Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Міжрегіональне управління НАДС у Харківській та Сумській областях інформує
Анонс подій
25.04.2018
08:00 - Виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:25.04.2018 08:00 Місце проведення:с.Кучерівка
09:00 - Книжкова виставка «І все перекреслив урановий атом» Книжкова виставка «І все перекреслив урановий атом» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:25.04.2018 09:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
10:00 - Регіональний турнір з міні-футболу "Весняні ластівки" серед дівчат вихованців районної ДЮСШ с. Петропавлівка Купянського району та Новоомиколаївської ЗОШ Шевченківського району. Регіональний турнір з міні-футболу "Весняні ластівки" серед дівчат вихованців районної ДЮСШ с. Петропавлівка Купянського району та Новоомиколаївської ЗОШ Шевченківського району. Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:25.04.2018 10:00 Місце проведення:Спортивна зала Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст.
10:00 - Спільний рейд з метою проведення профілактичної роботи з попередження травмування та загибелі дітей Спільний рейд з метою проведення профілактичної роботи з попередження травмування та загибелі дітей Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:25.04.2018 10:00 Місце проведення:Територія району
10:00 - Участь в обласних змаганнях з легкоатлетичного чотирьохборства Участь в обласних змаганнях з легкоатлетичного чотирьохборства Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:25.04.2018 10:00 Місце проведення:м. Чугуїв
13:00 - Сходи громадян с.Лісна Стінка Сходи громадян с.Лісна Стінка Організатор:Керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О Час проведення:25.04.2018 13:00 Місце проведення:Лісностінківська ЗОШ І-ІІІ ст.
14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.04.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
15:00 - Сходи громадян с.Пристін Сходи громадян с.Пристін Організатор:Керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О Час проведення:25.04.2018 15:00 Місце проведення:Пристінський сільський клуб
26.04.2018
день - Участь збірної команди Куп'янського району в ІІ етапі змагань обласної Спартакіади серед допризовної молоді між районами та містами обласного значення Харківської області Участь збірної команди Куп'янського району в ІІ етапі змагань обласної Спартакіади серед допризовної молоді між районами та містами обласного значення Харківської області Організатор:Сектор у справах молоді та спорту Час проведення:26.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:м.Харків спортивний комплекс "Зірка", університету Повітряних Сил ім.Івана Кожедуба
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.04.2018 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.04.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
10:00 - Урочистий мітинг-реквієм до річниці Чорнобильської трагедії. Урочистий мітинг-реквієм до річниці Чорнобильської трагедії. Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:26.04.2018 10:00 Місце проведення:м.Куп'янськ біля пам'ятника
10:00 - Перший цикл моніторингових досліджень стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи Перший цикл моніторингових досліджень стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.04.2018 10:00 Місце проведення:Новоосинівська ЗОШ І-ІІ ст., Подолянська ЗОШ І-ІІІ ст.
11:00 - Година пам`яті «Дзвенить у душах українців Чорнобиля гіркий полин» Година пам`яті «Дзвенить у душах українців Чорнобиля гіркий полин» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:26.04.2018 11:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
13:00 - Вивчення стану виховної роботи щодо профілактики правопорушень та злочинів в ЗОШ району Вивчення стану виховної роботи щодо профілактики правопорушень та злочинів в ЗОШ району Організатор:Служба у справах дітей Час проведення:26.04.2018 13:00 Місце проведення:ЗОШ району
27.04.2018
08:00 - Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:27.04.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
08:30 - Апаратна нарада відділу освіти Апаратна нарада відділу освіти Організатор:Відділ освіти Час проведення:27.04.2018 08:30 Місце проведення:Відділ освіти
09:00 - Засідання робочої групи з питань легалізації робочих місць Засідання робочої групи з питань легалізації робочих місць Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.04.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Перевірка виконкому Нечволодівської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Перевірка виконкому Нечволодівської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Організатор:Керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О Час проведення:27.04.2018 09:00 Місце проведення:Нечволодівська сільська рада
09:00 - Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Організатор:Відділ освіти Час проведення:27.04.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
10:00 - Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питання підсумків роботи галузі тваринництва за квітень 2018 року Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питання підсумків роботи галузі тваринництва за квітень 2018 року Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:27.04.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
10:00 - Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад
на тему: "Виконання бюджету за І квартал 2018 року"
Організатор:Фінансове управління Куп'янської РДА Час проведення:27.04.2018 10:00 Місце проведення:м.Куп'янськ, вул. Садова, 52

10:00 - Чергове засідання районної комісії з питань ТЕБ та НС Чергове засідання районної комісії з питань ТЕБ та НС Організатор:Відділ містобудування, архітектури та цивільного захисту райдержадміністрації Час проведення:27.04.2018 10:00 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.
Докладніше
Пошук
Посилання





 














Консультативно-дорадчі органи | Колегія райдержадміністрації | Поточна діяльність | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 2014 рік | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 20 серпня 2014 року | Витяг з протоколу № 7 спільного засідання колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району"Про хід виконання Програми підтримки розвитку малого та середнього підприємництва та Програми розвитку сфери побутового обслуговува
Витяг з протоколу № 7 спільного засідання колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району"Про хід виконання Програми підтримки розвитку малого та середнього підприємництва та Програми розвитку сфери побутового обслуговува

 

Куп’янська районна державна адміністрація

 

ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ № 7

спільного засідання колегії

Куп'янської районної державної адміністрації

та адміністративно-господарського активу району

 

ІI. СЛУХАЛИ: Про хід виконання Програми підтримки розвитку малого та середнього підприємництва в Куп'янському районі та Програми розвитку сфери побутового обслуговування населення в Куп'янському районі.

ВИРІШИЛИ: Заслухавши та обговоривши підсумки виконання Програми підтримки розвитку малого і середнього підприємництва в Куп’янському районі та Програми розвитку сфери побутового обслуговування населення в Куп'я­нському районі за 2013 рік та січень-липень 2014 року, колегія районної державної адміністрації та адміністративно-господарського активу району відмічають, що робота районної державної адміністрації була спрямована на реалізацію заходів щодо забезпечення виконання вищезазначених Програм, передбачених Указами Президента України, постановами Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, спрямованих на створення сприятливих умов для розвитку підприємницької діяльності та побутового обслуговування населення.

У звітному періоді мале та середнє підприємництво демонструвало як зростання, так і падіння кількісних показників його розвитку через вплив світової фінансово-економічної кризи та значні зміни законодавства.

Так, станом на 01 серпня 2014 року в реєстрі фізичних осіб-підприємців району знаходиться 963 особи.

Кількість малих підприємств у 2013 році становила 76 одиниць. В розрахунку на 10 тисяч осіб наявного населення кількість малих підприємств у 2013 році становить 30 одиниць, що на 15,4 % більше, ніж у 2012 та 2011 роках.

Кількість зайнятих працівників на малих підприємствах району станом на 01 січня 2014 року становить 547 осіб, що складає 33,7 % від загальної кількості зайнятих на підприємствах району. Проти 2012 року даний показник зменшився на 46 осіб (або на 8,4 %), а проти 2011 року — збільшився на 2 особи (або на 0,4 %). Кількість найманих працівників на малих підприємствах району у 2013 році склала 499 осіб, що на 54 особи (або на 9,8 %) менше, ніж у 2012 році та на 45 осіб (або на 8,3 %) менше, ніж у 2011 році.

Обсяг реалізованої продукції (товарів, послуг) малими підприємствами району у 2013 році зменшився на 8,7 % в порівнянні з минулим роком і становить 190,0 млн. грн. проти 208,2 млн. грн. у 2012 році. Також спостерігається незначне зменшення частки малих підприємств в загальному обсязі реалізованої продукції (товарів, послуг). Так, вищезазначений показник зменшився з 56,5 % у 2012 році до 53,8 % у 2013 році.

За даними Куп'янської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Харківській області надходження до бюджетів усіх рівнів, сплачених суб’єктами малого бізнесу м. Куп'я­нська та Куп'янського району станом на 01 липня 2014 року становлять майже 11,5 млн. грн (станом на 01 січня 2014 року — 28,0 млн. грн.), з них фактичні надходження, сплачені суб'єктами малого бізнесу, складають 11,0 млн. грн. (юридичні особи — 9,6 млн. грн., фізичні особи — 1,4 млн. грн.). Частка надходжень від діяльності малого та середнього підприємництва до бюджетів всіх рівнів станом на 01 липня 2014 року становить 95,8 % (станом на 01 січня 2014 року — 95,4 %).

Кількість фізичних осіб-підприємців, які здійснюють діяльність на території району та працюють за спрощеною системою оподаткування, станом на 01 липня 2014 року становить 330 осіб, що на 5,7 % (або 20 осіб) менше, ніж у відповідному періоді минулого року.

З метою соціальної підтримки незайнятих осіб, розвитку їх підприємницької діяльності міськрайонний центр зайнятості організовує професійне навчання безробітних за професіями, що дозволяють відкрити власну справу. Так, протягом січня-липня 2014 року 126 чол., що проживають в Куп'янському районі, було направлено на профнавчання за професіями, зорієнтованими на підприємницьку діяльність, малий бізнес, самозайнятість та такими, що користуються попитом на ринку праці; 300 чол. брали участь в оплачуваних громадських роботах; 7 безробітних отримали фінансову допомогу для зайняття підприємницькою діяльністю за рахунок коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття; на нові робочі місця із здійсненням компенсації витрат роботодавцю у розмірі єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування працевлаштовано 6 осіб.

Підприємницький потенціал дав можливість створення нових додаткових робочих місць. Так, станом на 01 серпня 2014 року в районі створено 163 нових робочих місця, що становить 58,2 % від річного завдання. Із загальної кількості створених місць: 49 місць для працівників у юридичних осіб, 94 - для працівників у фізичних осіб-підприємців, зареєстровано 20 суб'єктів підприємницької діяльності-фізичних осіб.

Підводячи підсумки виконання Програми розвитку сфери побутового обслуговування населення в Куп'я­нському районі на 2011-2015 роки можна стверджувати, що сфера побутових послуг району продовжує розвиватися. Так, за статистичними даними на підприємствах Куп'янського району, основним видом діяльності яких є надання послуг, обсяг реалізованих послуг за січень — травень 2014 року склав 1596 тис. грн., що на 16,6 тис. грн. більше, ніж у відповідному періоді минулого року. Населенню району реалізовано послуг на 259,1 тис.грн., що складає 16,2 % від загального обсягу по району та на 228,8 тис. грн. більше, ніж у відповідному періоді минулого року.

Станом на 01 серпня 2014 року мережа підприємств побуту збільшилася на дві одиниці, в той же час як з початку року було закрито одне підприємство побутового обслуговування.

Станом на 01 серпня 2014 року кількість об'єктів побутового обслуговування склала 37 одиниць, з яких: 2 - послуги перукарень; 2 - послуги лазень; пошив одягу - 1; ремонт теле-радіоапаратури - 1; ритуальні послуги - 5, ремонт взуття - 1 та інші - 25 (послуги з авторемонту, автоперевезення, ремонт та збір меблів, буріння та обладнання свердловин), що цілком задовольняє попит населення району.

На сьогодні відсутня мережа побутового обслуговування на території 11 сільських рад.

З метою подолання адміністративних бар’єрів, забезпечення безперешкодних умов для державної реєстрації суб’єктів підприємництва, отримання дозволів на відкриття підприємницької діяльності, удосконалення роботи налагоджено роботу державного адміністратора райдержадміністрації.

Протягом січня-липня 2014 року до державного адміністратора звернулося 35 суб'єктів господарювання. Кількість виданих документів дозвільного характеру — 2, кількість наданих консультацій державним адміністратором райдержадміністрації — 33, кількість наданих консультацій місцевими дозвільними органами — 2.

Актуальними проблемами для малого підприємництва залишаються недостатність ресурсного забезпечення, відсутність дешевих банківських кредитів для суб’єктів малого підприємництва, складність та тривалість процесу одержання обов’язкових дозволів і погоджень, неврегульованість на законодавчому рівні орендних відносин в земельних питаннях. В свою чергу, для сфери побутового обслуговування актуальними є проблеми заниження тарифів на побутові послуги в порівнянні з містом, надання послуг на дому, а не в спеціалізованих закладах.

З метою вирішення проблемних питань та сприяння подальшому розвитку підприємницької діяльності та побутового обслуговування на території району, колегія районної державної адміністрації та адміністративно-господарський актив району вважають за необхідне рекомендувати:

 

1. Керівникам управлінь та відділів районної державної адміністрації:

1.1. Забезпечити ефективну реалізацію заходів Програми підтримки розвитку малого і середнього підприємництва в Куп’янському районі на 2013-2014 роки та Програми розвитку сфери побутового обслуговування населення в Куп'я­нському районі.

1.2. Вжити заходів щодо підтримки розвитку побутового обслуговування і підприємництва та створення сприятливого клімату для ведення бізнесу в сільській місцевості.

1.3. Вжити заходів щодо залучення суб’єктів малого бізнесу до виконання робіт та послуг за державні кошти.

 

2. Державному адміністратору управління економіки районної державної адміністрації (Лебідь О.Г.) забезпечити ефективну роботу щодо створення безперешкодних умов для отримання дозволів на відкриття підприємницької діяльності.

 

3. Сільським радам Куп'янського району:

3.1. Розробити Програму підтримки розвитку малого і середнього підприємництва та Програму розвитку сфери побутового обслуговування населення на території сільської ради.

3.2. Сприяти відкриттю на території сільської ради підприємств з надання побутових послуг населенню та торговельних закладів в населених пунктах, де вони відсутні.

 

4. Куп’янському міськрайонному центру зайнятості (Коваленко О.В.) сприяти направленню на професійну підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації безробітних, орієнтованих на мале підприємництво та побутове обслуговування населення.

 

5. Управлінню економіки районної державної адміністрації (Мироненко Л.М.):

5.1. Продовжити роботу щодо виконання заходів Програми підтримки розвитку малого і середнього підприємництва та Програми розвитку сфери побутового обслуговування населення на території Куп'я­нського району у 2014 році.

5.2. Забезпечити подальший розвиток галузей торгівлі та побутового обслуговування населення на селі.

5.3. Підготувати проект розпорядження голови районної державної адміністрації із зазначених питань.

 

(прийнято одноголосно)

 

 

Голова районної державної

адміністрації, голова колегії                                                                                             М.Ситник

 

 

Кубрак

Єрмолаєнко

Переглядів: 17
Дата публікації: 11:10 22.08.2014
Версія для слабо- зорих