Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
18.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи з батьками дітей, які потребують соціального захисту Проведення роботи з батьками дітей, які потребують соціального захисту Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації. Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації.
1. Рівень розрахунків за енергоносії;
2. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
3. Поточний та капітальний ремонт доріг;
4. Проведення заходів по благоустрою території Куп’янського району;
5. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
6. Контроль за виконанням планових ремонтних робіт на об'єктах житлово-комунального господарства;
7. Створення запасів вугілля для закладів бюджетної сфери.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:18.06.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

19.06.2018
08:00 - Виїзний прийом громадян головою райдержадмініст­рації Ситником М.М. Виїзний прийом громадян головою райдержадмініст­рації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:19.06.2018 08:00 Місце проведення:с.Грушівка
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:19.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№4
09:00 - Видача сертифікатів про завершення курсів заступникам керівникам з НВР та учителям початкових класів, щодо організації роботи у 1 класі 2018/2019 н.р. Видача сертифікатів про завершення курсів заступникам керівникам з НВР та учителям початкових класів, щодо організації роботи у 1 класі 2018/2019 н.р. Організатор:Відділ освіти Час проведення:19.06.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
10:00 - Засідання творчої групи учителів початкових класів: «Патріотичне виховання учнів початкової школи» Засідання творчої групи учителів початкових класів: «Патріотичне виховання учнів початкової школи» Організатор:Відділ освіти Час проведення:19.06.2018 10:00 Місце проведення:Відділ освіти
20.06.2018
08:00 - Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:20.06.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Плановий моніторинг стану здійснення соціальної роботи Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Харківським обласним ЦСССДМ Плановий моніторинг стану здійснення соціальної роботи Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Харківським обласним ЦСССДМ Організатор:Харківський обласний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:20.06.2018 09:00 Місце проведення:Кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
13:30 - Заходи до 95-річчя Куп'янського району Заходи до 95-річчя Куп'янського району Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:20.06.2018 13:30 Місце проведення:Площа, м. Куп'янськ
14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:20.06.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
14:00 - Участь учнів ЗЗСО району в заходах присвячених 95-річчю Куп’янському району Участь учнів ЗЗСО району в заходах присвячених 95-річчю Куп’янському району Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.06.2018 14:00 Місце проведення:площа Центральна м. Куп'янськ
14:00 - Проведення спільного профілактичного рейду з метою проведення роз’яснювальної роботи з дітьми та батьками щодо попередження правопорушень і злочинів під час канікул Проведення спільного профілактичного рейду з метою проведення роз’яснювальної роботи з дітьми та батьками щодо попередження правопорушень і злочинів під час канікул Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:20.06.2018 14:00 Місце проведення:Територія району
19:00 - Участь випускників 11-х класів ЗЗСО району у міськрайонному святі «Бал випускників» Участь випускників 11-х класів ЗЗСО району у міськрайонному святі «Бал випускників» Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.06.2018 19:00 Місце проведення:площа Центральна м. Куп'янськ
Докладніше
Пошук
Посилання





 














Протокол № 4 засідання комісії з вирішення питань щодо розпорядження землями за межами населених пунктів району

 

Протокол № 4

засідання комісії з вирішення питань

щодо розпорядження землями

за межами населених пунктів району

 

 

м. Куп’янськ 17 червня 2011 року

Ситник М.М. - заступник голови райдержадміністрації, заступник голови комісії;

 

Відсутні:

Порядок денний

 
Присутні:
Ківшар Г.В. – голова райдержадміністрації, голова комісії;
 
Водолазська С.А. – заступник начальника управління АПР райдержадміністрації, секретар комісії
 
Члени комісії:
Ведут Н.М. - провідний спеціаліст сектору з контролю за використанням та охороною земель міськрайонного управління Держкомзему у м. Куп’янську і Куп’янському районі;
Леонтьєв С.Ю. – начальник відділу регіонального розвитку та будівництва райдержадміністрації;
Кадін І.В. - заступник голови райдержадміністрації;
Потапова А.С. – начальник фінансового управління райдержадміністрації;
Мироненко Л.М. – начальник управління економіки райдержадміністрації;
Шубна О.І. – заступник голови райдержадміністрації;
 
 
Бочарніков М.М. – начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації (відрядження);
Кошелєва - Скляр О.В. – головний спеціаліст юридичного відділу апарату райдержадміністрації (відпустка);
Чернова С.П. – голова Куп’янської районної ради (відпустка).
Феклістова – заступник начальника управління – начальник відділу Державного земельного кадастру – заступник голови з реорганізації міськрайонного управління Держкомзему у м. Куп’янську і Куп’янському районі (відпустка)
 
 
1. Розгляд заяв громадян та юридичних осіб про передачу в оренду та у власність земельних ділянок:
1. ФГ Коньшина Р.В.
2. Гр. Коньшин Р.В.
3. Гр. Коньшин В.Д.
4. Гр. Коньшин В.Д
СЛУХАЛИ :
 
І. Інформацію голови райдержадміністрації Ківшаря Г.В. щодо розпорядження землями за межами населених пунктів:
  1. Про надання дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки з метою надання її в оренду із земель не витребуваних часток (паїв) ФГ Коньшина Р.В.
  2. Про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки під об’єктами нерухомого майна гр. Коньшину Р.В.
  3. Про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки під об’єктами нерухомого майна гр. Коньшину В.Д.
  4. Про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки під об’єктами нерухомого майна гр. Коньшину В.Д.
 
УХВАЛИЛИ:
  1. Надати дозвіл ФГ Коньшина Романа Вікторовича на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право оренди на земельну ділянку загальною площею 64,55 га з метою надання її в оренду із земель не витребуваних часток (паїв) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, яка знаходиться за межами населених пунктів Вишнівської сільської ради.
  2. Надати дозвіл гр. Коньшину Роману Вікторовичу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки загальною площею 16,0872 га під об’єктами нерухомого майна (майновий комплекс), який належить на праві власності для обслуговування об’єкту нерухомого майна (землі сільськогосподарського призначення), яка розташована за межами населених пунктів Вишнівської сільської ради.
  3. Надати дозвіл гр. Коньшину Віктору Дмитровичу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки загальною площею 5,0543 га під об’єктами нерухомого майна (майновий комплекс), який належить на праві власності для обслуговування об’єкту нерухомого майна (землі сільськогосподарського призначення), яка розташована за межами населених пунктів Вишнівської сільської ради.
  4. Надати дозвіл гр. Коньшину Віктору Дмитровичу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки загальною площею 35,2567 га під об’єктами нерухомого майна (господарський двір), який належить на праві власності для обслуговування об’єкту нерухомого майна (землі сільськогосподарського призначення), яка розташована за межами населених пунктів Гусинської сільської ради.
 
 
 
 
 
Голова комісії                                                                                             Г.Ківшар
 
Секретар комісії                                                                                        С. Водолазська
 
 
 
 
Переглядів: 46
Дата публікації: 03:00 01.01.1970
Версія для слабо- зорих