Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
29.05.2018
день - Свято випуску до школи. Свято випуску до школи. Організатор:Відділ освіти Час проведення:29.05.2018 (протягом дня) Місце проведення:Новоосинівський, Глушківський, Петропавлівський ДНЗ
день - Прийом матеріалів на участь у конкурсі з визначення опорних закладів освіти Куп'янського району. Прийом матеріалів на участь у конкурсі з визначення опорних закладів освіти Куп'янського району. Організатор:Відділ освіти райдержадміністрації Час проведення:29.05.2018 (протягом дня) Місце проведення:Відділ освіти райдержадміністрації
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:29.05.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення. Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:29.05.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
09:00 - ДПА учнів 9-х класів з української мови. ДПА учнів 9-х класів з української мови. Організатор:Відділ освіти Час проведення:29.05.2018 09:00 Місце проведення:ЗЗСО району
09:00 - Відкриття роботи пришкільних закладів відпочинку. Відкриття роботи пришкільних закладів відпочинку. Організатор:Відділ освіти Час проведення:29.05.2018 09:00 Місце проведення:ЗЗСО району
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:29.05.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№4
09:00 - Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:29.05.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
10:00 - Засідання Комісії з питань захисту прав дитини з постановки на облік дитини, яка проживає у складних життєвих обставинах. Засідання Комісії з питань захисту прав дитини з постановки на облік дитини, яка проживає у складних життєвих обставинах. Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:29.05.2018 10:00 Місце проведення:каб.ССД
10:00 - Нарада в голови райдержадміністрації з сільськими головами. Нарада в голови райдержадміністрації з сільськими головами. Організатор:Керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О Час проведення:29.05.2018 10:00 Місце проведення:Кабінет голови районної державної адміністрації
13:00 - Проведення групового заходу щодо профілактики насильства за ознакою статі, на базі Куп'янського міськрайонного центру зайнятості, для безробітної молоді. Проведення групового заходу щодо профілактики насильства за ознакою статі, на базі Куп'янського міськрайонного центру зайнятості, для безробітної молоді. Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:29.05.2018 13:00 Місце проведення:Куп'янський місьрайонного центру зайнятості, за адресою:м.Купянськ, провул.Куп'янський,4
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації. Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації.
1. Проведення заходів по благоустрою території Куп’янського району;
2. Рівень розрахунків за енергоносії;
3. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
4. Впровадження вуличного освітлення на території району;
5. Поточний та капітальний ремонт доріг;
6. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
7. Виконання ремонтних робіт мереж водо-теплопостачання.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:29.05.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

30.05.2018
09:00 - Нарада керівників ЗЗСО Нарада керівників ЗЗСО Організатор:Відділ освіти райдержадміністрації Час проведення:30.05.2018 09:00 Місце проведення:Куп’янський краєзнавчий музей
09:00 - Спільний профілактичний рейд з метою вивчення організації роботи з дітьми у пришкільних закладах відпочинку. Спільний профілактичний рейд з метою вивчення організації роботи з дітьми у пришкільних закладах відпочинку. Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:30.05.2018 09:00 Місце проведення:ЗОШ району
09:00 - Книжкова виставка «Зупинись на хвилинку – подивися на новинку». Книжкова виставка «Зупинись на хвилинку – подивися на новинку». Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:30.05.2018 09:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
11:00 - Обговорення питання реалізації службою у справах дітей правопросвітницького проекту “Я маю право” на засіданні Куп’янської міжвідомчої координаційно-методичної ради. Обговорення питання реалізації службою у справах дітей правопросвітницького проекту “Я маю право” на засіданні Куп’янської міжвідомчої координаційно-методичної ради. Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:30.05.2018 11:00 Місце проведення:Приміщення РДА
11:00 - Проведення семінару "Жінка на ринку праці", на базі Куп'янського міськрайонного центру зайнятості, для безробітної молоді. Проведення семінару "Жінка на ринку праці", на базі Куп'янського міськрайонного центру зайнятості, для безробітної молоді. Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:30.05.2018 11:00 Місце проведення:Куп'янський місьрайонний центр зайнятості, за адресою:м.Купянськ, провул.Куп'янський,4
14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:30.05.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
14:00 - Актуальний репортаж «Нікотин – ціна ілюзій». Актуальний репортаж «Нікотин – ціна ілюзій». Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:30.05.2018 14:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
14:30 - Засідання районної комісії з питань призначення субсидій і соціальних допомог та надання пільг. Засідання районної комісії з питань призначення субсидій і соціальних допомог та надання пільг. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:30.05.2018 14:30 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
31.05.2018
день - Участь у заходах до Дня захисту дітей. Участь у заходах до Дня захисту дітей. Організатор:Відділ освіти райдержадміністрації Час проведення:31.05.2018 (протягом дня) Місце проведення:Міський парк культури та відпочинку м.Куп’янськ, ПЗВ району
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:31.05.2018 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
09:00 - Засідання робочої групи з питань легалізації робочих місць. Засідання робочої групи з питань легалізації робочих місць. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:31.05.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
09:00 - Організація участі дітей, які проживають під опікою/піклуванням в районному святі до Дня захисту дітей. Організація участі дітей, які проживають під опікою/піклуванням в районному святі до Дня захисту дітей. Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:31.05.2018 09:00 Місце проведення:Міський парк культури та відпочинку м.Куп’янськ
09:30 - Розважально-ігрова програма до Міжнародного Дня захисту дітей "Чарівний світ казки". Розважально-ігрова програма до Міжнародного Дня захисту дітей "Чарівний світ казки". Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:31.05.2018 09:30 Місце проведення:Міський парк культури та відпочинку м.Куп’янськ
10:00 - Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питання підсумків роботи галузі тваринництва за травень 2018 року. Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питання підсумків роботи галузі тваринництва за травень 2018 року. Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:31.05.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
Докладніше
Пошук
Посилання





 














Поточна діяльність | Плани роботи | 2014 рік | Виконання планів роботи районної державної адміністрації за місяць | Звіт про виконання основних заходів Куп’янською райдержадміністрацією в вересні 2014 року
Звіт про виконання основних заходів Куп’янською райдержадміністрацією в вересні 2014 року

Голові районної

державної адміністрації

Ситнику М.М.

ЗВІТ

про виконання основних заходів

Куп’янською райдержадміністрацією в вересні 2014 року

Управліннями і відділами райдержадміністрації проведена певна робота щодо виконання основних заходів в вересні 2014 року.

01 вересня

- у всіх ЗНЗ пройшли заходи до свята першого дзвоника, у якому взяли участь голова Куп'янської районної державної адміністрації Ситник М.М., заступник голови Дробот А.Д., представники відділу освіти районної державної адміністрації, голови сільських рад та фермерських господарств. Традиційно в цей день у школах пройшли урочисті лінійки, присвячені початку навчального року та Дню знань. Тисяча вісімсот дев’ятнадцять учнів прийшли в школи району 1 вересня цього року, де їх радо зустріли наставники-вчителі. Для ста дев’яноста восьми першокласників району це довгоочікуване свято, бо саме з нього розпочалась їх подорож у країну Знань.

- у РБК проведено нараду з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів з наступних питань:

1. Заходи по скороченню природного газу на 30 %;

2. Підготовка до "кущового" засідання обласного штабу з організації підготовки господарського комплексу та об’єктів соціальної сфери району до сталого функціонування в осінньо-зимовий період 2014/2015 років;

3. Отримання дозволів на спецводокористування;

4. Виконання програми "Питна вода Куп’янського району на 2013-2020 роки".

02 вересня

- відбувся виїзний прийом громадян головою районної державної адмініст­рації Ситником М.М. в с.Колісниківка, звернувся 1 громадянин з питання соціального захисту, на порушене питання надано роз'яснення.

- адміністратори управління економіки райдерж­адміністрації взяли участь у семінарі реєстраційної служби Куп'я­нського міськрайонного управління юстиції Харківської області на тему “Реєстрація громадського об'єднання”.

03 вересня

- на базі міського терцентру, до 120 років від дня народження О. Довженко, проведена мистецька година «Геній найвищої проби». Завідуюча абонементом центральної районної бібліотеки Л. В. Черняк розповіла присутнім про життєвий та творчий шлях письменника і ознайомила із такими творами «Зачарована Десна», «Повість полум`яних літ», «Поема про море» та інші.

- спеціалістами Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді надано соціальні послуги молоді, засудженої до покарань не пов'язаних з позбавленням волі, в рамках днів соціальних служб в кримінально - виконавчій інспекції УДПтС України в Харківський області. На обліку районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді знаходиться 33 особи молодіжного віку, засуджених до покарань не пов'язаних з позбавленням волі.

- проведено тренерську нараду районної ДЮСШ. Розглянуті питання навантаження тренерів-викладачів на навчальний рік. Затверджена навчальна документація. Проведено аналіз оздоровлення вихованців відділень під час літньої оздоровчої компанії.

04 вересня

- службою у справах дітей, в рамках проведення Всеукраїнського профілактичного заходу ,,Урок", спільно з РЦСССДМ та СКМСД проведено комплексний профілактичний рейд з метою перевірки стану підготовки дітей шкільного віку до нового навчального року та умов їх проживання. Відвідано 5 населених пунктів: Тарасівка, Орлянка, Ягідне, Кислівка, Петропавлівка. Відвідано 3 сім'ї з 7 дітьми , 1 мати притягнута до адміністративної відповідальності за неналежний стан приміщення. Відвідано Ягідненську, Кислівську Петропавлівську ЗОШ, в яких з учнями проведено 3 лекції та 6 бесід з профілактики правопорушень, ведення здорового способу життя, профорієнтації учнів. У заходах прийняло участь 106 учнів старших класів.

В цей же день проведено позаплановий профілактичний рейд на територію Грушівської сільської ради з метою вилучення 2 дітей із сім'ї, в зв'язку з тим, що мати ухиляється від виконання батьківських обов'язків, діти до нового 2014-2015 навчального року не підготовлено.

- в районному будинку культури під головуванням керівника апарату Кубрак О.О. проведено семінар-навчання для працівників апарату, керівників управлінь та відділів райдержадміністрації з порядком денним:

1. Про порядок підготовки матеріалів на засідання колегії райдержадміністрації.

2. Ознайомлення з постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2011 року № 1072 “Про затвердження Порядку інформування Національного агентства з питань державної служби про осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, які звільнені у зв'язку з притягненням до відповідальності за корупційне правопорушення”.

3. Про недоліки, які допускаються структурними підрозділами райдержадміністрації при розміщенні публічної інформації на сторінках офіційного веб-сайту Куп'янської райдержадміністрації.

4. Обговорення змін до Конституції України щодо децентралізації державної влади. Огляд новоприйнятих Законів України, Указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України.

З інформацією перед присутніми виступили: Янченко О.С.,головний спеціаліст загального відділу апарату райдержадміністрації, Кубрак С.В.,головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції апарату райдержадміністрації, Кучерявий В.В., завідувач сектору масових комунікацій апарату райдержадміністрації, Кошелєва-Скляр О.В., начальник юридичного відділу апарату райдержадміністрації.

05 вересня

- відбувся виїзний прийом громадян заступником голови райдержадмініст­рації Дроботом А.Д. в с.Кругляківка, звернувся1 громадянин з питання комунального господарства, на порушене питання було надано роз'яснення.

- в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації проведена нарада з головними агрономами сільгосппідприємств району з питань проведення посіву озимих урожаю 2015 року. На нараді виступив начальник відділу рослинництва та інженерно-технічного забезпечення управління агропромислового розвитку Крейдун А.В..

- на базі ЗОШ № 1 до Дня знань була проведена літературно-музична композиція «Школа двері відчиняє» На святі були присутні учні перших класів. Завідуюча відділом обслуговування дітей та юнацтва центральної районної бібліотеки Авксентьєва Н.В. розповіла учням про історію святкування початку навчального року в Україні та інших країнах. Діти декламували вірші про школу, відповідали на запитання вікторини, грали в цікаві літературні ігри.

06 вересня

- в центральній районній бібліотеці було представлене інформаційне досьє «Право і вибір». Користувачі бібліотеки мали змогу ознайомитися із питаннями правової культури людини, як правильно реалізовувати свої права, виконувати обов`язки. Для перегляду була запропонована така література: «Історія держави і права України», «Правознавство», «Адміністративне право України» та інші.

07 вересня

- відбувся перший тур Чемпіонату району з футболу серед юнацьких сільських команд на стадіоні с. Кіндрашівка. Команда "8 Березня" з рахунком 3-0 перемогла команду "Надія" с. Курилівка.

08 вересня

- в читальній залі ЦРБ до Тижня права була оформлена книжкова виставка «Людина. Право. Суспільство» Користувачі бібліотеки ознайомилися із такою літературою: «Адміністративне право України», «Господарське право України», «Історія держави і права в Україні» та інші, із якої дізналися про економічні, соціальні, культурні права громадян.

- службою у справах дітей проведено профілактичну роботу з сім'ями та дітьми, де батьки не в повному обсязі виконують свої обов'язки: проведена профілактична робота з жителькою с. Пристін та її сином щодо необхідності продовження навчання сина в ПТНЗ; проведена профілактична робота з громадянкою, яка тимчасово проживає на території Смородьківської сільської ради, громадянка позбавлена батьківських прав відносно 2 дітей, третю малолітню дитину залишила у Вовчанському районі щодо необхідності відбуття за місцем проживання її дитини, виконання батьківських обов’язків та виселення з будинку, де проживає інша сімя, що має дитину до 2 років; з жителькою с. Кругляківки щодо ведення здорового способу життя та повноцінного виховання дітей в сім’ї.

- відбувся особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М., звернувся 1 громадянин з питання аграрної політики та земельних відносин, порушене питання залишено на контролі.

- в кабінеті голови райдержадміністрації проведено апаратну нараду з порядком денним:

1. Про організацію харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів та вихованців дошкільних навчальних закладів району у 2014-2015 навчальному році.

2. Про стан проведення мобілізації на території Куп’янського району на виконання Указу Президента України від 21 липня 2014 року № 607 “Про часткову мобілізацію”.

3. Розгляд подання Куп’янської міжрайонної прокуратури Харківської області щодо виявлених порушень Закону України “Про оздоровлення та відпочинок дітей” в ПЗОВ “Сосновий”.

4. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами райдержадміністрації.

З інформацією перед присутніми виступили: Балабай Валентина Іванівна, заступник начальника відділу освіти районної державної адміністрації, Чалий Павло Анатолійович, завідувач сектору взаємодії з правоохоронним органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату районної державної адміністрації, Кошелєва-Скляр Олена Василівна, начальник юридичного відділу апарату районної державної адміністрації, Яшугіна Тетяна Сергіївна, завідувач сектору контролю апарату районної державної адміністрації. З усіх питань прийнято відповідні рішення. Ситник Микола Миколайович, голова районної державної адміністрації, підвів підсумки апаратної наради.

- у районному будинку культури було проведено нараду з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів, на якій розглянуто наступні питання:

1. Підготовка до "кустового" засідання обласного штабу з організації підготовки господарського комплексу та об’єктів соціальної сфери району до сталого функціонування в осінньо-зимовий період 2014/2015 років;

2. Заходи по скороченню природного газу на 30 %;

3. Отримання дозволів на спецводокористування;

4. Виконання програми "Питна вода Куп’янського району на 2013-2020 роки".

09 вересня

- в кабінеті голови райдержадміністрації участь начальника управління економіки у нараді з питань виконання рейтингового показника “Створення нових робочих місць”, відповідно до Методики моніторингу створення нових робочих місць, затвердженої наказом Міністерства соціальної політики України від 23.09.2013 № 611”.

- в читальній залі ЦРБ в рамках проведення Тижня права провідним спеціалістом управління юстиції Ковальовою А. С. була проведена бесіда для сільських бібліотекарів «Адаптація осіб ромської національності в українському суспільстві». Присутні прослухали інформацію про соціальний захист ромів та підвищення їх освітнього рівня.

- в ЦРБ був проведений семінар для бібліотечних працівників сільських бібліотек-філій «Формування позитивного іміджу бібліотеки». Були дані рекомендації та практичні поради по даній темі.

- в районному будинку культури під головуванням керівника апарату райдержадміністрації Кубрак О.О. проведено семінар- навчання для працівників сільських рад району з порядком денним:

1. Визначення регуляторного акта, процедура підготовки, прийняття та відстеження результативності регуляторного акта згідно з вимогами Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”.

2. Шляхи відповідального батьківства. Нормативно-правове забезпечення питань захисту прав дітей.

3. Про порядок оформлення ділових паперів відповідно до Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 року № 1242.

4. Зміни до Конституції України щодо децентралізації державної влади в Україні.

З інформацією перед присутніми виступили: Мироненко Л.М.,начальник управління економіки райдержадміністрації, Діденкова Л.І., начальник служби у справах дітей райдержадміністрації, Янченко О.С., головний спеціаліст загального відділу апарату райдержадміністрації, Кошелєва-Скляр О.В.,начальник юридичного відділу апарату райдержадміністрації. Працівники сільських рад отримали методичну допомогу з нагальних питань. Кубрак О.О., підвела підсумки семінару-навчання.

10 вересня

- в читальній залі центральної районної бібліотеки ,буде оформлена книжкова виставка «Рух існує, діє». Для користувачів представлена література: Лук`яненко Л.Г. "Не дали загинуть Україні", Хмара С. "Дорогою до мрії", "Українська нація: шлях до самовизначення", Гальчинський А. "Час національного пробудження".

- в відділі обслуговування дітей та юнацтва ЦРБ була представлена інформаційна година «Знайомтесь, нові книжки!». Завідуюча відділом Авксентьєва Н. В. ознайомила присутніх із новими книгами сучасних українських авторів. Діти переглянули твори С. Грідін «Федько в віртуальном місті», В. Рутьківській «Ганнуся», М. Павлик «Русалонька» та інші.

11 вересня

- службою у справах дітей надана практична допомога багатодітній матері, яка повернулася з місць позбавлення волі, щодо повернення дітей, які перебували під опікою бабусі на час відбування покарання

- в читальній залі ЦРБ в рамках проведення Тижня права було проведене засідання районного клубу «Правознавець». Перед учнями старших класів загальноосвітніх шкіл району та вчителями виступила начальник управління юстиції Векслер С. В., яка розповіла про права і обов`язків батьків та дітей. Була проведена правова гра між командами по вирішенню практичних та юридичних завдань.

у відділі освіти проведено нараду заступників директорів з виховної роботи під час якої були розглянуто такі питання:

1.Робота закладу щодо формування здорового способу життя.

2.Про проведення конкурсів ораторського мистецтва.

3.Проведення фестивалю юних інспекторів руху.

- на базі Центральної районної бібліотеки відбулося засідання клубу «Правознавець», під час якого було проведено тренінгове заняття "Батьки і діти".

- в центральній районній бібліотеці відбулася бесіда "Відроджена державність". Проблеми національного пробудження та української державності було розглянуто користувачами районної бібліотеки. Для перегляду була представлена література: Лук`яненко Л.Г. "Не дали загинуть Україні", Хмара С. "Дорогою до мрії", "Українська нація: шлях до самовизначення" та ін.

12 вересня

- проведено особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д., звернувся один громадянин з питання влаштування дитини до дитячого садочка.

- в ПЗОВ «Сосновий» пройшли змагання серед команд державних службовців, депутатів та сільських голів району, вчителів фізичної культури відділу освіти райдержадміністрації, присвячені 20 -тій річниці Дня фізичної культури і спорту. Голова райдержадміністрації Ситник Микола Миколайович нагородив переможців і призерів змагань грамотами і медалями. В змаганнях прийняли участь 44 чоловіка.

- відбулась селекторна нарада обласної державної адміністрації під головуванням директора Департаменту цивільного захисту Харківської обласної державної адміністрації В.І.Фадеєва з питання "Про хід виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 21 листопада 2013 року № 475 "Про затвердження плану комплектування курсів та навчально-консультативного пункту Навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Харківської області слухачами з функціонального навчання у сфері цивільного захисту на 2014 рік"".

- у всіх ЗНЗ та ДНЗ району відбулися заходи до Дня фізичної культури та спорту, а саме: проведені олімпійські уроки, спортивно-ігрові змагання, зустрічі з ветеранами спорту, вікторини з історії олімпійського руху. На базі ПЗОВ «Сосновий» відбулися урочисті заходи за участю працівників районної державної адміністрації, місцевого самоврядування та вчителів ЗНЗ району.

- відділі обслуговування дітей та юнацтва ЦРБ була проведена краєзнавча вікторина «Чим славний мій рідний край». Діти відповідали на запитання вікторини про історію, культурні традиції та згадали видатних людей рідного краю. Переможці отримали сувеніри.

13 вересня

- на абонементі ЦРБ до 150 років від дня народження М. Коцюбинського було представлене інформаційне досьє «М. Коцюбинський – великий сонцепоклонник». Користувачі бібліотеки ознайомилися із життям і творчістю українського письменника, громадського діяча про його журналістську діяльність. Для перегляду була представлена така література: «Тіні забутих предків», «Дорогою ціною», «Новели» та інші.

- в відділі обслуговування дітей та юнацтва ЦРБ в рамках Тижня права для учасників гуртка «Друзі книги» була проведена бесіда з молоддю «Молодь і право» про можливості реалізації власних прав, про те, як поважати закон і виконувати свої обов`язки.

- в відділі обслуговування дітей та юнацтва для дітей середнього шкільного віку до Дня українського кіно була проведена конкурсна гра «У світі кіно». Відповідаючи на запитання вікторини, діти дізналися про історію виникнення свята, перший український кінематограф та видатних артистів.

14 вересня

- пройшли ігри ІІ туру Чемпіонату району з футболу серед юнацьких сільських команд. На футбольному полі с. Ягідне команда "Олімп" з рахунком 0-6 посупилася команді "Надія"с. Курилівка. в с. Кіндрашівка команда "8 Березня" с. Кіндрашівка з рахунком 0-7 поступилася команді "Мрія" с. Глушківка.

15 вересня

- службою у справах дітей проведена профілактична робота з батьками, які не виконують батьківські обов’язки у повному обсязі: батьком дитини, мати якої померла, вихованням дівчинки займається бабуся, щодо утримання дитини та оформлення пенсії по втраті годувальника; з метою соціального захисту дитини надана допомога жительці с. Орлянка щодо визнання батька її дитини безвісно відсутнім; матір’ю з ромської родини щодо виховання та утримання дітей.

- голова райдержадміністрація взяв участь у нараді з питання підведення підсумків часткової мобілізації у липні-вересні 2014 року. Мобілізаційні заходи у липні-вересні 2014 року в Куп’янській райдержадміністрації проводились відповідно Закону України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію”, Указу Президента України від 21.07.2014 року № 607/2014 “Про часткову мобілізацію”, розпорядження голови Харківської обласної державної адміністрації від 30.07.2014 року № 398 “Про проведення невідкладних заходів з питань організації підготовки та проведення мобілізації людських і транспортних ресурсів на території області”, розпорядження голови райдержадміністрації від 28.07.2014 року № 358 “Про проведення додаткових заходів щодо мобілізації на території району” та мобілізаційного плану райдержадміністрації на 2014 рік. Необхідно відмітити, що план поставки людських і транспортних ресурсів на території району виконано на 100 %.

- в кабінеті голови райдержадміністрації проведено апаратну нараду з порядком денним: 1. Про захист житлових прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа, які закінчили професійно-технічні навчальні заклади у поточному році. 2. Про організацію методичної роботи районного організаційно-методичного центру, районного будинку культури та методико-бібліографічного відділу центральної районної бібліотеки. 3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами райдержадміністрації. З інформацією перед присутніми виступили: Діденкова Людмила Іванівна, начальник служби у справах дітей районної державної адміністрації, Користіна Ірина Вікторівна, начальник відділу культури і туризму районної державної адміністрації, Яшугіна Тетяна Сергіївна, завідувач сектору контролю апарату районної державної адміністрації. Ситник Микола Миколайович, голова районної державної адміністрації, підвів підсумки апаратної наради.

- в відділі обслуговування дітей та юнацтва центральної районної бібліотеки була проведена година цікавих повідомлень «Економіка навколо наc». Завідуюча відділом Авксентьєва Н. В. розповіла присутнім про значення економіки для кожного із нас в сучасному житті та ознайомила із статтями із журналу «Економіка України» і книгою Мочарного С. В. «Основы экономичных знаний».

- у районному будинку культури проведено нараду з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів з наступних питань: 1. Підготовка до "кустового" засідання обласного штабу з організації підготовки господарського комплексу та об’єктів соціальної сфери району до сталого функціонування в осінньо-зимовий період 2014/2015 років; 2. Заходи по скороченню природного газу на 30 %; 3. Отримання дозволів на спецводокористування; 4. Виконання програми "Питна вода Куп’янського району на 2013-2020 роки".

16 вересня

- проведено виїзний прийом громадян головою районної державної адмініст­рації Ситником М.М. в с. Просянка, громадяни не зверталися.

- на базі КЗ "Будинок вчителя" відбулася нарада начальників районних відділі освіти, в якій взяла участь заступник начальника відділу освіти В. І. Балабай.

- методисти ІМЦ відділу освіти райдержадміністрації Якубинська О.Б., та Кургузова С.Д. взяли участь у науково- методичному лабінарі для методистів, які здійснюють методичний супровід викладання укр., рос. мов та літератури, іноземної мови «Особливості мовно-літературної освіти у 6 кл.: вимоги стандарту».

- в районному будинку культури проведено навчання осіб, зарахованих до кадрового резерву державних службовців райдержадміністрації. На навчанні було розглянуто питання: 1. Забезпечення виконання у структурних підрозділах райдержадміністрації вимог Закону України “Про захист персональних даних”. 2. Про роботу консультативно-дорадчих органів в районній державній адміністрації. 3. Про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять конфіденційну інформацію, що є власністю держави. З інформацією перед присутніми виступили: Пупкова Я.В., головний спеціаліст відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації, Тугумова Т.І., начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації, Чалий П.А., завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації. Резервісти отримали відповіді на питання, які зустрічаються в повсякденній роботі державного службовця.

- проведено засідання Куп’янської районної призовної комісії Відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації від 09.09.2014р. № 420 “Про призов громадян на строкову військову службу у жовтні - листопаді 2014 року” створена районна призовна комісія у складі: ДРОБОТ Анатолій Данилович - заступник голови районної державної адміністрації, голова комісії КОВАЛЕНКО Наталія Олександрівна - секретар комісії (за згодою) АДАРЮКОВА Лариса Миколаївна-лікар-терапевт Куп’янської міської лікарні, старший лікар призовної комісії (за згодою) БАЛАБАЙ Валентина Іванівна - заступник начальника відділу освіти районної державної адміністрації БІРЮКОВА Олена Вікторівна - практичний психолог інформаційно-методичного центру відділу освіти райдержадміністрації ГРЕСЬ Павло Андрійович - військовий комісар Куп'янсько-Шевченківсько-Дворічанського ОРВК (за згодою) КОВАЛЬОВ Геннадій Олександрович-завідувач сектору у справах молоді та спорту районної державної адміністрації СІНЯЄВ Олександр Миколайович -заступник начальника Куп’янського МВ ГУ МВС України в Харківській області (за згодою) ЧАЛИЙ Павло Анатолійович-завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату районної державної адміністрації Затверджено Заходи з підготовки та проведення призову громадян 1989-1996 років на строкову військову службу у жовтні - листопаді 2014 року. Затверджено Графік роботи призовної комісії Куп’янського району при проведені призову у жовтні - листопаді 2014 року на строкову військову службу.

17 вересня

- у відділі освіти методистом ІМЦ Давиденко Т.М. проведено нараду керівників ДНЗ, на якій були розглянуто такі питання: 1. Підсумки діяльності ДНЗ та НВК району у 2013-2014 навчальному році та визначення пріоритетних напрямів роботи на наступний навчальний рік. 2. Про підсумки літнього оздоровлення дошкільнят. 3. Про роботу МО педагогічних працівників ДНЗ, НВК.

- в управлінні праці та соціального захисту населення райдержадміністрації відбулося засідання районної комісії з питань безпечної життєдіяльності населення. На засіданні комісії розглядалися такі питання: 1.Про стан роботи щодо забезпечення безпеки працюючих на підприємствах агропромислового комплексу в період проведення зернозбиральних робіт. 2.Про тсан травматизму невиробничого характеру в Купянському районі.

- в Кругляківському сільському клубі проведено виїзне спільне засідання колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району з порядком денним: 1. Про підсумки огляду готовності навчальних закладів району до нового 2014/2015 навчального року. 2. Про підсумки оздоровлення дітей влітку 2014 року. 3. Про стан стан взаємодії районної державної адміністрації та міського відділу ГУМВС України у Харківській області у сфері забезпечення дотримання статей Конституції і Законів України щодо забезпечення правопорядку, захисту прав і свобод громадян. 4. Про стан реалізації державної кадрової політики в управліннях, відділах та інших структурних підрозділах райдержадміністрації. З інформацією перед присутніми виступили: Дробот А.Д., заступник голови райдержадміністрації, Кубрак О.О., керівник апарату райдержадміністрації. З розглянутих питань прийнято відповідні рішення. Ситник М.М., підвів підсумки спільного засідання колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району.

18 вересня

- спеціалістами структурних підрозділів райдержадміністрації здійснено комплексну перевірку виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади виконкомом Гусинської сільської ради.Працівникам сільської ради надано методичну допомогу з кадрових питань, питань ведення діловодства, роботи із зверненнями громадян, контрольними документами, тощо.

- проведено засідання Координаційної ради при службі у справах дітей з порядком денним: 1) Про роботу причетних органів з поновлення батьків у батьківських правах: результативність, проблеми та шляхи їх вирішення; 2) Про оздоровлення дітей пільгових категорій; 3) Про роботу з попередження злочинності та правопорушень серед дітей.

- в районному організаційно-методичному центрі відбулася нарада клубних працівників району. Було обговорено питання підготовки закладів культури до роботи в осінньо-зимовий період та питання надання пільг на оплату комунальних послуг працівникам культури.

- методист ІМЦ відділу освіти Фоменко А.М. взяла участь у науково- методичному лабінарі для методистів, які здійснюють методичний супровід моніторингових досліджень «Організація методичного супроводу моніторингових досліджень якості освіти у 2014/2015 навчальному році та ЗНО»

- в районному організаційно-методичному центрі проведено Семінар з клубної роботи для директорів сільських будинків культури та завідуючих сільськими клубами "Методика роботи з учасниками колективів художньої самодіяльності". Керівники закладів отримали поради щодо виступу учасників самодіяльності, підготовки до виходу на сцену та ін.

- проведено засідання Куп’янської районної призовної комісії Відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації від 09.09.2014р. № 420 “Про призов громадян на строкову військову службу у жовтні - листопаді 2014 року” затверджено Графік роботи призовної комісії Куп’янського району при проведені призову у жовтні - листопаді 2014 року на строкову військову службу: Вересень — 23.09.2014, 25.09.2014, 30.09.2014 Жовтень — 02.10.2014, 07.10.2014, 09.10.2014, 14.10.2014, 16.10.2014, 21.10.2014, 23.10.2014, 28.10.2014, 30.10.2014 У разі виникнення необхідності прийняття рішення по призовникам, яких додатково розшукано або які повернулися з медичного обстеження (лікувальння) та стосовно яких необхідно повторно розглянути питання про їх придатність до військової служби за станом здоров'я, провести додаткові засідання Куп'янської призовної комісії з 11.00-13.00.

- на базі Кислівського музею відбулися святкові заходи до 71-річниці визволення Харківщини від німецько-фашистських загарбників. На святі були присутні: голова Куп’янської районної державної адміністрації Ситник М.М., голова районної ради Чернова С.П., заступник начальника відділу освіти Балабай В.І., голова Кислівської сільської ради Рудень Д.І., ветерани війни, учні Кислівської ЗОШ І-ІІІ ст., мешканці с. Кислівка.

19 вересня

- в центральній районній бібліотеці до Дня партизанської слави був представлений перегляд літератури «Безсмертя звитяги людської». Користувачі бібліотеки дізналися про неоцінений внесок народних месників у Велику Перемогу над фашизмом і випробування, які випали на їхню долю. Для перегляду була запропонована така література: «Во имя Родины», «В боях за Харків», «Україна в роки другої світової війни» та інші.

- проведено виїзний прийом громадян заступником голови райдержадмініст­рації Дроботом А.Д. в с. Моначинівка, звернувся 1 громадянин з питання комунального господарства.

- відбувся методичний виїзд до Петропавлівського НВК, щодо підготовки до відкриття дошкільної групи дітей у Петропавлівському НВК.

- проведено засідання Комісії з питань захисту прав дитини щодо надання статусу дитині, яку мати залишила в пологовому будинку.

- відбулась селекторна нарада обласної державної адміністрації під головуванням першого заступника голови облдержадміністрації Райніна І.Л. з питань "Про підсумки ведення житла в експлуатацію у Харківській області за 9 місяців 2014 року" та "Про функціонування центрів з надання адміністративних послуг" .

- службою у справах дітей здійснено перевірку виховної роботи з профілактики правопорушень та злочинів серед дітей Подолянської ЗОШ І-ІІІ ст.

- відбулося засідання комісії з питань призначення адресної соціальної допомоги та розгляду спірних питань, що стосуються соціального захисту населення. Розглянуто 7 заяв з питань призначення житлових субсидій, 4 заяви з питань надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, 2 заяви з питань надання пільг за фактичним місцем проживання та 54 заяви з питань щодо безоплатного соціального обслуговування відділенням соціально-побутової адаптації громадян незалежно від їх сімейного стану, які мають часткове порушення рухової активності та не мають протипоказань для перебування в колективі та потребують соціально-педагогічної послуги (лекції, зустрічі, бесіди, гуртки, участі в художній самодіяльності та інше). Всі заяви задовільнені.

20 вересня

- в м. Харків на стадіоні "Динамо" вихованець відділення легкої атлетики районної ДЮСШ Серенко Руслан, учень Смородьківської ЗОШ І-ІІ ступенів (тренер Єлфімов Олександр Миколайович) в змаганнях Чемпіонату області з легкої атлетики на дистанції 1500 метрів зайняв ІІІ місце. На дистанції 800 метрів був п'ятим.

21 вересня

- в ІІІ турі Чемпіонату району з футболу серед юнацьких сільських команд на стадіоні с. Петропавлівка команда "Ромашка"с. Петропавлівка з рахунком 5:0 переграла команду "Надія" с. Курилівка. Гра між командами "Олімпік" с. Ягідне і командою "Мрія" с. Глушківка перенесено.

22 вересня

- на базі БДЮТ проведено районний конкурс фотолюбителів «Моя Україно!», на яку було подано 45 фоторобіт. Активну участь взяли учні із Кіндрашівської, Петропавлівської, Піщанської, Просянської ЗОШ І-ІІІ ст., Смородьківської ЗОШ І-ІІ ст..

- службою у справах дітей проведена профілактична робота з батьками, які проживають у с. Болдирівка, щодо систематичного контролю за здоров’ям дітей. Дві дівчинки, що проживають в сім’ї мають серцеве захворювання. Старша дівчинка направлена на лікування до дитячого соматичного відділення Куп’янської міської лікарні. В цей же день службою у справах дітей проведена робота в рамках Всеукраїнського заходу „Урок” щодо виявлення дітей, які не навчаються та не працюють. Виявлено 1 дитину, яка не навчається. Проведено профілактичну роботу з матір’ю дитини щодо виконання Закону України „Про освіту”. Працівниками СКМСД складено адміністративний протокол на матір за ст. 184 КУпАП. Дитина влаштована до вечірньої школи сел. Ківшарівка.

- з нагоди Дня Партизанської слави у м. Куп'янську в районі Білої гори біля пам'ятника закатованим підпільникам та партизанам Куп'янщини відбувся мітинг. До присутніх звернулись: секретар міської ради Юрій Мартинов, голова районної ради Сніжана Чернова, заступник голови райдержадміністрації Анатолій Дробот, помічник народного депутата України В.Остапчука В`ячеслав Чігрінов, голова міської ветеранської організації Володимир Саморуков та інші. По закінченню виступів до пам'ятника були покладені квіти. В заході взяли участь ветерани, працівники залізниці, представники громадських організацій, студенти та учнівської молоді.

- в кабінеті голови райдержадміністрації проведено апаратну нараду з порядком денним: 1. Про хід підготовчої роботи до початку опалювального сезону 2014-2015 років в частині призначення житлових субсидій. 2. Про хід реалізації у 2014 році завдань та повноважень, покладених на районну ДЮСШ. 3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами райдержадміністрації. З інформацією перед присутніми виступили: Повелиця Наталія Анатоліївна, заступник начальника управління - начальник відділу грошових виплат та компенсацій управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації, Яковлєв Олександр Петрович, директор районної ДЮСШ, Яшугіна Тетяна Сергіївна, завідувач сектору контролю апарату районної державної адміністрації. Ситник Микола Миколайович, голова районної державної адміністрації, підвів підсумки апаратної наради.

- у районному будинку культури проведено нараду з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів з наступних питань: 1. Підготовка документації та використання субвенції на ремонт доріг району. 2. Заходи по скороченню природного газу на 30 %; 3. Постачання скрапленого газу до споживачів району. 4. Підготовка до опалювального періоду 2014-2015 рр.

23 вересня

- у відділі освіти відбулася нарада керівників ЗН: 1. Про працевлаштування випускників 9-их, 11-их класів загальноосвітніх навчальних закладів. 2. Про стан проходження медичних оглядів працівниками закладів освіти та проведення медичних оглядів учнів. 3. Про підсумки літнього оздоровлення та відпочинку школярів.

- проведено чергове засідання призовної комісії Куп’янсько-Шевченківсько-Дворічанського об’єднаного районного військового комісаріату. Засідання пройшло під головуванням заступника голови райдержадміністрації, голови комісії Дробота А.Д. Поставлені задачі: - забезпечити протягом вересня 2014 року проведення звірки карток первинного обліку та особових карток військовозобов’язаних з обліковими картками районного військового комісаріату; - відділу освіти районної державної адміністрації (Жадановська Т.В.) сприяти роботі працівників відділу у складі районної призовної комісії та забезпечити участь психологів у роботі районної призовної комісії.

- у відділі освіти проведено колегію відділу освіти з питань: 1. Про підсумки проведення огляду готовності навчальних закладів району до нового 2014/2015 навчального року. 2. Про підсумки вступу випускників загальноосвітніх навчальних закладів до вищих навчальних закладів в тому числі, педагогічного профілю. 3. Про стан дотримання вимог чинного законодавства щодо соціального захисту дітей. 4. Про стан кадрового забезпечення загальноосвітніх навчальних закладах у 2014/2015 навчальному році 5. Результативність участі учнів району у ЗНО-2014.

24 вересня

- .службою у справах дітей спільно з сектором кримінальної міліції у справах дітей та Куп’янським міськрайонним центром зайнятості проведено комплексний профілактичний рейд з метою проведення роботи з батьками за місцем проживання дітей облікових категорій та в рамках Всеукраїнського профілактичного заходу „Урок”. Відвідано Грушівську ЗОШ І-ІІІ ст. та Нечволодівський НВК. Перевірено відвідування учнями навчальних занять. Записи в журналах обліку відвідувань відповідають фактичній наявності учнів. Для учнів 7-11 класів Грушівської ЗОШ І-ІІІ ст. та 5-9 кл. Нечволодівського НВК проведено 29.09.2014бесіди: „Стратегія вибору майбутньої професії”, „ Гендерні стереотипи у виборі професії”. В с. Нечволодівка відвідано 2 багатодітні сім’ї, умови проживання дітей задовільні, діти забезпечені одягом та взуттям відповідно до сезону, продукти харчування в наявності . З матерями проведені профілактичні бесіди щодо раціонального використання фінансових ресурсів та контролю за загальним розвитком дітей, самопідготовкою дітей шкільного віку.

- відбулося засідання спостережної комісії при Куп’янській райдержадміністрації на якому було розглянуто повідомлення Чорноморської виправної колонії управління Державної пенітенціарної служби України в Одеській області (№ 74) про умовно-достроково звільнену громадянку Сіксай М.М. За результатами засідання спостережної комісії при Куп’янській райдержадміністрації було прийнято рішення: поставити на облік спостережної комісії умовно-достроково звільнену громадянку Сіксай М.М. згідно з повідомленням Чорноморської виправної колонії управління Державної пенітенціарної служби України в Одеській області (№ 74); направити лист умовно-достроково звільненій громадянці Сіксай М.М. з повідомленням про можливість надання допомоги у соціальній адаптації та вирішення питання щодо працевлаштування, у разі звернення її до управління праці та соціального захисту населення.

- в кабінеті заступника голови райдержадміністрації А.Д. Дробота відбулось засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. На засіданні розглядалось питання: 1.Про рівень середньомісячної заробітної плати по Куп’янському району за січень-серпень 2014 року. 2.Про частку працівників, які відпрацювали місячну норму робочого часу та отримали заробітну плату на рівні або менше мінімальної заробітної плати. За рішенням комісії було вирішено управлінню праці та соціального захисту населення райдержадміністрації : 1)продовжити моніторинг за рівнем оплати праці у суб’єктів господарювання району; 2)в термін до 30.09.2014 року здійснити моніторинг щодо кількості працівників, які у вересні відпрацювали повну норму робочого часу за місяць та отримали заробітну плату в розмірі, що не перевищує законодавчо встановлений мінімум та про його результати доповісти на наступному засіданні тимчасової комісії.

25 вересня

На базі Куп’янського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді в рамках спеціалізованого формування «Школа Волонтерів» пройшов навчальний тренінг для волонтерів на тему « Я плюс інші». У тренінгу приймали участь волонтери шкіл району, психологи відділу освіти та спеціалісти районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. Тренери – психологи формували у підлітків навички групової взаємодії та ефективного спілкування. Заходом охоплено 20 волонтерів загально - освітніх шкіл району.

- проведено семінар - нараду з головними бухгалтерами сільських рад на тему «Подальше вдосконалення бухгалтерського обліку та звітності у бюджетних установах та сільських радах». На семінарі розглядались наступні питання: 1. Виконання заходів щодо збалансування місцевих бюджетів та повного забезпечення видатків на заробітну плату працівникам бюджетної сфери району – начальник фінансового управління - А.С.Потапова. 2. Щодо наповнення доходної частини місцевих бюджетів та залучення додаткових джерел надходжень – доповідач – головний спеціаліст відділу доходів Маслакова О.Б. 3. Щодо змін до плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ, інструкції про кореспонденцію субрахунків бухгалтерського обліку для відображення основних господарських операцій та інструкції з обліку необоротних активів згідно наказу Мінфіну №611 від 26.06.2013 року зі змінами - доповідач – начальник фінансово - господарського відділу – головний бухгалтер –Білодід Л.О. 4. Поліпшення якості планування бюджетів ефективного та раціонального використання бюджетних коштів - доповідач – головний спеціаліст бюджетного відділу Семенова Є.О.

- в районному будинку культури відбулося чергове засідання районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій на якому розглянуті питання: 1. Готовність підприємств і об’єктів енергетичної. теплопостачальної сфери. житлово-комунального господарства. освіти. науки. медицини до роботи в осінньо-зимовий період. 2. Про заходи щодо дотримання населенням правил безпеки при експлуатації газового обладнання та приладів під час осінньо-зимового періоду 2014-2015 років. 3. Про затвердження переліків потенційно-небезпечних об’єктів Куп’янського району на 2015 рік.

- проведено чергове засідання призовної комісії Куп’янсько-Шевченківсько-Дворічанського об’єднаного районного військового комісаріату. Засідання пройшло під головуванням заступника голови райдержадміністрації, голови комісії Дробота А.Д. На випадок хвороби або відсутності членів комісії створено резервний склад: КУБРАК Олена Олександрівна -керівник апарату районної державної адміністрації, голова комісії ВОЛКІС Анжеліка Анатоліївна-медична сестра Куп’янської міської лікарні, секретар комісії (за згодою) ШЕВЧЕНКО Людмила Григорівна-сімейний лікар Куп’янської міської лікарні, старший лікар призовної комісії (за згодою) БОНДАРЕНКО Олег Миколайович -заступник начальника дільничних інспекторів МВ ГУ МВС України в Харківській області (за згодою) ЗУДОВА Інна Сергіївна - практичний психолог Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст. (за згодою) КУЛАКОВСЬКИЙ Геннадій Анатолійович-начальник мобілізаційного відділення Куп'янсько-Шевченківсько-Дворічанського ОРВК (за згодою) ЛОЗІВСЬКА Ірина Миколаївна-методист інформаційно-методичного центру відділу освіти районної державної адміністрації РИДВАН Олена Вікторівна -головний спеціаліст відділу у справах молоді та спорту районної державної адміністрації

- проведено засідання постійно діючої комісії райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян (протокол № 9).

26 вересня

- проведено особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д., звернулося 2 громадянина з питання праці та заробітної плати та соціального захисту.

- у відділі освіти проведено апаратну нараду відділу освіти з питань: 1. Про працевлаштування випускників 11-их класів. 2. Про стан виконання Закону України щодо запобігання і протидії корупції

В цей же день у відділі освіти відбулася нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР: 1.Про нормативні документи та інструктивно-методичні засади організації навчально-виховного процесу у 2014-2015 навчальному році. 2.Про організацію науково-методичної та інноваційної діяльності у ЗНЗ району в 2014-2015 навчальному році. 3.Психолого-методичний супровід допрофільного та профільного навчання учнів у ЗНЗ району в 2014-2015 навчальному році. 4.Про результати участі учнів ЗНЗ району в зовнішньому незалежному оцінюванні 2014 року. 5.Про організаційні засади атестації педагогічних працівників та керівних кадрів у 2014-2015 навчальному році. 6. Про проведення І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад, МАН, турнірів, конкурсів та підготовки до ІІ етапу.

- до Всеукраїнського дня бібліотек, в відділі обслуговування дітей та юнацтва центральної районної бібліотеки, було проведене свято книги «Бібліотека – храм мудрості». Поздоровити бібліотекарів з професійним святом прийшли учні молодших класів ЗОШ №1. Зав.відділом Авксент’єва Н.В. розповіла дітям про те, де і коли були утворені перші бібліотеки, про відомі рукописні та друковані книги. Діти з задоволенням приймали участь в «Бібліотечній вікторині», конкурсі віршів про бібліотеку.

27 вересня

- на стадіоні "Локомотив" сел. Куп'янськ-Вузловий збірна команда району взяла участь в фінальному молодіжному турнірі з міні-футболу в рамках проекту "Творча Слобожанщина" під патронатом Громадської спілки "Соціальний Рух Поваги" і зайняла 4 місце.

- на базі Кругляківського сільського клубу проведено 1-й етап районного фестивалю народної творчості "Червона калина". У фестивальній програмі взяли участь самодіяльні аматори Кругляківського, Курилівського, Курилівського-1, Сеньківського, Піщанського сільських клубів.

28 вересня

- в рамках ІV тур Чемпіонату Купянського району з футболу серед юнацьких сільських команд на футбольному полі с. Ягідне команда "Олімп"с. Ягідне зіграла 1:1 з командою "8 Березня" с. Кіндрашівка. На футбольному полі с. Петропавлівка команда "Ромашка"с. Петропавлівка з рахунком 1:3 поступилася команді "Мрія" с. Глушківка.

29 вересня

- в кабінеті голови райдержадміністрації проведено апаратну нараду з порядком денним: 1. Про підготовку навчальних закладів району до роботи в осінньо-зимовий період 2014-2015 років. 2. Про стан роботи структурних підрозділів райдержадміністрації щодо оприлюднення публічної інформації на веб-сайті райдержадміністрації за 9 місяців 2014 року. 3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами райдержадміністрації. З інформацією перед присутніми виступили: Жадановська Тетяна Валентинівна, начальник відділу освіти районної державної адміністрації, Кучерявий Віктор Вікторович, завідувач сектору масових комунікацій апарату районної державної адміністрації, Яшугіна Тетяна Сергіївна, завідувач сектору контролю апарату районної державної адміністрації. Ситник Микола Миколайович, голова районної державної адміністрації, підвів підсумки апаратної наради.

- на базі Кіндрашівської ЗОШ І-ІІІ ст. відбулася нарада громадських інспекторів «Організація роботи з дітьми пільгових категорій у ЗНЗ та ДНЗ району».

- у районному будинку культури проведено нараду з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів з наступних питань: 1. Підготовка документації та використання субвенції на ремонт доріг району. 2. Заходи по скороченню природного газу на 30 %; 3. Постачання скрапленого газу до споживачів району. 4. Підготовка до опалювального періоду 2014-2015 рр.

30 вересня

- в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації проведена нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питань підсумків роботи галузі тваринництва за вересень місяць 2014 року. На нараді виступила начальник відділу тваринництва, економічно-фінансової діяльності та кадрової роботи управління агропромислового розвитку Шевченко Г.М..

- в центральній районній бібліотеці відбулися урочистості з нагоди Всеукраїнського дня бібліотек. Бібліотекарів Куп'янського району привітали голова Куп'янської районної державної адміністрації Ситник М.М., голова Куп'янської районної ради Чернова С.П., начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В. Сердечні побажання звучали в цей день в стінах районної бібліотеки. Багато теплих слів було сказано на честь працівників, що плекають книги - джерело знань.

- в відділі економічного розвитку райдержадміністрації проведено засідання робочої групи з питань забезпечення своєчасності сплати податків, внесення інших обов'язкових платежів та ефективного використання бюджетних коштів, на якому розглядалось питання про стан погашення заборгованості по сплаті орендної плати за земельну ділянку приватним підприємцем. За результатами засідання прийнято відповідне рішення.

- проведено чергове засідання призовної комісії Куп’янсько-Шевченківсько-Дворічанського об’єднаного районного військового комісаріату. Засідання пройшло під головуванням заступника голови райдержадміністрації, голови комісії Дробота А.Д. Організовано оповіщення громадян чоловічої статі, яким на час призову виповнюється 18 років та які не мають права на відстрочку або у яких закінчилися надані їм відстрочки, про їх виклик у райвійськкомат, а також забезпечено їх своєчасне прибуття на призовну дільницю у супроводі представника сільської ради згідно повісток райвійськкомату. Начальнику Куп’янського МВ УМВС України в Харківській області Долженку В.М. рекомендовано надати допомогу військовому комісаріату у проведенні призову громадян на строкову військову службу та розшуку призовників, які ухиляються від виконання свого військового обов’язку. Рекомендовано керівникам підприємств, установ та організацій району надавати працівникам військовому комісаріату автотранспорт для перевезення призовників до обласного збірного пункту за його заявкою. Завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи П.Чалий 30.09.2014

- заступником начальника управління - начальником відділу грошових виплат і компенсацій Повелицею Н.А. проведено семінар зі спеціалістами сільських рад та працівниками управління з питань надання населенню державної соціальної допомоги та житлових субсидій. Надана інформація щодо підготовки до початку опалюваного періоду 2014-2015 років.

- службою у справах дітей спільно з сектором кримінальної міліції у справах дітей, Куп'янським МРЦЗ проведено комплексний профілактичний рейд з метою виявлення дітей, які не навчаються та не працюють на території сіл Курилівка, Біле та Лісна Стінка. Дітей, які не навчаються та не працюють на зазначених територіях не виявлено. Відвідано Курилівську ЗОШ І-ІІ ст. та Лісностінківську ЗОШ І-ІІІ ст. Перевірено відвідування учнями навчальних занять. Учнів, які не відвідують школу без поважних причин немає. На території Курилівської сільської ради відвідано 2 сім’ї, в яких проживає під опікою 6 дітей, на території с. Біле відвідана 1 сім’я, в якій під опікою проживає 2 дітей. Фактів порушення прав дітей не виявлено, умови утримання та виховання дітей задовільні.

- на виконання наказу відділу освіти Куп'янської районної державної адміністрації від 05.09.2014 № 235 проведено аналіз організованого початку 2014/2015 навчального року у Глушківській ЗОШ І-ІІІ ст. відповідно до графіку здійснення державного нагляду (контролю) за діяльністю навчальних закладів із низьким ступенем ризику.

- на базі Кругляківської ЗОШ І-ІІІ ст. відбулися заходи до Всеукраїнського дня бібліотек, в якому взяли участь бібліотекарі району.

- на базі Подолянської ЗОШ І-ІІІ ст проведено турнір юних біологів, в якому взяли участь 7 шкільних команд району. В запеклій боротьбі І місце отримала команда Подолянської ЗОШ І-ІІІ ст., ІІ місце посіла команда Глушківської ЗОШ І-ІІІ ст., ІІІ місце за командами Сеньківської та Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст.

Протягом вересня

У всіх загальноосвітніх навчальних закладах району проведено І этап Всеукраїнської виставки-конкурсу дитячого малюнку "Я хочу жити в якісному світі". 52 юних художників надали на конкурс 118 малюнків. Кращі роботи будуть претендувати на представлення району на обласному етапі виставки- конкурсу. Проведено психолого-логопедичне обстеження дітей початкової школи у Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст., Грушівської ЗОШ І-ІІІ ст., Курилівської ЗОШ І-ІІ ст.

На виконання листа Головного управління освіти і науки Харківської обласної державної адміністрації від 21.06.2012 № 01-12/3487 «Про проведення Дня туризму» відділ освіти Куп’янської райдержадміністрації повідомляє, що відповідно рекомендацій розроблених Українським державним центром туризму і краєзнавства учнівської молоді у загальноосвітніх навчальних закладах району напередодні відзначення Дня туризму проведено: 14 екскурсій до краєзнавчого музею м. Куп’янськ, до музею с. Кислівка та музею авіації при Курилівському ліцеї; проведено 6 екскурсій на об’єкти фермерських господарств СТОВ «Мрія», СТОВ «Ромашка» та СТОВ «Надія»; організовано 8 одноденних пошукових експедицій з зібрання історико – краєзнавчих матеріалів з минулого рідного краю; учнями Подолянської, Нечволодівської та Піщанської ЗОШ І – ІІІ ст. . Будинком дитячої та юнацької творчості проведено 2 майстер – класи для туристів - початківців з техніки спортивного туризму. В усіх 22 ЗНЗ району пройшли змагання з туризму, програма яких включала такі види туристичної техніки як встановлення наметів, в’язання вузлів та подолання смуги перешкод, проведено вікторини з питань краєзнавчої роботи.

Протягом звітного періоду фахівцями відділу економічного розвитку райдержадміністрації проводився щоденний моніторинг цін по підприємствах торгівлі Куп'янського району на основні продукти харчування, хліб, хлібобулочні вироби та нафтопродукти. Протягом звітного періоду зросла ціна на хліб із борошна пшеничного вищого ґатунку — 15% (з 3,25 грн. до 3,75 грн.) та на хліб житньо-пшеничний - 9% (з 5,50 грн. до 6,00 грн.). Зменшення ціни відбулось на цукор-пісок -4,6% (з 10,75 грн. до 10,25 грн. за 1 кг.). По нафтопродуктам зменшились ціни на бензин марки А-92 — 1,2% з 16,50 грн. до 16,30 грн. за 1 літр, на дизельне пальне — 1,2%, з 16,50 грн. до 16,30 грн. за 1 літр.

Службою у справах дітей службою у справах дітей в рамках проведення акції Милосердя службою у справах дітей 03.09.2014 року в приміщенні кабінету надано речову допомогу 2 ромським родинам із с. Болдирівка, в якіх виховується 6 дітей та 22 дітям, які навчаються в Глушківській ЗОШ та переїхали із зони військових дій.

Сільськими радами у рамках Всеукраїнського рейду ,,Урок" проведено обстеження матеріально-побутових умов та стан підготовки до навчальних занять дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та дітей, що проживають у складних життєвих обставинах. Перевірено також підготовку всіх дітей шкільного віку та дітей зазначених категорій до початку нового навчального року, матеріали надані до служби у справах дітей, з метою узагальнення інформації.

В рамках Всеукраїнського заходу „Урок”, спільно з адміністрацією Куп’янського професійного ліцею проведена профілактична робота з батьками дитини, яка не навчається та знаходиться в зоні АТО.

Спеціалістами відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення, реабілітації та обслуговування інвалідів УПСЗН видано 21 направлення на забезпечення протезно – ортопедичними виробами та 10 засобів пересування та реабілітації, направлено на санаторно – курортне лікування 1 учасника Великої Вітчизняної війни, 1 учасника бойових дій, 3 інваліда з дитинства, а також 1 дитина постраждалого внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС та 3 учасника ліквідації на Чорнобильській АЕС.

Загальним відділом на виконання Закону України „Про звернення громадян” здійснювались організаційно-технічні заходи щодо організації особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, обліку письмових звернень.

За звітний період в Куп’янській райдержадміністрації було зареєстровано 15 звернення громадян, колективні звернення не надходили. Зареєстровані звернення громадян надійшли з таких джерел: загальний відділ (особистий прийом) — 2; поштою — 3, особистий прийом керівництвом райдержадміністрації – 10. В більшій кількості звернень, які зареєстровані у вересні 2014 року порушувалися питання соціального захисту — 5 звернень, комунального господарства — 3 звернень, житлової політики — 2 звернення, питання сім'ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту — 2 звернення. Для розгляду та вирішення питань, порушених у зверненнях, направлено до управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації (Польоха О.І.) 5 звернення громадян, з питання надання матеріальної допомоги та інших виплат, для вирішення в межах чинного законодавства та інформування заявника.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» організовано особисті прийоми громадян керівництвом адміністрації згідно з затвердженим графіком. Протягом вересня 2014 року проведено 4 особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації, з них 2 виїзних в с.Колісниківка та с.Просянка. Під час проведення особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації звернулося 2 громадян, порушені питання були взяті на контроль або на них були надані роз'яснення. Заступником голови районної державної адміністрації проведено 4 особистих прийоми, з них 2 виїзних в с.Кругляківка та с.Моначинівка. Під час проведення особистих прийомів заступником голови райдержадміністрації звернулося 5 громадян, одне питання взято на контроль на інші звернення надані роз’яснення, всі питання прийняті до відома для керівництва в роботі.

Здійснювалось опрацювання проектів розпоряджень голови райдержадміністрації які були зареєстровані у вересні 2014 року, їх тиражування та направлення заінтересованим юридичним та фізичним особам (№№ 404-448).

Здійснювалось опрацювання вхідної кореспонденції, прийом та відправка електронної пошти, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, опрацьовано 145 вхідних документів та 418 вихідних, організовувалась доставка документів за призначенням і ведення «Розносної книги».

Здійснювалось посвідчення гербовою та іншими печатками адміністрації документів, які видавались, погоджувались або затверджувались, керівництвом адміністрації та державних актів на право власності на землю, реєстрація та опрацювання запитів на інформацію, контроль за дотриманням строків виконання та підготовка відповідей. За звітний період зареєстровано 2 запити на інформацію.

Підготовлено і надано до сектору масових комунікацій інформацію для розміщення на сайті райдержадміністрації, щодо виїзних та особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації (після опрацювання — протягом 1-2 днів з дня прийому), інформацію про кількість та тематику запитів на інформацію, які надійшли до райдержадміністрації (щотижня).

Організовувалися особисті, в тому числі виїзні прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації згідно із затвердженим графіком.

Відділом житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури щотижнево проводились оперативні наради з керівниками комунальних підприємств району, керівниками організацій району, що надають житлово-комунальні послуги в сприянні органам місцевого самоврядування у вирішенні питань організації обслуговування населення підприємствами житлово-комунального господарства, організаційно-методичне забезпечення їх діяльності, виконання ремонтно-будівельних робіт та робіт з реконструкції, а також по вивченню вимог нормативно-правових актів з питань житлово-комунального господарства.

Протягом звітного періоду проводились заходи по скороченню споживання природного газу на 30 % по соціальній сфері та житловому фонду району, перехід на альтернативні види палива — пілети.

Ведеться робота по отриманню дозволів на спецводокористування. Робота з даного питання проводиться і знаходиться на контролі відділу житлово-комунального господарства. Ведеться контроль в сільських радах та комунальних підприємствах за профілактичною очисткою та хлоруванням водопровідних систем, очищення зон санітарної охорони артсвердловин. Відділом здійснювався щоденний моніторинг рівня розрахунків по всім енергоносіям.

Сектором масових комунікацій апарату райдержадміністрації здійснювався щотижневий аналіз публікацій в засобах масової інформації щодо роботи райдержадміністрації та сільських рад. Всього на сторінках міськрайонної газети „Вісник Куп’янщини”, газет ,„Наш город”, „Франт”, “Десятка+” розміщено 16 інформаційних матеріалів про діяльність райдержадміністрації. При здійсненні аналізу щодо критичних виступів на адресу райдержадміністрації не виявлено.

Щотижня проводився аналіз публікацій в засобах масової інформації щодо роботи сільських рад.

Організовано оголошення на Куп'янському проводовому радіо та на “Класному радіо” 4 інформаційних повідомлення про діяльність райдержадміністрації та районні події.

Канал КТБ у вересні 2014 року не працював.

Щотижня відповідно з пропозиціями управлінь і відділів райдержадміністрації складалися плани на тиждень та готувалася інформація про виконання плану районної державної адміністрації за тиждень, з наступним її розміщенням на веб-сайті.

Проводилось уточнення інформації про наявність осередків політичних партій та громадських організацій у районі.

Постійно надавалася консультативно-методична допомога діючим політичним партіям та громадським організаціям.

Проводилась робота щодо забезпечення взаємодії структурних підрозділів райдержадміністрації та ЗМІ по формуванню громадської думки, спрямованої на виконання Законів України, Указів Президента України, Постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій.

Надавалась практична та методична допомога структурним підрозділам райдержадміністрації та сільських рад з питань забезпечення доступу до публічної інформації та розміщення матеріалів на сайті райдержадміністрації .

Проведено аналіз наповнення сторінок структурних підрозділів райдержадміністрації та забезпечено оновлення інформації на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації.

Відділом організаційно-кадрової роботи видано 40 проектів розпоряджень голови райдержадміністрації з кадрових питань.

Вивчено питання та поінформовано відділ кадрової роботи облдержадміністрації з таких питань:

- про наявність вакантних посад державних службовців в районній державній адміністрації.

До організаційного відділу обласної державної адміністрації постійно надавалася інформація щодо планів основних заходів райдержадміністрації на тиждень та звіти щодо виконання вищезгаданих планів.

В районі проведена організаційна робота щодо обговорення змін до Конституції України з питань децентралізації державної влади. До організаційного відділу надавалася інформація стосовно проведеної роботи з вищезгаданого питання.

До Головного управління державної служби України в Харківській області направлено списки вакантних посад державних службовців, інформацію щодо працевлаштування, звільнення чи переведення на інше місце роботи випускників, які навчались за державним замовленням.

Протягом місяця відділом постійно надавалася практична та методична допомога працівникам виконкомів сільських рад, управлінь та відділів райдержадміністрації з кадрових питань та з питань, що стосуються функціональних обов'язків відділу.

Проаналізовано та узагальнено інформацію управлінь та відділів райдержадміністрації щодо виконання планів роботи за серпень 2014 року. Підготовлено інформацію про виконання плану роботи відділу організаційно-кадрової роботи за аналогічний період. До 20 числа опрацьовувалися пропозиції відділів, управлінь, на підставі чого складено план основних заходів, які проводитимуться райдержадміністрацією в жовтні та ІV кварталі 2014 року.

Підготовлені і направлені до засобів масової інформації тексти поздоровлень жителів міста і району з нагоди професійних і державних свят головою райдержадміністрації та головою районної ради.

 

Керівник апарату

районної державної адміністрації                                           О.Кубрак

Тугумова, 5-55-66

Переглядів: 18
Дата публікації: 11:35 10.10.2014
Версія для слабо- зорих