Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
29.05.2018
день - Свято випуску до школи. Свято випуску до школи. Організатор:Відділ освіти Час проведення:29.05.2018 (протягом дня) Місце проведення:Новоосинівський, Глушківський, Петропавлівський ДНЗ
день - Прийом матеріалів на участь у конкурсі з визначення опорних закладів освіти Куп'янського району. Прийом матеріалів на участь у конкурсі з визначення опорних закладів освіти Куп'янського району. Організатор:Відділ освіти райдержадміністрації Час проведення:29.05.2018 (протягом дня) Місце проведення:Відділ освіти райдержадміністрації
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:29.05.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення. Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:29.05.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
09:00 - ДПА учнів 9-х класів з української мови. ДПА учнів 9-х класів з української мови. Організатор:Відділ освіти Час проведення:29.05.2018 09:00 Місце проведення:ЗЗСО району
09:00 - Відкриття роботи пришкільних закладів відпочинку. Відкриття роботи пришкільних закладів відпочинку. Організатор:Відділ освіти Час проведення:29.05.2018 09:00 Місце проведення:ЗЗСО району
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:29.05.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№4
09:00 - Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:29.05.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
10:00 - Засідання Комісії з питань захисту прав дитини з постановки на облік дитини, яка проживає у складних життєвих обставинах. Засідання Комісії з питань захисту прав дитини з постановки на облік дитини, яка проживає у складних життєвих обставинах. Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:29.05.2018 10:00 Місце проведення:каб.ССД
10:00 - Нарада в голови райдержадміністрації з сільськими головами. Нарада в голови райдержадміністрації з сільськими головами. Організатор:Керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О Час проведення:29.05.2018 10:00 Місце проведення:Кабінет голови районної державної адміністрації
13:00 - Проведення групового заходу щодо профілактики насильства за ознакою статі, на базі Куп'янського міськрайонного центру зайнятості, для безробітної молоді. Проведення групового заходу щодо профілактики насильства за ознакою статі, на базі Куп'янського міськрайонного центру зайнятості, для безробітної молоді. Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:29.05.2018 13:00 Місце проведення:Куп'янський місьрайонного центру зайнятості, за адресою:м.Купянськ, провул.Куп'янський,4
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації. Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації.
1. Проведення заходів по благоустрою території Куп’янського району;
2. Рівень розрахунків за енергоносії;
3. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
4. Впровадження вуличного освітлення на території району;
5. Поточний та капітальний ремонт доріг;
6. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
7. Виконання ремонтних робіт мереж водо-теплопостачання.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:29.05.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

30.05.2018
09:00 - Нарада керівників ЗЗСО Нарада керівників ЗЗСО Організатор:Відділ освіти райдержадміністрації Час проведення:30.05.2018 09:00 Місце проведення:Куп’янський краєзнавчий музей
09:00 - Спільний профілактичний рейд з метою вивчення організації роботи з дітьми у пришкільних закладах відпочинку. Спільний профілактичний рейд з метою вивчення організації роботи з дітьми у пришкільних закладах відпочинку. Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:30.05.2018 09:00 Місце проведення:ЗОШ району
09:00 - Книжкова виставка «Зупинись на хвилинку – подивися на новинку». Книжкова виставка «Зупинись на хвилинку – подивися на новинку». Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:30.05.2018 09:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
11:00 - Обговорення питання реалізації службою у справах дітей правопросвітницького проекту “Я маю право” на засіданні Куп’янської міжвідомчої координаційно-методичної ради. Обговорення питання реалізації службою у справах дітей правопросвітницького проекту “Я маю право” на засіданні Куп’янської міжвідомчої координаційно-методичної ради. Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:30.05.2018 11:00 Місце проведення:Приміщення РДА
11:00 - Проведення семінару "Жінка на ринку праці", на базі Куп'янського міськрайонного центру зайнятості, для безробітної молоді. Проведення семінару "Жінка на ринку праці", на базі Куп'янського міськрайонного центру зайнятості, для безробітної молоді. Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:30.05.2018 11:00 Місце проведення:Куп'янський місьрайонний центр зайнятості, за адресою:м.Купянськ, провул.Куп'янський,4
14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:30.05.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
14:00 - Актуальний репортаж «Нікотин – ціна ілюзій». Актуальний репортаж «Нікотин – ціна ілюзій». Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:30.05.2018 14:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
14:30 - Засідання районної комісії з питань призначення субсидій і соціальних допомог та надання пільг. Засідання районної комісії з питань призначення субсидій і соціальних допомог та надання пільг. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:30.05.2018 14:30 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
31.05.2018
день - Участь у заходах до Дня захисту дітей. Участь у заходах до Дня захисту дітей. Організатор:Відділ освіти райдержадміністрації Час проведення:31.05.2018 (протягом дня) Місце проведення:Міський парк культури та відпочинку м.Куп’янськ, ПЗВ району
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:31.05.2018 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
09:00 - Засідання робочої групи з питань легалізації робочих місць. Засідання робочої групи з питань легалізації робочих місць. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:31.05.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
09:00 - Організація участі дітей, які проживають під опікою/піклуванням в районному святі до Дня захисту дітей. Організація участі дітей, які проживають під опікою/піклуванням в районному святі до Дня захисту дітей. Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:31.05.2018 09:00 Місце проведення:Міський парк культури та відпочинку м.Куп’янськ
09:30 - Розважально-ігрова програма до Міжнародного Дня захисту дітей "Чарівний світ казки". Розважально-ігрова програма до Міжнародного Дня захисту дітей "Чарівний світ казки". Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:31.05.2018 09:30 Місце проведення:Міський парк культури та відпочинку м.Куп’янськ
10:00 - Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питання підсумків роботи галузі тваринництва за травень 2018 року. Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питання підсумків роботи галузі тваринництва за травень 2018 року. Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:31.05.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
Докладніше
Пошук
Посилання





 














Поточна діяльність | Плани роботи | 2014 рік | Виконання планів роботи районної державної адміністрації за місяць | Звіт про виконання основних заходів Куп’янською райдержадміністрацією в травні 2014 року
Звіт про виконання основних заходів Куп’янською райдержадміністрацією в травні 2014 року

Заступнику голови районної

державної адміністрації

Дроботу А.Д.

ЗВІТ

про виконання основних заходів

Куп’янською райдержадміністрацією в травні 2014 року

Управліннями і відділами райдержадміністрації проведена певна робота щодо виконання основних заходів в травні 2014 року.

03 травня

- спеціалістами відділу у справах молоді та спорту організовано та проведено легкоатлетичний крос в с.Гусинка (тренер Бібік Г.А.) в якому взяли участь 12 чоловік. В цей же день в селищі Куп'янск-Вузловий 6 вихованців районної ДЮСШ взяли участь у регіональному турнірі з шахів.

- в відділі обслуговування дітей та юнацтва центральної районної бібліотеки до Дня Перемоги у Великій Вітчизняній війні розгорнута книжкова виставка «Вічна слава героям! Ми низько вклоняємось їм». На виставці були представлені такі матеріали: «Война. Народ. Победа», «Україна в полум`ї війни», Кукса М. «Війна. Куп`янщина. Пам`ять» та інші, які розкривають історичну правду про трагічні та переможні дні війни, змальовують образи учасників воєнних дій. Матеріали доповнені світлинами і архівними матеріалами із сімейних альбомів куп` янчан.

- на абонементі центральної районної бібліотеки до Дня Матері була оформлена книжкова виставка «Дякуємо за життя». Представлені для перегляду література та періодичні видання розширили знання користувачів бібліотеки про те, як святкують День Матері в інших країнах, виховують повагу до матері – засновниці і продовжувачки роду, чуйність і доброту до найдорожчої у світі людини.

04 травня

11 вихованців районної ДЮСШ взяли участь в легкоатлетичному кросі, який відбувся в с.Смородьківка.

05 травня

- спеціалістами сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату проведено заслуховування посадових осіб Куп’янського ОРВК про хід проведення мобілізаційних заходів в Куп'янському район

- в кабінеті голови райдержадміністрації проведено апаратну нараду з порядком денним:

1. Про хід виконання Програми економічного та соціального розвитку Куп’янського району за І квартал 2014 року.

2. Про стан роботи, спрямованої на профілактику соціального сирітства та належного захисту дітей, що проживають в сім’ях, які опинилися у складних життєвих обставинах.

3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами райдержадміністрації.

З інформацією перед присутніми виступили: Мироненко Людмила Миколаївна, начальник управління економіки районної державної адміністрації, Діденкова Людмила Іванівна, начальник служби у справах дітей районної державної адміністрації, Яшугіна Тетяна Сергіївна, завідувач сектору контролю апарату районної державної адміністрації.

Ситник Микола Миколайович, голова районної державної адміністрації, підвів підсумки апаратної наради

- в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації проведена нарада з головними зоотехніками, завідуючими фермами, ветпрацівниками сільгосппідприємств з питань літньо-табірного утримання поголів'я сільськогосподарських тварин. На нараді виступила начальник відділу тваринництва, економічного аналізу та кадрової роботи управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Шевченко Г.М..

- спеціалістами відділу з питань праці та соціально трудових відносин управління праці та соціального захисту населення здійснено вивчення дотримання законодавства з праці у ФОП Забайрачний В.Л. В ході перевірки виявлено ряд порушень трудового законодавства. За результатами вивчення надано рекомендації щодо усунення порушень в місячний термін.

- у районному будинку культури проведено нараду з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів, сільськими головами району з наступних питань:

1. Організація проведення подальших заходів щорічної всеукраїнської акції "За чисте довкілля".

2. Благоустрій інфраструктури, пам’ятників та пам’ятних знаків сільських рад до травневих свят.

3. Реструктуризація заборгованості.

4. Створення ОСББ по Куп’янському району.

- службою у справах дітей здійснено поточну роботу в ЄІАС „Діти”: внесено ОСК 3 дітей, які поставлені на облік, як такі, що опинились у складних життєвих обставинах та ОСК 1 дитини, позбавленої батьківського піклування; знято з обліку 2 дітей-сиріт за досягненням повноліття та 1 дитину, яка проживала у складних життєвих обставинах у зв’язку зі зникненням причин постановки на облік

06 травня

спеціалістами сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату проведено своєчасне виконання заходів з укладання договорів з підприємствами-виконавцями мобілізаційних завдань в особливий період, уточнення розрахунків потреб та визначення переліку промислової продукції, яка не виготовляється в районі;

- службою у справах дітей організовано отримання державної соціальної допомоги по досягненню повноліття 1 особою з числа дітей, позбавлених батьківського піклування

- спеціалістами юридичного відділу надана первинна безоплатна правова допомога одному громадянину з питання отримання витягу з державного земельного кадастру.

- до Дня Перемоги у Великій Вітчизняній війні, на базі професійного аграрного ліцею була проведена година мужності «Хай вічно горить вогонь пам`яті». Завідуюча відділом обслуговування дітей та юнацтва центральної районної бібліотеки Авксентьєва Н. В. та завідуюча читальною залою Разенкова Ю. І. розповіли студентам 1 -2 курсів про героїв визволителів, наших славних земляків, маловідомі сторінки історії, героїзм і мужність людей у роки Великої Вітчизняної війни.

07 травня

- спеціалістами сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату проведено інформування сільських рад району щодо часткової мобілізації;

- службою у справах дітей проведено перевірку виховної роботи щодо профілактики правопорушень та злочинів серед учнів Кислівської та Ягіднянської ЗОШ. Адміністраціям ЗОШ направлено відповідні довідки

- на футбольному полі с.Петропавлівки відбулись змагання з футболу серед вихованців районної ДЮСШ, присвячені Дню Перемоги. В змаганнях взяли участь 18 вихованців. Кращими гравцями стали Ситник Андрій ,Булатов Максим, Загоруйко Олександр, Декань Олег.

- працівники служби у справах дітей, сектору кримінальної міліції у справах дітей, для учнів старших та середніх класів Кислівської та Ягіднянської ЗОШ І-ІІІ ст. провели бесіди з профілактики самогубства та травматизму серед дітей

- до 90 років від дня народження Булата Окуджави, в міському терцентрі була проведена мистецька година «Булат Окуджава в кіно і поезії». Завідуюча абонементом центральної районної бібліотеки Черняк Л. В. розповіла присутнім про життєвий і творчий шлях радянського поета, композитора, прозаїка, сценариста, автора близько двохсот пісень, написаних на власні вірші, найяскравішого представника авторської пісні. Ознайомила із творчими збірками автора.

- в читальній залі центральної рацонної бібліотеки до Дня Перемоги у Великій Вітчизняній війні, для учасників гуртка «Сударушка», була проведена година пам`яті «Ріка нашої пам`яті». Завідуюча читальною залою ЦРБ Разенкова Ю.І. розповіла присутнім про велич народного подвигу, мужність і волю людей, які ціною власного життя захистили майбутні покоління. Були представлені поетичні твори Р. Рождественського, К. Симонова, Ю. Друніної та інших. Всі учасники гуртка розповіли про своїх рідних, які захищали нашу Батьківщину, пройшло обговорення теми. Із мережі Інтернет для перегляду був запропонований документальний фільм.

- службою у справах дітей спільно з СКМСД проведено комплексний профілактичнй рейд з метою перевірки фактів протиправної поведінки дітей у місцях масового відпочинку та перевірки умов проживання дітей, які знаходяться у складних життєвих обставинах, на території сіл Кислівка та Ягідне. Перевірено 2 кафе, 3 кіоски, 1 магазин щодо продажу неповнолітнім тютюнових та алкогольних виробів. Порушень правил торгівлі не виявлено. В зазначених населених пунктах відвідано 7 сімей, в яких проживає 17 дітей, порушень прав дітей не виявлено. Проведена профілактична робота з батьками та опікунами

08 травня

- спеціалістами сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату проведено заслуховування посадових осіб Куп’янського ОРВК про хід проведення мобілізаційних заходів в Куп'янському районі.

- на абонементі центральної районної бібліотеки до Дня Матері для перегляду була запропонована бібліопанорама «А матерям однаково болить». Користувачі бібліотеки дізналися про історію, символізм і вшанування свята і про те, яку роль відіграє жінка, матір в нашій країні. Була представлена така література: Д. Хорсанд «Ростити сина», Н. Ільїна «Ростити дочку», Е. Фенвік «Мати і дитина» та інші.

- спеціалістами відділу у справах молоді та спорту організовано та проведено легкоатлетичний пробіг "Память". присвячений 69-й річниці Перемоги в Великій Вітчизняній війни. В заході взяли участь 12 учнів з Кругляківської ЗОШ та 13 учнів з Сеньківської ЗОШ.

- в с. Сенькове відбувся мітинг-реквієм до Дня Перемоги. Зі святом присутніх привітали голова Куп'янської районної державної адміністрації Ситник М.М. та голова Куп'янської районної ради Чернова С.П. Хвилиною мовчання вшанували тих, чиє життя забрала Велика Вітчизняна війна. Учасники факельного пробігу поклали гірлянду пам'яті до братської могили, а присутні гості та мешканці села Сенькове здійснили покладання квітів.

12 травня

- відбувся особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М., звернулись тро громадян з питань аграрної політики та земельних відносин, соціального захисту. Порушені питання залишені на контролі.

- спеціалістами сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату уточнено списки для системи оповіщення, обліковано та приведено у готовність транспорт, який буде задіяно

в кабінеті голови райдержадміністрації проведено апаратну нараду з порядком денним:

1. Про результати проведення колективно-договірної кампанії на підприємствах, в установах та організаціях Куп’янського району у 2014 році.

2. Про результати проведення в районній державній адміністрації І туру щорічного Всеукраїнського конкурсу “Кращий державний службовець”.

3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами райдержадміністрації.

З інформацією перед присутніми виступили: Польоха Олена Іванівна, начальник управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації, Тугумова Тетяна Іванівна, начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату районної державної адміністрації, Яшугіна Тетяна Сергіївна, завідувач сектору контролю апарату районної державної адміністрації. Ситник Микола Миколайович, голова районної державної адміністрації, підвів підсумки апаратної наради.

- в управлінні праці та соціального захисту населення Куп’янській райдержадміністрації відбулося засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, з місць позбавленння волі на якому було розглянуто питання про розгляд звернення умовно-достроково звільненого громадянина щодо надання допомоги в оформленні документів для отримання матеріальної допомоги.

За результатами засідання спостережної комісії було прийнято рішення про надання допомоги в оформленні документів для отримання матеріальної допомоги за рахунок коштів районного бюджету умовно-достроково звільненому громадянину.

- у районному будинку культури проведено нараду з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів, сільськими головами району з наступних питань:

1. Організація проведення подальших заходів щорічної всеукраїнської акції "За чисте довкілля".

2. Благоустрій інфраструктури, пам’ятників та пам’ятних знаків сільських рад до травневих свят.

3. Реструктуризація заборгованості.

4. Створення ОСББ по Куп’янському району.

13 травня

- спеціалістами сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату проведено заслуховування посадових осіб Куп’янського ОРВК про хід проведення мобілізаційних заходів в Куп'янському районі

- в центральній районній бібліотеці оформлена книжкова виставка «Історія України в художніх творах». Користувачі бібліотеки ознайомилися із яскравими, відомими і невідомими подіями, які відбувалися на Україні та переглянули такі твори: П.Загребельний «Роксолана», П. Куліш «Чорна Рада», І. Багряний «Тигролови» та інші.

- спеціалістами юридичного відділу надана первинна безоплатна правова допомога одному громадянину з питання користування та розпорядження майном за дорученням.

- на базі Новоосинівського будинку культури відбулося урочисте нагородження кращих учнів району: переможців обласного етапу Всеукраїнських олімпіад з навчальних дисциплін, Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук, районного конкурсу «Учень року - 2014». Почесними гостями свята були голова районної державної адміністрації Ситник Микола Миколайович та голова районної ради Чернова Сніжана Петрівна. Переможці конкурсу: Беспалий Ілля, Черненко Владислав, Маширов Микита, Ерьоменко Тарас були нагороджені грамотами відділу освіти, преміями від спонсорів та сувенірами, а учні старшої вікової категорії: Пономарьова Анастасія, Ковальов Дмитро та Редя Надія, крім цього стали стипендіатами голови районної державної адміністрації.

14 травня

- службою у справах дітей, рамках проведення заходів з профілактики самогубств та травматизму серед дітей, з учнями Гусинської ЗОШ І-ІІІ ст. проведені лекції та бесіди за темами: „Профілактика дитячого травматизму під час літнього періоду та профілактика самогубства серед дітей”; „Попередження насильства в учнівському середовищі та у сім’ях”

- спеціалістами сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату проведено роботу з громадськими організаціями  по охороні громадського порядку (оповіщення, охорона об’єктів,тощо)

- на базі міського терцентру до Міжнародного дня родини, був проведений інформаційний дайджест «Родина в історії віків». Завідуюча абонементом центральної районної бібліотеки Черняк Л. В. розповіла присутнім про історію родинних стосунків, що таке сім` я, ознайомила із традиціями сімейних відносин.

- службою у справах дітей проведено індивідуальну профорієнтаційну роботу з дітьми пільгових категорій - випускниками Гусинської ЗОШ І-ІІІ ст. Надано роз’яснення щодо особливостей працевлаштування неповнолітніх. В цей же день службою у справах дітей спільно з СКМСД та відділом освіти райдержадміністрації проведено комплексний профілактичний рейд з метою перевірки забезпечення пільгами дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у Гусинській ЗОШ І-ІІІ ст. В школі навчається 3 дітей, позбавлених батьківського піклування та 1 дитина-сирота. Зазначені діти забезпечені всіма пільгами, передбаченими чинним законодавством України. Фактів порушення прав дітей не виявлено. На території с. Гусинка відвідано 3 сім’ї, в яких проживає 10 дітей. З батьками та опікунами проведена профілактична робота щодо виконання опікунських та батьківських обов’язків у повному обсязі. З ромськими родинами проведена профілактична робота щодо виконання Закону України „Про освіту”.

- у відділі освіти відбулося засідання керівників РМО педагогічних працівників ДНЗ та НВК, під час якого було надано методичну допомогу щодо проведення підсумкових засідань методичних об'єднань та заслуховувалися творчі звіти керівників РМО.

15 травня

- вчителем-логопедом відділу освіти було проведено логопедичне обстеження дітей початкових класів Петропавлівського НВК та Смородьківської ЗОШ І-ІІ ст.

- спеціалістами сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату проведено заслуховування посадових осіб Куп’янського ОРВК про хід проведення мобілізаційних заходів в Куп'янському районі

- відбувся спільний виїзд працівників відділу освіти та представників Куп’янського районного відділу Управління Держтехногенбезпеки у Харківській області і Міськрайонного управління Головного управління Держсанепідслужби у Харківській області до навчальних закладів, в яких будуть організовані пришкільні табори відпочинку, а саме: до Подолянської ЗОШ І-ІІІ ст., Курилівського ліцею, Курилівської ЗОШ І-ІІ ст., Новоосинівської ЗОШ І-ІІ ст.

- в районному будинку культури під головуванням керівника апарату райдержадміністрації Панікар О.О. проведено семінар-навчання для працівників апарату, керівників управлінь та відділів райдержадміністрації з порядком денним:

1. Про ведення діловодства у структурних підрозділах райдержадміністрації.

2. Про організацію виконання в районній державній адміністрації вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації” в частині наповнення офіційного веб-сайту райдержадміністрації.

3. Огляд новоприйнятих Законів України, Указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України та ін.

З інформацією перед присутніми виступили: Єрмолаєнко А.С., начальник загального відділу апарату райдержадміністрації, Кучерявий В.В., начальник відділу масових комунікацій апарату райдержадміністрації, Кошелєва - Скляр О.В., начальник юридичного відділу апарату райдержадміністрації. Панікар О.О., керівник апарату райдержадміністрації, підвела підсумки семінару.

- спеціалісти служби у справах дітей взяли участь у нараді заступників директорів з виховної роботи з питання: „Усунення недоліків в організації роботи з попередження правопорушень та злочинів, виявлених у результаті проведених перевірок службою у справах дітей”

- в читальній залі центральної районної бібліотеки був представлений перегляд літератури «Зачароване серце красою». Користувачі бібліотеки ознайомилися із чарівним світом рослин, дізналися про нові сорти квітів та про те, як їх вирощувати. Було переглянуто літературу: «Цветы в доме», «Цветоводство», «Дім, сад, город» та інші.

- відбувся спільний виїзд працівників відділу освіти та представників Куп’янського районного відділу Управління Держтехногенбезпеки у Харківській області і Міськрайонного управління Головного управління Держсанепідслужби у Харківській області до навчальних закладів, в яких будуть організовані пришкільні табори відпочинку, а саме: до Подолянської ЗОШ І-ІІІ ст., Курилівського ліцею, Курилівської ЗОШ І-ІІ ст., Новоосинівської ЗОШ І-ІІ ст.

- у відділі освіти відбулася нарада, заступників керівників ЗНЗ з виховної роботи з питань: "Організації виховного процесу та змістовного дозвілля дітей під час літнього відпочинку в закладах освіти району у 2014 році "

- відбувся спільний виїзд працівників відділу освіти та представників Куп’янського районного відділу Управління Держтехногенбезпеки у Харківській області і Міськрайонного управління Головного управління Держсанепідслужби у Харківській області до навчальних закладів, в яких будуть організовані пришкільні табори відпочинку, а саме: до Подолянської ЗОШ І-ІІІ ст., Курилівського ліцею, Курилівської ЗОШ І-ІІ ст., Новоосинівської ЗОШ І-ІІ ст.

16 травня

- спеціалістами сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату Уточнено списки уповноважених у сільських радах для доставки повісток, нарядів, мобілізаційних повідомлень, наказів про оголошення мобілізації, а також для надання допомоги сільським головам у виконанні покладених на них завдань

- в центральній районній бібліотеці до Дня Європи оформлено книжкову виставку «Європейський калейдоскоп». Користувачі бібліотеки ознайомилися із історією свята, як днем спільних цінностей, спільної історії всіх націй. Були переглянуті матеріали із періодичних видань та мережі Інтернет.

- відбувся виїзний прийом громадян заступником голови райдержадмініст­рації Дроботом А.Д. в с.Смородьківка, звернулось 2 громадян з питань комунального господарства, на порушені питання були надані роз'яснення.

- проведено "Прямий зв'язок" голови районної державної адміністрації Ситника М.М. з населенням району. Звернулась громадянка з питання приватизації житла.

- в кабінеті голови районної державної адміністрації проведено нараду з питань підготовки і проведення позачергових виборів Президента України 25 травня 2014 року. На нараду були запрошені: Скиба Віталій Миколайович, начальник Куп'янського цеху ТП Харківської філії ПАТ “Укртелеком”, Мокренко Олександр Михайлович, начальник Куп'янського РВ Головного управління ДСНС України в Харківській області, Грінаковська Юлія Леонідівна, начальник Куп'янського міжрайонного управління ГУ Держсанепідслужби у Харківській області, Максютенко Борис Миколайович, начальник Куп'янського РЕМ, Олан Сергій Васильович, начальник Куп'янського РВ енергозбуту АК “Харківобленерго”, Долженко Олександр Миколайович, начальник Куп'янського МВ ГУ МВС України в Харківській області, Скрипник Сергій Миколайович, начальник відділення ДАІ Куп'янського МВ ГУМВС України в Харківській області .

Перед присутніми виступила Панікар О.О., керівник апарату райдержадміністрації, яка інформувала присутніх щодо стану матеріально-технічного забезпечення виборчих дільниць на території району. Запрошені керівники установ та організацій звітували про проведену роботу та озвучили проблемні питання на сьогоднішній день. Ситник М.М., голова райдержадміністрації, підвів підсумки наради.

19 травня

- у центральній районній бібліотеці проведений Тиждень права. Для користувачів бібліотеки в читальній залі і на абонементі були представлені книжкові виставки: «Маємо право» та «За буквою закону». Переглянувши таку літературу, як «Правознавство», «Кримінальний Кодекс України», «Законодавство України про працю» та інші, користувачі бібліотеки поглибили та розширили свої знання про сутність держави і права, ознайомилися із правами та обов`язками громадянина.

- спеціалістами сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату проведено заслуховування посадових осіб Куп’янського ОРВК про хід проведення мобілізаційних заходів в Куп'янському районі

- в кабінеті голови райдержадміністрації проведено апаратну нарада з порядком денним:

1. Про організацію оздоровлення учнів загальноосвітніх навчальних закладів та вихованців дошкільних навчальних закладів району влітку 2014 року.

2. Про планування показників щодо оздоровлення дітей пільгових категорій влітку 2014 року.

3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами райдержадміністрації.

Перед присутніми виступили: Жадановська Тетяна Валентинівна, начальник відділу освіти районної державної адміністрації, Ридван Олена Вікторівна, головний спеціаліст відділу у справах молоді та спорту районної державної адміністрації, Яшугіна Тетяна Сергіївна, завідувач сектору контролю апарату районної державної адміністрації.

Ситник Микола Миколайович, голова районної державної адміністрації, підвів підсумки апаратної наради, наголосивши на актуальність та оперативність підготовчих робіт з питань оздоровлення дітей влітку 2014 року.

- у районному будинку культури відбулася нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів, сільськими головами району з наступних питань:

1. Організація проведення подальших заходів щорічної всеукраїнської акції "За чисте довкілля".

2. Реструктуризація заборгованості.

3. Створення ОСББ по Куп’янському району.

- на базі БК ім. Кошелєва В.І. смт. Ківшарівка відбулися урочистості з нагоди вручення Премії Президента Громадської спілки «Соціальний Рух Поваги» Остапчука В.М. в галузі освіти і науки кращим учням округу за відмінне навчання, наукові та творчі досягнення, активну громадську позицію, всебічний розвиток особистості.

20 травня

- спеціалістами сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату налагоджено систему роботи в проведенні практичних занять і тренувань з адміністрацією підприємств і установ району, що організовують і забезпечують роботу бази мобілізаційного розгортання військового комісаріату

- в відділі обслуговування дітей та юнацтва ЦРБ був представлений перегляд літератури «Яку професію обрати?». Користувачам бібліотеки було запропоновано переглянути таку літературу «Кем быть?», «100 рабочих профессий» та матеріали із мережі Інтернет, із яких вони дізналися, що таке стратегія успіху, де знайти цікаву та гідну роботу та стати професіоналом своєї справи.

- службою у справах дітей (в приміщенні служби у справах дітей) проведена профілактична робота з батьками, які не виконують батьківські обов’язки у повному обсязі: з багатодітною матір’ю, 4 дітей,(с. Смородьківка) щодо відповідального відношення до виконання батьківських обов’язків та створення необхідних умов для майбутньої новонародженої дитини; матір`ю с. Курилівка-1, дитина якої перебуває в Балаклійській спеціалізованій загальноосвітній школі-інтернаті щодо відповідальності за виховання дитини та її поведінку; матір’ю 2 дітей (с. Подоли) щодо створення належних умов утримання та виховання дітей. За результатом роботи на облік сімей, що перебувають у складних життєвих обставинах поставлена 1 сім’я (2 дітей), яка мешкає на території с. Подоли

- відбувся виїзний прийом громадян головою райдержадмініст­рації Ситником М.М. в с.Ягідне, звернулись 2 громадян з питань комунального господарства, на порушені питання були надані роз'яснення.

- у відділі освіти відбулася нарада керівників ДНЗ з питань:

1. Про проведення обліку дітей дошкільного віку.

2.Складання річного плану роботи.

3.Створення предметно- розвивального середовища для дітей дошкільного віку.

21 травня

- спеціалістами сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату проведено заслуховування посадових осіб Куп’янського ОРВК про хід проведення мобілізаційних заходів в Куп'янському районі

- службою у справах дітей надана консультаційна допомога опікуну, під опікою якої перебуває 2 малолітніх дітей, щодо організації процесу самопідготовки дитини шкільного віку та здійснення процесу підготовки до школи молодшої дитини, яка не відвідує ДНЗ (с. Біле)

- в центрі соціально побутової адаптації с. Курилівка — 1 була проведена мистецька година «Геній-дивак - Сальвадор Далі». Завідуюча абонементом Черняк Л. В. розповіла присутнім про життєвий і творчий шлях геніального художника, «короля сюрреалізму» і запропонувала переглянути альбоми із репродукціями його картин.

- у районному будинку культури проведено засідання “круглого столу” за темою “Децентралізація влади в унітарній Україні”. У засіданні круглого столу взяли участь: керівник апарату райдержадміністрації О.О.Панікар, представники районних осередків громадських об’єднань, члени робочої групи райдержадміністрації по обговоренню проекту змін до Конституції України. У ході обговорень учасники “круглого столу” підтримали в цілому проект змін до Конституції України, розроблені Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України. Вважаємо, що проект змін до Конституції України забезпечить основу для ухвалення нормативно-правових актів, необхідних для реалізації реформи місцевого самоврядування та децентралізації влади.

Також учасники “круглого столу” висловили сподівання, що в процесі удосконалення системи державного управління та місцевого самоврядування відбудеться покращення забезпечення духовних, економічних, соціальних, політичних та інших потреб людини.

22 травня

- спеціалісти сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату взяли участь в інструктивно-методичному зборі з питань весняно-літнього призову 2014 року.

- учень Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст. Тарасенко Олексій та учениця Нечволодівського НВК Чуприна Світлана взяли участь у урочистому нагороджені переможців обласного конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН (відділення історія), що відбулося в КЗ "Харківська обласна станція юних туристів".

- спеціалістами юридичного відділу первинна безоплатна правова допомога надана одному громадянину з питання реєстрації права власності на нерухомість.

- в районному будинку культури відбулась нарада працівників культури, на якій обговорювались питання проведення культурно-мистецьких заходів в червні. Начальник відділу культури і туризму Користіна І.В. підвела підсумки участі клубних закладів в I районному етапі Всеукраїнського огляду-конкурсу клубних закладів у сільській місцевості та оголосила переможця, яким став колектив Пристінського сільського клубу.

- в центральній районній бібліотеці для працівників сільських бібліотечних філій проведений практикум «Роль бібліотеки в організації роботи пришкільних таборів». Були надані методичні поради та рекомендації щодо організації спільної роботи бібліотек і загальноосвітніх навчальних закладів по обслуговуванню дітей у літній період.

- в районному будинку культури проведено засідання Ради по роботі з кадрами з порядком денним:

1. Про підсумки проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов’язків і завдань в районній державній адміністрації.

2. Про організацію роботи щодо запобігання і протидії проявам корупції в апараті та структурних підрозділах районної державної адміністрації.

3. Про виконання рішення колегії райдержадміністрації “Про стан роботи з кадрами, організацію навчання та підвищення кваліфікації державних службовців, дотримання вимог чинного законодавства про державну службу в місцевих органах виконавчої влади у 2013 році”. .

З інформацією перед присутніми виступили: Тугумова Т.І., начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації, Кубрак С.В., головний спеціаліст з питань запобігання і протидії корупції апарату райдержадміністрації. На засіданні Ради було заслухано звіти керівників: управління праці та соціального захисту населення (Польоха О.І.), управління агропромислового розвитку (Бочарніков М.П.), фінансового управління райдержадміністрації(Потапова А.С.) щодо виконання рішення колегії райдержадміністрації “Про стан роботи з кадрами, організацію навчання та підвищення кваліфікації державних службовців, дотримання вимог чинного законодавства про державну службу в місцевих органах виконавчої влади у 2013 році” від 16 квітня 2014 року.

Панікар О.О., керівник апарату райдержадміністрації, голова Ради, підвела підсумки засідання Ради.

23 травня

- спеціалістами сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату підготовлено статтю в газету “Про призов на строкову військову службу навесні, влітку 2014 року”.

- службою у справах дітей спільно з Куп’янським РЦСССДМ, УПСЗН та виконкомом Грушівської сільської ради здійснені заходи щодо забезпечення житлом та першим робочим місцем особи з числа дітей, позбавлених батьківського піклування, робота продовжується.

- у відділі освіти проведено нараду заступників керівників ЗНЗ з НВР:

1. Про підсумки методичної роботи у ЗНЗ району у ІІ семестрі 2013-2014 навчального року.

2. Виконання навчальних програм у ЗНЗ району у ІІ семестрі та за 2013-2014 навчальний рік.

3.Про вивчення стану викладання предметів іноземної мови, фізики, астрономії у ЗНЗ району у 2013-2014 навчальному році.

4.Про стан виховної роботи у ЗНЗ району в 2013-2014 навчальному році.

5. Про результати участі учнів району у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад, ІІ(обласному) етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН.

- відбулась селекторна нарада обласної державної адміністрації під головуванням заступника голови-керівника апарату облдержадміністрації Хоми В.В., на які було розглянуте питання: "Розрахунки споживачів за природний газ, електроенергію та послуги теплопостачання".

- у відділі освіти проведено апаратну нараду з питань:

1. Про результати державної атестації Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст.

2. Про підсумки роботи освітніх округів у 2013/2014 н.р.

3. Про підсумки проведення поглиблених медичних оглядів учнів загальноосвітніх навчальних закладів району.

4. Про підсумки перевірки роботи загальноосвітніх навчальних закладів щодо роботи з обдарованими дітьми.

24 травня

- в центральній районній бібліотеці до Дня Європи був проведений інформаційний дайджест «Європейський союз — наш сусід». Користувачі бібліотеки переглянувши матеріали із періодичних видань, мережі Інтернет, поглибили свої знання про Європейський Союз та країни Європи.

- на абонементі центральної районної бібліотеки було оформлене інформаційне досьє «Все про здоров`я, красу, оптимізм”. Представлені для перегляду література та періодичні видання ознайомили користувачів бібліотеки з тим, як підтримати своє здоров`я і уникнути раннього старіння, що таке збалансоване харчування, як вести здоровий спосіб життя.

- на спортивному комплексі "Мрія" с.Новоосинове відбулись змагання на Кубок відкриття футбольного сезону серед юнацьких сільських команд. В змаганнях взяли участь 5 команд: "Мрія"с.Глушківка, "Олімп"с.Ягіднє, "Надія"с.Курилівка,"Динамо" с.Подоли,"Ромашка" с.Петропавлівка.

І-місце "Надія"с.Курилівка

ІІ-місце"Ромашка" с.Петропавлівка

ІІІ-місце"Олімп" с.Ягідне.

Крашім гравцем турніру визнаний Зиль Віктор с.Подоли. Організатори турніру висловлюють подяку за підтримку турніру Курилівському сільскому голові Серпокрилу В.В. та керівницьтву спортивного комплекса "Мрія" с.Новоосинове Головку А.М.

- до Тижня права в відділі обслуговування дітей та юнацтва центральної районної бібліотеки проведений брейн-ринг «Правова абетка» для дітей середнього шкільного віку. Відповідаючи на запитання, в яких особливу увагу було приділено правам дітей, найважливішим законам нашої держави, маленькі користувачі бібліотеки поглибили свої знання по правовому вихованню та дізналися про відповідальність за свої вчинки і повагу до закону.

26 травня

- службою у справах дітей в рамках роботи з сім`ями, які потребують допомоги, надана практична допомога опікуну (с.Грушівка) щодо оформлення пенсії по втраті годувальника на 2 підопічних дітей.

- на подвір’ї Петропавлівської ЗОШ І- ІІІ ст. відбувся конкурс танцювальних груп та колективів «Флеш- моб». Цей конкурс проводився вперше. Керівництво Кругляківської та Петропавлівської ЗОШ І – ІІІ ст. підійшли до підготовки учнів до конкурсу творче та зацікавлено. Тому журі конкурсу, до складу якого увійшли методисти інформаційно-методичного центру відділу освіти Лозовська І.М., Якубинська О.Б., директор Куп’янського БДЮТ Доценко О.С., не змогли визначити кращого. Тому переможцями стали дві команди Кругляківської та Петропавлівської ЗОШ І – ІІІ ст. Вітаємо колективи цих шкіл, які стали першими і найкращими учасниками районного конкурсу «Флеш моб».

- службою у справах дітей проведено заходи з профілактики самогубства та травматизму серед дітей з батьками під час проведення комплексного профілактичного рейду на території сіл Петрівка, Осадьківка та під час особистого прийому громадян.

- в Куп'янському ОРВК о 10.00 під головуванням заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д. проведено засідання районної призовної комісії.

- у районному будинку культури проведено нараду з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів, сільськими головами району з наступних питань:

1. Підведення підсумків щорічної всеукраїнської акції "За чисте довкілля"по Куп'янському ройону.

2. Реструктуризація заборгованості.

3. Створення об'єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ).

4.Розгляд питань що виноситимуться на районний штаб з підготовки до осіннє-зимового сезону 2014-2015 років, який відбудеться 12 червня 2014 року.

27 травня

- в кабінеті голови райдержадміністрації Ситника М.М. проведено апаратну нараду з порядком денним:

1. Про підсумки роботи щодо попередження дитячого травматизму у навчальних закладах району у 2013/2014 навчальному році.

2. Про хід виконання Програми "Ліси Куп’янщини" на 2007-2015 роки.

3. Розгляд подання Куп’янської міжрайонної прокуратури щодо усунення порушень вимог Закону України "Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей" в службі у справах дітей районної державної адміністрації.

4. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами райдержадміністрації.

З інформацією перед присутніми виступили: Жадановська Тетяна Валентинівна, начальник відділу освіти районної державної адміністрації, Бочарніков Микола Петрович, начальник управління агропромислового розвитку районної державної адміністрації, Діденкова Людмила Іванівна, начальник служби у справах дітей районної державної адміністрації, Яшугіна Тетяна Сергіївна, завідувач сектору контролю апарату районної державної адміністрації. Ситник Микола Миколайович, голова районної державної адміністрації, підвів підсумки апаратної наради.

- службою у справах дітей, в рамках профорієнтаційного заходу Харківського обласного центру зайнятості „Веселка професій” проведено лекції та бесіди для учнів 8-9 класів Куп’янської загальноосвітньої школи-інтернату „Гендерна рівність та гендерні стереотипи. .До чого приводить гендерний розподіл праці?” „Збережи своє життя”.

28 травня

- спеціалістами відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення, реабілітації та обслуговування інвалідів УПСЗН проведено перевірку Комунального підприємства "Комсервіс" з питань правильності нарахування пільг категоріям населення, які мають право згідно з діючим законодавством. В ході перевірки помилок не виявлено.

- відбулося засідання ХLІІІ сесії Куп’янської районної ради VI скликання. У засіданні взяли участь 20 депутатів районної ради, голова Куп’янської райдержадміністрації Микола Ситник, заступники голови районної державної адміністрації, начальники відділів і управлінь райдержадміністрації, сільські голови.

Головуюча на сесії Жукова С.Б. – заступник голови районної ради.

На сесії були розглянуті такі питання:

1. Про внесення змін до рішення районної ради від 31 січня 2014 року №415-VІ «Про районний бюджет на 2014 рік» та додатків до нього (зі змінами).

2. Про надання міжбюджетного трансферту з бюджету Куп’янського району до бюджету міста Куп’янськ на виконання делегованих повноважень по медичному обслуговуванню населення району.

3. Про надання згоди на закріплення котельні відділу освіти райдержадміністрації на праві господарського відання за Харківським обласним комунальним підприємством «Дирекція розвитку інфраструктури території».

4. Про прийняття майна із спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області у спільну власність територіальних громад сіл, селищ Куп’янського району.

5. Про встановлення вартості харчування дітей в закладах відпочинку Куп’янського району у 2014 році.

6. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що перебуває у власності громадянки Гуслістої Л.О. на території Курилівської сільської ради.

7. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що перебуває у власності громадянина Коваленка О.О. на території Курилівської сільської ради.

- в Куп'янському ОРВК о 10.00 під головуванням заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д. проведено засідання районної призовної комісії.

Рекомендовано Куп’янському МВ УМВС України в Харківській області (Долженку О.М.) :

1. виділити в районний військовий комісаріат необхідну кількість співробітників міліції та забезпечити розшук призовників, які ухиляються від виконання військового обов’язку;

2. сприяти роботі автотранспорту, задіяного для виконання завдань призовної кампанії.

- службою у справах дітей спільно з СКМСД, РЦСССДМ проведено комплексний профілактичний рейд з метою проведення профілактичної роботи з батьками, які не виконують батьківські обов’язки у повному обсязі, на території сіл Петрівка, Осадьківка. Відвідано 2 кризових сім’ї, в яких проживає 6 дітей. Проведено роботу з батьками щодо відповідального відношення до утримання дітей, профілактики дитячого травматизму та насильства в сім’ї. Відвідано 3 опікунських сім’ї, в яких проживає 5 дітей. Умови проживання дітей відповідають вимогам законодавства. З опікунами проведено бесіду щодо організації оздоровлення, дозвілля та профілактики травматизму дітей в період літніх канікул

29 травня

- спеціалістами юридичного відділуПервинна безоплатна правова допомога надана одному громадянину з питання реєстрації земельної ділянки сільськогосподарського призначення.

- відбувся особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М.,звернувся 1 громадянин з питання аграрної політики та земельних відносин, порушене питання залишено на контролі.

- службою у справах дітей проведено районне свято до Дня захисту дітей за участю прийомних сімей „Моя сім’я – краща”. В заході прийняли участь прийомні сім’ї з дітьми, батьки, представники райдержадміністрації, районної ради, органів місцевого самоврядування, спонсори.

- в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації проведена нарада з керівниками та головними інженерами господарств щодо підготовки кормозбиральної техніки. На нараді виступив начальник відділу рослинництва та інженерно-технічного забезпечення управління агропромислового розвитку Крейдун А.В..

- в фінансовому управлінні проведено семінар-нараду з головними бухгалтерами сільських рад на тему "Поліпшення якості планування бюджетів ефективного та раціонального використання бюджетних коштів". На семінар-нараді були розглянуті наступні питання:

1.Поліпшення якості планування бюджетів ефективного та раціонального використання бюджетних коштів - доповідач –заступник начальника фінансового управління-начальник бюджетного відділу Рубежанська О.М.

2.Сплата податків та зборів до місцевих бюджетів – доповідач - начальник відділу доходів Сімонова І.А.

  1. Розгляд Закону України від 27.03.2014 р. № 1166-VII « Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні» - доповідач - начальник фінансово-господарського відділу-головний бухгалтер Білодід Л.О.

- фахівцями управління економіки райдержадміністрації організовано та проведено засідання робочої групи з питань забезпечення своєчасності сплати податків, внесення інших обов'язкових платежів та ефективного використання бюджетних коштів, на якому було проведено обговорення основних засад Закону України “Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні” від 27.03.2014 № 1166-VII. За результатами засідання прийнято відповідне рішення.

- на базі яхт-клубу с. Сеньково проведено конкурсно- ігрову програму "Кулінарна сімейка". Вісім сімей приймали участь творчих кулінарних змаганнях. Кожна сім'я отримала перемогу в окремій номінації.

30 травня

- у всіх ЗНЗ району відбулося свято «Останнього дзвоника», на яке були запрошені представники відділу освіти і районної державної адміністрації, голови сільських рад та фермерських господарств.

- в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації проведена нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питань підсумків роботи галузі тваринництва за травень місяць 2014 року. На нараді виступила начальник відділу тваринництва, економічного аналізу та кадрової роботи управління агропромислового розвитку Шевченко Г.М..

- в Куп'янському ОРВК о 10.00 під головуванням заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д. проведено засідання районної призовної комісії.

До сільських рад району направлено лист щодо проведення аналізу осіннього призову 2014 року громадян України на строкову військову службу. Рекомендовано приділити особливу увагу покращенню явки молоді на медичну комісію до Куп'янського ОРВК.

- відбулась селекторна нарада обласної державної адміністрації під головуванням заступника голови-керівника апарату облдержадміністрації Хоми В.В., на які було розглянуте питання: "Підсумки проведення медичних оглядів школярів протягом 2013-2014 навчального року".

в відділі обслуговування дітей та юнацтва центральної районної бібліотеки, до Всесвітнього дня боротьби з тютюнопалінням, була проведена бесіда «Вбивця всіх століть». Завідуюча відділом Авксентьєва Н. В. розповіла присутнім про історію виникнення тютюну, вплив куріння на організм люд

Протягом травня

Фахівцями із соціальної роботи районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді надано 125 послуг. З них: 46 - інформаційних;42 - соціально - педагогічних; 30 - соціально - економічних; 7 - психологічних.Крім того з батьками проведено бесіди щодо необхідності оздоровлення дітей влітку.

У загальноосвітніх навчальних закладах району проведено державну атестацію учнів 11 - их класів. Всього у 2013-2014 році навчальному році випускається 105 учнів одинадцятого класу , із них — 4 випускники претендують на золоту медаль, 1 — на срібну.

Відділом ЖКГ та РІ райдержадмінстрації здійснювався контроль за станом житлово-комунального господарства району, діяльністю комунальних підприємств по утриманню житлового господарства, проводився розгляд звернень громадян, контроль за проведенням претензійно-позовної роботи, реструктуризація заборгованості.

Розроблено проект розпорядження голови райдержадміністрації від 23 травня 2014 року № 278 “Про організаційну роботу з підготовки господарського комплексута об’єктів соціальної сфери до сталого функціонування в осінньо-зимовий період 2014-2015 років” та розпорядження голови райдержадмінстрації від 29 травня 2014 року “Про визначення Служби автомобільних доріг у Харківській області замовником робіт і одержувачем коштів з будівництва, реконструкції, ремонту та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах району”

Згідно розпорядження голови райдержадмінстрації від 20 березня 2014 року № 174 “Про проведення в районі щорічної Всеукраїнської акції з благоустрою “За чисте довкілля”, проводилась акція з 21 березня по 30 травня 2014 року. До акції залучені підприємства, установи та організації незалежно від форми власності, а також громадяни. Згідно розпорядження голови райдержадміністрації від 22 квітня 2014 року № 236 “Про внесення змін до складу робочої групи щодо утримання територій населених пунктів” з метою забезпечення утримання територій населених пунктів району у належному стані, в рамках проведення Всеукраїнської акції з благоустрою “За чисте довкілля”. Робоча група протягом квітня-травня проводила перевірки виконання вимог щодо утримання у належному стані територій населених пунктів Куп’янського району.

За час проходження Всеукраїнської акції з благоустрою “За чисте довкілля” ліквідовано 45 несанкціонованих сміттєзвалищ (обсяг зібраних побутових відходів на несанкціонованих сміттєзвалищах склав 0,3 тис.м3), прибрана вулична мережа 381,6 км, берега водойм на площі 780 тис.м2, 24 парка, 25 скверів, 42 спортивних майданчика, 36 кладовищ, 52 братські могили та меморіальні комплекси. В Всеукраїнській акції “За чисте довкілля” прийняли участь: 203 підприємства, 42 громадські організації, 7,069 тис.чол., в тому числі 0,623 тис.чол. студенської та учнівської молоді.

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури працював над реалізацією діючих програм.

Щотижнево проводились оперативні наради з керівниками комунальних підприємств району, керівниками організацій району, що надають житлово-комунальні послуги в сприянні органам місцевого самоврядування у вирішенні питань організації обслуговування населення підприємствами житлово-комунального господарства, організаційно-методичне забезпечення їх діяльності, виконання ремонтно-будівельних робіт та робіт з реконструкції, а також по вивченню вимог нормативно-правових актів з питань житлово-комунального господарства.

Щотижнево відділом житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації під головуванням заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д. проводились наради по підготовці до зими. Основне питання стан готовності підприємств, установ, організацій житлово-комунального господарства, паливно-енергетичного комплексу та об’єктів соціальної сфери району до роботи в осінньо-зимовий період 2014-2015 років. Структурні підрозділи райдержадміністрації та керівники комунальних підприємств, виконкоми сільських рад надали затверджені плани-заходи по підготовці до зими. Відділом здійснювався щоденний моніторинг рівня розрахунків по всім енергоносіям.

Сектором контролю апарату райдержадміністрації було зареєстровано 133 документи з них: 105 листів органів влади обласного та місцевого рівня, 19 розпоряджень та 6 доручень голови облдержадміністрації, 3 рішення обласної ради. Взято на контроль 73 документи. На виконання контрольних документів виконавцям було надіслано 175 завдань, з них 109 завдань із циклами. Також сектором контролю апарату райдержадміністрації здійснювався контроль за своєчасністю та якістю виконання 106 документів, що перебували на контролі в травні 2014 року, знято з контролю 150 завдань та 49 документів.

Спеціалістами сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації постійно проводить заходи щодо забезпечення охорони громадського порядку на час проведення призову, проводить інформування керівництва райдержадміністрації про хід проведення призову та координацію заходів по виконанню розпорядження з працівниками Куп’янсько-Шевченківсько-Дворічанського об’єднаного районного військового комісаріату. Весняно - літній призов проходить у чіткій відповідності до виконання планових завдань. Суттєвих недоліків та зауважень в ході призовної кампанії не виявлено.

Фахівцями управління економіки проводився щоденний моніторинг стану цін на споживчому ринку району на основні продукти харчування, хліб, хлібобулочні вироби та нафтопродукти. Протягом звітного періоду підвищились ціни такі продукти харчування як: борошно пшеничне в/с — на 5,3%, макаронні вироби з борошна вищого ґатунку — на 25%, крупу манну — на 5%, рис — на 7,9% та цукор-пісок — 3,7%. Також протягом тижня знизилась ціна на дизельне паливо з 15,00 грн. до 14,80 грн. за 1 л (або 1,3%). Ціни на хліб, хлібобулочні вироби та бензин марок А-92, А-95 залишилися стабільними.

В загальноосвітніх навчальних закладах району проведено державна підсумкова атестація учнів 11- их класів загальноосвітніх навчальних закладів Куп’янського району. Всього у 2013/2014 навчальному році із школи випускається 105 одинадцятикласників, із них 4 претендують на нагородження золотою медаллю, 1 – срібною медаллю. 23.05.2014 відбулася державна підсумкова атестація учнів 11-их класів району з української мови (переказ), 27.05.2014 - з математики (8 ЗНЗ, 70 учнів), української літератури (1ЗНЗ, 13 учнів), історії України (2 ЗНЗ, 11 учнів), біології (2 ЗНЗ, 13 учнів).

Службою у справах дітей проведено 2 засідання Комісії з питань захисту прав дитини, 2 перевірки організації профілактично-виховної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах району. Проведено 4 спільних профілактичних рейдів, ініційовано притягнення до відповідальності двох батьків за нехтування батьківськими обов’язками щодо виховання та утримання дітей. Начальником служби прийнято 30 відвідувачів, яким надана практична та консультаційна допомога.

Спеціалістами відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення, реабілітації та обслуговування інвалідів управління праці та соціального захисту населення видано 11 направлень на забезпечення протезно – ортопедичними виробами та 8 засобів пересування та реабілітації, направлено на санаторно – курортне лікування 1 інваліда загального захворювання. До Централізованого банку даних з проблем інвалідності внесено 46 індивідуальні програми реабілітації інвалідів.

Загальним відділом за звітний період підготовлено та направлено до юридичного та організаційного відділів апарату облдержадміністрації реєстр та копії розпоряджень голови адміністрації, прийнятих протягом квітня місяця 2014 року (копії розпоряджень №№ 198-241).

На виконання Закону України „Про звернення громадян” здійснювались організаційно-технічні заходи щодо організації особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, обліку письмових звернень. За звітний період в Куп’янській райдержадміністрації було зареєстровано 25 звернень громадян, з них 1 колективне звернення. Зареєстровані звернення громадян надійшли з таких джерел: загальний відділ (особистий прийом) — 13; особистий прийом керівництвом райдержадміністрації – 9; облдержадміністрація — 3. В більшій кількості звернень, які зареєстровані в квітні 2014 року порушувалися питання соціального захисту — 14 звернень, комунального господарства — 7 звернень, аграрної політики і земельних відносин — 2 звернення, транспорту і зв'язку — 1 звернення, освіти — 1 звернення. Для розгляду та вирішення питань, порушених у зверненнях, направлено до управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації (Польоха О.І.) 13 звернень громадян, з питання надання матеріальної допомоги та інших виплат, для вирішення в межах чинного законодавства та інформування заявника.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» організовано особисті прийоми громадян керівництвом адміністрації згідно з затвердженим графіком.

Протягом травня 2014 року проведено 3 особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації, з них 1 виїзний в с.Ягідне. Під час проведення особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації звернулося 6 громадян, порушені питання були взяті на контроль або були надані роз'яснення. Заступником голови районної державної адміністрації проведено 2 особистих прийоми, з них 1 виїзний в с.Смородьківка. Під час проведення особистих прийомів заступником голови райдержадміністрації звернулося 3 громадян, на звернення надані роз’яснення, всі питання прийняті до відома для керівництва в роботі.

28 травня 2014 року проведено засідання постійно діючої комісії райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян (протокол № 5).

Спеціалістами відділу здійснювалось опрацювання вхідної кореспонденції, прийом та відправка електронної пошти, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, опрацьовано 71 вхідних документів та 267 вихідних, організовувалась доставка документів за призначенням і ведення «Розносної книги».

Здійснювалася реєстрація та опрацювання запитів на інформацію, контроль за дотриманням строків виконання та підготовка відповідей. За звітний період зареєстровано 2 запита на інформацію.

Підготовлено і надано до відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю та у справах преси і інформації інформацію для розміщення на сайті райдержадміністрації, щодо виїзних та особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації (після опрацювання — протягом 1-2 днів з дня прийому), інформацію про кількість та тематику запитів на інформацію, які надійшли до райдержадміністрації (щотижня).

Відділом масових комунікацій апарату райдержадміністрації здійснювався щотижневий аналіз публікацій в засобах масової інформації щодо роботи райдержадміністрації та сільських рад. Всього на сторінках міськрайонної газети „Вісник Куп’янщини”, газет ,„Наш город”, „Франт”, “Десятка+” розміщено 23 інформації про діяльність райдержадміністрації. При здійсненні аналізу щодо критичних виступів на адресу райдержадміністрації не виявлено.

Щотижня проводився аналіз публікацій в засобах масової інформації щодо роботи сільських рад.

Організовано оголошення на “Класному радіо” 5 інформаційних повідомлення про діяльність райдержадміністрації та районні події.

На каналі КТБ відбувся показ 6 інформаційних репортажів, виступів працівників РДА та матеріалів про діяльність райдержадміністрації.

17 травня на каналі ОТБ відбувся показ телепередачі “Рідний край” про святкування 9 травня 2014 року у с. Петропавлівка за участю голови райдержадміністрації М.Ситника.

Щотижня відповідно з пропозиціями управлінь і відділів райдержадміністрації складалися плани на тиждень та готувалася інформація про виконання плану районної державної адміністрації за тиждень, з наступним її розміщенням на веб-сайті.

Проводилось уточнення інформації про наявність осередків політичних партій та громадських організацій у районі. Постійно надавалася консультативно-методична допомога діючим політичним партіям та громадським організаціям.

Проводилась робота щодо забезпечення взаємодії структурних підрозділів райдержадміністрації та ЗМІ по формуванню громадської думки, спрямованої на виконання Законів України, Указів Президента України, Постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій.

Надавалась практична та методична допомога структурним підрозділам райдержадміністрації та сільських рад з питань забезпечення доступу до публічної інформації та розміщення матеріалів на сайті райдержадміністрації .

Відділом організаційно-кадрової роботи відділом видано 34 проекти розпоряджень голови райдержадміністрації.

Спеціалістами відділу здійснено організаційні заходи щодо проведення урочистостей з нагоди святкування Дня Перемоги 9 травня на території району за участю керівництва районної державної адміністрації.

Спеціалісти відділу брали участь в заходах з питань проведення позачергових виборів Президента України 25 травня 2014 року, а саме: здійснено об’їзд виборчих дільниць на території сільських рад району з метою виявлення рівня матеріально - технічного забезпечення дільничних виборчих дільниць. 16 травня 2014 року проведено навчання з керівниками установ та організацій, задіяних в проведенні виборчої кампанії. На нараді були розглянуто питання:

1. Про стан матеріально-технічного забезпечення виборчих дільниць

2. Про стан здійснення заходів з підготовки і проведення позачергових виборів Президента України 25 травня 2014 року.

3. Про забезпечення охорони громадського порядку в день голосування на позачергових виборах Президента України 25 травня 2014 року та дні встановлення результатів виборів.

Вивчено питання та поінформовано відділ кадрової роботи облдержадміністрації з таких питань: про наявність вакантних посад державних службовців в районній державній адміністрації, надано інформацію щодо проведення в райдерж­адміністрації І туру щорічного Всеукраїнського конкурсу “Кращий державний службовець”.

До організаційного відділу обласної державної адміністрації постійно надавалася інформація щодо планів основних заходів райдержадміністрації на тиждень та звіти щодо виконання вищезгаданих планів. Розроблено графік чергування керівництва в святкові та вихідні дні в травні 2014 року.

До Головного управління державної служби України в Харківській області направлено списки вакантних посад державних службовців, інформацію щодо працевлаштування, звільнення чи переведення на інше місце роботи випускників, які навчались за державним замовленням.

Протягом місяця відділом постійно надавалася практична та методична допомога працівникам виконкомів сільських рад, управлінь та відділів райдержадміністрації з кадрових питань та з питань, що стосуються функціональних обов'язків відділу.

Проаналізовано та узагальнено інформацію управлінь та відділів райдержадміністрації щодо виконання планів роботи за квітень 2014 року. Підготовлено інформацію про виконання плану роботи відділу організаційно-кадрової роботи за аналогічний період. До 20 числа опрацьовувалися пропозиції відділів, управлінь, на підставі чого складено план основних заходів, які проводитимуться райдержадміністрацією в червні 2014 року.

Підготовлені і направлені до засобів масової інформації тексти поздоровлень жителів міста і району з нагоди професійних і державних свят головою райдержадміністрації та головою районної ради.

 

Керівник апарату

райдержадміністрації                                                                                         О.Панікар

Тугумова, 5-55-66

Переглядів: 30
Дата публікації: 16:25 15.07.2014
Версія для слабо- зорих