Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Міжрегіональне управління НАДС у Харківській та Сумській областях інформує
Анонс подій
23.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Випускні вечори Випускні вечори Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗЗСО району
24.06.2018
день - Випускні вечори Випускні вечори Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗЗСО району
09:00 - Районні змагання з пляжного волейболу та спортивної рибалки серед колективів фізичної культури сільських рад району за програмою районної Спартакіади з видів спорту на Кубок голови Куп'янської районної державної адміністрації Районні змагання з пляжного волейболу та спортивної рибалки серед колективів фізичної культури сільських рад району за програмою районної Спартакіади з видів спорту на Кубок голови Куп'янської районної державної адміністрації Організатор:Сектор у справах молоді та спорту Час проведення:24.06.2018 09:00 Місце проведення:ставок с.Петропавлівка
25.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:25.06.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
08:30 - Обговорення питання щодо створення опорних закладів освіти в Куп’янському районі Обговорення питання щодо створення опорних закладів освіти в Куп’янському районі Організатор:Відділ освіти Час проведення:25.06.2018 08:30 Місце проведення:Будинок рад, малий зал засідань, ІІІ поверх
09:00 - Засідання Куп’янського районного координаційного комітету сприяння зайнятості населення Засідання Куп’янського районного координаційного комітету сприяння зайнятості населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
11:00 - Подання відомчо-статистичної звітності про роботу Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Подання відомчо-статистичної звітності про роботу Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Організатор:Харківський обласний та Куп'янський районний ЦСССДМ Час проведення:25.06.2018 11:00 Місце проведення:м. Харків, ХОЦСССДМ
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації. Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації.
1. Проведення заходів з благоустрою території Куп’янського району;
2. Капітальний та поточний ремонт доріг;
3. Рівень розрахунків за енергоносії;
4. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
5. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
6. Виконання ремонтних робіт мереж тепло-водопостачання;
7. Приведення тарифів на послуги ЖКГ до рівня економічно-обгрунтованих.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:25.06.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Сайт | Архів сайту | Документи скасовані у 2016 році | Відділ економічного розвитку РДА | Проект розпорядження голови райдержадміністрації "Про затвердження Переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг"
Проект розпорядження голови райдержадміністрації "Про затвердження Переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг"

 

КУП’ЯНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Куп'янськ

 

«__» _________ 2014 р. № ___

 
 

Про затвердження

Переліку адміністративних

послуг, що надаються

через Центр надання

адміністративних послуг

 

З метою створення сприятливих умов для надання адміністративних послуг на території Куп’янського району, забезпечення ефективної роботи Центру надання адміністративних послуг при Куп’янській районній державній адміністрації Харківської області, відповідно до частини 6 статті 12 Закону України „Про адміністративні послуги”, розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р “Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг”, керуючись статтями 6, 13, 19, 39, 41 Закону України “Про місцеві державні адміністрації”:

1. Затвердити Перелік адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг при Куп’янській районній державній адміністрації Харківської області (додається).

2. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови Куп’янської районної державної адміністрації Дробота А.Д.

3. Розпорядження набирає чинності з дня його опублікування в газеті “Вісник Куп’янщини”, крім пунктів 1.45-1.46 затвердженого ним переліку, які набирають чинності з 01 вересня 2014 року, пунктів 1.1-1.26, які набирають чинності з 01 жовтня 2014 року, пунктів 1.27-1.44, які набирають чинності з 01 січня 2015 року.

 

Голова Куп’янської районної державної адміністрації                                           М.СИТНИК 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                             ЗАТВЕРДЖЕНО

 Розпорядження голови

Куп'янської районної

державної адміністрації

Харківської області

                              №

                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

ПЕРЕЛІК

адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг при Куп'янській районній державній адміністрації Харківської області

 

І.Перелік адміністративних послуг без врахування документів дозвільного характеру, що надаються через центр надання адміністративних послуг

1.1 Державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи, яка має намір стати підприємцем.

1.2. Видача витягу, виписки, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

1.3. Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи.

1.4. Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців відомостей про створення відокремленого підрозділу юридичної особи або про його закриття.

1.5. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

1.6. Видача юридичним особам дублікатів оригіналів їх установчих документів та змін до них.

1.7. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, злиття, приєднання, поділу або перетворення.

1.8. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем за її рішенням.

1.9. Реєстрація громадського об’єднання.

1.10. Прийняття повідомлення про утворення громадського об’єднання.

1.11. Видача дубліката оригіналу свідоцтва про реєстрацію громадського об’єднання та/або статуту.

1.12. Внесення до Реєстру громадських об’єднань відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання.

1.13. Прийняття повідомлення про зміни до статуту громадського об’єднання, зміни у складі керівних органів громадського об’єднання, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, зміну місцезнаходження зареєстрованого громадського об’єднання.

1.14. Прийняття повідомлення про зміну найменування громадського об’єднання, мети (цілей), зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, утворене шляхом прийняття повідомлення про утворення.

1.15. Внесення до реєстру громадських об’єднань запису про рішення щодо саморозпуску або реорганізації громадського об’єднання, а також про припинення діяльності громадського об’єднання.

1.16. Державна реєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження.

1.17. Перереєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження.

1.18. Видача дубліката свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження.

1.19. Визнання недійсним свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження на підставі повідомлення засновника.

1.20. Оформлення та видача паспорта громадянина України.

1.21. Оформлення та видача паспорта громадянина України у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого.

1.22. Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку.

1.23. Реєстрація місця проживання особи.

1.24. Зняття з реєстрації місця проживання особи.

1.25. Реєстрація місця перебування особи.

1.26. Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи.

1.27. Оформлення та видача або обмін паспорта громадянина України для виїзду за кордон (у тому числі термінове оформлення)

1.28. Державна реєстрація: 

права власності на нерухоме майно

інших речових прав на нерухоме майно (крім державної реєстрації іпотеки нерухомого майна).

1.29. Видача витягу, інформаційної довідки та виписки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

1.30. Оформлення та видача проїзного документа дитини.

1.31. Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру.

1.32. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку.

1.33. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу.

1.34. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу.

1.35. Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу.

1.36. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу.

1.37. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу.

1.38. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:

1) витягу з Державного земельного кадастру про:

землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць

обмеження у використанні земель

земельну ділянку

2) довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території)

3) викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації

1.39. Видача довідки про:

1) наявність та розмір земельної частки (паю)

2) наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання)

1.40. Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою.

1.41. Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями.

1.42. Видача витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників.

1.43. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.

1.44. Видача витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів.

1.45. Видача фізичним особам висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об’єктів.

1.46. Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.

ІІ. Перелік документів дозвільного характеру, видача, переоформлення, видача дублікатів, копій, анулювання за заявою суб’єкта господарювання які належать до адміністративних послуг

2.1. Видача висновку державної санітарноепідеміологічної експертизи діючих об'єктів, у тому числі військового та оборонного призначення.

2.2 . Видача експлуатаційного дозволу операторам потужностей (об’єктів), що здійснюють в Україні діяльність з виробництва та/або обігу харчових продуктів, підконтрольних санітарній службі.

2.3. Видача дозволу на проведення будь-яких діагностичних, експериментальних, випробувальних, вимірювальних робіт на підприємствах, в установах, організаціях, діяльність яких пов’язана з використанням біологічних агентів, хімічної сировини, продукції та речовин з джерелами іонізуючого та неіонізуючого випромінювання і радіоактивних речовин.

2.4. Видача експлуатаційного дозволу операторам потужностей (об'єктів), що здійснюють виробництво харчових продуктів, підконтрольних ветеринарній службі, та для агропродовольчих ринків.

2.5. Видача експлуатаційних дозволів для потужностей (об'єктів): з переробки неїстівних продуктів тваринного походження; з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів.

2.6. Видача рішення про передачу у власність, надання у постійне користування та оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності.

2.7. Видача рішення про продаж земельних ділянок державної та комунальної власності.

Після прийняття Закону України “Про Перелік адміністративних послуг та плату (адміністративний збір) за їх надання” Перелік адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг при Куп'янській районній державній адміністрації Харківської області буде приведено у відповідність до цього закону.

Керівник апарату Куп’янської районної державної адміністрації                                  О.Панікар

 

Рочняк

 

 

Переглядів: 47
Дата публікації: 15:36 17.07.2014
Версія для слабо- зорих