Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Міжрегіональне управління НАДС у Харківській та Сумській областях інформує
Анонс подій
21.04.2018
08:00 - Всеукраїнський суботник "День з благоустрою території населених пунктів Куп’янського району" Всеукраїнський суботник "День з благоустрою території населених пунктів Куп’янського району"
Заплановано провести заходи по впорядкуванню території, у тому числі прибудинкової, вулиць та доріг, автотранспортних зупинок, парків, скверів, кладовищ, братські могили, меморіальні комплекси, місця почесних поховань, узбіччя доріг, лісосмуги, берега водойм. Заплановано провести благоустрій пам’ятників, побілку дерев, бордюрів.
В рамках "Дня з благоустрою" особлива увага буде приділятись ліквідації несанкціоновних сміттєзвалищ, висадці та обліку висаджених дерев та квітників.
Організатор:Куп’янська РДА Час проведення:21.04.2018 08:00 Місце проведення:Територія Куп’янського району

10:00 - Участь в зональних змаганнях з футболу на призи клубу «Шкіряний м’яч» Участь в зональних змаганнях з футболу на призи клубу «Шкіряний м’яч» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:21.04.2018 10:00 Місце проведення:м. Чугуїв
16:00 - Участь збірної команди Куп'янського району з волейболу в обласних фінальних Спартакіадних змаганнях з видів спорту серед районів області та міст обласного значення. Участь збірної команди Куп'янського району з волейболу в обласних фінальних Спартакіадних змаганнях з видів спорту серед районів області та міст обласного значення. Організатор: Сектор у справах молоді та спорту Час проведення:21.04.2018 16:00 Місце проведення:смт.Пісочин
22.04.2018
10:00 - Участь у шаховому турнірі на Кубок чемпіонки світу Анни Ушеніної Участь у шаховому турнірі на Кубок чемпіонки світу Анни Ушеніної Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:22.04.2018 10:00 Місце проведення:На базі Палацу культури ім. В.Кошелєва смт. Ківшарівка
23.04.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах, в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах, в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Проведення заходів в рамках інформаційно-просвітницької кампанії серед батьків та дітей району Проведення заходів в рамках інформаційно-просвітницької кампанії серед батьків та дітей району Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
день - Виїзди до ЗЗСО з метою перевірки підготовки ПЗВ до роботи влітку Виїзди до ЗЗСО з метою перевірки підготовки ПЗВ до роботи влітку Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗЗСО району
день - Участь в обласній виставці-акції «SOS - вернісаж» Участь в обласній виставці-акції «SOS - вернісаж» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості».
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:23.04.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
11:00 - Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Про виконання заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді у загальноосвітніх навчальних закладах району;
2. Про виконання районного бюджету та бюджету району за І квартал 2018 року;
3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами районної державної адміністрації;
4. Підведення підсумків апаратної наради
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:23.04.2018 11:00 Місце проведення:Кабінет голови райдерж­адміністрації

13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації. Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації.
1. Проведення заходів щорічної Всеукраїнської акції "За чисте довкілля" на території району;
2. Поточний та капітальний ремонт доріг місцевого значення в 2018 році;
3. Рівень розрахунків за енергоносії;
4. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-енергопостачання;
5. Приведення тарифів на послуги ЖКГ до рівня еконмічно-обгрунтованих;
6. Моніторинг використання електроенергії, води в установах бюджетної сфери;
7. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:23.04.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Консультативно-дорадчі органи | Колегія райдержадміністрації | Поточна діяльність | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 2014 рік | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 19 листопада 2014 року | Витяг з протоколу № 10 спільного засідання колегії Куп'янської райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району "Про виконання заходів з підготовки ЖКГта соціальної сфери району до роботи в осінньо-зимовий період 2014-2015 років
Витяг з протоколу № 10 спільного засідання колегії Куп'янської райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району "Про виконання заходів з підготовки ЖКГта соціальної сфери району до роботи в осінньо-зимовий період 2014-2015 років

Куп’янська районна державна адміністрація

 

ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ № 10

спільного засідання колегії

Куп'янської районної державної адміністрації

та адміністративно-господарського активу району

 

ІI. СЛУХАЛИ: Про виконання заходів з підготовки житлово-комунального господарства та соціальної сфери району до роботи в осінньо-зимовий період 2014-2015 років.

ВИРІШИЛИ: Проаналізувавши та обговоривши виконання заходів з підготовки житлово-комунального господарства та соціальної сфери району до роботи в осінньо-зимовий період 2014-2015 років, колегія районної державної адміністрації та адміністративно-господарський актив району відзначають, що відділом житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури забезпечується координація діяльності управлінь, відділів та інших структурних підрозділів райдержадміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, організацій та установ щодо підготовки господарського комплексу та об’єктів соціальної сфери до сталого функціонування в осінньо-зимовий період 2014-2015 років.

Разом з тим, колегія районної державної адміністрації та адміністративно-господарський актив району вважають за необхідне рекомендувати:

 

1. Фінансовому управлінню районної державної адміністрації (Потапова А.С.), відділу освіти районної державної адміністрації (Жадановська Т.В.), відділу культури і туризму районної державної адміністрації (Користіна І.В.) здійснювати своєчасне фінансування витрат на енергоносії та придбання достатньої кількості вугілля для опалення підвідомчих об’єктів і проведення ремонтних робіт на об’єктах теплопостачання.

2. Підприємствам, що надають житлово-комунальні послуги:

2.1. Вжити додаткових заходів щодо мобілізації коштів населення за спожиті житлово-комунальні послуги, провести роботу щодо приведення діючих тарифів на комунальні послуги у відповідність з витратами на їх надання.

2.2. Посилити претензійно-позовну та реструктуризаційну роботу по заборгованості населення.

3. Сільським головам:

3.1. Взяти під особистий контроль питання організації виконання заходів з підготовки до зими об’єктів житлово-комунального господарства, соціального захисту населення, закладів освіти та культури на підпорядкованих територіях.

3.2. Разом з керівниками підприємств, які надають житлово-комунальні послуги, провести роботу щодо приведення діючих тарифів у відповідність з економічно обґрунтованими витратами на їх виробництво.

4. Запропонувати:

4.1. Директору філії Харківського комунального підприємства “Дирекція розвитку інфраструктури території” Пчельникову Ю.М. контролювати роботу котелень.

4.2. Начальнику філії “Куп’янський райавтодор” ДК “Харківський облавтодор” ВАТ ДАК “Автомобільні дороги України” Сергєєву В.М. забезпечити 100 % виконання запланованих заходів щодо підготовки снігоочисної техніки, створення необхідного запасу протиожеледної суміші та паливно-мастильних матеріалів до сталого функціонування об’єктів в осінньо-зимовий період.

5. Відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури районної державної адміністрації (Говорова М.М.) підготувати проект розпорядження голови райдержадміністрації із зазначеного питання.

 

(прийнято одноголосно)

 

Голова районної державної

адміністрації, голова колегії                                                                                                М.Ситник

 

 

Кубрак

Єрмолаєнко

Переглядів: 17
Дата публікації: 15:25 21.11.2014
Версія для слабо- зорих