Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Міжрегіональне управління НАДС у Харківській та Сумській областях інформує
Анонс подій
25.04.2018
08:00 - Виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:25.04.2018 08:00 Місце проведення:с.Кучерівка
09:00 - Книжкова виставка «І все перекреслив урановий атом» Книжкова виставка «І все перекреслив урановий атом» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:25.04.2018 09:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
10:00 - Регіональний турнір з міні-футболу "Весняні ластівки" серед дівчат вихованців районної ДЮСШ с. Петропавлівка Купянського району та Новоомиколаївської ЗОШ Шевченківського району. Регіональний турнір з міні-футболу "Весняні ластівки" серед дівчат вихованців районної ДЮСШ с. Петропавлівка Купянського району та Новоомиколаївської ЗОШ Шевченківського району. Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:25.04.2018 10:00 Місце проведення:Спортивна зала Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст.
10:00 - Спільний рейд з метою проведення профілактичної роботи з попередження травмування та загибелі дітей Спільний рейд з метою проведення профілактичної роботи з попередження травмування та загибелі дітей Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:25.04.2018 10:00 Місце проведення:Територія району
10:00 - Участь в обласних змаганнях з легкоатлетичного чотирьохборства Участь в обласних змаганнях з легкоатлетичного чотирьохборства Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:25.04.2018 10:00 Місце проведення:м. Чугуїв
13:00 - Сходи громадян с.Лісна Стінка Сходи громадян с.Лісна Стінка Організатор:Керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О Час проведення:25.04.2018 13:00 Місце проведення:Лісностінківська ЗОШ І-ІІІ ст.
14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.04.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
15:00 - Сходи громадян с.Пристін Сходи громадян с.Пристін Організатор:Керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О Час проведення:25.04.2018 15:00 Місце проведення:Пристінський сільський клуб
26.04.2018
день - Участь збірної команди Куп'янського району в ІІ етапі змагань обласної Спартакіади серед допризовної молоді між районами та містами обласного значення Харківської області Участь збірної команди Куп'янського району в ІІ етапі змагань обласної Спартакіади серед допризовної молоді між районами та містами обласного значення Харківської області Організатор:Сектор у справах молоді та спорту Час проведення:26.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:м.Харків спортивний комплекс "Зірка", університету Повітряних Сил ім.Івана Кожедуба
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.04.2018 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.04.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
10:00 - Урочистий мітинг-реквієм до річниці Чорнобильської трагедії. Урочистий мітинг-реквієм до річниці Чорнобильської трагедії. Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:26.04.2018 10:00 Місце проведення:м.Куп'янськ біля пам'ятника
10:00 - Перший цикл моніторингових досліджень стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи Перший цикл моніторингових досліджень стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.04.2018 10:00 Місце проведення:Новоосинівська ЗОШ І-ІІ ст., Подолянська ЗОШ І-ІІІ ст.
11:00 - Година пам`яті «Дзвенить у душах українців Чорнобиля гіркий полин» Година пам`яті «Дзвенить у душах українців Чорнобиля гіркий полин» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:26.04.2018 11:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
13:00 - Вивчення стану виховної роботи щодо профілактики правопорушень та злочинів в ЗОШ району Вивчення стану виховної роботи щодо профілактики правопорушень та злочинів в ЗОШ району Організатор:Служба у справах дітей Час проведення:26.04.2018 13:00 Місце проведення:ЗОШ району
27.04.2018
08:00 - Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:27.04.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
08:30 - Апаратна нарада відділу освіти Апаратна нарада відділу освіти Організатор:Відділ освіти Час проведення:27.04.2018 08:30 Місце проведення:Відділ освіти
09:00 - Засідання робочої групи з питань легалізації робочих місць Засідання робочої групи з питань легалізації робочих місць Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.04.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Перевірка виконкому Нечволодівської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Перевірка виконкому Нечволодівської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Організатор:Керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О Час проведення:27.04.2018 09:00 Місце проведення:Нечволодівська сільська рада
09:00 - Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Організатор:Відділ освіти Час проведення:27.04.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
10:00 - Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питання підсумків роботи галузі тваринництва за квітень 2018 року Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питання підсумків роботи галузі тваринництва за квітень 2018 року Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:27.04.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
10:00 - Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад
на тему: "Виконання бюджету за І квартал 2018 року"
Організатор:Фінансове управління Куп'янської РДА Час проведення:27.04.2018 10:00 Місце проведення:м.Куп'янськ, вул. Садова, 52

10:00 - Чергове засідання районної комісії з питань ТЕБ та НС Чергове засідання районної комісії з питань ТЕБ та НС Організатор:Відділ містобудування, архітектури та цивільного захисту райдержадміністрації Час проведення:27.04.2018 10:00 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.
Докладніше
Пошук
Посилання





 














Консультативно-дорадчі органи | Колегія райдержадміністрації | Поточна діяльність | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 2014 рік | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 18 червня 2014 року | Витяг з протоколу № 5 спільного засідання колегії Куп'янської райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району "Про забезпечення відкритості та прозорості у діяльності райдержадміністрації та виконання Закону України “Про доступ
Витяг з протоколу № 5 спільного засідання колегії Куп'янської райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району "Про забезпечення відкритості та прозорості у діяльності райдержадміністрації та виконання Закону України “Про доступ

Куп’янська районна державна адміністрація

 

ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ № 5

спільного засідання колегії

Куп'янської районної державної адміністрації

та адміністративно-господарського активу району

 

IIІ. СЛУХАЛИ: Про забезпечення відкритості та прозорості у діяльності районної державної адміністрації та виконання Закону України “Про доступ до публічної інформації” на території району.

ВИРІШИЛИ: Розглянувши питання про забезпечення відкритості та прозорості у діяльності районної державної адміністрації та стан виконання Закону України “Про доступ до публічної інформації” на території району, колегія районної державної адміністрації та адміністративно-господарський актив району відзначають, що для реалізації прав громадян на доступ до інформації районною державною адміністрацією здійснюються певні заходи.

Куп'янською районною державною адміністрацією, як розпорядником інформації, розроблено та затверджено у відповідному порядку ряд нормативних актів в частині надання інформації за запитами, що пройшли реєстрацію у Куп'янському міськрайонному управлінні юстиції Харківської області. Ці нормативно-правові акти оприлюднені на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації.

У загальному відділі апарату райдержадміністрації та приймальні голови райдержадміністрації облаштовані спеціальні місця для роботи запитувачів з документами та їх копіями (окремі столи, стільці, ксерокс, фотоапарат). Інформація про ці місця розміщена на інформаційному стенді в райдержадміністрації та на сайті райдержадміністрації.

Загальним відділом розроблений зразок інформаційного запиту та підготовлена інформація про відповідальних осіб, їх контактні телефони та місце розташування кабінету, в якому можна оформити запит.

У 2013 році до райдержадміністрації надійшло 48 запитів на інформацію. В більшості випадків в запитах порушувалися питання аграрної політики і земельних відносин, будівництва, реконструкції, капітального ремонту, культури і національної спадщини, освіти та сільського господарства. Станом на 10 червня 2014 року зареєстровано 14 запитів на інформацію, які були адресовані Куп'янській районній державній адміністрації. Найбільшу кількість запитів становлять запити із земельних питань. На всі запити надано відповіді. Відповіді на інформаційні запити надавалися з додержанням вимог ст.20 Закону України „Про доступ до публічної інформації”, тобто у 5-ти денний термін та безоплатно. Запити на інформацію, які повинні бути розглянуті згідно з вимогами Закону України „Про доступ до публічної інформації” не пізніше ніж протягом 48 годин, до райдержадміністрації не надходили. Випадків продовження строків розгляду запитів на інформацію не було. Фактів відмови або відстрочки в задоволенні запиту на інформацію не було.

З моменту вступу в дію Закону України „Про доступ до публічної інформації” структура сторінок веб-сайту райдержадміністрації неодноразово переглядалася і продовжує переглядатися з метою удосконалення.

В цілому можна відмітити, що в Куп’янській районній державній адміністрації робота з забезпечення відкритості та прозорості у діяльності

районної державної адміністрації та виконання Закону України “Про доступ до публічної інформації” проводиться на належному рівні.

Враховуючи вищезазначене, колегія районної державної адміністрації та адміністративно-господарський активу району вважають за необхідне рекомендувати:

1. Заступникам голови районної державної адміністрації, керівнику апарату районної державної адміністрації:

1.1. Продовжувати вживати заходів щодо дотримання вимог актів чинного законодавства, що регламентують роботу із забезпечення доступу до публічної інформації.

1.2. Посилити контроль за перебігом розгляду запитів на інформацію у підпорядкованих структурних підрозділах районної державної адміністрації.

2. Керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації:

2.1. Безумовно дотримуватися вимог Порядку складання, подання та розгляду запитів на інформацію, розпорядником якої є Куп'янська районна державна адміністрація, затвердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації від 14 вересня 2011 року № 351 (із змінами), що зареєстровано у Куп'янському міськрайонному управлінні юстиції 27 жовтня 2011 року за №1/114 та Порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, розпорядником якої є Куп'янська районна державна адміністрація, затвердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації від 21 лютого 2012 року № 81, що зареєстровано у Куп'янському міськрайонному управлінні юстиції 16 березня 2012 року за № 2/118.

2.2. Неухильно виконувати Графік оприлюднення публічної інформації структурними підрозділами районної державної адміністрації, затверджений розпорядженням голови районної державної адміністрації від 09 січня 2014 року № 4.

2.3. Вживати невідкладних заходів щодо надання своєчасної, достовірної, точної та повної інформації під час задоволення запиту на інформацію, розпорядником якої є структурний підрозділ районної державної адміністрації.

2.4. Підтримувати в належному стані систему обліку та реєстрації запитів на інформацію, що надходять до структурних підрозділів районної державної адміністрації.

3. Рекомендувати виконкомам сільських рад питання щодо стану виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» розглядати на засіданнях виконкомів не рідше одного разу на рік.

4. Завідувачу сектору масових комунікацій апарату районної державної адміністрації Кучерявому В.В., начальнику загального відділу апарату районної державної адміністрації Єрмолаєнко А.С.:

4.1. Активізувати роботу щодо організації інформування населення про права громадян, передбачені Законом України «Про доступ до публічної інформації».

4.2. Взяти під особистий контроль опрацювання, систематизацію, аналіз та забезпечення задоволення запитів на інформацію, розпорядником якої є районна державна адміністрація, та надання консультацій під час оформлення запиту.

5. Завідувачу сектору масових комунікацій апарату районної державної адміністрації Кучерявому В.В. підготувати проект розпорядження голови районної державної адміністрації із зазначеного питання.

 

(прийнято одноголосно)

 

 

Голова районної державної

адміністрації, голова колегії                                                                                                М.Ситник

 

 

Панікар

Янченко

Переглядів: 17
Дата публікації: 08:51 04.07.2014
Версія для слабо- зорих