адміністрації

10.00

Начальник фінансового управління райдерж­адміністрації      Потапова А.С.

 

28

Засідання районної комісії з питань розвитку підприємництва в Куп’янському районі

Кабінет № 19 райдерж­адміністрації

10.00

Начальник управління економіки райдерж­адміністрації   Мироненко Л.М.

 

28

Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення

Управління праці та соціального захисту населення

14.30

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

28

Навчання та здача заліків посадових осіб райдерж­адміністрації, які мають допуск до державної таємниці

Приміщення спецчастини

11.00

Завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдерж­адміністрації Чалий П.А.

 

29

Засідання робочої групи з питань забезпечення своєчасності сплати податків, внесення інших обов’язкових платежів та ефективного використання бюджетних коштів

Кабінет № 15 райдержадміністрації

10.00

Начальник управління економіки  райдержадміністрації Мироненко Л.В.

 

29

Районна педагогічна конференція педагогічних працівників району

Петропавлівський сільський Будинок культури

10.00

Начальник відділу освіти райдерж­адміністрації Жадановська Т.В.

 

30

Нарада з головними зоотехніками господарств району під головуванням заступника голови райдержадміністрації Ситника М.М. з питань підсумків роботи галузі тваринництва за 8 місяців 2013 року

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

Дата та час уточнюється

Участь у святковому концерті до Дня незалежності України та Дня міста і району

 

 

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

Протягом місяця

Місячник “Діти, які опинились у складних життєвих обставинах — в центрі уваги”

Територія району

 

Начальник служби у справах дітей райдерж­адміністрації Діденкова Л.І..

 

Протягом місяця

Комплектування учнів загальноосвітніх навчальних закладів району педагогічними кадрами

Відділ освіти райдерж­адміністрації

 

Начальник відділу освіти райдерж­адміністрації Жадановська Т.В.

 

Протягом місяця

Проведення обліку дітей шкільного віку в мікрорайонах, закріплених за навчальними закладами на території сільських рад району

Територія району

 

Начальник відділу освіти райдерж­адміністрації Жадановська Т.В.

 

Згідно з планом

Проведення масових заходів в ПЗОВ “Сосновий”

ПЗОВ “Сосновий”

 

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

За окремим графіком

Перевірка підприємств, що надають ЖКП з питань правильності нарахування пільг категоріям населення, які мають на них право згідно з діючим законондавством

Управління праці та соціального захисту населення

10.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації      Польоха О.І.

 

Друга декада місяця

Вивчення питання щодо завершення призову громадян на строкову військову службу весною 2013 року

Сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдерж­адміністрації

 

Завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдерж­адміністрації Чалий П.А.

 

Друга декада

Засідання державної надзвичайної протиепізоотичної комісії

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

Друга декада

Засідання районної Координаційної ради з питань захисту прав споживачів

Кабінет № 19 райдерж­адміністрації

10.00

Начальник управління економіки райдерж­адміністрації Мироненко Л.М.

 

Третя декада

Засідання комісії з питань розпорядження землями за межами населених пунктів району

Кабінет голови райдержадміністрації

10.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

Третя декада

Засідання комісії з обстеження технічного стану житлових будинків, об’єктів громадського призначення, де можливе масове перебування людей і ліквідація аварійно-небезпечних об’єктів

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації

10.00

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації    Говорова М.М.

 

Третя декада

Засідання конкурсної комісії з питань часткового відшкодування з місцевих бюджетів відсоткових ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого і середнього підприємництва для реалізації інвестиційних проектів

Кабінет № 19 райдерж­адміністрації

10.00

Начальник управління економіки райдерж­адміністрації Мироненко Л.М.

 

Третя декада

Засідання районної комісії з питань обстеження підприємств заготівлі і переробки металобрухту

Кабінет № 19 райдерж­адміністрації

10.00

Начальник управління економіки райдерж­адміністрації Мироненко Л.М.

 

Протягом місяця

Участь керівництва райдержадміністрації в засіданнях виконкомів та сесій сільських рад району

Сільські ради району

 

Керівництво райдержадміністрації

 

Протягом місяця

Участь керівництва райдержадміністрації в сходах громадян та зустрічах з трудовими колективами господарств та установ району

Територія району

 

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

 

Начальник відділу організаційно

-кадрової роботи апарату райдерж­адміністрації                                                       Т.Тугумова

 

Тугумова

Переглядів: 3
Дата публікації: 11:48 06.08.2013
Версія для слабо- зорих