Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
27.04.2018
08:00 - Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:27.04.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
08:30 - Апаратна нарада відділу освіти Апаратна нарада відділу освіти Організатор:Відділ освіти Час проведення:27.04.2018 08:30 Місце проведення:Відділ освіти
09:00 - Засідання робочої групи з питань легалізації робочих місць Засідання робочої групи з питань легалізації робочих місць Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.04.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Перевірка виконкому Нечволодівської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Перевірка виконкому Нечволодівської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Організатор:Керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О Час проведення:27.04.2018 09:00 Місце проведення:Нечволодівська сільська рада
09:00 - Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Організатор:Відділ освіти Час проведення:27.04.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
10:00 - Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питання підсумків роботи галузі тваринництва за квітень 2018 року Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питання підсумків роботи галузі тваринництва за квітень 2018 року Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:27.04.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
10:00 - Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад
на тему: "Виконання бюджету за І квартал 2018 року"
Організатор:Фінансове управління Куп'янської РДА Час проведення:27.04.2018 10:00 Місце проведення:м.Куп'янськ, вул. Садова, 52

10:00 - Чергове засідання районної комісії з питань ТЕБ та НС Чергове засідання районної комісії з питань ТЕБ та НС Організатор:Відділ містобудування, архітектури та цивільного захисту райдержадміністрації Час проведення:27.04.2018 10:00 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.
28.04.2018
день - Участь збірної команди районної ДЮСШ в змаганнях відкритого Чемпіонату Харківської області з легкої атлетики серед юнаків та дівчат 2001-2005 років народження. Участь збірної команди районної ДЮСШ в змаганнях відкритого Чемпіонату Харківської області з легкої атлетики серед юнаків та дівчат 2001-2005 років народження. Організатор:Куп'янська районна ДЮСШ Час проведення:28.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:м.Харків стадіон ФСТ" Динамо"
02.05.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:02.05.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:02.05.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Участь в міськрайонному конкурсі дитячого малюнка «Світ без війни» Участь в міськрайонному конкурсі дитячого малюнка «Світ без війни» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:02.05.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі Куп’янського краєзнавчого музею
день - Участь в обласній військово-патріотичній акції «Слобожанські дзвони Перемоги» Участь в обласній військово-патріотичній акції «Слобожанські дзвони Перемоги» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:02.05.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі Комунального закладу «Харківська обласна станція юних туристів»
08:00 - Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:02.05.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
08:00 - Перевірка КП «Військове містечко» з питань правильності нарахування пільг категоріям населення, які мають на них право згідно з діючим законодавством Перевірка КП «Військове містечко» з питань правильності нарахування пільг категоріям населення, які мають на них право згідно з діючим законодавством Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:02.05.2018 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
09:00 - "Гаряча лінія" із захисту прав споживачів за телефоном відділу економічного розвитку райдержадміністрації 5-52-91 "Гаряча лінія" із захисту прав споживачів за телефоном відділу економічного розвитку райдержадміністрації 5-52-91 Організатор:Відділ економічного розвитку РДА Час проведення:02.05.2018 09:00 Місце проведення:Відділ економічного розвитку РДА (каб.15)
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації. Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації.
1. Проведення заходів щорічної Всеукраїнської акції "За чисте довкілля" на території району;
2. Рівень розрахунків за енергоносії;
3. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
4. Інвентаризація вулиць і доріг населених пунктів району;
5. Впровадження вуличного освітлення на території Куп’янського району;
6. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
7. Приведення тарифів на послуги ЖКГ до рівня економічно-обгрунтованих.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:02.05.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:02.05.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
Докладніше
Пошук
Посилання





 














Технологічна картка з видачі рішення про передачу у власність, надання у постійне користування та оренду земельних ділянок, що перебувають у державній власності

                 ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова Куп’янської районної

державної адміністрації

_____________ М.Ситник

07” ____05____ 2014 р.

 

 

Технологічна картка

 

Рішення про передачу у власність, надання у постійне користування та оренду земельних ділянок,

що перебувають у державній власності

(назва послуги)

 

п/п

Етапи послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

(В, У, П, З)

Термін виконання (днів)

1.

Прийом і перевірка повноти пакету документів, реєстрація заяви, повідомлення заявника про орієнтовний термін виконання 

Державний адміністратор ЦНАПу 

 В

 1

2.

 Формування дозвільної справи

Державний адміністратор ЦНАПу  

 В

 1

3.

 Передача пакету документів до райдержадміністрації

Державний адміністратор ЦНАПу  

 В

 1-2

4.

 Накладання резолюції і передача документів виконавцю

 Голова райдержадміністрації

 В

 1-2

5.

 Розгляд документів та виконання всіх інших дій, передбачених чинним законодавством

 Виконавець та спеціалісти райдержадміністрації

 В

 2-14

6

Передача документів державному адміністратору

 Виконавець та спеціалісти райдержадміністрації

В

14

7

Запис у бланку проходження документа про факт здійснення дозвільної процедури та повідомлення заявника

Державний адміністратор ЦНАПу 

В

14

8

Видача замовнику рішення

Державний адміністратор ЦНАПу 

В

14

Загальна кількість днів надання послуги -

14

Загальна кількість днів (передбачена законодавством) -

14

 

 

Умовні позначки: В-виконує, У- бере участь, П - погоджує, З – затверджує.

 

Переглядів: 30
Дата публікації: 10:45 04.09.2014
Версія для слабо- зорих