Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
19.01.2018
день - Спортивні змагання на відділеннях районної ДЮСШ, присвячені Дню Соборності України Спортивні змагання на відділеннях районної ДЮСШ, присвячені Дню Соборності України Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:19.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні зали ЗОШ району
08:00 - Виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 08:00 Місце проведення:с.Смородьківка
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо стану озимих культур та особливості їх перезимівлі Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо стану озимих культур та особливості їх перезимівлі Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
11:00 - Патріотична година «Соборна Україна – навіки єдина» Патріотична година «Соборна Україна – навіки єдина» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 11:00 Місце проведення:Міський терцентр
20.01.2018
10:00 - Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди
21.01.2018
10:00 - Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (І тур) Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (І тур) Організатор:Відділ освіти Час проведення:21.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Докладніше
Пошук
Посилання





 














Консультативно-дорадчі органи | Колегія райдержадміністрації | Поточна діяльність | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 2014 рік | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 19 листопада 2014 року | Витяг з протоколу № 10 спільного засідання колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району "Про виконання пріоритетних напрямків роботи райдержадміністрації у 2014 році та визначення їх на 2015 рік.
Витяг з протоколу № 10 спільного засідання колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району "Про виконання пріоритетних напрямків роботи райдержадміністрації у 2014 році та визначення їх на 2015 рік.

Куп’янська районна державна адміністрація

 

ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ № 10

спільного засідання колегії

Куп'янської районної державної адміністрації

та адміністративно-господарського активу району

 

І. СЛУХАЛИ: Про виконання пріоритетних напрямків роботи районної державної адміністрації у 2014 році та визначення їх на 2015 рік.

ВИРІШИЛИ: Розглянувши підсумки виконання Пріоритетних напрямків роботи районної державної адміністрації в 2014 році, колегія районної державної адміністрації та адміністративно-господарський актив району відмічають, що спільними зусиллями управлінь та відділів районної державної адміністрації досягнуті певні позитивні зрушення у виконанні пріоритетних напрямків.

Із визначених пріоритетних напрямків роботи у сфері житлово-комунального господарства існує низка невирішених питань через відсутність фінансування. Так, на сьогодні не виконані роботи:

- поточний ремонт другого поверху Глушківського ДНЗ;

- поточний ремонт шатрової покрівлі будівлі районного Будинку культури;

- вуличне освітлення вул. Соціалістична с.Глушківка та вул. Миру с. Кругляківка;

- газифікація вул. Кавказька с. Курилівка;

- капітальний ремонт дороги по вул. Степна с. Нечволодівка;

- капітальний ремонт дороги по вул. Північна с. Петропавлівка;

- поточний ремонт дороги по вул. Перемоги с.Кругляківка;

- капітальний ремонт дороги по вул. Радянська с. Кіндрашівка;.

- реконструкція системи водопостачання с.Кіндрашівка;

- будівництво водопроводу в с. Орлянка Ягідненської сільської ради.

Протягом звітного періоду проведено поточний ремонт на дорогах комунальної власності, а саме: по вул. Шкільній с.Ягідне (76,8 тис.грн.) та по вул. Підлісній с. Петрівка (40,0 тис.грн.).

Відділом житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури районної державної адміністрації постійно проводиться роз'яснювальна робота щодо створення ОСББ в багатоквартирних будинках району.

В 2014 році робота відділу була також направлена на виконання заходів Комплексної Програми охорони навколишнього природного середовища Куп'янського району на 2007-2011 роки та подальшу перспективу до 2020 року.

Протягом звітного періоду в районі ліквідовано 49 несанкціонованих сміттєзвалищ. Обсяг зібраних побутових відходів на несанкціонованих сміттєзвалищах склав 0,3 тис.м3. Прибрано та приведено до належного санітарного стану 60,0 тис.м2 прибудинкових територій, 780 тис.м2 берегів водойм, 381,6 км узбіч вулиць населених пунктів та доріг, 49 скверів та парків, 4 дитячих майданчика, 6 спортивних майданчиків, 36 кладовищ, 21 братську могилу, 31 меморіальний комплекс, 24 пам'ятника.

Державною екологічною інспекцією у Харківській області проведено перевірку несанкціонованих сміттєзвалищ на території району. За результатами перевірки складено акти на правопорушення, загальна сума штрафних санкцій склала 0,3 тис.грн.

Районною державною адміністрацією разом з фітосанітарною інспекцією та Куп'янською міською радою розроблено систему заходів по боротьбі з карантинними організмами на території Куп'янського району та міста Куп'янськ на 2014 рік.

У районі створено оптимальні умови для доступної та якісної освіти відповідно до вимог суспільства, запитів населення, потреб держави й району: забезпечується функціонування 22 загальноосвітніх навчальних закладів, в яких здобувають базову та повну загальну середню освіту 1833 учня за денною формою навчання, у Гусинській ЗОШ І-ІІІ ст. 2 учня навчаються за вечірньою (заочною) формою, 30 учнів району навчаються за індивідуальною формою через наповнюваність класів менше 5 учнів - у 5 школах та 6 учнів – за станом здоров'я – у 3 школах. На базі Подолянської ЗОШ І-ІІІ ст. організована екстернатна форма навчання.

Мережа дошкільних установ налічує 9 закладів, із них 6 – це ДНЗ у с. Грушівка, Курилівка, Петропавлівка Кислівка, Новоосинове, Глушківка та 3 НВК, у складі яких є дошкільний підрозділ (Нечволодівський НВК, Моначинівський НВК, Петропавлівський НВК). Всього функціонує 20 груп, в них 395 дітей.

У районі функціонує 1 позашкільний заклад: Будинок дитячої та юнацької творчості, який забезпечує реалізацію творчих здібностей дітей. У 42 гуртках навчається 805 учнів.

Працюють 3 освітні округи, з них 2 - художньо-естетичного спрямування (на базі Кіндрашівської та Глушківської ЗОШ І-ІІІ ст.), 1 - фізкультурно-оздоровчого напрямку на базі Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст.

З 2011/2012 навчального року розпочато поступове впровадження у навчально-виховний процес нових Державних стандартів початкової загальної освіти, з 2013/2014 навчального року - нових Державних стандартів базової та повної загальної середньої освіти. Відповідно до вимог затверджено робочі навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів на 2014/2015 навчальний рік. За новими держаними стандартами у 2014/2015 навчальному році навчаються 1-ший, 2-гий, 3-тій, та 5-6 -ий класи.

Інформаційно-методичним центром відділу освіти забезпечується психологічний та науково-методичний супровід учасників навчально-виховного процесу з питання впровадження нових Державних стандартів: проводяться засідання районних методичних об’єднань вчителів-предметників та Школи молодого вчителя, Школи кадрового резерву (відповідно до плану роботи) з обговоренням питання про методичні аспекти та особливості вивчення нових предметів (іноземної мови у 1-2-х класах, «Сходинки до інформатики» у 2-х класах). Учителі, які викладають дані предмети, заздалегідь пройшли спеціальні курси на базі Комунального вищого навчального закладу «Харківська академія неперервної освіти» та отримали сертифікати.

Проведено семінар для керівників загальноосвітніх навчальних закладів «Про впровадження нових Державних стандартів початкової, базової і повної загальної середньої освіти» з обговоренням проблем та перспектив їх вирішення у січні 2014 року на базі Петрівської ЗОШ І-ІІ ступенів.

Забезпечено підручниками учнів 3-х, 6-х класів, які у 2014/2015 навчальному році навчаються за новими програмами.

Керівники районних методичних об’єднань, окремі вчителі іноземної мови та початкової школи взяли участь в обласних нарадах, семінарах, тренінгах протягом 2014 року.

Працівниками психологічної служби відділу освіти проведено ряд заходів (діагностична та рекомендаційна робота щодо готовності педагогічних працівників та учнів до впровадження нових Державних стандартів початкової, базової і повної загальної середньої освіти (згідно з планом роботи на 2014 рік). Організація профільного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах здійснюється з урахуванням матеріально-технічної, науково-методичної бази, інтересів учнів, рівня їх навчальних досягнень, професійної компетентності вчителя.

У 2014/2015 навчальному році всього учнів 10-11-класів – 187 (у 2013/2014 н.р. - 191), охоплено профільним навчанням – 89, що складає 47,6 % від загальної кількості учнів 10-11-класів (у минулому навч. році - 75 або 39,3 %). Аналіз даних свідчить, що, не зважаючи на зменшення контингенту учнів 10-11-их класів, у 2014/2015 навчальному році вдалося роширити мережу профільних класів у загальноосвітніх навчальних закладах у порівнянні з попереднім навчальним роком.

Функціонує 10 профільних класів (у минулому навч. році - 9) у 8 (у минулому навч. році – у 7) загальноосвітніх навчальних закладах району: Глушківскій ЗОШ І-ІІІ ст., Курилівському ліцеї, Лісностінківській, Петропавлівській, Піщанській, Подолянській, Сеньківській ЗОШ І-ІІІ ст., Нечволодівському НВК.

Профільне навчання здійснюється за трьома напрямками:

- філологічний (профіль українська філологія);

- природничо- математичний (профілі: математичний, біолого-хімічний, географічний);

- суспільно-гуманітарний (профіль історичний).

Відповідно до попиту учнів перевага надається природничо-математичному напрямку. За цим напрямком навчаються учні Курилівського ліцею, Лісностінківської, Петропавлівської, Піщанської, Сеньківської ЗОШ І-ІІІ ст. - всього 52 учня, що складає 58,4 % від загальної кількості учнів, що навчаються у профільних класах Філологічний напрямок обрали учні Глушківської, Подолянської ЗОШ І-ІІІ ст. – 28 (31,5 %), суспільно-гуманітарний напрямок обрали учні Нечволодівського НВК – 9 (10,1 %).

Велика увага приділялась удосконаленню мережі навчальних закладів району відповідно до демографічної ситуації, стану соціально-економічного розвитку, запитів громадян щодо надання якісної освіти за місцем проживання. У районі функціонують 3 навчально-виховні комплекси: Нечволодівський, Моначинівський, Петропавлівський НВК, у складі яких є дошкільний підрозділ, що дає змогу покращити показники охоплення дітей дошкільного віку дошкільною освітою.

З цією метою було заплановано реформування Лісностінківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів у навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад», але у зв’язку з обмеженістю бюджетних асигнувань у 2014 році і необхідністю їх економії, реформування цього закладу у 2014 році не проводилося.

На виконання районної Програми «Шкільний автобус» у 2014/2015 навчальному році організовано підвіз учнів та вчителів району до місця навчання та в зворотному напрямку. Підвезенням до місця навчання і роботи забезпечено 447 учнів та 97 вчителів (100 % до потреби). Парк шкільних автобусів становить 8 одиниць.

Бібліотечні фонди бібліотек Куп'янської централізованої бібліотечної системи поповнились виданнями на суму 75,3 тис.грн.

В 2014 році матеріально-технічна база закладів культури поповнилась у 18 закладах на суму 165,8 тис.грн., з них 42,3 тис.грн. за рахунок бюджету, 123,5 тис.грн. за рахунок позабюджетних коштів.

Протягом звітного періоду проведено поточні ремонти у 24 закладах культури на суму 323,7 тис.грн., з них за рахунок спонсорських коштів на суму 156,1 тис.грн.

Отримано коштів від платних послуг на загальну суму 17,1 тис.грн., а саме: клуби разом з РБК - 8,7 тис.грн., бібліотека — 0,9 тис.грн., мобільний відеокомплекс -1,5 тис.грн., оренда -4,3 тис.грн. та благодійні внески — 1,7 тис.грн. На проведення культурно-масових районних заходів використано в поточному році 15,8 тис.грн.

Протягом року було відновлено опалювальні системи трьох закладів культури: Нечволодівського сільського клубу, Кругляківського сільського клубу- 20,0 тис.грн. (спонсорські кошти) та Курилівського сільського клубу — 6,0 тис.грн. (бюджетні кошти).

Не виконаним пріоритетним напрямком роботи відділу культури і туризму районної державної адміністрації залишилося переведення на електричне опалення Глушківського бібліотечного філіалу Куп'янської ЦБС у зв'язку з відсутністю коштів.

Системою всіх видів державної соціальної допомоги та житлових субсидій в районі охоплені близько 4,4 тис. громадян (2,3 тис.чол. та 2,1 тис.чол. відповідно). Протягом десяти місяців 2014 року на здійснення програм соціального захисту населення в частині фінансування призначених житлових субсидій та всіх видів державної соціальної допомоги з державного бюджету надійшло 23219,3 тис. грн. (в тому числі для фінансування субсидій – 1699,2 тис.грн., державних соціальних допомог – 21520,1 тис.грн.). Слід відмітити, що фінансування всіх видів державної соціальної допомоги здійснюється своєчасно та в повному обсязі.

В районі створений та діє «мобільний соціальний офіс», до складу якого включені фахівці структурних підрозділів райдержадміністрації, Пенсійного фонду України в Куп’янському районі, Куп’янського міськрайцентру зайнятості, Куп’янського районного територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) та Куп’янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді. Станом на 01.11.2014 року здійснено 6 виїзних прийомів представниками «мобільного соціального офісу» згідно з затвердженим графіком.

У 2014 році 2 жінкам було присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”. Виплата винагороди здійснена в повному обсязі на загальну суму 24,4 тис. грн.

З початку року на обліку перебуває 20 одержувачів допомоги на догляд особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу. Джерелом фінансування вказаної допомоги є видатки Державного бюджету України. Нарахування з початку року на вищезазначену допомогу становить 250,3 тис. грн.

Станом на 01.11.2014 року в районі на обліку перебуває 10 прийомних сімей, на утримання яких протягом звітного періоду поточного року надійшло 614,4 тис. грн. Виплати здійснюються своєчасно, заборгованість відсутня.

На сьогодні в районі проживає 609 осіб, які тимчасово перемістилися з районів проведення антитерористичної операції, в тому числі 138 дітей.

З метою виконання постанов Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 року № 509 «Про облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції» та від 01.10.2014 року № 505 «Про надання щомісячної адресної грошової допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг», управлінням праці та соціального захисту населення проводиться широка інформаційно - роз’яснювальна робота серед осіб, які тимчасово переселилися з Донецької та Луганської областей та проживають на території району.

Станом на 01.11.2014 року за довідками про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції звернулося 65 сімей, що становить 105 осіб. Грошова допомога призначена всім сім’ям, заявка на перерахування коштів надіслана до обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат 23 жовтня 2014 року на загальну суму 25,3 тис.грн.

Підвищення соціальних гарантій сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, отримувачам житлових субсидій та іншим вразливим верствам населення через своєчасне впровадження змін до законодавчих актів, діючих у цій сфері, посилення адресності у наданні пільг, компенсацій та соціальних виплат являються пріоритетними напрямками роботи районної державної адміністрації на 2015 рік.

Для посилення соціального захисту людей похилого віку та інвалідів залучалися кошти державного, обласного та районного бюджетів.

При забезпеченні засобами пересування та реабілітації максимально враховуються функціональні можливості інвалідів, їх індивідуальні потреби відповідно до встановленого діагнозу. Протягом 10 місяців 2014 року 123 особи отримали направлення для забезпечення протезно-ортопедичними виробами, 48 інвалідів забезпечені технічними засобами реабілітації.

Протягом звітного періоду згідно з актами обстеження матеріально-побутових умов проживання за рахунок коштів місцевого бюджету 70 особам, що опинилися в скрутному матеріальному становищі, було надано матеріальну допомогу на загальну суму 17,7 тис. грн.; за рахунок коштів державного бюджету 8 осіб отримали таку допомогу на загальну суму 3,8 тис. грн.

Кошти районного бюджету в сумі 14,2 тис.грн. були направлені на виплату компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, інвалідам, дітям-інвалідам, хворим, що не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 29.04.2004р. № 558.

Протягом звітного періоду санаторно-курортні путівки отримали 16 чол. (ветерани війни та інваліди).

Різні види компенсаційних виплат отримали 48 інвалідів на суму 12,4 тис. грн.

За рахунок коштів обласного бюджету допомогу для відшкодування витрат на поховання учасників бойових дій відповідно до Закону України «Про увічнення Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років» отримали 10 осіб на загальну суму 10,4 тис. грн.

У 2014 році територіальному центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) з районного бюджету були виділені кошти в сумі 7,0 тис.грн. для безоплатного соціального обслуговування громадян району відповідно до чинного законодавства.

З метою попередження, виявлення і усунення проявів неофіційної зайнятості населення протягом січня-жовтня 2014 року вивчено стан укладення трудових договорів з найманими працівниками у 54-х суб’єктів підприємницької діяльності-фізичних осіб. За результатами проведеної роботи виявлено 1 «тіньове» робоче місце, яке легалізовано. З початку 2014 року проведено 3 засідання робочої групи з легалізації робочих місць. Проводилася роз’яснювальна робота серед населення щодо негативних наслідків неофіційної зайнятості шляхом друкування відповідних матеріалів в засобах масової інформації та на сайті райдержадміністрації.

Велася робота і в напрямку контролю за дотриманням державних гарантій в оплаті праці. Протягом звітного періоду проведено вивчення у 17-ти суб’єктів господарювання району з питань трудових відносин та оплати праці. Копії матеріалів вивчення по 2 підприємствам (С(Ф)Г «Мрія» та ПСП «Вікторія-плюс»), а також по фізичній особі-підприємцю ФОП Костиря М.М., які не виправляють виявлені порушення трудового законодавства, були направлені до територіальної державної інспекції з питань праці у м. Харкові.

За оперативними даними, середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника по Куп’янському району за січень-вересень 2014 року становить 2423 грн., або 198,9 % прожиткового мінімуму. В порівнянні з відповідним періодом минулого року рівень середньомісячної заробітної плати по району збільшився на 5,1 %.

Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника в галузі сільського господарства по району за січень-вересень 2014 року становить 2492 грн., або 204,6 % прожиткового мінімуму. В порівнянні з початком року рівень середньомісячної заробітної плати по району збільшився на 2,3 %, а порівняно з відповідним періодом минулого року зріс на 5,2 %

За оперативними даними станом на 01 листопада 2014 року заборгованість із виплати заробітної плати на підприємствах району відсутня.

В районі була розроблена та затверджена рішенням районної ради Програма соціального захисту населення Куп’янського району на 2014 рік. Програмою визначено систему заходів щодо підтримки найбільш незахищених верств населення, до фінансування яких залучалися кошти державного, обласного, районного бюджетів, а також спонсорські кошти.

Так, за 10 місяців 2014 року були використані кошти державного бюджету в сумі 25565,7 тис.грн., обласного бюджету 26,3 тис.грн. та районного бюджету 40,8 тис.грн.

Протягом звітного періоду зусилля були направлені на виконання показників Програми зайнятості населення міста Куп’янська та Куп’янського району на період до 2017 року.

За новою методикою станом на 01 листопада 2014 року в Куп’янському районі створено 115 нових робочих місць, що становить 51,3 % від річного завдання. Із загальної кількості створених місць: 65 - для працівників у юридичних осіб, 21 - для працівників у фізичних осіб - підприємців, зареєстровано 29 суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб.

Усього на обліку в Куп’янському міськрайцентрі зайнятості з урахуванням перехідних з 2013 року перебувало 3654 чол. шукаючих роботу, в тому числі 616 сільських жителів. За звітний період працевлаштовані 2589 чол., з яких 264 чол. проживають у районі. Станом на 01.11.2014 року на обліку налічувалося 183 сільських жителів.

Протягом звітного періоду: 190 чол., що проживають в Куп’янському районі, було направлено на перепідготовку, профнавчання за професіями, зорієнтованими на підприємницьку діяльність, малий бізнес, самозайнятість та такими, що користуються попитом на ринку праці; 390 чол. брали участь в громадських роботах та інших роботах тимчасового характеру; 11 безробітних отримали фінансову допомогу для зайняття підприємницькою діяльністю за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття; на нові робочі місця із здійсненням компенсації витрат роботодавцю у розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування працевлаштовані 9 осіб.

Рівень безробіття станом на 01 листопада 2014 року по м. Куп’янську та Куп’янському району становить 2,41 %.

Станом на 01 листопада 2014 р. на обліку в управлінні праці перебуває 175 осіб, що постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС (з них – 26 дітей).

Протягом 10 місяців поточного року виплачено компенсацій пільговій категорії на загальну суму 146,1 тис.грн. Станом на 01.11.2014р. заборгованість з виплати компенсації відсутня.

Безкоштовними санаторно-курортними путівками були забезпечені 6 ліквідаторів наслідків аварії на ЧАЕС та дітей.

Для реалізації Програми “Пільги на медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” з обласного бюджету району було виділено 9,8 тис.грн. для забезпечення постраждалих громадян ліками за пільговими рецептами лікарів та 3,7 тис.грн. на безкоштовне зубопротезування; на поховання громадян, на яких розповсюджуються пільги відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» виплачено 1,0 тис.грн.

Підводячи підсумки розвитку сфери побутового обслуговування району можна стверджувати, що сфера побутових послуг поступово займає впевнені позиції через стабільне зростання обсягів реалізації вищезазначених послуг.

Протягом звітного періоду мережа підприємств побуту збільшилась на дві одиниці (послуги з технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів, послуги з обробки деревини), що на одну одиницю більше, ніж заплановано на 2014 рік. Також протягом звітного періоду було закрито одне підприємство побутового обслуговування (послуги з технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів), що пов'язано зі зменшенням попиту на даний вид послуг на території сільської ради Куп'янського району.

На сьогодні кількість об'єктів побутового обслуговування становить 37 одиниць, з яких: 2 - послуги перукарень; 2 - послуги лазень;1- пошив одягу; 1- ремонт теле-радіоапаратури; 5 - ритуальні послуги;1 - ремонт взуття та 25 — інші (послуги з авторемонту, автоперевезення, ремонт та збір меблів, буріння та обладнання свердловин), що цілком задовольняє попит населення району.

Слід зазначити, що значна частина суб’єктів господарювання, зареєстрованих на території Куп'янського району, здійснює свою діяльність у місті Куп'янську. Крім того, у зв'язку з невеликою віддаленістю населених пунктів району від міста обласного значення — м. Куп'янська, на території району відсутні виїзні форми обслуговування населення.

На території Куп'янського району діє Куп'янський районний територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг), який надає соціальні послуги учасникам Великої Вітчизняної війни, інвалідам, пенсіонерам, одиноким непрацездатним громадянам на пільгових умовах та умовах благодійності. Протягом січня-жовтня 2014 року мешканцям району установою було надано 78178 соціально-побутових послуг.

Галузь рослинництва в агропромисловому комплексі району є вирішальною в забезпеченні населення продуктами харчування, тваринництва – кормами, переробної промисловості – сировиною.

Протягом звітного періоду підприємствами агропромислового розвитку району проведений значний обсяг робіт. В оптимальні терміни проведено комплекс весняно-польових робіт, збирання ранніх зернових, зернобобових та круп'яних культур. На сьогодні завершується комплекс осінньо-польових робіт.

В 2014 році зернові були вирощені на площі 41,2 тис.га, що на 6 % більше минулого року, тоді, як посів озимих культур на зерно склав 17,4 тис. га, що на 7 % менше минулого року. Для своєчасного сортооновлення закуплено 202 т еліти озимих зернових та 46 т – ярих, мінеральні добрива внесені в обсязі 6,1 тис. т, що на рівні минулого року.

За інтенсивними технологіями вирощувалася озима пшениця на площі 16 тис.га, соняшник – на площі 10 тис.га. На сьогодні впроваджена інтегрована система захисту сільськогосподарських культур.

Щодо оптимізації структури посівних площ ведеться робота по зменшенню посівних площ соняшнику, бо це питання на даний час є проблемою, оскільки соняшник залишається найбільш високорентабельною та низько затратною культурою. Якщо в минулому році посіви соняшнику складали 14,2 тис.га, то в 2014 році – 11,6 тис.га (зменшення на 18 %).

Урожайність ранніх зернових та зернобобових культур у сільгосппідприємствах району склала 42,0 ц/га. На збиранні пізніх культур, а саме кукурудзи на зерно в середньому по району отримано урожайність на рівні 47,0 ц/га, урожайність соняшника по району склала 29,7 ц/га.

В поточному році цукрові буряки були посіяні лише в одному господарстві району – СФГ «Білий кінь» - на площі 100 га. Дане господарство завершило збирання солодких коренів, урожайність яких склала майже 200 ц/га.

В даний час проводиться робота щодо закладення фундаменту наступного врожаю. На сьогодні в районі посіяно 19,6 тис. га озимих, підготовлено ґрунту під посів ярих культур 42,7 тис.га. Засипано насіння ярих культур в обсязі 1,4 тис. тонн, ведеться накопичування мінеральних добрив.

Галузь тваринництва характеризується впровадженням передових технологій у виробництві: у найбільш перспективних господарствах району, а саме СТОВ «Мрія» та СТОВ «Надія» проведена реконструкція тваринницьких приміщень та будівництво доїльного залу. Все це дало змогу отримувати вагомі результати. За 10 місяців поточного року вирощено 2,0 тис.т м’яса, надоєно 10,9 тис.т молока; так в середньому по району надій молока на корову складає 5705 кг, а в таких господарствах, як СТОВ «Мрія» - 7196 кг, СТОВ «Надія» - 5876 кг. Середньодобовий приріст великої рогатої худоби складає 582 гр, а в господарствах СТОВ «Мрія» - 698 гр, СТОВ «Надія» - 636 гр, ПАТ АФ «8 Березня» - 635 грн. В загальному обсязі вирощеного м’яса 53 % займає вирощування свинини на підприємстві СВК по виробництву яловичини. В цілому по району на даний час утримується 5009 голів великої рогатої худоби, із них 1909 голів корів, 18,5 тис.голів свиней, 40,8 тис.голів птиці. На території району працює підприємство ТОВ «СП Агротон», яке займається вирощуванням молодняку птиці, за 10 місяців поточного року реалізовано населенню міста та району 43,0 тис.голів. На підприємстві СТОВ «Мрія» опрацьовуються нові технології вирощування птиці, а саме в поточному році господарство закупило 90 голів молодняка страусів. Основна мета – вирощування та розведення поголів’я для подальшої реалізації, проведення екскурсій та туризму.

Виробництво валової продукції тваринництва за 10 місяців поточного року склало 53,0 млн.грн.

Станом на 10.11.2014 року по орендній платі за земельні ділянки: в поточному році нараховано 27,7 млн.грн., виплачено 20,6 млн.грн., або 74,3 %. Середній розмір нарахувань із розрахунку на один пай склав 3300 грн.

З метою розвитку позитивних тенденцій, вирішення проблемних питань в економіці, соціальній сфері, забезпечення стабілізації в усіх галузях економіки району та підвищення на цій основі життєвого рівня населення колегія районної державної адміністрації та адміністративно-господарський актив району вважають за необхідне рекомендувати:

 

1. Заступникам голови районної державної адміністрації (відповідно до розподілу обов'язків) спільно з керівниками структурних підрозділів районної державної адміністрації сприяти покращенню ситуації в усіх галузях економіки району та забезпечити виконання пріоритетних напрямків роботи районної державної адміністрації на 2014 рік.

2. Керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації підготувати та подати до районної державної адміністрації через відділ організаційно - кадрової роботи апарату районної державної адміністрації пропозиції щодо визначення пріоритетних напрямків роботи районної державної адміністрації на 2015 рік.

3. Відділу організаційно-кадрової роботи апарату районної державної адміністрації (Тугумова Т.І.) узагальнити отримані пропозиції структурних підрозділів районної державної адміністрації, підготувати та подати на затвердження голові районної державної адміністрації пріоритетні напрямки роботи районної державної адміністрації на 2015 рік.

4. Начальнику відділу економічного розвитку районної державної адміністрації Мироненко Л.М. підготувати проект розпорядження голови районної державної адміністрації із зазначених питань.

 

(прийнято одноголосно)

 

Голова районної державної

адміністрації, голова колегії                                                                                        М.Ситник

 

 

Кубрак

Єрмолаєнко

Переглядів: 2
Дата публікації: 15:24 21.11.2014
Версія для слабо- зорих