Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
18.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи з батьками дітей, які потребують соціального захисту Проведення роботи з батьками дітей, які потребують соціального захисту Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації. Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації.
1. Рівень розрахунків за енергоносії;
2. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
3. Поточний та капітальний ремонт доріг;
4. Проведення заходів по благоустрою території Куп’янського району;
5. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
6. Контроль за виконанням планових ремонтних робіт на об'єктах житлово-комунального господарства;
7. Створення запасів вугілля для закладів бюджетної сфери.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:18.06.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

19.06.2018
08:00 - Виїзний прийом громадян головою райдержадмініст­рації Ситником М.М. Виїзний прийом громадян головою райдержадмініст­рації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:19.06.2018 08:00 Місце проведення:с.Грушівка
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:19.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№4
09:00 - Видача сертифікатів про завершення курсів заступникам керівникам з НВР та учителям початкових класів, щодо організації роботи у 1 класі 2018/2019 н.р. Видача сертифікатів про завершення курсів заступникам керівникам з НВР та учителям початкових класів, щодо організації роботи у 1 класі 2018/2019 н.р. Організатор:Відділ освіти Час проведення:19.06.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
10:00 - Засідання творчої групи учителів початкових класів: «Патріотичне виховання учнів початкової школи» Засідання творчої групи учителів початкових класів: «Патріотичне виховання учнів початкової школи» Організатор:Відділ освіти Час проведення:19.06.2018 10:00 Місце проведення:Відділ освіти
20.06.2018
08:00 - Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:20.06.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Плановий моніторинг стану здійснення соціальної роботи Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Харківським обласним ЦСССДМ Плановий моніторинг стану здійснення соціальної роботи Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Харківським обласним ЦСССДМ Організатор:Харківський обласний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:20.06.2018 09:00 Місце проведення:Кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
13:30 - Заходи до 95-річчя Куп'янського району Заходи до 95-річчя Куп'янського району Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:20.06.2018 13:30 Місце проведення:Площа, м. Куп'янськ
14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:20.06.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
14:00 - Участь учнів ЗЗСО району в заходах присвячених 95-річчю Куп’янському району Участь учнів ЗЗСО району в заходах присвячених 95-річчю Куп’янському району Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.06.2018 14:00 Місце проведення:площа Центральна м. Куп'янськ
14:00 - Проведення спільного профілактичного рейду з метою проведення роз’яснювальної роботи з дітьми та батьками щодо попередження правопорушень і злочинів під час канікул Проведення спільного профілактичного рейду з метою проведення роз’яснювальної роботи з дітьми та батьками щодо попередження правопорушень і злочинів під час канікул Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:20.06.2018 14:00 Місце проведення:Територія району
19:00 - Участь випускників 11-х класів ЗЗСО району у міськрайонному святі «Бал випускників» Участь випускників 11-х класів ЗЗСО району у міськрайонному святі «Бал випускників» Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.06.2018 19:00 Місце проведення:площа Центральна м. Куп'янськ
Докладніше
Пошук
Посилання





 














ПОЛОЖЕННЯ про постійно діючу комісію з питань щодо розпорядження землями за межами населених пунктів

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядженням голови районної державної адміністрації 28 квітня 2004 р. № 103

ПОЛОЖЕННЯ про постійно діючу комісію з питань щодо розпорядження землями за межами населених пунктів

І Загальні положення

  1. Постійно діюча комісія з питань розпорядження землями за межами населених пунктів (далі Комісія) є дорадчим консультативним органом і утворюється головою районної державної адміністрації з метою здійснення ефективного використання земельних ресурсів.

  2. Положення про комісію затверджується головою районної державної адміністрації.

  3. Комісія утворюється з метою узгоджувального розгляду питань, щодо розпорядження землями за межами населених пунктів.

4. У своїй діяльності Комісія керується Конституцією України, Земельним кодексом України, Законами України „Про фермерське господарство", „Про охорону земель", „Про особисте селянське господарство", „Про власність", „Про пріоритетність соціального розвитку села та агропромислового комплексу в народному господарстві", „Про порядок виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв)", Господарським та Цивільними кодексами України, Указами та розпорядженнями Президента України, іншими нормативно-правовими актами, розпорядженнями голови облдержадміністрації, розпорядженнями голови райдержадміністрації та цим Положенням.

5. Головним завданням Комісії є:

5.1. попереднє вивчення та розгляд заяв громадян та клопотань юридичних і
фізичних осіб до райдержадміністрації з питань вибору, вилучення
(викупу), надання та передачі в приватну власність, надання в постійне

користування або в оренду земельних ділянок державної та комунальної
власності за межами населених пунктів Куп'янського району для:

  • сільськогосподарського використання;

  • ведення лісового та водного господарства;

  • будівництва об'єктів, пов'язаних з обслуговуванням жителів територіальної громади району (шкіл, лікарень, підприємств, торгівлі тощо);

5.2. розгляд програм раціонального використання земель, лісів, підвищення
родючості ґрунтів, які перебувають у державній власності;

5.3 розгляд питань щодо повноти та своєчасності проведення розрахунків по
сплаті орендної плати; :

5.4 вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до чинного законодавства.

II. Склад Комісії

  1. Очолює комісію та організовує її роботу голова районної державної адміністрації.

  2. Персональний склад комісії та зміни до нього затверджуються розпорядженням голови райдержадміністрації.

  3. До складу Комісії входять представники управління сільського господарства і продовольства, спеціалісти відділу земельних ресурсів, інші спеціалісти районної державної адміністрації; можуть включатися (за згодою) голови місцевих рад, керівники господарств і організацій на території яких вилучаються землі, представники проектних організацій.

 

III. Організація роботи Комісії

 

  1. Основною формою роботи Комісії є її засідання, що проводяться щомісячно, позачергово - за потребою.

  2. На засідання Комісії запрошуються зацікавлені особи в отриманні земельної ділянки, землекористувачі, з земель яких вилучаються земельні ділянки та сільські голови.

  3. Організаційно-технічне забезпечення засідань Комісії здійснює районний відділ земельних ресурсів.

  4. Відділ земельних ресурсів та відділ містобудування та архітектури готують матеріали для розгляду викопіювання з проекту внутрішньогосподарського землеустрою , проекту формування території місцевих рад, викопіювання з генерального плану або іншої містобудівної документації населеного пункту, копію плану земельної ділянки з нанесенням на ній варіантів розміщення об'єкта із зазначенням загальної площі, яку необхідно вилучити, зазначається також склад угідь земельної ділянки, що вилучається та умови її відведення.

  5. Члени Комісії протягом п'яти днів ознайомлюються з матеріалами, які подаються на розгляд Комісії.

  6. Членів Комісії та запрошених за два дні повідомляють про дату та час засідання Комісії.

  7. На засіданні Комісії з інформацією про відведення земельної ділянки доповідає член Комісії, який готує матеріали.

  8. Члени Комісії мають право задавати питання зацікавленій особі з приводу використання земельної ділянки та ставити умови її відведення, згідно з вимогами чинного законодавства.

  9. У разі одночасного надходження двох або більше заяв (клопотань) на оренду однієї і тієї самої земельної ділянки, проводиться конкурс щодо набуття права оренди земельної ділянки. Якщо в оренду надається земельна ділянка сільськогосподарського призначення, при цьому враховуються:

  • досвід роботи в сільському господарстві;

  • необхідна кваліфікація;

  • наявність сільськогосподарської техніки для ведення товарного сільськогосподарського виробництва;

  • запропонована орендна плата за використання земельної ділянки;

  • переважне право мають ті громадяни, які постійно проживають на території сільської ради. .

У разі надання в оренду земельної ділянки для інших цілей враховується наявність коштів для здійснення діяльності на земельній ділянці за обраним видом використання.

10. Рішення комісії приймається на засіданнях у присутності не менше двох
третин її складу відкритим голосуванням простою більшістю голосів. У разі
рівності кількості голосів голос головуючого є ухвальним.

  1. Рішення комісії оформляється протоколом, який підписують головуючий та секретар комісії, який обирається із складу комісії.

  2. У 7-денний термін після засідання Комісії всім зацікавленим особам видається копія протоколу, завірена в установленому законом порядку,

  3. За позитивним рішенням Комісії готуються матеріали для вилучення (викупу) земельних ділянок, надання і передачі в приватну власність, постійне користування або в оренду земельних ділянок державної та комунальної власності за межами населених пунктів Куп'янського району.

Заступник голови райдержадміністрації,

керівник апарату                                                              В.БІЛОЗЕРСЬКИЙ

Кривда О.М.

Переглядів: 39
Дата публікації: 03:00 01.01.1970
Версія для слабо- зорих