Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Міжрегіональне управління НАДС у Харківській та Сумській областях інформує
Анонс подій
21.04.2018
08:00 - Всеукраїнський суботник "День з благоустрою території населених пунктів Куп’янського району" Всеукраїнський суботник "День з благоустрою території населених пунктів Куп’янського району"
Заплановано провести заходи по впорядкуванню території, у тому числі прибудинкової, вулиць та доріг, автотранспортних зупинок, парків, скверів, кладовищ, братські могили, меморіальні комплекси, місця почесних поховань, узбіччя доріг, лісосмуги, берега водойм. Заплановано провести благоустрій пам’ятників, побілку дерев, бордюрів.
В рамках "Дня з благоустрою" особлива увага буде приділятись ліквідації несанкціоновних сміттєзвалищ, висадці та обліку висаджених дерев та квітників.
Організатор:Куп’янська РДА Час проведення:21.04.2018 08:00 Місце проведення:Територія Куп’янського району

10:00 - Участь в зональних змаганнях з футболу на призи клубу «Шкіряний м’яч» Участь в зональних змаганнях з футболу на призи клубу «Шкіряний м’яч» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:21.04.2018 10:00 Місце проведення:м. Чугуїв
16:00 - Участь збірної команди Куп'янського району з волейболу в обласних фінальних Спартакіадних змаганнях з видів спорту серед районів області та міст обласного значення. Участь збірної команди Куп'янського району з волейболу в обласних фінальних Спартакіадних змаганнях з видів спорту серед районів області та міст обласного значення. Організатор: Сектор у справах молоді та спорту Час проведення:21.04.2018 16:00 Місце проведення:смт.Пісочин
22.04.2018
10:00 - Участь у шаховому турнірі на Кубок чемпіонки світу Анни Ушеніної Участь у шаховому турнірі на Кубок чемпіонки світу Анни Ушеніної Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:22.04.2018 10:00 Місце проведення:На базі Палацу культури ім. В.Кошелєва смт. Ківшарівка
23.04.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах, в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах, в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Проведення заходів в рамках інформаційно-просвітницької кампанії серед батьків та дітей району Проведення заходів в рамках інформаційно-просвітницької кампанії серед батьків та дітей району Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
день - Виїзди до ЗЗСО з метою перевірки підготовки ПЗВ до роботи влітку Виїзди до ЗЗСО з метою перевірки підготовки ПЗВ до роботи влітку Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗЗСО району
день - Участь в обласній виставці-акції «SOS - вернісаж» Участь в обласній виставці-акції «SOS - вернісаж» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості».
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:23.04.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
11:00 - Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Про виконання заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді у загальноосвітніх навчальних закладах району;
2. Про виконання районного бюджету та бюджету району за І квартал 2018 року;
3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами районної державної адміністрації;
4. Підведення підсумків апаратної наради
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:23.04.2018 11:00 Місце проведення:Кабінет голови райдерж­адміністрації

13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації. Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації.
1. Проведення заходів щорічної Всеукраїнської акції "За чисте довкілля" на території району;
2. Поточний та капітальний ремонт доріг місцевого значення в 2018 році;
3. Рівень розрахунків за енергоносії;
4. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-енергопостачання;
5. Приведення тарифів на послуги ЖКГ до рівня еконмічно-обгрунтованих;
6. Моніторинг використання електроенергії, води в установах бюджетної сфери;
7. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:23.04.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Консультативно-дорадчі органи | Колегія райдержадміністрації | Поточна діяльність | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 2014 рік | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 19 лютого 2014 року | Витяг з протоколу № 1 спільного засідання колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району від 19.02.2014 року "Про підсумки роботи Куп'янської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ Міндоходів у Харківській області
Витяг з протоколу № 1 спільного засідання колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району від 19.02.2014 року "Про підсумки роботи Куп'янської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ Міндоходів у Харківській області

Куп’янська районна державна адміністрація

ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ № 1

спільного засідання колегії

Куп'янської районної державної адміністрації

та адміністративно-господарського активу району

 

ІІ. СЛУХАЛИ: Про підсумки роботи Куп'янської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ Міндоходів у Харківській області у 2013 році.

ВИРІШИЛИ: Проаналізувавши та обговоривши підсумки роботи Куп’янської об'єднаної державної податкової інспекції, колегія районної державної адміністрації та адміністративно-господарський актив району відмічають, що завдяки вжитим заходам щодо забезпечення виконання показників розрахункової бази надходжень та інших завдань з надходження коштів до бюджету, досягнуто позитивних темпів приросту надходжень до бюджетів усіх рівнів порівняно з 2012 роком.

За січень-грудень 2013 року Куп’янською ОДПІ до місцевого бюджету Куп’янського району при завданні, доведеному ГУ Міндоходів у Харківській області в сумі 22 648,6 тис. грн., мобілізовано 25 179,1 тис. грн. податків та платежів, які контролюються органами Міндоходів, що складає 111,2 % від доведеного завдання, додатково в районний бюджет надійшло 2 530,5 тис. грн.

Виконання показників щодо збору платежів у районний бюджет, затверджених районною радою, склало 112,9 % (при завданні 22 300,2 тис. грн. фактично зібрано 25 171,6 тис. грн.), понад завдання мобілізовано 2 871,4 тис.грн. Має місце перевиконання по наступним податкам:

податок з доходів фізичних осіб виконано на 111,5 % (при завданні 14 653,5 тис.грн. зібрано 16 335,2 тис.грн.)

податок на прибуток виконано на 105,1 % (при завданні 9,0 тис.грн. зібрано 9,5 тис.грн.);

збір за спецвикористання лісових ресурсів на 140,3 % (при завданні 111,0 тис.грн. зібрано 155,8 тис.грн.);

плата за землю на 102,7 % (при завданні 6 294,0 тис.грн., зібрано 6 464,8 тис.грн.);

фіксований сільськогосподарський податок на 114,4 % (при завданні 257,2 тис.грн. зібрано 294,2 тис.грн.)

плата за торговий патент на 101,3 % (при завданні 96,1 тис.грн. зібрано 97,3 тис.грн.) та ін.

У 2013 році Куп’янською ОДПІ спільно з органами місцевого самоврядування створено робочу групу щодо розгляду питань у сфері земельних відносин. З метою виконання завдань щодо забезпечення надходження до місцевого бюджету податків та зборів та на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 01 червня 2006 року № 1066 «Про затвердження Порядку взаємодії органів виконавчої влади щодо обміну інформацією, необхідною для обчислення і справляння плати за землю» постійно проводиться обмін інформацією щодо забезпечення належного адміністрування земельного податку та орендної плати за землю державної та комунальної власності.

Управлінням доходів і зборів з фізичних осіб з метою здійснення спільних дій з органами місцевого самоврядування стосовно проведення індивідуальної роботи з керівниками підприємств, установ, організацій, протягом 2013 року передані відомості щодо 4 підприємств, в яких заробітна плата нижче мінімального розміру, для розгляду комісією Куп'янської райдержадміністрації.

Відділом контрольно-перевірочної роботи управління доходів і зборів з фізичних осіб Куп’янської ОДПІ протягом 2013 року проведено 17 перевірок юридичних осіб,за результатами яких донараховано 45,1 тис.грн. А також 44 перевірки фізичних осіб-підприємців, за результатами яких донараховано 21,88 тис.грн.

У 2013 році проведено 9 засідань “круглого” столу, на засідання діючих комісій в ОДПІ було запрошено 4 керівників підприємств у Куп’янському районі, які виплачують заробітну плату в розмірі нижче мінімального.

У 2013 році в Центрах обслуговування платників надано 85698 послуг, у тому числі:

адміністративних послуг – 8280 од.;

консультаційних – 9009 од.

Протягом року в Центрах обслуговування платників Куп’янської ОДПІ надзвичайних та конфліктних ситуацій під час надання адміністративних та консультаційних послуг не виникало.

Враховуючи вищезазначене, колегія районної державної адміністрації та адміністративно-господарський актив району вважають за необхідне рекомендувати прийняти інформацію про підсумки роботи Куп’янської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ Міндоходів у Харківській області у 2013 році до відома.

(прийнято одноголосно)

 

Голова районної

державної адміністрації                                                                                               Г.Ківшар

 

Панікар

Єрмолаєнко

Переглядів: 17
Дата публікації: 16:09 03.03.2014
Версія для слабо- зорих