Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
17.01.2018
08:00 - Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:17.01.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:17.01.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
14:00 - Проведення громадського обговорення з питання створення Петропавлівської об'єднаної територіальної громади Проведення громадського обговорення з питання створення Петропавлівської об'єднаної територіальної громади Організатор:Керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О Час проведення:17.01.2018 14:00 Місце проведення:Піщанська ЗОШ І-ІІІ ст.
18.01.2018
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.01.2018 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:30 - Нарада заступників керівників ЗНЗ з виховної роботи. Нарада заступників керівників ЗНЗ з виховної роботи. Організатор:Відділ освіти Час проведення:18.01.2018 09:30 Місце проведення:Відділ освіти
19.01.2018
день - Спортивні змагання на відділеннях районної ДЮСШ, присвячені Дню Соборності України Спортивні змагання на відділеннях районної ДЮСШ, присвячені Дню Соборності України Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:19.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні зали ЗОШ району
08:00 - Виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 08:00 Місце проведення:с.Смородьківка
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо стану озимих культур та особливості їх перезимівлі Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо стану озимих культур та особливості їх перезимівлі Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
11:00 - Патріотична година «Соборна Україна – навіки єдина» Патріотична година «Соборна Україна – навіки єдина» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 11:00 Місце проведення:Міський терцентр
Докладніше
Пошук
Посилання




 














Сайт | Архів сайту | Документи скасовані у 2016 році | Відділ економічного розвитку РДА | ЦНАП | Положення про Центр надання адміністративних послуг при Куп'янській районній державній адміністрації Харківської області
Положення про Центр надання адміністративних послуг при Куп'янській районній державній адміністрації Харківської області

КУП’ЯНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Куп'янськ

30 грудня 2013 року                                                                                        № 677

 

Про затвердження Положення

про Центр надання

адміністративних послуг

при Куп’янській районній

державній адміністрації

Харківської області

Зареєстровано в Куп`янському міськрайонному управлінні юстиції Харківської області

27 січня 2014 р. за № 1/128

 

 

З метою створення сприятливих умов для надання адміністративних послуг на території Куп’янського району, відповідно до частини 10 статті 12 Закону України „Про адміністративні послуги”, постанови Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2013 року № 118 „Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг”, керуючись статтями 6, 13, 19, 39, 41 Закону України “Про місцеві державні адміністрації”:

1. Затвердити Положення про Центр надання адміністративних послуг при Куп’янській районній державній адміністрації Харківської області (додається).

2. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови Куп`янської районної державної адміністрації Ситника М.М.

3. Розпорядження набирає чинності з дня його опублікування в газеті “Вісник Куп’янщини”.

 

Голова районної державної адміністрації                                                        Г.КІВШАР

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови

Куп’янської районної

державної адміністрації

30.12.2013 № 677

 

ПОЛОЖЕННЯ

про Центр надання адміністративних послуг при Куп'янській районній державній адміністрації Харківської області

1. Центр надання адміністративних послуг при Куп’янській районній державній адміністрації Харківської області (далі - Центр) утворюється з метою забезпечення надання адміністративних послуг при Куп'янській районній державній адміністрації Харківської області.

2. Рішення щодо утворення, ліквідацію або реорганізацію Центру як постійно діючого робочого органу райдержадміністрації приймається головою Куп’янської районної державної адміністрації Харківської області.

3. Центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями центральних та місцевих органів виконавчої влади, положенням про Центр.

4. Основними завданнями Центру є:

4.1. організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

4.2. спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

4.3. забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.

5. Центром забезпечується надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.

Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, визначаються Куп'янською районною державною адміністрацією Харківської області.

Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, суб’єктами надання яких є органи виконавчої влади, визначається Куп'янською районною державною адміністрацією Харківської області, та включає адміністративні послуги органів виконавчої влади, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.

6. Складовою частиною Центру, утвореного при районній державній адміністрації є дозвільний центр, утворений відповідно до Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, який забезпечує надання адміністративних послуг з видачі (переоформлення, видачі дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності.

7. Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в Центрі звертається до адміністратора - посадової особи районної державної адміністрації, яка організовує надання адміністративних послуг.

Прийняття від суб'єктів господарювання заяви про видачу документів дозвільного характеру та документів, що додаються до неї, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, видача (переоформлення, видача дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру, оформлених регіональними та місцевими дозвільними органами, зареєстрованих декларацій здійснюється відповідно до Закону України “Про дозвільну систему в сфері господарської діяльності”.

8. Адміністратор призначається на посаду та звільняється з посади головою Куп’янської районної державної адміністрації Харківської області.

Кількість адміністраторів, які працюють у Центрі, визначається Куп’янською районною державною адміністрацією Харківської області.

9. Адміністратор має іменну печатку (штамп) із зазначенням його прізвища, імені, по батькові та найменування Центру.

10. Основними завданнями адміністратора є:

10.1. надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;

10.2. прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України "Про захист персональних даних";

10.3. видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;

10.4. організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;

10.5. здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;

 10.6. надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом.

 11. Адміністратор має право:

 11.1. безоплатно одержувати від суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку;

11.2. погоджувати документи (рішення) в інших державних органах, органах виконавчої влади, органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;

 11.3. інформувати керівника Центру та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень;

11.4. посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги;

11.5. порушувати клопотання перед керівником Центру щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи центру.

12. З метою здійснення матеріально-технічного та організаційного забезпечення діяльності Центру у структурі Куп’янської районної державної адміністрації Харківської області утворюється відповідний структурний підрозділ, на який покладається здійснення функцій з керівництва та відповідальність за організацію діяльності Центру.

 13. Центр очолює керівник структурного підрозділу, на який покладається здійснення функцій з керівництва та відповідальність за організацію діяльності Центру. Керівник призначається на посаду та звільняється з посади головою Куп’янської районної державної адміністрації Харківської області згідно із законодавством про державну службу.

13. Керівник Центру відповідно до завдань, покладених на Центр:

13.1. здійснює керівництво роботою Центру;

13.2. організовує діяльність Центру, у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботи Центру;

13.3. координує діяльність адміністраторів, контролює якість та своєчасність виконання ними обов’язків;

13.4. організовує інформаційне забезпечення роботи Центру, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів;

13.5. сприяє створенню належних умов праці у Центрі, вносить пропозиції голові Куп’янської районної державної адміністрації Харківської області щодо матеріально-технічного забезпечення Центру;

 13.6. розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність адміністраторів;

 13.7. виконує інші повноваження згідно з актами законодавства та положенням про Центр.

 14. Центр під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами або організаціями.

15. Час прийому суб’єктів звернень у Центрі становить не менш як шість днів на тиждень та сім годин на день без перерви на обід і є загальним (єдиним) для всіх адміністративних послуг, що надаються через Центр. Центр не рідше ніж два дні на тиждень здійснює прийом суб’єктів звернень до 20-ї години.

 Центр працює у понеділок та середу з 8.00 до 16.00, у вівторок та четвер з 13.00 до 20.00, у п’ятницю з 8.00 до 15.45, у суботу з 8.00 до 15.00 без перерви на обід. Неділя – вихідний.

За рішенням голови Куп’янської районної державної адміністрації Харківської області графік прийому суб’єктів звернень може бути змінено (за умови дотримання вимог абзацу першого цієї частини), час прийому суб’єктів звернень може бути збільшено.

16. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності Центру здійснюється за рахунок державного бюджету.

 

Керівник апарату Куп’янської районної державної адміністрації                                   О.Панікар

 

Переглядів: 2
Дата публікації: 14:06 29.08.2014
Версія для слабо- зорих