Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Міжрегіональне управління НАДС у Харківській та Сумській областях інформує
Анонс подій
21.04.2018
08:00 - Всеукраїнський суботник "День з благоустрою території населених пунктів Куп’янського району" Всеукраїнський суботник "День з благоустрою території населених пунктів Куп’янського району"
Заплановано провести заходи по впорядкуванню території, у тому числі прибудинкової, вулиць та доріг, автотранспортних зупинок, парків, скверів, кладовищ, братські могили, меморіальні комплекси, місця почесних поховань, узбіччя доріг, лісосмуги, берега водойм. Заплановано провести благоустрій пам’ятників, побілку дерев, бордюрів.
В рамках "Дня з благоустрою" особлива увага буде приділятись ліквідації несанкціоновних сміттєзвалищ, висадці та обліку висаджених дерев та квітників.
Організатор:Куп’янська РДА Час проведення:21.04.2018 08:00 Місце проведення:Територія Куп’янського району

10:00 - Участь в зональних змаганнях з футболу на призи клубу «Шкіряний м’яч» Участь в зональних змаганнях з футболу на призи клубу «Шкіряний м’яч» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:21.04.2018 10:00 Місце проведення:м. Чугуїв
16:00 - Участь збірної команди Куп'янського району з волейболу в обласних фінальних Спартакіадних змаганнях з видів спорту серед районів області та міст обласного значення. Участь збірної команди Куп'янського району з волейболу в обласних фінальних Спартакіадних змаганнях з видів спорту серед районів області та міст обласного значення. Організатор: Сектор у справах молоді та спорту Час проведення:21.04.2018 16:00 Місце проведення:смт.Пісочин
22.04.2018
10:00 - Участь у шаховому турнірі на Кубок чемпіонки світу Анни Ушеніної Участь у шаховому турнірі на Кубок чемпіонки світу Анни Ушеніної Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:22.04.2018 10:00 Місце проведення:На базі Палацу культури ім. В.Кошелєва смт. Ківшарівка
23.04.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах, в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах, в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Проведення заходів в рамках інформаційно-просвітницької кампанії серед батьків та дітей району Проведення заходів в рамках інформаційно-просвітницької кампанії серед батьків та дітей району Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
день - Виїзди до ЗЗСО з метою перевірки підготовки ПЗВ до роботи влітку Виїзди до ЗЗСО з метою перевірки підготовки ПЗВ до роботи влітку Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗЗСО району
день - Участь в обласній виставці-акції «SOS - вернісаж» Участь в обласній виставці-акції «SOS - вернісаж» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості».
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:23.04.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
11:00 - Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Про виконання заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді у загальноосвітніх навчальних закладах району;
2. Про виконання районного бюджету та бюджету району за І квартал 2018 року;
3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами районної державної адміністрації;
4. Підведення підсумків апаратної наради
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:23.04.2018 11:00 Місце проведення:Кабінет голови райдерж­адміністрації

13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації. Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації.
1. Проведення заходів щорічної Всеукраїнської акції "За чисте довкілля" на території району;
2. Поточний та капітальний ремонт доріг місцевого значення в 2018 році;
3. Рівень розрахунків за енергоносії;
4. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-енергопостачання;
5. Приведення тарифів на послуги ЖКГ до рівня еконмічно-обгрунтованих;
6. Моніторинг використання електроенергії, води в установах бюджетної сфери;
7. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:23.04.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Порядок проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців в Куп’янській районній державній адміністрації

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

06.06.2012 № 318

розпорядження голови

райдержадміністрації

 

ПОРЯДОК

проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад

державних службовців в Куп’янській районній державній адміністрації

Цей Порядок визначає правові та організаційні засади проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців в апараті районної державної адміністрації та структурних підрозділах районної державної адміністрації з нечисленним апаратом (до п'яти осіб) як одного з етапів конкурсу, що проводиться відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 169 (зі змінами) (далі – Порядок проведення конкурсу).

І. Загальні положення

1. Мета проведення іспиту – об’єктивна оцінка знань та здібностей кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців.

2. Іспит проводиться конкурсною комісією районної державної адміністрації.

3. Іспит проходять кандидати на заміщення вакантних посад, документи яких відповідають установленим вимогам щодо прийняття на державну службу, передбаченим для кандидатів на посади державних службовців.

Особи, документи яких не відповідають встановленим вимогам, за рішенням голови конкурсної комісії до іспиту не допускаються, про що їм повідомляється відділом організаційно – кадрової роботи апарату районної державної адміністрації з відповідним обґрунтуванням.

Якщо кандидат наполягає на участі в іспиті за даних обставин, він допускається до іспиту, а остаточне рішення приймає конкурсна комісія.

Кандидати, які подали недостовірні відомості, до участі в
конкурсі не допускаються.

4. Об’єктивність проведення іспиту забезпечується рівними умовами (тривалість іспиту, зміст та кількість питань, підрахунок результатів тощо) та відкритістю інформації про них, єдиними критеріями оцінки.

5. Проведення іспиту для кандидатів на заміщення вакантних посад передбачає перевірку та оцінку їх знань Конституції України, Законів України „Про державну службу”, „Про засади запобігання і протидії корупції”, а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень районної державної адміністрації, структурних підрозділів апарату районної державної адміністрації, управлінь, відділів та інших структурних підрозділів районної державної адміністрації.

Перелік питань на перевірку знання:

Конституції України, Законів України „Про державну службу”, „Про засади запобігання і протидії корупції” наведений у додатку 1 до цього Порядку;

законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень районної державної адміністрації та структурних підрозділів апарату районної державної адміністрації наведений у Додатку 2 до цього Порядку;

законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень управлінь, відділів та інших структурних підрозділів районної державної адміністрації наведений у Додатку 3 до цього Порядку.

6. Питання мають бути актуальними, ґрунтуватися на чинних нормативно-правових актах. Питання, що ґрунтуються на нормативно-правових, які втратили чинність, мають бути своєчасно замінені в установленому порядку.

7. Переліки питань розміщуються на офіційному веб-сайті Куп'янської районної державної адміністрації та надаються для ознайомлення всім учасникам конкурсу при поданні документів для участі в конкурсі.

8. Екзаменаційні білети формуються за формою, наведеною у Додатку 4 до цього Порядку, та затверджуються головою конкурсної комісії. До кожного білета включається 5 питань: по одному питанню на перевірку знання Конституції України, Законів України „Про державну службу”, „Про засади запобігання і протидії корупції” та два питання на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень районної державної адміністрації, структурних підрозділів апарату районної державної адміністрації, управлінь, відділів та інших структурних підрозділів районної державної адміністрації.

9. Питання 1-3 в екзаменаційних білетах мають містити питання, визначені в додатку 1 до цього Порядку.

Питання 4-5 відбираються з Переліку питань на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень районної державної адміністрації, структурних підрозділів апарату районної державної адміністрації (додаток 2), управлінь, відділів та інших структурних підрозділів районної державної адміністрації (додаток 3).

10. Кількість білетів має бути не менше 15.

11. З урахуванням специфіки функціональних повноважень районної державної адміністрації, структурних підрозділів апарату районної державної адміністрації, управлінь, відділів та інших структурних підрозділів районної державної адміністрації можливе розроблення кількох варіантів комплектів екзаменаційних білетів у залежності від кваліфікаційних вимог до відповідних рівнів посад.

12. Процедура іспиту складається з 3 етапів:

- організаційна підготовка до іспиту;

- складання іспиту;

- оцінювання та підбиття підсумків іспиту.

13. Відділ організаційно-кадрової роботи апарату районної державної адміністрації за погодженням з головою конкурсної комісії визначає дату проведення іспиту та повідомляє кандидатів про місце і час його проведення.

ІІ. Організаційна підготовка до іспиту

14. Організаційна підготовка до іспиту проводиться в день проведення іспиту з усіма кандидатами на заміщення вакантних посад.

15. Секретар конкурсної комісії інформує про тривалість та процедуру складання іспиту.

16. До початку іспиту секретар конкурсної комісії відповідає на запитання кандидатів щодо процедури іспиту. Інформація секретаря про умови складання іспиту має бути повною та достатньою для кандидатів. Він повинен упевнитися, що всі кандидати зрозуміли умови іспиту, в іншому випадку - надати додаткові пояснення. У разі виникнення спірних питань вони мають бути вирішені головою конкурсної комісії.

ІІІ. Складання іспиту

17. Під час підготовки відповідей на запитання екзаменаційного білета мають бути присутніми не менше трьох членів конкурсної комісії.

18. Іспит складається одночасно для кандидатів на заміщення однієї вакантної посади. У разі невеликої кількості кандидатів та за наявності відповідних умов, передбачених пунктом 19, іспит може проводитися одночасно на заміщення декількох вакантних посад.

19. Приміщення для складання іспиту має виповідати умовам зручного розміщення, що унеможливлює спілкування кандидатів та забезпечує індивідуальну підготовку відповідей на питання білета. Кандидати не можуть самостійно залишати приміщення, в якому складається іспит, до його закінчення.

20. Іспит складається письмово за екзаменаційними білетами, які пропонуються кандидату за його вибором і відкриваються у присутності кандидатів на заміщення вакантних посад під час складання іспиту.

21. Іспит складається державною мовою.

22. При підготовці відповідей на питання білета кандидат здійснює записи на аркуші із штампом райдержадміністрації. Перед відповіддю обов’язково вказується прізвище, ім’я, по-батькові кандидата, номер білета та питання, зазначені в білеті.

Після підготовки відповідей на аркуші проставляється підпис кандидата та дата складання іспиту.

23. Загальний час для підготовки відповіді на екзаменаційний білет має становити 60 хвилин.

ІV. Оцінювання та підбиття підсумків іспиту

24. Для оцінки знань кандидатів використовується п’ятибальна система.

П’ять балів виставляється кандидатам, які виявили глибокі знання Конституції України, Законів України „Про державну службу”, „Про засади запобігання і протидії корупції” та успішно справилися із запитаннями на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки повноважень районної державної адміністрації, структурних підрозділів апарату районної державної адміністрації, управлінь, відділів та інших структурних підрозділів районної державної адміністрації.

Чотири бали виставляється кандидатам, які виявили повні знання Конституції України, Законів України „Про державну службу”, „Про засади запобігання і протидії корупції” і достатньо володіють знаннями законодавства з урахуванням специфіки повноважень районної державної адміністрації, структурних підрозділів апарату районної державної адміністрації, управлінь, відділів та інших структурних підрозділів районної державної адміністрації.

Три бали виставляється кандидатам, які виявили розуміння поставлених питань в обсязі, достатньому для подальшої роботи.

Два бали виставляється кандидатам, які розуміють основні поняття нормативно-правових актів, але в процесі відповіді допустили значну кількість помилок.

Один бал виставляється кандидатам, які не відповіли на питання у встановлений строк.

25. Після закінчення часу, відведеного на складання іспиту, проводиться перевірка відповідей та їх оцінювання всіма членами комісії. Члени конкурсної комісії приймають спільне рішення щодо оцінки відповіді на кожне питання екзаменаційного білета. Такі оцінки виставляються на аркуші з відповідями кандидата.

26. Підбиття підсумків здійснюється шляхом додавання балів за кожне питання і занесення загальної суми балів у екзаменаційну відомість, форма якої наведена у Додатку 5 цього Порядку.

З результатами іспиту кандидат ознайомлюється під підпис.

27. Аркуші з відповідями кандидатів зберігаються разом з іншими матеріалами та документами конкурсної комісії у відділі організаційно-кадрової роботи апарату районної державної адміністрації відповідно до вимог чинного законодавства.

28. Кандидати, які набрали загальну суму балів, що не є нижчою 50 відсотків від максимальної суми балів, яка може бути виставлена при наданні відповідей, вважаються такими, що успішно склали іспит.

29. Кандидати, які набрали менше 50 відсотків від максимальної суми балів, вважаються такими, що не склали іспит.

30. Кандидати, які не склали іспит, не можуть бути рекомендовані конкурсною комісією для призначення на посаду.

31. Результати іспиту можуть бути оскаржені в порядку, передбаченому для оскарження рішень конкурсної комісії.

 

Керівник апарату

райдержадміністрації                                                                                                       О.Панікар

 

Тугумова

Переглядів: 43
Дата публікації: 09:52 25.09.2014
Версія для слабо- зорих