Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Міжрегіональне управління НАДС у Харківській та Сумській областях інформує
Анонс подій
25.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:25.06.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
08:30 - Обговорення питання щодо створення опорних закладів освіти в Куп’янському районі Обговорення питання щодо створення опорних закладів освіти в Куп’янському районі Організатор:Відділ освіти Час проведення:25.06.2018 08:30 Місце проведення:Будинок рад, малий зал засідань, ІІІ поверх
09:00 - Засідання Куп’янського районного координаційного комітету сприяння зайнятості населення Засідання Куп’янського районного координаційного комітету сприяння зайнятості населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
11:00 - Подання відомчо-статистичної звітності про роботу Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Подання відомчо-статистичної звітності про роботу Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Організатор:Харківський обласний та Куп'янський районний ЦСССДМ Час проведення:25.06.2018 11:00 Місце проведення:м. Харків, ХОЦСССДМ
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації. Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації.
1. Проведення заходів з благоустрою території Куп’янського району;
2. Капітальний та поточний ремонт доріг;
3. Рівень розрахунків за енергоносії;
4. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
5. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
6. Виконання ремонтних робіт мереж тепло-водопостачання;
7. Приведення тарифів на послуги ЖКГ до рівня економічно-обгрунтованих.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:25.06.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

26.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
08:00 - Надання звіту про роботу служби у справах дітей за І півріччя до ССД ХОДА Надання звіту про роботу служби у справах дітей за І півріччя до ССД ХОДА Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:26.06.2018 08:00 Місце проведення:м. Харків
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№4
09:00 - Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
09:00 - Книжкова виставка «До Конституції з повагою – до влади з надією» Книжкова виставка «До Конституції з повагою – до влади з надією» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:26.06.2018 09:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
10:00 - Семінар-навчання для працівників сільських рад району Семінар-навчання для працівників сільських рад району
1. Основні завдання щодо реалізації Концепції “Нова Українська школа”
2. Про порядок заповнення та надання облікових документів з питань адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг райдержадміністрації
3. Організація заходів з благоустрою населених пунктів Куп'янського району
4. Організація роботи консультаційних пунктів при сільських радах з питань цивільного захисту у відповідності до вимог наказу МНС України від 07.06.2011 року № 587 “Про затвердження Методичних рекомендацій щодо порядку створення, обладнання та забезпечення функціонування консультаційних пунктів при житлово-експлуатаційних організаціях та сільських (селищних) радах з питань цивільного захисту” та Типового положення про консультаційний пункт щодо дій населення у надзвичайних ситуаціях
5. Про впорядкування архівних документів
6. Про внесення змін до Податкового кодексу України в частині місцевих податків та зборів
Організатор:Сектор управління персоналом Час проведення:26.06.2018 10:00 Місце проведення:Зал засідань Будинку рад

10:00 - Перевірка виконкому Вишнівської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Перевірка виконкому Вишнівської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:26.06.2018 10:00 Місце проведення:Вишнівська сільська рада
27.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
день - Змагання на відділеннях районної ДЮСШ до Дня Конституції України Змагання на відділеннях районної ДЮСШ до Дня Конституції України Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:27.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні споруди району
08:00 - Виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:27.06.2018 08:00 Місце проведення:с.Подоли
08:00 - Підготовка висновку про стан утримання та виховання дітей у прийомній сім’ї Маханьових Підготовка висновку про стан утримання та виховання дітей у прийомній сім’ї Маханьових Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:27.06.2018 08:00 Місце проведення:Каб. ССД, с..Синиха
09:00 - Засідання районної тристоронньої соціальної – економічної ради Засідання районної тристоронньої соціальної – економічної ради Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
09:00 - Апаратна нарада відділу освіти Апаратна нарада відділу освіти Організатор:Відділ освіти Час проведення:27.06.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
09:30 - Засідання робочої групи з питань легалізації робочих місць Засідання робочої групи з питань легалізації робочих місць Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.06.2018 09:30 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
10:00 - Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питання підсумків роботи галузі тваринництва за червень 2018 року. Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питання підсумків роботи галузі тваринництва за червень 2018 року. Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:27.06.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
10:00 - Урочистості з нагоди Дня Конституції України, Дня державної служби та Дня молоді України. Урочистості з нагоди Дня Конституції України, Дня державної служби та Дня молоді України. Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:27.06.2018 10:00 Місце проведення:Зал засідань Будинку рад
10:01 - Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад
на тему:
"Подальше вдосконалення бухгалтерського обліку та звітності у бюджетних установах та сільських радах»
Організатор:Фінансове управління Куп'янської РДА Час проведення:27.06.2018 10:01 Місце проведення:м.Куп'янськ, вул. Садова, 52

14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.06.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
Докладніше
Пошук
Посилання





 














Кошторис управління агропромислового розвитку райдержадміністрації на 2011 рік

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Міністерства фінансів України
від 28 січня 2002 р. N 57
(у редакції наказу Міністерства фінансів України
від 29 грудня 2004 р. N 845) 




 

Затверджений у сумі 350357,00 грн.
триста п’ятдесят тисяч триста п’ятдесят сім грн. 00 коп
                        (сума літерами і цифрами)
Голова Куп’янської районної державної адміністрації
                                           (посада)
___________________ Г.В.КІВШАР
                  (підпис)             (ініціали і прізвище)
18.02.2011 р.
         (число, місяць, рік)                   М. П.




КОШТОРИС
на
2011 рік

00733174 Управління агропромислового розвитку Куп’янської районної державної адміністрації
                                                                    (код та назва бюджетної установи)
Харківська область, м. Куп’янськ________________________________________________________
                                                                      (найменування міста, району, області)

Вид бюджету _державний_______________________________________________________________,
код та назва відомчої класифікації видатків та кредитування
790, Харківська обласна державна адміністрація
код та назва програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету 7901010, здійснення виконавчої влади у Харківській області

(код та назва тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів ______________)

(грн.) 

 



Показники 

Код 

Усього на рік 

РАЗОМ 

Загальний фонд 

Спеціальний фонд 

НАДХОДЖЕННЯ - усього 

х 

350357,00

 

350357,00

Надходження коштів із загального фонду бюджету 

х 

350357,00

х

350357,00

Надходження коштів із спеціального фонду бюджету, у т. ч. 

х 

 

 

 

- плата за послуги, що надаються бюджетними установами 

250100 

х

 

 

(розписати за підгрупами) 

 

 

 

 

- інші джерела власних надходжень бюджетних установ 

250200 

х

 

 

(розписати за підгрупами) 

 

 

 

 

- інші надходження, у т. ч. 

 

х

 

 

- інші доходи (розписати за кодами класифікації доходів) 

 

х

 

 

- фінансування (розписати за кодами класифікації фінансування за типом боргового зобов'язання) 

 

х

 

 

- повернення кредитів до бюджету (розписати за кодами програмної класифікації видатків та кредитування, класифікації кредитування) 

 

х

 

 

 

х

*

*

ВИДАТКИ ТА НАДАННЯ КРЕДИТІВ - усього 

х 

350357,00

 

350357,00

Поточні видатки 

1000 

350357,00

 

350357,00

Оплата праці працівників бюджетних установ 

1110 

256178,00

 

256178,00

Заробітна плата 

1111 

256178,00

 

256178,00

Грошове утримання військовослужбовців  

1112 

 

 

 

Нарахування на заробітну плату 

1120 

93249,00

 

93249,00

Придбання предметів постачання і матеріалів, оплата послуг та інші видатки 

1130 

225,00

 

225,00

Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  

1131 

35,00

 

35,00

Медикаменти та перев'язувальні матеріали 

1132 

 

 

 

Продукти харчування 

1133 

 

 

 

Оплата послуг (крім комунальних) 

1134 

190,00

 

190,00

Оплата транспортних послуг та утримання транспортних засобів 

1135 

 

 

 

Оренда  

1136 

 

 

 

Поточний ремонт обладнання, інвентарю та будівель; технічне обслуговування обладнання 

1137 

 

 

 

Послуги зв'язку 

1138 

 

 

 

Оплата інших послуг та інші видатки 

1139 

 

 

 

Видатки на відрядження 

1140 

 

 

 

Матеріали, інвентар, будівництво, капітальний ремонт та заходи спеціального призначення, що мають загальнодержавне значення  

1150 

 

 

 

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв 

1160 

705,00

 

705,00

Оплата теплопостачання 

1161 

 

 

 

Оплата водопостачання і водовідведення 

1162 

35,00

 

35,00

Оплата електроенергії  

1163 

210,00

 

210,00

Оплата природного газу 

1164 

440,00

 

440,00

Оплата інших комунальних послуг  

1165 

20,00

 

20,00

Оплата інших енергоносіїв 

1166 

 

 

 

Дослідження і розробки, видатки державного (регіонального) значення 

1170 

 

 

 

Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм  

1171 

 

 

 

Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку 

1172 

 

 

 

Виплата процентів (доходу) за зобов'язаннями 

1200 

 

 

 

Субсидії і поточні трансферти 

1300 

 

 

 

Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)  

1310 

 

 

 

Поточні трансферти органам державного управління інших рівнів 

1320 

 

 

 

Поточні трансферти населенню 

1340 

 

 

 

Виплата пенсій і допомоги 

1341 

 

 

 

Стипендії 

1342 

 

 

 

Інші поточні трансферти населенню 

1343 

 

 

 

Поточні трансферти за кордон  

1350 

 

 

 

Капітальні видатки 

2000 

 

 

 

Придбання основного капіталу 

2100 

 

 

 

Придбання обладнання і предметів довгострокового користування 

2110 

 

 

 

Капітальне будівництво (придбання) 

2120 

 

 

 

Будівництво (придбання) житла 

2121 

 

 

 

Будівництво (придбання) адміністративних об'єктів 

2122 

 

 

 

Інше будівництво (придбання) 

2123 

 

 

 

Капітальний ремонт 

2130 

 

 

 

Капітальний ремонт житлового фонду 

2131 

 

 

 

Капітальний ремонт адміністративних об'єктів 

2132 

 

 

 

Капітальний ремонт інших об'єктів 

2133 

 

 

 

Реконструкція та реставрація 

2140 

 

 

 

Реконструкція житлового фонду 

2141 

 

 

 

Реконструкція адміністративних об'єктів 

2142 

 

 

 

Реконструкція інших об'єктів 

2143 

 

 

 

Реставрація пам'яток культури, історії та архітектури 

2144 

 

 

 

Створення державних запасів і резервів 

2200 

 

 

 

Придбання землі і нематеріальних активів  

2300 

 

 

 

Капітальні трансферти 

2400 

 

 

 

Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям) 

2410 

 

 

 

Капітальні трансферти органам державного управління інших рівнів 

2420 

 

 

 

Капітальні трансферти населенню 

2430 

 

 

 

Капітальні трансферти за кордон 

2440 

 

 

 

Нерозподілені видатки 

3000 

 

 

 

Надання внутрішніх кредитів 

4110 

 

 

 

Надання кредитів органам державного управління інших рівнів 

4111 

 

 

 

Надання кредитів підприємствам, установам, організаціям 

4112 

 

 

 

Надання інших внутрішніх кредитів 

4113 

 

 

 

Надання зовнішніх кредитів 

4210 

 

 

 


 

____________
*
сума проставляється за кодом відповідно до класифікації кредитування бюджету та не враховується у рядку "НАДХОДЖЕННЯ - усього"

 


 

Керівник  

 

____________ М.П.Бочарніков

(підпис)      (ініціали і прізвище) 

Головний спеціаліст - бухгалтер
(начальник планово-фінансового відділу)

18 лютого 2011 року
(число, місяць, рік)

М. П. 

____________ С.В.Кліміна

(підпис)     (ініціали і прізвище) 



 

 

Переглядів: 51
Дата публікації: 03:00 01.01.1970
Версія для слабо- зорих