Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
23.02.2018
08:00 - Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:23.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
08:30 - Апаратна нарада відділу освіти Апаратна нарада відділу освіти Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.02.2018 08:30 Місце проведення:Відділ освіти
09:30 - Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.02.2018 09:30 Місце проведення:Відділ освіти
10:00 - Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації
Про стан виконання Урядової програми "Доступні ліки"
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:23.02.2018 10:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

10:00 - Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад
на тему: "Виконання бюджету за 2017 рік"
Організатор:Фінансове управління Куп'янської РДА Час проведення:23.02.2018 10:00 Місце проведення:м.Куп'янськ, вул. Садова, 52

12:00 - Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації
«Реалізація проектів регіонального розвитку у 2018 році»
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:23.02.2018 12:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

25.02.2018
10:00 - Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:25.02.2018 10:00 Місце проведення:Спортивний зал Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст.
26.02.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району, пункт реєстрації м.Харків, ХРЦОЯО
день - Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості»
день - Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні споруди району
день - Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Організатор:ССД Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:каб.ССД
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Контроль за розчисткою доріг від снігу та посипкою ПСС на підвідомчих територіях;
4. Рівень розрахунків за енергоносії;
5. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
6. Планування заходів по поточному та капітальному ремонту доріг по району;
7. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:26.02.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Поточна діяльність | Плани роботи | 2014 рік | Плани робот районної державної адміністрації на місяць | План основних заходів Куп’янської районної державної адміністрації в липні 2014 року
План основних заходів Куп’янської районної державної адміністрації в липні 2014 року


ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова районної

державної адміністрації

______________ М.Ситник

“19” червня 2014 р.

План основних заходів

Куп’янської районної державної адміністрації в липні 2014 року

Дата місяця

 

Найменування заходу

 

Місце проведення

Час проведення

 

Виконавець

Відмітка про виконання

1

2

3

4

5

6

01, 08,

15, 22, 29

Прийом громадян в громадській приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги

Управління праці та соціального захисту населення

 

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

 

 

01, 15

 

 

04, 18

Виїзні прийоми громадян:

 

- головою райдержадміністрації М.М.Ситником

 

заступником голови райдержадміністрації

А.Д. Дроботом

 

 

с.Кіндрашівка

с.Болдирівка

 

с.Кислівка

с.Курилівка

 

 

8.30

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Єрмолаєнко А.С.

голова райдержадміністрації Ситник М.М.

 

заступник голови райдержадміністрації Дробот А.Д.

 

01-05

Книжкова виставка “Романтичні романи Жоржа Санда”

(до 210 -річчя від дня народження)

Центральна районна бібліотека

9.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

02

“Гаряча лінія” по захисту прав споживачів

Кабінет № 15 райдержадміністрації

 

Начальник управління економіки райдержадміністрації Мироненко Л.В.

 

03-29

Книжкова виставка “Наши руки не для скуки”

Центральна районна бібліотека

9.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

03, 10

17, 24, 31

„Гаряча” телефонна лінія

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

9.00-17.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації      Польоха О.І.

 

03

Семінар-навчання працівників апарату, керівників управлінь та відділів райдержадміністрації за участю керівника апарату райдержадміністрації Панікар О.О.

Районний Будинок культури

11.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

03

Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств району під головуванням голови райдержадміністрації

Ситника М.М. з питань збирання ранніх зернових культур в господарствах району

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

04

Інформаційний дайджест “Петро Капиця: життя і відкриття”

Міський терцентр

10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

05

Книжкова виставка “ Ой на Івана, ой на Купала

Центральна районна бібліотека

 

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

05-12

Інформаційне досье “Час рятувати планету”

Центральна районна бібліотека

9.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

07, 14,

21, 28

Нарада з керівниками житлово-комунальних підприємств району під головуванням заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації    Говорова М.М.

 

07-09

Засідання комісії райдержадміністрації на період проведення квартальних перевірок наявності секретних документів та справ

Сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдерж­адміністрації

10.00

Завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдерж­адміністрації Чалий П.А.

 

07, 14, 21, 28

Апаратна нарада у голови райдержадміністрації

Кабінет голови райдержадміністрації

8.00-9.00

Керівник апарату райдержадміністрації        Панікар О.О.

 

07

Конкурс на заміщення вакантної посади завідувача сектору цивільного захисту райдерж­адміністрації

Відділ організаційно-кадрової роботи апарату

райдерж­адміністрації

9.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

07

Нарада з головними економістами сільгосппідприємств району під головуванням голови райдержадміністрації           Ситника М.М. з питань впровадження рекомендацій щодо оплати праці при збиранні ранніх зернових культур у 2014 році

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

10

Засідання ради по роботі з кадрами

Районний будинок культури

10.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

11, 12

Участь збірної команди району в обласних спартакіадних змаганнях з спортивної рибалки

Дергачівський район

 

Начальник відділу у справах молоді та спорту райдержадміністрації Ковальов Г.О.

 

11

“Прямий зв’язок” голови райдержадміністрації з населенням району

Кабінет голови райдерж­адміністрації

9.00

Завідувач сектору масових комунікацій апарату райдерж­адміністрації Кучерявий В.В.

 

11-16

Інформаційне досьє «Поетика творів І.Бабеля» (до 120 річчя від дня народження)

Центральна районна бібліотека

9.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

 

14, 28

 

 

11, 25

Особистий прийом громадян:

- головою райдержадміністрації Ситником М.М.

 

- заступником голови райдержадміністрації

А.Д.Дроботом

Громадська приймальня

8.00-11.00

Голова райдержадміністрації

Ситник М.М.

 

 

заступник голови райдержадміністрації Дробот А.Д.

 

14

Засідання комісії по контролю за розрахунками за спожиті енергоносії під головуванням заступника голови райдержадміністрації

Дробота А.Д.

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

11.00-12.00

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Говорова М.М.

 

14

 

Конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури

райдерж­адміністрації

Відділ організаційно-кадрової роботи апарату

райдерж­адміністрації

 
 

9.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

16

Конкурсна гра “В барвах сонячного літа”

ПЗОВ “Сосновий”

Час уточнюється

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

16

Спільне засідання колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району:

1. Про хід виконання економічного і соціального розвитку району за І півріччя 2014 року.

2. Про стан додержання антикорупційного законодавства державними службовцями та посадовими особами місцевого самоврядування у І півріччі 2014 року.

3. Про стан роботи з розгляду звернень громадян, які надійшли до райдержадміністрації у І півріччі 2014 року.

4. По стан забезпечення збереженості документів Національного архівного фонду на підприємствах та організаціях району

Районний Будинок культури

10.00

Заступник голови райдержадміністрації Дробот А.Д., начальник управління економіки райдержадміністрації Мироненко Л.М., начальник архівного відділу райдерж­адміністрації

Дубова О.В., керівник апарату райдержадміністрації

Панікар О.О., начальник загального відділу апарату райдерж­адміністрації Єрмолаєнко А.С.

 
 
 

 

19

Краєзнавча година “Край мій — найкраще місце на землі”

Центральна районна бібліотека

13.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

22

Нарада з головними зоотехніками завідуючими фермами, ветпрацівниками сільгосппідприємств району під головуванням голови райдержадміністрації

Ситника М.М. з питань заготівлі соковитих кормів з застосуванням консервантів

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

23

 

Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення

Управління праці та соціального захисту населення

14.30

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

23

Засідання комісії з питань призначення адресної соціальної допомоги та розгляду спірних питань, що стосуються соціального захисту населення

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

14.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

23

Інформаційний дайджест “Християнські ікони”

Міський терцентр

10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

24

Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад району з питань виконання бюджету за І півріччя 2014 року

Фінансове управління райдерж­адміністрації

 

Начальник фінансового управління райдерж­адміністрації Потапова А.С.

 

25

Літературна година “Молодось моя! Моя, чужая....”

Центральна районна бібліотека

15.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

25

Урочистості з нагоди Дня працівників торгівлі

Районний будинок культури

9.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

25

Нарада керівників ЗНЗ району

Відділ освіти райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу освіти

райдержадміністрації Жадановська Т.В.

 

25

Апаратна нарада відділу освіти

Відділ освіти

райдерж­адміністрації

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В

 

28

Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат

Кабінет заступника голови

райдерж­адміністрації

 
 

9.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

29

Засідання постійно діючої комісії райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян під головуванням голови райдержадміністрації Ківшаря Г.В.

Загальний відділ апарату райдержадміністрації

9.00

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Єрмолаєнко А.С.

 

29

Засідання робочої групи з питань забезпечення своєчасної сплати податків, внесення інших обов’язкових платежів та ефективного використання бюджетних коштів

Кабінет заступника голови районної державної адміністрації

Ситника М.М.

10.00

Начальник управління економіки райдержадміністрації

Мироненко Л.В.

 

30

Мистецька година “Україна в творчості Іллі Рєпіна”

Центр соціально-побутової адаптації с.Курилівка - 1

10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

30

Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі

Управління праці та соціального захисту населення

9.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

31

Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств району під головуванням голови райдержадміністрації

Ситника М.М. з питань підсумків роботи галузі тваринництва за липень 2014 року

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

Згідно з графіком

Участь збірної команди юнаків ДЮСШ в фінальних Всеукраїнських змаганнях з футболу

м.Скадовськ

Херсонська область

 
 

 

Начальник відділу у справах молоді та спорту райдерж­адміністрації

Ковальов Г.О.

 

Згідно з графіком

Засідання Комісії з питань захисту прав дитини

Служба у справах дітей

райдерж­адміністрації

 

Начальник служби у справах дітей райдерж­адміністрації Діденкова Л.І.

 

Згідно з графіком

Засідання державної надзвичайної протиепізоотичної комісії

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

 

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

Протягом місяця

Спартакіада з видів спорту в ПЗОВ “Сосновий”

ПЗОВ “Сосновий”

 

Начальник відділу у справах молоді та спорту райдерж­адміністрації Ковальов

 

Протягом місяця

Контроль за охопленням дітей та підлітків в мікрорайоні повною загальною середньою освітою

ЗНЗ району

 

Начальник відділу освіти райдерж­адміністрації Жадановська Т.В.

 

Протягом місяця

Участь керівництва райдержадміністрації в засіданнях виконкомів та сесій сільських рад району

Сільські ради району

 

Керівництво райдержадміністрації

 

Протягом місяця

Участь керівництва райдержадміністрації в сходах громадян та зустрічах з трудовими колективами господарств та установ району

Територія району

 

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

Протягом місяця

Проведення комплексних спільних профілактичних рейдів

Територія району

 

Начальник служби у справах дітей райдерж­адміністрації Діденкова Л.І.

 

Друга декада

Вивчення стану забезпечення режиму секретності в райдерж­адміністрації щодо діяльності, пов’язаної з державною таємницею

Приміщення спецчастини

 

Завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдерж­адміністрації Чалий П.А.

 

Друга декада

Засідання районної Координаційної ради з питань захисту прав споживачів

Кабінет № 19

райдержадміністрації

10.00

Начальник управління економіки райдержадміністрації Мироненко Л.М.

 

Третя декада

Засідання комісії з питань розпорядження землями за межами населених пунктів району

Кабінет голови райдержадміністрації

10.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

Третя декада

Засідання районної комісії з питань обстеження підприємств заготівлі і переробки металобрухту

Кабінет № 19

райдержадміністрації

 

Начальник управління економіки райдержадміністрації Мироненко Л.М.

 

Згідно з графіком

Засідання конкурсної комісії з питань часткового відшкодування з місцевих бюджетів відсоткових ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого і середнього підприємництва для реалізації інвестиційних проектів

Кабінет № 19

райдержадміністрації

 
 

 

Начальник управління економіки райдержадміністрації Мироненко Л.М.

 

 

Керівник апарату

районної державної адміністрації                                                             О. Панікар

 

Тугумова

 

Переглядів: 5
Дата публікації: 11:47 04.07.2014
Версія для слабо- зорих