Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
21.01.2018
10:00 - Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (І тур) Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (І тур) Організатор:Відділ освіти Час проведення:21.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
22.01.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Соціальна робота з сім'ями, які постраждали від збройних конфліктів та тимчасової окупації Соціальна робота з сім'ями, які постраждали від збройних конфліктів та тимчасової окупації Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Обстеження житла, право власності або користування яким закріплено за дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, з метою визначення його придатності для проживання та стану його збереження Обстеження житла, право власності або користування яким закріплено за дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, з метою визначення його придатності для проживання та стану його збереження Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Територія району
день - Проведення профілактично-роз’яснювальної роботи з батьками та дітьми Проведення профілактично-роз’яснювальної роботи з батьками та дітьми Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб. ССД, територія району
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:30 - Відзначення Дня Соборності України Відзначення Дня Соборності України Організатор:Відділ освіти Час проведення:22.01.2018 09:30 Місце проведення:ЗНЗ району
10:00 - Мітинг до Дня Соборності України Мітинг до Дня Соборності України Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 10:00 Місце проведення:м. Куп'янськ, пам'ятник Т.Г. Шевченко
11:00 - Проведення профілактичного заходу для безробітної молоді на базі Куп'янського міськрайцентру зайнятості населення "Жінка на ринку праці". Проведення профілактичного заходу для безробітної молоді на базі Куп'янського міськрайцентру зайнятості населення "Жінка на ринку праці". Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:22.01.2018 11:00 Місце проведення:Куп'янський міськрайцентр зайнятості
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Рівень розрахунків за енергоносії;
4. Реструктуризація заборгованості для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
5. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
6. Контроль за розчисткою доріг від снігу на території району;
7. Планування заходів по освітленню вулиць населених пунктів в 2018 році.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:22.01.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

23.01.2018
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:23.01.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 4
Докладніше
Пошук
Посилання





 














Структурні підрозділи | Установи, які належать до сфери управління райдержадміністрації | Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді | Посадові інструкції | ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ головного спеціаліста - бухгалтера Куп'янського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді
ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ головного спеціаліста - бухгалтера Куп'янського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор Куп’янського районного центру

соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

______________ Н.В.Гонтар

« 17» квітня 2013р.

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ

головного спеціаліста - бухгалтера

Куп'янського районного центру соціальних служб

для сім’ї, дітей та молоді

Кліміної Світлани Василівни

І. Загальні положення

1.1. Головний спеціаліст - бухгалтер Куп’янського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (далі Центр) забезпечує реалізацію державної політики у сфері бухгалтерського обліку.

1.2. При виконанні службових обов’язків керується Конституцією України і Законами України «Про місцеві державні адміністрації», «Про державну службу», «Про засади запобігання і протидії корупції», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», іншими законами України, що стосуються державної служби, актами Президента України, постановами та розпорядженнями Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, що регулюють розвиток відповідних сфер управління, основи державного управління, методи контролю рішень та доручень, основи політики держави, форми та методи роботи із засобами масової інформації, правила ділового етикету, правила і норми охорони праці та протипожежного захисту, основні принципи роботи на комп’ютері; розпорядженнями голів обласної та районної державних адміністрацій, наказами директора Харківського обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Положенням про Центр, внутрішніми нормативними документами установи, а також цією посадовою інструкцією.

1.3. Призначається і звільняється з посади директором центру з дотриманням вимог Закону України "Про державну службу".

1.4. Підпорядковується безпосередньо директору центру.

1.5.Повинен мати: вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо - кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом у державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 3-х років або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 5-ти років.

1.6.Повинен вміти працювати на комп’ютері, знати законодавство з питань охорони праці, правила техніки безпеки та пожежної безпеки, гігієни праці, володіти державною мовою.

II. Завдання та обов’язки головного спеціаліста – бухгалтера

2.1. Забезпечує ведення бухгалтерського обліку, дотримуючись єдиних методологічних засад, встановлених Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.99 №996-XIY та інших нормативно – правових актів, що регламентують бюджетні відносини і фінансову діяльність бюджетної установи, наказів керівника установи.

2.2 Забезпечує дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов’язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій фінансово – господарської діяльності установи у бухгалтерському обліку та звітності.

2.3 Забезпечує дотримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів, збереження оброблених документів регістрів, звітності протягом встановленого терміну.

2.4 Забезпечує контроль за наявністю і рухом майна, використанням фінансових, матеріальних, інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій відповідно до затверджених нормативів і затверджених кошторисів.

2.5 Забезпечує достовірність та правильність оформлення інформації, включеної до реєстрів взятих зобов’язань, повноту та достовірність даних підтвердних документів, які формуються та подаються в процесі казначейського обслуговування.

2.6 Здійснює банківські операції та операції пов'язані з рухом коштів та товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків.

2.7 Складає на підставі даних бухгалтерського обліку фінансову, бюджетну, державну статистичну та іншу звітність в порядку, встановлену законодавством.

2.8  Забезпечує дотримання порядку розрахунків, визначає джерела погашення заборгованості, цільового та ефективного використання фінансових, матеріальних, інформаційних та трудових ресурсів.

2.9  Забезпечує правильність нарахування і перерахування власних надходжень установи, а також їх використання.

2.10 Здійснює нарахування заробітної плати та перерахування обов’язкових платежів, внесків на державне страхування, інших платежів та виплат.

2.11 Погоджує проекти договорів (контрактів) у тому числі про повну індивідуальну матеріальну відповідальність,забезпечуючи дотримання вимог законодавства щодо цільового використання бюджетних коштів та збереження майна.

2.12 Бере участь у проведенні інвентаризації необоротних активів, грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, документів, розрахунків, платіжних зобов'язань та інших статей балансу.

2.13 Контролює роботу з питань, пов'язаних з виконанням кошторису установи, проводить аналіз використання бюджетних асигнувань з метою виявлення резервів та запобігання витратам, здійснює заходи щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, стежить за зберіганням бухгалтерських документів, оформляє їх відповідно до встановленого порядку для передачі до архіву.

2.14 Здійснює облік надходження і цільового використання бюджетних коштів по програмам Куп’янського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

2.15 Забезпечує здійснення заходів щодо підвищення та дотримання фінансово – бюджетної дисципліни, щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час проведення контрольних заходів, проведених органами, уповноваженими здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства.

2.16 Зобов’язаний дотримуватись правил внутрішнього трудового розпорядку.

2.17 Виконує інші доручення директора центру, веде кадрову роботу.

2.18 Зобов’язаний не допускати розголошення у будь-який спосіб персональних даних, які йому було довірено або які стали йому відомі у зв’язку з виконанням посадових обов’язків.

2.19 Погоджує підготовлені проекти документів з директором центру.

2.20 Готує інформації та відповіді з питань звітності і бухгалтерського обліку на запити.

2.21 Виконує інші обов’язки, передбачені законодавством.

2.22 Головний спеціаліст – бухгалтер зобов’язаний:

  • дбати про особисту безпеку і здоров’я, а також про безпеку і здоров’я оточуючих людей в процесі виконання будь-яких робіт під час перебування на території установи;

  • знати і виконувати вимоги нормативно – правових актів з охорони праці, правила поводження з машинами, механізмами, устаткуванням та іншими засобами виробництва, користуватись засобами колективного та індивідуального захисту;

  • проходити в установленому законодавством порядку попередні та періодичні медичні огляди;

  • За порушення зазначених вимог несе безпосередню відповідальність.

ІІІ. Права головного спеціаліста – бухгалтера

3.1. За дорученням директора центру відповідно до розподілу обов’язків, у встановленому законодавством порядку, представляти інтереси установи в структурних підрозділах районної державної адміністрації, в сільських радах району, на підприємствах, в установах та організаціях з питань, що належать до його компетенції.

3.2. Залучати у встановленому порядку, за погодженням з їх керівниками, окремих фахівців для розробки відповідних документів та виконання завдань, що стосуються державної служби та його компетенції. Запитувати та отримувати від посадових осіб інших відділів, управлінь, виконкомів сільських рад, інших структурних підрозділів, установ і організацій інформацію, необхідну для виконання службових обов'язків.

3.3. Вносити на розгляд керівництву пропозиції щодо вдосконалення роботи центру. Брати участь у нарадах, зборах, засіданнях у керівництва з питань, пов’язаних з функціональними обов’язками.

3.4. Вимагати службового розслідування з метою зняття безпідставних звинувачень або підозри. Захищати свої інтереси і законні права у вищестоящих державних органах та у судовому порядку.

3.5. На просування по службі, участь у конкурсах на заміщення вакантних посад державних службовців більш високої категорії.

3.6. На оплату праці залежно від рангу, який йому присвоєний, якості, досвіду та стажу роботи.

IV. Відповідальність головного спеціаліста – бухгалтера

4.1.Головний спеціаліст - бухгалтер центру несе згідно з чинним законодавством відповідальність за неякісне або несвоєчасне виконання посадових завдань та обов'язків, бездіяльність або невикористання наданих йому прав, порушення норм етики поведінки державного службовця та обмежень, пов'язаних з прийняттям на державну службу та її проходженням.

4.2.Своєчасно виконує свої посадові обов’язки, шанобливо ставиться до громадян, керівництва, співробітників, дотримується високої культури спілкування, не допускає дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам державної служби чи негативно вплинути на репутацію державного службовця.

4.3.Не бере участі у справах, що суперечать національним інтересам України, ускладнюють функціонування державних органів, не чинить дій, що можуть бути розцінені, як використання свого службового становища в корисливих цілях, у власних інтересах, а також дії, які відповідно до чинного законодавства вважаються корупційними, не виявляє всупереч інтересам справи упередженість або прихильність до будь-якого підприємства, установи, організації,органу, об’єднання громадян або конкретної особи, не проявляє бюрократизм,відомчість і місництво.

4.4.Дотримується Конституції України та законодавства України, забезпечує ефективну роботу та виконання завдань, не допускає порушень прав і свобод людини та громадянина, своєчасно і точно виконує рішення державних органів чи посадових осіб, розпоряджень і вказівок керівництва, зберігає державну таємницю,інформацію про громадян, що стала йому відома під час виконання обов’язків, а також іншу інформацію, яка згідно законодавства не підлягає розголошенню, постійно вдосконалює організацію своєї роботи і підвищує професійну кваліфікацію.

4.5.За невиконання чи неналежне виконання службових обов’язків, порушення правил внутрішнього трудового розпорядку, перевищення своїх повноважень, порушення обмежень,пов’язаних з проходженням державної служби, а також за вчинок, який порочить його як державного службовця або дискредитує центр,несе цивільну,адміністративну або кримінальну відповідальність.

4.6.За порушення трудової дисципліни застосовуються дисциплінарні стягнення:догана і звільнення. Можуть бути застосовані і такі заходи дисциплінарного впливу:

  • попередження про неповну службову відповідність;

  • затримка до одного року у присвоєнні чергового рангу або у призначенні на вищу посаду.

V. Взаємовідносини (зв’язки) за посадою

5.1.Головний спеціаліст - бухгалтер перебуває з працівниками центру, а також з працівниками структурних підрозділів Куп’янської районної державної адміністрації в службових відносинах та виконує відповідно до своїх обов’язків основні функції і завдання центру шляхом повсякденної, оперативно – управлінської діяльності.

5.2.В процесі поточної діяльності при виконанні завдань взаємодіє з:

- обласним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді;

- управліннями та відділами Куп’янської районної державної адміністрації;

- сільськими радами району;

- Куп’янським управлінням статистики;

- Куп’янським УДКСУ Харківської області;

- Пенсійним фондом України (відділення у Куп’янському районі);

- Фондами соціального страхування;

- Куп’янським міськрайонним центром занятості;

- Державним реєстратором;

- Куп’янською ОДПІ;

- управліннями, установами, організаціями, підприємствами району та міста.

Щомісячно:

5.3.Готує інформацію для фінансового управління, Куп’янського УДКСУ Харківської області

- з питань, пов’язаних з виконанням надходження і цільового використання бюджетних коштів по кошторису за бюджетними програмами центру;

- про заборгованість за бюджетними коштами за програмами ;

- про нарахування та перерахування платежів, заробітної плати, єдиного страхового внеску на державне страхування; інших платежів та операцій, пов’язаних з фінансово – господарською діяльністю центру.

5.4. Готує інформацію та фінансову, бюджетну звітність для Харківського обласного центру соціальних служб для сім’ї,дітей та молоді:

5.5. Готує інформацію для Пенсійного фонду України у Куп’янському районі: про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та сум нарахованого единого внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

5.6. Готує Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності заяву – розрахунок про суми матеріального забезпечення застрахованим особам за рахунок коштів ФСС з ТВП за період непрацездатності, починаючи з шостого календарного дня непрацездатності.

Щоквартально:

5.7. для Харківського обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Куп’янського УДКСУ Харківської області, Фінансового управління, Управлінню праці та соціального захисту населення Куп’янської районної державної адміністрації надає

- баланс, звіти про надходження та використання коштів загального і спеціального фондів за програмами, звіти про заборгованість за фондами, додатки до квартальної звітності;

5.8.для Куп’янського управління статистики:

  • звіт про залишки та використання енергетичних матеріаліві продуктів перероблення нафти;

  • звіт про наявність і рух основних засобів( річна);

  • звіт про роботу автотранспорту;

  • капітальні інвестиції;

  • звіт про витрати палива, теплоенергії та електроенергії;

  • звіт про травматизм на виробництві.

5.9.для Куп’янської міжрайонної державної фінансової інспекції:

- з питання використання бюджетних коштів за відомчими програмними видатками місцевого бюджету.

5.10.для Куп’янської ОДПІ:

- податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку за ф. №1ДФ;

- податкова декларація екологічного податку, розрахунок податкового зобов’язання з екологічного податку;

- звіт про отримання пільг з оподаткування за ф.1-ПП.

"____" ___________ 2013 р.

З посадовою інструкцією ознайомлена

________________ _______________ С.В.Кліміна )

 

 

Переглядів: 97
Дата публікації: 10:45 07.11.2014
Версія для слабо- зорих