Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
25.02.2018
10:00 - Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:25.02.2018 10:00 Місце проведення:Спортивний зал Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст.
26.02.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району, пункт реєстрації м.Харків, ХРЦОЯО
день - Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості»
день - Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні споруди району
день - Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Організатор:ССД Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:каб.ССД
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
11:00 - Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Про виконання районного бюджету та бюджету району за 2017 рік.
2. Про хід реалізації в районній державній адміністрації вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”
3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами районної державної адміністрації.
4. Підведення підсумків апаратної наради.
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:26.02.2018 11:00 Місце проведення:Кабінет голови районної державної адміністрації

13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Контроль за розчисткою доріг від снігу та посипкою ПСС на підвідомчих територіях;
4. Рівень розрахунків за енергоносії;
5. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
6. Планування заходів по поточному та капітальному ремонту доріг по району;
7. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:26.02.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

27.02.2018
09:00 - Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 4
09:00 - Засідання методичної ради ІМЦ Засідання методичної ради ІМЦ Організатор:Відділ освіти Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
09:30 - Перевірка виконкому Глушківської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Перевірка виконкому Глушківської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:27.02.2018 09:30 Місце проведення:Глушківська сільська рада
13:00 - Урок державності «Провісник духовної свободи» (до 80-річчя від дня народження В. Чорновола) Урок державності «Провісник духовної свободи» (до 80-річчя від дня народження В. Чорновола) Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:27.02.2018 13:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
16:00 - Позачергове засідання регіональної комісії з питань ТЕБ та НС Харківської області Позачергове засідання регіональної комісії з питань ТЕБ та НС Харківської області
Підведення підсумків функціонування територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Харківської області у 2017 році та основні завдання на 2018 рік
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:27.02.2018 16:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Поточна діяльність | Плани роботи | 2014 рік | Виконання планів роботи районної державної адміністрації за місяць | Звіт про виконання основних заходів Куп’янською райдержадміністрацією в квітні 2014 року
Звіт про виконання основних заходів Куп’янською райдержадміністрацією в квітні 2014 року

Голові районної

державної адміністрації

Ситнику М.М.

ЗВІТ

про виконання основних заходів

Куп’янською райдержадміністрацією в квітні 2014 року

Управліннями і відділами райдержадміністрації проведена певна робота щодо виконання основних заходів в квітні 2014 року.

01 квітня

- у всіх ЗНЗ району відбулися заходи до Всесвітнього Дня гумору, а саме: конкурси стіннівок, малюнків, юмористичних шаржів, позакласні заходи, КВН, юморини.

- в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації проведена нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо забезпеченості насінням ярих, накопичення мінеральних добрив, засобів захисту рослин. На нараді виступив начальник відділу рослинництва та інженерно-технічного забезпечення управління агропромислового розвитку Крейдун А.В.

- на базі ЗОШ № 4 до Дня Сміху була проведена гуморина «Жарт за жартом». Свято відбулося в 5 класі. Завідуюча відділом обслуговування дітей та юнацтва центральної районної бібліотеки Авксентьєва Н. В. розповіла дітям про традиції свята, також не обійшлося без веселих жартів і розіграшів. Всі присутні на згадку отримали сувеніри.

02 квітня

- переможці районного етапу Бєлік Єлизавета, учениця Подолянської ЗОШ І-ІІІ ст., у віковій категорії 11-15 років, Клінгер Ірина, учениця Курилівського ліцею, у віковій категорії 16-18 років, Водолазська Поліна, учениця Подолянської ЗОШ І-ІІІ ст. у віковій категорії 6-10 років, взяли участь в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край», що відбувся на базі КЗ "Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості.-

- в відділі освіти проведено районну виставку-акцію «SOS вернісаж, або друге життя сміття». У виставці-акції брали участь вихованці Куп’янського будинку дитячої та юнацької творчості та учні загальноосвітніх навчальних закладів, а саме: гуртки «Семицвіт», «Веселка», «Умілі руки», «Декоративно-прикладного мистецтва», учні Курилівського ліцею, Гусинської, Лісностінківської, Кислівської, Петропавлівської, Подолянської, Курилівської, Новоосинівської ЗОШ І-ІІ ст. На районну виставку-акцію було подано близько 20 робіт.

- у спортивному залі Петропавлівської ЗОШ І – ІІІ ст. відбулися змагання юних баскетболістів загальноосвітніх навчальних закладів району за програмою спартакіади учнівської молоді «Спорт протягом життя».

За підсумками змагань місця переможців і призерів розподілено таким чином:

- cеред юнаків

І місце виборола команда Глушківської ЗОШ І – ІІІ ст.

ІІ місце – здобула команда Подолянської ЗОШ І – ІІІ ст.

ІІІ місце – за неодноразовими чемпіонами району баскетболістами Піщанської ЗОШ І – ІІІ ст.;

- серед дівчат

на І місці – команда Піщанської ЗОШ І – ІІІ ст.

на ІІ місці – баскетболістки Кіндрашівської ЗОШ І – ІІІ ст.

на ІІІ місці – Подолянська ЗОШ І – ІІІ ст.

Спартакіада «Спорт протягом життя » триває і вже через деякий час юні легкоатлети з’ясують найсильніших у змаганнях з легкоатлетичного 4 – х борства.

- працівниками ССД та сектору кримінальної міліції у справах дітей проведено спільний профілактичний рейд з метою виявлення бездоглядних та безпритульних дітей на території сіл: Петропавлівка, Кулагівка, Синьківка, Подоли, Курилівка. Пропатрульовані вулиці населених пунктів – бездоглядних або безпритульних дітей не затримано; перевірено 7 торгових точок та 2 кафе. Порушень правил торгівлі тютюновими або алкогольними виробами неповнолітнім не виявлено. Неповнолітніх, які б порушували громадський порядок, також не було. Відвідано 2 сім`ї на території Петропавліської сільради, в яких проживає 1 підопічна дитина та 3 дітей, які проживають з матір'ю. На території села Подоли відвідана одинока мати, особа з числа дітей, позбавлених батьківського піклування, яка виховує 1 дитину, порушень прав дитини не виявлено. Із законними представниками дітей проведена роз’яснювальна та профілактична робота в рамках місячника правових знань

03 квітня

- службою у справах дітей проведено перевірку організації профілактично-виховної роботи Кіндрашівської ЗОШ І-ІІІ ст., пропозиції та результати перевірки викладені у відповідної довідці. Під час проведення роботи у ЗОШ здійснено роботу з учнями у рамках місячника правових знань.

- в районному будинку культури проведено семінар-навчання для працівників апарату, керівників управлінь та відділів райдержадміністрації за участю керівника апарату райдержадміністрації Панікар О.О. з порядком денним:

1. Аналіз звітності управлінь та відділів райдержадміністрації про роботу консультативно-дорадчих органів за І квартал 2014 року.

2. Про порядок підготовки проектів розпоряджень голови райдержадміністрації.

3.Про організацію та проведення районного етапу Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець".

4.Огляд новоприйнятих Законів України, Указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України та ін.

З інформацією перед присутніми виступили: Тугумова Т.І., начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації, Кошелєва - Скляр О.В., начальник юридичного відділу апарату райдержадміністрації, Пупкова Яна Вікторівна, головний спеціаліст відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації. Панікар О.О., керівник апарату райдержадміністрації підвела підсумки семінару.

04 квітня

- в відділі обслуговування дітей та юнацтва центральної районної бібліотеки до Всесвітнього дня здоров’я була оформлена книжкова виставка «Твоє здоров'я у твоїх руках». Користувачі бібліотеки дізналися про чинники, які впливають на здоров'я людини, як навчитися берегти здоров'я та переглянули таку літературу: «Резерви здоров'я», «Як бути здоровим», Мамченко Г. «Жизнь и лечение по законам природи» та інші.

- в центральній районній бібліотеці до 120 років від дня народження Д. І. Чижевського була оформлена книжкова виставка «Історик філософії слов'янства». Користувачі бібліотеки дізналися про життєвий і творчий шлях однієї із відомих постатей вітчизняної культури в галузі філософії та літературознавства, ознайомилися з історією української духовної культури та такою літературою: Д. Чижевський «Філософія Г. С. Сковороди», «Історія філософії» та матеріалами із мережі Інтернет.

- працівниками служби у справах дітей проведена профілактична робота з батьками багатодітної родини (с. Петрівка) щодо виховання дітей та створення гідного санітарного стану за місцем мешкання. В цей же день працівниками служби у справах дітей проведена робота по з’ясуванню сімейного конфлікту в с. Ягідне, в зв’язку з чим існує загроза порушення прав двох дітей.

- відбулась селекторна нарада обласної державної адміністрації під головуванням в.о.заступника голови обласної державної адміністрації І.Райніна, на які були розглянуті питання:

1.Про цінову ситуацію на ринку продовольчих товарів у Харківській області.

2.Про хід проведення весняно-польових робіт підприємствами агропромислового комплексу Харківської області.

05 квітня

- збірна команда району взяла участь в змаганнях з волейболу в залік обласної Спартакіади на Кубок голови обласної державної адміністрації в смт.Комсомольске. Команда зайняла 5 місце.

07 квітня

- завершено державну атестацію Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст. За підсумками експертизи складено протоколи. Матеріали готуються до узагальнення та надання до Регіональної експертної ради Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації.

- відповідно до графіка, який затверджено розпорядженням голови райдержадміністрації від 24 лютого 2014 року № 119 “Про призов громадян на строкову військову службу весною 2014 року” проведено чергове засідання призовної комісії Куп’янського району. Засідання проведено під головуванням заступника голови райдержадміністрації Ситник М.М.

На засіданні розглянуті питання:

1. Контроль за проведенням медичного огляду призовників у лікарні всіма лікарями-спеціалістами згідно Положення про військово-лікарську експертизу та медичний огляд у Збройних Силах України (Наказ Міністра оборони України від 14.08.2008р. №402).

2 Проведення згідно з вимогами частини третьої статті 38 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» розшук, затримання і доставку до військового комісаріату громадян, які ухиляються від виконання військового обов’язку;

3. Забезпечення дотримання громадського порядку на призовній дільниці в період проведення відправок молодого поповнення згідно графіка відправок.

- в кабінеті голови райдержадміністрації проведено апаратну нараду з порядком денним:

1. Про стан виконання Плану процедурних та профілактичних заходів щодо запобігання та протидії корупції серед державних службовців райдержадміністрації та посадових осіб місцевого самоврядування району у І кварталі 2014 року.

2. Про стан організації роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації за підсумками І кварталу 2014 року.

3. Розгляд подання Куп’янської міжрайонної прокуратури щодо усунення порушень вимог Закону України “Про місцеві державні адміністрації”, причин та умов, що їм сприяли.

4. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами райдержадміністрації.

З інформацією перед присутніми виступили: Кубрак Сергій Вікторович, головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції районної державної адміністрації, Єрмолаєнко Аліна Сергіївна, начальник загального відділу апарату районної державної адміністрації, Кошелєва-Скляр Олена Василівна, начальник юридичного відділу апарату районної державної адміністрації, Янченко Олена Сергіївна, головний спеціаліст загального відділу апарату районної державної адміністрації. Ківшар Геннадій Володимирович, голова районної державної адміністрації, підвів підсумки апаратної наради.

- у районному будинку культури відбулася нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів, сільськими головами району з наступних питань:

1. Організація проведення заходів щорічної всеукраїнської акції "За чисте довкілля".

2. Завершення опалювального періоду.

3. Реструктуризація заборгованості.

4. Виконання заходів програми енергозбереження.

5. Створення ОСББ по Куп’янському району.

08 квітня

- в навчальному класі НКП м. Куп'янська (вул. Леніна 60) відповідно до плану комплектування навчально-консультаційного пункту НМЦ ЦЗ та БЖД Харківської області на 2014 рік, затвердженого розпорядженням голови Харківської облдержадміністрації від 21.11.2013 року № 475, відбулося функціональне навчання у сфері цивільного захисту командирів груп і ланок зв'язку формувань цивільного захисту Куп'янського району. Планувалося та пройшли навчання 20 слухачів. За результатами навчання та здачі заліків, слухачі отримали відповідні посвідчення.

- службою у справах дітей здійснені підготовчі заходи з встановлення статусу сироти двом дітям, які проживають на території с. Петрівка, мати яких померла.

- спеціалістами юридичного відділу надана первинна безоплатна правова допомога одному громадянину з питання набуття права власності на майно за заповітом.

у відділі освіти РДА відбулася нарада керівників ЗНЗ району з питань:

1. Організаційно-правове забезпечення закінчення 2013/2014 навчального року та проведення ДПА у 4-их, 9-их, 11-их класах. (Доповідає заступник начальника відділу освіти Балабай В.І.).

2. Особливості проведення державної підсумкової атестації навчальних досягнень учнів 4-х, 9-х, 11 (12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів району. (Доповідає заступник начальника відділу освіти Балабай В.І.).

3. Про науково-методичні засади якісної підготовки учнів початкової, основної та старшої шкіл до проходження державної підсумкової атестації та узагальнення результатів методичної роботи з педагогічними працівниками загальноосвітнього навчального закладу в 2013/2014 навчальному році. (Доповідає завідувач ІМЦ відділу освіти Літвінова І.В.)

4. Про підсумки ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів у Харківській області у 2013/2014 навчальному році та про результати проведення ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України у 2013/2014 навчальному році (Доповідає методист ІМЦ Кургузова С.Д.)

- на футбольному полі військового містечка відбувся турнір з футболу серед юнацьких команд КР ДЮСШ. У турнірі взяли участь 4 команди:"Мрія"с.Новоосинове, "Ромашка"с.Петропавлівка, "Надія"с.Подоли, "Військове містечко"с.Курилівка. У турнірі брали участь 80 чоловік. І-місце посіла команда "Мрія"с.Новоосинове, ІІ- "Ромашка" с.Петропавлівка, ІІІ- "Військове містечко"с.Курилівка.

09 квітня

- проведено заслуховування посадових осіб Куп’янського ОРВК про хід проведення мобілізаційних заходів в Куп'янському районі

10 квітня 2014 року - підготовлено статтю в газету “Порядок та умови проведення мобілізаційних заходів в Куп’янському районі”

11 квітня 2014 року - проведена апаратна нарада районної державної адміністрації з питання „Про підсумки приписки юнаків 1997 року народження до призовної дільниці”

- службою у справах дітей за рішенням Куп’янського міськрайонного суду поновлено в батьківських правах матір, що мешкає на території Петрівської сільської ради, відносно трьох дітей. Здійснені заходи зі зняття опіки. Матері надано роз’яснення щодо пільг, які передбачені чинним законодавством багатодітним сім’ям.

- в читальній залі центральної районної бібліотеки, до Дня довкілля, була представлена книжкова виставка «Мову рідної природи розуміти серцем вчись». Користувачі бібліотеки ознайомилися з такою літературою: Сосновский И. «Редкие и исчезающие животные», «Заповедники Украины и Молдавии», «Великие загадки Земли», з якої дізнались про екологічну культура, гармонійні відносини з природою, дбайливе ставлення до навколишнього середовища.

- працівниками служби у справах дітей спільно з працівниками відділу освіти, РЦСССДМ та СКМСД проведено спільний профілактичний рейд з метою виявлення фактів порушень прав дітей в сім’ях на території сіл Гусинка, Вишнівка, Просянка. На території села Гусинка відвідано 5 багатодітних сімей, в яких проживає 15 дітей, за виключенням 1 сім’ї, всі сім’ї повні; у с. Вишнівка відвідано 6 багатодітних сімей, в яких проживає 22 дитини, з них 1 сім’я неповна; у с. Просянка відвідано 3 сім’ї з 10 дітьми. Умови проживання дітей у всіх відвіданих сім’ях відповідають загальноприйнятим нормам, діти шкільного віку знаходяться на канікулах та перебувають під наглядом батьків. Надано рекомендації батькам у двох сім’ях щодо необхідності наведення належного санітарного стану у будинках та на подвір’ях. В рамках місячника правових знань з 16 батьками проведені бесіди щодо використання пільг наданих державою багатодітним сім’ям, дотримання та захисту прав та інтересів дітей, особливості використання дитячої праці у господарствах. Надано роз’яснення основних положень Законів України „Про освіту”, „Про насильство”, „Про охорону дитинства".

10 квітня

- в центральній районній бібліотеці, до Всесвітнього дня авіації і космонавтики, було представлене інформаційне досьє «Зірки кличуть». Користувачі бібліотеки ознайомилися із історією космонавтики, дізнались про людей, які зробили величезний внесок у розвиток космічної техніки, а також переглянули таку літературу: "Вселенная. Жизнь. Разум", "Я пізнаю світ", "1000 загадок Всесвіту" та інші.

- працівниками служби у справах дітей спільно з працівниками служби у справах дітей Шевченківської райдержадміністрації та Гусинської сільської ради проведена робота з встановлення місця знаходження матері трьох дітей, які залишились без догляду.

- проведено виїзний прийом громадян заступником голови районної державної адмініст­рації Ситником М.М. в СТОВ "Надія", звернулось 3 громадян з питаннь аграрної політики та земельних відносин, на порушені питання надано роз'яснення.

- службою у справах дітей здійснено аналіз оформлення матеріалів засідань опікунських рад при виконкомах сільських рад з метою уніфікації та виправлення недоліків у роботі.

11 квітня

- відбулась селекторна нарада обласної державної адміністрації під головуванням заступника голови-керівника апарату облдержадміністрації Хоми В.В., на які було розглянуте питання: "Про хід проведення в області Всеукраїнської акції "За чисте довкілля" та Дня благоустрою".

12 квітня

- в центральній районній бібліотеці, до 170 -ти річчя від дня народження А. Франса, була оформлена книжкова виставка «Останній класик». Користувачі бібліотеки ознайомилися із життєвим і творчим шляхом французького прозаїка, літературного критика, лауреата Нобелевської премії та переглянули таку літературу: «Повести и рассказы», «Остров пингвинов», та інше.

- в читальній залі центральної районної бібліотеки була проведена година права «Твої права в цій країні». Завідуюча читальною залою Разенкова Ю. І. розповіла учням загальноосвітніх шкіл про те, як реалізовувати свої права, виховувати поважне ставлення до власної особистості, формувати активну позицію щодо реалізації своїх прав та обов’язків.

- в відділі обслуговування дітей та юнацтва центральної районної бібліотеки, до Всесвітнього дня авіації і космонавтики, була проведена вікторина «Космос розкриває таємниці». Завідуюча відділом Авксентьєва Н. В. з учнями середніх класів загальноосвітніх шкіл здійснили космічну подорож по таким напрямкам «Історія свята», «Шлях до зірок», «Україна – космічна держава» та інші. Всі переможці вікторини отримали сувеніри.

13 квітня

- закінчився чемпіонат Харківської області з шахів серед вікової групи до 16 років. Онисімова Дарина посіла ІІ-місце, Мокрушена Діана ІV-місце.

14 квітня

- в центральній районній бібліотеці, до 170 -ти річчя від дня народження А. Франса, була оформлена книжкова виставка «Останній класик». Користувачі бібліотеки ознайомилися із життєвим і творчим шляхом французького прозаїка, літературного критика, лауреата Нобелевської премії та переглянули таку літературу: «Повести и рассказы», «Остров пингвинов», та інше.

- службою у справах дітей проведено профілактичну роботу з матір’ю багатодітної сім’ї (3 дітей) (с. Курилівка), яка не в повному обсязі виконує батьківські обов’язки, та матір’ю з багатодітної сім’ї (4 дітей)

(с. Кулагівка) щодо можливості отримання матеріальної допомоги.

- в відділі обслуговування дітей та юнацтва центральної районної бібліотеки до Всесвітнього дня здоров’я була оформлена книжкова виставка «Твоє здоров'я у твоїх руках». Користувачі бібліотеки дізналися про чинники, які впливають на здоров'я людини, як навчитися берегти здоров'я та переглянули таку літературу: «Резерви здоров'я», «Як бути здоровим», Мамченко Г. «Жизнь и лечение по законам природи» та інші.

- в кабінеті голови райдержадміністрації проведено апаратну нараду з порядком денним:

1. Про підсумки приписки юнаків 1997 року народження до призовної дільниці військкомату.

2. Про стан розрахунків споживачів за електричну енергію та природний газ за підсумками опалювального періоду 2013-2014 року.

3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами райдержадміністрації.

4. Підведення підсумків апаратної наради.

З інформацією перед присутніми виступили: Чалий Павло Анатолійович , завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної роботи апарату районної державної адміністрації,Говорова Марина Михайлівна, начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури районної державної адміністрації, Янченко Олена Сергіївна, головний спеціаліст загального відділу апарату районної державної адміністрації. Ківшар Геннадій Володимирович, голова районної державної адміністрації, підвів підсумки апаратної наради.

- в районному будинку культури проведено нараду з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів, сільськими головами району з наступних питань:

1. Звіт щодо проведення "Дня благоустрою" 12 квітня 2014 року

2. Організація проведення подальших заходів щорічної всеукраїнської акції "За чисте довкілля".

3. Реструктуризація заборгованості.

4. Виконання заходів програми енергозбереження.

5. Створення ОСББ по Куп’янському району.

15 квітня

- в відділі обслуговування дітей та юнацтва центральній районної бібліотеки до свята Великодня представлена книжкова виставка «Співають дзвони Великодні». Користувачі бібліотеки розширили свої знання про звичаї, традиції та обряди нашого народу, дізналися про святкування великодених свят в різних країнах світу та переглянули таку літературу: Соломченко О. «Писанки українських Карпат», Скуратівський В. «Дідух», В. Скуратівський «Покуть» та інші.

- юридичним відділом райдержадміністрації надана первинна безоплатна правова допомога одному громадянину з питання набуття права власності на земельну ділянку для садівництва.

- в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації проведена нарада з керівниками сільгосппідприємств, ветеринарною та зоотехнічною службами з питань підготовки літніх таборів та переходу худоби на літньо-табірне утримання. На нараді виступила начальник відділу тваринництва, економічного аналізу та кадрової роботи управління агропромислового розвитку Шевченко Г.М..

16 квітня

- в районному будинку культури м. Куп’янська проведено фестиваль Дружин юних пожежників, у якому взяли участь команди Шевченківського, Великобурлуцького, Балаклійського, Дворічанського, Ізюмського, Куп’янського району, міст Борова та Куп’янськ. Куп’янський район представляла команда «Палаюче серце» Подолянської ЗОШ І – ІІІ ступенів. Команди змагались у конкурсах: «Медичний», «Гриби», «Спасіння потопаючого», «Візитці» та «Домашньому завданні». Наша команда була кращою у двох конкурсах «Домашнього завдання» і «Спасіння потопаючого» та була нагороджена грамотою. У загальному заліку команда посіла 5 місце. Переможцем стала команда загальноосвітньої школи № 1 міста Куп’янська.

- у відділі освіти відбулася нарада керівників ДНЗ та НВК, на якій обговорено питання щодо підвищення якості навчально – виховного процесу відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти, оптимізації планування освітнього процесу за лініями розвитку згідно з нормативними вимогами, відповідно до рекомендацій КВНЗ«ХАНО».

Розглянуто також питання щодо особливостей організації літнього оздоровлення дітей у 2014 році.

- службою у справах дітей спільно з РЦСССДМ та СКМСД проведено комплексний профілактичний рейд з метою перевірки умов проживання дітей, які знаходяться у складних життєвих обставинах. Відвідано 1 сім’ю (1 дитина), яка перебуває на обліку служби у справах дітей як така, що опинилась у складних життєвих обставинах, 2 кризових сім’ї (4 дітей), 1 опікунську сім’ю (1 дитина) та 1 багатодітну сім’ю (4 дітей). Умови проживання дітей в зазначених сім’ях задовільні, діти шкільного віку відвідують школу, забезпечені одягом, взуттям, необхідним шкільним приладдям. Продуктами харчування діти забезпечені. Матері з сім’ї, яка перебуває у складних життєвих обставинах, зауважено на необхідність проведення поточного ремонту житла та дотримання належного санітарного стану. Фактів порушення прав дітей у відвіданих сім’ях не виявлено. З батьками із зазначених сімей та опікуном проведена бесіда щодо профілактики правопорушень та інших негативних явищ в сім’ї

- в центрі соціально-побутової адаптації с. Курилівка – 1 була проведена мистецька година «Митець високого таланту», присвячена 100 річчю від дня народження В. Стеценка. Завідуюча абонементом центральної районної бібліотеки Черняк Л. В. розповіла присутнім про життєвий і творчий шлях відомого українського композитора, члена національної спілки композиторів України, одного із найвідоміших драматургів світу. Присутнім було запропоновано ознайомитися із музичними та вокальними творами автора.

- в районному будинку культури проведено спільне засідання колегії районної державної адміністрації та адміністративно-господарського активу району з порядком денним:

1 .Про підсумки роботи об'єктів житлово-комунального господарства та соціальної сфери району в осінньо-зимовий період 2013/2014 років та заходи щодо підготовки об'єктів до роботи в осінньо-зимовий період 2013/2014 років.

2. Про стан роботи з кадрами, організацію навчання та підвищення кваліфікації державних службовців, дотримання вимог чинного законодавства про державну службу в місцевих органах виконавчої влади у 2013 році.

3. Про стан виконавської дисципліни в роботі з контрольними документами в районній державній адміністрації у І кварталі 2014 року.

З інформацією перед присутніми виступили: Дробот А.Д., заступник голови районної державної адміністрації, Ситник М.М., заступник голови районної державної адміністрації Панікар О.О., керівник апарату районної державної адміністрації. З розглянутих питань прийнято відповідні рішення. Ківшар Г.В., голова районної державної адміністрації підвів підсумки засідання колегії районної державної адміністрації та адміністративно-господарського активу району.

17 квітня

- службою у справах дітей в рамках місячника правових знань працівниками служби у справах дітей спільно з працівниками Куп’янського міськрайонного управління юстиції та лікарем наркологом Куп'янської ЦМЛ проведено бесіди для учнів 6-7 класів Моначинівського НВК „Злочин і кара”, „Адміністративна відповідальність неповнолітніх”, "Здоровий спосіб життя".Спеціалісти служби взяли участь у судовому засіданні (цивільна справа щодо позбавлення батьківських прав матері відносно 1 дитини). Проведено перевірку виховної роботи щодо профілактики правопорушень та злочинів серед учнів Моначинівського НВК. За результатом перевірки адміністрації НВК направлено відповідну довідку

- відбувся фінальний ІІ тур конкурсу-огляду української вишивки «Краса Слобожанської душі» серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів в 177 ТВО у рамках проекту «Творча Слобожанщина» під патронатом народного депутата України В.М. Остапчука на базі Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст. У фіналі змагалися команди учнів Куп’янського, Борівського, Шевченківського районів та м. Куп’янськ. В конкурентній боротьбі команда учнів Куп’янського району посіла І почесне місце. Переможці нагороджені цінними подарунками та дипломами.

спеціалістами відділів та управлінь районної державної адміністрації здійснено комплексну перевірку делегованих повноважень органів виконавчої влади виконкомом Моначинівської сільської ради. За результатами перевірки складено акт. Спеціалістам сільської ради надано методичну допомоги з кадрових питань, питань діловодства, роботи із зверненнями громадян, контрольними документами, тощо.

- спеціалістами відділів та управлінь районної державної адміністрації здійснено комплексну перевірку делегованих повноважень органів виконавчої влади виконкомом Моначинівської сільської ради. За результатами перевірки складено акт. Спеціалістам сільської ради надано методичну допомоги з кадрових питань, питань діловодства, роботи із зверненнями громадян, контрольними документами, тощо.

18 квітня

- з нагоди свята Великодня на абонементі центральної районної бібліотеки запропонована виставка книжкових ілюстрацій «Великодній Благовіст». Користувачі бібліотеки мають змогу ознайомитися із виданнями, які розкривають таємниці писанкарства, цікаве оформлення приміщення до свята, як зробити листівку своїми руками, також були запропоновані рецепти великодніх страв.

- відбувся виїзний прийом громадян заступником голови райдержадмініст­рації Дроботом А.Д. в КП "Військове містечко", звернулось 2 громадян з питань комунального господарства, на порушені питання було надано роз'яснення.

- членами мобільної психологічної групи відділу освіти Купянської РДА здійснено виїзд в Курилівську ЗОШ І-ІІ ст. з метою проведення логопедичних та психологічних занять з дітьми з особливими освітніми потребами. Крім того, надано консультаційну допомогу та заповнено відповідні документи щодо проходження дітьми з особливими освітніми потребами обстеження Харківською обласною центральною психолого-медико-педагогічною консультацією. Дане обстеження відбудеться 14-15 травня 2014 року на базі КЗ «Куп’янська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат Харківської обласної ради».

- відбувся районний конкурс-огляд з писанкарства «Писанковий рай Соціального Руху Поваги 2014» у рамках проекту «Творча Слобожанщина» під патронатом народного депутата України В.М. Остапчука на базі Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст. Визначено 15 переможців із 7 загальноосвітніх шкіл району. Вони нагороджені Великодними подарунками та дипломами.

відбулась селекторна нарада обласної державної адміністрації під головуванням першого заступника голови облдержадміністрації Райніна І.Л., на якій були розглянуті питання:

1. Про соціально-економічний розвиток районів Харківської області.

2. Виконання показників місцевих бюджетів області за І квартал 2014 року.

- в читальній залі центральної районної бібліотеки, для учасників клубу «Сударушка», проведено годину духовності «Христос воскрес! Усе радіє, сміється сонечко з небес». Завідуюча читальною залою Разенкова Ю.І. ознайомила присутніх із історією свята, родинними та громадськими обрядами, цікавими рецептами випікання Пасок. Із мережі Інтернет для перегляду були запропоновані фільми про створення писанок.

19 квітня

- в відділі обслуговування дітей та юнацтва центральної районної бібліотеки, до Всесвітнього дня Довкілля, оформлено книжкову виставку «Збережемо красу Землі». Користувачі бібліотеки дізналися про закони відносин між людьми і природою, про збереження навколишнього середовища і переглянули таку літературу: «Беседы об экологии», «Я пізнаю світ», «Природа. Екологія» та інші.

- на абонементі центральної районної бібліотеки, до 450 років від дня народження Вільяма Шекспіра, був представлений перегляд літератури «Загадка Вільяма Шекспіра». Користувачі бібліотеки ознайомилися із життєвим і творчим шляхом одного із найвідоміших драматургів світу, його віршами, поемами та переглянули таку літературу: «Ромео і Джульєта», «Макбет», «Гамлет» та інші.

- в центральній бібліотеці для учасників гуртка «Друзі книги» була проведена година духовності «Світле свято Великодня». Завідуюча відділом обслуговування дітей та юнацтва ЦРБ Авксентьєва Н. В. ознайомила присутніх із історією свята, народними прикметами та прислів`ями, також показала, як треба прикрашати пасхальні крашанки . Всі діти скуштували смачних пасок.

21 квітня

- для участі в обласному конкурсі підводних зображень «Жива вода - Дельта», що відбувся на базі КЗ "Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості" відділ освіти направив 2 роботи: «Дзеркало Передгір’я» Свистунової Карини Русланівни, вихованки гуртка БДЮТ «Семицвіт», учениці 6 класу Подолянської ЗОШ І-ІІІ ст. керівник Омелічева О.М.; «Зустріч друзів» Кукси Юлії Олександрівни, вихованки гуртка БДЮТ «Веселка», учениці 5 класу Курилівського ліцею, керівник Холодна В.М.

22 квітня

- в центральній районній бібліотеці до Всесвітнього дня книги був представлений книжковий хіт – парад «Український вест». Користувачі бібліотеки дізналися про традиції святкування Всесвітнього дня книги, афоризмами про книги та читання, а також переглянули твори українських письменників: О.Забужко, Ю. Покальчук, І. Раздобудько та інші.

- для участі в обласній виставці-конкурсі писанкарства «Українська Великодня писанка», що відбулася на базі КЗ "Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості відділом освіти направлено 4 роботи: «Великодня писанка» Свистунової Карини Русланівни, вихованки гуртка БДЮТ «Семицвіт», учениці 6 класу Подолянської ЗОШ І-ІІІ ст., керівник

Омелічева О.М. Писанка «Мрія» Бєлік Єлизавети Валеріївни, вихованки гуртка БДЮТ «Семицвіт», учениці 4 класу Подолянської ЗОШ І-ІІІ ст. керівник Омелічева О.М. «Великодня писанка» робота Кукси Юлії Олександрівни, вихованки гуртка БДЮТ «Веселка», учениці 5 класу Курилівського ліцею, керівник Холодна В.М. Писанка «Радість життя» робота Клінгер Ірини Віталіївни, вихованки гуртка БДЮТ «Веселка», учениці 9 класу Курилівського ліцею, керівник Холодна В.М.

- для участі в обласному відкритому фестивалі дитячої художньої творчості «Таланти ІІІ тисячоліття», що проходив з 22 по 25 квітня 2014 року на базі КЗ "Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості відділом освіти направлено модульну картину «Мелодія кохання» Клінгер Ірини Віталіївни, вихованки гуртка БДЮТ «Веселка», учениці 9 класу Курилівського ліцею (керівник Холодна В.М.).

- на базі КЗ "Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості" проходила обласна виставка-акція «SOS - вернісаж», для участі в якій було направлено 2 роботи:

«Чудо-дерево» Шинкаренка Андрія, вихованця гуртка БДЮТ «Веселка», учня 2 класу Курилівського ліцею, керівник Холодна В.М. та

«Сова», колективна робота вихованців гуртка БДЮТ «Умілі руки» при Кислівській ЗОШ І-ІІІ ст., керівник Пелих С.І.

- в центральній районній бібліотеці в відділі обслуговування дітей та юнацтва був проведений інформаційно – бібліографічний дайджест «Доля природи наша доля» до Всесвітнього дня довкілля. Користувачі бібліотеки ознайомилися з проблемами охорони навколишнього середовища і про те, що потрібно знати для вирішення цієї проблеми. Для перегляду була запропонована така література: «Я пізнаю світ», «Природа. Екологія», «Беседы об экологии» та інші.

- у відділі освіти відбулася нарада заступників керівників ЗНЗ з виховної роботи: «Організація профілактичної роботи щодо запобігання протидії поширенню наркоманії серед дітей та учнівської молоді».

- в районному будинку культури відбулася нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів, сільськими головами району з наступних питань:

1. Організація проведення подальших заходів щорічної всеукраїнської акції "За чисте довкілля".

2. Реструктуризація заборгованості.

3. Створення ОСББ по Куп’янському району.

23 квітня

- на базі Подолянської ЗОШ І-ІІІ ст. проведено семінар для медичних сестер ЗНЗ за участю представників Держсанепідемслужби та Куп’янської центральної міської лікарні.

- на базі міського терцентру до дня Чорнобильської трагедії був проведений інформаційний дайджест «Демон мирного атому». Завідуюча абонементом центральної районної бібліотеки Черняк Л. В. розповіла присутнім про причини аварії на ЧАЕС, хронологію подій, наслідки аварії та вшанування пам’яті загиблих.

- службою у справах дітей в рамках місячника правових знань відвідано Кругляківську та Петропавлівську ЗОШ. Для учнів середніх та старших класів прочитано лекції: „Злочин і кара”, „Адміністративна відповідальність неповнолітніх”.

- в управлінні праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації відбулося засідання комісії з питань призначення адресної соціальної допомоги та розгляду спірних питань, що стосуються соціального захисту населення. На засіданні комісії розглянуто 8 заяв з питань призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям. За рішенням комісії 1 заявнику відмовлено, решта задовільнено.

24 квітня

- проведено виїзний прийом громадян заступником голови районної державної адмініст­рації Ситником М.М. ФГ "Россолової", звернувся 1 громадянин з питання аграрної політики та земельних відносин, на порушене питання надано роз'яснення.

- спеціалістами юридичного відділу надана первинна безоплатна правова допомога надана одному громадянину з питання виплати вихідної допомоги у зв’язку зі звільненням згідно ст. 40 КЗпП України.

- службою у справах дітей проведено профілактичну роботу: з матір’ю та учнем КАТК щодо відповідального відношення до навчання та виконання Закону України „Про освіту”, жителем Харківського району щодо його участі у вихованні сина, який проживає з матір’ю на території району; родиною із с. Ягідне щодо подолання кризової ситуації у сімейних відносинах; надано консультаційну та практичну допомогу мешканці с. Московка щодо захисту прав та законних інтересів її онуків.

- в районному будинку культури відбулася нарада працівників культури району. Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації І.Користіна доповіла присутнім про рейтингові показники в галузі "культура". Було вирішено питання проведення районних заходів та поточні питання.

- в фінансовому управлінні проведено семінар-нарадау з головними бухгалтерами сільських рад та бюджетних установ з питань виконання бюджету району за І квартал 2014 року ".

На семінар-нараді були розглянуті наступні питання:

1. Внесення змін до показників видаткової частини бюджетів сільських рад на 2014 рік відповідно до Закону України « Про внесення змін до ЗУ « Про Державний бюджет України на 2014 рік », доповідач: начальник бюджетного відділу Рубежанська О.М.

2. Внесення змін до показників видаткової частини бюджетів сільських рад на 2014 рік відповідно до Закону України « Про внесення змін до ЗУ « Про Державний бюджет України на 2014 рік », доповідач: начальник відділу доходів Сімонова І.А

3. Внесення змін до Порядку складання фінансової та бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів ( згідно наказу МФУ від 27 січня 2014 року № 26), доповідач: начальник фінансово-господарського відділу – головний бухгалтер Білодід Л.О.

- в центральній районній бібліотеці для працівників сільських бібліотек-філій був проведений семінар: «Героїко-патріотичне виховання як фактор громадянського світогляду підростаючого покоління». Перед присутніми виступила директор ЦРБ Подкопаєва І. М., з методичними рекомендаціями щодо покращення роботи в бібліотеках ознайомила Терешонкова І. Ю. Завідуюча абонементом центральної районної бібліотеки Черняк Л. В. та завідуюча відділом обслуговування дітей та юнацтва ЦРБ Авксентьєва Н. В. розповіли про свій досвід роботи за даною темою.

- службою у справах дітей проведено засідання комісії з питань захисту прав дитини щодо влаштування 2 дітей-сиріт під опіку рідної бабусі.

25 квітня

- відділом освіти направлено 13 учнівських робіт із Кислівської, Кругляківської ЗОШ І-ІІІ ст., Курилівького ліцею, Петрівської ЗОШ І-ІІ ст. для участі в конкурсі дитячого малюнка «Я малюю залізницю», присвяченого 145-річчю Південної залізниці, що відбувся на базі Куп’янської дирекції залізничних перевезень.

- в Піщанській ЗОШ І-ІІІ ст. проведено семінар-нараду заступників керівників ЗНЗ з НВР «Дотримання нормативно-правових вимог – основа організованого завершення навчального року».

- біля пам'ятника у м. Куп'янськ відбувся урочистий мітинг - реквієм до річниці Чорнобильської трагедії. Ліквідаторів та всіх присутніх привітали секретар Куп’янської міської ради Мартинов Ю.І., заступник голови Куп'янської районної державної адміністрації Дробот А.Д. Пам'ять про загиблих та померлих вшанували хвилиною мовчання. Відбулося покладання квітів до пам'ятного знаку.

- відбулась селекторна нарада обласної державної адміністрації під головуванням заступника голови- керівника апарату облдержадміністрації Хоми В.В.

На нараді були розглянуто питання:

1.Про підсумки проведення опалювального сезону 2013/2014 років та заходи щодо підготовки господарського комплексу та об'єктів соціальної сфери до сталого функціонування в осінньо-зимовий період 2014/2015 років.

- на базі професійного аграрного ліцею до дня Чорнобильської трагедії був проведений урок пам`яті «Чорнобильські дзвони». Завідуюча відділом обслуговування дітей та юнацтва та завідуюча читальною залою центральної районної бібліотеки розповіли учням 1 -2 курсу про найбільшу техногенну аварію в історії людства, яка забрала життя багатьох людей і завдала шкоди здоров`ю мільйонів українців, ознайомили із новими документальними матеріалами і фото з Чорнобильської АЕС.

у відділі освіти райдержадміністрації проведено апаратну нараду відділу освіти з питань:

1. Про підсумки атестації педагогічних працівників за 2013/2014 н.р.

2. Про підсумки контролю Департаментом науки і освіти ХОДА за діяльністю навчальних закладів із високим та середнім ступенем ризику в 1 кварталі 2014 року (Курилівський ліцей, Нечволодівський НВК).

3. Про стан роботи із зверненнями громадян за І квартал 2014 року.

26 квітня

- відбулась першість району з настільного тенісу в залік Спартакіади на Кубок голови райдержадміністрації. В змаганнях взяли участь 7 команд: Пристінська сільска рада, Курилівка-1, Курилівка -2, Лісностінківська сільска рада, Сеньківська сільська рада, Ягіднянська сільська рада. Серед жінок І місце посіла Дмитрук Євгенія (с.Ягідне), ІІ місце - Стебенькова Арина ( с.Курилівка-1), ІІІ місце-Капустіна Лілія (с.Сенькове).Серед чоловіків І місце зайняв Пінчук Володимир (с.Курилівка), ІІ місце-Уткін Віктор (с.Ягідне),ІІІ- Литвин Олексій (с.Курилівка). Серед команд: І місце зайняла Курилівка-1, ІІ місце- Сеньківська сільська рада, ІІІ місце - Ягіднянська сільська рада . Організатори турніру висловлюють подяку за підтримку змагань Курилівському ліцею, директор Сінельник Вікторія, Курилівському сільському голові Серпокрилу Володимиру .

27 квітня

- відбувся турнір з футболу серед вихованців районної ДЮСШ, присвячений Дню футболу в Україні. В змаганнях взяли участь 4 команди. І місце зайняла команда с.Петропавлівка, ІІ місце - с.Новоосинове, ІІІ місце-с.Курилівка. В турнірі взяли участь 63 вихованця.

28 квітня

- на базі Куп'янського міжрайонного управління ГУ держсанепідслужби у Харківській області відбулися консультації з питань організації літнього відпочинку вихованців ДНЗ району.

- службою у справах дітей надана практична та консультаційна допомога опікуну новоствореної опікунської сім'ї щодо захисту прав та законних інтересів дітей-сиріт, опікун направлена для оформлення виплат до пенсійного фонду і управління праці та соціального захисту населення.

- службою у справах дітей проведена профілактична робота з опікуном 5 дітей, яка проживає на території с. Гусинка, з метою вчасного оформлення виплат державної соціальної допомоги.

- проведено особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М., звернулось 2 громадянина з питань аграрної політики та земельних відносин, на порушені питання надані роз'яснення.

- в управлінні праці та соціального захисту населення відбулось засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі. На комісії розглядалось питання про зняття з обліку умовно-достроково звільнених громадян.

- фахівцями управління економіки райдержадміністрації організовано та проведено засідання робочої групи з питань забезпечення своєчасності сплати податків, внесення інших обов'язкових платежів та ефективного використання бюджетних коштів, на якому було розглянуто питання про стан погашення заборгованості по сплаті орендної плати згідно договорів оренди майна спільної власності територіальних громад сіл,селищ Куп'янського району. За результатами засідання прийнято відповідне рішення.

- в кабінеті голови районної державної адміністрації проведено апаратну нараду з порядком денним:

1. Про стан подання державними службовцями районної державної адміністрації декларацій про доходи та зобов’язання фінансового характеру за 2013 рік.

2. Про виконання районного бюджету та бюджету району за І квартал 2014 року.

3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами райдержадміністрації.

З інформацією перед присутніми виступили: Тугумова Тетяна Іванівна, начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату районної державної адміністрації, Потапова Алла Сергіївна, начальник фінансового управління районної державної адміністрації, Яшугіна Тетяна Сергіївна, завідувач сектору контролю апарату районної державної адміністрації.

Ситник Микола Миколайович, голова районної державної адміністрації, підвів підсумки апаратної наради.

- у районному будинку культури відбулася нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів, сільськими головами району з наступних питань:

1. Організація проведення подальших заходів щорічної всеукраїнської акції "За чисте довкілля".

2. Благоустрій інфраструктури, пам’ятників та пам’ятних знаків сільських рад до травневих свят.

3. Реструктуризація заборгованості.

4. Створення ОСББ по Куп’янському району.

29 квітня

- на базі ІМЦ відділу освіти проведено інструктивно - методичну нарада практичних психологів з питання: "Підведення підсумків роботи з урахуванням показників продуктивності діяльності".

- спеціалістами юридичного відділ первинна безоплатна правова допомога надана трьом громадянам з питання отримання в оренду земельної ділянки водного фонду для риборозведення, реєстрації земельної ділянки в органах юстиції та отримання допомоги при народженні дитини.

- у відділі освіти відбулася нарада керівників ЗНЗ з питань:

1. Про результати експертизи досягнень у навчанні випускників навчальних закладів – претендентів на нагородження медалями у 2012/2013 навчальному році.

2. Про створення умов для організації профільного та допрофільного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах.

3. Про підсумки контролю Департаменту науки і освіти за роботою ЗНЗ з високим та середнім ступенем ризику (перевірка ведення ділової документації у Нечволодівському НВК та Курилівському ліцеї).

- службою у справах дітей, в рамках місячника правових знань, проведена співбесіда з прийомними батьками щодо особливостей утримання дітей в сім'ях та підготовки дітей до самостійного життя.

30 квітня

- відбувся районний етап проекту "Премія Президента Громадської спілки "Соціальний Рух Поваги" в галузі освіти і науки". На здобуття Премії згідно Положення висунуті такі кандидати: Понамарьова Анастасія, учениця Подолянської ЗОШ І-ІІІ ст., Чуприна Світлана, учениця Нечволодівського НВК, Чумак Едуард, учень Піщанської ЗОШ І-ІІІ ст., Григор'єва Карина, учениця Курилівського ліцею.

- працівниками служби у справах дітей проведена співбесіда з прийомною матір`ю щодо її бажання доукомплектувати прийомну сім`ю 1 дитиною. З цією метою наданий пакет документів та клопотання до служби у справах дітей Зміївської райдержадміністрації для знайомства та підбору дітей.

- в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації проведена нарада з головними зоотехніками сільгосппідприємств району з питань підведення підсумків роботи галузі тваринництва за квітень 2014 року. На нараді виступила начальник відділу тваринництва, економічного аналізу та кадрової роботи управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Шевченко Г.М.

Протягом квітня

Фахівці із соціальної роботи районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді провели соціальне супроводження новоствореної прийомної сім'ї в с. Курилівка. Під час інспектування було надано 6 соціально - педагогічних послуг. Крім того був проведений інструктаж з техники бехпеки з усіма членами прийомної сім'ї.

У загальноосвітніх навчальних закладах району в рамках проведення щорічної Всеукраїнської акції за «Чисте довкілля» було прибрано території шкільних та прилеглих до них територій на площі 47,16 га, ліквідовано 18 несанкціонованих сміттєзвалищ, вивезено 98 м.куб. побутових відходів, висаджено 120 дерев, 50 кущів, упорядковано 14 дитячих, спортивних майданчиків, 10 парків та скверів, побілено бордюри - 1640 метрів. Навчальними закладами району надана допомога сільським радам в упорядкуванні братських могил та меморіальних комплексів. Очищено 11 джерел питної води у місцях відпочинку .

Відділом ЖКГ та РІ райдержадмінстрації здійснювався контроль за станом житлово-комунального господарства району, діяльністю комунальних підприємств по утриманню житлового господарства.

Розроблено розпорядження голови райдержадміністрації від 09 квітня 2014 року № 209 “Про закінчення опалювального сезону”

Згідно з розпорядженням голови райдержадмінстрації від 20 березня 2014 року № 174 “Про проведення в районі щорічної Всеукраїнської акції з благоустрою “За чисте довкілля”, розпочато акцію, яка триватиме до 30 травня 2014 року. До акції залучені підприємства, установи та організації незалежно від форми власності, а також громадяни. Розроблено розпорядження голови райдержадміністрації від 22 квітня 2014 року № 236 “Про внесення змін до складу робочої групи щодо утримання територій населених пунктів” з метою забезпечення утримання територій населених пунктів району у належному стані, в рамках проведення Всеукраїнської акції з благоустрою “За чисте довкілля”.

В рамках Всеукраїнської акції з благоустрою “За чисте довкілля” проводиться забезпечення в населених пунктах чистоти, порядку та підвищення рівня благоустрою. Протягом акції ліквідовано 42 несанкціонованих сміттєзвалищ (обсяг зібраних побутових відходів на несанкціонованих сміттєзвалищах складає 0,3 тис.м3), прибрана вулична мережа 381,6 км, берега водойм на площі 780 тис.м2, 24 парка, 25 скверів, 42 спортивних майданчика, 36 кладовищ, 52 братські могили та меморіальні комплекси. В Всеукраїнській акції “За чисте довкілля” прийняли участь: 203 підприємства, 42 громадські організації, 6,785 тис.чол., в тому числі 0,599 тис.чол. студенської та учнівської молоді.

Відділ житлово-комунального господарства працював над реалізацією діючих програм. Відділом здійснювався щоденний моніторинг рівня розрахунків по всім енергоносіям.

Сектором контролю апарату райдержадміністрації було зареєстровано 153 документи з них: 124 листи органів влади обласного та місцевого рівня, 18 розпоряджень та 4 доручення голови облдержадміністрації, 4 розпорядження голови райдержадміністрації, 3 рішення обласної ради. Взято на контроль 73 документи. На виконання контрольних документів виконавцям було надіслано 212 завдань, з них 158 завдань із циклами. Також сектором контролю апарату райдержадміністрації здійснювався контроль за своєчасністю та якістю виконання 148 документів, що перебували на контролі в квітні 2014 року, знято з контролю 200 завдань та 59 документів.

Фахівцями управління економіки проводився щоденний моніторинг стану цін на споживчому ринку району на основні продукти харчування, хліб, хлібобулочні вироби та нафтопродукти. Протягом звітного періоду відбулось підвищення цін на такі продукти харчування як: яловичина — на 5,6%, свинина — на 9,2%, яйця курячі І сорт — на 3,1%, борошно пшеничне вищого ґатунку — на 9,1%, рис — на 5%, капуста — на 54,5%, морква — на 10,5%, буряк — 13,3%, цибуля ріпчаста — на 13,3%, яблука — на 6,4%. В той же час спостерігалося зниження ціни на молоко розливне (домашнє) на 6,25%. Також протягом звітного періоду підвищилися ціни на бензин марок А-92 — на 10,6% (з 11,30 грн. до 12,50 грн. за 1 л) та А-95 — на 11,1% (з 11,70 грн. до 13,0 грн. за 1 л). Ціни на хліб, хлібобулочні вироби та дизельне паливо у звітному періоді залишилися стабільними.

Службою у справах дітей проведено 2 засідання Комісії з питань захисту прав дитини, 2 перевірки організації профілактично-виховної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах району. Проведено 4 спільних профілактичних рейдів, ініційовано притягнення до відповідальності двох батьків за нехтування батьківськими обов’язками щодо виховання та утримання дітей. Начальником служби прийнято 30 відвідувачів, яким надана практична та консультаційна допомога.

Працівники управління праці та соціального захисту населення Куп'янської РДА взяли участь у заходах, присвячених 28 річниці аварії на Чорнобильській АЕС. На виконання підпункту 10 пункту 7.2 розділу Програми соціального захисту населення Куп’янського району на 2014 рік та з нагоди відзначення 28-ї річниці аварії на Чорнобильській АЕС на сесії районної ради прийняте рішення про надання матеріальної допомоги за рахунок коштів районного бюджету:

- дитині-інваліду, що постраждала внаслідок аварії на ЧАЕС, у розмірі 200,00 грн.;

- 8 вдовам учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС на загальну суму 800,00 грн.;

- ліквідатору аварії на ЧАЕС 1 категорії, інваліду 1 групи у розмірі 300,00 грн.

Спеціалістами відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення, реабілітації та обслуговування інвалідів УПСЗН видано 8 направлень на забезпечення протезно – ортопедичними виробами та 3 засоби пересування та реабілітації, направлено на санаторно – курортне лікування 1 інваліда загального захворювання.

До Централізованого банку даних з проблем інвалідності внесено 52 індивідуальні програми реабілітації інвалідів.

Загальним відділом за звітний період в Куп’янській райдержадміністрації було зареєстровано 16 звернень громадян, колективних звернень не надходило. Зареєстровані звернення громадян надійшли з таких джерел: загальний відділ (особистий прийом) — 4; особистий прийом керівництвом райдержадміністрації – 12. В більшій кількості звернень, які зареєстровані в квітні 2014 року, порушувалися питання аграрної політики і земельних відносин — 9 звернень,соціального захисту — 4 звернень, комунального господарства — 3 звернень. Для розгляду та вирішення питань, порушених у зверненнях, направлено до управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації (Польоха О.І.) 4 звернень громадян, з питання надання матеріальної допомоги та інших виплат, для вирішення в межах чинного законодавства та інформування заявника.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» організовано особисті прийоми громадян керівництвом адміністрації згідно з затвердженим графіком.

Проведено 1 особистий прийом громадян головою райдержадміністрації. Під час проведення особистого прийому громадян головою райдержадміністрації звернулося 2 громадян, на порушені питання було надано роз'яснення. Заступниками голови районної державної адміністрації проведено 7 особистих прийомів, з них 4 виїзних в селах та на підприємствах району. Під час проведення особистих прийомів заступників голови райдержадміністрації звернулося 10 громадян, на звернення надані роз’яснення, всі питання прийняті до відома для керівництва в роботі.

24 квітня 2014 року проведено засідання постійно діючої комісії райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян (протокол № 4).

Спеціалістами відділу здійснювалось опрацювання проектів розпоряджень голови райдержадміністрації які були зареєстровані в квітні 2014 року, їх тиражування та направлення заінтересованим юридичним та фізичним особам (№№ 198-241).

Здійснювалось опрацювання вхідної кореспонденції, прийом та відправка електронної пошти, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, опрацьовано 100 вхідних документів та 283 вихідних, організовувалась доставка документів за призначенням і ведення «Розносної книги».

Щоденно протягом місяця здійснювалось посвідчення гербовою та іншими печатками адміністрації документів, які видавались, погоджувались або затверджувались, керівництвом адміністрації та державних актів на право власності на землю.

Проводилася робота щодо реєстрації та опрацювання запитів на інформацію, контроль за дотриманням строків виконання та підготовка відповідей. За звітний період зареєстровано 1 запит на інформацію.

Сектором взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації з 01 та 07 квітня 2014 року проведено засідання призовної комісії Куп’янського району при проведені весняної призовної кампанії. 07, 08 квітня 2014 року проведена квартальна перевірка наявності секретних документів райдержадміністрації.

Відправлено звіт щодо виконання комплексної програми профілактики правопорушень в Куп'янському районі за І квартал 2014 року (від 10 квітня 2014 року № 01-23/1015). З метою розміщення на сторінках міськрайонної газети “Вісник Куп’янщини підготовлено інформацію щодо порядку проведення мобілізаційних заходів в Куп’янському районі (від 11 квітня 2014 року № 01-23/1024).

Протягом місяця до Куп'янського МВ ГУМВС України в Харківській області надавалась інформація щодо плану щотижневих заходів РДА.

Відділом масових комунікацій апарату райдержадміністрації здійснювався щотижневий аналіз публікацій в засобах масової інформації щодо роботи райдержадміністрації та сільських рад. Всього на сторінках міськрайонної газети „Вісник Куп’янщини”, газет ,„Наш город”, „Франт”, “Десятка+” розміщено 13 інформації про діяльність райдержадміністрації. При здійсненні аналізу щодо критичних виступів на адресу райдержадміністрації не виявлено. Щотижня проводився аналіз публікацій в засобах масової інформації щодо роботи сільських рад. Організовано оголошення на “Класному радіо” 5 інформаційних повідомлення про діяльність райдержадміністрації та районні події. Канал КТБ у квітні 2014 року не працював. Щотижня відповідно з пропозиціями управлінь і відділів райдержадміністрації складалися плани на тиждень та готувалася інформація про виконання плану районної державної адміністрації за тиждень, з наступним її розміщенням на веб-сайті. Проводилось уточнення інформації про наявність осередків політичних партій та громадських організацій у районі.

Відділом організаційно-кадрової роботи відділом видано 26 проектів розпоряджень голови райдержадміністрації.

Вивчено питання та поінформовано відділ кадрової роботи облдержадміністрації з таких питань: про наявність вакантних посад державних службовців в районній державній адміністрації, надано інформацію щодо проведення в райдерж­адміністрації І туру щорічного Всеукраїнського конкурсу “Кращий державний службовець”.

У період з 22 по 24 квітня в районній державній адміністрації проведено І тур щорічного Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець". В Конкурсі взяли участь 7 державних службовців ( в номінації "Кращий спеціаліст" - 3 особи, в номінації "Кращий керівник" - 4 особи). Конкурсанти виконали завдання з питань знання законодавства, знання комп’ютера, функціональних обов’язків, складання ділового документа. Переможці в кожній номінації будуть делеговані для у часті в ІІ турі Конкурсу, який буде проходити в м.Харкові.

До організаційного відділу обласної державної адміністрації постійно надавалася інформація щодо планів основних заходів райдержадміністрації на тиждень та звіти щодо виконання вищезгаданих планів.

До Головного управління державної служби України в Харківській області направлено списки вакантних посад державних службовців, інформацію щодо працевлаштування, звільнення чи переведення на інше місце роботи випускників, які навчались за державним замовленням.

Протягом місяця відділом постійно надавалася практична та методична допомога працівникам виконкомів сільських рад, управлінь та відділів райдержадміністрації з кадрових питань та з питань, що стосуються функціональних обов'язків відділу.

Проаналізовано та узагальнено інформацію управлінь та відділів райдержадміністрації щодо виконання планів роботи за березень та І квартал 2014 року. Підготовлено інформацію про виконання плану роботи відділу організаційно-кадрової роботи за аналогічний період. До 20 числа опрацьовувалися пропозиції відділів, управлінь, на підставі чого складено план основних заходів, які проводитимуться райдержадміністрацією в травні 2014 року.

Підготовлені і направлені до засобів масової інформації тексти поздоровлень жителів міста і району з нагоди професійних і державних свят головою райдержадміністрації та головою районної ради.

 

Керівник апарату

райдержадміністрації                                                 О.Панікар

Тугумова, 5-55-66

Переглядів: 2
Дата публікації: 10:04 14.05.2014
Версія для слабо- зорих