Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
23.02.2018
08:00 - Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:23.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
08:30 - Апаратна нарада відділу освіти Апаратна нарада відділу освіти Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.02.2018 08:30 Місце проведення:Відділ освіти
09:30 - Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.02.2018 09:30 Місце проведення:Відділ освіти
10:00 - Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації
Про стан виконання Урядової програми "Доступні ліки"
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:23.02.2018 10:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

10:00 - Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад
на тему: "Виконання бюджету за 2017 рік"
Організатор:Фінансове управління Куп'янської РДА Час проведення:23.02.2018 10:00 Місце проведення:м.Куп'янськ, вул. Садова, 52

12:00 - Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації
«Реалізація проектів регіонального розвитку у 2018 році»
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:23.02.2018 12:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

25.02.2018
10:00 - Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:25.02.2018 10:00 Місце проведення:Спортивний зал Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст.
26.02.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району, пункт реєстрації м.Харків, ХРЦОЯО
день - Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості»
день - Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні споруди району
день - Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Організатор:ССД Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:каб.ССД
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Контроль за розчисткою доріг від снігу та посипкою ПСС на підвідомчих територіях;
4. Рівень розрахунків за енергоносії;
5. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
6. Планування заходів по поточному та капітальному ремонту доріг по району;
7. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:26.02.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Поточна діяльність | Плани роботи | 2014 рік | Виконання планів роботи районної державної адміністрації за місяць | Звіт про виконання основних заходів Куп’янською райдержадміністрацією в липні 2014 року
Звіт про виконання основних заходів Куп’янською райдержадміністрацією в липні 2014 року

Голові районної

державної адміністрації

Ситнику М.М.

ЗВІТ

про виконання основних заходів

Куп’янською райдержадміністрацією в липні 2014 року

Управліннями і відділами райдержадміністрації проведена певна робота щодо виконання основних заходів в липні 2014 року.

01 липня

- в центральній районній бібліотеці до 210 річчя від дня народження письменниці була оформлена книжкова виставка «Романтичні романи Жорж Санд». Користувачі бібліотеки ознайомилися із біографією та літературною діяльністю письменниці та переглянули романи «Консуэло», «Индиана» та інші.

- Проведено заслуховування посадових осіб Куп’янського ОРВК про хід проведення мобілізаційних заходів в Куп'янському районі.

- Службою у справах дітей з метою соціального захисту дітей надана консультаційна допомога 1 сім'ї (с. Глушківка) щодо оформлення документів для придбання житла дітям; проведена співбесіда з дитиною з метою надання висновку про доцільність усиновлення дитини вітчимом;

- відбувся виїзний прийом громадян головою районної державної адмініст­рації Ситником М.М. в с.Кіндрашівка,звернулось 2 громадян з питань земельних відносин та сільського господарства, порушені питання залишено на контролі.

- Фахівцями юридичного відділу апарату райдержадміністрації первинна безоплатна правової допомога не надавалася в зв'язку з відсутністю звернень громадян.

- Відбувся прийом громадян в громадській приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги в управлінні праці та соціального захисту населення Куп'янської районної державної адміністрації. Звернувся 1 громадянин з питань соціального захисту населення.

- Службою у справах дітей проведена профорієнтаційна робота з 4 дітьми, які перебувають на обліку та у 2014 році закінчують загальноосвітні навчальні заклади. Діти виявили бажання продовжувати навчання у ВПУ № 27.

- В управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації проведена нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питань підсумків роботи галузі тваринництва за червень місяць 2014 року. На нараді виступила начальник відділу тваринництва, економічно-фінансової діяльності та кадрової роботи управління агропромислового розвитку Шевченко Г.М..

- У районному будинку культури відділом було проведено нараду з керівниками комунальних підприємств та сільськими головами району з наступних питань:

1. Створення об'єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ).

2. Виконання заходів підготовки до осінньо-зимового періоду.

3. Реструктуризація заборгованості.

4. Виконання запланованих комунальними підприємствами на 2014 рік заходів з реформування житлово-комунального господарства.

5. Виконання комплексної районної програми охорони навколишнього природного середовища.

 

2 липня

- практичне виконання заходів по переведенню підприємств, установ та організацій до роботи в умовах особливого періоду;

- на базі відділу соціальної реабілітації пенсіонерів в селі Моначинівка був проведений тематичний вечір «В моєму серці слово Кобзаря», присвячений 200 річчю від дня народження Т. Г. Шевченка. Завідуюча читальною залою центральної районної бібліотеки Разенкова Ю. І. розповіла присутнім про кохання в житті поета та цікаві факти його біографії. Для перегляду були представлені фотоматеріали та ілюстрації до творів автора.

- за телефоном управління економіки райдержадміністрації 5-52-91 відбулась “Гаряча лінія” з питань захисту прав споживачів. Скарг не надходило.

03 липня

- проведено заслуховування посадових осіб Куп’янського ОРВК про хід проведення мобілізаційних заходів в Куп'янському районі;

- службою у справах дітей з метою соціального захисту дітей надана практична допомога у зборі документів особі з числа дітей, позбавлених батьківського піклування, яка навчається у вищому навчальному закладі м. Харкова; проведена профілактична робота з матір’ю 3 дітей, жителькою с. Гусинка, яка отримала попередження про неналежне виконання батьківських обов’язків;

- в відділі обслуговування дітей та юнацтва центральної районної бібліотеки оформлена виставка-хобі «Наши руки не для скуки». Вишивка, в`язання, бісероплетіння, поробки із паперу та природнього матеріалу та інше, створене руками маленьких читачів. Всі бажаючі могли переглянути книги, в яких розвивається творчість дитини та даються корисні практичні поради.А саме: «Макраме», «Разноцветные плетеночки», «Поделки из пластелина» та інші;

- начальником управління праці та соціального захисту населення Польохою О.І. проведена "гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 (громадяни не звертались);

- службою у справах дітей спільно з представниками органів місцевого самоврядування проведена робота з сім'ями, які прибули на територію району з інших областей України та проживають у селах. Виявлено 26 сімей, в яких проживає 41 дитина. Умови проживання дітей задовільні. Порушень прав дітей не виявлено, надана необхідна допомога;

- на базі ФГ "Золотий тілець" проведений семінар з керівниками сільгосппідприємств з питань збирання ранніх зернових культур в сільгосппідприємствах. На семінарі виступили: голова Куп'янської райдержадміністрації Ситник М.М., начальник управління агропромислового розвитку Бочарніков М.П., начальник карантинної служби Дегтярьов В.В.,начальник пожежної інспекції Мокренко О. та інші;

- в районному будинку культури проведено семінар-навчання для працівників апарату, керівників управлінь та відділів райдержадміністрації з порядком денним:

1. Порядок підготовки документів для передачі в державний архів.

2. Порядок підготовки проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, які носять нормативно-правовий характер.

3. Забезпечення виконання у структурних підрозділах райдержадміністрації вимог Закону України “Про захист персональних даних”.

4. Обговорення змін до Конституції України щодо децентралізації державної влади.

З інформацією перед присутніми виступили: Дубова О.В., начальник архівного відділу райдержадміністрації, Кошелєва-Скляр О.В., начальник юридичного відділу апарату

райдержадміністрації, Тугумова Т.І., начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації. Присутні отримали відповіді на запитання, які виникають в поточній роботі.

04 липня

- проведено засідання призовної комісії щодо проведення призову на строкову військову службу у травні-липні 2014 року;

- службою у справах дітей спільно з сектором кримінальної міліції у справах дітей та виконкомом Кіндрашівської сільської ради проведено спільний профілактичний рейд з метою соціального захисту дітей на території сіл Кіндрашівка, Тищенківка, Мала Шапківка. Відвідано 3 опікунських сім’ї, в яких проживає 6 дітей, порушень прав дітей не виявлено.Відвідано 3 кризових сім’ї. У 2 сім’ях, де проживає 4 дітей, порушень не виявлено, умови утримання дітей задовільні. В 1 сім’ї з 2 дітьми, яка прибула з м. Куп’янська умови утримання дітей задовільні, але діти знаходяться під наглядом бабусі, мати не повністю виконує батьківські обов’язки. Проведена профілактична робота з батьками та дітьми;

- в центральній районній бібліотеці проведено стажування по веденню та оформленню документації для нового працівника - завідуючої Глушківської сільської бібліотеки-філії.

Проведено роботу щодо збору та надання інформації про діяльність закладів культури у ІІ кварталі 2014 року;

- відбувся виїзний прийом громадян заступником голови райдержадмініст­рації Дроботом А.Д. в с.Кислівка, звернувся 1 громадянин з питання комунального господарства, на порушене питання надано роз'яснення;

- на відпочинок та оздоровлення до позаміського закладу "Лісова казка" Дворічанського району відправлені діти, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки;

- проведено чергове засідання призовної комісії Куп’янського району. Засідання проведено під головуванням заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

На засіданні розглянуті питання:

- контроль за проведенням медичного огляду призовників у лікарні всіма лікарями-спеціалістами згідно Положення про військово-лікарську експертизу та медичний огляд у Збройних Силах України (Наказ Міністра оборони України від 14.08.2008р. №402).

- проведення згідно з вимогами частини третьої статті 38 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» розшук, затримання і доставку до військового комісаріату громадян, які ухиляються від виконання військового обов’язку;

- забезпечення дотримання громадського порядку на призовній дільниці в період проведення відправок молодого поповнення згідно графіка відправок.

- в центральній районній бібліотеці була проведена народознавча година «Горять Купальські вогні» для учасників клубу «Сударушка». Завідуюча читальною залою Разенкова Ю. І. розповіла присутнім про історію свята, повір`я про цвіт папороті, запропонувала переглянути фільм із мережі Інтернет.

05 липня

- в центральній районній бібліотеці представлено інформаційне досьє «Час рятувати планету». Користувачі бібліотеки мають змогу ознайомитися з питаннями охорони навколишнього середовища та переглянути таку літературу: «Сбережемо Землю», «Планета Земля в опасности», Толстоухов В. «Екобезпечний розвиток» та інші, а також до свята Івана Купала, оформлена книжкова виставка «Ой на Івана, ой на Купала». Користувачі бібліотеки дізналися про історію традиційного українського свята, походження назви, ознайомилися із давніми звичаями, обрядами, народними прикметами та переглянули таку літературу: «Українське народознавство», «Звичаї нашого народу», «Під чаром рідної землі» та інші.

07 липня

- в кабінеті голови райдержадміністрації проведено апаратну нараду з порядком денним

1. Про підсумки роботи пришкільних оздоровчих таборів влітку 2014 року.

2. Про стан підготовки закладів культури району до роботи в осінньо-зимовий період 2014-2015 років.

3. Про фінансову підтримку Куп’янської телерадіокомпанії та організацію передплати періодичних видань на ІІ півріччя 2014 року.

4. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами райдержадміністрації.

З інформацією перед присутніми виступили Балабай Валентина Іванівна, заступник начальника відділу освіти районної державної адміністрації, Користіна Ірина Вікторівна, начальник відділу культури і туризму районної державної адміністрації, Кучерявий Віктор Вікторович, завідувач сектору масових комунікацій апарату районної державної адміністрації.

підвів підсумки апаратної наради.

- службою у справах дітей спільно з представниками органів місцевого самоврядування проведена робота з сім'ями, які прибули на територію району з інших областей України та проживають у селах. Виявлено 29 сімей, в яких проживає 43 дитини, з них 2 багатодітні сім’ї та 1 сім’я, в якій проживає підопічна дитина. Умови проживання дітей задовільні. Порушень прав дітей не виявлено, надана необхідна допомога.

- проведено конкурс на заміщення вакантної посади завідувача сектору цивільного захисту райдержадміністрації. За результатами письмового іспиту та співбесіди переможцем визнано Потєхіну Лілію Олександрівну. Вищеназвана особа буде призначена на посаду після проходження спеціальної перевірки.

- в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації проведена нарада з головними економістами сільськогосподарських підприємств з питань впровадження рекомендацій по оплаті праці при збиранні ранніх зернових культур у 2014 році. На нараді виступила заступник начальника управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Водолазська С.А..

- у районному будинку культури проведено нараду з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів, сільськими головами району з наступних питань:

1. Виконання заходів підготовки до осінньо-зимового періоду

2. Вирішення завдань пов’язаних з суспільно-політичною ситуацією в країні.

3. Створення об'єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ).

4. Реструктуризація заборгованості.

5. Виконання запланованих комунальними підприємствами на 2014 рік заходів з реформування житлово-комунального господарства.

08 липня

- . в приміщенні Куп'я­нського міськрайонного управління юстиції взяли участь начальник управління економіки та адміністратори Центру надання адміністративних послуг у семінарі реєстраційної служби Куп'я­нського міськрайонного управління юстиції Харківської області на тему “Державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи, яка має намір стати підприємцем та державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи”.

- відбувся прийом громадян в громадській приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги в управлінні праці та соціального захисту населення Куп'янської районної державної адміністрації. Звернувся 4 громадянина з питань соціального захисту населення.

- службою у справах дітей проведено перевірку умов утримання та виховання дітей в сім’ях опікунів/піклувальників на території с. Петрівка. Відвідано 3 сім’ї, в яких проживає 5 дітей. Умови проживання дітей відповідають загальноприйнятим нормам: 3 дітей з опікунських сімей оздоровлюються з опікунами у сільській місцевості, 2 дітей оздоровлюються у ПЗОВ „Сосновий”; 2 дітей з новоствореної опікунської сім’ї успішно пройшли період адаптації. З опікунами проведена бесіда щодо формування здорового способу життя, загартування та оздоровлення дітей.

09 липня

- службою у справах дітей проведена профілактична робота щодо попередження правопорушень та злочинів з піклувальником та підопічною дитиною, які проживають в с. Курилівка-1 та 2 учнями (ВПУ № 27 та Куп’янського профліцею),що скоїли злочини, які проживають в с. Подоли.

- відділом культури і туризму було надано практичну і методичну допомога завідуючій Глушківської сільської бібліотеки-філії в розстановці бібліотечного фонду, веденню документації та оформленню приміщення бібліотеки.

Проведено роботу з підготовки абітурієнтів для вступу до профільних учбових закладів.

10 липня

- начальником управління праці та соціального захисту населення Польохою О.І. проведена "гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 (громадяни не звертались).

- проведено засідання Комісії з питань захисту прав дитини з питання доцільності влаштування дитини під опіку рідної тітки; здійснено заходи щодо влаштування дитини та підготовлено проект розпорядження голови райдержадміністрації про влаштування дитини, позбавленої батьківського піклування під опіку.

- проведено чергове засідання Ради по роботі з кадрами з порядком денним

1. Про результати проведення І туру Всеукраїнського конкурсу „Кращий державний службовець”;

2. Про результати роботи органів виконавчої влади щодо добору кандидатів на навчання до Харківського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України та магістратури державної служби Харківського національного економічного університету;

3. Про стан виконання Указів Президента України від 16.04.2010 № 542/2010 “Про деякі питання забезпечення здійснення повноважень місцевими державними організаціями” та від 24.05.2013 № 307/2013 “Про заходи щодо забезпечення здійснення місцевими державними адміністраціями виконавчої влади на відповідній території”.

З інформацією перед присутніми виступили; Пупкова Я.В., головний спеціаліст відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації, ТугумоваТ.І., начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації. На засіданні ради було винесено рішення щодо вишукування можливостей в управліннях та відділах райдержадміністрації щодо направлення на навчання державних службовців до Харківського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України та магістратури державної служби Харківського національного економічного університету.

11 липня

- було проведено "Прямий зв'язок" голови районної державної адміністрації Ситника М.М. з населенням району за телефоном 5-52-45. Громадяни не звертались.

14 липня

- проведено заслуховування посадових осіб Куп’янського ОРВК про хід проведення мобілізаційних заходів в Куп'янському районі.

- проведено засідання Комісії з питань захисту прав дитини щодо затвердження індивідуальних планів соціального захисту 2 дітей, які поставлені на облік служби у справах дітей як такі, що проживають в сім’ї, яка перебуває у складних життєвих обставинах.

- відбувся особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М.,звернулось 3 громадян із земельних питань та питань соціального захисту, порушені питання залишені на контролі.

- проведено конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації. За результатами письмового іспиту та співбесіди, рішенням конкурсної комісії переможця не визначено. Конкурс буде оголошено повторно.

- в кабінеті голови райдержадміністрації проведено апаратну нараду з порядком денним:

1. Про стан погашення заробітної плати педагогічним працівникам району.

2. Про хід підготовки навчальних закладів району до нового 2014-2015 навчального року.

3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами райдержадміністрації.

З інформацією перед присутніми виступили:Жадановська Тетяна Валентинівна начальник відділу освіти районної державної адміністрації, Потапова Алла Сергіївна, начальник фінансового управління районної державної адміністрації, Кучерявий Віктор Вікторович, завідувач сектору масових комунікацій апарату районної державної адміністрації. Ситник Микола Миколайович, голова районної державної адміністрації, підвів підсумки апаратної наради.

- службою у справах дітей надано практичну допомогу опікуну новоствореної опікунської сім’ї щодо оформлення отримання дитиною усіх пільг, передбачених чинним законодавством України.

- у районному будинку культури проведено нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів, сільськими головами району.

15 липня

- проведено роботу з керівниками підприємств, установ і організацій району, керівниками органів місцевого самоврядування, щодо аналізу надання звітних та інших документів з питань мобілізаційної підготовки.

- відбувся виїзний прийом громадян головою районної державної адмініст­рації Ситником М.М. в с.Болдирівка, звернулось 2 громадян, на порушені питання були надані роз'яснення.

- відбувся прийом громадян в громадській приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги в управлінні праці та соціального захисту населення Куп'янської районної державної адміністрації. Звернувся 1 громадянин з питань соціального захисту населення.

- в ПЗОВ "Сосновий" проведено Спартакіаду з міні-футболу, тенісу настільного, шахів, шашок, легкої атлетики, яка пройшла під патронатом Президента Громадської спілки "Соціальний Рух Поваги" Народного депутату України Остапчука Віктора Миколайовича. Відкрили Спартакіаду заступник голови райдержадміністрації Дробот Анатолій Данилович, помічник - консультант Народного депутату Куліковська Ганна. Символічний Олімпійський вогонь Спартакіади святково проніс Чемпіон Європи серед юнаків з легкої атлетики, член збірної команди України, відпочиваючий в Сосновому Неофуна Альберт. Змагання пройшли в теплій, дружній отмасфері взаємної підтримки та вболівання. Переможцям Спартакіади (перший загін) було вручено грамоти Народного депутата України, футболки, значки з емблемою "Соціальний Рух поваги", а всім учасникам спортивного свята - солодкі призи.

- в приміщенні Куп'янського міськрайонного управління юстиції взяли участь начальник управління економіки та адміністратори Центру надання адміністративних послуг у семінарі реєстраційної служби Куп'янського міськрайонного управління юстиції Харківської області на тему: "Видача витягу, виписки, довідки з ЄДР юридичних та фізичних осіб-підприємців".

16 липня

- проведено заслуховування посадових осіб Куп’янського ОРВК про хід проведення мобілізаційних заходів в Куп'янському районі.

- службою у справах дітей проведено профорієнтаційну роботу та надано витяг з обліково-статистичної картки дитині, позбавленій батьківського піклування, для вступу до навчального закладу ІІІ-ІV рівня акредитації (с. Курилівка).

- в районному Будинку культури відбулось засідання ХLIV сесії районної ради VІ скликання. У засіданні взяли участь 22 депутати районної ради, голова Куп’янської райдержадміністрації Микола Ситник, заступники голови районної державної адміністрації, начальники відділів і управлінь райдержадміністрації, сільські голови.

Головуюча на сесії Чернова С.П. – голова районної ради.

На сесії були розглянуті такі питання:

1. Про розгляд Подання Куп’янського міжрайонного прокурора про усунення порушень вимог законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про охорону навколишнього природного середовища причин цих порушень та умов, що їм сприяють в діяльності Куп’янської районної ради. Доповідає: Чернова С. П. – голова районної ради.

2. Про хід виконання Комплексної програми охорони навколишнього природного середовища Куп’янського району на 2007-2011 рр. та на подальшу перспективу до 2020 р. Доповідає: Дробот А. Д. – заступник голови райдержадміністрації.

3. Про затвердження звіту про виконання районного бюджету за І півріччя 2014 року.

Доповідає: Потапова А. С. – начальник фінуправління райдержадміністрації.

4. Про внесення змін до рішення районної ради від 31 січня 2014 року №415-VІ «Про районний бюджет на 2014 рік» та додатків до нього (зі змінами).

Доповідає: Потапова А. С. – начальник фінуправління райдержадміністрації.

5. Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку Куп’янського району на 2014 рік. Доповідає: Мироненко Л. М. – начальник управління економіки райдержадміністрації.

6. Про затвердження Програми правової освіти населення в Куп’янському районі Харківської області на 2014-2017 роки. Доповідає: Кошелєва-Скляр О. В. – начальник

юридичного відділу райдержадміністрації.

7. Про внесення змін до складу районної комісії з питань поновлення прав реабілітованих. Доповідає: Чернова С.П. – голова районної ради

8. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок, що знаходяться у власності громадянина Гонтар Г.Д. на території Просянської сільської ради. Доповідає: Ведут Н.М. – в. о. начальника управління

Держземагентства у Куп’янському районі Харківської області.

9. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок, що знаходяться у власності громадянки Завізьон Р.А. на території Просянської сільської ради. Доповідає: Ведут Н.М. – в. о. начальника управління

Держземагентства у Куп’янському районі Харківської області.

10. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок, що знаходяться в користуванні громадянина Кашуби В.Ф. на території Сеньківської сільської ради. Доповідає: Ведут Н.М. – в. о. начальника управління

Держземагентства у Куп’янському районі Харківської області.

11. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок, що надані для оформлення права оренди громадянину Конченко Є.К. на території Петропавлівської сільської ради. Доповідає: Ведут Н.М. – в. о. начальника управління Держземагентства у Куп’янському районі Харківської області.

12. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок, що знаходяться у власності громадянина Левченко Л.С. на території Кіндрашівської сільської ради. Доповідає: Ведут Н.М. – в. о. начальника управління

Держземагентства у Куп’янському районі Харківської області.

13. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок, що знаходяться у власності громадянина Панченко О.А. на території Курилівської сільської ради. Доповідає: Ведут Н.М. – в. о. начальника управління

Держземагентства у Куп’янському районі Харківської області.

14. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок, що знаходяться у власності громадянина Погребняк В.Я. на території Кіндрашівської сільської ради. Доповідає: Ведут Н.М. – в. о. начальника управління

Держземагентства у Куп’янському районі Харківської області.

15. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що знаходяться у власності громадянки Погребнякової Г.А. на території Смородьківської сільської ради. Доповідає: Ведут Н.М. – в. о. начальника управління

Держземагентства у Куп’янському районі Харківської області.

16. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що надана для оформлення права оренди ТОВ АВ «Полістар» на території Нечволодівської сільської ради. Доповідає: Ведут Н.М. – в. о. начальника управління

Держземагентства у Куп’янському районі Харківської області.

- під головуванням заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д. проведено засідання районної призовної комісії.

Рекомендовано Куп’янському МВ УМВС України в Харківській області (Долженку О.М.) :

1) виділити в районний військовий комісаріат необхідну кількість співробітників міліції та забезпечити розшук призовників, які ухиляються від виконання військового обов’язку;

2) сприяти роботі автотранспорту, задіяного для виконання завдань призовної кампанії.

Сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації постійно проводить заходи щодо забезпечення охорони громадського порядку на час проведення призову, проводить інформування керівництва райдержадміністрації про хід проведення призову та координацію заходів по виконанню розпорядження з працівниками Куп’янсько-Шевченківсько-Дворічанського об’єднаного районного військового комісаріату.

Весінньо-літній призов проходить у чіткій відповідності до виконання планових завдань. Суттєвих недоліків та зауважень в ході призовної кампанії не виявлено.

17 липня

- уточнено порядок взаємодії з органами військового управління щодо вирішення питань спільних дій у разі введення на території району надзвичайного стану та проведення мобілізації.

- службою у справах дітей спільно з відділом освіти Куп’янської райдержадміністрації проведено рейд з метою перевірки умов оздоровлення дітей, які проживають в сім'ях опікунів/піклувальників на території сіл Глушківка, Колісниківка. Кругляківка та Лісна Стінка. В зазначених населених пунктах відвідано 5 сімей, в яких проживає 7 дітей, з них 5 дітей підлягають оздоровленню, 2 – малолітні, які оздоровлюються з опікунами у сільській місцевості; 1 дитина закінчила середню школу, буде продовжувати навчання у ВНЗ, проведена профорієнтаційна бесіда з піклувальником та дитиною. 1 підопічний на даний час оздоровлюється у ПЗОВ „Сосновий”, 1 дитина надала документи для вступу до ВПУ

№ 27, оздоровлюється з опікуном у сільській місцевості, 2 дітей шкільного віку опікуни планують оздоровити у серпні, на даний час діти відпочивають вдома.

- службою у справах дітей спільно з Харківським обласним центром зайнятості, Куп’янським міськрайонним центром зайнятості, управлінням праці та соціального захисту населення у ПЗОВ „Сосновий” проведена профорієнтаційна та профілактична робота серед дітей, які оздоровлюються у ІІ зміну. Для середньої та старшої вікових груп проведено лекції та бесіди: „Гендерні стереотипи і вибір майбутньої професії”, „Види відповідальності неповнолітніх” та ін.

- відбулося засідання спостережної комісії при Куп’янській райдержадміністрації на якому було розглянуто повідомлення Балаклійського виправного центру управління Державної пенітенціарної служби України у Харківській області (№ 106) про умовно-достроково звільненого громадянина Бурлакова В.А.

За результатами засідання спостережної комісії при Куп’янській райдержадміністрації було прийнято рішення:

1) поставити на облік спостережної комісії умовно-достроково звільненого громадянина Бурлакова В.А;

2) направити лист з повідомленням про можливість надання допомоги у соціальній адаптації та вирішення питання щодо працевлаштування, у разі звернення його до управління праці та соціального захисту населення.

- начальником управління праці та соціального захисту населення Польохою О.І. проведена "гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 (громадяни не звертались).

18 липня

- проведено заслуховування посадових осіб Куп’янського ОРВК про хід проведення мобілізаційних заходів в Куп'янському районі.

- в с.Курилівка відбувся виїзний прийом громадян заступником голови райдержадмініст­рації Дроботом А.Д., звернувся 1 громадянин з питання комунального господарства, на порушене питання надано роз'яснення.

19 липня

- в центральній районній бібліотеці була проведена краєзнавча година «Край мій – найкраще місце на землі». Завідуюча читальною залою Разенкова Ю. І. ознайомила присутніх з історією, природою, талановитими людьми рідного краю і літературою: Кукса М. «Куп` янщина в потоці історії», «На землі приоскільській», «Куп`янськ» та інші.

21 липня

- службою у справах дітей надана допомога сім’ї опікуна (с. Петропавлівка) щодо виховання та організації оздоровлення підопічної дитини; сім’ї піклувальника ( с Кіндрашівка) щодо вибору подальшого місця навчання підопічної дитини.

- проведено заслуховування посадових осіб Куп’янського ОРВК про хід проведення мобілізаційних заходів в Куп'янському районі.

- в кабінеті голови районної державної адміністрації начальником управління економіки прийнято участь в нараді щодо газифікації вул. Кавказської с. Курилівка.

- в кабінеті голови райдержадміністрації проведено апаратну нараду з порядком денним:

1. Про стан виконання показників Програми зайнятості населення м. Куп’янська та Куп’янського району за 6 місяців 2014 року.

2. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами райдержадміністрації.

З інформацією перед присутніми виступили: Польоха Олена Іванівна, начальник управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації, Кучерявий Віктор Вікторович, завідувач сектору масових комунікацій апарату районної державної адміністрації. Ситник Микола Миколайович, голова районної державної адміністрації, підвів підсумки апаратної наради.

- проведено чергове засідання призовної комісії Куп’янського району. Засідання проведено під головуванням заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

На засіданні розглянуті питання:

- контроль за проведенням медичного огляду призовників у лікарні всіма лікарями-спеціалістами згідно Положення про військово-лікарську експертизу та медичний огляд у Збройних Силах України (Наказ Міністра оборони України від 14.08.2008р. №402).

1) Проведення згідно з вимогами частини третьої статті 38 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» розшук, затримання і доставку до військового комісаріату громадян, які ухиляються від виконання військового обов’язку;

2) Забезпечення дотримання громадського порядку на призовній дільниці в період проведення відправок молодого поповнення згідно графіка відправок.

- в приміщенні Куп'янського міськрайонного управління юстиції взяли участь начальник управління економіки та адміністратори Центру надання адміністративних послуг у семінарі реєстраційної служби Куп'янського міськрайонного управління юстиції Харківської області на тему “Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи та державна реєстрація юридичної особи”.

- у районному будинку культури проведено нараду з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів, сільськими головами району з наступних питань:

1. Виконання заходів підготовки до осінньо-зимового періоду

2. Визначення умов спецводокористування органами місцевого самоврядування.

3. Створення об'єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ).

4. Реструктуризація заборгованості.

5.Виконання природоохоронної програми.

22 липня

- уточнено списки для системи оповіщення, обліковано та приведено у готовність транспорт, який буде задіяно.

- відбувся прийом громадян в громадській приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги в управлінні праці та соціального захисту населення Куп'янської районної державної адміністрації. Звернулось 4 громадянина з питань соціального захисту населення.

- в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації проведена нарада з головними зоотехніками, завідуючими фермами, ветпрацівниками господарств по заготівлі соковитих кормів з приміненням консервантів. На нараді виступила начальник відділу тваринництва, економічно-фінансової діяльності та кадрової роботи управління агропромислового розвитку Шевченко Г.М.

- проведено церемонію закриття зміни оздоровчого закладу, на яку завітали заступник голови Купянської районної державної адміністрації -Анатолій Дробот та головний спеціаліст сектору у справах молоді та спорту- Олена Ридван. Протягом всієї зміни робота була спрямована на збереження і зміцнення здоров’я кожної дитини, на охоплення дітей організованими формами відпочинку, формування творчих здібностей та попередження негативних явищ.Діти, вихователі підготували веселу та урочисту табірну лінійку присвячену закриттю другої табірної зміни .Феєричний концерт приніс дітям велике задоволення, особливо виступ вихователів та адміністрації закладу. Вони зробили учасникам сюрприз і представили свої танці, театралізовані сценки, які готували три дні після відбою, через відсутність вільного часу та задля збереження конфіденційності. Після концерту діти із задоволенням приймали участь у святковій дискотеці, яка на цілий час була довшою ніж завжди.

23 липня

- проведено заслуховування посадових осіб Куп’янського ОРВК про хід проведення мобілізаційних заходів в Куп'янському районі.

- службою справах дітей в рамках проведення профілактичної роботи з батьками, які порушують права дітей, проведена профілактична робота з матір’ю новонародженої дитини щодо забезпечення необхідних умов для утримання дитини (с. Смородьківка).

- в міському терцентрі був проведений інформаційний дайджест «Християнські ікони». Завідуюча абонементом центральної районної бібліотеки Черняк Л.В. розповіла присутнім про православне мистецтво та історію розвитку української іконографії. Для перегляду були представлені фотоальбоми з репродукціями ікон.

- в управлінні праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації відбулося засідання комісії з питань призначення адресних соціальних допомог та розгляду спірних питань, що стосуються соціального захисту населення. На засіданні комісії розглянуто 56 заяв: 46 з питань призначення житлових субсидій, 4 – призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, 3 - з питань щодо безоплатного соціального обслуговування відділенням соціально-побутової адаптації громадян незалежно від їх сімейного стану, які мають часткове порушення рухової активності та не мають протипоказань для перебування в колективі та потребують соціально-педагогічної послуги (лекції, зустрічі, бесіди, гуртки, участі в художній самодіяльності та інше) та 2 – з питання надання пільг громадянам за фактичним місцем проживання. За рішенням комісії всі заяви задовільнені.

- комплексний профілактичний рейд з метою виявлення бездоглядних та безпритульних дітей на території району не проведено з технічних причин.

- в управлінні праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації відбулося засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації. За рішенням комісій надано одноразової матеріальної допомоги 10 громадянам на загальну суму 2,5 тис. грн.

24 липня

-проведено роботу з громадськими організаціями по охороні громадського порядку (оповіщення, охорона об’єктів,тощо).

- начальником управління праці та соціального захисту населення Польохою О.І. проведена "гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 (громадяни не звертались).

- фінансовим управлінням проведено семінар - нараду з головними бухгалтерами сільських рад на тему "Виконання бюджету за I півріччя 2013 року".

На семінарі розглядались наступні питання:

1. Виконання бюджету за I півріччя 2014 року. – доповідач - заступник начальника фінансового управління - начальник бюджетного відділу Рубежанська О.М.

2. Виконання доходної частини бюджету за I півріччя 2014 року. - доповідач начальник відділу доходів Сімонова І.А.

3. Організація роботи щодо приведення потреби у видатках на оплату енергоносіїв до наявних фінансових ресурсів та вжиття жорстких заходів з економії фактичного споживання енергоносіїв в натуральних показниках – доповідач- головний спеціаліст відділу доходів Маслакова О.Б.

25 липня

- проведено заслуховування посадових осіб Куп’янського ОРВК про хід проведення мобілізаційних заходів в Куп'янському районі.

- службою у справах дітей здійснено поточну роботу в ЄІАС „Діти”: внесено фото 4 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; оновлено дані про місце навчання 4 дітей, що перебувають на обліку служби.

- в кабінеті голови Куп'янської районної державної адміністрації відбулось нагородження кращих підприємців району приурочене до професійного свята - Дня працівників торгівлі. За вагомий внесок в розвиток торговельної мережі Куп'янського району та сумлінну працю були нагороджені почесною грамотою Куп'янської районної державної адміністрації та Куп'янської районної ради ФОП Коротка Т.П. (Петропавлівська сільська рада), почесною грамотою Департаменту економіки і міжнародних відносин Харківської обласної державної адміністрації ФОП Мілюшнікова Н.І. (Курилівська сільська рада) та ФОП Алієв Т.І. (Грушівська сільська рада).

- відбулась селекторна нарада обласної державної адміністрації під головуванням Директора Департаменту фінансів Харківської облдержадміністрації Овсянікова С.І. , на якій були розглянуті питання: "Виконання показників місцевих бюджетів за І півріччя поточного року" та "Стан реалізації заходів щодо збалансування показників місцевих бюджетів області за 2014 рік".

- в читальній залі центральної районної бібліотеки була проведена літературна година «Молодость моя! Моя, чужая…» для учасників клубу «Сударушка». Завідуюча читальною залою Разенкова Ю. І. ознайомила присутніх із зворушливою, чуттєвою і теплою творчістю видатних поетес Анни Ахматової та Марини Цвєтаєвої. Звучали вірші авторів, по даній темі із мережі Інтернет було запропоновано переглянути фільм.

26 липня

- на відпочинок та оздоровлення до дитячого оздоровчого закладу "Зміна" Лозівського району відправлено 24 дитини.

Відправлення відбулось на вокзалі Купянськ-Вузловий, для дітей був організований спеціальний потяг із двох вагонів, який цілеспрямовано доставив малечу до оздоровчого закладу.

За відгуками батьків, які супроводжували дітей, оздоровчий заклад дуже сподобався, діти, батьки залишились задоволеними. Путівки надані за сприяння Президента громадської спілки "Соціальний рух поваги", Народного депутата України Остапчука Віктора Миколайовича.

28 липня

- фахівцями служби у справах дітей:

- надано інформаційно-консультативну допомогу прийомній матері щодо залучення дитини дошкільного віку до відвідування ДДНЗ; проведено профілактично-роз'яснювальну роботу з сім'єю, в якій дитина проживає у складних життєвих обставинах, щодо створення належних умов для виховання, утримання та розвитку дитини, ведення дорослими членами родини здорового способу життя.

- проведено профорієнтаційну роботу та надано витяг з обліково-статистичної картки дитині, позбавленій батьківського піклування, яка перебуває на обліку служби та проживає разом з піклувальником на території Кіндрашівської сільської ради.

- проведена поточна робота в ЄІАС „Діти”: оновлено фото 8 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; оновлено дані про стан здоров’я 2 дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають на обліку служби у справах дітей.

- проведено особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М., звернулася 1 громадянка із земельного питання.

- під головуванням заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д. проведено засідання районної призовної комісії.

Рекомендовано Куп’янському МВ УМВС України в Харківській області (Долженку О.М.) :

- виділити в районний військовий комісаріат необхідну кількість співробітників міліції та забезпечити розшук призовників, які ухиляються від виконання військового обов’язку;

- сприяти роботі автотранспорту, задіяного для виконання завдань призовної кампанії.

Сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації постійно проводить заходи щодо забезпечення охорони громадського порядку на час проведення призову, проводить інформування керівництва райдержадміністрації про хід проведення призову та координацію заходів по виконанню розпорядження з працівниками Куп’янсько-Шевченківсько-Дворічанського об’єднаного районного військового комісаріату.

Весінньо-літній призов проходить у чіткій відповідності до виконання планових завдань. Суттєвих недоліків та зауважень в ході призовної кампанії не виявлено.

- в кабінеті голови райдержадміністрації проведено апаратну нараду з порядком денним:

1. Про хід виконання Комплексної програми охорони навколишнього природного середовища Куп’янського району на 2007-2011 роки та подальшу перспективу до 2020 року.

2. Про хід реалізації завдань та повноважень, покладених на Куп’янський районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами райдержадміністрації.

З інформацією перед присутніми виступили: Говорова Марина Михайлівна, начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури районної державної адміністрації, Білякова Інна Тимофіївна, директор Куп’янського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Яшугіна Тетяна Сергіївна, завідувач сектору контролю апарату районної державної адміністрації.

Ситник Микола Миколайович, голова районної державної адміністрації, підвів підсумки апаратної наради.

- у районному будинку культури проведено нараду з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів, сільськими головами району з наступних питань:

1. Виконання заходів підготовки до осінньо-зимового періоду

2. Створення об'єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ).

3. Реструктуризація заборгованості.

4.Виконання природоохоронної програми.

29 липня

- в приміщенні Куп'янського міськрайонного управління юстиції взяли участь начальник управління економіки та адміністратори Центру надання адміністративних послуг у семінарі реєстраційної служби Куп'янського міськрайонного управління юстиції Харківської області на тему: "Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців".

30 липня

- у центрі соціально-побутової адаптації с. Курилівка-1 була проведена мистецька година «Україна в творчості Іллі Репіна», присвячена 170-річчю від дня народження митця. Завідуюча абонементом ЦРБ Черняк Л. В. розповіла присутнім про життя і творчість художника-реаліста, ознайомила із українським періодом його творчості і репродукціями картин.

- службою у справах дітей спільно з відділом освіти райдержадміністрації проведено комплексний профілактичний рейд з метою перевірки умов оздоровлення дітей, які проживають у прийомних сім'ях на території Курилівської сільської ради. Відвідано 6 прийомних сімей. в яких виховується 12 дітей, з них: 1 дитина в червні місяці відвідувала пришкільний заклад відпочинку при Курилівському ліцеї. 1 - оздоровлена в ПЗОВ „Сосновий”, 1-оздоровлюється в даний час у закладі „Лісова казка” на території Дворічанського району, 3 дітей оздоровлювались разом з прийомними батьками на території яхт-клубу ,,Оскіл’’ ( с. Сенькове), решта прийомних дітей оздоровлюються разом з батьками у сільській місцевості. Умови проживання дітей відповідають нормі. Прийомні батьки піклуються про дозвілля дітей, систематично формують у них навички самообслуговування та організували процес підготовки до школи (закріплення навчальних навичок, читання додаткової та художньої літератури).

- проведене спільне засідання районної робочої групи з питань забезпечення своєчасності сплати податків, внесення інших обов'язкових платежів та ефективного використання бюджетних коштів та тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення) пенсій, стипендій та інших соціальних виплат на якому розглядалось питання щодо перспектив підвищення оплати праці на підприємствах Куп'янського району.

- в кабінеті заступника голови райдержадміністрації А.Д. Дробота відбулось засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. На засіданні розглядалось питання щодо листа Куп'янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській обл. від 14.07.2014 р. щодо перспектив підвищення розміру оплати праці до середньообласного рівня по галузі сільського господарства на підприємствах району.

31 липня

- в приміщенні районного Будинку культури фахівцями управління економіки прийнято участь у нараді щодо готовності служб ЦО(ЦЗ) району до комплексної перевірки з питань цивільного захисту, цивільної оборони та техногенної безпеки Куп'янського району.

- начальником управління праці та соціального захисту населення Польохою О.І. проведена "гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16. Звернувся 1 громадянин з питань компенсації на житлово-комунальні послуги.

- в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації проведена нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питань підведення підсумків роботи галузі тваринництва за липень місяць 2014 року. На нараді виступила начальник відділу тваринництва, економічно-фінансової діяльності та кадрової роботи управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Шевченко Г.М.

Протягом липня

У відділі освіти Куп"янської районної державної адміністрації проводилась перевірка дотримання нормативних вимог адміністраціями загальноосвітніх навчальних закладів при формуванні робочих навчальних планів на 2014/2015 навчальний рік. Всі робочі навчальні плани погоджено заступником начальника відділу освіт Балабай В.І. та завідувачем Інформаційнр-методичним цнетром відділу освіти Літвіновою І.В. Підготовлено паспорти та акти готовності загальноосвітніх навчальних закладів до опалювального сезону 2014-2015 років. Проводились поточні ремонти кабінетів, класних кімнат, інших приміщень.

На абонементі центральної районної бібліотеки до 120 років від дня народження письменника було оформлене інформаційне досьє «Поетика творів І. Бабеля». Користувачі бібліотеки дізналися про життєвий і творчий шлях радянського письменника про українську тематику його творчості та переглянули таку літературу: «Кінармія», «Одеські розповіді», Вибрані твори» та інші.

Службою у справах дітей надано допомогу та роз’яснення сім’ям з дітьми:

1. Громадянину с. Гусинка, який розлучився з дружиною та самостійно виховує доньку щодо оформлення пільг як малозабезпечена сім’я;

2. Опікуну з с. Курилівка-1 щодо дооформлення документів з метою отримання аліментів на дитину, позбавлену батьківського піклування;

3. Піклувальнику 1 дитини роз’яснені наслідки реєстрації сторонньої особи в будинок, частина якого на праві власності належить дитині;

4. 1 громадянину, який фактично проживає у с. Лісна Стінка (зареєстрований у м. Слов’янськ), який є біологічним батьком 2 дітей, що фактично з ним проживають, місцеперебування матері, яка отримує допомогу на дітей, невідоме;

5. 1 мешканцю с. Грушівка щодо можливості позбавлення батьківських прав невістки, яка не приймає участі в утриманні та вихованні онука.

Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді здійснював соціальне супроводження прийомних сімей. В ході супроводження надано послуги прийомним батькам та дітям, позбавленим батьківського піклування. Проведено бесіди щодо підготовки дітей до навчального року.

Відділом ЖКГ та РІ райдержадміністрації протягом липня 2014 року здійснювався контроль за станом житлово-комунального господарства району, діяльністю комунальних підприємств по утриманню житлового господарства.

Розгляд звернень громадян, контроль за проведенням претензійно-позовної роботи, реструктуризація заборгованості.

Протягом місяця проводились заходи по благоустрою територій Куп’янського району.

Щотижнево проводились оперативні наради з керівниками комунальних підприємств району, керівниками організацій району, що надають житлово-комунальні послуги в сприянні органам місцевого самоврядування у вирішенні питань організації обслуговування населення підприємствами житлово-комунального господарства, організаційно-методичне забезпечення їх діяльності, виконання ремонтно-будівельних робіт та робіт з реконструкції, а також по вивченню вимог нормативно-правових актів з питань житлово-комунального господарства.

Щотижнево відділом житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації під головуванням заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д. проводились наради по підготовці до осінньо-зимового періоду 2014-2015 років. Основне питання стан готовності підприємств, установ, організацій житлово-комунального господарства, паливно-енергетичного комплексу та об’єктів соціальної сфери району до роботи в осінньо-зимовий період 2014-2015 років. Структурні підрозділи райдержадміністрації та керівники комунальних підприємств, виконкоми сільських рад виконують затверджені плани-заходи по підготовці до зими. Відділом здійснювався щоденний моніторинг рівня розрахунків по всім енергоносіям.

Фахівцями управління економіки проводився щоденний моніторинг стану цін по підприємствах торгівлі Куп'янського району на основні продукти харчування, хліб, хлібобулочні вироби та нафтопродукти. Протягом звітного періоду зросла ціна на молоко(2,5% жирн.) на 1,2%. Ціни на хліб, хлібобулочні вироби та нафтопродукти залишились без змін.

Спеціалістами відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення, реабілітації та обслуговування інвалідів УПСЗН видано 7 направлень на забезпечення протезно – ортопедичними виробами та 2 засоби пересування та реабілітації, направлено на санаторно – курортне лікування 1 учасника бойових дій та 1 учасника Великої Вітчизняної війни. До Централізованого банку даних з проблем інвалідності внесено 40 індивідуальних програм реабілітації інвалідів.

Спеціалістами відділу культури та туризму райдержадміністрації проведено складання електронного каталогу світлин солістів та колективів закладів культури району. Надання методичної допомоги керівникам сільських клубних закладів у підготовці святкування Дня Прапору України, Дня Незалежності України: надання сценарного матеріалу, музичного супроводу заходу (фонограми).

Загальним відділом здійснювалось опрацювання проектів розпоряджень голови райдержадміністрації які були зареєстровані в червні 2014 року, їх тиражування та направлення заінтересованим юридичним та фізичним особам (№№ 294-324).

Здійснювалось опрацювання вхідної кореспонденції, прийом та відправка електронної пошти, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, опрацьовано 133 вхідних документів та 421 вихідних, організовувалась доставка документів за призначенням і ведення «Розносної книги».

Щоденно протягом місяця здійснювалось посвідчення гербовою та іншими печатками адміністрації документів, які видавались, погоджувались або затверджувались, керівництвом адміністрації та державних актів на право власності на землю.

Здійснювалася реєстрація та опрацювання запитів на інформацію, контроль за дотриманням строків виконання та підготовка відповідей. За звітний період зареєстровано 2 запита на інформацію.

Підготовлено і надано до відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю та у справах преси і інформації інформацію для розміщення на сайті райдержадміністрації, щодо виїзних та особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації (після опрацювання — протягом 1-2 днів з дня прийому), інформацію про кількість та тематику запитів на інформацію, які надійшли до райдержадміністрації (щотижня).

Постійно протягом місяця організовувалися особисті, в тому числі виїзні прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації згідно із затвердженим графіком.

Брали участь у заходах, які проводились районною державною адміністрацією.

Сектором масових комунікацій апарату райдержадміністрації Здійснювався щотижневий аналіз публікацій в засобах масової інформації щодо роботи райдержадміністрації та сільських рад. Всього на сторінках міськрайонної газети „Вісник Куп’янщини”, газет ,„Наш город”, „Франт”, “Десятка+” розміщено 17 інформації про діяльність райдержадміністрації. При здійсненні аналізу щодо критичних виступів на адресу райдержадміністрації не виявлено.

Щотижня проводився аналіз публікацій в засобах масової інформації щодо роботи сільських рад.

Організовано оголошення на “Класному радіо” та місцевому проводовому радіо 25 інформаційних повідомлення про діяльність райдержадміністрації та районні події.

Канал КТБ у липні 2014 року не працював.

Протягом липня 2014 року сектором контролю апарату райдержадміністрації було зареєстровано 147 документів з них: 120 листів органів влади обласного та місцевого рівня, 15 розпоряджень та 5 доручень голови облдержадміністрації, 2 розпорядження голови райдержадміністрації та 5 рішень обласної ради. Взято на контроль 72 документи. На виконання контрольних документів виконавцям було надіслано 316 завдань, з них 246 завдань із циклами. Також сектором контролю апарату райдержадміністрації здійснювався контроль за своєчасністю та якістю виконання 183 документів, що перебували на контролі в липні 2014 року, знято з контролю 286 завдань та 51 документ.

Протягом місяця відділом організаційно-кадрової роботи апарату видано 52 проекти розпоряджень голови райдержадміністрації з кадрових питань.

Вивчено питання та поінформовано відділ кадрової роботи облдержадміністрації з таких питань: про наявність вакантних посад державних службовців в районній державній адміністрації.

До організаційного відділу обласної державної адміністрації постійно надавалася інформація щодо планів основних заходів райдержадміністрації на тиждень та звіти щодо виконання вищезгаданих планів, надано інформацію з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади органами місцевого самоврядування району за І півріччя 2014 року.

В районі проведена організаційна робота щодо обговорення змін до Конституції України з питань децентралізації державної влади. До організаційного відділу надавалася інформація стосовно проведеної роботи з вищезгаданого питання.

До Головного управління державної служби України в Харківській області направлено списки вакантних посад державних службовців, інформацію щодо працевлаштування, звільнення чи переведення на інше місце роботи випускників, які навчались за державним замовленням.

Протягом місяця відділом постійно надавалася практична та методична допомога працівникам виконкомів сільських рад, управлінь та відділів райдержадміністрації з кадрових питань та з питань, що стосуються функціональних обов'язків відділу.

Проаналізовано та узагальнено інформацію управлінь та відділів райдержадміністрації щодо виконання планів роботи за червень, ІІ квартал 2014 року. Підготовлено інформацію про виконання плану роботи відділу організаційно-кадрової роботи за аналогічний період. Спеціалістами відділу узагальнено інформацію щодо роботи консультативно-дорадчих органів при райдержадміністрації за І півріччя 2014 року. До 20 числа опрацьовувалися пропозиції відділів, управлінь, на підставі чого складено план основних заходів, які проводитимуться райдержадміністрацією в серпні 2014 року.

Підготовлені і направлені до засобів масової інформації тексти поздоровлень жителів міста і району з нагоди професійних і державних свят головою райдержадміністрації та головою районної ради.

 

Головний спеціаліст відділу організаційно-кадрової роботи

апарату районної державної адміністрації                                                            Я.Пупкова

 

Пупкова, 5-55-66

Переглядів: 3
Дата публікації: 16:05 26.08.2014
Версія для слабо- зорих