Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Міжрегіональне управління НАДС у Харківській та Сумській областях інформує
Анонс подій
25.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:25.06.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
08:30 - Обговорення питання щодо створення опорних закладів освіти в Куп’янському районі Обговорення питання щодо створення опорних закладів освіти в Куп’янському районі Організатор:Відділ освіти Час проведення:25.06.2018 08:30 Місце проведення:Будинок рад, малий зал засідань, ІІІ поверх
09:00 - Засідання Куп’янського районного координаційного комітету сприяння зайнятості населення Засідання Куп’янського районного координаційного комітету сприяння зайнятості населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
11:00 - Подання відомчо-статистичної звітності про роботу Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Подання відомчо-статистичної звітності про роботу Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Організатор:Харківський обласний та Куп'янський районний ЦСССДМ Час проведення:25.06.2018 11:00 Місце проведення:м. Харків, ХОЦСССДМ
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації. Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації.
1. Проведення заходів з благоустрою території Куп’янського району;
2. Капітальний та поточний ремонт доріг;
3. Рівень розрахунків за енергоносії;
4. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
5. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
6. Виконання ремонтних робіт мереж тепло-водопостачання;
7. Приведення тарифів на послуги ЖКГ до рівня економічно-обгрунтованих.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:25.06.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

26.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
08:00 - Надання звіту про роботу служби у справах дітей за І півріччя до ССД ХОДА Надання звіту про роботу служби у справах дітей за І півріччя до ССД ХОДА Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:26.06.2018 08:00 Місце проведення:м. Харків
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№4
09:00 - Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
09:00 - Книжкова виставка «До Конституції з повагою – до влади з надією» Книжкова виставка «До Конституції з повагою – до влади з надією» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:26.06.2018 09:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
10:00 - Семінар-навчання для працівників сільських рад району Семінар-навчання для працівників сільських рад району
1. Основні завдання щодо реалізації Концепції “Нова Українська школа”
2. Про порядок заповнення та надання облікових документів з питань адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг райдержадміністрації
3. Організація заходів з благоустрою населених пунктів Куп'янського району
4. Організація роботи консультаційних пунктів при сільських радах з питань цивільного захисту у відповідності до вимог наказу МНС України від 07.06.2011 року № 587 “Про затвердження Методичних рекомендацій щодо порядку створення, обладнання та забезпечення функціонування консультаційних пунктів при житлово-експлуатаційних організаціях та сільських (селищних) радах з питань цивільного захисту” та Типового положення про консультаційний пункт щодо дій населення у надзвичайних ситуаціях
5. Про впорядкування архівних документів
6. Про внесення змін до Податкового кодексу України в частині місцевих податків та зборів
Організатор:Сектор управління персоналом Час проведення:26.06.2018 10:00 Місце проведення:Зал засідань Будинку рад

10:00 - Перевірка виконкому Вишнівської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Перевірка виконкому Вишнівської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:26.06.2018 10:00 Місце проведення:Вишнівська сільська рада
27.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
день - Змагання на відділеннях районної ДЮСШ до Дня Конституції України Змагання на відділеннях районної ДЮСШ до Дня Конституції України Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:27.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні споруди району
08:00 - Виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:27.06.2018 08:00 Місце проведення:с.Подоли
08:00 - Підготовка висновку про стан утримання та виховання дітей у прийомній сім’ї Маханьових Підготовка висновку про стан утримання та виховання дітей у прийомній сім’ї Маханьових Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:27.06.2018 08:00 Місце проведення:Каб. ССД, с..Синиха
09:00 - Засідання районної тристоронньої соціальної – економічної ради Засідання районної тристоронньої соціальної – економічної ради Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
09:00 - Апаратна нарада відділу освіти Апаратна нарада відділу освіти Організатор:Відділ освіти Час проведення:27.06.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
09:30 - Засідання робочої групи з питань легалізації робочих місць Засідання робочої групи з питань легалізації робочих місць Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.06.2018 09:30 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
10:00 - Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питання підсумків роботи галузі тваринництва за червень 2018 року. Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питання підсумків роботи галузі тваринництва за червень 2018 року. Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:27.06.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
10:00 - Урочистості з нагоди Дня Конституції України, Дня державної служби та Дня молоді України. Урочистості з нагоди Дня Конституції України, Дня державної служби та Дня молоді України. Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:27.06.2018 10:00 Місце проведення:Зал засідань Будинку рад
10:01 - Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад
на тему:
"Подальше вдосконалення бухгалтерського обліку та звітності у бюджетних установах та сільських радах»
Організатор:Фінансове управління Куп'янської РДА Час проведення:27.06.2018 10:01 Місце проведення:м.Куп'янськ, вул. Садова, 52

14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.06.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
Докладніше
Пошук
Посилання





 














План роботи апарату Куп’янської районної державної адміністрації на липень 2014 року

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Керівник апарату

райдержадміністрації

______________ О.Панікар

20.06.2014 р.

План роботи

апарату Куп’янської районної державної адміністрації на липень 2014 року

Дата місяця

Найменування заходу

Місце проведення

Виконавець

Відмітка про виконання

1

2

3

5

6

02-31

Робота зі зверненнями громадян, контроль за додержанням термінів розгляду звернень та надання відповідей заявникам

Загальний відділ

Начальник загального відділу райдержадмініст­рації Єрмолаєнко А.С.

 

02-31

Здійснення попереднього розгляду вхідної кореспонденції, передача на реєстрацію, розсилка копій розпоряджень голови райдержадмініст­рації, пересилка документів засобами електронної пошти

Загальний відділ

Начальник загального відділу райдержадмініст­рації Єрмолаєнко А.С.

 

02-31

Перевірка проектів розпоряджень голови райдержадмініст­рації

Юридичний відділ

Начальник юридичного відділу апарату райдержадмініст­рації Кошелєва-Скляр О.В.

 

02-31

Перевірка на відповідність чинному законодавству рішень виконкомів сільських рад

Юридичний відділ

Начальник юридичного відділу апарату райдержадмініст­рації Кошелєва-Скляр О.В.

 

02-31

Робота зі зверненнями громадян, контроль за додержанням термінів розгляду звернень та надання відповідей заявникам

Загальний відділ

Начальник загального відділу райдержадмініст­рації Єрмолаєнко А.С.

 

02-31

Проведення періодичного поновлення бази даних. Опрацювання відомостей періодичного поновлення

Відділ ведення Державного реєстру виборців

Начальник відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадмініст­рації Шепляков О.Б.

 

Протягом 3-х днів після наради

Підготовка доручень голови райдержадмініст­рації за наслідками апаратних нарад та звернень громадян

Загальний відділ

Начальник загального відділу райдержадмініст­рації Єрмолаєнко А.С.

 

 

 

01, 15

 

 

04, 18

Виїзні прийоми громадян:

 

- головою райдержадміністрації М.М.Ситником

 

заступником голови райдержадміністрації

А.Д. Дроботом

 

 

с.Кіндрашівка

с.Болдирівка

 

с.Кислівка

с.Курилівка

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Єрмолаєнко А.С.

голова райдержадміністрації Ситник М.М.

 

заступник голови райдержадміністрації Дробот А.Д.

 

03

Семінар-навчання працівників апарату, керівників управлінь та відділів райдержадміністрації за участю керівника апарату райдержадміністрації Панікар О.О.

Районний Будинок культури

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

07-09

Засідання комісії райдержадміністрації на період проведення квартальних перевірок наявності секретних документів та справ

Сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдерж­адміністрації

Завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдерж­адміністрації Чалий П.А.

 

07, 14,

21, 28

Апаратна нарада у голови райдержадміністрації

Кабінет голови райдержадміністрації

Керівник апарату райдержадміністрації  Панікар О.О.

 

07

Конкурс на заміщення вакантної посади завідувача сектору цивільного захисту райдерж­адміністрації

Відділ організаційно-кадрової роботи апарату райдерж­адміністрації

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

До 10

Аналіз розпоряджень голови райдержадмініст­рації, виданих протягом червня 2014 року та тематики засідань колегії райдержадмініст­рації

Загальний відділ

Начальник загального відділу апарату райдерж­адміністрації Єрмолаєнко А.С.

 

До 10

Підготовка та надання до облдержадміністрації реєстру та копій розпоряджень голови райдержадмініст­рації за червень 2014 року

Загальний відділ

Начальник загального відділу райдержадмініст­рації Єрмолаєнко А.С

 

10

Засідання ради по роботі з кадрами

Районний будинок культури

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

11

“Прямий зв’язок” голови райдержадміністрації з населенням району

Кабінет голови райдерж­адміністрації

Завідувач сектору масових комунікацій апарату райдерж­адміністрації Кучерявий В.В.

 

 

14, 28

 

 

11, 25

Особистий прийом громадян:

- головою райдержадміністрації Ситником М.М.

 

- заступником голови райдержадміністрації

А.Д.Дроботом

Громадська приймальня

Голова райдержадміністрації

Ситник М.М.

 

заступник голови райдержадміністрації Дробот А.Д.

 

14

 

Конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації

Відділ організаційно-кадрової роботи апарату райдерж­адміністрації

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

16

Спільне засідання колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району:

1. Про хід виконання економічного і соціального розвитку району за І півріччя 2014 року.

2. Про стан додержання антикорупційного законодавства державними службовцями та посадовими особами місцевого самоврядування у І півріччі 2014 року.

3. Про стан роботи з розгляду звернень громадян, які надійшли до райдержадміністрації у І півріччі 2014 року.

4. По стан забезпечення збереженості документів Національного архівного фонду на підприємствах та організаціях району

Районний Будинок культури

Заступник голови райдержадміністрації Дробот А.Д., начальник управління економіки райдержадміністрації

Мироненко Л.М., начальник архівного відділу райдерж­адміністрації

Дубова О.В., керівник апарату райдержадміністрації

Панікар О.О., начальник загального відділу апарату райдерж­адміністрації Єрмолаєнко А.С.

 

29

Засідання постійно діючої комісії райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян під головуванням голови райдержадміністрації Ківшаря Г.В.

Загальний відділ апарату райдержадміністрації

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Єрмолаєнко А.С.

 

Протягом місяця

Участь керівництва райдержадміністрації в засіданнях виконкомів та сесій сільських рад району

Сільські ради району

Керівництво райдержадміністрації

 

Протягом місяця

Участь керівництва райдержадміністрації в сходах громадян та зустрічах з трудовими колективами господарств та установ району

Територія району

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

Друга декада

Вивчення стану забезпечення режиму секретності в райдерж­адміністрації щодо діяльності, пов’язаної з державною таємницею

Приміщення спецчастини

Завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдерж­адміністрації Чалий П.А.

 

 

Начальник відділу організаційно-кадрової

роботи апарату райдержадміністрації                                                Т.Тугумова

Переглядів: 39
Дата публікації: 16:44 25.09.2014
Версія для слабо- зорих