Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
25.02.2018
10:00 - Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:25.02.2018 10:00 Місце проведення:Спортивний зал Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст.
26.02.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району, пункт реєстрації м.Харків, ХРЦОЯО
день - Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості»
день - Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні споруди району
день - Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Організатор:ССД Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:каб.ССД
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
11:00 - Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Про виконання районного бюджету та бюджету району за 2017 рік.
2. Про хід реалізації в районній державній адміністрації вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”
3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами районної державної адміністрації.
4. Підведення підсумків апаратної наради.
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:26.02.2018 11:00 Місце проведення:Кабінет голови районної державної адміністрації

13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Контроль за розчисткою доріг від снігу та посипкою ПСС на підвідомчих територіях;
4. Рівень розрахунків за енергоносії;
5. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
6. Планування заходів по поточному та капітальному ремонту доріг по району;
7. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:26.02.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

27.02.2018
09:00 - Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 4
09:00 - Засідання методичної ради ІМЦ Засідання методичної ради ІМЦ Організатор:Відділ освіти Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
09:30 - Перевірка виконкому Глушківської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Перевірка виконкому Глушківської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:27.02.2018 09:30 Місце проведення:Глушківська сільська рада
13:00 - Урок державності «Провісник духовної свободи» (до 80-річчя від дня народження В. Чорновола) Урок державності «Провісник духовної свободи» (до 80-річчя від дня народження В. Чорновола) Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:27.02.2018 13:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
16:00 - Позачергове засідання регіональної комісії з питань ТЕБ та НС Харківської області Позачергове засідання регіональної комісії з питань ТЕБ та НС Харківської області
Підведення підсумків функціонування територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Харківської області у 2017 році та основні завдання на 2018 рік
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:27.02.2018 16:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Поточна діяльність | Плани роботи | 2014 рік | Плани робот районної державної адміністрації на місяць | План основних заходів Куп’янської районної державної адміністрації в листопаді 2014 року
План основних заходів Куп’янської районної державної адміністрації в листопаді 2014 року

ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова районної

державної адміністрації

______________ М.Ситник

“ 17 ”жовтня” 2014 р.

План основних заходів

Куп’янської районної державної адміністрації в листопаді 2014 року

Дата місяця

 

Найменування заходу

 

Місце проведення

Час проведення

 

Виконавець

Відмітка про виконання

1

2

3

4

5

6

03, 10, 17,

24

Нарада з керівниками житлово-комунальних підприємств району під головуванням заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Говорова М.М.

 

03, 10, 17, 24

Апаратна нарада у голови райдержадміністрації

Кабінет голови райдержадміністрації

8.00-9.00

Керівник апарату райдержадміністрації       Кубрак О.О.

 

03

Перевірка КХОКП “ДРІТ” з питань правильності нарахування пільг категоріям населення, які мають на них право згідно з діючим законодавством

Управління праці та соціального захисту населення райдерж­адміністрації

9.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації           Польоха О.І.

 

04,

11, 18, 25

Прийом громадян в громадській приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги

Управління праці та соціального захисту населення

 

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації          Польоха О.І.

 

 

 

04, 18

 

 

07, 21

Виїзні прийоми громадян:

 

- головою райдержадміністрації М.М.Ситником

 

заступником голови райдержадміністрації         А.Д. Дроботом

 

 

с.Подоли

с.Кучерівка

 

с.Подоли

с.Курилівка

 

 

8.30

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Єрмолаєнко А.С.

голова райдержадміністрації Ситник М.М.

 

заступник голови райдержадміністрації              Дробот А.Д.

 

05

“Гаряча лінія” по захисту прав споживачів

Кабінет № 15 райдержадміністрації

 

Начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації Мироненко Л.М.

 

06, 13,

20, 27

„Гаряча” телефонна лінія

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

9.00-17.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації      Польоха О.І.

 

06

Семінар-навчання працівників апарату, керівників управлінь та відділів райдержадміністрації за участю керівника апарату райдержадміністрації         Кубрак О.О.

Районний Будинок культури

11.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

07

Нарада з головними інженерами сільгосппідприємств району під головуванням голови райдержадміністрації

Ситника М.М. з питань облаштування техніки на довгострокове зберігання та організація ремонту

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

07

Урочистості з нагоди Всеукраїнського дня працівників культури та майстрів народного мистецтва

Районний будинок культури

10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

 

10, 24

 

 

14, 28

Особистий прийом громадян:

- головою райдержадміністрації Ситником М.М.

 

- заступником голови райдержадміністрації А.Д.Дроботом

Громадська приймальня

8.00-11.00

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Єрмолаєнко А.С.

Голова райдержадміністрації Ситник М.М.

 

 

заступник голови райдержадміністрації Дробот А.Д.

 

11

Засідання “Школи кадрового резерву”

Відділ освіти райдержадміністрації

12.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В

 

11

Конкурс шанувальників мови “Мовний Всезнайка”

ЗОШ №4

12.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.,

 

12

Урочистості та святковий концерт до Дня працівників сільського господарства

Районний будинок культури

10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В., начальник управління агропромислового розвитку райдерж­адміністрації Бочарніков М.П.

 

12

Мистецький дайджест “Побачити Штепселя і Тарапуньку і ...померти”

Міський терцентр

10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

12

Виставка майстрів народної творчості

Районний будинок культури

9.30

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

13

Семінар-навчання для працівників сільських рад району

Районний будинок культури

 

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

14

“Прямий зв’язок” голови райдержадміністрації з населенням району

Кабінет голови райдерж­адміністрації

9.00

Завідувач сектору масових комунікацій апарату райдерж­адміністрації Кучерявий В.В.

 

14

Інформаційна година “Здоров’я не все, але без нього все ніщо”

Центральна районна бібліотека

15.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

15

Інформаційна година “За хмарою тютюнового диму”

Центральна районна бібліотека

13.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

16

Книжкова виставка “Вам, трударі, земний уклін”

Центральна районна бібліотека

9.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

17-21

Акція “За здоровий спосіб життя”

Територія району

 

Начальник служби у справах дітей райдерж­адміністрації Діденкова Л.І.

 

17

Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі

Управління праці та соціального захисту населення

9.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

17

Засідання комісії по контролю за розрахунками за спожиті енергоносії під головуванням заступника голови райдержадміністрації

Дробота А.Д.

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

11.00-12.00

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Говорова М.М.

 

18-20

Участь в обласному етапі Всеукраїнської виставки-конкурсу робіт учнів молодшого шкільного віку з початкового технічного моделювання

м.Харків

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В

 

19

Спільне засідання колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району:

1. Про виконання заходів з підготовки житлово-комунального господарства та соціальної сфери району до роботи в осінньо-зимовий період 2014-2015 років

2. Про хід виконання заходів щодо реалізації в районі Національної програми правової освіти населення

3. Про виконання пріоритетних напрямків роботи районної державної адміністрації у 2014 році та визначення їх на 2015 рік.

4. Про затвердження осіб, рекомендованих для навчання до Харківського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України

Районний Будинок культури

10.00

Заступник голови райдержадміністрації Дробот А.Д., начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури Говорова М.М., керівник апарату райдерж­адміністрації Кубрак О.О. начальник юридичного відділу апарату Кошелєва-Скляр О.В., начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату Тугумова Т.І.

 

19

Районний етап фізкультурно-оздоровчого патріотичного фестивалю школярів “Козацький гарт”

Петропавлівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В.

 

19

Нарада керівників ДНЗ району

Відділ освіти райдерж­адміністрації

10.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В

 

19

 

Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення, які опинилися у скрутній життєвій ситуації

Управління праці та соціального захисту населення

14.30

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації   Польоха О.І.

 

19

Засідання комісії з питань призначення адресної соціальної допомоги та розгляду спірних питань, що стосуються соціального захисту населення

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

14.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації   Польоха О.І.

 

20

Практикум “Планування та звітність”

Центральна районна бібліотека

9.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

20

Заходи до Всесвітнього дня дитини

Територія району

 

Начальник служби у справах дітей райдерж­адміністрації Діденкова Л.І.

 

20

Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств району під головуванням голови райдержадміністрації

Ситника М.М. з питань використання нових технологій в зберіганні урожаю

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

20

Нарада, колегія працівників культури

Центральна районна бібліотека

9.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

20

Навчання осіб, зарахованих до кадрового резерву на посади державних службовців райдержадміністрації

Районний будинок культури

 

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

21, 22

Заходи з нагоди вшанування пам’яті жертв Голодомору в Україні

Заклади культури району

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

21

Усний журнал “Прости нас, пам’ять, прости”

Центральна районна бібліотека

13.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

21

Мітинг та покладання квітів до Дня Свободи та вшанування пам’яті жертв Голодомору в Україні

м.Куп’янськ

10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

24

Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат

Кабінет заступника голови

райдерж­адміністрації

9.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації              Польоха О.І.

 

25

Година пам’яті “Чорна сповідь моєї України”

ЗОШ № 2

12.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

25

Практичний семінар для керівників ЗНЗ району на базі Лісностінківської ЗОШ І-ІІІ ступенів “Аналіз якості підготовки випускників до тестування. Організаційні, матеріально-технічні,методичні та психологічні чинники”

Лісностінківська ЗОШ І-ІІІ ступенів

10.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В

 

26

Засідання Ради протидії злочинності і корупції при Куп’янській райдержадміністрації

Сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдерж­адміністрації

10.00

Завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдерж­адміністрації Чалий П.А.

 

27

Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад району з питань виконання бюджету за 9 місяців 2014 року

Фінансове управління райдерж­адміністрації

 

Начальник фінансового управління райдерж­адміністрації Потапова А.С.

 

27

Перевірка Кругляківської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади

Кабінет № 8 райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації             Тугумова Т.І.

 

27

Засідання районної комісії з питань ТЕБ та НС

Районний будинок культури

10.00

Завідувач сектору цивільного захисту райдерж­адміністрації Потєхіна Л.О.

 

27

Засідання постійно діючої комісії райдерж­адміністрації з питань розгляду звернень громадян

Кабінет № 13 райдерж­адміністрації

 

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Єрмолаєнко А.С.

 

28

Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств району під головуванням голови райдержадміністрації

Ситника М.М. з питань підсумків роботи галузі тваринництва за листопад 2014 року

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації          Бочарніков М.П.

 

28

Нарада заступників керівників ЗНЗ району з навчально-виховної роботи

Відділ освіти райдерж­адміністрації

10.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В

 

28

Апаратна нарада відділу освіти

Відділ освіти

райдерж­адміністрації

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В

 

28

Літературно-музична година “Колір і музика, слово і пісня”

Центральна районна бібліотека

15.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

28

Засідання робочої групи з питань забезпечення своєчасної сплати податків, внесення інших обов’язкових платежів та ефективного використання бюджетних коштів

Кабінет заступника голови районної державної адміністрації

Ситника М.М.

10.00

Начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації Мироненко Л.М.

 

Згідно з графіком

І, ІІ етапи Міжнародного дитячого конкурсу з української мови ім. Петра Яцика

ЗНЗ району

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В

 

Згідно з графіком

Перевірка тренувальних занять районної ДЮСШ

Філії ДЮСШ

 

Завідувач сектору у справах молоді та спорту райдержадміністрації         Ковальов Г.О.

 

Згідно з графіком

Участь збірної команди відділення шахів районної ДЮСШ в обласному турнірі “Золота осінь”

м.Харків

 

Завідувач сектору у справах молоді та спорту райдержадміністрації        Ковальов Г.О.

 

Згідно з графіком

Перевірка виконання Комплексного плану заходів щодо попередження надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру і пожежної безпеки при загрозі або виникненні НС природного або техногенного характеру на території Куп’янського району

Територія району

 

Завідувач сектору цивільного захисту райдерж­адміністрації Потєхіна Л.О.

 

Згідно з графіком

Засідання Комісії з питань захисту прав дитини

Служба у справах дітей

райдерж­адміністрації

 

Начальник служби у справах дітей райдерж­адміністрації          Діденкова Л.І.

 

Згідно з графіком

Засідання державної надзвичайної протиепізоотичної комісії

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

 

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації           Бочарніков М.П.

 

Згідно з графіком

Засідання Куп’янської районної призовної комісії

Сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдерж­адміністрації

 

Завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдерж­адміністрації Чалий П.А.

 

Згідно з графіком

Засідання робочої групи з питань реформування житлово-комунального господарства

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації          Говорова М.М.

 

Згідно з графіком

Засідання конкурсної комісії з питань часткового відшкодування з місцевих бюджетів відсоткових ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого і середнього підприємництва для реалізації інвестиційних проектів

Кабінет № 11

райдержадміністрації

 

Начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації Мироненко Л.М.

 

Протягом місяця

ІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін

ЗНЗ району

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В

 

Протягом місяця

Моніторинг стану розрахунків підприємств району за комунальні послуги

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації            Говорова М.М.

 

Протягом місяця

Участь керівництва райдержадміністрації в засіданнях виконкомів та сесій сільських рад району

Сільські ради району

 

Керівництво райдержадміністрації

 

Протягом місяця

Участь керівництва райдержадміністрації в сходах громадян та зустрічах з трудовими колективами господарств та установ району

Територія району

 

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації         Тугумова Т.І.

 

Протягом місяця

Проведення комплексних спільних профілактичних рейдів

Територія району

 

Начальник служби у справах дітей райдерж­адміністрації           Діденкова Л.І.

 

Перша

декада

Вивчення стану організації оповіщення та збору працівників райдерж­адміністрації під час мобілізації

Сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдерж­адміністрації

 

Завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдерж­адміністрації Чалий П.А.

 

Друга декада

Засідання районної Координаційної ради з питань захисту прав споживачів

Кабінет № 11

райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації Мироненко Л.М.

 

Третя декада

Засідання комісії з питань розпорядження землями за межами населених пунктів району

 

Кабінет голови райдержадміністрації

10.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації         Бочарніков М.П.

 

Третя декада

Засідання районної комісії з питань обстеження підприємств заготівлі і переробки металобрухту

 

Кабінет № 11

райдержадміністрації

 

Начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації Мироненко Л.М.

 

Керівник апарату

районної державної адміністрації                                            О. Кубрак

 

Тугумова

Переглядів: 6
Дата публікації: 13:30 23.10.2014
Версія для слабо- зорих