Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
19.01.2018
день - Спортивні змагання на відділеннях районної ДЮСШ, присвячені Дню Соборності України Спортивні змагання на відділеннях районної ДЮСШ, присвячені Дню Соборності України Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:19.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні зали ЗОШ району
08:00 - Виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 08:00 Місце проведення:с.Смородьківка
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо стану озимих культур та особливості їх перезимівлі Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо стану озимих культур та особливості їх перезимівлі Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
11:00 - Патріотична година «Соборна Україна – навіки єдина» Патріотична година «Соборна Україна – навіки єдина» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 11:00 Місце проведення:Міський терцентр
20.01.2018
10:00 - Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди
21.01.2018
10:00 - Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (І тур) Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (І тур) Організатор:Відділ освіти Час проведення:21.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Докладніше
Пошук
Посилання





 














Консультативно-дорадчі органи | Колегія райдержадміністрації | Поточна діяльність | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 2014 рік | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 30 липня 2014 року | Витяг з протоколу № 6 спільного засідання колегії Куп'янської райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району "Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації у І півріччі 2014 року"
Витяг з протоколу № 6 спільного засідання колегії Куп'янської райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району "Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації у І півріччі 2014 року"

Куп’янська районна державна адміністрація

 

ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ № 6

спільного засідання колегії

Куп'янської районної державної адміністрації

та адміністративно-господарського активу району

 

IIІ. СЛУХАЛИ: Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації у І півріччі 2014 року.

ВИРІШИЛИ:Проаналізувавши та обговоривши стан роботи із зверненнями громадян, колегія районної державної адміністрації та адміністративно-господарський актив району відмічають, що відповідно до вимог чинного законодавства, районною державною адміністрацією, ії структурними підрозділами в І півріччі 2014 року робота із зверненнями громадян забезпечувалася за всіма напрямками та знаходилася під особистим контролем голови районної державної адміністрації.

Діловодство по роботі із зверненнями громадян здійснювалося у відповідності з Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян, при реєстрації звернень громадян застосовувався Класифікатор звернень громадян на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858. Щомісяця з урахуванням кількості звернень з початку року, проводився аналіз та узагальнення причин заяв і скарг громадян, окремих проблем, які порушуються у зверненнях до органів виконавчої влади і місцевого самоврядування. Постійно проводилися організаційно-технічні заходи щодо проведення особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації.

Засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян проводилися за встановленим графіком.

За звітний період до Куп’янської райдержадміністрації надійшло та зареєстровано 149 звернень громадян, з них 8 колективних. В порівнянні з 2013 роком загальна кількість звернень збільшилась (26,3 %). В більшій кількості звернень, які зареєстровані за звітний період, порушувалися питання соціального захисту (40,2 %), аграрної політики і земельних відносин ( 31,5 %), питання комунального господарства (17,4 %). Ці питання залишаються актуальними. В меншій кількості в звітному періоді порушувалися питання житлової політики, освіти, транспорту і зв'язку, праці і заробітної плати, діяльності органів місцевого самоврядування, охорони здоров'я.

Особлива увага в районній державній адміністрації приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері, інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

У першому півріччі 2014 року надано матеріальну допомогу 53 заявникам на суму 14 тис.грн.

Розгляд листів інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно звання “Мати-героїня”, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, а також особисти прийом громадян зазначеної категорії здійснюється особисто головою районної державної адміністрації.

Розпорядженням голови райдержадміністрації від 20 липня 2012 року № 391, зареєстрованим в міськрайонному управлінні юстиції 02 серпня 2012 року за № 6/122, затверджено новий Порядок проведення особистого прийому громадян посадовими особами райдержадміністрації. Розпорядженням голови райдержадміністрації від 15 травня 2014 року № 256 затверджено графік проведення особистих, в тому числі виїзних, прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації. Протягом першого півріччя 2014 року, відповідно до графіка, головою райдержадміністрації проведено 14 особистих прийомів громадян, в тому числі 11 виїзних прийомів у населених пунктах району. Під час проведення особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації звернулося 32 громадянина, на порушені питання надані роз’яснення або вони залишені на контролі для більш детального розгляду та вирішення цих питань в межах чинного законодавства.

Заступниками голови райдержадміністрації проведено 42 особистих прийомів громадян, з них 24 виїзних. Звернулося 57 громадян, на звернення громадян надані роз’яснення, всі питання прийняті до відома для керівництва в роботі.

В районній державній адміністрації 19 лютого 2014 року проведено спільне засідання колегії та адміністративно-господарського активу району, на якому розглядалося питання “Про підсумки роботи із зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації за 2013 рік”. Видано та доведено до всіх структурних підрозділів райдержадміністрації і органів місцевого самоврядування району розпорядження голови райдержадміністрації від 21 лютого 2014 року № 114 “Про підсумки роботи із зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації за 2013 рік”.

На апаратній нараді у голови районної державної адміністрації, яка відбулася 07 квітня 2014 року, заслухане питання “Про стан організації роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації за підсумками І кварталу 2014 року”.

Протягом звітного періоду в районній державній адміністрації вживалися заходи на безумовне виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” щодо недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих відповідей, із порушенням установлених законодавством термінів, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам. У І півріччі 2014 року порушень терміну розгляду звернень громадян в районній державній адміністрації не допущено.

Створено умови для участі заявників у перевірці поданих ними звернень, можливості знайомитися з матеріалами перевірок.

В районній державній адміністрації за окремим графіком, у разі потреби і в інші дні, надавалася безкоштовна правова допомога громадянам працівниками юридичного відділу апарату районної державної адміністрації.

З метою роз'яснення найбільш актуальних питань, що порушують громадяни у своїх зверненнях, керівництвом районної державної адміністрації, начальниками управління праці та соціального захисту населення та управління економіки районної державної адміністрації згідно з планом щомісяця проводився “Прямий телефонний зв'язок”.

Щомісяця в районній газеті “Вісник Куп'янщини” висвітлювалася інформація щодо запланованих особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації. В газеті “Вісник Куп'янщини” (№ 16 від 17 квітня 2014 року) висвітлено інформацію щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до Куп'янської районної державної адміністрації за І квартал 2014 року.

В звітному періоді здійснені перевірки щодо організації роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації: управлінні праці та соціального захисту населення, службі у справах дітей. Основні недоліки: ведення діловодства із зверненнями громадян не зовсім відповідає вимогам Інструкції з діловодства із зверненнями громадян, інформаційний стенд потребує оновлення та додаткової інформації для громадян.

За звітний період здійснені комплексні перевірки виконкомів Сеньківської, Петрівської, Моначинівської, Просянської, Піщанської сільських рад щодо виконання ними делегованих повноважень органів виконавчої влади, під час яких зокрема вивчався стан роботи із зверненнями громадян.

Матеріали перевірок доводилися до відома керівників органів, які перевірялися, з пропозиціями щодо усунення виявлених недоліків. Установлено зворотній зв'язок, керівники доповідали голові райдержадміністрації про заходи щодо поліпшення роботи із зверненнями громадян.

В районній державній адміністрації приділяється значна увага підвищенню якості роботи із зверненнями громадян шляхом проведення тематичних семінарів та навчань для відповідальних працівників структурних підрозділів районної державної адміністрації та виконкомів сільських рад.

З метою підвищення ефективності роботи щодо розгляду звернень проведено 3 семінари-навчання (06 березня 2014 року, 20 березня 2014 року та 19 червня 2014 року). для працівників апарату районної державної адміністрації та керівників управлінь та відділів райдержадміністрації, а також з особами, зарахованими до кадрового резерву на посади державних службовців.

Робота із зверненнями громадян в районній державній адміністрації проводиться на належному рівні та відповідно до вимог чинного законодавства.

Враховуючи актуальність роботи із зверненнями громадян, колегія районної державної адміністрації та адміністративно-господарський актив району вважають за необхідне рекомендувати:

 

1. Заступникам голови районної державної адміністрації, керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації:

1.1. Тримати на контролі безумовне дотримання державними службовцями вимог Конституції України та Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” шляхом:

   недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей на звернення громадян, із порушенням термінів, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам;

   викорінення практики визнання заяв чи скарг необґрунтованими без роз'яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень;

   створення умов для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надання можливості знайомитися з матеріалами перевірок відповідних звернень;

   з'ясування причин, що породжують повторні звернення громадян, систематичного аналізу випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень;

   посилення контролю за ходом розгляду звернень громадян у підвідомчих структурних підрозділах;

   поновлення прав і свобод громадян, порушених унаслідок недодержання

   вимог законодавства про звернення громадян, притягнення винних осіб у встановленому порядку до відповідальності за неналежне виконання службових обов'язків щодо розгляду звернень громадян.

1.2. Забезпечити безумовне дотримання графіків особистого прийому громадян, у тому числі виїзних, та надання письмових відповідей на звернення,

отримані на особистому прийомі громадян.

 

2. Керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації:

2.1. Вжити заходів щодо забезпечення дотримання вимог Інструкції з діловодства із зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348, а також застосування Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858.

2.2. Забезпечити інформування населення району щодо графіків особистого прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації та в структурних підрозділах районної державної адміністрації, змісту Закону України “Про звернення громадян” шляхом розміщення на інформаційних стендах.

 

3. Запропонувати органам місцевого самоврядування району вжити аналогічних заходів.

 

4. Керівнику апарату районної державної адміністрації Панікар О.О. тримати на постійному контролі проведення виїзних засідань постійно діючої комісії районної державної адміністрації з питань розгляду звернень громадян.

 

5. Начальнику загального відділу апарату районної державної адміністрації Єрмолаєнко А.С.

5.1. Тримати на постійному контролі забезпечення інформування населення району щодо роботи із зверненнями громадян шляхом щомісячного висвітлення у засобах масової інформації графіків особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації, опублікування на сторінках міськрайонної газети “Вісник Куп'янщини” аналізу роботи районної державної адміністрації із зверненнями громадян.

5.2. Підготувати проект розпорядження голови районної державної адміністрації з зазначеного питання.

 

(прийнято одноголосно)

 

 

Голова районної державної

адміністрації, голова колегії                                                                                    М.Ситник

 

 

Тугумова

Єрмолаєнко

Переглядів: 4
Дата публікації: 10:00 31.07.2014
Версія для слабо- зорих