Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
25.02.2018
10:00 - Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:25.02.2018 10:00 Місце проведення:Спортивний зал Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст.
26.02.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району, пункт реєстрації м.Харків, ХРЦОЯО
день - Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості»
день - Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні споруди району
день - Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Організатор:ССД Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:каб.ССД
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
11:00 - Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Про виконання районного бюджету та бюджету району за 2017 рік.
2. Про хід реалізації в районній державній адміністрації вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”
3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами районної державної адміністрації.
4. Підведення підсумків апаратної наради.
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:26.02.2018 11:00 Місце проведення:Кабінет голови районної державної адміністрації

13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Контроль за розчисткою доріг від снігу та посипкою ПСС на підвідомчих територіях;
4. Рівень розрахунків за енергоносії;
5. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
6. Планування заходів по поточному та капітальному ремонту доріг по району;
7. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:26.02.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

27.02.2018
09:00 - Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 4
09:00 - Засідання методичної ради ІМЦ Засідання методичної ради ІМЦ Організатор:Відділ освіти Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
09:30 - Перевірка виконкому Глушківської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Перевірка виконкому Глушківської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:27.02.2018 09:30 Місце проведення:Глушківська сільська рада
13:00 - Урок державності «Провісник духовної свободи» (до 80-річчя від дня народження В. Чорновола) Урок державності «Провісник духовної свободи» (до 80-річчя від дня народження В. Чорновола) Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:27.02.2018 13:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
16:00 - Позачергове засідання регіональної комісії з питань ТЕБ та НС Харківської області Позачергове засідання регіональної комісії з питань ТЕБ та НС Харківської області
Підведення підсумків функціонування територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Харківської області у 2017 році та основні завдання на 2018 рік
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:27.02.2018 16:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Поточна діяльність | Плани роботи | 2014 рік | Плани робот районної державної адміністрації на місяць | План основних заходів Куп’янської районної державної адміністрації в березні 2014 року
План основних заходів Куп’янської районної державної адміністрації в березні 2014 року

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова районної

державної адміністрації

______________ Г.Ківшар

“19” лютого 2014 р.

План основних заходів

Куп’янської районної державної адміністрації в березні 2014 року

 

Дата місяця

 

Найменування заходу

 

Місце проведення

Час проведення

 

Виконавець

Відмітка про виконання

1

2

3

4

5

6

01

Участь в культурно-мистецькому святі “Масляна”

Зміївський район

 

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

 

01-03

Участь в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу української народної іграшки

м. Харків

 

Начальник відділу освіти

райдержадміністрації Жадановська Т.В.

 

 

01, 02

Участь в обласній фотовиставці “Територія пригод — 2014”

м.Харків

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В

 

 

01, 02

Першість району з волейболу серед команд сільських рад в залік Спартакіади району на Кубок голови райдержадміністрації

Спортивні зали району

 

Начальник відділу у справах молоді та спорту райдержадміністрації Ковальов Г.О.

 

 

03, 17, 24

Нарада з керівниками житлово-комунальних підприємств району під головуванням заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Говорова М.М.

 

03, 17,24

Апаратна нарада у голови райдержадміністрації

Кабінет голови райдержадміністрації

8.00-9.00

Керівник апарату райдержадміністрації

Панікар О.О.

 

03, 17, 24

Апаратні наради у першого заступника, заступників голови та керівника апарату райдержадміністрації

Кабінети першого заступника, заступників голови райдержадміністрації та керівника апарату райдержадміністрації

9.00-10.00

Перший заступник голови райдержадміністрації

Білозерський В.І., заступники голови райдержадміністрації Ситник М.М., Дробот А.Д., керівник апарату райдержадміністрації Панікар О.О., начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

03-07

Заходи з нагоди Шевченківських днів

ЗНЗ району

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В

 

 

03

Перевірка Куп’янської філії ПАТ “Харківгаз” з питань правильності нарахування пільг категорій населення, які мають на них право згідно з діючим законодавством

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

9.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

 

 

04,18

 

 

12, 26

 

 

 

07,21

 

 

13, 27

Виїзні прийоми громадян:

 

- головою райдержадміністрації Г.В.Ківшарем

 

- першим заступником голови райдержадміністрації

В.І. Білозерським

 

- заступником голови райдержадміністрації

А.Д. Дроботом

 

- заступником голови райдержадміністрації

М.М. Ситником

 

 

с.Лісна Стінка

с.Нечволодівка

 

 

с.Моначинівка

с.Піщане

 

с.Пристін

с.Петрівка

 

 

ПСП “Смородьківка”

ФГ “Коньшин В.Д.”

 

 

8.30

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Єрмолаєнко А.С.

голова райдержадміністрації Ківшар Г.В. ,

 

перший заступник голови райдержадміністрації Білозерський В.І. ,

 

 

заступник голови райдержадміністрації Дробот А.Д.

 

 

заступник голови райдержадміністрації Ситник М.М

 

 

04, 11, 18, 25

Прийом громадян в громадській приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги

Управління праці та соціального захисту населення

 

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

 

04

Районний фестиваль ДЮП

Петропавлівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В

 

 

04

Засідання районного методичного об’єднання музичних керівників ДНЗ району

Курилівський ДНЗ

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В.

 

04-07

Змагання на відділеннях районної ДЮСШ до Міжнародного жіночого дня 8 Березня

Спортивні зали району

 

Начальник відділу у справах молоді та спорту райдержадміністрації Ковальов Г.О.

 

05

Година-роздум “Біль матері-землі”

Центральна районна бібліотека

13.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

05

Інформаційна година “Пророк культурного ренесансу”(до 140-річчя М.Бердяєва)

Центр соціально-побутової адаптації с.Курилівка -1

 

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

05

“Гаряча лінія” по захисту прав споживачів

Кабінет № 15 райдержадміністрації

 

Начальник управління економіки райдержадміністрації

Мироненко Л.В.

 

05, 06, 12, 20

Семінар для вчителів:

- української мови та літератури;

- початкових класів;

- географії та економіки;

- біології

Кислівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Подолянська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Гусинська ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В.

 

06, 13,

20, 27

„Гаряча” телефонна лінія

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

9.00-17.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

06

Семінар-навчання працівників апарату, керівників управлінь та відділів райдержадміністрації за участю керівника апарату райдержадміністрації Панікар О.О.

Районний Будинок культури

11.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

 

07

Святковий концерт до Міжнародного жіночого дня 8 Березня

Районний Будинок культури

 

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

 

07

Мітинг та покладання квітів до пам’ятника Т.Шевченка з нагоди річниці від дня народження

м. Куп’янськ

10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

 

10 24

 

03,17

 

 

14, 28

 

 

06,20

Особистий прийом громадян:

- головою райдержадміністрації Г.В.Ківшарем;

- першим заступником голови райдержадміністрації В.І.Білозерським

- заступником голови райдержадміністрації

А.Д.Дроботом

- заступником голови райдержадміністрації

М.М.Ситником

Громадська приймальня

8.00-11.00

Голова райдержадміністрації

Ківшар Г.В.,

 

перший заступник голови райдержадміністрації

Білозерський В.І.

заступник голови райдержадміністрації Дробот А.Д.

 

заступник голови райдержадміністрації Ситник М.М.

 

11

Засідання школи кадрового резерву на посади керівників ЗНЗ

Відділ освіти райдержадміністрації

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В.

 

11

Усний журнал “Шлях до Кобзаря”(до 200-річчя від дня народження)

ЗОШ №1

13.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

13

Перевірка виконкому Петрівської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади

Петрівська сільська рада

14.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

13

Районний конкурс читців “Вічне слово Кобзаря”

Центральна районна бібліотека

9.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

13

Семінар для класних керівників 9-их, 11-их класів

Просянська ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В.

 

14

“Прямий зв’язок” голови райдержадміністрації з населенням району

Кабінет голови райдерж­адміністрації

9.00

Начальник відділу масових комунікацій апарату райдерж­адміністрації Кучерявий В.В.

 

15

Першість району з баскетболу серед команд сільських рад в залік Спартакіади району на Кубок голови райдержадміністрації

Спортивні зали району

 

Начальник відділу у справах молоді та спорту райдержадміністрації Ковальов Г.О.

 

17

Засідання комісії по контролю за розрахунками за спожиті енергоносії під головуванням заступника голови райдержадміністрації

Дробота А.Д.

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

11.00-12.00

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Говорова М.М.

 

17-28

Вивчення стану організації роботи в ДНЗ та ЗНЗ району консультативних центрів для батьків або осіб, які їх заміняють

ЗНЗ, ДНЗ району

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В.

 

17-21

Районний етап Всеукраїнської виставки-конкурсу декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва “Знай і люби свій край”

ЗНЗ району

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В.

 

17

Засідання районної комісії з питань безпечної життєдіяльності населення

Кабінет №10

райдержадміністрації

11.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

19

Спільне засідання колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району:

1. Про стан підготовки та проведення весняно-польових робіт у сільськогосподарських підприємствах району

2. Про підсумки виконання у 2013 році Програми створення матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків у Куп’янському районі на 2012-2016 роки

3. Про стан дотримання фінансово-бюджетної дисципліни на підприємствах, в установах та організаціях району у 2013 році

4. Про стан виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади органами місцевого самоврядування району у 2013 році

5. Про хід виконання рішення колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району від 30 грудня 2013 року “Про хід виконання Програми соціального захисту населення Куп’янського району за 11 місяців 2013 року”

Районний Будинок культури

10.00

Перший заступник голови райдержадміністрації Білозерський В.І., зЗаступник голови райдержадміністрації Ситник М.М., заступник голови райдерж­адміністрації Дробот А.Д., керівник апарату райдержадміністрації

Панікар О.О.

 

19

Нарада керівників ДНЗ району

Відділ освіти райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу освіти

райдержадміністрації Жадановська Т.В.

 

20

 

Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення

Управління праці та соціального захисту населення

14.30

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

20

Засідання комісії з питань призначення адресної соціальної допомоги та розгляду спірних питань, що стосуються соціального захисту населення

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

11.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

20

Семінар для бібліотечних працівників

Центральна районна бібліотека

11.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

20

Нарада працівників культури району

Районний будинок культури

9.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

20

Навчання осіб, зарахованих до кадрового резерву на посади державних службовців райдерж­адміністрації

Мала зала Будинку рад

10.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

20

Засідання Координаційної ради при службі у справах дітей

Служба у справах дітей райдержадміністрації

10.00

Начальник служби у справах дітей райдерж­адміністрації Діденкова Л.І.

 

20

Семінар для уповноважених осіб з питань захисту прав дітей на території сільських рад району

Служба у справах дітей райдержадміністрації

11.00

Начальник служби у справах дітей райдерж­адміністрації Діденкова Л.І.

 

21

Нарада з головами сільських рад під головуванням заступника голови райдержадміністрації

Ситника М.М. з питань оформлення документів державної підтримки галузі тваринництва, які діють у 2014 році

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

21

Інформаційна година “Книга і комп’ютер в інформаційному суспільстві

Центральна районна бібліотека

13.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

24-31

Державна атестація Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Петропавлівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В

 

25

Навчально-методичний збір та тренування складу районної евакокомісії

Районний будинок культури

 

Начальник відділу цивільного захисту райдерж­адміністрації Синиця В.Г.

 

25

Нарада керівників ЗНЗ району

Відділ освіти райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу освіти

райдержадміністрації Жадановська Т.В.

 

 

25

Колегія відділу освіти

Відділ освіти райдерж­адміністрації

11.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В.

 

25

Літературна подорож сторінками книг “Слідом за героями книг”

Центральна районна бібліотека

14.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

25

Засідання Комісії з питань з питань захисту прав дитини

Служба у справах дітей

райдержадміністрації

10.00

Начальник служби у справах дітей райдержадміністрації    Діденкова Л.І.

 

26

Бібліографічний огляд “Дитячі письменники — ювіляри 2014 року”

Центральна районна бібліотека

13.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

26

Інформаційна година “Відданий зорям” (до 120-річчя від дня народження М.Барабашова)

Міський терцентр

10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

26

Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат

Кабінет №10

райдержадміністрації

11.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

27

Районний етап змагань “Тато, мама, я — спортивна сім’я”

Спортивна зала Петропавлісвської ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

Начальник відділу у справах молоді та спорту райдержадміністрації Ковальов Г.О.

 

27

Засідання робочої групи з питань забезпечення своєчасної сплати податків, внесення інших обов’язкових платежів та ефективного використання бюджетних коштів

Кабінет заступника голови районної державної адміністрації

Ситника М.М.

10.00

Начальник управління економіки райдержадміністрації

Мироненко Л.В.

 

27

Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад району з питань поліпшення якості планування бюджетів та ефективного використання бюджетних коштів

Фінансове управління райдерж­адміністрації

 

Начальник фінансового управління райдерж­адміністрації Потапова А.С.

 

27

Засідання районної комісії ТЕБ та НС

Районний будинок культури

 

Начальник відділу цивільного захисту райдерж­адміністрації Синиця В.Г.

 

27

Засідання районного комітету доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури

Кабінет №12

райдержадміністрації

 
 

11.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

27

Літературна гра-конкурс “Бажаємо все знати”

Центральна районна бібліотека

10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

27

Засідання тристоронньої соціально-економічної ради

Кабінет №12

райдержадміністрації

13.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

28

Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі

Управління праці та соціального захисту населення

9.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

28

Засідання постійно діючої комісії райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян під головуванням голови райдержадміністрації Ківшаря Г.В.

Загальний відділ апарату райдержадміністрації

9.00

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Єрмолаєнко А.С.

 

28

Нарада заступників керівників ЗНЗ з навчально-виховної роботи

Відділ освіти райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу освіти

райдержадміністрації Жадановська Т.В.

 

28

Апаратна нарада відділу освіти

Відділ освіти райдерж­адміністрації

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В

 

28

Інтелектуальна гра “Інтелектуальний спринт”

Центральна районна бібліотека

10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

29

Літературна гра “У світі казки чарівної”

Центральна районна бібліотека

10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

31

Нарада з головними зоотехніками сільгосппідприємств району під головуванням заступника голови райдержадміністрації Ситника М.М. з підсумків роботи галузі за лютий 2014 року

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

Протягом місяця

Участь керівництва райдержадміністрації в засіданнях виконкомів та сесій сільських рад району

Сільські ради району

 

Керівництво райдержадміністрації

 

Протягом місяця

Участь керівництва райдержадміністрації в сходах громадян та зустрічах з трудовими колективами господарств та установ району

Територія району

 

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

Протягом місяця

Проведення щорічного Всеукраїнського конкурсу “Кращий державний службовець”

Управління та відділи райдерж­адміністрації

 

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

Згідно з графіком

Засідання державної надзвичайної протиепізоотичної комісії

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

 

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

Друга декада

Засідання районної Координаційної ради з питань захисту прав споживачів

Кабінет № 19

райдержадміністрації

10.00

Начальник управління економіки райдержадміністрації Мироненко Л.М.

 

Третя декада

Засідання комісії з питань розпорядження землями за межами населених пунктів району

Кабінет голови райдержадміністрації

10.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

Третя декада

Засідання районної комісії з питань обстеження підприємств заготівлі і переробки металобрухту

Кабінет № 19

райдержадміністрації

10.00

Начальник управління економіки райдержадміністрації Мироненко Л.М.

 

Керівник апарату

районної державної адміністрації                                                               О. Панікар

Тугумова

 

Переглядів: 4
Дата публікації: 09:44 27.02.2014
Версія для слабо- зорих