Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
25.02.2018
10:00 - Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:25.02.2018 10:00 Місце проведення:Спортивний зал Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст.
26.02.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району, пункт реєстрації м.Харків, ХРЦОЯО
день - Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості»
день - Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні споруди району
день - Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Організатор:ССД Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:каб.ССД
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
11:00 - Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Про виконання районного бюджету та бюджету району за 2017 рік.
2. Про хід реалізації в районній державній адміністрації вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”
3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами районної державної адміністрації.
4. Підведення підсумків апаратної наради.
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:26.02.2018 11:00 Місце проведення:Кабінет голови районної державної адміністрації

13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Контроль за розчисткою доріг від снігу та посипкою ПСС на підвідомчих територіях;
4. Рівень розрахунків за енергоносії;
5. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
6. Планування заходів по поточному та капітальному ремонту доріг по району;
7. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:26.02.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

27.02.2018
09:00 - Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 4
09:00 - Засідання методичної ради ІМЦ Засідання методичної ради ІМЦ Організатор:Відділ освіти Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
09:30 - Перевірка виконкому Глушківської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Перевірка виконкому Глушківської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:27.02.2018 09:30 Місце проведення:Глушківська сільська рада
13:00 - Урок державності «Провісник духовної свободи» (до 80-річчя від дня народження В. Чорновола) Урок державності «Провісник духовної свободи» (до 80-річчя від дня народження В. Чорновола) Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:27.02.2018 13:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
16:00 - Позачергове засідання регіональної комісії з питань ТЕБ та НС Харківської області Позачергове засідання регіональної комісії з питань ТЕБ та НС Харківської області
Підведення підсумків функціонування територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Харківської області у 2017 році та основні завдання на 2018 рік
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:27.02.2018 16:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Поточна діяльність | Плани роботи | 2014 рік | Виконання планів роботи районної державної адміністрації за місяць | Звіт про виконання основних заходів Куп’янською райдержадміністрацією в серпні 2014 року
Звіт про виконання основних заходів Куп’янською райдержадміністрацією в серпні 2014 року

 Голові районної

державної адміністрації

Ситнику М.М.

ЗВІТ

про виконання основних заходів

Куп’янською райдержадміністрацією в серпні 2014 року

 

Управліннями і відділами райдержадміністрації проведена певна робота щодо виконання основних заходів в серпні 2014 року.

01 серпня

- проведено виїзний прийом громадян заступником голови райдержадмініст­рації Дроботом А.Д. в с.Грушівка, звернулося 2 громадянина з питання житлово-комунального господарства.

- на виконання Указу Президента України від 21 липня 2014 року № 608/2014 «Про відзначення 23-ї річниці незалежності України» та відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 27 липня 2014 р. № 99-р «Про затвердження плану заходів з підготовки та відзначення у 2014 році 23-ї річниці незалежності України», з метою формування національної свідомості, патріотизму, відчуття гордості і відповідальності за долю своєї держави, прищеплення поваги до державних символів, прав і свобод громадянина України рекомендовано в м. Харкові, районах області, містах обласного значення провести урочисті та святкові заходи, присвячені цій визначній події. Про це під час обласної селекторної наради з порядком денним: «Про стан підготовки до відзначення Дня незалежності України» розповів директор масових комунікацій ХОДА Євген Ярошенко.

«Святкові заходи щодо відзначення 23-ї річниці незалежності України повинні стати знаменною подією в житті кожної людини і важливим чиником громадянського, патріотичного виховання. Змістовне наповнення свят має дати мешканцям можливість духовного піднесення, зміцнення громадянської позиції, відчуття гордості за свою державу та поваги до державних символів», - повідомив Євген Ярошенко.

Окрім того, він зазначив, що майже всі святкові заходи в цьому році в Харкові та області виконавча влада змушена, проводити з огляду на одну з найважливіших деталей, а саме, питань забезпечення безпеки громадян під час проведення масових заходів.

«Ви, прекрасно розумієте, що це зумовлено суспільно-політичною ситуацією в країні та області і наближенням Харківської області до зони проведення Антитерористичної операції. Не винятком буде і відзначення 23 серпня-Дня Державного прапора України та 24 серпня - Дня Незалежності України. Нагадаю, що харків’яни 23 серпня також відзначатимуть 71-річницю визволення міста від нацистських загарбників та День міста. Тому першочергове, прохання, насамперед, до силових та правоохоронних структур приділити максимальну увагу питанням безпеки проведення масових заходів під час святкування найвизначнішого з державних свят країни. Безпека-найголовніший чинник сьогодення», - розповів Євген Ярошенко.

02 серпня

- на абонементі ЦРБ проходила виставка- ілюстрація «Кольорові очі планети». Користувачі бібліотеки мали змогу розширити свої знання про квіти, їх користь, види та призначення. Для перегляду була представлена така література: Приходько С. "Хоровод цветов", «Цветы в квартире», «Книга цветовода» та інші.

04 серпня

- в приміщенні служби у справах дітей в рамках акції ,,Милосердя" надано речову допомогу 3 дітям, які проживають у складних життєвих обставинах. Проведена поточна робота в ЄІАС „Діти” : внесено фото 3 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; поставлено на облік 1 сім'ю з 4 дітьми як таких, що проживають у складних життєвих обставинах.

- спеціалістами сектору взаємодії з правоохоронним органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації проведено заслуховування посадових осіб Куп’янського ОРВК про хід проведення мобілізаційних заходів в Куп'янському районі

- в кабінеті голови райдержадміністрації проведено апаратну нараду з порядком денним:

1. Про хід підготовки об’єктів житлово-комунального господарства та соціальної сфери району до роботи в осінньо-зимовий період 2014-2015 року.

2. Про підсумки збирання ранніх зернових у сільськогосподарських підприємствах району.

3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами райдержадміністрації.

З інформацією перед присутніми виступили: Говорова Марина Михайлівна, начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури районної державної адміністрації, Жадановська Тетяна Валентинівна, начальник відділу освіти районної державної адміністрації, Бочарніков Микола Петрович, начальник управління агропромислового розвитку районної державної адміністрації, Яшугіна Тетяна Сергіївна, завідувач сектору контролю апарату районної державної адміністрації.

Ситник Микола Миколайович, голова районної державної адміністрації, підвів підсумки апаратної наради.

- в районному будинку культури проведено нараду з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації з наступних питань:

1. Виконання заходів з підготовки до осінньо-зимового періоду 2014-2015 років;

2. Перевірка котельного господарства по району територіальним управлінням

Держгірпромнагляду в Харківській області;

3. Створення об'єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ).

4. Проведення реструктуризації заборгованості та претензійно-позовної роботи за послуги теплопостачання та водопостачання ;

5. Переведення котелень на пілети та паливні брикети;

6. Виконання заходів програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства Куп’янського району на 2010-2014 роки.

05 серпня

- спеціалістами сектору взаємодії з правоохоронним органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації уточнено списки для системи оповіщення, взято на облік та приведено у готовність транспорт, який буде задіяно

- проведено огляд - конкурс з питань підготовки загальноосвітніх, дошкільних, позашкільних навчальних закладів району до нового 2014/2015 навчального року. Під час огляду встановлено, що всі навчальні заклади на 100% готові до початку нового навчального року.

- проведено виїзний прийом громадян головою районної державної адмініст­рації Ситником М.М. в с.Моначинівка, звернувся 1 громадянин.

- службою у справах дітей райдержадміністрації проведено профілактично-роз'яснювальну роботу з багатодітною матір'ю, яка виховує 4 дітей, щодо виконання нею батьківських обов'язків в повному обсязі, особливо по відношенню до новонародженої дитини, яка за станом здоров'я з 19.08.2014 р. перебуває на лікуванні в Харківській обласній лікарні № 1, надано допомогу в отриманні свідоцтва про народження дитини, оформлення Державної допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею 3 річного віку, допомоги на дитину одинокій матері, прийнято участь у судовому засіданні по цивільній справі.

- в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації проведена нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підведення підсумків збирання ранніх зернових культур. На нараді виступив начальник відділу рослинництва та інженерно-технічного забезпечення управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Крейдун А.В.

06 серпня

- спеціалістами сектору взаємодії з правоохоронним органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації проведено заслуховування посадових осіб Куп’янського ОРВК про хід проведення мобілізаційних заходів в Куп'янському районі

- на базі міського терцентру проведено інформаційний дайджест «Знана і незнана Марія Заньковецька» до 160 років від дня народження. Зав. абонементом центральної районної бібліотеки Черняк Л.В. розповіла присутнім про одну з найяскравіших зірок у театральному просторі кінця ХІХ, початку ХХ століть, яка стала душею української інтелектуальної і мистецької еліти.

- службою у справах дітей спільно з сектором кримінальної міліції у справах дітей проведено комплексний профілактичний рейд з метою перевірки чергування відповідальних в місцях масового відпочинку дітей. В ході рейду порушень не виявлено, чергування відповідальних здійснюється.

07 серпня

- спеціалістами сектору взаємодії з правоохоронним органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації проведено роботу з керівниками підприємств, установ і організацій району, керівниками органів місцевого самоврядування щодо аналізу надання звітних та інших документів з питань мобілізаційної підготовки

- в приміщенні Куп'янського міськрайонного управління юстиції начальник управління економіки та адміністратори Центру надання адміністративних послуг взяли участь у семінарі реєстраційної служби Куп'янського міськрайонного управління юстиції Харківської області на тему: "Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців".

- проведено профілактичну роботу щодо профілактики дитячого травматизму з 4 дітьми, які перебувають на обліку служби у справах дітей.

- в відділі культури і туризму райдержадміністрації відбулася колегія працівників культури району з питання "Підготовка закладів культури до роботи в осінньо-зимовий період". Відбулося обговорення теми.

- в районному організаційно-методичному центрі відбулася нарада працівників культури Куп'янського району. Розглянуто питання: "Підготовка та проведення заходів до Дня Державного Прапора України та Дня Незалежності України", " Благоустрій прилеглої території".

- в районному будинку культури проведено семінар-навчання для працівників апарату, керівників управлінь та відділів райдержадміністрації з порядком денним:

1. Про проведення комплексних перевірок виконкомів сільських рад району з питань вивчення стану виконання ними делегованих повноважень органів виконавчої влади.

2. Про організацію роботи управлінь і відділів райдерж­адміністрації з контрольними документами.

3. Про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять конфіденційну інформацію, що є власністю держави.

4. Огляд новоприйнятих Законів України, Указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України та ін.

З інформацією перед присутніми виступили: Пупкова Я.В., головний спеціаліст відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації, Яшугіна Т.С., завідувач сектору контролю апарату райдержадміністрації, Татевосян А.А., головний спеціаліст сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації, Кошелєва-Скляр О.В., начальник юридичного відділу апарату райдержадміністрації. Присутні отримали відповіді на запитання, які виникають в поточній роботі.

- на відпочинок та оздоровлення до дитячого оздоровчого комплексу "Райський уголок" м.Бердянськ відправлені діти, які приймали участь у різноманітних творчих конкурсах, що були організовані Народним депутатом 177 територіального округу , Президентом громадської спілки "Соціальний рух поваги" Віктором Остапчуком. Для більш комфортного проїзду цих дітей організаторами був заброньований окремий вагон.

08 серпня

- спеціалістами сектору взаємодії з правоохоронним органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації проведено заслуховування посадових осіб Куп’янського ОРВК про хід проведення мобілізаційних заходів в Куп'янському районі

- службою у справах дітей райдержадміністрації проведено позаплановий рейд спільно з Куп'янським РЦ СССДМ до ПЗОВ ,,Сосновий" з метою проведення заходів з профілактики правопорушень та злочинів серед підлітків, попередження дитячого травматизму, профілактики негативних явищ в дитячому середовищі, мотивації до ведення здорового способу життя.

- здійснено спільний зі службою у справах дітей виїзд мобільного консультативного пункту соціальної роботи в ПЗОВ "Сосновий".Спеціалістами було проведено бесіду щодо популяризації здорового способу життя та відеолекторій "Куріння шкодить здоров'ю".

- відбулась селекторна нарада обласної державної адміністрації під головуванням першого заступника голови обласної державної адміністрації І.Л.Райніна з питання "Підсумки збирання ранніх зернових та зернобобових культур у господарствах області".

- проведено “Прямий зв'язок” голови райдержадміністрації Ситника М.М. з населенням району

11 серпня

- в громадській приймальні проведено особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М., звернулося 2 громадянина із земельного та житлового питання.

- службою у справах дітей спільно із уповноваженим особами у справах дітей Курилівської сільської ради проведено роботу щодо тимчасового влаштування до сім'ї родичів дитини, яка залишилась без батьківського піклування на території Курилівської сільської ради. Розпочато заходи щодо надання дитині статусу дитини-сироти. 12.08 та 13.08.2014 року проведено роз'яснювальну роботу з багатодітною матір'ю, яка перебуває на обліку як така, діти якої проживають у складних життєвих обставинах, в зв'язку з тим, що новонароджена дитина 12.08.2014 року померла в Харківській обласній дитячій клінічній лікарні № 1.

- в кабінеті голови райдержадміністрації проведено апаратну нараду з порядком денним:

1. Про підсумки огляду-конкурсу по підготовці загальноосвітніх, дошкільних, позашкільних навчальних закладів району до нового 2014-2015 навчального року.

2. Про хід виконання Програми підтримки та розвитку дітей і молоді Куп'янського району на 2014-2015 роки.

3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами райдержадміністрації.

З інформацією перед присутніми виступили: Жадановська Тетяна Валентинівна, начальник відділу освіти районної державної адміністрації, Ридван Олена Вікторівна, головний спеціаліст сектору у справах молоді і спорту районної державної адміністрації, Яшугіна Тетяна Сергіївна, завідувач сектору контролю апарату районної державної адміністрації.

Ситник Микола Миколайович, голова районної державної адміністрації, підвів підсумки апаратної наради.

12 серпня

- у відділі обслуговування дітей та юнацтва центральної районної бібліотеки оформлено книжкову виставку «Молодь-кроки у майбутнє». На виставці представлена художня та науково-публіцистична література по проблемам молоді.

- у відділі освіти відбулася нарада керівників загальноосвітніх навчальних закладів району, під час якої розглядалися питання:

1. Про охоплення навчанням дітей та підлітків від 6 до 18 років у 2014/2015 навчальному році, які переселилися із зон АТО Донецької та Луганської областей і тимчасово проживають у Куп’янському районі та зарахування їх до школи.

2. Про особливу відповідальність педагогічних та науково-педагогічних працівників.

3. Про економію енергоносіїв у 2014/2014 навчальному році в закладах освіти.

4. Про програму районного серпневого педагогічного тижня.

- в приміщенні Куп'янського міськрайонного управління юстиції начальник управління економіки та адміністратори Центру надання адміністративних послуг брали участь у семінарі реєстраційної служби Куп'янського міськрайонного управління юстиції Харківської області на тему:"Видача юридичним особам дублікатів оригіналів їх установчих документів та змін до них".

- у відділі обслуговування дітей та юнацтва центральної районної бібліотеки оформлено книжкову виставку «Молодь-кроки у майбутнє». На виставці представлена художня та науково-публіцистична література по проблемам молоді.

- в приміщенні Куп'янського міськрайонного управління юстиції начальник управління економіки та адміністратори Центру надання адміністративних послуг брали участь у семінарі реєстраційної служби Куп'янського міськрайонного управління юстиції Харківської області на тему:"Видача юридичним особам дублікатів оригіналів їх установчих документів та змін до них".

13 серпня

- службою у справах дітей спільно з районним відділом освіти проведено комплексний профілактичний рейд з метою перевірки умов проживання дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах на території сіл Подоли та Курилівка. Всього відвідано 8 сімей, де проживає 17 дітей. З них 4 сім'ї з 7 дітьми такі, що проживають у складних життєвих обставинах. Батьки поступово готують дітей до нового навчального року, з ними проведена профілактично-роз'яснювальна робота щодо ведення здорового способу життя та виконання батьківських обов'язків в повному обсязі. Відвідано також 4 прийомних сім'ї з 10 дітьми. Умови проживання дітей задовільні, батьки готують дітей до навчального процесу.

- начальник управління економіки та адміністратори Центру надання адміністративних послуг взяли участь у навчальному семінарі Куп'янського районного відділу Головного управління Державної міграційної служби України в Харківській області.

- службою у справах дітей спільно з районним відділом освіти проведено комплексний профілактичний рейд з метою перевірки умов проживання дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах на території сіл Подоли та Курилівка. Всього відвідано 8 сімей, де проживає 17 дітей. З них 4 сім'ї з 7 дітьми такі, що проживають у складних життєвих обставинах. Батьки поступово готують дітей до нового навчального року, з ними проведена профілактично-роз'яснювальна робота щодо ведення здорового способу життя та виконання батьківських обов'язків в повному обсязі. Відвідано також 4 прийомних сім'ї з 10 дітьми. Умови проживання дітей задовільні, батьки готують дітей до навчального процесу.

14 серпня

- адміністратор Центру надання адміністративних послуг при Куп'янський райдержадміністрації взяла участь в навчальному семінарі для адміністраторів центрів за ініціативою представників Головного управління Державної міграційної служби у Харківській області, Реєстраційної служби Головного управління юстиції у Харківській області.

- службою у справах дітей проведена поточна робота в ЄІАС ,,Діти": перевірено дані, які внесено в соціальні паспорти прийомних сімей,картки дітей, які перебувають на обліку як такі, що проживають у складних життєвих обставинах.

- в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації проведена нарада з головними інженерами сільгосппідприємств району по підготовці кормозбиральної техніки. На нараді виступив головний спеціаліст відділу рослинництва та інженерно-технічного забезпечення управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Лебединський В.Г.

- сектором у справах молоді та спорту райдержадміністрації на відпочинок та оздоровлення до санаторно-курортного закладу "Таврія" м.Скадовськ направлено 3 дитини. Путівки надані Департаментом у справах молоді та спорту Харківської облдержадміністрації.

- в районному центрі соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді проведена перевірка стану організації роботи з кадрових питань, з контрольними документами, питань діловодства, зі зверненнями громадян в районному центрі соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді.

15 серпня

- проведено виїзний прийом громадян заступником голови райдержадмініст­рації Дроботом А.Д. в с.Кіндрашівка, звернулося 2 громадян з питань водопостачання та соціального захисту.

- відбулась селекторна нарада обласної державної адміністрації під головуванням першого заступника голови облдержадміністрації І.Л. Райніна з порядком денним:

1.Про підготовку навчальних закладів до нового навчального року.

2.Про стан виділення та використання коштів місцевих бюджетів для організації та проведення громадських робіт у Харківській області.

- в читальному залі центральної районної бібліотеки пройшло засідання клубу «Сударушка» на тему «Прийшов Спас - пішло літо від нас». Зав.читальною залою Разенкова Ю.І. розповіла про звичаї та обряди серпневих свят. Учасники клубу поділилися інформацією про те, як в родинах святкують ці свята.

16 серпня

- в центральній районній бібліотеці проведено бесіду «Слово про хліб». Зав. відділом дітей та юнацтва Авксентьєва Н.В. розповіла про головне - про хліб. І скільки б не проходило років і тисячоліть, а він залишається святим і величним завжди.

18 серпня

- в кабінеті голови райдержадміністрації проведено апаратну нараду з порядком денним:

1.Про завершення призову громадян на строкову військову службу весною 2014 року.

2.Про невідкладні заходи щодо проведення мобілізації людських та транспортних ресурсів на території району.

3.Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами райдержадміністрації.

4.Підведення підсумків апаратної наради.

З інформацією перед присутніми виступили:Чалий Павло Анатолійович, завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату районної державної адміністрації, Яшугіна Тетяна Сергіївна, завідувач сектору контролю апарату районної державної адміністрації.

Ситник Микола Миколайович, голова районної державної адміністрації, підвів підсумки апаратної наради.

- в районному будинку культури було проведено нараду з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів, з наступних питань:

1.Проведення реструктуризації заборгованості та претензійно-позовної роботи за послуги теплопостачання та водопостачання;

2. Виконання заходів по підготовці до осінньо-зимового періоду 2014-2015 років;

3. Переведення котелень на пілети та паливні брикети;

4. Виконання заходів програми реформування;

5.Створення об'єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ).

19 серпня

- у відділі обслуговування дітей та юнацтва центральної районної бібліотеки була проведена година цікавих повідомлень «Яблучне свято-свято «Спасівки» для дітей, учасників клубу «Друзі книги». Завідуюча відділом АвксентьєваН.В. розповіла про цікаві факти спасівських свят, а діти пригадали прислів`я та приказки про свято.

- в приміщенні Куп'янського міськрайонного управління юстиції начальник управління економіки та адміністратори Центру надання адміністративних послуг взяли участь у семінарі реєстраційної служби Куп'янського міськрайонного управління юстиції Харківської області на тему:"Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем за її рішенням".

20 серпня

- у відділі обслуговування дітей та юнацтва центральної районної бібліотеки оформлена книжкова виставка до Дня Державного Прапору України: «Священні символи України». Молоді була представлена література про символіку незалежної України: Сергійчук В.І. "Національна символіка України", "Українські символи", "Нащадки Святої Трійці".

- на абонементі центральної районної бібліотеки до 90-річчя від дня народження П. Загребельного був оформлений перегляд літератури «Патріарх, що творив духовне Диво». Користувачі ознайомилися з життєвим та творчим шляхом Павла Загребельного. Для перегляду були представлені твори: "Дума про невмирущого", "Диво", "Роксолана", "Євпраксія", "Тисячолітній Миколай".

- в районному будинку культури проведено спільне засідання колегії районної державної адміністрації та адміністративно-господарського активу району з порядком денним:

1. Стан та перспективи розвитку галузі тваринництва в господарствах району.

2. Про хід виконання Програми підтримки розвитку малого і середнього підприємництва в Куп'янському районі та Програми розвитку сфери побутового обслуговування населення в Куп'янському районі.

3. Про хід виконання районним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Закону України “Про соціальну роботу з сім’ями, дітьми та молоддю”.

4. Про підсумки виконання бюджету району за І півріччя 2014 року.

З інформацією перед присутніми виступили: Дробот А.Д., заступник голови районної державної адміністрації. З розглянутих питань прийняті відповідні рішення. Ситник М.М., голова районної державної адміністрації, підвів підсумки засідання колегії районної державної адміністрації та адміністративно-господарського активу району.

- на базі міського терцентру був проведений поетичний хіт-парад «Була б Україна при щасті», присвячений Дню Незалежності України. Завідуюча абонементом центральної районної бібліотеки Черняк Л.В. ознайомила присутніх з творчістю українських поетів : Л.Костенко, В.Стуса, І.Багряного, О.Ольжича.

- службою у справах дітей спільно з Куп'янським РЦСССДМ, СКМСД проведено комплексний профілактичний рейд з метою перевірки умов проживання та підготовки до школи дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, на території сіл Нечволодівка, Грушівка, Василівка. Всього відвідано за місцем проживання 7 сімей, в яких проживає 18 дітей. З них 4 сім'ї з 12 дітьми є кризовими, 2 сім'ї, в яких 4 дітей, проживають у складних життєвих обставинах. Батьки поступово готують дітей до нового навчального року, з ними проведена профілактично-роз'яснювальна робота щодо ведення здорового способу життя, виконання батьківських обов'язків належним чином, забезпечення дітей шкільного віку канцтоварами, шкільним одягом і взуттям, предметами особистої гігієни в повному обсязі. Відвідано також 1 прийомну сім'ю, в якій виховується 2 прийомних дітей. Умови проживання задовільні, прийомні батьки в повному обсязі підготували дітей до навчального процесу.

- в управлінні праці та соціального захисту населення райдержадміністрації відбулося засідання комісії з питань призначення адресної соціальної допомоги та розгляду спірних питань, що стосуються соціального захисту населення. На засіданні комісії розглянуто 23 заяви: 14 з питань призначення житлових субсидій, 7 – призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, 2 – з питання надання пільг громадянам за фактичним місцем проживання. За рішенням комісії всі заяви задовільнені.

- в приміщенні Куп'янського районного відділу міграційної служби, вул.Харківська,14 начальник управління економіки та адміністратори Центру надання адміністративних послуг при Куп'янській райдержадміністрації брали участь у навчальному семінарі Куп'янського районного відділу Головного управління Державної міграційної служби України в Харківській області.

21 серпня

- в центральній районній бібліотеці до Дня Незалежності України була оформлена бібліопанорама «Вони творили Україну», на якій представлена література про історію нашої держави.

- в центральній районній бібліотеці для юних читачів діє книжкова виставка до Дня Незалежності України «Моя земля-це незалежна Україна», де представлена література: "Моя Україна", Сокол А.В. "Моя країна – Україна", "Свята моєї Батьківщини" та ін. Діти мають змогу ознайомитись з видатними людьми України, з історією становлення нашої держави.

- представники освіти району взяли участь в обласному педагогічному тижні за темою: «Шляхи забезпечення якісної реалізації нового змісту початкової та базової загальної середньої освіти у 2014/2015 навчальному році», що відбувся на базі КВНЗ «ХАНО».

22 серпня

- на стадіоні "Локомотив" смт Куп'янськ - Вузловий збірна команда ветеранів району взяла участь в Спартакіадних змаганнях з волейболу, міні-футболу, тенісу настільному, шахів в рамках реалізації проекту "Творча Слобожанщина" Громадської спілки "Соціальний Рух Поваги", присвячених 23-ій річниці незалежності України, під патронатом Народного депутата України Остапчука В.М.В змаганнях брали участь команди м. Куп'янськ, Куп'янського району, м. Ізюм, Ізюмського району, Борової та Шевченкове. Команда Куп'янського району зайняла ІІІ місце.

23 серпня

- в районному будинок культури оформлено виставку виробів майстрів декоративно-ужиткового мистецтва "Моя Україна - моя Батьківщина", присвячена Дню Незалежності України. На виставці представлено роботи самодіяльних майстрів декоративно-ужиткового мистецтва Куп'янського району,серед яких традиційна народна та сучасна вишивка, орігамі, плетіння гачком.

- в районному будинку культури відбулося демонстрування художнього фільму "Іван Сила" про найсильнішу людину в світі у 1923 році, українця Івана Силу.

- на базі ДОТ «Сосновий» відбулися заходи до Дня незалежності України, а саме: проведено урочисту загально-табірну лінійку «Державні символи України», виставку малюнків "Моя Україна", «Україна в моєму серці», спортивні змагання присвячені Дню незалежності України. Заходами охоплено 42 дитини.

- на спортивних спорудах району проведені спортивні змагання на відділеннях районної ДЮСШ, присвячених 23-ій річниці незалежності України та Дню Державного Прапору України. 23 серпня в с. Смородьківка (тренер Єлфімов) та с. Гусинка (тренер Бібік ) проведені змагання з легкої атлетики. В с. Смородьківка в змаганнях на дистанцію 500 метрів взяли участь 13 спортсменів. І місце серед хлопців посів Серенко Руслан, серед дівчат - Салюкова Аліна. В с. Гусинка в кросі на дистанцію 1500 метрів взяли участь 15 спортсменів. І місце серед хлопців зайняв Коваленко Дмитро, серед дівчат - Базаєва Дарина. 23 серпня в с. Подоли (тренер Сузов) проведено товариську зустріч з футболу. В змаганнях прийняли участь 14 чоловік. 24 серпня в ПЗОВ "Сосновий" (тренери Толстой, Безуглий) проведено товариську зустріч з міні-футболу серед юнаків с. Глушківка та с. Курилівка. З рахунком 3:1 перемогла команда с. Глушківка. В змаганнях прийняли участь 16 чоловік.

- в закладах культури Куп'янського району відбулися заходи з нагоди Дня Державного Прапора України, за участю громадськості та представників влади. Різноплановими заходами охоплено відвідувачів різних вікових категорій.

24 серпня

- відбувся урочистий мітинг у м.Куп'янську біля пам'ятника Т.Шевченку з нагоди Дня незалежності України за участю керівництва райдержадміністрації, міськвиконкому, громадськості. В клубних та бібліотечних закладах району відбулися заплановані заходи з нагоди Дня Незалежності України за участю керівництва райдержадміністрації. Більше 50 різнопланових заходів підготовлено працівниками культури Куп'янського району, серед яких бесіди, святкові концерти, тематичні вечори, книжкові виставки, мітинги, виставки виробів майстрів декоративно-ужиткового мистецтва. Заходи проведено за участю представників влади, громадськості, дітей та молоді.

26 серпня

проведено роботу з сільськими радами району у рамках Всеукраїнського рейду ,,Урок" щодо відстеження готовності дітей району, які проживають у складних життєвих обставинах, приступити до занять.

- в районному будинку культури було проведено нараду з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів, з наступних питань:

1. Отримання дозволів на спецводокористування;

2. Заходи по скороченню природного газу на 30 %;

3. Підписання паспортів та актів готовності по житловому фонду, об’єктам соціальної сфери;

4. Виконання заходів по підготовці до осінньо-зимового періоду 2014-2015 років.

- в приміщенні Куп'янського міськрайонного управління юстиції начальник управління економіки та адміністратори Центру надання адміністративних послуг взяли участь у семінарі реєстраційної служби Куп'янського міськрайонного управління юстиції Харківської області на тему: "Реєстрація громадського об’єднання".

27 серпня

- в кабінеті заступника голови райдержадміністрації А.Д. Дробота відбулось засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. На засіданні розглядалось питання "Про рівень середньомісячної заробітної плати по Куп’янському району". За результатами засідання комісії було прийнято рішення щодо продовження моніторингу за рівнем оплати праці у суб’єктів господарювання району.

- фінансовим управлінням проведено семінар - нараду з головними бухгалтерами сільських рад на тему «Поліпшення якості планування бюджетів, ефективного та раціонального використання бюджетних коштів».

На семінарі розглядались наступні питання:

1. Забезпечення виконання показників доходної частини місцевих бюджетів у 2014 році. Аналіз тенденції щодо наповнення доходної частини місцевих бюджетів та залучення додаткових джерел надходжень, доповідач-начальник відділу доходів Сімонова І.А.

2. Розрахункові показники видатків місцевих бюджетів, що враховуються при визначенні міжбюджетних трансфертів на 2015 рік, доповідач - заступник начальника фінансового управління - начальник бюджетного відділу Рубежанська О.М.

- в приміщенні Куп'янського районного відділу міграційної служби, вул.Харківська,14, начальник управління економіки та адміністратори Центру надання адміністративних послуг при Куп'янській райдержадміністрації брали участь у навчальному семінарі Куп'янського районного відділу Головного управління Державної міграційної служби України в Харківській області.

28 серпня

- службою у справах дітей спільно з відділом освіти Куп’янської райдержадміністрації проведено комплексний профілактичний рейд з метою перевірки стану підготовки дітей шкільного віку до нового навчального року. В селі Петропавлівка відвідано 6 сімей, в яких проживає 15 дітей. З них відвідана 1 багатодітна сім’я з 4 дітьми, що є кризовою, 2 сім’ї з 4 дітьми, які проживають у складних життєвих обставинах, 2 сім’ї з 4 дітьми, які проживають під опікою. Батьки та опікуни поступово готують дітей до нового навчального року, з ними проведена профілактично-роз’яснювальна робота щодо ведення здорового способу життя, виконання батьківських обов’язків в повному обсязі, забезпечення дітей канцтоварами, шкільним одягом, взуттям. Відвідано також 1 прийомну сім’ю з 3 прийомними дітьми. Умови проживання дітей задовільні, прийомна мати в повному обсязі підготувала дітей до навчального процесу.

- в управлінні праці та соціального захисту населення відбулося засідання спостережної комісії при Куп’янській райдержадміністрації, на якому було розглянуто три повідомлення з Диканівської виправної колонії управління Державної пенітенціарної служби України у Харківській області (№ 12), про звільнених з місць позбавлення волі за амністією громадян: Бородай Е.В., Пащенко В.М. та Бичкова О.В.

За результатами засідання спостережної комісії при Куп’янській райдержадміністрації було прийнято рішення:

1)поставити на облік спостережної комісії звільнених з місць позбавлення волі за амністією громадян: Бородай Е.В., Пащенко В.М. та Бичкова О.В.;

2)направити листи з повідомленням про можливість надання допомоги у соціальній адаптації та вирішення питання щодо працевлаштування, у разі звернення їх до управління праці та соціального захисту населення.

- у Петропавлівському сільському будинку культури відбулась районна серпнева педагогічна конференція. Гостями конференції були заступник голови Куп'янської райдержадміністрації Дробот А.Д. та радник голови районної ради Артюшенко В.Ф., які привітали учасників конференції і нагородили кращих вчителів району. Начальник відділу освіти виступила з доповіддю «Розвиток освіти Куп’янського району у 2013/2014 навчальному році та завдання на 2014/2015 навчальний рік». Співдоповідачами були директори шкіл, завідувачі ДНЗ. Після завершення конференції були проведені секційні засідання вчителів-предметників.

29 серпня

- у відділі освіти пройшла апаратна нарада, де були розглянуті питання:

1.. Про підсумки проведення огляду - конкурсу щодо підготовки навчальних закладів району до нового навчального року;

2. Підготовка навчальних закладів району до роботи в осінньо-зимовий період; стан кадрового забезпечення загальноосвітніх навчальних закладів у 2014/2015 навчальному році.

- в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації проведена нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питань підсумків роботи галузі тваринництва за серпень місяць 2014 року. На нараді виступила начальник відділу тваринництва, економічно-фінансової діяльності та кадрової роботи управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Шевченко Г.М.

- відбулась селекторна нарада обласної державної адміністрації під головуванням заступника голови-керівника апарату облдержадміністрації В.Хоми з порядком денним:

1.Про підготовку житлово-комунального господарства та об'єктів соціальної сфери до стабільної роботи в осінньо-зимовий період 2014-2015 років.

2.Підготовка автомобільних доріг по маршрутам руху шкільних автобусів в Харківській області.

3.Про стан передачі безхазяйних та тих, що не обслуговуються належним чином, енергетичних об'єктів на баланс АК"Харківобленерго".

30 серпня

- в читальній залі центральної районної бібліотеки ,буде оформлена книжкова виставка «Рух існує, діє». Для користувачів представлена література: Лук`яненко Л.Г. "Не дали загинуть Україні", Хмара С. "Дорогою до мрії", "Українська нація: шлях до самовизначення", Гальчинський А. "Час національного пробудження".

- колективи Куп'янського району взяли участь у святкових заходах до Дня міста Куп'янськ. У святкових заходах Куп'янський район представляли "народний" вокально-естрадний гурт "Антракт" Новоосинівського будинку культури (керівник В. Серпокрил), хореографічний колектив "Мілленіум" (керівник А. Скребець), Юлія Міщенко, Олександр Афанас'єв.

- на центральній площі м. Купянськ було проведено святковий продовольчий ярмарок, присвячений 23-й річниці Незалежності України та 359-й річниці заснування міста Куп’янськ. У святковому ярмарку взяли участь двадцять сільськогосподарських підприємств та десять фізичних осіб-підприємців міста та району. Ціни на продукти харчування були на 10% нижче, ніж на ринку. Загальна сума реалізованої продукції склала майже 324,0 тис. грн.Слід зазначити, що найбільш різноманітний асортимент продукції був представлений такими господарствами, як: ПАТ “Агрофірма “8 Березня” (Слюсар В.М.), ТОВ “Садагроінвест”, ФОП Конченко Є.К., ФОП Кізім Г.І., ФГ “Хорошко Л.М.” (Хорошко Л.М.), СТОВ “Мрія” (Головко А.М.), СВК по виробництву яловичини (Блохін А.В.). Всі підприємництва району були відзначені почесними грамотами Куп'янської районної державної адміністрації та Куп'янської міської ради за активну участь у святковому ярмарку.

Також, на ярмарку були представлені експозиції, які відображали українські традиції та культурний рівень життя громади кожної сільської ради району. Тут радували око рушники, вишиванки, роботи в техніці різьблення по дереву тощо. Особливістю святкування стала презентація святкових караваїв від кожної сільської ради із зерна врожаю 2014 року, які після закінчення заходів були передані до Кругляківського та Кислівського стаціонарних відділень постійного або тимчасового проживання, до Позаміського закладу оздоровлення та відпочинку “Прометей” та до блокпостів міста і району. За відображення національних традицій та культурного рівня життя громади всі сільські ради району були відзначені подяками Куп'янської районної державної адмініст­рації та Куп'янської міської ради.

Святковий настрій відвідувачам ярмарку створювала весела музика, гарні пісні у виконанні співаків та аматорських колективів Районного Будинку культури. На головній сцені міста з самого ранку лунали пісні, танці та жарти. Тридцять закладів культури підготували 50 концертних номерів, присвятивши їх 23-й річниці Незалежності України та 359-й річниці заснування міста Куп’янськ.

Протягом серпня

У всіх ЗНЗ району проведено набір учнів до 1-х, 10-х класів та забезпечується раціональне комплектування інших класів (груп) ЗНЗ району. Прогнозована кількість учнів, які прийдуть у 1 клас - 154 дитини, в 10 клас - 83 учня. Відділом освіти відповідна робота щодо укомплектування загальноосвітніх навчальних закладів району педагогічними кадрами. В 2014-2015 навчальному році виявили бажання працювати в ЗНЗ району 5 молодих спеціалістів.

Районним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді здійснювалася профілактична робота з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах, в рамках роботи служби соціальної підтримки сімей. Спеціалістами районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді надавалися соціально -педагогічні, інформаційні та соціально - психологічні послуги.

Відділом ЖКГ та РІ райдержадміністрації здійснювався контроль за станом житлово-комунального господарства району, діяльністю комунальних підприємств по утриманню житлового господарства.

Щотижнево проводились оперативні наради з керівниками комунальних підприємств району, керівниками організацій району, що надають житлово-комунальні послуги в сприянні органам місцевого самоврядування у вирішенні питань організації обслуговування населення підприємствами житлово-комунального господарства, організаційно-методичне забезпечення їх діяльності, виконання ремонтно-будівельних робіт та робіт з реконструкції, а також по вивченню вимог нормативно-правових актів з питань житлово-комунального господарства.

Протягом місяця проводились заходи по скороченню споживання природного газу на 30 % по соціальній сфері та житловому фонду району, перехід на альтернативні види палива — пілети.

Щотижнево відділом житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації під головуванням заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д. проводились наради по підготовці до осінньо-зимового періоду 2014-2015 років. Основне питання стан готовності підприємств, установ, організацій житлово-комунального господарства, паливно-енергетичного комплексу та об’єктів соціальної сфери району до роботи в осінньо-зимовий період 2014-2015 років. Структурні підрозділи райдержадміністрації та керівники комунальних підприємств, виконкоми сільських рад виконують затверджені плани-заходи по підготовці до зими. Відділом здійснювався щоденний моніторинг рівня розрахунків по всім енергоносіям.

Фахівцями управління економіки фахівцями управління економіки проводився щоденний моніторинг цін по підприємствах торгівлі Куп'янського району на основні продукти харчування, хліб, хлібобулочні вироби та нафтопродукти. Протягом звітного періоду зросла ціна на яйця курячі I-II сорту — 2,9%. Зменшення ціни відбулось на борошно пшеничне вищого ґатунку — 4,8%. По нафтопродуктам зросли ціни на бензин марки А-92 — 3,1% з 16,00 грн. до 16,50 грн. за 1 літр, на дизельне пальне — 8,5%, з 15,20 грн. до 16,50 грн. за 1 літр. Ціни на хліб, хлібобулочні вироби залишились стабільними.

Службою у справах дітей службою у справах дітей проведено наступні заходи із соціального захисту дітей, які проживають на території району:

- проведено профорієнтаційну роботу та надано витяг з обліково-статистичної картки дитини-сироти для вступу до навчального закладу в м. Харкові.

- продовжено пошуки сімейних форм влаштування 1 дитини-сироти: 1 сім'ї родичів відмовлено у зв'язку з несприятливими умовами виховання.

- проведені заходи з соціального захисту дитини, яка залишена в пологовому будинку. Бесіда з матір'ю не надала позитивних результатів, тому дитина переведена на соціальні ліжка КМЛ.

Прийнято 8 громадян, яким надана консультаційна та практична допомога.

Спеціалістами відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення, реабілітації та обслуговування інвалідів УПСЗН видано 3 направлення на забезпечення протезно – ортопедичними виробами та 3 засоби пересування та реабілітації, направлено на санаторно – курортне лікування 1 учасника Великої Вітчизняної війни разом із супроводжуючою особою.

Спеціалістами відділу культури та туризму райдержадміністрації організовано в закладах культури району заходи з нагоди Дня Державного Прапора України за участю громадськості та керівництва райдерж­адміністрації та районної ради. Різноплановими заходами охоплено різні категорії населення району.

Загальним відділом На виконання Закону України „Про звернення громадян” здійснювались організаційно-технічні заходи щодо організації особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, обліку письмових звернень. За звітний період в Куп’янській райдержадміністрації було зареєстровано 14 звернення громадян, колективні звернення не надходили.

Зареєстровані звернення громадян надійшли з таких джерел: загальний відділ (особистий прийом) — 4; особистий прийом керівництвом райдержадміністрації – 10. В більшій кількості звернень, які зареєстровані в серпні 2014 року порушувалися питання соціального захисту — 5 звернень,комунального господарства — 5 звернень, житлової політики — 2 звернення,аграрної політики і земельних відносин — 1 звернення, інше — 1 звернення.

Для розгляду та вирішення питань, порушених у зверненнях, направлено до управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації (Польоха О.І.) 4 звернення громадян, з питання надання матеріальної допомоги та інших виплат, для вирішення в межах чинного законодавства та інформування заявника.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» організовано особисті прийоми громадян керівництвом адміністрації згідно з затвердженим графіком.

Проведено 3 особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації, з них 2 виїзних в с.Моначинівка та с.Піщане. Під час проведення особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації звернулося 3 громадян, порушені питання були взяті на контроль або були надані роз'яснення. Заступником голови районної державної адміністрації проведено 4 особистих прийоми, з них 2 виїзних в с.Грушівка та с.Кіндрашівка. Під час проведення особистих прийомів заступником голови райдержадміністрації звернулося 7 громадян, на звернення надані роз’яснення, всі питання прийняті до відома для керівництва в роботі.

Здійснювалось опрацювання проектів розпоряджень голови райдержадміністрації які були зареєстровані в серпні 2014 року, їх тиражування та направлення заінтересованим юридичним та фізичним особам (№№ 365-403).

Здійснювалось опрацювання вхідної кореспонденції, прийом та відправлення електронної пошти, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, опрацьовано 100 вхідних документів та 349 вихідних, організовувалась доставка документів за призначенням і ведення «Розносної книги».

Щоденно протягом місяця здійснювалось посвідчення гербовою та іншими печатками адміністрації документів, які видавались, погоджувались або затверджувались, керівництвом адміністрації та державних актів на право власності на землю.

Здійснювалася реєстрація та опрацювання запитів на інформацію, контроль за дотриманням строків виконання та підготовка відповідей. За звітний період зареєстровано 7 запитів на інформацію.

Підготовлено і надано до сектору масових комунікацій для розміщення на сайті райдержадміністрації, щодо виїзних та особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації (після опрацювання — протягом 1-2 днів з дня прийому), інформацію про кількість та тематику запитів на інформацію, які надійшли до райдержадміністрації (щотижня).

Сектором масових комунікацій апарату райдержадміністрації підготовлена і надана у визначений термін інформація до управлінь та відділів облдержадміністрації: інформація щодо удосконалення системи контролю за оприлюдненням на офіційних сайтах публічної інформації, інформація про відзначення Дня Державного Прапору України та Дня незалежності, інформація щодо даних до інформаційного ресурсу для громадян, підготовка реєстру документів що носять публічний характер.

Здійснювався контроль за виконанням документів:

1. Законів України: "Про доступ до публічної інформації", "Про політичні партії" та “Про свободу совісті та релігійні організації". Проводились зустрічі з лідерами районних осередків політичних партій та релігійних організацій з питань взаємодії органів виконавчої влади з об'єднаннями громадян. Проводилось оприлюднення інформації на сайті райдержадміністрації.

2. Указу Президента України від 23.09.2004 №987/2004 „Про день Державного Прапора України”. Координація виконання в районі заходів з відзначення дня Державного Прапору України та Дня незалежності України.

3. Розпоряджень голів обласної та районної держадміністрацій: „Про заходи щодо забезпечення відкритості у діяльності обласної та районних державних адміністрації” від 20.03.2012р. № 136” та “Про заходи щодо забезпечення відкритості та прозорості у діяльності районної державної адміністрації” від 10.04.2012 № 160. Постійно проводиться робота по оновленню інформації на офіційній сторінці РДА.

Спеціалістами сектору здійснювався щотижневий аналіз публікацій в засобах масової інформації щодо роботи райдержадміністрації та сільських рад. Всього на сторінках міськрайонної газети „Вісник Куп’янщини”, газет ,„Наш город”, „Франт”, “Десятка+” розміщено 15 інформацій про діяльність райдержадміністрації. При здійсненні аналізу щодо критичних виступів на адресу райдержадміністрації не виявлено.

Щотижня проводився аналіз публікацій в засобах масової інформації щодо роботи сільських рад.

Організовано оголошення на “Класному радіо” 2 інформаційних повідомлення про діяльність райдержадміністрації та районні події.

Щотижня відповідно з пропозиціями управлінь і відділів райдержадміністрації складалися плани на тиждень та готувалася інформація про виконання плану районної державної адміністрації за тиждень, з наступним її розміщенням на веб-сайті.

Проводилось уточнення інформації про наявність осередків політичних партій та громадських організацій у районі.

Постійно надавалася консультативно-методична допомога діючим політичним партіям та громадським організаціям.

Проводилась робота щодо забезпечення взаємодії структурних підрозділів райдержадміністрації та ЗМІ по формуванню громадської думки, спрямованої на виконання Законів України, Указів Президента України, Постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій.

Надавалась практична та методична допомога структурним підрозділам райдержадміністрації та сільських рад з питань забезпечення доступу до публічної інформації та розміщення матеріалів на сайті райдержадміністрації .

Проведено аналіз наповнення сторінок структурних підрозділів райдержадміністрації та забезпечено оновлення інформації на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації.

Забезпечено розміщення на сайті райдержадміністрації: розпоряджень — 53; повідомлень — 20; кількість документів, що містять публічну інформацію - 42.

Проведена робота по сприянню організації та проведення тематичних вечорів, уроків, книжкових та художніх виставок, спрямованих на виховання у мешканців району, особливо у молоді, патріотизму, духовності, поваги до історії, національних традицій українського народу, його культури і символів.

Відділом організаційно-кадрової роботи видано 38 проектів розпоряджень голови райдержадміністрації з кадрових питань.

Вивчено питання та поінформовано відділ кадрової роботи облдержадміністрації з таких питань: про наявність вакантних посад державних службовців в районній державній адміністрації.

До організаційного відділу обласної державної адміністрації постійно надавалася інформація щодо планів основних заходів райдержадміністрації на тиждень та звіти щодо виконання вищезгаданих планів.

В районі проведена організаційна робота щодо обговорення змін до Конституції України з питань децентралізації державної влади. До організаційного відділу надавалася інформація стосовно проведеної роботи з вищезгаданого питання.

До Головного управління державної служби України в Харківській області направлено списки вакантних посад державних службовців, інформацію щодо працевлаштування, звільнення чи переведення на інше місце роботи випускників, які навчались за державним замовленням.

Відділом постійно надавалася практична та методична допомога працівникам виконкомів сільських рад, управлінь та відділів райдержадміністрації з кадрових питань та з питань, що стосуються функціональних обов'язків відділу.

Проаналізовано та узагальнено інформацію управлінь та відділів райдержадміністрації щодо виконання планів роботи за липень 2014 року. Підготовлено інформацію про виконання плану роботи відділу організаційно-кадрової роботи за аналогічний період. До 20 числа опрацьовувалися пропозиції відділів, управлінь, на підставі чого складено план основних заходів, які проводитимуться райдержадміністрацією в вересні 2014 року.

Підготовлені і направлені до засобів масової інформації тексти поздоровлень жителів міста і району з нагоди професійних і державних свят головою райдержадміністрації та г

Керівник апарату

районної державної адміністрації                                О.Кубрак

Тугумова, 5-55-66

Переглядів: 3
Дата публікації: 15:57 15.09.2014
Версія для слабо- зорих