Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
16.01.2018
день - Участь у ІІ ( обласному) етапі конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів - членів МАН (контрольна робота з біології, української мови, хімії, історії України та географії) Участь у ІІ ( обласному) етапі конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів - членів МАН (контрольна робота з біології, української мови, хімії, історії України та географії) Організатор:Відділ освіти Час проведення:16.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
день - Подання річної звітності закладів культури району Подання річної звітності закладів культури району Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:16.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Управління культури і туризму ХОДА
08:00 - Виїзний прийом громадян головою райдержадмініст­рації Ситником М.М. Виїзний прийом громадян головою райдержадмініст­рації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:16.01.2018 08:00 Місце проведення:с.Лісна Стінка
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:16.01.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 4
13:00 - Проведення громадського обговорення з питання створення Петропавлівської об'єднаної територіальної громади Проведення громадського обговорення з питання створення Петропавлівської об'єднаної територіальної громади Організатор:Керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О Час проведення:16.01.2018 13:00 Місце проведення:Ягідненська сільська рада
17.01.2018
08:00 - Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:17.01.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:17.01.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
14:00 - Проведення громадського обговорення з питання створення Петропавлівської об'єднаної територіальної громади Проведення громадського обговорення з питання створення Петропавлівської об'єднаної територіальної громади Організатор:Керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О Час проведення:17.01.2018 14:00 Місце проведення:Піщанська ЗОШ І-ІІІ ст.
18.01.2018
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.01.2018 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:30 - Нарада заступників керівників ЗНЗ з виховної роботи. Нарада заступників керівників ЗНЗ з виховної роботи. Організатор:Відділ освіти Час проведення:18.01.2018 09:30 Місце проведення:Відділ освіти
Докладніше
Пошук
Посилання




 














Сайт | Архів сайту | Документи скасовані у 2016 році | Відділ економічного розвитку РДА | Аналіз впливу регуляторного акта-проекту розпорядження голови райдержадміністрації "Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг при Куп’янській районній державній адміністрації Харківської області"
Аналіз впливу регуляторного акта-проекту розпорядження голови райдержадміністрації "Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг при Куп’янській районній державній адміністрації Харківської області"

 

АНАЛІЗ ВПЛИВУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТА

проекту розпорядження голови Куп’янської районної державної адміністрації Харківської області "Про затвердження Переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг"

Цей аналіз регуляторного впливу (надалі Аналіз) розроблено з дотриманням вимог Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” та з урахуванням Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року № 308.

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.

Частиною 6 статті 12 Закону України „Про адміністративні послуги” передбачена необхідність затвердження Переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг при Куп’янській районній державній адміністрації Харківської області (далі – Перелік), до якого включається перелік адміністративних послуг, затверджений розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р „Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг”. У зв’язку з цим виникає проблема відсутності затвердженого Переліку, яку неможливо розв’язати за допомогою ринкових механізмів, бо затвердження вказаного документа за своїм характером є регуляторним актом. На теперішній час відсутні чинні регуляторні акти, які б дозволяли вирішити вказану проблему.

Відсутність затвердженого Переліку негативно впливає на Центр надання адміністративних послуг при Куп’янській районній державній адміністрації Харківської області (далі – Центр) перешкоджаючи ефективному та законному наданню адміністративних послуг, Куп’янську районну державну адміністрацію Харківської області як орган, що утворив Центр, суб’єктів надання адміністративних послуг та осіб, які виявили бажання отримати адміністративну послугу через Центр.

2. Визначення цілей державного регулювання.

Ціллю державного регулювання є затвердження Переліку з метою забезпечення ефективного функціонування Центру та спрощення процедури надання адміністративних послуг.

3. Визначення та оцінка усіх прийнятих альтернативних способів досягнення зазначених цілей, аргументи щодо переваги обраного способу.

Одним із способів державного регулювання є прийняття розпорядження голови Куп’янської районної державної адміністрації Харківської області "Про затвердження Переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг", яким затверджується Перелік. Це сприятиме забезпеченню ефективного надання адміністративних послуг через Центр, що дозволить досягти рівності всіх заявників перед законом, доступності інформації про порядок та процедуру надання адміністративних послуг, неупередженості та справедливості, відкритості та прозорості процесу надання адміністративних послуг, оперативності та своєчасності їх надання, доступності та зручності для суб’єктів звернень, раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг, захищеності персональних даних.

Альтернативним є збереження існуючого стану справ. У такому випадку Цент фактично не зможе функціонувати, надання адміністративних послуг здійснюватиметься безпосередньо суб’єктами їх надання. Така процедура є непрозорою, не зручною для суб’єктів звернення. Ця альтернатива не відповідає вимогам Закону України „Про адміністративні послуги”.

Як бачимо, найбільш прийнятним є обрання першого способу досягнення визначених цілей державного регулювання.

4. Механізм розв’язання проблеми, відповідні заходи.

На сьогоднішній день Куп’янською районною державною адміністрацією Харківської області не затверджено Перелік, тому виникає проблема, зазначена в частині 1 цього Аналізу.

Ця проблема вирішується шляхом прийняття розпорядження голови Куп’янської районної державної адміністрації Харківської області "Про затвердження Переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг" та виконання всіх інших заходів, передбачених Законом України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”.

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.

У разі прийняття запропонованого регуляторного акта буде затверджено Перелік, що забезпечить ефективне функціонування Центру та спростить процедуру надання адміністративних послуг.

Зовнішні фактори не мають жодного впливу на дію регуляторного акта.

Реалізація засад запропонованого регуляторного акта не потребує додаткових матеріальних та фінансових витрат з державного та місцевих бюджетів, а також додаткових витрат часу та коштів суб’єктів звернення, органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, суб’єктів надання адміністративних послуг.

Державний нагляд та контроль здійснюватиметься відповідно до вимог Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” та інших чинних нормативно-правових актів шляхом проведення базового, повторного, періодичного відстеження результативності регуляторного акта.

Даний регуляторний акт відповідає вимогам чинного законодавства. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи будуть ознайомлені з ним та матимуть можливість впровадження та виконання його вимог.

6. Очікувані результати прийняття акта.

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи після прийняття регуляторного акта не зазнають жодних додаткових витрат грошових коштів та часу у процесі отримання/надання адміністративних послуг. Прийняття регуляторного акта не потребує витрат з державного чи місцевого бюджету.

Таблиця „Аналіз вигод та витрат”

Сфера дії

Витрати

Вигоди

1

2

3

Держава

Реалізація проекту розпорядження не потребує додаткових витрат з державного бюджету. Забезпечення надання адміністративних послуг через Центр передбачається в межах видатків на утримання органу, що прийняв рішення про його створення, а також органів, що є суб’єктами надання адміністративних послуг.

 

Надання адміністративних послуг через Центр, у відповідності із вимогами чинного законодавства.

 

Продовження таблиці

1

2

3

Громадяни, юридичні особи, що не є суб’єктами господарю

вання

Немає

Забезпечення оперативності, доступності та зручності для суб’єктів звернень при наданні адміністративних послуг, спрощення процедури надання адміністративних послуг, зазначених в Переліку.

Суб’єкти господарю

вання

Немає

Забезпечення оперативності, доступності та зручності для суб’єктів звернень та спрощення процедури надання адміністративних послуг, зазначених в Переліку.

Видача документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, буде здійснюватися у встановленому законодавством порядку в дозвільному центрі, утвореному відповідно до Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності", який є складовою частиною Центру

Суб’єкти надання адміністративних послуг

Немає

Зменшується обсяг звернень заявників безпосередньо до суб’єктів надання адміністративних послуг, зменшуються витрати часу на

Продовження таблиці

1

2

3

 

 

консультування заявників, збільшується час на виконання основних завдань та підготовку результатів надання адміністративних послуг.

7. Обґрунтування строку дії акта.

Постійно з дня офіційного опублікування, що дозволить забезпечити ефективне функціонування Центру та спростити процедуру надання адміністративних послуг, зазначених в Переліку.

8. Визначення показників результативності акта.

Показниками результативності акта є:

- розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов'язаних з дією акта;

- кількість суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта;

- розмір коштів і час, що витрачатимуться суб'єктами господарювання та/або фізичними особами, пов'язаними з виконанням вимог акта;

- рівень поінформованості суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта;

- кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, що звернулись до Центру (в тому числі до дозвільного центру);

- кількість наданих адміністративних послуг, виданих документів дозвільного характеру, наданих консультацій;

- середній час, який займає у заявника процедура звернення до Центру для отримання адміністративної послуги;

- кількість скарг на роботу Центру.

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватись відстеження результативності акта.

Відстеження результативності регуляторного акта здійснюватиметься Куп’янською районною державною адміністрацією Харківської області.

Результативність відстежуватиметься шляхом проведення моніторингу та аналізу задоволеності суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб якістю надання адміністративних послуг, видачі документів дозвільного характеру та аналізу ступеня досягнення цілей державного регулювання.

Для відстеження використовуватимуться статистичні дані та дані опитування суб’єктів господарювання (юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців) та/або фізичних осіб, суб’єктів надання адміністративних послуг. Також здійснюватиметься розгляд пропозицій та зауважень, які надійдуть до Куп’янської районної державної адміністрації з питань роботи Центру.

Базове відстеження результативності регуляторного акта відповідно до статті 10 Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” здійснюватиметься до дня набрання чинності цим розпорядженням, повторне відстеження результативності регуляторного акта здійснюватиметься через рік з дня набрання чинності цим розпорядженням, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим розпорядженням, періодичне відстеження результативності регуляторного акта здійснюватиметься раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження регуляторного акта.

Голова Куп’янської районної державної адміністрації                                                                  М.СИТНИК

 

Переглядів: 1
Дата публікації: 14:16 17.07.2014
Версія для слабо- зорих