Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
20.01.2018
10:00 - Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди
21.01.2018
10:00 - Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (І тур) Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (І тур) Організатор:Відділ освіти Час проведення:21.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
22.01.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Соціальна робота з сім'ями, які постраждали від збройних конфліктів та тимчасової окупації Соціальна робота з сім'ями, які постраждали від збройних конфліктів та тимчасової окупації Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Обстеження житла, право власності або користування яким закріплено за дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, з метою визначення його придатності для проживання та стану його збереження Обстеження житла, право власності або користування яким закріплено за дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, з метою визначення його придатності для проживання та стану його збереження Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Територія району
день - Проведення профілактично-роз’яснювальної роботи з батьками та дітьми Проведення профілактично-роз’яснювальної роботи з батьками та дітьми Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб. ССД, територія району
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:30 - Відзначення Дня Соборності України Відзначення Дня Соборності України Організатор:Відділ освіти Час проведення:22.01.2018 09:30 Місце проведення:ЗНЗ району
10:00 - Мітинг до Дня Соборності України Мітинг до Дня Соборності України Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 10:00 Місце проведення:м. Куп'янськ, пам'ятник Т.Г. Шевченко
11:00 - Проведення профілактичного заходу для безробітної молоді на базі Куп'янського міськрайцентру зайнятості населення "Жінка на ринку праці". Проведення профілактичного заходу для безробітної молоді на базі Куп'янського міськрайцентру зайнятості населення "Жінка на ринку праці". Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:22.01.2018 11:00 Місце проведення:Куп'янський міськрайцентр зайнятості
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Рівень розрахунків за енергоносії;
4. Реструктуризація заборгованості для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
5. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
6. Контроль за розчисткою доріг від снігу на території району;
7. Планування заходів по освітленню вулиць населених пунктів в 2018 році.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:22.01.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Консультативно-дорадчі органи | Колегія райдержадміністрації | Поточна діяльність | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 2014 рік | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 19 лютого 2014 року | Витяг з протоколу № 1 спільного засідання колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району від 19.02.2014 року "Про підсумки роботи з контрольними документами в Куп'янській райдержадміністрації у 2013 році"
Витяг з протоколу № 1 спільного засідання колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району від 19.02.2014 року "Про підсумки роботи з контрольними документами в Куп'янській райдержадміністрації у 2013 році"

Куп’янська районна державна адміністрація

ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ № 1

спільного засідання колегії

Куп'янської районної державної адміністрації

та адміністративно-господарського активу району

ІІІ. СЛУХАЛИ: Про підсумки роботи з контрольними документами в Куп'янській райдержадміністрації у 2013 році.

ВИРІШИЛИ: Розглянувши питання про підсумки роботи з контрольними документами в Куп’янській райдержадміністрації у 2013 році, колегія районної державної адміністрації та адміністративно-господарський актив району відзначають, що в Куп’янській районній державній адміністрації приділяється значна увага питанню підвищення рівня виконавської дисципліни при роботі з контрольними документами, своєчасності та якості виконання завдань, визначених розпорядчими документами органів влади вищого рівня та власними розпорядчими документами, інших контрольних документів.

Як свідчать результати моніторингу, протягом 2013 року сектором контролю апарату райдержадміністрації зареєстровано 1735 документів, що на 3,07 % менше, ніж у звітному періоді минулого року, а саме: 1463 листи органів влади обласного та місцевого рівня, територіальних органів центральних органів виконавчої влади, 132 розпорядження голови облдержадміністрації та 32 розпорядження голови райдержадміністрації, 51 доручення голови облдержадміністрації та 6 доручень голови райдержадміністрації, 33 рішення обласної ради, 18 звернень депутата Верховної Ради України. Взято на контроль 883 документи, а саме: 49 доручень та 36 розпоряджень голови обласної державної адміністрації, 6 доручень та 32 розпорядження голови райдержадміністрації, 746 листів органів влади обласного та місцевого рівня, територіальних органів центральних органів виконавчої влади, 14 звернень депутата Верховної Ради України. На виконання контрольних документів протягом звітного періоду виконавцям було сформовано та надіслано 2372 завдання, з них 1516 циклічних. Всього в 2013 році на контролі перебувало 2374 завдання та 1036 документів, знято з контролю 2374 завдання та 863 документи.

Відповідно до Указу Президента України від 26 липня 2005 року № 1132 «Питання контролю за виконанням указів, розпоряджень і доручень Президента України» протягом 2013 року сектором контролю апарату райдержадміністрації здійснювався контроль за станом виконання указів, розпоряджень і доручень Президента України, актів і доручень Кабінету Міністрів України, актів міністерств, передбачених розпорядчими документами

обласної державної адміністрації та власними розпорядчими документами. На контролі протягом звітного періоду перебувало 63 доручення голови облдержадміністрації, що на 25 % менше, ніж у 2012 році, що передбачали виконання 161 завдання виконавцями, з них: 125 циклічних завдань та 36 разових завдань.

Також на контролі у 2013 році перебувало 79 розпоряджень голови облдержадміністрації, що на 14,13 % менше, ніж у 2012 році, що передбачали виконання 274 завдань виконавцями, з них: 250 циклічних завдань та 24 разових завдання.

Протягом звітного періоду на контролі перебувало 8 доручень голови райдержадміністрації, які передбачали виконання 19 завдань виконавцями, 5 з них були видані за підсумками апаратних нарад у голови райдержадміністрації.

Також на контролі у 2013 році перебувало 29 розпоряджень голови райдержадміністрації, що передбачали виконання 80 завдань, 71 з них циклічне. Протягом звітного періоду було подовжено терміни виконання 13 розпоряджень голови райдержадміністрації із земельних питань.

Аналіз стану виконання розпорядчих документів голови обласної державної адміністрації та власних розпорядчих документів свідчить про те, що структурними підрозділами райдержадміністрації приділялася значна увага повноті та якості наданої інформації, відповіді надсилалися своєчасно.

Протягом 2013 року на контролі перебувало 5 розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій та 1 лист облдержадміністрації, що передбачали виконання завдань декількома виконавцями. Відповідно до Типової інструкції з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 року № 1242, сектором контролю здійснювався контроль за своєчасним і повним наданням інформації головному виконавцю. Зміст інформації відповідав визначеним завданням, терміни надання відповідей головному виконавцю не порушувалися.

З метою підтримання належного рівня виконавської дисципліни та удосконалення системи роботи з контрольними документами сектором контролю апарату райдержадміністрації постійно здійснюються заходи щодо покращення контрольної функції.

У 2013 році на спільних засіданнях колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району розглядалися наступні питання: “Про підсумки роботи з контрольними документами в Куп’янській райдержадміністрації у 2012 році”, „Про стан виконавської дисципліни в роботі з контрольними документами в районній державній адміністрації у І кварталі 2013 року”, „Про стан виконання розпоряджень та доручень голів обласної і районної державних адміністрацій”, „Про організацію роботи з контрольними документами та стан виконавської дисципліни в структурних підрозділах райдержадміністрації”. За підсумками засідань видані розпорядження голови райдержадміністрації.

З метою вивчення стану роботи та надання практичної і методичної допомоги виконкомам сільських рад щодо організації роботи з контрольними документами протягом 2013 року завідувач сектору контролю апарату райдержадміністрації взяв участь у перевірках виконкомів Смородьківської, Кіндрашівської, Лісностінківської, Глушківської, Нечволодівської, Петропавлівської, Грушівської та Вишнівської сільських рад, за результатами яких складено 8 актів. За результатами перевірок складені акти та проінформовано голову райдержадміністрації. В ході перевірок надано методичну допомогу секретарям сільських рад.

На виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 09.12.2010 року № 689 сектором контролю апарату райдержадміністрації здійснювався аналіз виконання структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними органами центральних органів виконавчої влади в частині здійснення ними делегованих повноважень органів виконавчої влади вимог контрольних документів, а саме повноти та якості наданої інформації, її своєчасність. За наслідками цієї роботи щотижнево на апаратних нарадах у голови райдержадміністрації завідувач сектору контролю інформувала про її результати. Документів, виконаних з порушенням терміну, не було.

Протягом 2013 року завідувач сектору контролю взяла участь у перевірці районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді з питань організації роботи з контрольними документами. За результатами перевірки складено довідку.

Також завідувачем сектору контролю апарату райдержадміністрації проведено навчання для працівників апарату райдержадміністрації, керівників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів райдержадміністрації з питання “Про організацію роботи управлінь і відділів райдержадміністрації з контрольними документами”.

У 2013 році сектором контролю апарату та робочою групою райдержадміністрації здійснено 10 тематичних перевірок реального стану виконання Указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України та інших нормативно-правових актів, передбачених розпорядженнями та дорученнями голови обласної державної адміністрації, а саме: в службі у справах дітей, відділі культури і туризму, управлінні праці та соціального захисту населення, управлінні агропромислового розвитку, відділі житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури, відділі освіти райдержадміністрації, відділі організаційно-кадрової роботи, секторі взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи та відділі масових комунікацій апарату райдержадміністрації. За результатами перевірок складені доповідні записки та проінформовано голову райдержадміністрації.

Сектором контролю апарату райдержадміністрації проводиться постійна робота щодо попереднього розгляду та візування проектів розпоряджень і доручень голови райдержадміністрації, проектів рішень колегії. Протягом 2013 року опрацьовано 1152 проекти розпоряджень голови райдержадміністрації, з них 49 розпоряджень, виданих за підсумками спільного засідання колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району, та 13 проектів доручень голови райдержадміністрації. Під час візування проектів розпоряджень головному розробнику надавались рекомендації щодо визначення конкретних виконавців, завдань та термінів виконання.

Враховуючи вищезазначене, колегія районної державної адміністрації та адміністративно-господарський активу району вважають за необхідне рекомендувати:

1. Заступникам голови районної державної адміністрації посилити контроль за якістю підготовки проектів відповідей, що надсилаються на виконання контрольних документів.

2. Керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації систематично аналізувати відповідність інформації, що надається, вимогам контрольних документів.

Рекомендувати головам виконавчих комітетів сільських рад здійснити аналогічні заходи.

3. Завідувачу сектору контролю апарату районної державної адміністрації Яшугіній Т.С. підготувати проект розпорядження голови районної державної адміністрації із зазначеного питання.

(прийнято одноголосно)

 

Голова районної

державної адміністрації                                                                                             Г.Ківшар

 

Панікар

Єрмолаєнко

Переглядів: 1
Дата публікації: 16:08 03.03.2014
Версія для слабо- зорих