Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Міжрегіональне управління НАДС у Харківській та Сумській областях інформує
Анонс подій
23.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Випускні вечори Випускні вечори Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗЗСО району
24.06.2018
день - Випускні вечори Випускні вечори Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗЗСО району
09:00 - Районні змагання з пляжного волейболу та спортивної рибалки серед колективів фізичної культури сільських рад району за програмою районної Спартакіади з видів спорту на Кубок голови Куп'янської районної державної адміністрації Районні змагання з пляжного волейболу та спортивної рибалки серед колективів фізичної культури сільських рад району за програмою районної Спартакіади з видів спорту на Кубок голови Куп'янської районної державної адміністрації Організатор:Сектор у справах молоді та спорту Час проведення:24.06.2018 09:00 Місце проведення:ставок с.Петропавлівка
25.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:25.06.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
08:30 - Обговорення питання щодо створення опорних закладів освіти в Куп’янському районі Обговорення питання щодо створення опорних закладів освіти в Куп’янському районі Організатор:Відділ освіти Час проведення:25.06.2018 08:30 Місце проведення:Будинок рад, малий зал засідань, ІІІ поверх
09:00 - Засідання Куп’янського районного координаційного комітету сприяння зайнятості населення Засідання Куп’янського районного координаційного комітету сприяння зайнятості населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
11:00 - Подання відомчо-статистичної звітності про роботу Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Подання відомчо-статистичної звітності про роботу Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Організатор:Харківський обласний та Куп'янський районний ЦСССДМ Час проведення:25.06.2018 11:00 Місце проведення:м. Харків, ХОЦСССДМ
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації. Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації.
1. Проведення заходів з благоустрою території Куп’янського району;
2. Капітальний та поточний ремонт доріг;
3. Рівень розрахунків за енергоносії;
4. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
5. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
6. Виконання ремонтних робіт мереж тепло-водопостачання;
7. Приведення тарифів на послуги ЖКГ до рівня економічно-обгрунтованих.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:25.06.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Структурні підрозділи | Установи, які належать до сфери управління райдержадміністрації | Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді | Посадові інструкції | ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ провідного спеціаліста Куп'янського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді
ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ провідного спеціаліста Куп'янського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор Куп’янського районного центру

соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

______________ І.Білякова

« ____» ______ 20 р.

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ

провідного спеціаліста

Куп'янського районного центру соціальних служб

для сім’ї, дітей та молоді

І. Загальні положення

1.1. Провідний спеціаліст Куп’янського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (далі Центр) забезпечує реалізацію державної політики у сфері соціальної політики.

1.2. При виконанні службових обов’язків керується Конституцією України і Законами України «Про місцеві державні адміністрації», «Про державну службу», «Про засади запобігання і протидії корупції», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», іншими законами України, що стосуються державної служби, актами Президента України, постановами та розпорядженнями Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, що регулюють розвиток відповідних сфер управління, основи державного управління, методи контролю рішень та доручень, основи політики держави, форми та методи роботи із засобами масової інформації, правила ділового етикету, правила і норми охорони праці та протипожежного захисту, основні принципи роботи на комп’ютері; розпорядженнями голів обласної та районної державних адміністрацій, наказами директора Харківського обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Положенням про Центр, внутрішніми нормативними документами установи, а також цією посадовою інструкцією.

1.3. Призначається і звільняється з посади директором центру з дотриманням вимог Закону України "Про державну службу".

1.4. Підпорядковується безпосередньо директору центру.

1.5.Повинен мати: вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо - кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом у державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 2-х років.

1.6.Повинен вміти працювати на комп’ютері, знати законодавство з питань охорони праці, правила техніки безпеки та пожежної безпеки, гігієни праці, володіти державною мовою.

II. Завдання та обов’язки провідного спеціаліста

2.1 Під керівництвом директора центру бере участь у реалізації державної соціальної політики та забезпечує її виконання в межах своїх повноважень.

2.2. Бере участь у планування роботи центру та його спеціалізованих формувань, зокрема «Школи Волонтерів» та «Волонтерського центру», веде профілактичну та консультативну роботу з питань пропаганди здорового способу життя серед молоді району а саме: профілактика тютюнопаління, раннього алкоголізму, токсикоманії, протидії вживання наркотичних речовин, шляхи поширення ВІЛ/СНІДу, попередження поширення інфекцій, що передаються статевим шляхом.

2.3. Здійснює соціальний супровід закріплених прийомних сімей та сімей, що перебувають у складних життєвих обставинах.

2.4. Організовує проходження навчальних курсів для кандидатів на створення прийомних сімей при обласному центрі, надає практичну допомогу в оформленні необхідних документів.

2.5. Координує роботу по популяризації та поширенню волонтерського руху в районні.

2.6. Веде прийом соціально – незахищених категорій сімей, дітей та молоді, надає їм необхідні соціальні послуги, сприяє вирішенню їх проблем, в ході виконання веде відповідну документацію, готує статистичну звітність з даних питань.

2.7. Веде облік молоді, звільненої з місць позбавлення волі та молоді засудженої до покарань не пов’язаних з позбавленням волі, надає їм необхідні соціальні послуги, готує з даних питань відповідну документацію, фіксуючи дані та відповідну звітність.

2.8. Бере участь у спільних профілактичних рейдах по обстеженню умов проживання соціально – незахищених категорій сімей та молоді, виявленню безпритульних та бездоглядних дітей району.

2.9. Готує щомісячну, щоквартальну піврічну та річну звітність з даних питань згідно графіка подачі інформації до обласного центру.

2.10 Бере участь у нарадах, семінарах та інших заходах, що стосується даних напрямків роботи, які проводить обласний центр.

2.11 В ході роботи висвітлює свою діяльність у ЗМІ.

2.12 Працює з відповідними нормативно – правовими актами.

2.13 На час відпустки директора центру виконує його обов’язки.

2.14 Виконує інші доручення директора центру, веде кадрову роботу.

2.15 Зобов’язаний не допускати розголошення у будь-який спосіб персональних даних, які йому було довірено або які стали йому відомі у зв’язку з виконанням посадових обов’язків.

ІІІ. Права головного спеціаліста – бухгалтера

3.1. За дорученням директора центру відповідно до розподілу обов’язків, у встановленому законодавством порядку, представляти інтереси установи в структурних підрозділах районної державної адміністрації, в сільських радах району, на підприємствах, в установах та організаціях з питань, що належать до його компетенції.

3.2. Залучати у встановленому порядку, за погодженням з їх керівниками, окремих фахівців для розробки відповідних документів та виконання завдань, що стосуються державної служби та його компетенції. Запитувати та отримувати від посадових осіб інших відділів, управлінь, виконкомів сільських рад, інших структурних підрозділів, установ і організацій інформацію, необхідну для виконання службових обов'язків.

3.3. Вносити на розгляд керівництву пропозиції щодо вдосконалення роботи центру. Брати участь у нарадах, зборах, засіданнях у керівництва з питань, пов’язаних з функціональними обов’язками.

3.4. Вимагати службового розслідування з метою зняття безпідставних звинувачень або підозри. Захищати свої інтереси і законні права у вищестоящих державних органах та у судовому порядку.

3.5. На просування по службі, участь у конкурсах на заміщення вакантних посад державних службовців більш високої категорії.

3.6. На оплату праці залежно від рангу, який йому присвоєний, якості, досвіду та стажу роботи.

IV. Відповідальність провідного спеціаліста

4.1 Провідний спеціаліст центру несе згідно з чинним законодавством відповідальність за неякісне або несвоєчасне виконання посадових завдань та обов'язків, бездіяльність або невикористання наданих йому прав, порушення норм етики поведінки державного службовця та обмежень, пов'язаних з прийняттям на державну службу та її проходженням.

4.2.Своєчасно виконує свої посадові обов’язки, шанобливо ставиться до громадян, керівництва, співробітників, дотримується високої культури спілкування, не допускає дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам державної служби чи негативно вплинути на репутацію державного службовця.

4.3.Не бере участі у справах, що суперечать національним інтересам України, ускладнюють функціонування державних органів, не чинить дій, що можуть бути розцінені, як використання свого службового становища в корисливих цілях, у власних інтересах, а також дії, які відповідно до чинного законодавства вважаються корупційними, не виявляє всупереч інтересам справи упередженість або прихильність до будь-якого підприємства, установи, організації,органу, об’єднання громадян або конкретної особи, не проявляє бюрократизм,відомчість і місництво.

4.4.Дотримується Конституції України та законодавства України, забезпечує ефективну роботу та виконання завдань, не допускає порушень прав і свобод людини та громадянина, своєчасно і точно виконує рішення державних органів чи посадових осіб, розпоряджень і вказівок керівництва, зберігає державну таємницю,інформацію про громадян, що стала йому відома під час виконання обов’язків, а також іншу інформацію, яка згідно законодавства не підлягає розголошенню, постійно вдосконалює організацію своєї роботи і підвищує професійну кваліфікацію.

4.5.За невиконання чи неналежне виконання службових обов’язків, порушення правил внутрішнього трудового розпорядку, перевищення своїх повноважень, порушення обмежень, пов’язаних з проходженням державної служби, а також за вчинок, який порочить його як державного службовця або дискредитує центр, несе цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність.

4.6.За порушення трудової дисципліни застосовуються дисциплінарні стягнення:догана і звільнення. Можуть бути застосовані і такі заходи дисциплінарного впливу:

  • попередження про неповну службову відповідність;

  • затримка до одного року у присвоєнні чергового рангу або у призначенні на вищу посаду.

V. Взаємовідносини (зв’язки) за посадою

5.1. Провідний спеціаліст перебуває з працівниками центру, а також з працівниками структурних підрозділів Куп’янської районної державної адміністрації в службових відносинах та виконує відповідно до своїх обов’язків основні функції і завдання центру шляхом повсякденної, оперативно – управлінської діяльності.

5.2.В процесі поточної діяльності при виконанні завдань взаємодіє з:

- обласним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді;

- управліннями та відділами Куп’янської районної державної адміністрації;

- сільськими радами району;

- Куп’янським управлінням статистики;

- Куп’янським міськрайонним центром занятості;

- управліннями, установами, організаціями, підприємствами району та міста.

Щомісячно, щоквартально, щорічно :

5.7. Готує для Харківського обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді звіти згідно плану подання квартальної звітності;

5.8. Погоджує підготовлені ним проекти документів з директором центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

"____" ___________ 2014 р.

Переглядів: 338
Дата публікації: 10:51 07.11.2014
Версія для слабо- зорих