Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Міжрегіональне управління НАДС у Харківській та Сумській областях інформує
Анонс подій
21.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи з батьками дітей, які потребують соціального захисту Проведення роботи з батьками дітей, які потребують соціального захисту Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:21.06.2018 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
09:00 - Засідання районного комітету доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної інженерно-транспортної інфраструктури Засідання районного комітету доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної інженерно-транспортної інфраструктури Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:21.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
09:00 - Тематична бесіда "Вивчаємо закони України" Тематична бесіда "Вивчаємо закони України" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:21.06.2018 09:00 Місце проведення:Кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
09:30 - Засідання Координаційної ради Засідання Координаційної ради
1. Про склад опікунських сімей та якість виховання дітей у зазначених сім’ях.
2.Про реалізацію законодавства України з попередження насильства в сім’ях відносно дітей на території району.
3. Про результати соціального супроводу сімей з дітьми облікових категорій.
Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:21.06.2018 09:30 Місце проведення:Каб. ССД

22.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи з батьками дітей, які потребують соціального захисту Проведення роботи з батьками дітей, які потребують соціального захисту Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
08:00 - Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:22.06.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Перегляд літератури «Живе в народі пам`ять вічна» Перегляд літератури «Живе в народі пам`ять вічна» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:22.06.2018 09:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
10:00 - Відправлення на оздоровлення та відпочинок дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, до оздоровчих закладів"Перлина Чорномор'я" м.Білгород-Дністровський та "Динамо", Львівської області. Відправлення на оздоровлення та відпочинок дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, до оздоровчих закладів"Перлина Чорномор'я" м.Білгород-Дністровський та "Динамо", Львівської області. Організатор:Сектор у справах молоді та спорту Час проведення:22.06.2018 10:00 Місце проведення: Міський автовокзал
10:00 - Мітинг до Дня скорботи і вшанування пам’яті жертв війни в Україні Мітинг до Дня скорботи і вшанування пам’яті жертв війни в Україні Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:22.06.2018 10:00 Місце проведення:с. Ковалівка Смородьківської сільської ради
12:00 - Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації
Про підсумки введення житла в експлуатацію за І півріччя 2018 року
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:22.06.2018 12:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

23.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Випускні вечори Випускні вечори Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗЗСО району
Докладніше
Пошук
Посилання





 














Поточна діяльність | Регуляторна діяльність | Звіти про відстеження регуляторних актів | Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта-розпорядження голови Куп’янської райдержадміністрації „Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг при Куп’янській районній державній адміністрації Харківської обл
Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта-розпорядження голови Куп’янської райдержадміністрації „Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг при Куп’янській районній державній адміністрації Харківської обл

ЗВІТ

про базове відстеження результативності регуляторного акта

Розпорядження голови Куп’янської районної державної адміністрації

Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг при

Куп’янській районній державній адміністрації Харківської області”

 

Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежують

Розпорядження голови Куп’янської районної державної адміністрації „Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг при Куп’янській районній державній адміністрації Харківської області”

Назва виконавця заходів з відстеження

Управління економіки Куп’янської районної державної адміністрації

Цілі прийняття акта

Затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг при Куп’янській районній державній адміністрації Харківської області (далі – Центр) з метою забезпечення ефективного функціонування Центру та спрощення процедури надання адміністративних послуг

Строк виконання заходів з відстеження

04.11.2013 – 29.11.2013

Тип відстеження

Базове відстеження

Методи одержання результатів відстеження

Моніторинг та аналіз задоволеності суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб якістю надання адміністративних послуг, видачі документів дозвільного характеру та аналіз ступеня досягнення цілей державного регулювання.

Для відстеження використовувались статистичні дані та дані опитування суб’єктів господарювання (юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців) та/або фізичних осіб, суб’єктів надання адміністративних послуг. Також здійснювався розгляд пропозицій та зауважень, які надійшли до Куп’янської районної державної адміністрації Харківської області з питань роботи Центру

Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних

- розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов'язаних з дією акта;

- кількість суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта;

- розмір коштів і час, що витрачатимуться суб'єктами господарювання та/або фізичними особами, пов'язаними з виконанням вимог акта;

- рівень поінформованості суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта;

- кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, що звернулись до Центру (в тому числі до дозвільного центру);

- кількість наданих адміністративних послуг, виданих документів дозвільного характеру, наданих консультацій;

- середній час, який займає у заявника процедура звернення до Центру для отримання адміністративної послуги;

- кількість скарг на роботу Центру.

Кількісні та якісні значення показників результативності акта

- надходження до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов’язані з дією акта, відсутні;

- дія акта поширюється на всіх суб’єктів господарювання, які провадять діяльність на території Куп’янського району, та жителів Куп’янського району;

- виконання вимог акта не потребує витрачання додаткового часу та коштів суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб;

- за даними опитування, рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта високий;

- кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, що звернулись до Центру складає 17 осіб (в тому числі до дозвільного центру звернулось 17 суб’єктів господарювання);

- видано 5 документів дозвільного характеру, державним адміністратором надано 13 консультацій, представниками місцевих дозвільних органів – 3 консультації, адміністративні послуги не надавались;

- процедура звернення заявника до дозвільного центру, який є складовою частиною Центру, займає 15-20 хвилин при подачі документів, 5 хвилин при отриманні консультації та 1,5 хвилини при видачі оформлених документів дозвільного характеру; середній час, що витрачається заявниками на отримання адміністративних послуг, визначити неможливо, оскільки такі послуги не надавались;

- скарг на роботу Центру не надходило.

Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей

Після набрання чинності регуляторним актом буде досягнуто цілей державного регулювання, буде затверджено Регламент Центру, забезпечено ефективне функціонування Центру та спрощено процедуру надання адміністративних послуг .

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи після прийняття регуляторного акта не зазнають жодних додаткових витрат грошових коштів та часу у процесі отримання/надання адміністративних послуг. Прийняття регуляторного акта не потребує витрат з державного чи місцевого бюджету.

Після прийняття регуляторного акта буде впроваджено надання адміністративних послуг через Центр, у відповідності із вимогами чинного законодавства, забезпечено оперативність, доступність та зручність для суб’єктів звернень при наданні адміністративних послуг, спрощено процедуру надання адміністративних послуг.

Видача документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, буде здійснюватися у встановленому законодавством порядку в дозвільному центрі, утвореному відповідно до Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності", який є складовою частиною Центру.

Зменшиться обсяг звернень заявників безпосередньо до суб’єктів надання адміністративних послуг, зменшаться витрати часу останніх на консультування заявників, збільшиться час на виконання основних завдань та підготовку результатів надання адміністративних послуг.

 

Голова районної

державної адміністрації                                                          Г. Ківшар

 

02 грудня 2013 року

 

Мироненко, 5 52 91

Лебідь, 5 75 78

Переглядів: 22
Дата публікації: 08:52 05.12.2013
Версія для слабо- зорих