Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
21.01.2018
10:00 - Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (І тур) Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (І тур) Організатор:Відділ освіти Час проведення:21.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
22.01.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Соціальна робота з сім'ями, які постраждали від збройних конфліктів та тимчасової окупації Соціальна робота з сім'ями, які постраждали від збройних конфліктів та тимчасової окупації Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Обстеження житла, право власності або користування яким закріплено за дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, з метою визначення його придатності для проживання та стану його збереження Обстеження житла, право власності або користування яким закріплено за дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, з метою визначення його придатності для проживання та стану його збереження Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Територія району
день - Проведення профілактично-роз’яснювальної роботи з батьками та дітьми Проведення профілактично-роз’яснювальної роботи з батьками та дітьми Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб. ССД, територія району
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:30 - Відзначення Дня Соборності України Відзначення Дня Соборності України Організатор:Відділ освіти Час проведення:22.01.2018 09:30 Місце проведення:ЗНЗ району
10:00 - Мітинг до Дня Соборності України Мітинг до Дня Соборності України Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 10:00 Місце проведення:м. Куп'янськ, пам'ятник Т.Г. Шевченко
11:00 - Проведення профілактичного заходу для безробітної молоді на базі Куп'янського міськрайцентру зайнятості населення "Жінка на ринку праці". Проведення профілактичного заходу для безробітної молоді на базі Куп'янського міськрайцентру зайнятості населення "Жінка на ринку праці". Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:22.01.2018 11:00 Місце проведення:Куп'янський міськрайцентр зайнятості
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Рівень розрахунків за енергоносії;
4. Реструктуризація заборгованості для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
5. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
6. Контроль за розчисткою доріг від снігу на території району;
7. Планування заходів по освітленню вулиць населених пунктів в 2018 році.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:22.01.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

23.01.2018
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:23.01.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 4
Докладніше
Пошук
Посилання





 














Посадова інструкція директора Куп’янського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова Куп’янської

районної державної адміністрації

__________ М.М.Ситник

«___» __________2014 р.

 

Посадова інструкція

директора Куп’янського районного центру

соціальних служб для сім’ї , дітей та молоді

Білякової Інни Тимофіївни.

I. Загальні положення

1.1. Директор районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (далі Центру) забезпечує реалізацію державної соціальної політики стосовно сімей,дітей та молоді на території району.

1.2. При виконанні службових обов’язків керується Конституцією України, Законом України “Про місцеві державні адміністрації,” "Про засади запобігання і протидії корупції","Про доступ до публічної інформації","Про захист персональних даних" іншими законами України, що стосуються державної служби, актами Президента України, постановами та розпорядженнями Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства праці і соціальної політики України, іншими нормативно-правовими актами, що регулюють розвиток відповідних сфер управління, основи державного управління, методи контролю рішень та доручень, основи політики держави; форми та методи роботи із засобами масової інформації, правила ділового етикету, правила і норми охорони праці та протипожежного захисту, основні принципи роботи на комп’ютері; розпорядженнями голів обласної та районної державних адміністрацій, наказами директора Харківського обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Положенням про центр.

1.3. Призначається і звільняється з посади розпорядженням голови районної державної адміністрації з дотриманням вимог Закону України «Про державну службу ”, за поданням голови райдержадміністрації та погодженням з директором обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

1.4.Підпорядковується безпосередньо заступнику голови райдерж­адміністрації, який координує питання роботи Центру, та керівництву обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

1.5. Повинен мати: повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом у державній службі на керівних посадах не менш 3-х років або стаж роботи на керівних посадах у відповідній сфері не менш 5-ти років.

1.6. Післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідним фахом.

1.6. Під час тимчасової відсутності (відпустка, хвороба директора центру) його обов'язки покладаються на головного спеціаліста центру.

ІІ. Завдання, обов’язки та повноваження директора

2.1. Здійснює керівництво діяльністю Центру, несе відповідальність за виконання покладених на Центр завдань, законність прийнятих ним рішень, розподіляє обов’язки між працівниками, очолює та контролює їх роботу.

2.2. Затверджує структуру і штатний розпис Центру у межах граничної чисельності працівників та фонду оплати праці.

2.3. Видає у межах своєї компетенції накази організаційно-розпорядчого характеру, організовує і контролює їх виконання.

2.4. Розпоряджається коштами Центру у межах затвердженого кошторису витрат.

2.5. Видає накази та підписує фінансово - бухгалтерські документи.

2.6. Готує та подає на затвердження голові райдержадміністрації положення про Центр та посадові обов’язки директора, проекти розпоряджень з питань, що входять до компетенції центру, затверджує посадові обов’язки працівників Центру.

2.7. Розробляє разом з відповідними структурними підрозділами районної державної адміністрації за участю об’єднань громадян програми з питань сім’ї, дітей та молоді, організовує роботу пов’язану з їх реалізацією, вносить у встановленому порядку на розгляд голови районної держадміністрації пропозиції щодо фінансового забезпечення зазначених програм.

2.8. Забезпечує :

  • організацію і проведення заходів, передбачених календарними планами;

  • реалізацію у межах своєї компетенції соціальних програм з питань сім’ї, дітей та молоді.

2.9. Готує і подає в установленому порядку узагальнені дані про становище сім’ї, дітей, молоді та пропозиції щодо розв’язання соціальних проблем, проблем відродження історичних, культурних традицій сім’ї, заохочення до материнства, всебічного розвитку і виховання дітей та молоді.

2.10. Готує та подає в установленому порядку статистичну звітність про становище сім’ї, дітей та молоді.

2.11. Забезпечує розвиток альтернативних форм виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, шляхом сприяння утворенню та функціонуванню дитячих будинків сімейного типу, прийомних сімей тощо

2.12. Узагальнює практику застосування законодавства з питань що належать до його компетенції, та подає в установленому порядку пропозиції щодо його удосконалення;

2.13.Здійснює контроль у межах своєї компетенції за станом реалізації в районі молодіжної і сімейної політики, використанням фінансових і матеріальних ресурсів, що виділяються з відповідних бюджетів на реалізацію програм та заходів, спрямованих на розвиток зазначених сфер.

2.14.Забезпечує контроль, в межах наданих повноважень, за дотриманням підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності законодавства з питань сім’ї, дітей та молоді .

2.15.Передає у встановленому порядку та визначені строки інформацію, яка відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" є публічною, крім інформації з обмеженим доступом.

2.16. Формує кадровий резерв на працівників центру, проводить роботу з особами, зарахованими до кадрового резерву.

2.17. Забезпечує розгляд у встановленому порядку пропозиції, заяв і скарг громадян та вживає заходів для усунення причин, що їх породжують.

2.18.У встановленому порядку призначає на посаду і звільняє з посади працівників Центру.

2.19.Організовує підвищення кваліфікації працівників Центру.

2.20. Застосовує заохочення та накладає дисциплінарні стягнення на працівників Центру відповідно до діючого законодавства.

2.21. Виконує інші функції, пов’язані з виконанням покладених на нього завдань.

2.22. Зобов'язаний не допускати розголошення у будь – який спосіб персональних даних, які йому було довірено або які стали йому відомі у зв'язку з виконанням посадових обов'язків.

ІІІ. Права директора Центру

3.1.За дорученнями голови райдержадміністрації, заступника голови райдержадміністрації, у встановленому законодавством порядку, представляти інтереси Центру в структурних підрозділах райдержадміністрації, в сільських радах району, на підприємствах, в установах та організаціях з питань, що належать до його компетенції.

3.2.Залучати в установленому порядку, за погодженням з їх керівниками, окремих фахівців для розробки відповідних документів та виконання завдань, що стосуються державної служби та його компетенції. Запитувати та отримувати від посадових осіб відділів, управлінь райдержадміністрації, виконкомів сільських рад, інших установ і організацій інформацію, необхідну для виконання службових обов'язків.

3.3.Вносити на розгляд керівництву пропозиції щодо вдосконалення роботи Центру. Брати участь у нарадах, зборах, засіданнях у керівництва з питань, пов’язаних з функціональними обов’язками.

3.4.Вимагати службового розслідування з метою зняття безпідставних звинувачень або підозри. Захищати свої інтереси і законні права у вищестоящих державних органах та у судовому порядку.

3.5. На просування по службі, участь у конкурсах на заміщення вакантних посад державних службовців більш високої категорії.

3.6. На оплату праці залежно від рангу, який йому присвоєний, якості, досвіду та стажу роботи.

ІV. Відповідальність

4.1.Директор Центру несе згідно з чинним законодавством відповідальність за неякісне або несвоєчасне виконання посадових завдань та обов'язків, бездіяльність або невикористання наданих йому прав, порушення норм етики поведінки державного службовця та обмежень, пов'язаних з прийняттям на державну службу та її проходженням.

V Взаємовідносини за посадою

5.1. Директор Центру перебуває з працівниками Центру а також з працівниками структурних підрозділів райдержадміністрації в службових відносинах та виконує відповідно до своїх обов’язків основні функції і завдання Центру шляхом повсякденної оперативно-управлінської діяльності .

5.2. В процесі поточної діяльності взаємодіє з соціальних питань:

- з обласним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді;

- сільськими радами району;

- управлінням статистики в Куп’янському районі;

- міськрайонним центром зайнятості;

- управліннями, відділами, іншими структурними підрозділами райдержадміністрації, підприємствами, установами та організаціями району та міста;

5.3. Погоджує відповідні підготовлені документи з заступником голови райдержадміністрації.

 

З посадовою інструкцією ознайомлений:

«___»____________2014 року ____________ 

Переглядів: 37
Дата публікації: 10:46 07.11.2014
Версія для слабо- зорих