Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Міжрегіональне управління НАДС у Харківській та Сумській областях інформує
Анонс подій
21.04.2018
08:00 - Всеукраїнський суботник "День з благоустрою території населених пунктів Куп’янського району" Всеукраїнський суботник "День з благоустрою території населених пунктів Куп’янського району"
Заплановано провести заходи по впорядкуванню території, у тому числі прибудинкової, вулиць та доріг, автотранспортних зупинок, парків, скверів, кладовищ, братські могили, меморіальні комплекси, місця почесних поховань, узбіччя доріг, лісосмуги, берега водойм. Заплановано провести благоустрій пам’ятників, побілку дерев, бордюрів.
В рамках "Дня з благоустрою" особлива увага буде приділятись ліквідації несанкціоновних сміттєзвалищ, висадці та обліку висаджених дерев та квітників.
Організатор:Куп’янська РДА Час проведення:21.04.2018 08:00 Місце проведення:Територія Куп’янського району

10:00 - Участь в зональних змаганнях з футболу на призи клубу «Шкіряний м’яч» Участь в зональних змаганнях з футболу на призи клубу «Шкіряний м’яч» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:21.04.2018 10:00 Місце проведення:м. Чугуїв
16:00 - Участь збірної команди Куп'янського району з волейболу в обласних фінальних Спартакіадних змаганнях з видів спорту серед районів області та міст обласного значення. Участь збірної команди Куп'янського району з волейболу в обласних фінальних Спартакіадних змаганнях з видів спорту серед районів області та міст обласного значення. Організатор: Сектор у справах молоді та спорту Час проведення:21.04.2018 16:00 Місце проведення:смт.Пісочин
22.04.2018
10:00 - Участь у шаховому турнірі на Кубок чемпіонки світу Анни Ушеніної Участь у шаховому турнірі на Кубок чемпіонки світу Анни Ушеніної Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:22.04.2018 10:00 Місце проведення:На базі Палацу культури ім. В.Кошелєва смт. Ківшарівка
23.04.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах, в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах, в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Проведення заходів в рамках інформаційно-просвітницької кампанії серед батьків та дітей району Проведення заходів в рамках інформаційно-просвітницької кампанії серед батьків та дітей району Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
день - Виїзди до ЗЗСО з метою перевірки підготовки ПЗВ до роботи влітку Виїзди до ЗЗСО з метою перевірки підготовки ПЗВ до роботи влітку Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗЗСО району
день - Участь в обласній виставці-акції «SOS - вернісаж» Участь в обласній виставці-акції «SOS - вернісаж» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості».
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:23.04.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
11:00 - Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Про виконання заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді у загальноосвітніх навчальних закладах району;
2. Про виконання районного бюджету та бюджету району за І квартал 2018 року;
3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами районної державної адміністрації;
4. Підведення підсумків апаратної наради
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:23.04.2018 11:00 Місце проведення:Кабінет голови райдерж­адміністрації

13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації. Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації.
1. Проведення заходів щорічної Всеукраїнської акції "За чисте довкілля" на території району;
2. Поточний та капітальний ремонт доріг місцевого значення в 2018 році;
3. Рівень розрахунків за енергоносії;
4. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-енергопостачання;
5. Приведення тарифів на послуги ЖКГ до рівня еконмічно-обгрунтованих;
6. Моніторинг використання електроенергії, води в установах бюджетної сфери;
7. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:23.04.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Консультативно-дорадчі органи | Колегія райдержадміністрації | Поточна діяльність | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 2014 рік | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 16 квітня 2014 року | Витяг з протоколу № 3 спільного засідання колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району "Про стан виконавської дисципліни в роботі з контрольними документами в районній державній адміністрації у І кварталі 2014 року
Витяг з протоколу № 3 спільного засідання колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району "Про стан виконавської дисципліни в роботі з контрольними документами в районній державній адміністрації у І кварталі 2014 року

Куп’янська районна державна адміністрація

ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ № 3

спільного засідання колегії

Куп'янської районної державної адміністрації

та адміністративно-господарського активу району

 

IIІ. СЛУХАЛИ: Про стан виконавської дисципліни в роботі з контрольними документами в районній державній адміністрації у І кварталі 2014 року.

ВИРІШИЛИ: Розглянувши питання про стан виконавської дисципліни в роботі з контрольними документами в районній державній адміністрації у І кварталі 2014 року, колегія районної державної адміністрації та адміністративно-господарський актив району відзначають, що в Куп’янській районній державній адміністрації приділяється значна увага питанню підвищення рівня виконавської дисципліни при роботі з контрольними документами, своєчасності та якості виконання завдань, визначених розпорядчими документами органів влади вищого рівня та власними розпорядчими документами, інших контрольних документів.

Як свідчать результати моніторингу, протягом І кварталу 2014 року сектором контролю апарату райдержадміністрації зареєстровано 326 документів, що на 20,3 % менше, ніж у звітному періоді минулого року, а саме: 277 листів органів влади обласного та місцевого рівня, територіальних органів центральних органів виконавчої влади, 28 розпоряджень голови обласної державної адміністрації та 10 розпоряджень голови районної державної адміністрації, 7 доручень голови обласної державної адміністрації та 2 доручення голови районної державної адміністрації, 2 рішення обласної ради. Взято на контроль 183 документи, а саме: 7 доручень та 5 розпоряджень голови обласної державної адміністрації, 2 доручення та 10 розпоряджень голови районної державної адміністрації, 159 листів органів влади обласного та місцевого рівня, територіальних органів центральних органів виконавчої влади. На виконання контрольних документів протягом звітного періоду виконавцям було сформовано та надіслано 520 завдань, з них 343 циклічні. Всього в І кварталі 2014 року на контролі перебувало 514 завдань та 312 документів, знято з контролю 514 завдань та 198 документів.

Крім документів 2014 року, на контролі перебував 161 документ минулих років. За результатами проведеної в І кварталі 2014 року інвентаризації знято з контролю 60 документів минулих років.

В порядку контролю на спільних засіданнях колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району в І кварталі було заслухано звіти про хід виконання 2 районних програм, на апаратних нарадах у голови райдержадміністрації - 5 програм.

Відповідно до Указу Президента України від 26 липня 2005 року № 1132 «Питання контролю за виконанням указів, розпоряджень і доручень Президента України» протягом І кварталу 2014 року сектором контролю апарату райдержадміністрації здійснювався контроль за станом виконання указів, розпоряджень і доручень Президента України, актів і доручень Кабінету Міністрів України, актів міністерств, передбачених розпорядчими документами обласної державної адміністрації та власними розпорядчими документами.

На контролі протягом звітного періоду перебувало 19 доручень голови облдержадміністрації, що на 24 % менше, ніж у відповідному періоді минулого року, які передбачали виконання 25 завдань виконавцями, з них: 19 циклічних завдань та 6 разових.

Також на контролі у І кварталі 2014 року перебувало 33 розпорядження голови облдержадміністрації, які передбачали виконання 58 завдань виконавцями, з них: 52 циклічних завдання та 6 разових.

Із загальної кількості доручень та розпоряджень голови обласної державної адміністрації, що перебували на контролі в І кварталі 2014 року, 46 — документи минулих років, на які виконавцями розроблені плани контролю.

У звітному періоді 2014 року перебували на контролі 2 доручення голови райдержадміністрації, що передбачали виконання 5 завдань виконавцями, 1 з них було видане за підсумками апаратної наради у голови райдержадміністрації, 1 доручення з питань соціально-економічного розвитку та зовнішньо-економічних відносин, яке передбачає надання щомісячної інформації виконавцями голові райдержадміністрації.

Також на контролі протягом І кварталу 2014 року перебувало 18 розпоряджень голови райдержадміністрації, що передбачали виконання 21 завдання виконавцями, 11 з них циклічні. Із загальної кількості розпоряджень, що перебували на контролі у звітному періоді, 2 розпорядження передбачали виконання завдань декількома виконавцями в різні терміни. Також протягом звітного періоду було подовжено терміни виконання 1 розпорядження голови райдержадміністрації із земельних питань.

Аналіз стану виконання розпорядчих документів голови обласної державної адміністрації та власних розпорядчих документів свідчить про те, що структурними підрозділами райдержадміністрації приділялася значна увага повноті та якості наданої інформації, відповіді надсилалися своєчасно.

Протягом звітного періоду 2014 року на контролі перебували: 1 розпорядження голови облдержадміністрації та 2 розпорядження голови райдержадміністрації, які передбачали виконання завдань декількома виконавцями. Відповідно до Типової інструкції з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 року № 1242, сектором контролю здійснювався контроль за своєчасним і повним наданням інформації головному виконавцю відділу у справах молоді та спорту райдержадміністрації. Зміст інформації відповідав визначеним завданням, терміни надання інформації головному виконавцю не порушувалися.

З метою підтримання належного рівня виконавської дисципліни та удосконалення системи роботи з контрольними документами сектором контролю апарату райдержадміністрації постійно здійснюються заходи щодо покращення контрольної функції.

Стан виконавської дисципліни на спільних засіданнях колегії та адміністративно-господарського активу району розглядається щоквартально.

З метою вивчення стану роботи та надання практичної і методичної допомоги виконкомам сільських рад щодо організації роботи з контрольними документами протягом І кварталу 2014 року завідувач сектору контролю апарату райдержадміністрації взяла участь у перевірці виконкому Сеньківської сільської ради, за результатами якої складено акт. В ході перевірки надана методична допомога щодо організації роботи з контрольними документами секретарю сільської ради.

На виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 09.12.2010 року № 689 сектором контролю апарату райдержадміністрації здійснювався аналіз виконання структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними органами центральних органів виконавчої влади в частині здійснення ними делегованих повноважень органів виконавчої влади вимог контрольних документів, а саме повноти та якості наданої інформації, її своєчасність. За наслідками цієї роботи щотижнево на апаратних нарадах у голови райдержадміністрації завідувач сектору контролю інформувала про її результати.

З метою підтримання належного рівня виконавської дисципліни завідувач сектору контролю апарату райдержадміністрації в І кварталі 2014 року взяла участь у перевірці стану організації роботи з контрольними документами в управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації з питань організації роботи з контрольними документами. Зауважень в ході перевірки із зазначеного питання до відповідального за роботу з контрольними документами не було. За результатами перевірки складено акт.

Також завідувачем сектору контролю апарату райдержадміністрації проведено навчання для працівників апарату райдержадміністрації, керівників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів райдержадміністрації з питання: “Про організацію роботи з довгостроковими контрольними документами в структурних підрозділах райдержадміністрації”.

У І кварталі 2014 року сектором контролю апарату та робочою групою райдержадміністрації здійснено 2 тематичних перевірки реального стану виконання Указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України та інших нормативно-правових актів, передбачених розпорядженнями та дорученнями голови обласної державної адміністрації, у відділі освіти та управлінні економіки райдержадміністрації. За результатами перевірок складені доповідні записки та проінформовано голову райдержадміністрації. Зауважень до повноти та якості відповідей, що надавалися на виконання розпорядчих документів, до виконавців не було. Терміни, зазначені в них, не порушувалися.

Сектором контролю апарату районної державної адміністрації проводиться постійна робота щодо попереднього розгляду та візування проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, проектів рішень колегії. Протягом звітного періоду 2014 року опрацьовано 305 проектів розпоряджень та 8 проектів доручень голови районної державної адміністрації. Під час візування проектів розпоряджень головному розробнику надавалися рекомендації щодо визначення конкретних виконавців, завдань та термінів виконання. Також у І кварталі 2014 року проведено 2 засідання колегії райдержадміністрації, за результатами видано 8 розпоряджень голови райдержадміністрації, два розпорядження взято на контроль.

Враховуючи вищезазначене, колегія районної державної адміністрації та адміністративно-господарський активу району вважають за необхідне рекомендувати:

1. Заступникам голови районної державної адміністрації постійно вживати заходів щодо підвищення ефективності організації роботи з контрольними документами.

2. Керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації здійснювати систематичний аналіз якості, повноти та своєчасності виконання завдань, визначених у контрольних документах.

Рекомендувати головам виконавчих комітетів сільських рад здійснити аналогічні заходи.

3. Завідувачу сектору контролю апарату районної державної адміністрації Яшугіній Т.С. підготувати проект розпорядження голови районної державної адміністрації із зазначеного питання.

 

Голова районної

державної адміністрації                                                                                             Г.Ківшар

 

Панікар

Єрмолаєнко

 

Переглядів: 23
Дата публікації: 08:52 24.04.2014
Версія для слабо- зорих