Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Міжрегіональне управління НАДС у Харківській та Сумській областях інформує
Анонс подій
25.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:25.06.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
08:30 - Обговорення питання щодо створення опорних закладів освіти в Куп’янському районі Обговорення питання щодо створення опорних закладів освіти в Куп’янському районі Організатор:Відділ освіти Час проведення:25.06.2018 08:30 Місце проведення:Будинок рад, малий зал засідань, ІІІ поверх
09:00 - Засідання Куп’янського районного координаційного комітету сприяння зайнятості населення Засідання Куп’янського районного координаційного комітету сприяння зайнятості населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
11:00 - Подання відомчо-статистичної звітності про роботу Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Подання відомчо-статистичної звітності про роботу Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Організатор:Харківський обласний та Куп'янський районний ЦСССДМ Час проведення:25.06.2018 11:00 Місце проведення:м. Харків, ХОЦСССДМ
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації. Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації.
1. Проведення заходів з благоустрою території Куп’янського району;
2. Капітальний та поточний ремонт доріг;
3. Рівень розрахунків за енергоносії;
4. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
5. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
6. Виконання ремонтних робіт мереж тепло-водопостачання;
7. Приведення тарифів на послуги ЖКГ до рівня економічно-обгрунтованих.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:25.06.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

26.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
08:00 - Надання звіту про роботу служби у справах дітей за І півріччя до ССД ХОДА Надання звіту про роботу служби у справах дітей за І півріччя до ССД ХОДА Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:26.06.2018 08:00 Місце проведення:м. Харків
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№4
09:00 - Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
09:00 - Книжкова виставка «До Конституції з повагою – до влади з надією» Книжкова виставка «До Конституції з повагою – до влади з надією» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:26.06.2018 09:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
10:00 - Семінар-навчання для працівників сільських рад району Семінар-навчання для працівників сільських рад району
1. Основні завдання щодо реалізації Концепції “Нова Українська школа”
2. Про порядок заповнення та надання облікових документів з питань адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг райдержадміністрації
3. Організація заходів з благоустрою населених пунктів Куп'янського району
4. Організація роботи консультаційних пунктів при сільських радах з питань цивільного захисту у відповідності до вимог наказу МНС України від 07.06.2011 року № 587 “Про затвердження Методичних рекомендацій щодо порядку створення, обладнання та забезпечення функціонування консультаційних пунктів при житлово-експлуатаційних організаціях та сільських (селищних) радах з питань цивільного захисту” та Типового положення про консультаційний пункт щодо дій населення у надзвичайних ситуаціях
5. Про впорядкування архівних документів
6. Про внесення змін до Податкового кодексу України в частині місцевих податків та зборів
Організатор:Сектор управління персоналом Час проведення:26.06.2018 10:00 Місце проведення:Зал засідань Будинку рад

10:00 - Перевірка виконкому Вишнівської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Перевірка виконкому Вишнівської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:26.06.2018 10:00 Місце проведення:Вишнівська сільська рада
27.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
день - Змагання на відділеннях районної ДЮСШ до Дня Конституції України Змагання на відділеннях районної ДЮСШ до Дня Конституції України Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:27.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні споруди району
08:00 - Виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:27.06.2018 08:00 Місце проведення:с.Подоли
08:00 - Підготовка висновку про стан утримання та виховання дітей у прийомній сім’ї Маханьових Підготовка висновку про стан утримання та виховання дітей у прийомній сім’ї Маханьових Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:27.06.2018 08:00 Місце проведення:Каб. ССД, с..Синиха
09:00 - Засідання районної тристоронньої соціальної – економічної ради Засідання районної тристоронньої соціальної – економічної ради Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
09:00 - Апаратна нарада відділу освіти Апаратна нарада відділу освіти Організатор:Відділ освіти Час проведення:27.06.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
09:30 - Засідання робочої групи з питань легалізації робочих місць Засідання робочої групи з питань легалізації робочих місць Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.06.2018 09:30 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
10:00 - Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питання підсумків роботи галузі тваринництва за червень 2018 року. Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питання підсумків роботи галузі тваринництва за червень 2018 року. Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:27.06.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
10:00 - Урочистості з нагоди Дня Конституції України, Дня державної служби та Дня молоді України. Урочистості з нагоди Дня Конституції України, Дня державної служби та Дня молоді України. Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:27.06.2018 10:00 Місце проведення:Зал засідань Будинку рад
10:01 - Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад
на тему:
"Подальше вдосконалення бухгалтерського обліку та звітності у бюджетних установах та сільських радах»
Організатор:Фінансове управління Куп'янської РДА Час проведення:27.06.2018 10:01 Місце проведення:м.Куп'янськ, вул. Садова, 52

14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.06.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
Докладніше
Пошук
Посилання





 














Сайт | Архів сайту | Порядок проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців в Куп’янській районній державній адміністрації
Порядок проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців в Куп’янській районній державній адміністрації

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

06.06.2012 № 318

розпорядження голови

райдержадміністрації

 

ПОРЯДОК

проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад

державних службовців в Куп’янській районній державній адміністрації

Цей Порядок визначає правові та організаційні засади проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців в апараті районної державної адміністрації та структурних підрозділах районної державної адміністрації з нечисленним апаратом (до п'яти осіб) як одного з етапів конкурсу, що проводиться відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 169 (зі змінами) (далі – Порядок проведення конкурсу).

І. Загальні положення

1. Мета проведення іспиту – об’єктивна оцінка знань та здібностей кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців.

2. Іспит проводиться конкурсною комісією районної державної адміністрації.

3. Іспит проходять кандидати на заміщення вакантних посад, документи яких відповідають установленим вимогам щодо прийняття на державну службу, передбаченим для кандидатів на посади державних службовців.

Особи, документи яких не відповідають встановленим вимогам, за рішенням голови конкурсної комісії до іспиту не допускаються, про що їм повідомляється відділом організаційно – кадрової роботи апарату районної державної адміністрації з відповідним обґрунтуванням.

Якщо кандидат наполягає на участі в іспиті за даних обставин, він допускається до іспиту, а остаточне рішення приймає конкурсна комісія.

Кандидати, які подали недостовірні відомості, до участі в
конкурсі не допускаються.

4. Об’єктивність проведення іспиту забезпечується рівними умовами (тривалість іспиту, зміст та кількість питань, підрахунок результатів тощо) та відкритістю інформації про них, єдиними критеріями оцінки.

5. Проведення іспиту для кандидатів на заміщення вакантних посад передбачає перевірку та оцінку їх знань Конституції України, Законів України „Про державну службу”, „Про засади запобігання і протидії корупції”, а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень районної державної адміністрації, структурних підрозділів апарату районної державної адміністрації, управлінь, відділів та інших структурних підрозділів районної державної адміністрації.

Перелік питань на перевірку знання:

Конституції України, Законів України „Про державну службу”, „Про засади запобігання і протидії корупції” наведений у додатку 1 до цього Порядку;

законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень районної державної адміністрації та структурних підрозділів апарату районної державної адміністрації наведений у Додатку 2 до цього Порядку;

законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень управлінь, відділів та інших структурних підрозділів районної державної адміністрації наведений у Додатку 3 до цього Порядку.

6. Питання мають бути актуальними, ґрунтуватися на чинних нормативно-правових актах. Питання, що ґрунтуються на нормативно-правових, які втратили чинність, мають бути своєчасно замінені в установленому порядку.

7. Переліки питань розміщуються на офіційному веб-сайті Куп'янської районної державної адміністрації та надаються для ознайомлення всім учасникам конкурсу при поданні документів для участі в конкурсі.

8. Екзаменаційні білети формуються за формою, наведеною у Додатку 4 до цього Порядку, та затверджуються головою конкурсної комісії. До кожного білета включається 5 питань: по одному питанню на перевірку знання Конституції України, Законів України „Про державну службу”, „Про засади запобігання і протидії корупції” та два питання на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень районної державної адміністрації, структурних підрозділів апарату районної державної адміністрації, управлінь, відділів та інших структурних підрозділів районної державної адміністрації.

9. Питання 1-3 в екзаменаційних білетах мають містити питання, визначені в додатку 1 до цього Порядку.

Питання 4-5 відбираються з Переліку питань на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень районної державної адміністрації, структурних підрозділів апарату районної державної адміністрації (додаток 2), управлінь, відділів та інших структурних підрозділів районної державної адміністрації (додаток 3).

10. Кількість білетів має бути не менше 15.

11. З урахуванням специфіки функціональних повноважень районної державної адміністрації, структурних підрозділів апарату районної державної адміністрації, управлінь, відділів та інших структурних підрозділів районної державної адміністрації можливе розроблення кількох варіантів комплектів екзаменаційних білетів у залежності від кваліфікаційних вимог до відповідних рівнів посад.

12. Процедура іспиту складається з 3 етапів:

- організаційна підготовка до іспиту;

- складання іспиту;

- оцінювання та підбиття підсумків іспиту.

13. Відділ організаційно-кадрової роботи апарату районної державної адміністрації за погодженням з головою конкурсної комісії визначає дату проведення іспиту та повідомляє кандидатів про місце і час його проведення.

ІІ. Організаційна підготовка до іспиту

14. Організаційна підготовка до іспиту проводиться в день проведення іспиту з усіма кандидатами на заміщення вакантних посад.

15. Секретар конкурсної комісії інформує про тривалість та процедуру складання іспиту.

16. До початку іспиту секретар конкурсної комісії відповідає на запитання кандидатів щодо процедури іспиту. Інформація секретаря про умови складання іспиту має бути повною та достатньою для кандидатів. Він повинен упевнитися, що всі кандидати зрозуміли умови іспиту, в іншому випадку - надати додаткові пояснення. У разі виникнення спірних питань вони мають бути вирішені головою конкурсної комісії.

ІІІ. Складання іспиту

17. Під час підготовки відповідей на запитання екзаменаційного білета мають бути присутніми не менше трьох членів конкурсної комісії.

18. Іспит складається одночасно для кандидатів на заміщення однієї вакантної посади. У разі невеликої кількості кандидатів та за наявності відповідних умов, передбачених пунктом 19, іспит може проводитися одночасно на заміщення декількох вакантних посад.

19. Приміщення для складання іспиту має виповідати умовам зручного розміщення, що унеможливлює спілкування кандидатів та забезпечує індивідуальну підготовку відповідей на питання білета. Кандидати не можуть самостійно залишати приміщення, в якому складається іспит, до його закінчення.

20. Іспит складається письмово за екзаменаційними білетами, які пропонуються кандидату за його вибором і відкриваються у присутності кандидатів на заміщення вакантних посад під час складання іспиту.

21. Іспит складається державною мовою.

22. При підготовці відповідей на питання білета кандидат здійснює записи на аркуші із штампом райдержадміністрації. Перед відповіддю обов’язково вказується прізвище, ім’я, по-батькові кандидата, номер білета та питання, зазначені в білеті.

Після підготовки відповідей на аркуші проставляється підпис кандидата та дата складання іспиту.

23. Загальний час для підготовки відповіді на екзаменаційний білет має становити 60 хвилин.

ІV. Оцінювання та підбиття підсумків іспиту

24. Для оцінки знань кандидатів використовується п’ятибальна система.

П’ять балів виставляється кандидатам, які виявили глибокі знання Конституції України, Законів України „Про державну службу”, „Про засади запобігання і протидії корупції” та успішно справилися із запитаннями на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки повноважень районної державної адміністрації, структурних підрозділів апарату районної державної адміністрації, управлінь, відділів та інших структурних підрозділів районної державної адміністрації.

Чотири бали виставляється кандидатам, які виявили повні знання Конституції України, Законів України „Про державну службу”, „Про засади запобігання і протидії корупції” і достатньо володіють знаннями законодавства з урахуванням специфіки повноважень районної державної адміністрації, структурних підрозділів апарату районної державної адміністрації, управлінь, відділів та інших структурних підрозділів районної державної адміністрації.

Три бали виставляється кандидатам, які виявили розуміння поставлених питань в обсязі, достатньому для подальшої роботи.

Два бали виставляється кандидатам, які розуміють основні поняття нормативно-правових актів, але в процесі відповіді допустили значну кількість помилок.

Один бал виставляється кандидатам, які не відповіли на питання у встановлений строк.

25. Після закінчення часу, відведеного на складання іспиту, проводиться перевірка відповідей та їх оцінювання всіма членами комісії. Члени конкурсної комісії приймають спільне рішення щодо оцінки відповіді на кожне питання екзаменаційного білета. Такі оцінки виставляються на аркуші з відповідями кандидата.

26. Підбиття підсумків здійснюється шляхом додавання балів за кожне питання і занесення загальної суми балів у екзаменаційну відомість, форма якої наведена у Додатку 5 цього Порядку.

З результатами іспиту кандидат ознайомлюється під підпис.

27. Аркуші з відповідями кандидатів зберігаються разом з іншими матеріалами та документами конкурсної комісії у відділі організаційно-кадрової роботи апарату районної державної адміністрації відповідно до вимог чинного законодавства.

28. Кандидати, які набрали загальну суму балів, що не є нижчою 50 відсотків від максимальної суми балів, яка може бути виставлена при наданні відповідей, вважаються такими, що успішно склали іспит.

29. Кандидати, які набрали менше 50 відсотків від максимальної суми балів, вважаються такими, що не склали іспит.

30. Кандидати, які не склали іспит, не можуть бути рекомендовані конкурсною комісією для призначення на посаду.

31. Результати іспиту можуть бути оскаржені в порядку, передбаченому для оскарження рішень конкурсної комісії.

 

Керівник апарату

райдержадміністрації                                                                                                       О.Панікар

 

Тугумова

Переглядів: 86
Дата публікації: 09:52 25.09.2014
Версія для слабо- зорих