Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
18.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи з батьками дітей, які потребують соціального захисту Проведення роботи з батьками дітей, які потребують соціального захисту Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації. Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації.
1. Рівень розрахунків за енергоносії;
2. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
3. Поточний та капітальний ремонт доріг;
4. Проведення заходів по благоустрою території Куп’янського району;
5. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
6. Контроль за виконанням планових ремонтних робіт на об'єктах житлово-комунального господарства;
7. Створення запасів вугілля для закладів бюджетної сфери.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:18.06.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

19.06.2018
08:00 - Виїзний прийом громадян головою райдержадмініст­рації Ситником М.М. Виїзний прийом громадян головою райдержадмініст­рації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:19.06.2018 08:00 Місце проведення:с.Грушівка
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:19.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№4
09:00 - Видача сертифікатів про завершення курсів заступникам керівникам з НВР та учителям початкових класів, щодо організації роботи у 1 класі 2018/2019 н.р. Видача сертифікатів про завершення курсів заступникам керівникам з НВР та учителям початкових класів, щодо організації роботи у 1 класі 2018/2019 н.р. Організатор:Відділ освіти Час проведення:19.06.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
10:00 - Засідання творчої групи учителів початкових класів: «Патріотичне виховання учнів початкової школи» Засідання творчої групи учителів початкових класів: «Патріотичне виховання учнів початкової школи» Організатор:Відділ освіти Час проведення:19.06.2018 10:00 Місце проведення:Відділ освіти
20.06.2018
08:00 - Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:20.06.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Плановий моніторинг стану здійснення соціальної роботи Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Харківським обласним ЦСССДМ Плановий моніторинг стану здійснення соціальної роботи Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Харківським обласним ЦСССДМ Організатор:Харківський обласний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:20.06.2018 09:00 Місце проведення:Кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
13:30 - Заходи до 95-річчя Куп'янського району Заходи до 95-річчя Куп'янського району Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:20.06.2018 13:30 Місце проведення:Площа, м. Куп'янськ
14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:20.06.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
14:00 - Участь учнів ЗЗСО району в заходах присвячених 95-річчю Куп’янському району Участь учнів ЗЗСО району в заходах присвячених 95-річчю Куп’янському району Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.06.2018 14:00 Місце проведення:площа Центральна м. Куп'янськ
14:00 - Проведення спільного профілактичного рейду з метою проведення роз’яснювальної роботи з дітьми та батьками щодо попередження правопорушень і злочинів під час канікул Проведення спільного профілактичного рейду з метою проведення роз’яснювальної роботи з дітьми та батьками щодо попередження правопорушень і злочинів під час канікул Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:20.06.2018 14:00 Місце проведення:Територія району
19:00 - Участь випускників 11-х класів ЗЗСО району у міськрайонному святі «Бал випускників» Участь випускників 11-х класів ЗЗСО району у міськрайонному святі «Бал випускників» Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.06.2018 19:00 Місце проведення:площа Центральна м. Куп'янськ
Докладніше
Пошук
Посилання





 














Пропозиції | Дані про наявність вакантних посад державних службовців | Вакансії 2014 | Дані про наявність вакантних посад державних службовців в Куп’янській районній державній адміністрації станом на 02 червня 2014 року
Дані про наявність вакантних посад державних службовців в Куп’янській районній державній адміністрації станом на 02 червня 2014 року

 

Дані про наявність вакантних посад державних службовців

в Куп’янській районній державній адміністрації

станом на 02 червня 2014 року

№ з/п

Назва структурного підрозділу

Назва вакантної посади

Кількість вакантних посад

З якого часу посади вакантні

Причини наявності вакантних посад

1

2

3

4

5

6

1

Апарат районної державної адміністрації

Головний спеціаліст сектору масових комунікацій

1

з 12.12.2012

У зв’язку з переведенням працівника на посаду головного спеціаліста загального відділу апарату райдержадміністрації

2

Апарат районної державної адміністрації

Головний спеціаліст сектору контролю

1

з 16.05.2013

У зв'язку зі змінами штатного розпису

3

Управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації

Головний спеціаліст адміністративно-фінансового відділу

1

з 26.07.2013

У зв’язку зі змінами штатного розпису

4

Апарат районної державної адміністрації

Головний спеціаліст юридичного відділу

1

з 15.01.2014

У зв'язку зі змінами штатного розпису

5

Управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації

Головний спеціаліст відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення, реабілітації та обслуговування інвалідів

1

з 03.02.2014

У зв'язку зі змінами в структурі управління

6

Фінансове управління районної державної адміністрації

Провідний спеціаліст відділу доходів

1

з 04.03.2014

У зв'язку з переведенням працівника на посаду головного спеціаліста фінансово-господарського відділу фінансового управління райдержадміністрації

7

Апарат районної державної адміністрації

Перший заступник голови

1

з 31.03.2014

У зв’язку зі звільненням працівника за власним бажанням у зв'язку з доглядом за дитиною до досягнення нею чотирнадцятирічного віку згідно ст. 38 КЗпП України

8

Сектор цивільного захисту районної державної адміністрації

Завідувач сектору

1

з 01.06.2014

У зв'язку зі змінами штатного розпису

* В районній державній адміністрації також 5 декретних вакансій: головний спеціаліст відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення, реабілітації та обслуговування інвалідів управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації; головний спеціаліст відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації; спеціаліст І категорії бюджетного відділу фінансового управління; начальник архівного відділу райдержадміністрації, головний спеціаліст відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури районної державної адміністрації (основні працівники перебувають у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку).

 

Керівник апарату районної

державної адміністрації                                                 О. Панікар

Переглядів: 18
Дата публікації: 10:30 30.05.2014
Версія для слабо- зорих