Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Міжрегіональне управління НАДС у Харківській та Сумській областях інформує
Анонс подій
25.04.2018
08:00 - Виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:25.04.2018 08:00 Місце проведення:с.Кучерівка
09:00 - Книжкова виставка «І все перекреслив урановий атом» Книжкова виставка «І все перекреслив урановий атом» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:25.04.2018 09:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
10:00 - Регіональний турнір з міні-футболу "Весняні ластівки" серед дівчат вихованців районної ДЮСШ с. Петропавлівка Купянського району та Новоомиколаївської ЗОШ Шевченківського району. Регіональний турнір з міні-футболу "Весняні ластівки" серед дівчат вихованців районної ДЮСШ с. Петропавлівка Купянського району та Новоомиколаївської ЗОШ Шевченківського району. Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:25.04.2018 10:00 Місце проведення:Спортивна зала Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст.
10:00 - Спільний рейд з метою проведення профілактичної роботи з попередження травмування та загибелі дітей Спільний рейд з метою проведення профілактичної роботи з попередження травмування та загибелі дітей Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:25.04.2018 10:00 Місце проведення:Територія району
10:00 - Участь в обласних змаганнях з легкоатлетичного чотирьохборства Участь в обласних змаганнях з легкоатлетичного чотирьохборства Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:25.04.2018 10:00 Місце проведення:м. Чугуїв
13:00 - Сходи громадян с.Лісна Стінка Сходи громадян с.Лісна Стінка Організатор:Керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О Час проведення:25.04.2018 13:00 Місце проведення:Лісностінківська ЗОШ І-ІІІ ст.
14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.04.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
15:00 - Сходи громадян с.Пристін Сходи громадян с.Пристін Організатор:Керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О Час проведення:25.04.2018 15:00 Місце проведення:Пристінський сільський клуб
26.04.2018
день - Участь збірної команди Куп'янського району в ІІ етапі змагань обласної Спартакіади серед допризовної молоді між районами та містами обласного значення Харківської області Участь збірної команди Куп'янського району в ІІ етапі змагань обласної Спартакіади серед допризовної молоді між районами та містами обласного значення Харківської області Організатор:Сектор у справах молоді та спорту Час проведення:26.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:м.Харків спортивний комплекс "Зірка", університету Повітряних Сил ім.Івана Кожедуба
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.04.2018 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.04.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
10:00 - Урочистий мітинг-реквієм до річниці Чорнобильської трагедії. Урочистий мітинг-реквієм до річниці Чорнобильської трагедії. Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:26.04.2018 10:00 Місце проведення:м.Куп'янськ біля пам'ятника
10:00 - Перший цикл моніторингових досліджень стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи Перший цикл моніторингових досліджень стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.04.2018 10:00 Місце проведення:Новоосинівська ЗОШ І-ІІ ст., Подолянська ЗОШ І-ІІІ ст.
11:00 - Година пам`яті «Дзвенить у душах українців Чорнобиля гіркий полин» Година пам`яті «Дзвенить у душах українців Чорнобиля гіркий полин» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:26.04.2018 11:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
13:00 - Вивчення стану виховної роботи щодо профілактики правопорушень та злочинів в ЗОШ району Вивчення стану виховної роботи щодо профілактики правопорушень та злочинів в ЗОШ району Організатор:Служба у справах дітей Час проведення:26.04.2018 13:00 Місце проведення:ЗОШ району
27.04.2018
08:00 - Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:27.04.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
08:30 - Апаратна нарада відділу освіти Апаратна нарада відділу освіти Організатор:Відділ освіти Час проведення:27.04.2018 08:30 Місце проведення:Відділ освіти
09:00 - Засідання робочої групи з питань легалізації робочих місць Засідання робочої групи з питань легалізації робочих місць Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.04.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Перевірка виконкому Нечволодівської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Перевірка виконкому Нечволодівської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Організатор:Керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О Час проведення:27.04.2018 09:00 Місце проведення:Нечволодівська сільська рада
09:00 - Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Організатор:Відділ освіти Час проведення:27.04.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
10:00 - Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питання підсумків роботи галузі тваринництва за квітень 2018 року Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питання підсумків роботи галузі тваринництва за квітень 2018 року Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:27.04.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
10:00 - Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад
на тему: "Виконання бюджету за І квартал 2018 року"
Організатор:Фінансове управління Куп'янської РДА Час проведення:27.04.2018 10:00 Місце проведення:м.Куп'янськ, вул. Садова, 52

10:00 - Чергове засідання районної комісії з питань ТЕБ та НС Чергове засідання районної комісії з питань ТЕБ та НС Організатор:Відділ містобудування, архітектури та цивільного захисту райдержадміністрації Час проведення:27.04.2018 10:00 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.
Докладніше
Пошук
Посилання





 














Консультативно-дорадчі органи | Колегія райдержадміністрації | Поточна діяльність | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 2014 рік | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 18 червня 2014 року | Витяг з протоколу № 5 спільного засідання колегії Куп'янської райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району "Про стан виконання розпоряджень та доручень голів обласної та районної державних адміністрацій"
Витяг з протоколу № 5 спільного засідання колегії Куп'янської райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району "Про стан виконання розпоряджень та доручень голів обласної та районної державних адміністрацій"

Куп’янська районна державна адміністрація

 

ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ № 5

спільного засідання колегії

Куп'янської районної державної адміністрації

та адміністративно-господарського активу району

 

IV. СЛУХАЛИ: Про стан виконання розпоряджень та доручень голів обласної та районної державних адміністрацій.

ВИРІШИЛИ: Розглянувши питання про стан виконання розпоряджень та доручень голів обласної та районної державних адміністрацій, колегія районної державної адміністрації та адміністративно-господарський актив району відзначають, що в Куп’янській районній державній адміністрації виконавська дисципліна підтримується на належному рівні, приділяється значна увага питанню своєчасності та якості виконання завдань, визначених розпорядчими документами органів влади вищого рівня та власними розпорядчими документами.

В порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість доручень голови райдержадміністрації зменшилась на 60 %. На початок 2014 року на контролі перебувало 1 доручення голови райдержадміністрації. Протягом звітного періоду 2014 року сектором контролю апарату райдержадміністрації було зареєстровано та взято на контроль райдержадміністрації, на виконання яких виконавцям було сформовано 3 завдання. За період з 01 січня 2014 по теперішній час сектором контролю апарату райдержадміністрації знято з контролю 1 доручення як таке, що виконано в повному обсязі. У даний час на контролі продовжують перебувати 2 доручення голови райдержадміністрації.

Доручення голови райдержадміністрації протягом 2014 року видавалися за підсумками апаратних нарад. Контроль за їх виконанням здійснювався сектором контролю апарату райдержадміністрації. В дорученнях порушувалися питання щодо основних завдань цивільного захисту населення та своєчасного і якісного розміщення на офіційному веб-сайті райдержадміністрації публічної інформації.

Слід зазначити, що терміни, визначені в дорученнях, управліннями та відділами райдержадміністрації в 2014 році не порушувалися, завдання, передбачені документами, виконані в повному обсязі.

На початок 2014 року на контролі перебувало 29 розпоряджень голови райдержадміністрації, що передбачали виконання 36 завдань. Протягом звітного періоду 2014 року сектором контролю апарату райдержадміністрації було зареєстровано та взято на контроль 14 розпоряджень голови райдержадміністрації, на виконання яких було сформовано 17 завдань. В порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість розпоряджень голови райдержадміністрації збільшилась на 35,7 %. За період з 01 січня 2014 року по теперішній час сектором контролю апарату райдержадміністрації знято з контролю 16 розпоряджень голови райдержадміністрації та 39 завдань, з них 13 розпоряджень минулих років, та 3 розпорядження, виданих в поточному році. У звітному періоді 2014 року було подовжено терміни виконання завдань, передбачених 9 розпорядженнями голови райдержадміністрації минулих років із земельних питань щодо укладення договорів оренди земельних ділянок. Також на контролі продовжують перебувати ще 15 розпоряджень голови райдержадміністрації минулих років та 11 розпоряджень, виданих в поточному році. За необхідністю, структурними підрозділами райдержадміністрації на них розроблені плани контролю.

Із загальної кількості розпоряджень голови райдержадміністрації, що перебувають на контролі, шість розпоряджень мають циклічний характер та потребують виконання завдань щоквартально, щопівріччя та щорічно протягом декількох років, а інколи і декількома виконавцями. Відповідно до Типової інструкції з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 року № 1242, сектором контролю апарату райдержадміністрації здійснювався контроль за своєчасним і повним наданням інформації головному виконавцю відділу у справах молоді та спорту райдержадміністрації щодо їх виконання. При цьому терміни подання інформації головному виконавцю управліннями та відділами райдержадміністрації протягом звітного періоду не порушувалися, зміст інформації, яка надавалася головному виконавцю співвиконавцями для узагальнення, відповідав визначеним для кожного з них завданням.

Особлива увага сектором контролю апарату райдержадміністрації приділяється питанню підвищення рівня виконавської дисципліни в частині забезпечення повного та своєчасного виконання розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації.

На початок 2014 року на контролі перебувало 44 розпорядження голови облдержадміністрації, що передбачали виконання 44 завдань виконавцями. Протягом звітного періоду 2014 року сектором контролю апарату райдержадміністрації було зареєстровано 71 розпорядження голови облдержадміністрації, з них взято на контроль 15 розпоряджень, що на 15,5 % більше ніж у відповідний період минулого року. На їх виконання сформовано та надіслано виконавцям 26 завдань.

За звітний період 2014 року знято з контролю 14 розпоряджень голови облдержадміністрації, з них 10 розпоряджень минулих років, залишились перебувати на контролі 45 розпоряджень, які містять 47 завдань, 34 розпорядження минулих років. З них за тематичною спрямованістю:

22,2 % - стосуються питань освіти, науки, культури, сім’ї, охорони здоров’я, молоді та спорту;

20 % - питань організації роботи апарату райдержадміністрації;

15,6 % - питань соціального захисту населення;

13,3 % - питань соціально-економічного розвитку та зовнішньо-економічних відносин;

11,1 % - питань цивільного захисту населення;

6,7 % - питань розвитку житлово-комунального господарства;

6,7 % - питань земельних відносин та розвитку агропромислового комплексу;

4,4 % - фінансових питань та бюджетної дисципліни.

Протягом звітного періоду 2014 року на контролі перебувало розпорядження голови облдержадміністрації, яке виконувалось декількома виконавцями. Відповідно до Типової інструкції з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 року № 1242, сектором контролю апарату райдержадміністрації здійснювався контроль за своєчасним і повним наданням інформації головному виконавцю відділу у справах молоді та спорту райдержадміністрації щодо його виконання. Зауважень до виконання заходів розпорядження до виконавців не було. Терміни надання інформації головному виконавцю не порушувалися.

На виконання листа облдержадміністрації від 20.01.2012 року № 01-84/648 сектором контролю апарату райдержадміністрації здійснюється ретельний аналіз стану виконання завдань, визначених у дорученнях голови облдержадміністрації, відповідна інформація щоквартально надсилається до відділу контролю апарату облдержадміністрації, а також, щомісячно, керівництву райдержадміністрації.

Станом на 01.01.2014 року на контролі перебувало 22 доручення голови облдержадміністрації. Протягом звітного періоду поточного року зареєстровано доручень та взято на контроль 19, що на 61,2 % менше ніж у відповідний період минулого року. На їх виконання сформовано та надіслано виконавцям 49 завдань.

За звітний період сектором контролю апарату райдержадміністрації знято

з контролю 17 доручень голови облдержадміністрації, з них 12 минулих років, залишились перебувати на контролі 24 доручення голови облдержадміністрації, які містять 34 завдання. З них за тематичною спрямованістю:

25 % - стосуються питань соціально-економічного розвитку та зовнішньо-економічних відносин;

20,8 % - питань розвитку житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури;

16,7 % - питань земельних відносин та розвитку агропромислового комплексу;

12,5 % - питань організації роботи апарату райдержадміністрації;

12,5 % - питань освіти, науки, культури, сім’ї, молоді та спорту;

4,2 % - питань соціального захисту населення;

4,2 % - фінансових питань та бюджетної дисципліни;

4,2 % - питань цивільного захисту населення.

Аналізуючи стан виконавської дисципліни, можна відмітити, що терміни, визначені в дорученнях голови обласної державної адміністрації, протягом звітного періоду 2014 року не порушувалися, інформація, в цілому, надавалася повна та якісна, але іноді документи повертались виконавцям для виправлення помилок.

В цілому можна відмітити, що в Куп’янській районній державній адміністрації виконавська дисципліна підтримується на належному рівні.

Цьому сприяють і відповідальність керівників та самих виконавців, підвищені з боку керівництва районної державної адміністрації вимоги до виконання контрольних документів та вжиті заходи. Також протягом звітного періоду 2014 року завідувачем сектору контролю апарату райдержадміністрації та робочою групою райдержадміністрації було здійснено 5 тематичних перевірок. За результатами складені доповідні записки та проінформовано голову райдержадміністрації. В ході перевірок зауважень щодо виконання вимог контрольних документів до виконавців не було, зауваження стосувались помилок або оформлення вихідного документу. Відповіді, як правило, надсилались до закінчення термінів, встановлених в самих документах.

Враховуючи вищезазначене, колегія районної державної адміністрації та адміністративно-господарський активу району вважають за необхідне рекомендувати:

1. Заступникам голови районної державної адміністрації посилити контроль за якістю інформації, що надсилається на виконання розпорядчих документів обласної державної адміністрації.

2. Керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації неухильно дотримуватися якісного та своєчасного виконання завдань, визначених в розпорядженнях та дорученнях голів обласної та районної державних адміністрацій.

Рекомендувати головам виконавчих комітетів сільських рад здійснити аналогічні заходи.

3. Завідувачу сектору контролю апарату районної державної адміністрації Яшугіній Т.С. підготувати проект розпорядження голови районної державної адміністрації із зазначеного питання.

 

(прийнято одноголосно)

 

 

Голова районної державної

адміністрації, голова колегії                                                                                                  М.Ситник

 

 

Панікар

Янченко

Переглядів: 18
Дата публікації: 08:52 04.07.2014
Версія для слабо- зорих