Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
23.02.2018
08:00 - Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:23.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
08:30 - Апаратна нарада відділу освіти Апаратна нарада відділу освіти Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.02.2018 08:30 Місце проведення:Відділ освіти
09:30 - Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.02.2018 09:30 Місце проведення:Відділ освіти
10:00 - Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації
Про стан виконання Урядової програми "Доступні ліки"
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:23.02.2018 10:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

10:00 - Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад
на тему: "Виконання бюджету за 2017 рік"
Організатор:Фінансове управління Куп'янської РДА Час проведення:23.02.2018 10:00 Місце проведення:м.Куп'янськ, вул. Садова, 52

12:00 - Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації
«Реалізація проектів регіонального розвитку у 2018 році»
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:23.02.2018 12:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

25.02.2018
10:00 - Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:25.02.2018 10:00 Місце проведення:Спортивний зал Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст.
26.02.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району, пункт реєстрації м.Харків, ХРЦОЯО
день - Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості»
день - Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні споруди району
день - Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Організатор:ССД Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:каб.ССД
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Контроль за розчисткою доріг від снігу та посипкою ПСС на підвідомчих територіях;
4. Рівень розрахунків за енергоносії;
5. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
6. Планування заходів по поточному та капітальному ремонту доріг по району;
7. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:26.02.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Поточна діяльність | Плани роботи | 2014 рік | Плани робот районної державної адміністрації на місяць | План основних заходів Куп’янської районної державної адміністрації в лютому 2014 року
План основних заходів Куп’янської районної державної адміністрації в лютому 2014 року

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова районної

державної адміністрації

______________ Г.Ківшар

“20” січня 2014р.

План основних заходів

Куп’янської районної державної адміністрації в лютому 2014 року

 

Дата місяця

 

Найменування заходу

 

Місце проведення

Час проведення

 

Виконавець

Відмітка про виконання

1

2

3

4

5

6

03

Мітинг до Дня визволення Куп’янщини від фашистських загарбників

м.Куп’янськ

 

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

 

03,10,17,24

Нарада з керівниками житлово-комунальних підприємств району під головуванням заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Говорова М.М.

 

03,10,17,24

Апаратна нарада у голови райдержадміністрації

Кабінет голови райдержадміністрації

8.00-9.00

Керівник апарату райдержадміністрації Панікар О.О.

 

03,10,17,24

Апаратні наради у першого заступника, заступників голови та керівника апарату райдержадміністрації

Кабінети першого заступника, заступників голови райдержадміністрації та керівника апарату райдержадміністрації

9.00-10.00

Перший заступник голови райдержадміністрації Білозерський В.І., заступники голови райдержадміністрації Ситник М.М., Дробот А.Д., керівник апарату райдержадміністрації Панікар О.О., начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

03-23

Участь учнів ЗОШ району у ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів

м.Харків

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В

 

 

 

04,18

 

 

12, 26

 

 

 

07,21

 

 

13, 27

Виїзні прийоми громадян:

 

- головою райдержадміністрації Г.В.Ківшарем

 

- першим заступником голови райдержадміністрації

В.І. Білозерським

 

- заступником голови райдержадміністрації

А.Д. Дроботом

 

- заступником голови райдержадміністрації

М.М. Ситником

 

 

с. Кислівка,

с.Кругляківка

 

 

с.Кіндрашівка

с.Курилівка

 

с.Нечволодівка,

с.Сенькове

 

 

ТОВ “Садагроінвест”

ФГ “Руслан”

 

 

8.30

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Єрмолаєнко А.С.

голова райдержадміністрації Ківшар Г.В. ,

 

перший заступник голови райдержадміністрації Білозерський В.І. ,

 

 

заступник голови райдержадміністрації Дробот А.Д.

 

 

заступник голови райдержадміністрації Ситник М.М

 

 

04, 11, 18, 25

Прийом громадян в громадській приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги

Управління праці та соціального захисту населення

 

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

05

Урок пам’яті “Дорога ціна перемоги” (до 71-ої річниці визволення Куп’янщини від фашистських загарбників)

Професійний аграрний ліцей

8.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

05

Фестиваль-огляд вокальних груп ветеранів війни і праці Куп’янського району

Районний будинок культури

 

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

05

Інформаційна година “Російський геній Дмитро Менделєєв” (180 річчя від дня народження)

Міський терцентр

10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

05

“Гаряча лінія” по захисту прав споживачів

Кабінет № 15 райдержадміністрації

 

Начальник управління економіки райдержадміністрації     Мироненко Л.В.

 

06, 13,

20, 27

„Гаряча” телефонна лінія

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

9.00-17.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

06

Семінар-навчання працівників апарату, керівників управлінь та відділів райдержадміністрації за участю керівника апарату райдержадміністрації Панікар О.О.

Районний Будинок культури

11.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

06

Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств району під головуванням заступника голови райдержадміністрації Ситника М.М. з питань підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації      Бочарніков М.П.

 

06

Семінар для вчителів правознавства з порядком денним: “Формування правової компетентності учнів

Курилівський ліцей

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В.

 

08

Першість району з підльодного лову риби

с.Сенькове

 

Начальник відділу у справах молоді та спорту райдержадміністрації Ковальов Г.О.

 

 

10 24

 

03,17

 

 

14, 28

 

 

06,20

Особистий прийом громадян:

- головою райдержадміністрації Г.В.Ківшарем;

- першим заступником голови райдержадміністрації В.І.Білозерським

- заступником голови райдержадміністрації  А.Д.Дроботом

- заступником голови райдержадміністрації М.М.Ситником

Громадська приймальня

8.00-11.00

Голова райдержадміністрації

Ківшар Г.В.,

 

перший заступник голови райдержадміністрації

Білозерський В.І.

заступник голови райдержадміністрації Дробот А.Д.

 

заступник голови райдержадміністрації Ситник М.М.

 

 

10-21

Перевірка стану викладання фізики та астрономії в загальноосвітніх навчальних закладах району

Загальноосвітні навчальні заклади району

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В.

 

10-14

Районна фотовиставка “Територія пригод — 2014”

БДЮТ

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В

 

11

Засідання школи кадрового резерву на посади керівників ЗНЗ

Відділ освіти райдержадміністрації

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В.

 

12

Поетична година “Сердечний день календаря” (до Дня Святого Валентина)

Міський терцентр

10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

12

Нарада з головними зоотехніками сільгосппідприємств району під головуванням заступника голови райдержадміністрації Ситника М.М. з питань стану утримання худоби

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації               Бочарніков М.П.

 

12

Експрес-бесіда “Великий байкописець” (до 245-річчя від дня народження І.Крилова)

Центральна районна бібліотека

10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

13

Семінар заступників керівників ЗНЗ району з виховної роботи з порядком денним: “Модель організації та здійснення превентивної освіти в умовах навчального закладу”

Подолянська ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В

 

13

Перевірка виконкому Сеньківської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади

Сеньківська сільська рада

14.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

13

Перевірка КП “Військове містечко” з питань правильності нарахування пільг категорій населення, які мають на них право згідно з діючим законодавством

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

11.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

14

“Прямий зв’язок” голови райдержадміністрації з населенням району

Кабінет голови райдерж­адміністрації

9.00

Начальник відділу масових комунікацій апарату райдерж­адміністрації Кучерявий В.В.

 

14

Конкурсно-розважальна програма “Всьому початок є любов” (до Дня Святого Валентина)

Професійний аграрний ліцей

8.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

14

Районний фестиваль патріотичної пісні “Живи і пам’ятай”

Районний будинок культури

15.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

15-22

Першість району з міні-футболу серед дорослих та юнацьких сільських команд

Спортивний комплекс “Мрія” с.Новоосиново

 

Начальник відділу у справах молоді та спорту райдержадміністрації Ковальов Г.О.

 

17

Засідання комісії по контролю за розрахунками за спожиті енергоносії під головуванням заступника голови райдержадміністрації       Дробота А.Д.

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

11.00-12.00

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Говорова М.М.

 

18-28

Участь учнів ЗОШ району ув обласному етапі Всеукраїнського конкурсу української народної іграшки

м.Харків

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В

 

18

Урок пам’яті “Афганістан — моя кривава рана” (до Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав)

Професійний аграрний ліцей

8.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

19

Спільне засідання колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району:

1. Про стан виконання в районі Національного плану дій щодо реалізації Конвенції ООН “Про права дитини” на період до 2016 року

2. Про підсумки роботи Куп'янської об'єднаної державної податкової інспекції Міндоходів у Харківській області у 2013 році.

3. Про підсумки роботи з контрольними документами в Куп’янській райдержадміністрації у 2013 році

4. Про підсумки роботи із зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації за 2013 рік

Районний Будинок культури

10.00

Перший заступник голови райдержадміністрації Білозерський В.І., заступник голови райдержадміністрації Ситник М.М., керівник апарату райдержадміністрації Панікар О.О.

 

19

Семінар-нарада керівників ДНЗ району

Відділ освіти райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу освіти

райдержадміністрації Жадановська Т.В.

 
 

 

19

 

Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення

Управління праці та соціального захисту населення

14.30

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

19

Засідання комісії з питань призначення адресної соціальної допомоги та розгляду спірних питань, що стосуються соціального захисту населення

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

11.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

20

Засідання Ради старшокласників “Оскіл” та правознавчого клубу “Правознавець”

Центральна районна бібліотека

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В

 

20-22

Змагання з видів спорту на відділеннях ДЮСШ, присвячені Дню захисника Вітчизни

Спортивні зали району

 

Начальник відділу у справах молоді та спорту райдержадміністрації Ковальов Г.О.

 

20

Семінар-навчання для працівників сільських рад району

Районний Будинок культури

10.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

20

Нарада з головними інженерами сільгосппідприємств району під головуванням заступника голови райдержадміністрації Ситника М.М. з питань підготовки техніки до весняно-польових робіт

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

20

Семінар для вчителів української мови з порядком денним: “Диференційований підхід, як засіб успішного навчання дітей на уроках англійської мови

Грушівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В.

 

20

Засідання постійно діючої комісії райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян під головуванням голови райдержадміністрації Ківшаря Г.В.

Загальний відділ апарату райдержадміністрації

9.00

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Єрмолаєнко А.С.

 

20

Нарада працівників культури району.

Районний Будинок культури

9.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

20

Заходи до Міжнародного дня рідної мови

ЗНЗ району

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В

 

20

Колегія працівників культури

Районний будинок культури

10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

20

Практикум, семінар з питань клубної роботи, бібліографічного обслуговування користувачів

Районний будинок культури

11.00-12.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

21

Святкове привітання до Дня захисників Вітчизни

Районний будинок культури

10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

24-28

Участь в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу дитячого малюнка “Охорона праці очима дітей”

м.Харків

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В

 

25

Нарада керівників ЗНЗ району

Відділ освіти райдержадміністрації

13.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В.

 

25

Засідання Міжвідомчої координаційно-методичної ради з правової освіти населення

Районний будинок культури

10.00

Начальник юридичного відділу апарату райдержадміністрації Кошелєва-Скляр О.В.

 

27

Засідання робочої групи з питань забезпечення своєчасної сплати податків, внесення інших обов’язкових платежів та ефективного використання бюджетних коштів

Кабінет заступника голови районної державної адміністрації  Ситника М.М.

10.00

Начальник управління економіки райдержадміністрації Мироненко Л.В.

 

27

Перевірка стану організації роботи з кадрових питань, контрольними документами, питань діловодства, роботи із зверненнями громадян та видання наказів в управлінні праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

16.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

27

Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат

Кабінет №10

райдержадміністрації

 
 

11.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації      Польоха О.І.

 

28

Нарада заступників керівників ЗНЗ з навчально-виховної роботи

Відділ освіти райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу освіти  райдержадміністрації Жадановська Т.В.

 

28

Апаратна нарада відділу освіти

Відділ освіти райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В.

 

28

Районний захід “Людина року - 2013”

Районний будинок культури

10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

Протягом місяця

Формування бази даних дітей пільгових категорій , які потребують оздоровлення в таборах відпочинку в літній період 2014 року

Відділ у справах молоді та спорту райдержадміністрації

 

Начальник відділу молоді та спорту райдержадміністрації Ковальов Г.О.

 

Протягом місяця

Участь керівництва райдержадміністрації в засіданнях виконкомів та сесій сільських рад району

Сільські ради району

 

Керівництво райдержадміністрації

 

Протягом місяця

Участь керівництва райдержадміністрації в сходах громадян та зустрічах з трудовими колективами господарств та установ району

Територія району

 

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

Згідно з графіком

Засідання державної надзвичайної протиепізоотичної комісії

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

 

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

Згідно з графіком

Засідання Комісії з питань з питань захисту прав дитини

Служба у справах дітей райдержадміністрації

 

Начальник служби у справах дітей райдержадміністрації Діденкова Л.І.

 

Згідно з графіком

Засідання районної комісії з питань ТЕБ та НС щодо забезпечення заходів з профілактики та боротьбі з грипом та гострими респіраторними захворюваннями протягом епідемічного сезону

Районний будинок культури

 

Начальник цивільного захисту райдержадміністрації Синиця В.Г.

 

Друга декада

Засідання районної Координаційної ради з питань захисту прав споживачів

Кабінет № 19

райдержадміністрації

 
 

10.00

Начальник управління економіки райдержадміністрації Мироненко Л.М.

 

Третя декада

Засідання комісії з питань розпорядження землями за межами населених пунктів району

Кабінет голови райдержадміністрації

10.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

Третя декада

Засідання комісії з обстеження технічного стану житлових будинків, об’єктів громадського призначення, де можливе масове перебування людей і ліквідація аварійно-небезпечних об’єктів

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Говорова М.М.

 

Третя декада

Засідання конкурсної комісії з питань часткового відшкодування з місцевих бюджетів відсоткових ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого і середнього підприємництва для реалізації інвестиційних проектів

Кабінет № 19

райдержадміністрації

 
 

10.00

Начальник управління економіки райдержадміністрації        Мироненко Л.М.

 

Третя декада

Засідання районної комісії з питань обстеження підприємств заготівлі і переробки металобрухту

Кабінет № 19

райдержадміністрації

 
 

10.00

Начальник управління економіки райдержадміністрації                   Мироненко Л.М.

 

 

Керівник апарату

районної державної адміністрації                                                                                                       О. Панікар

Тугумова

Переглядів: 5
Дата публікації: 14:11 24.01.2014
Версія для слабо- зорих