Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
19.11.2017
10:00 - ІІ (районний) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з екології ІІ (районний) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з екології Організатор:Відділ освіти Час проведення:19.11.2017 10:00 Місце проведення:Подолянська ЗОШ І-ІІІ ст.
20.11.2017
день - Участь в обласній акції «Молодь за здоровий спосіб життя» Участь в обласній акції «Молодь за здоровий спосіб життя» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:20.11.2017 (протягом дня) Місце проведення:На базі КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості».
день - Заходи із вшанування пам’яті жертв Голодоморів Заходи із вшанування пам’яті жертв Голодоморів Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.11.2017 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:20.11.2017 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:20.11.2017 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Соціальне супроводження прийомних сімей та дитячого будинку сімейного типу, надання необхідних соціальних послуг Соціальне супроводження прийомних сімей та дитячого будинку сімейного типу, надання необхідних соціальних послуг Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:20.11.2017 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Профілактична робота з батьками, які порушують право дітей на належне батьківство Профілактична робота з батьками, які порушують право дітей на належне батьківство Організатор:Служба у справах дітей Час проведення:20.11.2017 (протягом дня) Місце проведення:Каб. ССД, територія району
08:00 - Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Про виконання пріоритетних напрямків роботи районної державної адміністрації в галузі агропромислового комплексу.
2. Про хід реалізації у 2017 році завдань та повноважень, покладених на районну ДЮСШ .
3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами районної державної адміністрації.
4. Підведення підсумків апаратної наради.
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:20.11.2017 08:00 Місце проведення:Кабінет голови районної державної адміністрації

09:30 - Тренінг для прийомних батьків та батьків-вихователів ПС та ДБСТ на тему "Підготовка дитини до самостійного життя" Тренінг для прийомних батьків та батьків-вихователів ПС та ДБСТ на тему "Підготовка дитини до самостійного життя" Організатор:Куп'янський РЦСССДМ та ССД Куп'янської РДА Час проведення:20.11.2017 09:30 Місце проведення:м.Куп'янськ, вул. Садова, 52
10:00 - Заходи до Всесвітнього дня дитини Заходи до Всесвітнього дня дитини Організатор:Служба у справах дітей Час проведення:20.11.2017 10:00 Місце проведення:Територія району
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання планів-заходів по підготовці до зимового періоду 2017-2018 років;
2. Заготовка ПСС для посипки дорожнього покриття на території району в осінньо-зимовий період 2017-2018 років;
3. Рівень розрахунків за енергоносії;
4. Реструктуризація заборгованості для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
5. Виконання заходів по "Програмі утримання та ремонту автомобільних доріг загального користування у тому числі місцевого значення, та вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах району на 2016-2020 роки";
6. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
7. Контроль за організацією проведення робіт по освітленню вулиць населених пунктів району в 2017 році.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:20.11.2017 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

21.11.2017
08:00 - Виїзний прийом громадян головою райдержадмініст­рації Ситником М.М. Виїзний прийом громадян головою райдержадмініст­рації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:21.11.2017 08:00 Місце проведення:с.Подоли
08:30 - Мітинг до Дня Гідності та Свободи. Мітинг до Дня Гідності та Свободи. Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:21.11.2017 08:30 Місце проведення:Майдан, біля стенду "Воїни світла"
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:21.11.2017 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 4
10:00 - Відкрита першість районної ДЮСШ з міні - футболу серед команд дівчат Новомиколаївської ЗОШ Шевченківського району та Петропавлівської ЗОШ, до Дня Гідності та Свободи Відкрита першість районної ДЮСШ з міні - футболу серед команд дівчат Новомиколаївської ЗОШ Шевченківського району та Петропавлівської ЗОШ, до Дня Гідності та Свободи Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:21.11.2017 10:00 Місце проведення:Спортивна зала Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст.
10:00 - Заходи з відзначення Дня Гідності та Свободи Заходи з відзначення Дня Гідності та Свободи Організатор:Відділ освіти Час проведення:21.11.2017 10:00 Місце проведення:ЗНЗ району
11:00 - Урочистості та святковий концерт до Дня працівників сільського господарства Урочистості та святковий концерт до Дня працівників сільського господарства Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації, управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:21.11.2017 11:00 Місце проведення:Петропавлівський сільський будинок культури
Докладніше
Пошук
Посилання




 














Соціально-економічний розвиток | Звіт про соціально- економічний розвиток Куп'янського району за 2013 рік
Звіт про соціально- економічний розвиток Куп'янського району за 2013 рік


Довідка

соціально-економічного розвитку району за січень-грудень 2013 року.

 

Територія та населення

Район займає територію 1280,3 кв. км або 4,1% від усієї території області. По цьому показнику район знаходиться на 9 місці серед районів області. За статистичними даними в районі проживає 25,5 тис.чол. Зміни у віковій структурі населення характеризуються його постарінням. З початку року в районі народилося 189 дітей і померло 473 особи. Станом на 01.01.2014 року зареєстровано 49 шлюбів та 22 розлучення. За адміністративним поділом територія району розподілена на 19 сільських рад та налічує 70 населених пунктів.

Інвестиційна діяльність

В районі сільськогосподарськими підприємствами при потребі в кредитних коштах 10,1 млн.грн. оформлено кредитів на суму 11,5 млн.грн., з них фактично отримано кредитних ресурсів на суму 8,8 млн. грн.

Зовнішньоекономічна діяльність

Основним підприємством, яке здійснює в районі зовнішньоекономічну діяльність є ДП “Куп’янський лісгосп”. З липня по грудень 2013 року підприємством експортовано у Великобританію дров'яної деревини для технологічних потреб 686 куб.м. на загальну суму 175,3 тис.грн. Плануються поставки пиломатеріалів до Італії на загальну суму 93,5 тис.грн.

Пенсії

На обліку в управлінні Пенсійного фонду України в Куп’янському районі станом на 01.01.2014 р. перебуває 8,0 тис.чол. одержувачів пенсій та грошової допомоги.

Протягом січня-грудня 2013 року спеціалістами відділу з призначення пенсій було проведено 393 поточних перерахунки, 15444 масових перерахунків та призначено нових пенсій по 317 пенсійним справам.

В результаті проведених перерахунків середній розмір пенсій збільшився до 1332,3 грн., що на 3,7% більше в порівнянні з відповідним періодом минулого року.

Загальний обсяг видатків на виплату пенсій та грошової допомоги станом на 01.01.2014 року складає 125521,1 тис. грн., що на 6549,0 тис. грн. більше ніж за аналогічний період минулого року.

Враховуючи зростання потреби та напруженість у фінансуванні коштів на виплату пенсій і допомог, важливим завданням залишається забезпечення управлінням виконання планових показників по власних надходженнях та повноти відшкодування ПФУ видатків, що фінансуються за рахунок цільових фондів та місцевих бюджетів.

Забезпеченість власними коштами на виплату пенсій становить 17,2%.

Доходи управління ПФУ по району за січень-грудень 2013 року складають 14034,4 тис. грн., при цьому виконання плану забезпечено на 99,8%.

В умовах зростання обсягів виплати пенсій, потребує подальшого поліпшення роботи по скороченню боргів по платежах до Пенсійного фонду. Загальна сума боргу станом на 01 січня 2014 року (за оперативними даними) по страховим внескам складає 305,3 тис. грн, у тому числі недоїмка по внесках становить 176,7 тис. грн. Сума дієвого боргу становить 168,4 тис. грн., що складає 55,2% від загальної суми. Сума дієвої недоїмки складає 103,7 тис. грн. Борг по підприємствах повністю охоплено претензійно-позовною роботою.

Протягом звітного періоду основним завданням було виконання вимог, визначених Пенсійним фондом України, Президентом України, Верховною радою та Кабінетом Міністрів України і була спрямована на подальше підвищення рівня матеріального забезпечення людей похилого віку, поліпшення обслуговування громадян, впровадження Закону України „Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”.

Малий бізнес

Станом на 01.01.2014 року в реєстрі фізичних осіб-підприємців району знаходиться 1025 осіб. Чисельність юридичних осіб станом на 01.09.2013 року становить 169 одиниць. В розрахунку на 10 тис. наявного населення кількість малих підприємств становить 26 одиниць.

З метою подолання адміністративних бар’єрів, забезпечення безперешкодних умов для отримання дозволів на відкриття та здійснення підприємницької діяльності налагоджено роботу державного адміністратора райдержадміністрації.

За січень-грудень 2013 року до державного адміністратора райдержадміністрації звернувся 91 суб'єкт господарювання, видано документів дозвільного характеру — 30, кількість зареєстрованих декларацій — 4. Кількість наданих консультацій державним адміністратором райдержадміністрації — 84, кількість відмов у видачі документів дозвільного характеру — 3, кількість наданих консультацій місцевими дозвільними органами — 5, кількість наданих консультацій регіональними дозвільними органами — 1.

Розрахунки за енергоносії

Розрахунки за енергоносії та послуги становлять: по газу — 106,1% (населення — 107,1%) ; по водопостачанню — 113,4% (населення — 112,3%); за електроенергію — 102,5% (населення — 101,5%); за тепло — 98% ( населення-81%), квартплата — 106,4% (населення — 106,4%).

Будівництво

В поточному році району надано субвенцію з державного бюджету на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах Куп'янського району на загальну суму 430,4 тис.грн. Станом на 01.01.2014 року надійшли кошти в сумі 308,6 тис.грн. із яких на сьогодні освоєно 60,0 тис.грн.

В квітні місяці надійшла субвенція з обласного бюджету на проведення капітального ремонту будівель спальних корпусів №2 та №3 ПЗОВ “Сосновий” (заміна вікон) -200,0 тис.грн., з яких станом на 01.01.2014 року освоєно 60,0 тис.грн., та на проведення поточного ремонту спортивної зали Кислівської ЗОШ I-III ст.-97,0 тис.грн. (кошти освоєні 100 %).

Протягом року з районного бюджету були виділені кошти:

-на виготовлення кошторисної документації та її експертиза по капітальному ремонту Кислівської ЗОШ I-III ступенів-6,0 тис.грн.;

-на виготовлення робочого проекту “Реконструкція будівлі Моначинівської ЗОШ I-III ступенів під Моначинівський НВК “Загальноосвітня школа I-II ступенів-дошкільний навчальний заклад””- 25,0 тис.грн.;

-на виготовлення кошторисної документації по капітальному ремонту будівель спальних корпусів №2 та №3 ПЗОВ “Сосновий” (заміна вікон)-22,0 тис.грн.;

-на проведення експертизи кошторисної документації по капітальному ремонту будівель спальних корпусів №2 та №3 ПЗОВ “Сосновий” (заміна вікон)-2,0 тис.грн.;

-на проведення капітального ремонту покрівлі Кислівської ЗОШ I-III ступенів-92,9 тис.грн.;

-на проведення поточного ремонту будівлі дошкільно-навчального закладу в с.Глушківка Куп'янського району- 64,0 тис.грн.;

-на завершення капітального ремонту будівлі дошкільно-навчального закладу в с.Глушківка Куп'янського району- 242,0 тис.грн.;

- на ремонт фасаду будівлі Кислівської ЗОШ I-III ст. - 77,7 тис.грн.

- на проведення ремонту двох котлів в Ягідненській ЗОШ I-III ступенів -10,0 тис.грн.;

- на ремонт даху в Петропавлівській ЗОШ І-ІІІст.- 98,0 тис.грн., на ремонт системи теплопостачання та промивку 68,0 тис.грн.;

- на встановлення енергозберігаючих вікон в Кругляківській ЗОШ І-ІІІст.-15,4 тис.грн.

Протягом звітного періоду придбано 4 котли для котельні Кислівської ЗОШ І-ІІІст.: 1 котел за кошти місцевого бюджету та 3 котли за кошти субвенції Кислівської сільської ради - 40,0 тис.грн. На проведення ремонтних робіт по заміні котлів, ремонт системи теплопостачання та промивку системи теплопостачання з місцевого бюджету виділено 70,0 тис.грн.

За кошти районного бюджету проведено ремонт мережі теплопостачання адмінбудівлі по вул. Садовій, 52 на загальну суму 14 тис.грн..

За кошти сільських рад проведені роботи:

- ремонт насосної системи у котельні Пристінської ЗОШ І-ІІІст. – 9,9 тис.грн. (Пристінська сільська рада);

- заміна 2 вікон та 4 дверей на енергозберігаючі у Нечволодівському НВК - 22,1 тис.грн. (Нечволодівська сільська рада);

- ремонт насоса ЕЦВ на свердловині, придбані матеріали для поточного ремонту системи водопостачання, замінено насос на каптажі. Роботи проведені на суму 19,6 тис.грн. (Нечволодівська сільська рада);

- заміна 30 вікон та 2 дверей на енергозберігаючі у Ягідненській ЗОШ І-ІІІст-59,8 тис.грн. (Ягідненська сільська рада);

- заміна насосу на свердловині ЕЦВ 6-10-180, на загальну суму 6,7 тис.грн;

- встановлено за кошти сільських рад дитячі майданчики в с.Лісна стінка 2шт. — загальна сума 52,0 тис.грн.; в с.Ягідне 3шт. - загальна сума 83,0 тис.грн.;

- ремонт системи водопостачання -40,0 тис.грн. (Кіндрашівська сільська рада);

- проведено систему водопостачання в с.Орлянка-92,0 тис.грн. (Ягіднянська сільська рада);

- відремонтовано систему опалення клубу в с. Ягідне -52,0 тис.грн. (Ягідненська сільська рада);

- проведено поточний ремонт покрівлі клубу в с.Новоосиново — 45,0 тис.грн. (Курилівська сільська рада);

- встановлено вісім енергозберігаючих вікон в Курилівській ЗОШ I-IIст.- 18 тис.грн. (Курилівська сільська рада);

- проведено ремонтні роботи в Новоосинівському ВУЖКГ на загальну суму 35,9 тис.грн. (Курилівська сільська рада);

- відремонтовано систему теплопостачання в Новоосинівському ДНЗ на загальну суму 25,3 тис.грн. (Курилівська сільська рада);

- відремонтовано медичний кабінет в Курилівській ЗОШ I-II ст.-12,5 тис.грн.(Курилівська сільська рада);

- проведено поточний ремонт покрівлі житлових будинків с.Курилівка-1-52,0 тис.грн. (Курилівська сільська рада).

- сільскими радами району було придбано 104 урни та 95 контейнерів на загальну суму 162,6 тис.грн.

За спонсорські кошти проведені роботи:

- ТОВ «Пальмера» побудовано та введено в експлуатацію внутрішні туалети у Просянській ЗОШ І-ІІІ ст.;

- встановлення 14-ти енергозберігаючих вікон у Глушківській ЗОШ I-III ст. -33,7 тис.грн. (СТОВ “Мрія)”;

- встановлення 8-ми енергозберігаючих вікон та заміна плитки у їдальні Курилівської ЗОШ I-II ст. — 23,0 тис.грн.(СТОВ “Надія”);

- придбання та заміна лінолеума в Грушівській ЗОШ I-III ст.-11,0 тис.грн. (ПП “Ісиченко А.В.”);

- ремонт фасаду Сеньківської ЗОШ I-III ст., ремонт ганку Новоосинівської ЗОШ I-II ст., ремонт спортивної та актової зали Лісностінківської ЗОШ I-III ст., - ремонт внутрішніх туалетів Ягідненської ЗОШ I-III ст.-50,0 тис.грн.(кошти Південної залізниці);

- реконструкція навчального виховного комплексу “Нечволодівська загальноосвітня школа I-III ступенів-дошкільний навчальний заклад”- 400,0 тис.грн. (кошти НАК “Нафтогаз України”);

- установлення огорожі на стадіоні с. Петропавлівка -85,3 тис.грн.(спонсорські кошти) та встановлення тренажерів -45,0 тис.грн.(кошти Громадської спілки “Соціальний Рух Поваги”);

- встановлено автобусну зупинку в с. Лісна Стінка -12,0 тис.грн.(кошти фермерських господарств та КМС-133);

- поточний ремонт спортивної та актової зали в Лісностінківській ЗОШ I-III ст.-13,5 тис.грн.(кошти фермерських господарств та КМС-133);

- ремонт покрівлі приміщення Сеньківської сільської ради (13,9 тис.грн.), встановлення вхідних металевих дверей в Сеньківську ЗОШ I-III ст.(ПМС);

- встановлення вхідних металевих дверей в Смородківську ЗОШ I-III ст.-

2,8 тис.грн. (Народний депутат України Остапчук В.М.);

- поточний ремонт меморіального комплексу загиблим воїнам в роки Великої Вітчизняної війни (ТОВ “Пальмера”-4,8 тис.грн.);

- поточний ремонт приміщення музею бойової та трудової слави в с. Кислівка-333,0 тис.грн. (кошти Південної залізниці).

Тендерні торги

В районі в бюджетних установах діє чотири конкурсних комітети, якими в звітному періоді проведено 30 процедур закупівель з урахуванням частин предмета закупівлі на закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти. В тому числі 15 - відкриті торги та 15-закупівля в одного учасника. Для участі в торгах подали свої пропозиції 36 постачальників. За результатами тендерних торгів переможцем визнано 23 постачальники.

Загальна сума коштів (фактичні видатки) за укладеними договорами у звітному періоді склала 6091,3 тис.грн .

Соціальний захист

За грудень місяць 2013 року в управлінні праці та соціального захисту населення отримали допомогу 134 малозабезпечені сім'ї, 1727 сімей з дітьми, 160 інвалідів з дитинства та 76 дітей-інвалідів. 149 сім’ям з дітьми призначено державну допомогу, середній розмір державної допомоги сім'ям з дітьми становив 876 грн..

У грудні 2013 року 27 малозабезпеченим сім'ям призначено державну соціальну допомогу, середній розмір якої становив 1504 грн. на одну сім'ю.

У 2013 році 9 жінкам які мешкають на території Куп'янського району, було присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”. Виплата винагороди здійснена в повному обсязі на загальну суму 103,2 тис.грн. На даний час дві особові справи щодо осіб, які претендують на присвоєння почесного звання України “Мати-героїня”, знаходяться на розгляді.

Відповідно до Закону України „Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам” в управлінні праці та соціального захисту населення державну соціальну допомогу за грудень місяць призначено 4 особам, середній розмір допомоги становив 1206 грн.

Станом на 01.01.2014 року в управлінні праці та соціального захисту населення на обліку перебуває 10 прийомних сімей. За грудень місяць поточного року виплата прийомним сім’ям складає 63,3 тис. грн., з них виплата державної соціальної допомоги дітям – 45,1 тис. грн., грошове забезпечення прийомним батькам — 15,2 тис. грн., видатки на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування — 3,0 тис. грн., середній розмір допомоги в місяць на одну прийомну сім’ю становив 6,3 тис. грн.

Крім вищезазначених видів соціальних допомог, 20 громадянам призначена грошова допомога згідно з постановою Кабінету Міністрів України “Про надання щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу”, сума нарахування за 2013 рік становить 273,9 тис. грн. Заборгованість по даному виду допомоги на 01.01.2014 року відсутня.

В районі станом на 01.01.2014 року призначено субсидій на оплату житлово - комунальних послуг 1972 сім’ям, в тому числі для придбання твердого палива та скрапленого газу - 496 сім'ям.

Аналіз стану надання субсидій населенню Куп’янського району на 01.01.2014 р.

Види послуг

Загальна кількість сімей, яким призначено субсидії у 2012р.

Нараховано у 2012р.(з урахуванням заборгованості на початок року),

тис. грн.

Профінансовано у 2012р.,

тис. грн.

% виконання

Загальна кількість сімей, яким призначено субсидії у 2013р.

Нараховано у 2013р.(з урахуванням заборгованості на початок року),

тис. грн.

Профінансовано у 2013р.,

тис. грн.

% виконання

ЖКП, всього:

2049

3195,7

2671,3

83,6

1972

2906,6

2912,9

100,2

в т.ч.: тепло

141

121,8

105,6

86,7

172

111,2

98,7

88,8

електороенергія

1963

93,2

94,4

101,3

1950

91,4

92,7

101,4

природний газ

1552

2893,2

2397,4

82,9

1544

2618,2

2644,3

101,0

водопостачання

173

35,8

32,4

90,7

193

35,6

32,4

90,9

квартплата

177

51,7

41,5

80,2

185

50,2

44,7

89,2

Тверде паливо та скраплений газ, всього:

536

476,7

476,7

100,0

496

379,7

379,7

100,0

РАЗОМ:

Х

3672,4

3148

85,7

Х

3286,3

3292,6

100,2

Аналіз виплати соціальної допомоги по Куп’янському району за грудень місяць 2013 року

Види допомог

2012 рік

2013 рік

Відхилення

(+ -)

%

Одноразова допомога при народженні дитини, грн.

628210

721350

93140

114,8

кількість отримувачів,чол.

425

517

92

121,6

середній розмір допомоги,грн..

1478

1395

-83

94,4

-надійшло субвенцій, грн.

628210

721350

93140

114,8

2. Допомога по вагітності та пологах, грн

8333

17517

9184

210,2

кількість отримувачів, чол.

10

13

3

130

середній розмір допомоги,грн..

833

1347

514

161,7

-надійшло субвенцій,грн

8333

17517

9184

210,2

3. Допомога по догляду за дитиною до 3х років, грн

334576

316436

-18140

94,6

кількість отримувачів, чол.

596

585

-11

98,2

середній розмір допомоги,грн.

561

541

-20

96,4

надійшло субвенцій

334576

316436

-18140

94,6

4. Допомога по опіці та піклуванню, грн.

107105

158196

51091

147,7

кількість отримувачів, чол.

32

27

-5

84,4

середній розмір,грн..

3347

5859

2512

175,1

надійшло субвенцій,грн.

107105

158196

51091

147,7

5. Допомога одинокій матері, грн.

263888

298554

34666

113,1

кількість отримувачів, чол.

561

584

23

104,1

середній розмір допомоги,грн.

470

511

41

108,7

надійшло субвенцій

263888

298554

34666

113,1

6. Допомога при усиновлені дитини,грн

2240

1514

-726

67,6

кількість отримувачів, чол.

2

1

-1

50

середній розмір допомоги,грн.

1120

1514

394

135,2

надійшло субвенцій, грн.

2240

1514

-726

67,6

7. Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати

22325

23521

1196

105,4

кількість отримувачів, чол.

44

50

6

113,6

середній розмір допомоги, грн.

507

471

-36

92,9

надійшло субвенцій, грн.

22325

23521

1196

105,4

8. Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, грн.

258738

284699

25961

110

кількість отримувачів, чол.

233

236

3

101,3

середній розмір допомоги,грн.

1110

1206

96

108,6

надійшло субвенцій

258738

284699

25961

110

9. Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям, грн.

147237

201545

54308

136,9

кількість отримувачів, чол.

87

134

47

154

середній розмір допомоги,грн.

1692

1504

-188

88,9

надійшло субвенцій, грн.

147237

201545

54308

136,9

10.Допомога на догляд за психічно хворими, грн.

21800,87

26994,91

5194,04

123,8

кількість отримувачів, чол.

16

20

4

125

середній розмір допомоги,грн.

1363

1350

-13

99

надійшло субвенцій, грн

21800,87

26994,91

5194,04

123,8

11. Прийомні сім'ї

52904,04

63317,41

10413,37

119,7

кількість отримувачів, чол.

9

10

1

111,1

середній розмір допомоги, грн.

5878

6332

454

107,7

надійшло субвенцій, грн.

52904,04

63317,41

10413,37

119,7

Соціальний захист

На обліку в УПСЗН знаходиться 975 ветеранів війни, в тому числі 67 інвалідів війни, 141 учасник бойових дій, 126 членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, 641 учасник війни. Протягом 2013 року 122 особи отримали направлення для забезпечення протезно-ортопедичними виробами; видано 184 засоби пересування та реабілітації. У 2013 році видано 42 посвідчення ветеранам праці та 6 інвалідам війни. Станом на 01.01.2014 р. згідно з актами обстеження матеріально-побутових умов проживання за рахунок коштів державного бюджету 9 особам надана матеріальна допомога на загальну суму 4,0 тис.грн., за рахунок районного бюджету надано матеріальної допомоги 74 особам на загальну суму 15,9 тис.грн. 14 чоловік отримали компенсацію на бензин, ремонт та транспортне обслуговування автомобілів на суму 2,1 тис.грн., 18 інвалідів отримали компенсацію за невикористану санаторно-курортну путівку на загальну суму 5,4 тис.грн., одній сім'ї померлого ветерана війні та одному учаснику війни встановлено телефон. Санаторно - курортні путівки отримали 35 чол. (інваліди та ветерани війни). За допомогою для відшкодування витрат на поховання учасників бойових дій відповідно до Закону України “Про увічнення Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років” до управління звернулося 13 осіб. Документи для відшкодування направлені до Департаменту соціального захисту населення Харківської облдержадміністрації на загальну суму 12,4 тис.грн. Станом на 01 січня 2014 року на обліку в управлінні праці знаходиться 187 осіб, що постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС (з них – 28 дітей). Протягом 2013 року виплачена компенсація на харчування дорослих, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи – 156,9 тис.грн., компенсація на харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 11,6 тис.грн., компенсація на оздоровлення — 18,1 тис.грн., додаткова відпустка — 1,7 тис.грн. Станом на 01.01.2014 заборгованість по виплатах відсутня. Станом на 01.01.2014 року послугами по безкоштовному придбанню ліків скористався 81 чол. на загальну суму 9,9 тис.грн., послугою по безкоштовному зубопротезуванню скористалося 5 чол. на суму 2,4 тис.грн. За допомогою, пов'язаною з похованням громадян, на яких розповсюджуються пільги відповідно до Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” звернулося 2 особи. Документи для відшкодування направлені до Департаменту соціального захисту населення Харківської облдержадміністрації на загальну суму 2,0 тис.грн. Станом на 01 січня 2014 року видано 36 посвідчень батьків з багатодітних сімей та 82 посвідчення дитини з багатодітної сім'ї.

Аналіз стану надання пільг ветеранам війни та праці, дітям війни по управлінню праці та соціального захисту населення (2012, 2013 рр.) Станом на 01.01.2014 р

Види послуг.

Нараховано у 2012 р.(з урахуванням заборгованості на початок року), тис. грн.

Профінансовано у 2012р., тис. грн.

% виконання

Нараховано у 2013 р.(з урахуванням заборгованості на початок року), тис. грн.

Про фінансовано у 2013р., тис. грн.

% виконання

ЖКП, всього:

2183,2

1886,4

86,4

2013,0

1846,1

91,7

в т.ч.: тепло

82,3

72,9

88,6

81,2

64,2

79,0

природний газ

1769,4

1497,9

84,7

1612,4

1473

91,4

електроенергія

226,3

226,8

100,2

208,1

206,8

99,4

водопостачання

72,6

62,1

82,2

76,5

70,6

92,2

квартплата

32,3

26,6

82,4

34,7

31,5

90,8

Тверде паливо та скраплений газ, всього:

255,4

255,4

100,0

238,7

238,7

100,0

Інші пільги, всього:

314,1

266,9

85

343,1

336,8

98,2

в т.ч.:

послуги зв’язку

 

38,2

35,6

93,2

38,9

32,7

84,0

санаторно-курортні путівки

96,4

98,7

102,4

94,9

94,9

100,0

проїзд в

автотранспорті

179,6

132,7

73,9

209,2

209,2

100,0

РАЗОМ:

2752,6

2408,8

87,5

2594,8

2421,6

93,3

Стан зайнятості населення

Станом на 01 січня 2014 року в районі створено 256 нових робочих місць, що становить 91,4% від річного завдання. З загальної кількості створених місць: 61 місце для працівників у юридичних осіб, 143 — для працівників у фізичних осіб — підприємців та зареєстровано 52 суб'єкти підприємницької діяльності - фізичних осіб. Усього на обліку в Куп'янському міськрайцентрі зайнятості за 2013 рік перебувало 5329 чол. шукаючих роботу, в тому числі станом на 01.01.2013 року рахувалося 1181 чол. та протягом 2013 року зареєстровано 4148 чол. За звітний період працевлаштовано 2788 чол., що проживають в м. Куп'янську та в Куп'янському районі. Протягом звітного періоду 726 чол., що проживають в м. Куп'янську та в Куп'янському районі, було направлено на перепідготовку, профнавчання за професіями, зорієнтованими на підприємницьку діяльність, малий бізнес, самозайнятість та такими, що користуються попитом на ринку праці; 1174 чол. брали участь в оплачуваних громадських роботах та інших роботах тимчасового характеру, 49 безробітних отримали фінансову допомогу для зайняття підприємницькою діяльністю за рахунок коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Рівень безробіття станом на 01 січня 2014 року по м. Куп'янську та Куп'янському району становить 2,36%.

Стан з виплати заробітної плати

Заборгованість

Станом на 01 січня 2014 року заборгованість із виплати заробітної плати на підприємствах району відсутня. Протягом грудня 2013 року проведено 1 засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, на якому розглядалося питання рівня середньомісячної заробітної плати по Куп'янському району за січень-листопад 2013 року.

Рівень оплати праці

За попередніми даними, середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника по Куп’янському району за січень - грудень 2013 року становить 2343 грн. або 192,4% прожиткового мінімуму. В порівнянні з початком року рівень середньомісячної заробітної плати по району збільшився на 9,1%. Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника в галузі сільського господарства по району за січень - грудень 2013 року становить 2437 грн., або 200,1% прожиткового мінімуму. В порівнянні з початком року рівень середньомісячної заробітної плати по району збільшився на 17,3%.

Сільське господарство

Для проведення весняно-польових робіт 2014 року господарствами району при плані 1340 т насіння ярих зернових культур засипано 1347 т кондиційного насіння, або 101%. При плані 5,7 тис.т мінеральних добрив господарствами закуплено 594 т, або 10,4 %.

В сільськогосподарських підприємствах району станом на 01 січня 2014 року утримується: великої рогатої худоби - 5126 гол., в т.ч. корів - 1909 гол., свиней - 18690 гол., вівців - 1062 гол., птиці - 41405 гол.

За січень – грудень 2013 року сільськогосподарськими підприємствами району: вирощено худоби та птиці — 2813,8 т., реалізовано м'яса — 2483,13 т., виробництво молока становить — 12772,8 т.

Надій молока на одну фуражну корову по району становить 6764 кг.: СТОВ «Мрія» - 8310 кг, СТОВ «Надія» - 7918 кг

Середньодобовий приріст великої рогатої худоби: по району отримано – 522 гр., СТОВ «Надія» - 545 гр., СТОВ "Мрія" - 588 гр.

Середньодобовий приріст свиней: по району отримано – 345 гр., СВК по виробництву яловичини – 363 гр.

Виробництво валової продукції тваринництва у цінах 2010 року склало 67,7 млн. грн., що на 18 % більше минулорічного показника.

Бюджет

В цілому до зведеного бюджету району за січень-грудень 2013 року надійшло доходів 28038,5 тис.грн. при плані 25147,0 тис.грн., або 111,5%. В тому числі надійшло власних і закріплених доходів 19515,3 тис.грн. при плані 17939,4 тис.грн., або 108,8%. Темп росту до відповідного періоду 2012 року 113,4%., тобто надійшло більше на 2300,7 тис.грн. Крім того надійшло до бюджету району: доходів спеціального фонду 5870,8 тис.грн. при річному плані 4476,4 тис.грн.; дотації з державного бюджету 40101,2 тис.грн. при плані 40101,2 тис.грн., або 100%; цільових субвенцій з державного бюджету 31089,8 тис.грн. За оперативними даними Куп’янської об’єднаної державної податкової інспекції підприємствами та організаціями району станом на 01.01.2014 року допущена недоїмка до місцевого бюджету 262,5 тис.грн. проти 234,7 тис.грн. станом на 01.01.2013 року. Переважно борги рахуються за підприємствами, які припинили діяльність (на підприємствах відсутні ліквідні активи), або знаходяться в стадії банкрутства. Кошти бюджету району спрямовувались в першочерговому порядку: на виплату заробітної плати 43940,2 тис.грн., допомоги малозабезпеченим сім'ям 22149,2 тис.грн., пільги та субсидії населенню 6769,4 тис.грн., оплату спожитих енергоносіїв бюджетної сфери району 6049,3 тис.грн., iншi невiдкладнi витрати (харчування, медикаменти) 1304,4 тис.грн.

Довідка про надходження місцевих податків та зборів за січень - грудень 2013 року 

Всього надійшло 1291,1 тис.грн., в т.ч. збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності-97,3 тис.грн., єдиний податок для суб'єктів малого підприємництва 1193,8 тис.грн.

Відділ земельних ресурсів

В цілому по району видано державних актів на право приватної власності взамін сертифікатів на земельну частку (пай) по Куп'янському району — 9704 шт., що становить 95 % від загальної кількості виданих сертифікатів. З 01.01.2013 року видача державних актів на право приватної власності взамін сертифікатів на земельну частку (пай) не проводиться в зв'язку з набуттям чинності Законів України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” та “Про державний земельний кадастр” в частині реєстрації земельних ділянок та прав на них. Порядок набуття права на земельну ділянку виникатиме з дня її реєстрації в державному реєстрі прав Державною реєстраційною службою утвореною при Міністерстві юстиції України.

За звітний період відділом земельних ресурсів були розглянуті звернення громадян, а саме на 01.01.2014 року на особистому прийомі кількість звернень - 1097 од., звернень громадян - 60 од.

Освіта

Станом на 01.01.2014 року у районі забезпечується функціонування 22 навчальних закладів , в яких здобувають базову та повну загальну середню освіту 1728 учнів. З метою збереження мережі навчальних закладів реорганізовано Нечволодівську ЗОШ I-III ступенів у Нечволодівський НВК “Загальноосвітня школа I-III ступенів - дошкільний навчальний заклад”, Моначинівську ЗОШ I-III ступенів у Моначинівський НВК “Загальноосвітня школа I-II ступенів - дошкільний навчальний заклад” та Петропавлівську ЗОШ І-ІІ ст. у Петропавлівський НВК “Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів — дошкільний навчальний заклад”. Також відбулась зміна освітнього рівня Пристінської ЗОШ І-ІІІ ст.

За індивідуальною формою у 2013-2014 навчальному році навчалося 56 учнів, які проживають у селах, де кількість учнів у класі становить менше 5 осіб та 4 учня, які потребують індивідуального навчання за станом здоров’я. На базі Гусинської ЗОШ І-ІІІ ст. 2 учня здобувають освіту за заочною формою навчання.

Мережа дошкільних установ становить 9 закладів: с.Грушівка, с.Курилівка, с.Петропавлівка (2 ДНЗ), с.Кислівка, с.Новоосинове, с.Глушківка, с.Нечволодівка та с.Моначинівка, в яких на сьогодні працює 21 група, де виховується 394 дитини.

В районі функціонує 1 позашкільний заклад: Будинок дитячої та юнацької творчості, який забезпечує реалізацію творчих здібностей учнів району. При районному Будинку дитячої та юнацької творчості протягом навчального року діють 53 гуртки, у яких навчається 1240 учнів.

На виконання районної програми комп’ютеризації навчальних закладів району з 22-х шкіл: 20 забезпечені навчальними комп'ютерними комплексами (16 шкіл мають по 1-у комплекту, у Грушівській ЗОШ І-ІІІ ст., Подолянській ЗОШ І-ІІІ ст., Глушківській ЗОШ І-ІІІ ст., Курилівському ліцеї - по 2). Два навчальних заклади не мають навчального комплексу ( Смородьківська ЗОШ І-ІІ ст. та Петропавлівське НВК), але мають окремі комп'ютери придбані за рахунок спонсорських коштів. Всі загальноосвітні навчальні заклади підключено до мережі Інтернет.

На виконання районної Програми “Шкільний автобус” у 2013-2014 навчальному році організовано підвіз учнів та вчителів району до місця навчання та в зворотному напрямку. За рахунок державного бюджету відділ освіти отримав один автобус для здійснення підвозу учнів та вчителів Грушівської ЗОШ І-ІІІ ст. та Нечволодівськго НВК. Підвезенням до місця навчання і роботи забезпечені учні та вчителі району - 100% до потреби. Парк шкільних автобусів становить 8 одиниць.

В січні — грудні 2013 року за батьківські та благодійні кошти придбано товарів на суму 362,9 тис.грн. За бюджетні кошти придбано товарів на суму 202,3 тис. грн., а також оплачено послуг на суму 781,7 тис.грн. За рахунок субвенцій сільських рад у січні-грудні 2013 року придбано товарів на суму 45,9 тис. грн.

У навчальних закладах району станом на 01.12.2013 року працює 344 педагогічних працівники. Заборгованість з виплати заробітної плати станом на 01.01.2014 року працівникам освіти відсутня.

Питання молоді та спорту

Протягом звітного періоду робота відділу була направлена на оздоровлення дітей пільгових категорій. Діти були направлені на відпочинок та оздоровлення до таборів:

- Українського дитячого центру “Молода гвардія” направлено (4 дитини);

- оздоровчого закладу “Мрія” м.Євпаторія (10 дітей);

- ПЗОВ "Олімпія" Балаклійського району (3 дитини);

- ПЗОВ “Сосновий” (29 дітей);

- ДОТ "Берізка" Золочівського району (2 дитини);

- МДЦ “Артек” (3 дитини);

- дитячого -лікувального центру “Сонячний” Дергачівського району ( 5 дітей);

- дитячого оздоровчого закладу “Лісова казка” Дворічанського району (10 дітей) ;

- дитячого оздоровчого закладу “Зміна” Лозівського району( 24 дитини);

- ПЗОВ “Зелена гірка” Зміївського району(1 дитина);

- ПЗОВ “Школа Бойка” м. Люботин (2 дитини);

- ПЗОВ “Гвоздика” сел. Кирилівка Запорізьської област(2 дитини);

- ПЗОВ “Таврія” м. Скадовськ (2 дітей).

Стовідсотково оздоровлена категорія - діти-сироти, діти позбавлені батьківського піклування. Дітей такої категорії у віці від 7 до 17 років у Куп'янському районі налічуються 55 осіб.

З районного бюджету на закупівлю путівок для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, до власного позаміського закладу оздоровлення та відпочинку виділено 77,5 тис.грн. На ці кошти закуплено 29 путівок до ПЗОВ “Сосновий”, з них - 12 для дітей талановитих спортсменів.

Департамент у справах молоді та спорту Харківської обласної державної адміністрації виділив Куп'янському району 22 путівки для дітей пільгових категорій, в тому числі 6 путівок до МДЦ ”Артек” та “Молода гвардія”.

За путівками, що надійшли від народного депутата Остапчука В.М., оздоровлено 49 дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки.

Робота ПЗОВ “Сосновий” здійснювалася протягом 3-х змін. Тривалість зміни - 21 день, згідно з чинним законодавством. Вартість п'ятиразового харчування - 46 грн. в день. Всього у ПЗОВ “Сосновий” протягом трьох змін відпочило 570 дітей.

Медичними працівниками проводився систематичний нагляд за станом здоров’я дітей, особливо за дітьми з відхиленнями у стані здоров’я.

Послугами оздоровлення та відпочинку охоплено 2218 осіб, що становить 95,2 % від загальної кількості дітей, що потребують оздоровлення та відпочинку. Забезпечено оздоровленням (21 день) - 544 дитини, що становить 23,3% від загальної кількості, послугами відпочинку охоплено 1674 дитини, що становить 71,9 % від загальної кількості.

На проведення оздоровчої кампанії у 2013 році з місцевого бюджету виділено 551 тис. грн., з них -180,6 тис.грн. на організацію пришкільних таборів.

26 грудня 2013 року до Новорічних свят відділом молоді та спорту та відділом культури райдержадміністрації для 336 дітей, що потребують особливої соціальної уваги та підтримки в районному будинку культури було проведено новорічну виставу “Дід Мороз”. По закінченню вистави діти отримали святкові подарунки, на закупівлю яких з районного бюджету було виділено 10,6 тис.грн.

Протягом звітного періоду відділом у справах молоді та спорту були проведені спортивно-масові заходи і змагання на відділеннях з різних видів спорту районної ДЮСШ.

У грудні місяці 2013 року на базі Петропавлівської ЗОШ були проведені змагання з футболу серед вихованців КР ДЮСШ присвячені Всесвітньому Дню футболу. Також збірні юнацькі футбольні команди районної ДЮСШ 2003 та 2004 років народження взяли участь у Міжнародному турнірі з міні-футболу на призи ФК “Мрія”. За результатами змагань обидві команди посіли 20 місце.

Протягом січня — грудня 2013 року вихованці районної ДЮСШ приймали участь у змаганнях присвячених до Дня Соборності в Україні (турнір з міні-футболу с.Новоосинове, легкоатлетичний крос с.Смородьківка, товариська зустріч з баскетболу с.Кіндрашівка), до 70 річниці визволення Куп'янщини від фашистських загарбників (участь у IV турі Чемпіонату Харківської області з шахів у віковій категорії до 12 років; змагання з загально-фізичної підготовки серед вихованців відділення легкої атлетики с.Смородьківка); в заходах присвячених вшануванню пам'яті воїнів загиблих в Афганістані (с.Петропавлівка - товариська зустріч з міні — футболу), в заходах присвячених Дню захисника Вітчизни (с.Гусинка - змагання з загально-фізичної підготовки), проведено першість району з міні-футболу серед юнацьких команд (I-місце - команда с.Нечволодівка “Золотий Телець”), прийняли участь в обласних Спартакіадних змаганнях з міні-футболу на Кубок голови облдержадміністрації, де збірна команда району посіла почесне III місце (смт Дворічна.), участь юнацької команди районної ДЮСШ в турнірі з футболу присвяченому Дню футболу в Україні (I місце — команда с.Глушківка); на стадіоні с.Лісна стінка проведено турнір “Кубок відкриття футбольного сезону” серед дорослих сільських команд, присвячений вшануванню пам'яті Синельника А.І.; збірна команда району взяла участь у обласних змаганнях з настільного тенісу і гирьового спорту в м.Харкові (з настільного тенісу команда району посіла II місце); в ПЗОВ “Сосновому” проведено спартакіаду з масових видів спорту до Дня Скорботи в Україні; на території Олексіївського Лугопарку м.Харкова збірна команда району взяла участь в обласних змаганнях з пляжного волейболу серед чоловічих команд на Кубок голови облдержадміністрації і зайняла почесне II місце; протягом звітного періоду відбулась першість району з пляжного волейболу (I місце зайняла команда с.Курилівка); проведені змагання зі спортивної рибалки (I місце зайняла команда с.Кругляківка); участь збірної команди з шахів Куп'янської районної спортивної школи у Міжнародному турнірі з шахів “Золота хвиля” у м. Генічеськ.

У серпні 2013 року проведено: у ПЗОВ “Сосновий” Спартакіаду з масових видів спорту серед загонів оздоровчого закладу; на спортивних спорудах району змагання з футболу, баскетболу, настільного тенісу, шахів присвячені Дню Прапора Украни та Дню незалежності України. В вересні місяці серед команд відділів та управлінь райдержадміністрації, сільських голів та районних депутатів на базі ПЗОВ “Сосновий” були проведені змагання, в яких переможцями з міні-футболу та волейболу стала команда райдержадміністрації; з кульової стрільби перше місце серед чоловіків у Білозерського В.І., серед жінок у Диденкової Л.І.; з шахів перше місце серед чоловіків у Артюшенко В.Ф., серед жінок у Матанахи В.М.; з настільного тенісу серед чоловіків перше місце у Садовського С.М, серед жінок у Горобошової С.В. Проведено тури Кубку Куп'янського району з футболу серед дорослих сільських команд за підтримки народного депутата України Остапчука В.М.

За звітний період збірною командою району прийнято участь в обласних змаганнях з шахів “Золота осінь” у м.Харкові(учасники змагань були нагороджені медалями та грамотами); відбувся юнацький турнір з футболу за ініціативи Президента України “Діти майбутнє України”(всього взяли участь 74 вихованця КР ДЮСШ); відбувся регіональний турнір з шахів присвячений вшануванню пам'яті Яновського В.Д. (участь взяли 27 учасників).

Всього протягом січня — грудня 2013 року проведено 114 спортивних заходів, в яких прийняло участь 4145 чол.. Витрачено на спортивно-масові заходи по відділу 33,1 тис.грн., по районній ДЮСШ- 34,3 тис. грн.

Культура

Мережа закладів культури збережена і складає 55 закладів культури: 3 сільські Будинки культури, 26 клубів, районний Будинок культури, 24 сільські бібліотечні філіали, центральна районна бібліотека, мобільний відео комплекс. У 2013 році фахівці закладів культури району проводили культурно-мистецькі заходи до Новорічних та Різдвяних свят, до Дня визволення Куп'янщини від фашистських загарбників, районний фестиваль патріотичної пісні “Живи і пам'ятай”, заходи до Дня народження Т.Г.Шевченко, районний захід “Людина року”, заходи до 90-річчя Куп'янського району, до Міжнародного Дня солідарності трудящих, до Дня Перемоги у Великій Вітчизняній Війн, до Дня Конституції України, до свята Івана Купала, до Дня Державного Прапора України, до Дня незалежності України, до Дня партизанської слави, Всеукраїнського дня бібліотек. Проведено регіональний фестиваль огляд виконавців молодіжньої естрадної пісні “Цвіт папороті”, в якому прийняли участь 19 виконавців з 6 районів та 2 міст Харківської області. Прийнято участь у Великому Слобожанському ярмарку, етнофестивалі “Печенізське поле ”, у регіональному конкурсі виконавців естрадної пісні “Золота осінь”. Проведені культурно-мистецькі заходи до державних та професійних свят: День працівників соціальної сфери, День працівників сільського господарства, День пам'яті жертв голодоморів та політичних репресій, День місцевого самоврядування, Міжнародний День інвалідів, прийнято участь в обласному огляді — конкурсі аматорів народного мистецтва Харківської області “Слобожанські передзвони”. На проведення районних заходів у 2013 році використано 30,4 тис.грн.

Протягом звітного періоду за надання платних послуг отримано:  бібліотека — 1,0 тис.грн.; мобільний відеокомплекс — 7,8 тис.грн; клубні заклади — 12,2 тис.грн.; оренда — 2,2 тис.грн. Спонсорські внески за звітній період — 4,4 тис.грн.

Начальник управління економіки райдержадміністрації                                                                       Л.Мироненко

Дата публікації: 10:28 08.02.2014
Версія для слабо- зорих