Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
23.02.2018
08:00 - Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:23.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
08:30 - Апаратна нарада відділу освіти Апаратна нарада відділу освіти Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.02.2018 08:30 Місце проведення:Відділ освіти
09:30 - Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.02.2018 09:30 Місце проведення:Відділ освіти
10:00 - Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації
Про стан виконання Урядової програми "Доступні ліки"
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:23.02.2018 10:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

10:00 - Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад
на тему: "Виконання бюджету за 2017 рік"
Організатор:Фінансове управління Куп'янської РДА Час проведення:23.02.2018 10:00 Місце проведення:м.Куп'янськ, вул. Садова, 52

12:00 - Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації
«Реалізація проектів регіонального розвитку у 2018 році»
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:23.02.2018 12:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

25.02.2018
10:00 - Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:25.02.2018 10:00 Місце проведення:Спортивний зал Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст.
26.02.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району, пункт реєстрації м.Харків, ХРЦОЯО
день - Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості»
день - Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні споруди району
день - Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Організатор:ССД Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:каб.ССД
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Контроль за розчисткою доріг від снігу та посипкою ПСС на підвідомчих територіях;
4. Рівень розрахунків за енергоносії;
5. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
6. Планування заходів по поточному та капітальному ремонту доріг по району;
7. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:26.02.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Поточна діяльність | Запобігання та виявлення корупції | Поточна діяльність | Перелік посад державних службовців апарату Куп'янської райдержадміністрації та керівників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів райдержадміністрації, які працюють у сферах, де існує високий ризик прояву корупції
Перелік посад державних службовців апарату Куп'янської райдержадміністрації та керівників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів райдержадміністрації, які працюють у сферах, де існує високий ризик прояву корупції

                                                                                             Додаток 1

до розпорядження голови

райдержадміністрації

30.09.2009 № 308

 

Перелік посад державних службовців апарату Куп'янської райдержадміністрації та керівників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів райдержадміністрації, які працюють у сферах, де існує високий ризик прояву корупції

№ 

п/п

Діяльність

Сфера/органи, де існує високий ризик прояву корупції

Перелік посад

1.

Управлінська діяльність

Апарат та структурні підрозділи райдержадміністрації

Керівники, заступники керівників

 

 

Освіта

Начальник, головний спеціаліст відділу освіти райдержадміністрації

 

 

Сільське господарство

Начальник, заступник начальника управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

 

 

Торгівля та побутове обслуговування

Начальник, заступник начальника управління економіки райдержадміністрації

 

 

Фінанси

Начальник, заступник начальника фінансового управління райдержадміністрації, начальник відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації

2.

Розпорядження коштами, адміністративно- господарська діяльність

Економіка

Начальник, заступник начальника фінансового управління райдержадміністрації

 

 

Будівництво

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації, начальник відділу регіонального розвитку та будівництва райдержадміністрації

 

 

Сільське господарство

Начальник, заступник начальника управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

 

 

 

Соціальні питання

Начальник, заступник начальника управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

 

 

Молодіжна політика, оздоровлення дітей

Начальник відділу у справах сім'ї та молоді райдержадміністрації

 

 

Господарська діяльність

Голова райдержадміністрації, перший заступник голови райдержадміністрації, заступники голови райдержадміністрації, керівник апарату, начальники структурних підрозділів райдержадміністрації та їх заступники

3.

Розпаювання земель, визначення видів сільськогосподарських культур для вирощування на земельних наділах

Сільське господарство

Начальник, заступник начальника управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

4.

Надання ліцензій, дозволів, свідоцтв, сертифікатів, довідок

Сільське господарство

Начальник, заступник начальника управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

 

 

Освіта

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

 

 

Соціальний захист і зайнятість населення

Начальник, заступник начальника управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

 

 

Економіка

Державний реєстратор апарату райдержадміністрації

5.

Реалізація соціальної політики та політики у сфері охорони здоров'я

Зайнятість населення, праця

Начальник, заступник начальника управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

 

 

Оформлення соціальних виплат

Начальник, заступник начальника управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

6.

Планування та контроль завдань

Проведення перевірок, службових розслідувань

Начальники та головні спеціалісти відділів апарату райдержадміністрації

7.

Робота з кадрами

Проведення конкурсу

Перший заступник голови райдержадміністрації, члени конкурсної комісії апарату райдержадміністрації

8.

Робота з конфіденційною інформацією

Конфіденційна інформація

Заступники голови райдержадміністрації, керівник апарату, начальники та головні спеціалісти відділів та секторів апарату, начальники структурних підрозділів райдержадміністрації

 

Керівник апарату райдержадміністрації                                          О.Панікар

Тугумова Т.І.

Переглядів: 12
Дата публікації: 15:40 11.01.2016
Версія для слабо- зорих