Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
17.01.2018
08:00 - Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:17.01.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:17.01.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
14:00 - Проведення громадського обговорення з питання створення Петропавлівської об'єднаної територіальної громади Проведення громадського обговорення з питання створення Петропавлівської об'єднаної територіальної громади Організатор:Керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О Час проведення:17.01.2018 14:00 Місце проведення:Піщанська ЗОШ І-ІІІ ст.
18.01.2018
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.01.2018 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:30 - Нарада заступників керівників ЗНЗ з виховної роботи. Нарада заступників керівників ЗНЗ з виховної роботи. Організатор:Відділ освіти Час проведення:18.01.2018 09:30 Місце проведення:Відділ освіти
19.01.2018
день - Спортивні змагання на відділеннях районної ДЮСШ, присвячені Дню Соборності України Спортивні змагання на відділеннях районної ДЮСШ, присвячені Дню Соборності України Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:19.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні зали ЗОШ району
08:00 - Виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 08:00 Місце проведення:с.Смородьківка
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо стану озимих культур та особливості їх перезимівлі Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо стану озимих культур та особливості їх перезимівлі Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
11:00 - Патріотична година «Соборна Україна – навіки єдина» Патріотична година «Соборна Україна – навіки єдина» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 11:00 Місце проведення:Міський терцентр
Докладніше
Пошук
Посилання




 














Сайт | Архів сайту | Документи скасовані у 2017 році | Сектор цивільного захисту | Розпорядження голови райдержадміністрації | 2013 рік | Розпорядження голови райдержадміністрації від 15.10.2013 року № 477 "Про утворення районного оперативного штабу з координації дій органів місцевого самоврядування, установ, організацій, підприємств щодо вжиття невідкладних заходів із забезпечення нал
Розпорядження голови райдержадміністрації від 15.10.2013 року № 477 "Про утворення районного оперативного штабу з координації дій органів місцевого самоврядування, установ, організацій, підприємств щодо вжиття невідкладних заходів із забезпечення нал

 

 

КУП’ЯНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

                                                                                               ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

                                                                                                      РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Куп'янськ

від « 15 » жовтня 2013 р.                                                                                                                                                                       № 477

 

Про утворення районного оперативного штабу

з координації дій органів місцевого самоврядування,

установ, організацій, підприємств щодо вжиття

невідкладних заходів із забезпечення належного

функціонування систем життєзабезпечення населення,

оперативного реагування на можливі надзвичайні ситуації

та події у період ускладнення погодних умов протягом

зимового періоду 2013 – 2014 років

 

З метою координації дій органів місцевого самоврядування, установ, організацій, підприємств щодо вжиття невідкладних заходів із забезпечення належного функціонування систем життєзабезпечення населення, оперативного реагування на можливі надзвичайні ситуації та події у період ускладнення погодних умов протягом зимового періоду 2013 – 2014 років, на виконання доручення Президента України від 09 жовтня 2012 року № 1-1/2764, та розпорядження голови Харківської обласної державної адміністрації від 11 жовтня 2013 року № 407, керуючись статтями 6, 35, 39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»:

1. Утворити районний оперативний штаб з координації дій органів місцевого самоврядування, установ, організацій, підприємств щодо вжиття невідкладних заходів із забезпечення належного функціонування систем життєзабезпечення населення, оперативного реагування на можливі надзвичайні ситуації та події у період ускладнення погодних умов протягом зимового періоду 2013 – 2014 років (далі – районний оперативний штаб).

2. Затвердити посадовий склад районного оперативного штабу, що додається.

3. Призначити:

 

ДРОБОТА Анатолія Даниловича, заступника голови районної державної адміністрації, головою районного оперативного штабу;

СИТНИКА Миколу Миколайовича, заступника голови районної державної адміністрації, заступником голови районного оперативного штабу;

СИНИЦЮ Валерія Григоровича, начальника відділу цивільного захисту районної державної адміністрації, заступником голови районного оперативного штабу;

ГОВОРОВУ Марину Михайлівну, начальника відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури районної державної адміністрації, заступником голови обласного оперативного штабу.

4. Рекомендувати органам місцевого самоврядування району:

4.1. Утворити до 01 листопада 2013 року оперативні штаби з координації дій установ, організацій, підприємств щодо вжиття невідкладних заходів із забезпечення належного функціонування систем життєзабезпечення населення, оперативного реагування на можливі надзвичайні ситуації та події у період ускладнення погодних умов протягом зимового періоду 2013 – 2014 років.

4.2. Інформувати районну державну адміністрацію через відділ цивільного захисту (Синиця В.Г.) про вжиті заходи до 10 листопада 2013 року.

5. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови районної державної адміністрації Дробота А.Д.

 

Голова районної

державної адміністрації                                                                                                                                                                              Г.КІВШАР

 

 

                                                                                                                                                                     ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                                                                                               Розпорядження голови
                                                                                                                                                               райдержадміністрації

                                                                                                                                                       15.10.2013 № 477

ПОСАДОВИЙ СКЛАД

районного оперативного штабу з координації дій органів місцевого самоврядування, установ, організацій, підприємств щодо вжиття невідкладних заходів із забезпечення належного функціонування систем життєзабезпечення населення, оперативного реагування на можливі надзвичайні ситуації та події у період ускладнення погодних умов протягом зимового періоду 2013 – 2014 років

1. Заступник голови районної державної адміністрації, голова районного оперативного штабу.

2. Заступник голови районної державної адміністрації, заступник голови районного оперативного штабу.

3. Начальник відділу цивільного захисту районної державної адміністрації, заступник голови районного оперативного штабу.

4. Начальника відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури районної державної адміністрації, заступник голови районного оперативного штабу.

5. Заступник головного лікаря комунального закладу охорони здоров'я “Куп'янська центральна міська лікарня” (за згодою).

6. Начальник управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації.

7. Начальник управління економіки районної державної адміністрації.

8. Начальник відділу освіти районної державної адміністрації.

9. Начальник відділу масових комунікацій апарату районної державної адміністрації.

10. Начальник управління агропромислового розвитку районної державної адміністрації.

11. Начальник сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату районної державної адміністрації.

12. Начальник Куп'янського районного відділу Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України в Харківській області (за згодою).

13. Начальник Куп'янського міжрайонного відділу Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Харківській області (за згодою).

14. Начальник метеостанції Куп'янськ Харківського обласного центру з гідрометеорології (за згодою).

15. Начальник Куп’янського району електричних мереж акціонерного товариства “Харківобленерго” (за згодою).

16. Начальник Куп'янської філії публічного акціонерного товариства “Харківгаз” (за згодою).

17. Начальник філії “Куп’янський райавтодор” Дочірного підприємства “Харківський облавтодор” відкритого акціонерного товариства Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України” (за згодою)

 

 

Керівник апарату райдержадміністрації                                                                                                                О.Панікар

 

 

Синиця

 

Переглядів: 2
Дата публікації: 13:59 24.10.2013
Версія для слабо- зорих