Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
20.01.2018
10:00 - Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди
21.01.2018
10:00 - Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (І тур) Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (І тур) Організатор:Відділ освіти Час проведення:21.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
22.01.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Соціальна робота з сім'ями, які постраждали від збройних конфліктів та тимчасової окупації Соціальна робота з сім'ями, які постраждали від збройних конфліктів та тимчасової окупації Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Обстеження житла, право власності або користування яким закріплено за дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, з метою визначення його придатності для проживання та стану його збереження Обстеження житла, право власності або користування яким закріплено за дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, з метою визначення його придатності для проживання та стану його збереження Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Територія району
день - Проведення профілактично-роз’яснювальної роботи з батьками та дітьми Проведення профілактично-роз’яснювальної роботи з батьками та дітьми Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб. ССД, територія району
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:30 - Відзначення Дня Соборності України Відзначення Дня Соборності України Організатор:Відділ освіти Час проведення:22.01.2018 09:30 Місце проведення:ЗНЗ району
10:00 - Мітинг до Дня Соборності України Мітинг до Дня Соборності України Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 10:00 Місце проведення:м. Куп'янськ, пам'ятник Т.Г. Шевченко
11:00 - Проведення профілактичного заходу для безробітної молоді на базі Куп'янського міськрайцентру зайнятості населення "Жінка на ринку праці". Проведення профілактичного заходу для безробітної молоді на базі Куп'янського міськрайцентру зайнятості населення "Жінка на ринку праці". Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:22.01.2018 11:00 Місце проведення:Куп'янський міськрайцентр зайнятості
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Рівень розрахунків за енергоносії;
4. Реструктуризація заборгованості для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
5. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
6. Контроль за розчисткою доріг від снігу на території району;
7. Планування заходів по освітленню вулиць населених пунктів в 2018 році.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:22.01.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Консультативно-дорадчі органи | Колегія райдержадміністрації | Поточна діяльність | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 2014 рік | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 22 жовтня 2014 року | Витяг з протоколу №9 спільного засідання колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району"Про організацію роботи з контрольними документами та стан виконавської дисципліни в структурних підрозділах райдержадміністрації"
Витяг з протоколу №9 спільного засідання колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району"Про організацію роботи з контрольними документами та стан виконавської дисципліни в структурних підрозділах райдержадміністрації"

Куп’янська районна державна адміністрація

 

ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ № 9

спільного засідання колегії

Куп'янської районної державної адміністрації

та адміністративно-господарського активу району

 

IV. СЛУХАЛИ: Про організацію роботи з контрольними документами та стан виконавської дисципліни в структурних підрозділах райдержадміністрації.

ВИРІШИЛИ: Розглянувши питання про організацію роботи з контрольними документами та стан виконавської дисципліни в структурних підрозділах райдержадміністрації, колегія районної державної адміністрації та адміністративно-господарський актив району відзначають, що в Куп’янській районній державній адміністрації виконавська дисципліна підтримується на належному рівні, приділяється значна увага питанню своєчасності та якості виконання завдань, визначених контрольними документами.

Як свідчать результати моніторингу, протягом 9 місяців 2014 року сектором контролю апарату райдержадміністрації зареєстровано 1105 документів, що на 14,8 % менше, ніж у відповідному періоді минулого року. Взято на контроль 550 документів. Серед документів, взятих на контроль у звітному періоді 2014 року, 2,5 % складають розпорядження голови райдержадміністрації, 4,5 % - розпорядження голови облдержадміністрації, 0,4 % - доручення голови райдержадміністрації, 6,7 % - доручення голови облдержадміністрації, 84,7 % - листи облдержадміністрації та її структурних підрозділів, інших структур. На виконання контрольних документів протягом звітного періоду 2014 року сформовано та надіслано виконавцям 1896 завдань, з них 1370 завдань — циклічні. Знято з контролю 1853 завдання та 526 документів.

Із загальної кількості контрольних документів, за термінами виконання яких здійснювався контроль у звітному періоді 2014 року, листи облдержадміністрації та її структурних підрозділів, інших структур складали 79,3 %, доручення голови облдержадміністрації складали 7,4 %, доручення голови райдержадміністрації — 0,4 %, розпорядження голови облдержадміністрації — 8,4 %, розпорядження голови райдержадміністрації складали 3,6 %, звернення народних депутатів та депутатів обласної і районної ради — 0,1 %, рішення районної та обласної рад — 0,7 %. Загальна кількість документів, що потребували виконання у звітному періоді 2014 року, складала 726 документів, які містили 1853 завдання, що 14,2 % більше, ніж у відповідному періоді минулого року. Серед контрольних документів, що надходили з облдержадміністрації, 10 розпорядчих документів були зі стислими термінами виконання, які необхідно було виконати в термін від одного до трьох днів.

Аналіз документів, що перебували на контролі протягом звітного періоду 2014 року, в розрізі структурних підрозділів райдержадміністрації свідчить про те, що 17,9 % загальної кількості контрольних документів були виконані відділом житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури, 12 % - відділом економічного розвитку, 9,2 % - управлінням праці та соціального захисту населення, 4,8 % - управлінням агропромислового розвитку, 4,7 % - сектором цивільного захисту, 3,3 % - відділом освіти, 3,2 % - фінансовим управлінням та відділом містобудування та архітектури, 2,9 % - сектором у справах молоді та спорту, 2,3 % - службою у справах дітей, 2,2 % - відділом культури і туризму та 0,4 % - архівним відділом. Інші 33,8 % контрольних документів були виконані відділами та секторами апарату райдержадміністрації.

Крім документів 2014 року, на контролі перебувало 167 документів минулих років. Сектором контролю продовжувалася робота з їх інвентаризації. З урахуванням вимог часу визначені такі, що втратили актуальність. Розглянуто доцільність їх перебування на контролі. З початку року знято з контролю 84 документи минулих років. На розпорядчі документи голів обласної та районної державної адміністрації, за необхідністю, розроблені плани контролю.

Відповідно до Типової інструкції з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 року № 1242, сектором контролю апарату райдержадміністрації здійснювався контроль за своєчасним і повним наданням інформації головному виконавцю щодо виконання 3 розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій. Зміст інформації відповідав визначеним завданням, терміни надання інформації головному виконавцю структурними підрозділами райдержадміністрації не порушувалися.

Протягом звітного періоду 2014 року завідувачем сектору контролю проведено навчання для працівників апарату райдержадміністрації, керівників структурних підрозділів райдержадміністрації з питання “Про організацію роботи управлінь і відділів райдержадміністрації з контрольними документами”.

В порядку контролю на спільних засіданнях колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району протягом 9 місяців 2014 року заслухано звіти про хід виконання 7 районних програм, на апаратних нарадах у голови райдержадміністрації - 16 програм. Також з метою здійснення контролю за ходом виконання районних програм структурними підрозділами райдержадміністрації заходи, які безпосередньо стосуються управлінь та відділів райдержадміністрації, затверджуються розпорядженням голови райдержадміністрації і ставляться на контроль. З початку року видано 3 розпорядження про виконання заходів 3 районних програм.

Протягом звітного періоду 2014 року сектором контролю апарату та робочою групою райдержадміністрації регулярно проводилися тематичні перевірки стану організації виконання завдань, визначених актами і дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, актів міністерств, передбачених розпорядчими документами обласної державної адміністрації та власними розпорядчими документами. За 9 місяців 2014 року було здійснено 7 перевірок стану виконання завдань структурними підрозділами райдержадміністрації, передбачених розпорядчими документами облдержадміністрації. Результати перевірок вказують на те, що завдання, передбачені документами, виконавцями були виконані в повному обсязі та своєчасно, але були деякі зауваження щодо оформлення самих відповідей. За результатами складені доповідні записки та проінформовано голову райдержадміністрації. Також протягом звітного періоду 2014 року завідувачем сектору контролю апарату райдержадміністрації були здійснено 3 перевірки з питань організації роботи з контрольними документами: в управлінні праці та соціального захисту населення, службі у справах дітей райдержадміністрації та Куп’янському районному центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. За результатами перевірок складені акти, надані рекомендації щодо усунення недоліків директору центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

Враховуючи вищезазначене, колегія районної державної адміністрації та адміністративно-господарський активу району вважають за необхідне рекомендувати:

 

1. Заступникам голови районної державної адміністрації звернути увагу керівників структурних підрозділів на необхідність підвищення якості підготовки проектів відповідей на контрольні документи.

2. Керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації постійно вживати заходів щодо підвищення ефективності організації роботи з контрольними документами, забезпечити якісне виконання завдань, визначених у них.

Рекомендувати головам виконавчих комітетів сільських рад здійснити аналогічні заходи.

3. Завідувачу сектору контролю апарату районної державної адміністрації Яшугіній Т.С. підготувати проект розпорядження голови районної державної адміністрації із зазначеного питання.

 

(прийнято одноголосно)

 

Голова районної державної

адміністрації, голова колегії                                                                                                 М.Ситник

 

 

Кубрак

Єрмолаєнко

Переглядів: 1
Дата публікації: 14:20 31.10.2014
Версія для слабо- зорих