Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Міжрегіональне управління НАДС у Харківській та Сумській областях інформує
Анонс подій
23.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Випускні вечори Випускні вечори Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗЗСО району
24.06.2018
день - Випускні вечори Випускні вечори Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗЗСО району
09:00 - Районні змагання з пляжного волейболу та спортивної рибалки серед колективів фізичної культури сільських рад району за програмою районної Спартакіади з видів спорту на Кубок голови Куп'янської районної державної адміністрації Районні змагання з пляжного волейболу та спортивної рибалки серед колективів фізичної культури сільських рад району за програмою районної Спартакіади з видів спорту на Кубок голови Куп'янської районної державної адміністрації Організатор:Сектор у справах молоді та спорту Час проведення:24.06.2018 09:00 Місце проведення:ставок с.Петропавлівка
25.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:25.06.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
08:30 - Обговорення питання щодо створення опорних закладів освіти в Куп’янському районі Обговорення питання щодо створення опорних закладів освіти в Куп’янському районі Організатор:Відділ освіти Час проведення:25.06.2018 08:30 Місце проведення:Будинок рад, малий зал засідань, ІІІ поверх
09:00 - Засідання Куп’янського районного координаційного комітету сприяння зайнятості населення Засідання Куп’янського районного координаційного комітету сприяння зайнятості населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
11:00 - Подання відомчо-статистичної звітності про роботу Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Подання відомчо-статистичної звітності про роботу Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Організатор:Харківський обласний та Куп'янський районний ЦСССДМ Час проведення:25.06.2018 11:00 Місце проведення:м. Харків, ХОЦСССДМ
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації. Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації.
1. Проведення заходів з благоустрою території Куп’янського району;
2. Капітальний та поточний ремонт доріг;
3. Рівень розрахунків за енергоносії;
4. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
5. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
6. Виконання ремонтних робіт мереж тепло-водопостачання;
7. Приведення тарифів на послуги ЖКГ до рівня економічно-обгрунтованих.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:25.06.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Посадова інструкція директора Куп’янського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова Куп’янської

районної державної адміністрації

__________ М.М.Ситник

«___» __________2014 р.

 

Посадова інструкція

директора Куп’янського районного центру

соціальних служб для сім’ї , дітей та молоді

Білякової Інни Тимофіївни.

I. Загальні положення

1.1. Директор районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (далі Центру) забезпечує реалізацію державної соціальної політики стосовно сімей,дітей та молоді на території району.

1.2. При виконанні службових обов’язків керується Конституцією України, Законом України “Про місцеві державні адміністрації,” "Про засади запобігання і протидії корупції","Про доступ до публічної інформації","Про захист персональних даних" іншими законами України, що стосуються державної служби, актами Президента України, постановами та розпорядженнями Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства праці і соціальної політики України, іншими нормативно-правовими актами, що регулюють розвиток відповідних сфер управління, основи державного управління, методи контролю рішень та доручень, основи політики держави; форми та методи роботи із засобами масової інформації, правила ділового етикету, правила і норми охорони праці та протипожежного захисту, основні принципи роботи на комп’ютері; розпорядженнями голів обласної та районної державних адміністрацій, наказами директора Харківського обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Положенням про центр.

1.3. Призначається і звільняється з посади розпорядженням голови районної державної адміністрації з дотриманням вимог Закону України «Про державну службу ”, за поданням голови райдержадміністрації та погодженням з директором обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

1.4.Підпорядковується безпосередньо заступнику голови райдерж­адміністрації, який координує питання роботи Центру, та керівництву обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

1.5. Повинен мати: повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом у державній службі на керівних посадах не менш 3-х років або стаж роботи на керівних посадах у відповідній сфері не менш 5-ти років.

1.6. Післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідним фахом.

1.6. Під час тимчасової відсутності (відпустка, хвороба директора центру) його обов'язки покладаються на головного спеціаліста центру.

ІІ. Завдання, обов’язки та повноваження директора

2.1. Здійснює керівництво діяльністю Центру, несе відповідальність за виконання покладених на Центр завдань, законність прийнятих ним рішень, розподіляє обов’язки між працівниками, очолює та контролює їх роботу.

2.2. Затверджує структуру і штатний розпис Центру у межах граничної чисельності працівників та фонду оплати праці.

2.3. Видає у межах своєї компетенції накази організаційно-розпорядчого характеру, організовує і контролює їх виконання.

2.4. Розпоряджається коштами Центру у межах затвердженого кошторису витрат.

2.5. Видає накази та підписує фінансово - бухгалтерські документи.

2.6. Готує та подає на затвердження голові райдержадміністрації положення про Центр та посадові обов’язки директора, проекти розпоряджень з питань, що входять до компетенції центру, затверджує посадові обов’язки працівників Центру.

2.7. Розробляє разом з відповідними структурними підрозділами районної державної адміністрації за участю об’єднань громадян програми з питань сім’ї, дітей та молоді, організовує роботу пов’язану з їх реалізацією, вносить у встановленому порядку на розгляд голови районної держадміністрації пропозиції щодо фінансового забезпечення зазначених програм.

2.8. Забезпечує :

  • організацію і проведення заходів, передбачених календарними планами;

  • реалізацію у межах своєї компетенції соціальних програм з питань сім’ї, дітей та молоді.

2.9. Готує і подає в установленому порядку узагальнені дані про становище сім’ї, дітей, молоді та пропозиції щодо розв’язання соціальних проблем, проблем відродження історичних, культурних традицій сім’ї, заохочення до материнства, всебічного розвитку і виховання дітей та молоді.

2.10. Готує та подає в установленому порядку статистичну звітність про становище сім’ї, дітей та молоді.

2.11. Забезпечує розвиток альтернативних форм виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, шляхом сприяння утворенню та функціонуванню дитячих будинків сімейного типу, прийомних сімей тощо

2.12. Узагальнює практику застосування законодавства з питань що належать до його компетенції, та подає в установленому порядку пропозиції щодо його удосконалення;

2.13.Здійснює контроль у межах своєї компетенції за станом реалізації в районі молодіжної і сімейної політики, використанням фінансових і матеріальних ресурсів, що виділяються з відповідних бюджетів на реалізацію програм та заходів, спрямованих на розвиток зазначених сфер.

2.14.Забезпечує контроль, в межах наданих повноважень, за дотриманням підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності законодавства з питань сім’ї, дітей та молоді .

2.15.Передає у встановленому порядку та визначені строки інформацію, яка відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" є публічною, крім інформації з обмеженим доступом.

2.16. Формує кадровий резерв на працівників центру, проводить роботу з особами, зарахованими до кадрового резерву.

2.17. Забезпечує розгляд у встановленому порядку пропозиції, заяв і скарг громадян та вживає заходів для усунення причин, що їх породжують.

2.18.У встановленому порядку призначає на посаду і звільняє з посади працівників Центру.

2.19.Організовує підвищення кваліфікації працівників Центру.

2.20. Застосовує заохочення та накладає дисциплінарні стягнення на працівників Центру відповідно до діючого законодавства.

2.21. Виконує інші функції, пов’язані з виконанням покладених на нього завдань.

2.22. Зобов'язаний не допускати розголошення у будь – який спосіб персональних даних, які йому було довірено або які стали йому відомі у зв'язку з виконанням посадових обов'язків.

ІІІ. Права директора Центру

3.1.За дорученнями голови райдержадміністрації, заступника голови райдержадміністрації, у встановленому законодавством порядку, представляти інтереси Центру в структурних підрозділах райдержадміністрації, в сільських радах району, на підприємствах, в установах та організаціях з питань, що належать до його компетенції.

3.2.Залучати в установленому порядку, за погодженням з їх керівниками, окремих фахівців для розробки відповідних документів та виконання завдань, що стосуються державної служби та його компетенції. Запитувати та отримувати від посадових осіб відділів, управлінь райдержадміністрації, виконкомів сільських рад, інших установ і організацій інформацію, необхідну для виконання службових обов'язків.

3.3.Вносити на розгляд керівництву пропозиції щодо вдосконалення роботи Центру. Брати участь у нарадах, зборах, засіданнях у керівництва з питань, пов’язаних з функціональними обов’язками.

3.4.Вимагати службового розслідування з метою зняття безпідставних звинувачень або підозри. Захищати свої інтереси і законні права у вищестоящих державних органах та у судовому порядку.

3.5. На просування по службі, участь у конкурсах на заміщення вакантних посад державних службовців більш високої категорії.

3.6. На оплату праці залежно від рангу, який йому присвоєний, якості, досвіду та стажу роботи.

ІV. Відповідальність

4.1.Директор Центру несе згідно з чинним законодавством відповідальність за неякісне або несвоєчасне виконання посадових завдань та обов'язків, бездіяльність або невикористання наданих йому прав, порушення норм етики поведінки державного службовця та обмежень, пов'язаних з прийняттям на державну службу та її проходженням.

V Взаємовідносини за посадою

5.1. Директор Центру перебуває з працівниками Центру а також з працівниками структурних підрозділів райдержадміністрації в службових відносинах та виконує відповідно до своїх обов’язків основні функції і завдання Центру шляхом повсякденної оперативно-управлінської діяльності .

5.2. В процесі поточної діяльності взаємодіє з соціальних питань:

- з обласним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді;

- сільськими радами району;

- управлінням статистики в Куп’янському районі;

- міськрайонним центром зайнятості;

- управліннями, відділами, іншими структурними підрозділами райдержадміністрації, підприємствами, установами та організаціями району та міста;

5.3. Погоджує відповідні підготовлені документи з заступником голови райдержадміністрації.

 

З посадовою інструкцією ознайомлений:

«___»____________2014 року ____________ 

Переглядів: 391
Дата публікації: 10:46 07.11.2014
Версія для слабо- зорих