Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
17.01.2018
08:00 - Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:17.01.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:17.01.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
14:00 - Проведення громадського обговорення з питання створення Петропавлівської об'єднаної територіальної громади Проведення громадського обговорення з питання створення Петропавлівської об'єднаної територіальної громади Організатор:Керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О Час проведення:17.01.2018 14:00 Місце проведення:Піщанська ЗОШ І-ІІІ ст.
18.01.2018
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.01.2018 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:30 - Нарада заступників керівників ЗНЗ з виховної роботи. Нарада заступників керівників ЗНЗ з виховної роботи. Організатор:Відділ освіти Час проведення:18.01.2018 09:30 Місце проведення:Відділ освіти
19.01.2018
день - Спортивні змагання на відділеннях районної ДЮСШ, присвячені Дню Соборності України Спортивні змагання на відділеннях районної ДЮСШ, присвячені Дню Соборності України Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:19.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні зали ЗОШ району
08:00 - Виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 08:00 Місце проведення:с.Смородьківка
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо стану озимих культур та особливості їх перезимівлі Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо стану озимих культур та особливості їх перезимівлі Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
11:00 - Патріотична година «Соборна Україна – навіки єдина» Патріотична година «Соборна Україна – навіки єдина» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 11:00 Місце проведення:Міський терцентр
Докладніше
Пошук
Посилання




 














Сайт | Архів сайту | Документи скасовані у 2017 році | Сектор цивільного захисту | Розпорядження голови райдержадміністрації | 2013 рік | Додаток 1 до розпорядження голови райдержадміністрації від 23.09.2013 року № 430
Додаток 1 до розпорядження голови райдержадміністрації від 23.09.2013 року № 430

 

                                                                                                                                                                               ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                                                                                          Розпорядження голови

                                                                                                                                                                          райдержадміністрації

                                                                                                                                                                          23.09.2013 № 430

ПЛАН

організаційних і практичних заходів щодо пропуску осінньо-зимових дощових паводків,

льодоходу і весняної повені в районі у 2013-2014 роках

 

п/п

Заходи

Відповідальні

за виконання

Термін

виконання

Примітка

1.

Уточнення плану евакуації населення, тварин, машин, механізмів, кормів, мінеральних добрив та отрутохімікатів, інших матеріальних цінностей із зон можливого затоплення та розміщення їх у безпечних місцях

Відділ цивільного захисту райдержадміністрації, районна евакокомісія, управління: праці та соціального захисту населення, агропромислового розвитку, органи місцевого самоврядування

до 25.11.2013

 

2.

Проведення засідання районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій щодо стану готовності відповідних служб, підприємств, установ та організацій, органів місцевого самоврядування до безаварійного пропуску осінньо-зимових дощових паводків, льодоходу і весняної повені в районі у 2013-2014 роках

Районна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій

За окремим планом

 

3.

Визначення об'єктів життєзабезпечення населення, транспорту, енергетики, зв'язку, інших об'єктів господарювання та соціально-культурної сфери, що можуть зазнати негативного впливу природних явищ, та розробка заходів щодо їх сталого функціонування під час паводків, пропуску лоьдоходу і повені

Відділи: містобудування та архітектури, житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури, освіти, культури і туризму, цивільного захисту, управління праці та соціального захисту населення, агропромислового розвитку райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування

до 18.11.2013

до 17.02.2014

 

4.

Поповнення районного та об'єктових матеріальних резервів, створення на місцях резервів будівельних, паливо-мастильних матеріалів, продовольчих товарів, медикаментів з метою безперебійного забезпечення та обслуговування евакуйованого населення і такого, що мешкає в зонах затоплення та у зонах ризику

Управління економіки, відділи: житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури, цивільного захисту райдержадміністрації, районна евакокомісія, органи місцевого самоврядування

до 29.11.2013

до 11.02.2014

 

5.

Уточнення розрахунків сил та засобів, які планується залучати для проведення робіт з ліквідації наслідків паводків, пропуску льодоходу та повені

Відділи: житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури, цивільного захисту, управління агропромислового розвитку райдержадміністрації, Куп'янський РВ ГУ ДСНС України в Харківській області, Куп'янський МВ

ГУ МВС України в Харківській області, філія «Куп'янський райавтодор» та філія Куп'янське ДЕП ДП «Харківський облавтодор», Купянський РЕМ АК «Харківолбенерго», Купянська філія ПАТ «Харківгаз», органи місцевого самоврядування

до 25.11.2013

до 14.02.2014

 

6.

У разі необхідності укладення договору з Навчальним центром оперативно-рятувальної служби ЦЗ ДСНС України про проведення підривних робіт у місцях можливих льодових заторів

Відділ цивільного захисту райдержадміністрації

При необхідності до 14.02.2014

 

7.

Уточнення (узгодження) порядку інформаційної взаємодії під час пропуску весняної повені, льодоходу та осінньо-зимових дощових паводків, доведення до відома населення сигналів оповіщення про можливу загрозу паводку та його масштабів

Відділи: цивільного захисту, житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації, відділ масових комунікацій апарату райдержадміністрації, Куп'янський РВ ГУ ДСНС України в Харківській області, органи місцевого самоврядування

до 25.11.2013

до 14.02.2014

 

8.

Оперативне висвітлення через засоби масової інформації питань:

про розвиток і хід весняного паводку, пропуску льодоходу і повені;

про правила поведінки населення в умовах весняного паводку, пропуску льодоходу і повені;

про заходи, що вживаються для забезпечення захисту населення і об'єктів господарювання

 

Відділ цивільного захисту райдержадміністрації, відділ масових комунікацій апарату райдержадміністрації, Куп'янський РВ ГУ ДСНС України в Харківській області, органи місцевого самоврядування

На період проходження паводків та весняної повені

 

9.

Приведення у готовність гідроспоруд, приладів, пристроїв та обладнання на водомірних постах, здійснення гідрологічних спостережень під час осінньо-зимових дощових паводків, весняної повені та льодоходу

 

Органи місцевого самоврядування, орендатори водних об'єктів

до 25.11.2013

до 14.02.2014

 

10.

Перевірка стану та готовності гідротехнічних споруд, небезпечних каскадів водосховищ і ставків, меліоративних систем і об'єктів, що знаходяться в зоні впливу шкідливої дії паводку, льодоходу та повені

Відділ цивільного захисту райдержадміністрації, Куп'янський РВ ГУ ДСНС України в Харківській області, органи місцевого самоврядування

до 03.12.2013

 

11.

Встановлення оптимального режиму роботи водогосподарських систем і комплексів району з урахуванням наповнення водосховищ, ставків та інших водоймищ. Проведення заходів з організації розроблення технічної документації щодо зон ризику можливого затоплення відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 31.01.2001 року № 87 «Про порядок використання земель у зонах їх можливого затоплення внаслідок повені і паводків»

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування, орендарі водних об'єктів

до 29.11.2013

до 10.02.2014

 

12.

Проведення заходів з підготовки до роботи водозаборів господарсько-питного призначення, водопровідно-каналізаційних споруд і мереж та інших об'єктів комунального господарства у період осінніх паводків і весняної повені. Забезпечення водопостачання зон можливого затоплення та евакуації населення, санітарного нагляду за станом джерел питного водопостачання

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування, Куп'янське міжрайонне управління Головного управління Держсанепідемслужби України у Харківській області

до 25.11.2013

до 14.02.2014

 

13.

Організація контролю за проведенням робіт щодо недопущення переповнення та скиду неочищених стоків із накопичувальних ям тваринницьких ферм і комплексів та їх можливого руйнування в період паводків і повені

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування, Куп'янське міжрайонне управління Головного управління Держсанепідемслужби України у Харківській області

до 25.11.2013

до 14.02.2014

 

14.

Проведення попереджувальних заходів щодо запобігання нещасним випадкам серед рибалок у період проходження льодоходу та повені на річках і водоймах району

Відділ масових комунікацій апарату райдержадміністрації, відділ цивільного захисту райдержадміністрації, Куп'янський РВ ГУ ДСНС України в Харківській області, органи місцевого самоврядування, Куп'янська районна організація Українського товариства мисливців та рибалок

Протягом осінньо-зимового періоду

 

15.

Уточнення сил та засобів, які планується залучати для проведення відновлювальних робіт на об’єктах та спорудах енергозабезпечення і енергопостачання, що потрапляють до зон можливого затоплення або можуть бути пошкоджені внаслідок паводків, при проходженні льодоходу та весняної повені

Куп'янський РЕМ АК «Харківобленерго» (за згодою)

до 29.11.2013

до 11.02.2014

 

16.

Забезпечення в період екстремальних ситуацій районної комісії з питань ТЕБ та НС безперебійним зв’язком з гідрологічними водомірними постами Харківського обласного центру з гідрометеорології

Цех телекомунікаційних послуг № 3 Харківської філії ПАТ «Укртелеком»
(за згодою)

на період проходження паводка, льодоходу та повені

 

17.

Уточнення наявності та перевірка стану готовності плавзасобів, які планується залучити під час паводку, пропуску льодоходу та повені

Відділ цивільного захисту райдержадміністрації, Куп'янський РВ ГУ ДСНС України в Харківській області

до 25.11.2013

до 11.02.2014

 

18.

Забезпечення в районах затоплення підтримання громадського порядку, безпеки дорожнього руху в напрямках евакуації, обмеження допуску населення до небезпечних зон, охорони майна евакуйованих, а також матеріальних цінностей підприємств та організацій

Куп'янський МВ ГУ МВС України в Харківській області

На період проходження паводка, льодоходу та повені

 


 

Керівник апарату райдержадміністрації

О.Панікар


 

Синиця

 

 

 

Переглядів: 6
Дата публікації: 14:16 24.10.2013
Версія для слабо- зорих