Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
19.01.2018
день - Спортивні змагання на відділеннях районної ДЮСШ, присвячені Дню Соборності України Спортивні змагання на відділеннях районної ДЮСШ, присвячені Дню Соборності України Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:19.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні зали ЗОШ району
08:00 - Виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 08:00 Місце проведення:с.Смородьківка
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо стану озимих культур та особливості їх перезимівлі Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо стану озимих культур та особливості їх перезимівлі Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
11:00 - Патріотична година «Соборна Україна – навіки єдина» Патріотична година «Соборна Україна – навіки єдина» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 11:00 Місце проведення:Міський терцентр
20.01.2018
10:00 - Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди
21.01.2018
10:00 - Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (І тур) Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (І тур) Організатор:Відділ освіти Час проведення:21.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Докладніше
Пошук
Посилання





 














Консультативно-дорадчі органи | Колегія райдержадміністрації | Поточна діяльність | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 2014 рік | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 19 лютого 2014 року | Витяг з протоколу № 1 спільного засідання колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району від 19.02.2014 року "Про підсумки роботи Куп'янської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ Міндоходів у Харківській області
Витяг з протоколу № 1 спільного засідання колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району від 19.02.2014 року "Про підсумки роботи Куп'янської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ Міндоходів у Харківській області

Куп’янська районна державна адміністрація

ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ № 1

спільного засідання колегії

Куп'янської районної державної адміністрації

та адміністративно-господарського активу району

 

ІІ. СЛУХАЛИ: Про підсумки роботи Куп'янської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ Міндоходів у Харківській області у 2013 році.

ВИРІШИЛИ: Проаналізувавши та обговоривши підсумки роботи Куп’янської об'єднаної державної податкової інспекції, колегія районної державної адміністрації та адміністративно-господарський актив району відмічають, що завдяки вжитим заходам щодо забезпечення виконання показників розрахункової бази надходжень та інших завдань з надходження коштів до бюджету, досягнуто позитивних темпів приросту надходжень до бюджетів усіх рівнів порівняно з 2012 роком.

За січень-грудень 2013 року Куп’янською ОДПІ до місцевого бюджету Куп’янського району при завданні, доведеному ГУ Міндоходів у Харківській області в сумі 22 648,6 тис. грн., мобілізовано 25 179,1 тис. грн. податків та платежів, які контролюються органами Міндоходів, що складає 111,2 % від доведеного завдання, додатково в районний бюджет надійшло 2 530,5 тис. грн.

Виконання показників щодо збору платежів у районний бюджет, затверджених районною радою, склало 112,9 % (при завданні 22 300,2 тис. грн. фактично зібрано 25 171,6 тис. грн.), понад завдання мобілізовано 2 871,4 тис.грн. Має місце перевиконання по наступним податкам:

податок з доходів фізичних осіб виконано на 111,5 % (при завданні 14 653,5 тис.грн. зібрано 16 335,2 тис.грн.)

податок на прибуток виконано на 105,1 % (при завданні 9,0 тис.грн. зібрано 9,5 тис.грн.);

збір за спецвикористання лісових ресурсів на 140,3 % (при завданні 111,0 тис.грн. зібрано 155,8 тис.грн.);

плата за землю на 102,7 % (при завданні 6 294,0 тис.грн., зібрано 6 464,8 тис.грн.);

фіксований сільськогосподарський податок на 114,4 % (при завданні 257,2 тис.грн. зібрано 294,2 тис.грн.)

плата за торговий патент на 101,3 % (при завданні 96,1 тис.грн. зібрано 97,3 тис.грн.) та ін.

У 2013 році Куп’янською ОДПІ спільно з органами місцевого самоврядування створено робочу групу щодо розгляду питань у сфері земельних відносин. З метою виконання завдань щодо забезпечення надходження до місцевого бюджету податків та зборів та на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 01 червня 2006 року № 1066 «Про затвердження Порядку взаємодії органів виконавчої влади щодо обміну інформацією, необхідною для обчислення і справляння плати за землю» постійно проводиться обмін інформацією щодо забезпечення належного адміністрування земельного податку та орендної плати за землю державної та комунальної власності.

Управлінням доходів і зборів з фізичних осіб з метою здійснення спільних дій з органами місцевого самоврядування стосовно проведення індивідуальної роботи з керівниками підприємств, установ, організацій, протягом 2013 року передані відомості щодо 4 підприємств, в яких заробітна плата нижче мінімального розміру, для розгляду комісією Куп'янської райдержадміністрації.

Відділом контрольно-перевірочної роботи управління доходів і зборів з фізичних осіб Куп’янської ОДПІ протягом 2013 року проведено 17 перевірок юридичних осіб,за результатами яких донараховано 45,1 тис.грн. А також 44 перевірки фізичних осіб-підприємців, за результатами яких донараховано 21,88 тис.грн.

У 2013 році проведено 9 засідань “круглого” столу, на засідання діючих комісій в ОДПІ було запрошено 4 керівників підприємств у Куп’янському районі, які виплачують заробітну плату в розмірі нижче мінімального.

У 2013 році в Центрах обслуговування платників надано 85698 послуг, у тому числі:

адміністративних послуг – 8280 од.;

консультаційних – 9009 од.

Протягом року в Центрах обслуговування платників Куп’янської ОДПІ надзвичайних та конфліктних ситуацій під час надання адміністративних та консультаційних послуг не виникало.

Враховуючи вищезазначене, колегія районної державної адміністрації та адміністративно-господарський актив району вважають за необхідне рекомендувати прийняти інформацію про підсумки роботи Куп’янської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ Міндоходів у Харківській області у 2013 році до відома.

(прийнято одноголосно)

 

Голова районної

державної адміністрації                                                                                               Г.Ківшар

 

Панікар

Єрмолаєнко

Переглядів: 3
Дата публікації: 16:09 03.03.2014
Версія для слабо- зорих