Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
19.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи з батьками дітей, які потребують соціального захисту Проведення роботи з батьками дітей, які потребують соціального захисту Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
08:00 - Виїзний прийом громадян головою райдержадмініст­рації Ситником М.М. Виїзний прийом громадян головою райдержадмініст­рації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:19.06.2018 08:00 Місце проведення:с.Грушівка
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:19.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№4
09:00 - Видача сертифікатів про завершення курсів заступникам керівникам з НВР та учителям початкових класів, щодо організації роботи у 1 класі 2018/2019 н.р. Видача сертифікатів про завершення курсів заступникам керівникам з НВР та учителям початкових класів, щодо організації роботи у 1 класі 2018/2019 н.р. Організатор:Відділ освіти Час проведення:19.06.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
10:00 - Засідання творчої групи учителів початкових класів: «Патріотичне виховання учнів початкової школи» Засідання творчої групи учителів початкових класів: «Патріотичне виховання учнів початкової школи» Організатор:Відділ освіти Час проведення:19.06.2018 10:00 Місце проведення:Відділ освіти
20.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи з батьками дітей, які потребують соціального захисту Проведення роботи з батьками дітей, які потребують соціального захисту Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
08:00 - Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:20.06.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Плановий моніторинг стану здійснення соціальної роботи Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Харківським обласним ЦСССДМ Плановий моніторинг стану здійснення соціальної роботи Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Харківським обласним ЦСССДМ Організатор:Харківський обласний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:20.06.2018 09:00 Місце проведення:Кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
13:30 - Заходи до 95-річчя Куп'янського району Заходи до 95-річчя Куп'янського району Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:20.06.2018 13:30 Місце проведення:Площа, м. Куп'янськ
14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:20.06.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
14:00 - Участь учнів ЗЗСО району в заходах присвячених 95-річчю Куп’янському району Участь учнів ЗЗСО району в заходах присвячених 95-річчю Куп’янському району Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.06.2018 14:00 Місце проведення:площа Центральна м. Куп'янськ
14:00 - Проведення спільного профілактичного рейду з метою проведення роз’яснювальної роботи з дітьми та батьками щодо попередження правопорушень і злочинів під час канікул Проведення спільного профілактичного рейду з метою проведення роз’яснювальної роботи з дітьми та батьками щодо попередження правопорушень і злочинів під час канікул Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:20.06.2018 14:00 Місце проведення:Територія району
19:00 - Участь випускників 11-х класів ЗЗСО району у міськрайонному святі «Бал випускників» Участь випускників 11-х класів ЗЗСО району у міськрайонному святі «Бал випускників» Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.06.2018 19:00 Місце проведення:площа Центральна м. Куп'янськ
21.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи з батьками дітей, які потребують соціального захисту Проведення роботи з батьками дітей, які потребують соціального захисту Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:21.06.2018 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
09:00 - Засідання районного комітету доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної інженерно-транспортної інфраструктури Засідання районного комітету доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної інженерно-транспортної інфраструктури Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:21.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
09:00 - Тематична бесіда "Вивчаємо закони України" Тематична бесіда "Вивчаємо закони України" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:21.06.2018 09:00 Місце проведення:Кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
09:30 - Засідання Координаційної ради Засідання Координаційної ради
1. Про склад опікунських сімей та якість виховання дітей у зазначених сім’ях.
2.Про реалізацію законодавства України з попередження насильства в сім’ях відносно дітей на території району.
3. Про результати соціального супроводу сімей з дітьми облікових категорій.
Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:21.06.2018 09:30 Місце проведення:Каб. ССД

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Сайт | Архів сайту | Документи скасовані у 2016 році | Відділ економічного розвитку РДА | Інформація про виконання Програми підтримки розвитку малого і середнього підприємництва в Куп'янському районі на 2013-2014 роки | Інформація про виконання Програми підтримки розвитку малого підприємництва в Куп'янському районі на 2013-2014 роки за І півріччя 2014 року
Інформація про виконання Програми підтримки розвитку малого підприємництва в Куп'янському районі на 2013-2014 роки за І півріччя 2014 року

Інформація про виконання Програми підтримки розвитку малого і середнього підприємництва в Куп'янському районі на 2013-2014 роки за І півріччя 2014 року

 

На сьогодні мале підприємництво є одним з вкрай важливих сегментів господарського комплексу як країни в цілому, так і окремого району зокрема. Саме малий бізнес, як невід'ємний сектор ринкової економіки, має явну місцеву орієнтацію, оскільки суб'єкти малого підприємництва планують свою діяльність, виходячи, перш за все, з потреб місцевих ринків, обсягів та структури локального попиту, а місцева влада в межах свої повноважень формує підприємницький клімат.

Формування підприємницького клімату на території Куп'янського району здійснюється шляхом впровадження та реалізації Програми підтримки розвитку малого і середнього підприємництва в Куп'янському районі на 2013-2014 роки, яка розроблена відповідно до Законів України „Про розвиток та державну підтримку малого і середнього підприємництва в Україні”, „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, „Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, „Про Національну програму сприяння розвитку малого підприємництва в Україні”.

У звітному періоді мале та середнє підприємництво демонструвало як зростання, так і падіння кількісних показників його розвитку через вплив світової фінансово-економічної кризи та значні зміни законодавства.

Так, станом на 01 серпня 2014 року в реєстрі фізичних осіб-підприємців району знаходиться 963 особи.

Кількість малих підприємств у 2013 році становила 76 одиниць. В розрахунку на 10 тисяч осіб наявного населення кількість малих підприємств у 2013 році становить 30 одиниць, що на 15,4 % більше, ніж у 2012 та 2011 роках.

Кількість зайнятих працівників на малих підприємствах району станом на 01 січня 2014 року становить 547 осіб, що складає 33,7 % від загальної кількості зайнятих на підприємствах району. Проти 2012 року даний показник зменшився на 46 осіб (або на 8,4 %), а проти 2011 року — збільшився на 2 особи (або на 0,4 %). Кількість найманих працівників на малих підприємствах району у 2013 році склала 499 осіб, що на 54 особи (або на 9,8 %) менше, ніж у 2012 році та на 45 осіб (або на 8,3 %) менше, ніж у 2011 році.

Обсяг реалізованої продукції (товарів, послуг) малими підприємствами району у 2013 році зменшився на 8,7 % в порівнянні з минулим роком і становить 190,0 млн. грн. проти 208,2 млн. грн. у 2012 році. Також спостерігається незначне зменшення частки малих підприємств в загальному обсязі реалізованої продукції (товарів, послуг). Так, вищезазначений показник зменшився з 56,5 % у 2012 році до 53,8 % у 2013 році.

За даними Куп'янської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Харківській області надходження до бюджетів усіх рівнів, сплачених суб’єктами малого бізнесу м. Куп'я­нська та Куп'янського району станом на 01 липня 2014 року становлять майже 11,5 млн. грн (станом на 01 січня 2014 року — 28,0 млн. грн.), з них фактичні надходження, сплачені суб'єктами малого бізнесу складають 11,0 млн. грн. (юридичні особи — 9,6 млн. грн., фізичні особи — 1,4 млн. грн.). Частка надходжень від діяльності малого та середнього підприємництва до бюджетів всіх рівнів станом на 01 липня 2014 року становить 95,8 % (станом на 01 січня 2014 року — 95,4 %).

Кількість фізичних осіб-підприємців, які здійснюють діяльність на території району та працюють за спрощеною системою оподаткування, станом на 01 липня 2014 року становить 330 осіб, що на 5,7 % (або 20 осіб) менше, ніж у відповідному періоді минулого року.

У звітному періоді було збережено мережу підприємств торгівлі та ресторанного господарства. Так, торговельна мережа району станом на 01 серпня 2014 року налічує 105 об'єктів (88 магазинів та 17 кіосків) з торговою площею 4,7 тис. кв.м. У галузі ресторанного господарства працює 9 приватних підприємств громадського харчування, в яких налічується 314 посадкових місць.

З метою соціальної підтримки незайнятих осіб, розвитку їх підприємницької діяльності міськрайонний центр зайнятості організовує професійне навчання безробітних за професіями, що дозволяють відкрити власну справу. Так, протягом січня-липня 2014 року 126 чол., що проживають в Куп'янському районі, було направлено на профнавчання за професіями, зорієнтованими на підприємницьку діяльність, малий бізнес, самозайнятість та такими, що користуються попитом на ринку праці; 300 чол. брали участь в оплачуваних громадських роботах; 7 безробітних отримали фінансову допомогу для зайняття підприємницькою діяльністю за рахунок коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття; на нові робочі місця із здійсненням компенсації витрат роботодавцю у розмірі єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування працевлаштовано 6 осіб.

Підприємницький потенціал дав можливість створення нових додаткових робочих місць. Так, станом на 01 серпня 2014 року в районі створено 163 нових робочих місця, що становить 58,2% від річного завдання. Із загальної кількості створених місць: 49 місць для працівників у юридичних осіб, 94 - для працівників у фізичних осіб-підприємців, зареєстровано 20 суб'єктів підприємницької діяльності-фізичних осіб.

Різновидом ресурсної підтримки малого підприємництва є залучення його суб’єктів до участі у тендерних торгах за рахунок бюджетних коштів. В бюджетних установах району діє шість конкурсних комітетів, якими в звітному періоді проведено 17 процедур закупівель з урахуванням частин предмета закупівлі на закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти. В тому числі: 7 - відкриті торги та 10 - закупівля в одного учасника. Для участі в торгах подали свої пропозиції 22 постачальники. За результатами тендерних торгів переможцем визнано 11 постачальників. Загальна сума коштів (фактичні видатки) за укладеними договорами у січні-липні 2014 року склала 3297,0 тис. грн.

 

Начальник управління економіки райдержадміністрації                                    Л.Мироненко

Переглядів: 46
Дата публікації: 16:29 04.09.2014
Версія для слабо- зорих