Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
24.01.2018
день - Заходи з відзначення Дня пам’яті героїв Крут Заходи з відзначення Дня пам’яті героїв Крут Організатор:Відділ освіти Час проведення:24.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району
08:00 - Виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:24.01.2018 08:00 Місце проведення:с.Вишнівка
09:30 - Вивчення стану виховної роботи щодо профілактики злочинів та правопорушень серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів Вивчення стану виховної роботи щодо профілактики злочинів та правопорушень серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:24.01.2018 09:30 Місце проведення:Петропавлівська ЗОШ І-ІІІ ст.
10:00 - Участь у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії Участь у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії Організатор:Відділ освіти Час проведення:24.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
11:00 - Спільний профілактичний рейд з метою виявлення дітей, які не охоплені навчанням та виявлення порушень правил торгівлі тютюновими та алкогольними виробами Спільний профілактичний рейд з метою виявлення дітей, які не охоплені навчанням та виявлення порушень правил торгівлі тютюновими та алкогольними виробами Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:24.01.2018 11:00 Місце проведення:Територія району
14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:24.01.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
25.01.2018
день - Виставка одного автора «Життя покладене на вівтар України» ( до 80 річчя від дня народження В. Стуса) Виставка одного автора «Життя покладене на вівтар України» ( до 80 річчя від дня народження В. Стуса) Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:25.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Центральна районна бібліотека
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.01.2018 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Актив працівників культури району. Підведення підсумків роботи закладів культури Актив працівників культури району. Підведення підсумків роботи закладів культури Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:25.01.2018 09:00 Місце проведення:Районний організаційно - методичний центр, центральна районна бібліотека
10:00 - Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії Організатор:Відділ освіти Час проведення:25.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
26.01.2018
08:00 - Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:26.01.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР
1.Про методичну роботу, виконання навчальних програм загальноосвітніми навчальними закладами у І семестрі 2017/2018 навчального року.
2.Про стан роботи загальноосвітніх начальних закладів щодо підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання 2018 року.
3. Про підсумки проведення І, ІІ етапів та участь у ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів.
4. Про підготовку відповідної документації педагогічних працівників, які атестуються на рівні районної атестаційної комісії
Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.01.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти

11:00 - Година пам`яті «В серцях людських не вмерли Крути» ( до 100 років бою під Крутами) Година пам`яті «В серцях людських не вмерли Крути» ( до 100 років бою під Крутами) Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:26.01.2018 11:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
12:00 - Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації
Про стан розрахунків споживачів за електричну енергію та природний газ за 2017 рік
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:26.01.2018 12:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

13:00 - Апаратна нарада відділу освіти Апаратна нарада відділу освіти
1. Про підсумки проведення першого (районного) етапу всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2018».
2. Про планування проведення районних масових заходів на ІІ семестр 2017/2018 навчального року.
Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.01.2018 13:00 Місце проведення:Відділ освіти

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Інформаційна картка адміністративної послуги "Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки"

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказ ГУ ДСНС України у Харківській області

28.08.2014р. №  231

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки

(найменування адміністративної послуги)

Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області та підпорядковані підрозділи Головного управління (районні управління, відділи, сектори, Харківський міський відділ, ДПРЗ з охорони об’єктів,  ВПНС в метрополітені ЦЗД)

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1

Місцезнаходження суб'єкта надання адміністративної послуги

Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області,

61013, Харківська область, м. Харків, вул. Шевченко, 8, підпорядковані підрозділи Головного управління (районні управління, відділи, сектори, Харківський міський відділ, ДПРЗ з охорони об’єктів, ВПНС в метрополітені ЦЗД згідно додатку).

2

Інформація щодо режиму роботи суб'єкта надання адміністративної послуги

Понеділок – четвер: з 9:00 по 18:00,

п’ятниця: з 9:00 по 16:45,

перерва: з 13:00 по 13:45

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб - сайт суб'єкта надання адміністративної послуги

Тел./факс: (057) 700-11-20,

факс: (057) 700-41-44,

веб-сайт: www. kharkiv.mns.gov.ua,

електронна адреса:  Kharkiv@mns.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуг

4

Закони України

Кодекс цивільного захисту України

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від       5 червня 2013 р. № 440 «Про затвердження Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки»

6

Акти центральних органів виконавчої влади

 

Умови одержання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання адміністративної послуги

Започаткування діяльності суб’єкта господарювання, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості

8

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

Заповнена декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки;

суб'єкт господарювання з високим ступенем прийнятного ризику від провадження господарської діяльності  разом з заповненою декларацією подає позитивний висновок за результатами оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об'єкта чи приміщення

9

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Особисто або поштою

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

11

Строк надання адміністративної послуги

10 робочих днів

12

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Декларацію подано чи оформлено з порушенням вимог, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня        2013 р. № 440 «Про затвердження Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки»

13

Результат надання адміністративної послуги

Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки

14

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто або поштою

 

Т.в.о. заступника начальника Головного

управління з державного нагляду та контролю

підполковник служби цивільного захисту                                   С.О. Колосовський

Переглядів: 12
Дата публікації: 16:16 04.09.2014
Версія для слабо- зорих