Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
25.02.2018
10:00 - Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:25.02.2018 10:00 Місце проведення:Спортивний зал Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст.
26.02.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району, пункт реєстрації м.Харків, ХРЦОЯО
день - Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості»
день - Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні споруди району
день - Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Організатор:ССД Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:каб.ССД
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
11:00 - Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Про виконання районного бюджету та бюджету району за 2017 рік.
2. Про хід реалізації в районній державній адміністрації вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”
3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами районної державної адміністрації.
4. Підведення підсумків апаратної наради.
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:26.02.2018 11:00 Місце проведення:Кабінет голови районної державної адміністрації

13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Контроль за розчисткою доріг від снігу та посипкою ПСС на підвідомчих територіях;
4. Рівень розрахунків за енергоносії;
5. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
6. Планування заходів по поточному та капітальному ремонту доріг по району;
7. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:26.02.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

27.02.2018
09:00 - Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 4
09:00 - Засідання методичної ради ІМЦ Засідання методичної ради ІМЦ Організатор:Відділ освіти Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
09:30 - Перевірка виконкому Глушківської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Перевірка виконкому Глушківської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:27.02.2018 09:30 Місце проведення:Глушківська сільська рада
13:00 - Урок державності «Провісник духовної свободи» (до 80-річчя від дня народження В. Чорновола) Урок державності «Провісник духовної свободи» (до 80-річчя від дня народження В. Чорновола) Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:27.02.2018 13:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
16:00 - Позачергове засідання регіональної комісії з питань ТЕБ та НС Харківської області Позачергове засідання регіональної комісії з питань ТЕБ та НС Харківської області
Підведення підсумків функціонування територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Харківської області у 2017 році та основні завдання на 2018 рік
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:27.02.2018 16:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Поточна діяльність | Плани роботи | 2013 рік | Виконання планів роботи райдержадміністрації за квартал 2013 року | Звіт про виконання плану роботи Куп’янської райдержадміністрації за І квартал 2013 року
Звіт про виконання плану роботи Куп’янської райдержадміністрації за І квартал 2013 року

Звіт

про виконання плану роботи Куп’янської райдержадміністрації

за І квартал 2013 року

Протягом І кварталу 2013 року Куп’янською райдержадміністрацією проведена значна робота щодо виконання та здійснення контролю за виконанням законів України, указів і розпоряджень Президента України, постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень голів обласної і районної державних адміністрацій та заходів, передбачених планом роботи в межах наданих повноважень.

І. Питання для розгляду на засіданнях колегії районної державної адміністрації

Протягом І кварталу проведено два спільних засідання колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району:

20 лютого в Районному Будинку культури відбулося засідання колегії райдержадміністрації з порядком денним:

1. Про стан виконання в районі Національного плану дій щодо реалізації Конвенції ООН “Про права дитини” на період до 2016 року.

2. Про підсумки виконання у 2012 році Програми створення матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків у Куп’янському районі на 2012-2016 роки.

3. Про підсумки роботи з контрольними документами в Куп’янській райдержадміністрації у 2012 році.

4. Про підсумки роботи із зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації за 2012 рік.

20 березня в районному Будинку культури проведено спільне засідання колегії райдержадміністрації та районної організації роботодавців у сфері агропромислового комплексу. На засіданні було розглянуто питання:

1. Про стан підготовки та проведення весняно-польових робіт у сільськогосподарських підприємствах району.

2. Про стан дотримання фінансово-бюджетної дисципліни на підприємствах, в установах та організаціях району у 2012 році.

3. Про стан виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади органами місцевого самоврядування району у 2012 році.

4. Про хід виконання рішення колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району від 19 грудня 2012 року “Про стан виконання Програми соціального захисту населення Куп'янського району за 11 місяців 2012 року”

За підсумками засідань колегії з кожного питання прийняті рішення та розпорядження голови райдержадміністрації.

ІІ. Питання для розгляду в робочому порядку

Протягом кварталу відділом організаційно-кадрової роботи підготовлено 52 проекти розпоряджень з кадрових питань та 8 спільних розпоряджень голови райдержадміністрації і голови районної ради з питання відзначення працівників відзнаками районного рівня.

Вивчено та проінформовано облдержадміністрацію і керівництво райдержадміністрації з таких питань: про покращення інформування голови ОДА, про стан вирішення проблем соціально-економічного розвитку району (вакансії), про календарний план заходів на лютий, березень та квітень 2012 року, про план роботи райдержадміністрації на ІІ квартал 2012 року, про зміни у керівництві РДА, про використання міжнародної технічної допомоги, про притягнення державних службовців до дисциплінарної відповідальності, про зміни облікових даних державних службовців, про якісний склад державних службовців та осіб, зарахованих до кадрового резерву на посади державних службовців, про стан виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади виконкомами сільських рад району, про стан кадрової роботи та з питань дотримання законодавства про державну службу за 2012 рік, перелік ювілейних та пам’ятних дат на 2013-2014 р.р., про державних службовців, звільнених з посад, про склад оргкомітету з проведення конкурсу „Кращий державний службовець”.

Сектором контролю на апаратні наради у голови райдержадміністрації підготовлено 10 інформацій про те, що порушень термінів виконання не було, всі управління та відділи райдержадміністрації, територіальні органи центральних органів виконавчої влади дотримувались вимог контрольних документів.

Відповідно до Указу Президента від 26 липня 2005 року № 1132 «Питання контролю за виконанням указів, розпоряджень і доручень Президента України» протягом І кварталу 2013 року сектором контролю аналізувався стан виконання виконання указів, розпоряджень і доручень Президента України, актів і доручень Кабінету Міністрів України, актів міністерств, передбачених розпорядчими документами голови обласної державної адміністрації та власними розпорядчими документами. У звітному періоді 2013 року було зареєстровано 26 розпоряджень голови обласної державної адміністрації, з них взято на контроль 8 розпоряджень. Також зареєстровано та взято на контроль 10 доручень голови обласної державної адміністрації, 2 розпорядження та 4 доручення голови райдержадміністрації. Протягом І кварталу 2013 року здійснювався контроль за дотриманням вимог контрольних документів виконавцями під час виконання 138 завдань, сформованих на виконання 83 розпорядчих документів. За наслідками цієї роботи підготовлено 4 аналітичних інформації та проінформовано голову та керівника апарату райдержадміністрації. За підсумками І кварталу 2013 року підготовлено та надано 3 інформації голові райдержадміністрації про виконання документів, що підлягають індивідуальному контролю, в розрізі структурних підрозділів райдержадміністрації. Всього в звітному періоді 2013 року перебувало на контролі 452 документи, всі вони були виконані без порушень термінів. Подовжено терміни виконання по 13 контрольним документам, а саме, розпорядженням голови райдержадміністрації із земельних питань.

На виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації Добкіна М.М від 09.12.2010 року № 689 “Про покращення рівня виконавської дисципліни в роботі з контрольними документами в Харківській ОДА” сектором контролю апарату райдержадміністрації було проаналізовано стан роботи з контрольними документами в райдержадміністрації у 2012 році та в І кварталі 2013 року, проведено інвентаризацію документів минулих років, станом на 01.01.2013 року їх перебувало на контролі 104. Ця робота триває постійно, за її результатами знято з контролю з початку 2013 року 30 документів. Всього взято на контроль з початку 2012 року 911 документів, з початку 2013 року 209 документів, знято з контролю у 2012 році 930 документів, з початку 2013 року 232 документи. Кількість документів, виконаних з порушенням терміну у 2012 році — 6. Документів, виконаних з порушенням терміну з початку 2013 року, не було.

Загальним відділом апарату райдержадміністрації здійснювався аналіз роботи із зверненнями громадян за грудень 2012 року (звіт та статистичні дані за показниками Класифікатора у порівнянні з відповідним періодом минулого року направлені до відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації, підготовлена інформація голові райдержадміністрації)

Підготовлено і направлено до облдержадміністрації інформацію щодо тематики виданих головою райдержадміністрації розпоряджень та засідань колегії.

Направлено до юридичного та організаційного відділів апарату облдержадміністрації реєстр та копії розпоряджень голови адміністрації, прийнятих протягом грудня 2012 року (розпорядження голови райдержадміністрації №№ 643-755), січня та лютого 2013 року (розпорядження голови райдержадміністрації №№ 1- 50).

Здійснювалось опрацювання проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, їх реєстрація, тиражування та направлення заінтересованим юридичним та фізичним особам (№№ 51-107), опрацювання вхідної кореспонденції, прийом та відправка електронної пошти, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, опрацьовано 470 вхідних документів та 892 вихідних документів, організовувалась доставка документів за призначенням і ведення «Розносної книги».

Щоденно здійснювалось посвідчення гербовою та іншими печатками адміністрації документів, які видавались, погоджувались або затверджувались, керівництвом адміністрації та державних актів на право власності на землю. Здійснювалась робота по підготовці та видачі копій документів минулих років на запити громадян.

Протягом І кварталу одержано і зареєстровано 52 звернення громадян. Організовано роботу щодо їх розгляду та своєчасного інформування заявників про наслідки розгляду звернень та прийняті рішення.

Підготовлено порядок денний та протокол засідання колегії райдержадміністрації та зборів адміністративно - господарського активу, яке відбулося 20.02.2013 року та порядок денний та протокол засідання колегії райдержадміністрації та районної організації роботодавців у сфері агропромислового комплекс, яка відбулася 20.03.2013 року..

Здійснювалася реєстрація та опрацювання запитів на інформацію, контроль за дотриманням строків виконання та підготовка відповідей. За звітний період зареєстровано 20 запитів на інформацію, тематика запитів: земельні питання, питання освти та роботи навчальних закладів, агропромислового комплексу.

01 березня 2013 року, здійснено перевірку — в районному центрі соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді з питання організації роботи із зверенннями громадян та діловодства. В процесі здійснення перевірки надавалася методична допомога, про виявлені недоліки складений акт, який доведений до керівника структурного підрозділу з рекомендаціями та вимогою інформувати в місячний термін про усунені недоліки.

Сектором взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації протягом кварталу проведено інформування голови райдержадміністрації з питання “Про рівень правопорядку і захист конституційних прав і свобод громадян”.

Відділом з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю та у справах преси і інформації апарату райдержадміністрації Здійснювався щотижневий аналіз публікацій в засобах масової інформації щодо роботи райдержадміністрації, сільських рад. Всього на сторінках міськрайонної газети „Вісник Куп’янщини”, газет „Українській формат”, „Наш город”, „Франт” розміщено з початку року 104 інформації про діяльність райдержадміністрації.

При здійсненні аналізу щодо критичних виступів на адресу РДА за звітний період, виявлено 1 критичну статтю.

Підготовлена і надана у визначений термін інформація до ОДА:

- про стан передплати періодичних видань;

- щодо релігійного життя району;

- щоквартальна інформація про удосконалення системи інформування;

- про роботу з ветеранськими організаціями;

- про отримання інформації щодо суспільно-політичної та соціально-економічної ситуації в районі (паспорт);

- про додаткові заходи щодо забезпечення відкритості у діяльності органів державної влади;

- щодо критичних виступів в адресу райдержадміністрації;

- про виконання заходів до Дня Соборності, Дня героїв Крут;

щодо забезпечення оновлення інформації на веб сайті ОДА.

Працівниками управління праці та соціального захисту населення проведена робота щодо поповнення даних Єдиного державного автоматизованого реєстру, у І кварталі внесено: ветеранів війни - 1210 чол., ветеранів праці - 2503 чол., ветеранів ВВС та ОВС - 136 чол., реабілітованих - 2 чол., постраждалих внаслідок катастрофи на ЧАЕС - 202 чол., інвалідів загального захворювання — 833 чол., пільговиків за соціальною ознакою - 51 чол., «Дитина війни» - 3949 чол., пенсіонерів за профознакою - 278 чол., багатодітних сімей-149

Управлінням економіки протягом кварталу проводилася робота щодо здійснення аналізу економічної діяльності та фінансового стану підприємств, що перебувають у комунальній власності, здійснення аналізу виконання основних заходів Програм соціального та економічного розвитку району, малого підприємництва та побутового обслуговування населення за I квартал 2013 року. Проведена робота щодо здійснення аналізу стану виконання місцевих бюджетів та пошуку резервів щодо їх наповнення.

Робота спеціалістів служби у справах дітей райдержадміністрації протягом кварталу була направлена на роботу з дітьми, які проживають у прийомних сім’ях, під опікою, піклуванням та на питання щодо розвитку сімейних форм виховання дітей на території району.

Відділом цивільного захисту розроблено та затверджено “План основних заходів цивільного захисту Куп'янського району Харківської області на 2013 рік”, “Організаційно-методичні вказівки щодо навчання населення Куп'янського району захисту та діям у надзвичайним ситуаціям”, “План-графік проведення на підприємствах, в установах, організаціях спеціальних об'єктових навчань, тренувань з цивільного захисту”. Всі плануючі документи розміщені на офіційному сайті РДА.

Підготовлено проект та підписано головою райдержадміністрації Наказ начальника цивільного захисту Куп'янського району від 12 лютого 2013 року № 2 Про створення оперативного штабу щодо виконання заходів безаварійного пропуску осінньо-зимових дощових паводків, льодоходу і весняної повені у 2013 році.

Підготовлено проект та 25 лютого 2013 року підписано головою райдержадміністрації розпорядження № 45 Про підсумки виконання Програми створення матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій.

Підготовлено проект та 26 березня 2013 року підписано головою райдержадміністрації розпорядження № 92 “Про забезпечення належного протипожежного стану лісових насаджень в пожежонебезпечний період 2013 року”, яким затверджено План організаційних і практичних заходів щодо запобігання виникненню лісових пожеж у Куп'янському районі у пожежонебезпечний період 2013 року .

ІІІ. Вивчення роботи, надання практичної допомоги та взаємодія з органами місцевого самоврядування

Відділом організаційно-кадрової роботи постійно надавалася практична та методична допомога працівникам виконкомів сільських рад, управлінь та відділів райдержадміністрації з кадрових питань та з питань, що стосуються функціональних обов'язків відділу.

У січні зібрані та узагальнені звіти про виконання виконкомами сільських рад делегованих повноважень органів виконавчої влади за ІІ півріччя 2012 року. Розроблений графік перевірок з питань вивчення стану виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади виконавчими комітетами сільських рад району на 2013 рік.

Зібрані плани роботи виконкомів та сесій сільських рад на 2013 рік. Протягом кварталу проведено 2 семінари-навчання для сільських голів та секретарів сільських рад.

Проводилася постійна робота з підготовки матеріалів, інформацій, доповідей, проектів районних програм, проектів рішень з питань, які виносилися протягом кварталу на розгляд сесії районної ради; взято участь у засіданні постійних комісій районної ради.

Управлінням економіки протягом кварталу проводилась робота по наданню практичної допомоги виконкомам сільських рад по застосуванню на практиці законодавчих актів з питань, що відносяться до компетенції управління економіки.

Відповідно до Закону України “Про здійснення державних закупівель” від 1.06.2010року №2289-IV управлінням економіки здійснювалася робота з надання методичної допомоги виконкомам сільських рад щодо проведення конкурсних торгів на закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти.

Керуючись Бюджетним кодексом України, ст. 7, 10, 12, 265 Податкового кодексу України, пунктом 24 частини першої ст.26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” фахівцями управління економіки надавалися методичні рекомендації органам місцевого самоврядування щодо розробки проекту рішення “Про затвердження Положення про порядок сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки”;

Відповідно до Постанови КМУ від 12 липня 2006 року № 959 “Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення” надавалися методичні рекомендації органам місцевого самоврядування щодо приведення тарифів на житлово-комунальні послуги до економічно обґрунтованих;

Керуючись наказом Державної податкової адміністрації України від 21.12.2010 року № 975 управлінням економіки надавалися методичні рекомендації щодо Порядку видачі довідки про право фізичної особи на отримання доходу від податкового агента без утримання податку (форма № 3 ДФ).

Відповідно до наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.12.2009 року № 396 ”Про затвердження Положення про порядок передачі квартир (будинків), жилих приміщень у гуртожитках у власність громадян” (зі змінами) та Закону України “Про приватизацію державного житлового фонду ” від 19.06.1992 року № 2482-XII надавалась методична рекомендація щодо приватизації житлового фонду.

Відділом з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю та у справах преси і інформації апарату райдержадміністрації вивчалася суспільно-політична ситуація на території сільських рад, проводився аналіз публікацій в місцевих засобах масової інформації щодо роботи виконкомів сільських рад. Надано консультативну допомогу з питань ведення обліку осередків політичних партій та громадських організацій, що розташовані на підвідомчій території.

За звітний період сектором взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації надана методична та практична допомога органам місцевого самоврядування в організації мобілізаційної підготовки підприємств, установ і організацій, що перебувають у комунальній власності або залучаються ними до виконання мобілізаційних завдань.

Відділом освіти райдержадміністрації надано методичну допомогу закладу, що атестується (Піщанської ЗОШ І-ІІІ ст.). Проведено Державну атестацію Піщанської ЗОШ І-ІІІ ст. Матеріали атестації узагальнено та надано до ГУОН та Харківської академії неперервної освіти.

Вивчався стан викладання образотворчого мистецтва в загальноосвітніх закладах району, матеріали перевірки узагальнено та винесено на нараду керівників ЗНЗ

З метою дотримання бюджетної дисципліни фінансовим управлінням райдержадміністрації поводився контроль за своєчасністю затвердження постійних кошторисів та планів асигнувань сільських рад в 2013 році. Спеціалісти фінансового управління брали участь в перевірках делегованих повноважень органів виконавчої влади на території району. За результатами перевірок виявлено незаконних витрат бюджетних коштів на суму 30,12 тис. грн. За звітний період надавалася практична допомога сільським радам при складанні бюджетів, внесенні змін та уточнень до бюджетів, питань ведення бухгалтерського обліку.

Управлінням праці та соціального захисту населення проводилася спільна робота щодо оформлення документів для призначення соціальних виплат і допомоги.

Відповідно до Указу Президента від 26 липня 2005 року № 1132 «Питання контролю за виконанням указів, розпоряджень і доручень Президента України» протягом І кварталу 2013 року сектором контролю аналізувався стан виконання виконання указів, розпоряджень і доручень Президента України, актів і доручень Кабінету Міністрів України, актів міністерств, передбачених розпорядчими документами голови обласної державної адміністрації та власними розпорядчими документами. У звітному періоді 2013 року було зареєстровано 26 розпоряджень голови обласної державної адміністрації, з них взято на контроль 8 розпоряджень. Також зареєстровано та взято на контроль 10 доручень голови обласної державної адміністрації, 2 розпорядження та 4 доручення голови райдержадміністрації. Протягом І кварталу 2013 року здійснювався контроль за дотриманням вимог контрольних документів виконавцями під час виконання 138 завдань, сформованих на виконання 83 розпорядчих документів. За наслідками цієї роботи підготовлено 4 аналітичних інформації та проінформовано голову та керівника апарату райдержадміністрації.

За підсумками І кварталу 2013 року сектором контролю апарату райдержадміністрації підготовлено та надано 3 інформації голові райдержадміністрації про виконання документів, що підлягають індивідуальному контролю, в розрізі структурних підрозділів райдержадміністрації. Всього в звітному періоді 2013 року перебувало на контролі 452 документи, всі вони були виконані без порушень термінів. Подовжено терміни виконання по 13 контрольним документам, а саме, розпорядженням голови райдержадміністрації із земельних питань.

На виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації Добкіна М.М від 09.12.2010 року № 689 “Про покращення рівня виконавської дисципліни в роботі з контрольними документами в Харківській ОДА” сектором контролю апарату райдержадміністрації було проаналізовано стан роботи з контрольними документами в райдержадміністрації у 2012 році та в І кварталі 2013 року, проведено інвентаризацію документів минулих років, станом на 01.01.2013 року їх перебувало на контролі 104. Ця робота триває постійно, за її результатами знято з контролю з початку 2013 року 30 документів. Всього взято на контроль з початку 2012 року 911 документів, з початку 2013 року 209 документів, знято з контролю у 2012 році 930 документів, з початку 2013 року 232 документи. Кількість документів, виконаних з порушенням терміну у 2012 році — 6. Документів, виконаних з порушенням терміну з початку 2013 року, не було. Інформацію за підсумками 2012 року надіслано до відділу контролю апарату облдержадміністрації.

На виконання листа обласної державної адміністрації від 20.01.2012 року № 01-84/648 протягом січня 2013 року сектором контролю проаналізовано стан виконання завдань, визначених у 41 дорученні голови облдержадміністрації, які перебували на контролі у IV кварталі 2012 року, та 35 дорученнях, які були виконані протягом І кварталу 2013 року. Інформацію за IV квартал 2012 року надіслано до відділу контролю апарату облдержадміністрації.

Відділом цивільного захисту надавалася методична допомога сільським радам в питанні організації роботи консультаційних пунктів при сільських радах району відповідно до вимог наказу МНС України від 07.06.2011 року № 587 Про затвердження Методичних рекомендацій щодо порядку створення, обладнання та забезпечення функціонування консультаційних пунктів при житлово-експлуатаційних організаціях та сільських (селищних) радах з питань цивільного захисту та „Типового положення про консультаційний пункт щодо дій населення у надзвичайних ситуаціях та організації роботи евакокомісій КіндрашівськійҐ Смородьківській, Курилівській сільським радам.

Працівники райдержадміністрації протягом кварталу брали участь у роботі сесій та засіданнях виконкомів сільських рад.

V. Контроль за виконанням документів

Протягом І кварталу сектором контролю та структурними підрозділами райдержадміністрації проводилася постійна робота щодо контролю за виконанням вимог законів України, Указів і доручень Президента України, постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації.

На виконання Закону України „Про звернення громадян” здійснювались організаційно-технічні заходи щодо організації особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, обліку письмових звернень. За звітний період в Куп’янській райдержадміністрації було зареєстровано 52 звернення громадян, з них колективних – 1 звернення. Зареєстровані звернення громадян надійшли з таких джерел: - загальний відділ (на особистому прийомі) – 11; - загальний відділ (поштою) – 4; - облдержадміністрація – 5; - особистий прийом керівництва райдержадміністрації – 32. В більшій кількості звернень, які зареєстровані в І кварталі 2013 року, порушувалися з питання соціального захисту — 22 звернення. Меншу кількість звернень становлять звернення з порушеними питаннями: аграрної політики і земельних відносин — 15 звернень, комунального господарства — 5 звернень, житлової політики — 2 звернення, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку — 2 звернення, сім'я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура — 1 звернення, культура, культурна спадщина, туризм — 1 звернення, праці і заробітна плата — 1 звернення, інше —2 звернення.

Для розгляду та вирішення питань, порушених у зверненнях, направлено до управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації (Польоха О.І.) 18 звернень громадян, з питання надання матеріальної допомоги та інших виплат, для вирішення в межах чинного законодавства та інформування заявника.

На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» організовано особисті прийоми громадян керівництвом адміністрації згідно з затвердженим графіком.

Протягом І кварталу 2013 року проведено 8 особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації, в тому числі 3 виїзних прийомів громадян в с.Глушківка, с.Піщане та с.Смородьківка. Під час проведення особистого прийому громадян головою райдержадміністрації звернулося 10 громадянина, на порушені питання надані роз’яснення або залишені на контролі. Заступниками голови райдержадміністрації проведено 28 особистих прийомів, з них 13 виїзних в селах та на підприємствах району. Під час проведення особистих прийомів заступників голови райдержадміністрації звернулося 42 громадянина, на звернення надані роз’яснення, всі питання прийняті до відома для керівництва в роботі.

Сектором контролю здійснювався контроль за дотриманням управлінням економіки райдержадміністрації терміну виконання завдання, визначеного в зверненні та передбаченого Законом України “Про статус народного депутата”. Відповідь депутату була надіслана своєчасно — 12.03.2013 року.

Відповідно до Типової інструкції з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 року № 1242 сектором контролю також здійснювався контроль за своєчасним і повним наданням інформації головному виконавцю щодо виконання 4 розпоряджень голів обласної і районної державних адміністрацій та 1 листа облдержадміністрації. Зміст інформації відповідав визначеним завданням, терміни надання інформації головному виконавцю не порушувались. Протягом звітного періоду на контролі перебувало 1 звернення народного депутата України. Відповідь депутату була надіслана своєчасно — 12.03.2013 року.

Начальник юридичного відділу апарату райдержадміністрації здійснював прийом громадян району, під час якого відвідувачам надавалась безкоштовна юридична допомога. Крім цього, за окремим графіком проводився прийом громадян начальником юридичного відділу у громадській приймальні міськрайонного управління юстиції.

Відділом організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації постійно контролювалося виконання постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року № 169 „Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців”.

Здійснювалися перевірки роботи виконкомів сільських рад з питань виконання органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади. У І кварталі 2013 року такі перевірки здійснено в Смородьківської та ПКіндрашівської сільських радах

Протягом кварталу сектором взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 20 червня 2007 року № 453-р „Деякі питання взаємодії місцевих держадміністрацій та правоохоронних органів” до Головного управління по взаємодії з правоохоронними органами, органами юстиції, оборонної та мобілізаційної роботи облдержадміністрації було надано звіт .

Відповідно до Закону України “Про державну таємницю” проведено вивчення стану організації та ведення секретного діловодства в райдержадміністрації.

На виконання Закону України „Про внесення змін до Бюджетного Кодексу України” фінансовим управлінням проводився контроль за дотриманням лімітів фінансування бюджетних установ в розрізі кодів економічної класифікації. Згідно з вимогами Бюджетного Кодексу України бюджетні установи району фінансуються тільки через розпорядників коштів, затверджених рішенням районної ради. Фінансовим управлінням проводився постійний контроль за своєчасністю та правильністю складання і затвердження кошторисів, планів асигнувань та планів використання бюджетних коштів. Протягом І кварталу здійснювалася робота щодо контролю за рівнем фінансово-платіжної дисципліни, відділом доходів проводився щоденний моніторинг виконання завдань з питань наповнення доходної частини районного бюджету.

На виконання Закону України „Про оплату праці” та „Про охорону праці” протягом кварталу спеціалістами відділу з питань праці та соціально – трудових відносин управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації перевірено 6 підприємств з питань дотримання законодавства про працю.

Спеціалістами відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення, реабілітації та обслуговування інвалідів управління перевірено 5 підприємств з питань правильності нарахування пільг категоріям населення, які мають на них право згідно з діючим законодавством.

На виконання Закону України “Про звернення громадян” протягом кварталу начальником управління праці та соціального захисту населення райдержадмініст­рації проводилась “Гаряча лінія” за телефоном 5-15-16. Звернулось 30 громадян з питань пільгового проїзду, надання матеріальної допомоги та інших питань, що стосуються захисту населення. Заступником начальника управління праці та соціального захисту населення райдержадмініст­рації Житником А.Д. проводився прийом громадян в громадській приймальні в приміщенні Куп'янського райтерцентру. Звернулось 16 громадян з питань соціального захисту.

На виконання Закону України „Про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг та спожитих енергоносіїв” відділом житлово - комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації організовано щомісячний моніторинг стану розрахунків підприємств району за комунальні послуги.

З метою контролю за дотриманням вимог Земельного Кодексу України, Законів України “Про плату за землю”, “Про оренду землі” та з метою впорядкування оподаткування орендованих земель, оформлення договорів на оренду землі, усунення недоліків при їх оформленні спеціалістами управління економіки спільно з відділом Держкомзему проводилася робота щодо організації прискорення оформлення договорів, внесення в установленому порядку змін та доповнень до раніше укладених договорів з питань прийняття суб’єктами господарювання щомісячного терміну сплати, розміру пені та приведення у відповідність з діючим законодавством ставок орендної плати.

Протягом кварталу управлінням економіки райдержадміністрації здійснювався контроль за виконанням:

“Програми підтримки розвитку малого підприємництва в Куп’янському районі на 2012-2013 роки”: протягом I кварталу фахівцями управління економіки була надана консультативна допомога органам місцевого самоврядування, проводилося удосконалення роботи по реєстрації суб'єктів підприємницької діяльності та започаткування власної справи, надавалися дотації та створювалися додаткові робочі місця для жителів району.

“Програми розвитку сфери побутового обслуговування населення в Куп’янському районі на 2011-2015 роки”: спеціалістами управління економіки протягом кварталу постійно відстежувалися зміни в мережі об'єктів побуту, громадського харчування та торгівлі; 

“ Програми соціально — економічного розвитку Куп'янського району на 2012 рік”: щомісячно управлінням економіки підводилися підсумки соціально-економічного розвитку району.

На виконання Законів України:

Розділ XIII “Плата за землю” Податкового Кодексу від 2.12.2010р. №2755-VI зі змінами. З метою впорядкування оподаткування орендованих земель, оформлення договорів оренди землі, усунення недоліків при їх оформленні управлінням економіки проводилась робота по внесенню у встановленому порядку змін та доповнень до існуючих договорів.

Відповідно до Закону України “Про оренду державного та комунального майна” від 10.04.1992р.№2269-XII фахівцями управління економіки проводилася робота щодо інвентаризації угод оренди майна, що належить до спільної власності територіальних громад сіл, селищ району. На виконання Закону України “Про місцеві державні адміністрації” від 9.04.1999р. №586-XIV управлінням економіки здійснювалася робота щодо управління майном, яке перебуває у спільній власності територіальних громад сіл, селищ району в частині організації орендних відносин.

На виконання Закону України „Про захист прав споживачів” від 12.05.1991р. № 1023-XII спеціалістами управління економіки за телефонами (5-52-91 та 5-61-76) було проведено: 3 „гарячих лінії” по захисту прав споживачів.

На виконання Постанов Кабінету Міністрів України:

„Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення”, від 12.07.2006р. №959 зі змінами спеціалістами відділу постійно проводиться робота щодо приведення тарифів на житлово-комунальні послуги до рівня економічно обґрунтованих витрат виробництва послуг.

„Про Методику розрахунку орендної плати за державне майно та пропорції її розподілу» (зі змінами)” від 4.10.1995 р. №786 протягом звітного періоду спеціалістами відділу надавались методичні рекомендації щодо порядку використання майна комунальної власності.

Постанова Кабінету Міністрів України від 27 січня 2010 року № 66 “Про затвердження Методики визначення собівартості платних адміністративних послуг” фахівцями управління економіки протягом звітного періоду надавалась методична допомога органам місцевого самоврядування з питань визначення собівартості платних адміністративних послуг.

На виконання розпоряджень голови облдержадміністрації від 19.06.2007р. №381 „Про регіональну Координаційну раду з питань захисту прав споживачів, від 28.07.2008р., „Про граничні торговельні надбавки на яловичину, свинину, м’ясо птиці” від 28.07.2008р. №443, “ Про граничні торговельні надбавки на основні продукти харчування” від 29.05.2008р. №321 проводився щоденний моніторинг цін на споживчому ринку на основні продукти харчування. Так, ціна на м'ясо становить: на окорок свинини - 50,00 грн. за 1 кг; ціна на яловичину - 45,00грн. за 1 кг.; сало - 25,00 грн. за 1 кг. Протягом I кварталу на споживчому ринку продуктів харчування відбулося підвищення цін на такі продукти харчування, як: яйця курячі- з 17% до 23%; крупу гречану — на 5,3% та яблука — на 33,3% В той же час знизилися ціни на: моркву — на 9%; цукор — на 3,2%; цибулю ріпчасту — 3,2% та пшоно — на 8%. Крім того, протягом звітного періоду проводився моніторинг цін на основні види хліба, хлібобулочні вироби та нафтопродукти. Так ціни на хліб та хлібобулочні вироби залишалися протягом звітного періоду стабільними, а ціни на нафтопродукти підвищилися від 2,6% до 5,5%.

На виконання постанови КМУ від 03.11.2010р. № 1045 “Про внесення змін до Порядку провадження діяльності з усиновлення дітей” службою у справах дітей протягом кварталу здійснювався щотижневий контроль щодо стану утримання усиновлених дітей, які проживають на території району.

Спеціалістами відділу з питань внутрішньої політики, зв'язків з громадськістю та у справах преси і інформації Протягом І кварталу 2013 року здійснювався контроль за виконанням документів: Законів України: "Про свободу совісті та релігійні організації", „Про політичні партії”, „Про інформацію” та “Про об'єднання громадян”.

Проводились зустрічі з лідерами районних осередків політичних партій, релігійних та громадських організацій з питань взаємодії органів виконавчої влади з об’єднаннями громадян.

Постійно проводиться робота з підготовки матеріалів про суспільно-політичну ситуацію та інші події району для розміщення на веб-сайті райдержадміністрації.

На виконання розпоряджень голів обласної та районної держадміністрацій: „Про додаткові заходи щодо забезпечення відкритості у діяльності обласної держадміністрації”.

Постійно проводиться робота по оновленню інформації на офіційній сторінці райдержадміністрації веб-сайту облдержадміністрації.

На виконання Закону України „Про племінне тваринництво” в сільськогосподарських підприємствах та господарствах населення в І кварталі 2013 року при завданні 600 голів корів спаровано 613 голів, із них штучно каталожними биками-поліпшувачами 613 голів та 307 голів телиць при завданні 220 голів, а в господарствах населення із 200 голів спарованих корів штучно запліднено биками-поліпшувачами 165 голів, що становить 85% . Питома вага штучного осімінення телиць складає 86%.

На виконання Закону України “Про насіння і садивний матеріал “ в господарствах району в повному обсязі забезпечено насінням ранніх ярих зернових культур. При плані засипки 1842т фактично засипано 2085т кондиційного насіння . Закуплено елітного насіння 105,8т.

На виконання Указів, розпоряджень та доручень Президента України управлінням агропромислового розвитку систематично проводився моніторинг розрахунків за оренду землі та майна, укладанням договорів оренди. Кількість орендодавців складає 7090 чоловік, середній розмір земельних- паїв складає 621304.46 тис. грн. .Відсоток плати за оренду земельних ділянок(паїв) складає 3,6%. Пртягом кварталу укладено договорів оренди через уповноважену особу — 2, загальна вартість орендованого майна — 747, 5 тис.грн., сума орендної плати за мйно по договорам складає 7,47 тис.грн.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 02.03.2011 року № 246 “Про затвердження Порядку використання сум податку на додану вартість, сплачених переробними підприємствами до спеціального фонду державного бюджету” проплачена кредиторська заборгованість спеціальної бюджетної дотації фізичним особам за утримання та збереження молодняку великої рогатої худоби у розмірі 40750 грн. Та за закупівлю установки індивідуального доїння виплачено 37964 грн.

На виконання Закону України “Про охорону культурної спадщини” відділом культури і туризму райдержадміністрації в районі проведено заходи з охорони культурної спадщини

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 10.07.2002 р. № 789 протягом кварталу відділом культури і туризму райдержадміністрації проводилась робота з популяризації краєзнавчої літератури шляхом проведення книжкових виставок, бесід, вікторин.

На виконання Закону України «Про освіту" спеціалістами відділу освіти райдержадміністрації аналізувалась інформація щодо охоплення дітей шкільного віку повною загальною середньою освітою.

Відділом цивільного захисту на виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2001 року № 308 “Про порядок створення і використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природногохарактеру та їх наслідків” проводився моніторинг створення та використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків в районі, внесено зміни до Номенклатури та обсягів місцевого матеріального резерву для виконання заходів, спрямованих на запобігання, ліквідацію надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків у Куп'янському районі.

V. Організаційна робота, участь у розробці та розробка Програм, заходів райдержадміністрації

Відділом організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Розроблено Комплексну програму роботи з кадрами на 2013 рік. Складено графік відпусток працівників райдержадміністрації на рік.

Розроблено графік перевірок управлінь та відділів райдержадміністрації фахівцями апарату райдержадмініст­рації. В березні 2013 року здійснено перевірку районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді з кадрових питань.

Організована робота щодо оформлення документації з формування кадрового резерву, а саме: складання біографічних довідок, індивідуальних планів підготовки на рік, написання згод на зарахування до кадрового резерву.

Спеціалістами відділу проведена організаційна робота з питань проведення І туру Всеукраїнського конкурсу “Кращий державний службовець”, а саме: затверджено План засідань Оргкомітету Конкурсу, розглянуто документи конкурсантів, затверджено перелік тестових завдань, які стосуються функціональних повноважень державного органу, посадових обов'язків державного службовця.

Протягом кварталу надавалася допомога працівникам структурних підрозділів райдержадміністрації щодо підготовки матеріалів на засідання колегії райдержадміністрації.

Проаналізовано та узагальнено інформацію управлінь та відділів райдержадміністрації щодо виконання планів роботи за грудень 2012 року, січень та лютий 2013 року, за ІV квартал 2012 року та за 2012 рік. Підготовлено інформацію про виконання планів роботи відділу організаційно-кадрової роботи за аналогічний період. Щомісячно до 20 числа опрацьовувалися пропозиції відділів, управлінь, на підставі чого складено календарний план основних заходів, які проводяться райдержадміністрацією щомісяця. Проведена робота по підготовці і формуванню плану роботи райдержадміністрації на ІІ квартал 2013 року, а також плану роботи відділу організаційно-кадрової роботи на лютий, березень, квітень 2013 року та на ІІ квартал 20123року.

Працівники відділу постійно брали участь у роботі сесій районної ради VІ скликання.

Постійно проводилася організаційна робота по підготовці до апаратних нарад у голови райдержадміністрації. Протягом І кварталу 2013 року їх проведено 10.

Організовано проведення засідання Ради по роботі з кадрами.

У період до 1 квітня 2013 року внесені зміни і доповнення в особові справи державних службовців та до програми „Картка”. Картки надіслані електронною поштою до управління державної служби Головного управління державної служби в Харківській області

Постійно проводилася робота щодо обчислення стажу державної служби державних службовців, надавалася практична і методична допомога з питань, що належать до повноважень відділу, працівникам управлінь і відділів райдержадміністрації та сільських рад.

У січні 2013 року відділом цивільного захисту райдержадміністрації проведено уточнення та коригування Плану дій органів управління та сил Куп'янської районної ланки територіальної підсистеми єдиної системи цивільного захисту при загрозі або виникненні НС природного або техногенного характеру на території Куп’янського району.

26 лютого 2013 року керівний склад цивільного захисту району прийняв участь в перевірці готовності місцевих органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, організацій, підприємств, установ щодо їх готовності до реагування у випадку виникнення НС в період пропуску весняної повені, льодоходу і дощових паводків у 2013 році за участю комісії Харківської облдержадміністрації.

Розроблено обгрунтування та проект рішення районної ради про внесення змін до рішення № 257 - VІ “Про затвердження Програми створення матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків у Куп’янському районі на 2012-2016 роки”. Питання розглянуте на ХХІХ сесії VІ скликання районної ради. Зміни до Програми внесено.

Загальним відділом апарату райдержадміністрації постійно організовувалися особисті, в тому числі виїзні прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації згідно із затвердженим графіком.

Спеціалістами служби у справах дітей розроблено посібник щодо вивчення Кримінального кодексу України для учнів ЗОШ району.

Протягом кварталу управлінням економіки постійно проводилася робота з керівниками підприємств і організацій щодо виконання Програми економічного і соціального розвитку району, здійснювався контроль за виконанням заходів щодо усунення недоліків у роботі.

Сектором контролю опрацьовано 178 проектів розпоряджень та 6 проектів доручень голови райдержадміністрації. Під час візування проектів розпоряджень головному розробнику надавались рекомендації щодо визначення конкретних виконавців, завдань та термінів виконання.

Відділом культури і туризму організовано проведення масових заходів районного рівня: “Людина року-2012”, фестиваль патріотичної пісні “Живи і пам'ятай”, районного конкурсу читців “Вічне слово Кобзаря”.

Відділом з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю та у справах преси і інформації рай держадміністрації проводилася робота щодо організації та висвітлення діяльності райдержадміністрації, а саме: на каналі КТБ з початку року відбувся показ 46 інформаційних репортажів про діяльність райдержадмініст­рації.

21 січня, 11 лютого та 11 березня проведено “Прямий зв'язок” голови райдержадміністрації Г.Ківшаря з населенням району.

З початку року на міськрайонному радіо та на “Класному радіо” озвучено 91 інформаційних повідомлень про діяльність райдержадміністрації;

Підготовлені заходи, взято участь та складено звіти про проведення Державних свят:

Дня Соборності, Дня героїв Крут, Дня визволення Куп'янщини, Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав, Дня захисника Вітчизни.

Щотижня відповідно з пропозиціями управлінь і відділів райдержадміністрації складалися плани на тиждень та готувалася інформація про виконання плану районної державної адміністрації за тиждень, з наступним її розміщенням на веб-сайті району.

VІ. Робота щодо забезпечення громадських відносин, формування інформаційного простору в районі

Підготовлені і направлені до засобів місцевої інформації тексти поздоровлень жителів міста і району з нагоди професійних і державних свят головою райдержадміністрації.

Відділом з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю та у справах преси і інформації апарату райдержадміністрації протягом кварталу уточнювалась інформація про наявність осередків політичних партій і громадських організацій. Постійно надавалася консультативно-методична допомога діючим та новоутвореним політичним партіям і громадським організаціям. Здійснювався щотижневий аналіз публікацій в засобах масової інформації щодо роботи райдержадміністрації, сільських рад, висвітлювалася робота по усуненню недоліків, які відмічалися в ЗМІ.

В міськрайонній газеті „Вісник Куп’янщини” надруковано матеріали про районний конкурс“Людина року-2012”, фестиваль патріотичної пісні “Живи і пам'ятай”, районного конкурсу читців “Вічне слово Кобзаря”

У засобах масової інформації (ТРК Куп'янськ, газети Вісник Куп'янщини, Наш город, на сайті райдержадміністрації) відділом цивільного захисту, службою цивільного захисту у Куп'янському районі ГТУ МНС України в Харківській області, навчально-консультаційним пунктом м.Куп'янська постійно висвітлюється діяльності місцевих органів виконавчої влади з питань забезпечення функціонування системи цивільного захисту населення, здійснення заходів щодо запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій, мінімізації наслідків і збитків від них, інформування населення про правила поведінки в екстремальних умовах.

Спеціалістами загального відділу підготовлено і надано до відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю та у справах преси і інформації інформацію для розміщення на сайті райдержадміністрації, щодо виїзних та особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації щотижнево ( після опрацювання-протягом 1-2 днів з дня прийому) протягом І кварталу 2013 року.

Управлінням праці та соціального захисту населення райдержадмініст­рації в ЗМІ в І кварталі опубліковано 3 статті: 20.01.2011 року в газеті “ “Мрія плюс” та Десятка “розміщена стаття щодо оновленого порядку виплати заробітної плати “До уваги роботодавців”. В цих же газетах 17,18 лютого.2011року розміщена стаття “Колективний договір на підприємстві” щодо застосування нормативних актів України з питань трудового законодавства, охорони праці та укладання колективних договорів. 17 березня 2011 року в газеті “Вісник Куп'янщини” опублікована стаття “Про роботу спостережної комісії при Куп'янській райдержадмініст­рації” в якій висвітлено питання щодо соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі.

З метою пропаганди здорового способу життя, розвитку сімейних форм виховання та профілактики злочинності, службою у справах дітей райдержадмініст­рації на сторінках газет “Десятка”, “Мрія+”, “Вісник Куп'янщини” розміщено 2 статті.

VІІ. Наради, семінари, навчання

Відділом організаційно-кадрової роботи 10 січня, 07 лютого та 14 березня 2013 року організовано семінари для працівників апарату та керівників управлінь і відділів райдержадміністрації.17 січня 20123року проведено навчання осіб, зарахованих до кадрового резерву на посади державних службовців.

Відділом цивільного захисту 30 січня 2013 року проведено нараду керівного складу органів управління цивільного захисту (цивільної оборони) району “Про підсумками виконання наказу Начальника ЦЗ (ЦО) району “Про підготовку та основні завдання Цивільного захисту (Цивільної оборони) Куп’янського району у 2012 року” і визначення завдань на 2013 рік.” В цей же день проведене позачергове засідання районної комісії з питань ТЕБ та НС з порядком денним “Стан забезпечення розчистки трас повітряних ліній електропередач в охоронних зонах від зелених насаджень.” На засіданні були присутні члени комісії та сільські голови Куп'янського району. Відпрацьовано, підписано та затверджено головою райдержадміністрації протокол засідання, розміщено на сайті, рішення доведено до виконавців.

Проведено робочу нараду з питання підготовки матеріалів для історичної довідки напрямку цивільний захист та пожежна безпека до 90 - річчя Куп'янського району з начальником 44 ПРЧ Москаленко С.П., начальником Куп'янського районного відділу ГУ Держтехногенбезпеки України в Харківській області Мокренко О.М., завідувачем НКП Мєтєльовим А.В., начальником МПО Лопоносовим О.М

21 лютого 2013 проведено навчально-методичний збір з членами районної евакуаційної комісії “Дії районної евакоокмісії у разі загрози та виникнення надзвичайної ситуації природного характеру пов'язаної з паводками”. В цей же день проведено командно-штабне навчання на тему „Дії органів управління та сил Куп'янської районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Харківської області, евакуаційних органів Куп'янського району при проведенні евакуації населення та ліквідації надзвичайної ситуації в умовах пропуску льодоходу та загрози виникнення НС, яка пов’язана з можливим паводком”.

Підготовлено та проведено чергове засідання районної комісії з питань ТЕБ та НС 27 лютого 2013 року:

1.Про стан готовності підприємств, організацій, установ, органів місцевого самоврядування району до пропуску осінньо-зимових дощових паводків, льодоходу і весняної повені.

2. Дотримання вимог законодавства у сфері забезпечення населення доброякісною питною водою.

3. Про результати позапланової перевірки додержання правил безпеки при експлуатації котелень закладів освіти Куп’янського району.

4. Затвердження мобілізаційно-оперативних планів ліквідації лісових пожеж на території ДП "Купянський лісгосп" і Куп'янської філії ХОДАЛП “Харківоблагроліс” у пожежонебезпечний період 2013 року.

Відпрацьовано та підписано протокол № 2 засідання КТЕБ, затверджено головою райдержадміністрації, розміщено на сайті.

Сектором контролю апарату райдержадміністрації проведено 2 тематичних перевірки реального стану виконання Указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України та інших нормативно-правових актів, передбачених розпорядженнями та дорученнями голови обласної державної адміністрації, власними розпорядчими документами, в службі у справах дітей та відділі культури і туризму райдержадміністрації. Також завідувач сектору контролю взяла участь у перевірці районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді з питань організації роботи з контрольними документами. За результатами перевірок складені довідки.

Загальним відділом проведено 3 засідання постійно діючої комісії райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян: 25 січня, 25 лютого, 29 березня 2013 року (протоколи №№ 1, 2, 3)

Фінансовим управлінням за звітний період проведено 3 семінари з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад з питань планування, фінансування та контролю за витрачанням бюджетних коштів на основі положень Бюджетного Кодексу України, подальшого вдосконалення бухгалтерського обліку та звітності, надавалася практична допомога з питань ведення бухгалтерського обліку, складання бюджету, кошторисів, планів асигнувань. Постійно проводилися оперативні наради з керівниками відділів фінансового управління з фінансово-бюджетних питань, організовувалися заняття у відділах фінансового управління по вивченню законодавчих та нормативних актів з працівниками, підвищення їх ділової кваліфікації.

Відділом культури та туризму протягом кварталу проведено 2 наради працівників культури району,. в лютому відбулося засідання колегії працівників культури.

Відділом освіти протягом І кварталу проведено 3 наради для керівників та заступників директорів ЗНЗ.

В управлінні праці та соціального захисту населення райдержадміністрації протягом І кварталу проведено 1 семінар з спеціалістами управління та спеціалістами сільських рад з питань прийому документів для призначення адресної соціальної допомоги та з питань змін в діючому законодавстві.

В управлінні агропромислового розвитку протягом кварталу проведено 3 наради з питань розвитку сільськогосподарського виробництва в господарствах району, організовано 2 засідання комісій з питань розпорядження землями за межами населених пунктів району

З метою виконання Постанов Кабінету Міністрів України та розпоряджень голови обласної державної адміністрації щодо своєчасної сплати податків та інших обов’язкових платежів, а також в порядку контролю за раціональним використанням бюджетних коштів, у I кварталі 2013 року в управлінні економіки проведено 3 засідання постійної районної комісії з питань забезпечення своєчасності сплати податків, внесення інших обов’язкових платежів та ефективного використання бюджетних коштів: 25 січня, 22 лютого, 25 березня.

Спеціалістами відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю та у справах преси і інформації апарату райдержадміністрації проводилася робота по сприянню організації та проведення тематичних вечорів, уроків, книжкових та художніх виставок, спрямованих на виховання у мешканців району, особливо у молоді, патріотизму, духовності, поваги до історії, національних традицій українського народу, його культури і символів.

VІІІ. Організація і проведення інших заходів

Протягом кварталу структурними підрозділами райдержадміністрації забезпечувалося проведення засідань консультативних, дорадчих та допоміжних органів, створених при райдержадміністрації.

На виконання Постанов Кабінету Міністрів та розпоряджень голови облдержадміністрації щодо своєчасної сплати пенсій, податків та інших обов’язкових платежів, а також в порядку контролю за раціональним використанням бюджетних коштів, управлінням економіки у І кварталі 2013 року проведено 2 засідання постійної комісії з питань забезпечення своєчасності сплати податків, внесення інших обов’язкових платежів та ефективного використання бюджетних коштів. Протягом І кварталу проведено 2 засідання комісії по захисту прав споживачів.

Протягом кварталу спеціалістами сектора взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації постійно продовжено відпрацювання розрахунків уточнених показників мобілізаційного завдання райдержадміністрації із замовлення на забезпечення економіки держави та життєзабезпечення населення. Забезпечено виконання заходів з охорони громадської безпеки при проведенні масових заходів.

Відділом житлового-комунального господарства та розвитку інфраструктури у серпні проведено засідання Координаційної ради з питань безпеки дорожнього руху на автомобільних дорогах України з порядком денним: „Про виконання заходів з організації безпеки дорожнього руху на автомобільних дорогах Куп’янського району”.

Протягом кварталу проведені засідання комісії з питань контролю за спожиті енергоносії та житлово-комунальні послуги, у серпні та вересні організовані засідання комісії з питань ТЕБ та НС.

Протягом кварталу спеціалістами служби у справах дітей проведено акцію Милосердя. 8 дітей, які проживають в складних життєвих обставинах, отримали речову допомогу в вигляді одягу та взуття. 7 підлітків отримали консультативну допомогу.

Протягом кварталу відділом освіти організовано участь представників навчальних закладів району в обласному етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів - членів МАН (4 учня отримали ІІ місце, 1 учень – ІІІ місце) та ІІ (обласному)етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін (1 учень зайняв ІІ місце (Екологія), 3 учня – ІІІ місце (Хімія, Біологія, Педагогіка і психологія).

Протягом кварталу організована робота та проведені заходи з нагоди державних, професійних свят, знаменних дат, а також районні заходи:

у січні:

- День Соборності України;

- День працівника пожежної охорони;

у лютому

- День захисника Вітчизни;

у березні

- Міжнародний жіночий день ;

- День землевпорядника;

- День працівників житлово-комунального господарства;

- Всеукраїнський день працівників культури та аматорів народного мистецтва

 

Керівник апарату райдержадміністрації                                                                         О.Панікар

Переглядів: 3
Дата публікації: 16:13 06.08.2013
Версія для слабо- зорих