Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Міжрегіональне управління НАДС у Харківській та Сумській областях інформує
Анонс подій
25.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:25.06.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
08:30 - Обговорення питання щодо створення опорних закладів освіти в Куп’янському районі Обговорення питання щодо створення опорних закладів освіти в Куп’янському районі Організатор:Відділ освіти Час проведення:25.06.2018 08:30 Місце проведення:Будинок рад, малий зал засідань, ІІІ поверх
09:00 - Засідання Куп’янського районного координаційного комітету сприяння зайнятості населення Засідання Куп’янського районного координаційного комітету сприяння зайнятості населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
11:00 - Подання відомчо-статистичної звітності про роботу Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Подання відомчо-статистичної звітності про роботу Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Організатор:Харківський обласний та Куп'янський районний ЦСССДМ Час проведення:25.06.2018 11:00 Місце проведення:м. Харків, ХОЦСССДМ
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації. Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації.
1. Проведення заходів з благоустрою території Куп’янського району;
2. Капітальний та поточний ремонт доріг;
3. Рівень розрахунків за енергоносії;
4. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
5. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
6. Виконання ремонтних робіт мереж тепло-водопостачання;
7. Приведення тарифів на послуги ЖКГ до рівня економічно-обгрунтованих.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:25.06.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

26.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
08:00 - Надання звіту про роботу служби у справах дітей за І півріччя до ССД ХОДА Надання звіту про роботу служби у справах дітей за І півріччя до ССД ХОДА Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:26.06.2018 08:00 Місце проведення:м. Харків
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№4
09:00 - Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
09:00 - Книжкова виставка «До Конституції з повагою – до влади з надією» Книжкова виставка «До Конституції з повагою – до влади з надією» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:26.06.2018 09:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
10:00 - Семінар-навчання для працівників сільських рад району Семінар-навчання для працівників сільських рад району
1. Основні завдання щодо реалізації Концепції “Нова Українська школа”
2. Про порядок заповнення та надання облікових документів з питань адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг райдержадміністрації
3. Організація заходів з благоустрою населених пунктів Куп'янського району
4. Організація роботи консультаційних пунктів при сільських радах з питань цивільного захисту у відповідності до вимог наказу МНС України від 07.06.2011 року № 587 “Про затвердження Методичних рекомендацій щодо порядку створення, обладнання та забезпечення функціонування консультаційних пунктів при житлово-експлуатаційних організаціях та сільських (селищних) радах з питань цивільного захисту” та Типового положення про консультаційний пункт щодо дій населення у надзвичайних ситуаціях
5. Про впорядкування архівних документів
6. Про внесення змін до Податкового кодексу України в частині місцевих податків та зборів
Організатор:Сектор управління персоналом Час проведення:26.06.2018 10:00 Місце проведення:Зал засідань Будинку рад

10:00 - Перевірка виконкому Вишнівської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Перевірка виконкому Вишнівської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:26.06.2018 10:00 Місце проведення:Вишнівська сільська рада
27.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Проведення роботи з батьками та дітьми з метою попередження протиправної поведінки дітей під час канікул Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:25.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
день - Змагання на відділеннях районної ДЮСШ до Дня Конституції України Змагання на відділеннях районної ДЮСШ до Дня Конституції України Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:27.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні споруди району
08:00 - Виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:27.06.2018 08:00 Місце проведення:с.Подоли
08:00 - Підготовка висновку про стан утримання та виховання дітей у прийомній сім’ї Маханьових Підготовка висновку про стан утримання та виховання дітей у прийомній сім’ї Маханьових Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:27.06.2018 08:00 Місце проведення:Каб. ССД, с..Синиха
09:00 - Засідання районної тристоронньої соціальної – економічної ради Засідання районної тристоронньої соціальної – економічної ради Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
09:00 - Апаратна нарада відділу освіти Апаратна нарада відділу освіти Організатор:Відділ освіти Час проведення:27.06.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
09:30 - Засідання робочої групи з питань легалізації робочих місць Засідання робочої групи з питань легалізації робочих місць Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.06.2018 09:30 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
10:00 - Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питання підсумків роботи галузі тваринництва за червень 2018 року. Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питання підсумків роботи галузі тваринництва за червень 2018 року. Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:27.06.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
10:00 - Урочистості з нагоди Дня Конституції України, Дня державної служби та Дня молоді України. Урочистості з нагоди Дня Конституції України, Дня державної служби та Дня молоді України. Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:27.06.2018 10:00 Місце проведення:Зал засідань Будинку рад
10:01 - Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад
на тему:
"Подальше вдосконалення бухгалтерського обліку та звітності у бюджетних установах та сільських радах»
Організатор:Фінансове управління Куп'янської РДА Час проведення:27.06.2018 10:01 Місце проведення:м.Куп'янськ, вул. Садова, 52

14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.06.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
Докладніше
Пошук
Посилання





 














Консультативно-дорадчі органи | Колегія райдержадміністрації | Поточна діяльність | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 2014 рік | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 17 грудня 2014 року | Витяг з протоколу № 11 спільного засідання колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району "Про хід виконання районної цільової Програми розвитку дошкільної освіти на період до 2017 року"
Витяг з протоколу № 11 спільного засідання колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району "Про хід виконання районної цільової Програми розвитку дошкільної освіти на період до 2017 року"

Куп’янська районна державна адміністрація

 

ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ № 11

спільного засідання колегії

Куп'янської районної державної адміністрації

та адміністративно-господарського активу району

 

IIІ. СЛУХАЛИ: Про хід виконання районної цільової Програми розвитку дошкільної освіти на період до 2017 року.

ВИРІШИЛИ: На виконання Комплексної програми розвитку гуманітарної сфери Харківської області та районної цільової Програми розвитку дошкільної освіти на період до 2017 року зусилля відділу освіти районної державної адміністрації були спрямовані на удосконалення мережі дошкільних навчальних закладів району відповідно до демографічної ситуації, стану соціально-економічного розвитку, запитів громадян щодо надання якісної освіти за місцем проживання.

У 2014 році в районі налічується 1079 дітей віком від народження до 6 років, з них 600 дітей дошкільного віку від 3 до 6 років, 479 дітей віком від народження до 3 років.

Показник охоплення дошкільною освітою дітей дошкільного віку від 3 до 6 років дошкільними навчальними закладами збільшився та складає 64 % (у 2013 році становив 56,6 %). Показник охоплення дошкільною освітою дітей дошкільного віку від 3 до 6 років різними формами (ЗНЗ, соціально-педагогічний патронат, позашкільна освіта та ін.) складає 96 %. У районі налічується 189 дітей старшого дошкільного віку, з них 128 дитини (68 %) охоплені навчанням у дошкільних навчальних закладах та дошкільних підрозділах навчально-виховних комплексів, 61 дитина (32 %) навчаються у групах короткотривалого перебування, відкритих у загальноосвітніх навчальних закладах району. Показник охоплення дошкільною освітою дітей старшого дошкільного віку складає 100 %.

За статистичними даними у 2014 році налічується 6 дошкільних навчальних закладів: Глушківський, Петропавлівський, Кислівський, Курилівський, Новоосинівський, Грушівський, та 3 навчально-виховних комплекси: Моначинівський, Нечволодівський, Петропавлівський. Дошкільні навчальні заклади підпорядковані сільським радам, навчально-виховні комплекси - Куп’янській районній раді.

Потужність дошкільних навчальних закладів та навчально – виховних комплексів становить 397 місць, охоплені дошкільною освітою дошкільними навчальними закладами та навчально – виховними комплексами 395 дітей. У дошкільних навчальних закладах району на 100 місцях перебуває 99 дітей. За фактичною мережею у функціонуючих дошкільних навчальних закладах та навчально-виховних комплексах організовано роботу 20 вікових груп, у тому числі 2 групи раннього віку, 18 груп дошкільного віку. З метою створення системи роботи з дітьми, які не відвідують дошкільні заклади, відділом освіти організована робота 10-ти груп короткотривалого перебування дітей старшого дошкільного віку у загальноосвітніх закладах у селах Кіндрашівка, Кругляківка, Подоли, Гусинка, Лісна Стінка, Просянка, Сенькове, Курилівка, Петрівка, Смородьківка.

У дошкільних навчальних закладах організовано 3-х разове харчування дітей відповідно до ст. 25 Закону України «Про освіту», ст. 35 Закону України «Про дошкільну освіту». Середній показник виконання натуральних норм харчування у дошкільних закладах становить 76 %. Середній показник вартості харчування однієї дитини в день по району складає 14,00 грн., із них: 9,80 грн.- бюджетних коштів, 4,20 грн.- батьківської плати.

У 2014 році забезпечено якісне медичне обслуговування дітей дошкільного віку, яке здійснюється 9 медичними працівниками, що входять до штатного розкладу ДНЗ та НВК. Налагоджена співпраця дошкільних навчальних закладах з медичними працівниками сільських ФАПів.

Середній показник захворюваності дітей у ДНЗ району становить 5,7 %.

Дошкільні навчальні заклади району показали високий та достатній рівень підготовки до нового навчального року, значно покращена матеріально-технічна база, поліпшено забезпечення ДНЗ та НВК дидактичними та навчально-наочними посібниками для дітей старшого дошкільного віку, всього витрачено коштів на суму 5194 тис. грн. за рахунок позабюджетних коштів. Велика робота проведена у Петропавлівському ДНЗ (ясла-садок) «Веселка» та Глушківському ДНЗ «Берізка» з благоустрою ігрових майданчиків, спортивного майданчика та приміщень дошкільних навчальних закладів. У період формування та затвердження районного бюджету у 2014 році виділені додаткові кошти на розвиток дошкільної освіти в селах в обсязі 127,4 тис. грн. Збільшена вартість утримання однієї дитини в дошкільному навчальному закладі:

2012 рік – 11808 гривень

2013 рік – 12132 гривень (збільшилася на 3 %)

2014 рік – 12504 гривень (збільшилася на 3 %).

У 2014 році у дошкільних закладах району працювало 48 педагогічних працівників, з них вищу освіту мають 23, базову вищу 3, середню спеціальну 22. Не забезпечено призначення на посаду завідувача Петропавлівського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) «Веселка» Петропавлівської сільської ради відділом освіти райдержадміністрації, не передані права прийому-звільнення працівників та їх трудові книжки завідувачу відповідно до вимог ст. 42 п. 10 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та ст. 31 Закону України «Про дошкільну освіту».

Достатня увага приділялася методичній роботі. Проводилися відповідно до плану роботи відділу освіти наради, семінари керівників, вихователів, музичних керівників, медичних сестер старших ДНЗ та НВК. За результатами проведення І районного туру Конкурсу переможцем районного та учасником обласного туру Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів «Вихователь року» у 2014 році у номінації «Вихователь — новатор» визнано Кушнарьову О.А., вихователя Грушівського ДНЗ «Вишенька». Педагогічні працівники дошкільних навчальних закладів взяли участь у ХХІ обласній виставці - презентації педагогічних ідей та технологій за темою «Виховний потенціал заняття в сучасній системі національної освіти» (до 200-річчя від дня народження Т.Г. Шевченка). Нагороджені дипломами ІІІ ступенів 5 робіт із 9 презентованих.

Враховуючи вищезазначене колегія районної державної адміністрації та адміністративно-господарський актив району вважають за необхідне рекомендувати:

 

1. Заступнику начальника відділу освіти районної державної адміністрації Балабай В.І.:

1.1. Сприяти розширенню мережі дошкільних навчальних закладів різних типів і форм власності.

1.2. Розглянути можливість відкриття дошкільного підрозділу на базі Лісностінківської ЗОШ І-ІІІ ст. з подальшим реформуванням її в навчально-виховний комплекс.

1.3. Підготувати проект розпорядження голови районної державної адміністрації із зазначеного питання.

 

2. Петропавлівському сільському голові Козирєвій О.М.:

2.1. Забезпечити призначення на посаду завідувача Петропавлівського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) «Веселка» Петропавлівської сільської ради відділом освіти районної державної адміністрації.

2.2. Передати права прийому-звільнення працівників та їх трудові книжки завідувачу дошкільного навчального закладу відповідно до вимог ст. 42 п. 10 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та ст. 31 Закону України «Про дошкільну освіту».

 

3. Курилівському сільському голові Серпокрилу В.В., Петропавлівському сільському голові Козирєвій О.М., Грушівському сільському голові Паламарчуку Л.А., Кислівському сільському голові Рудню Д.І., Глушківському сільському голові Пивоварову М.О. забезпечити показник вартості харчування однієї дитини в день в дошкільних навчальних закладах не менше 15 грн., вжити заходів щодо виконання натуральних норм харчування.

 

(прийнято одноголосно)

 

 

Голова районної державної

адміністрації, голова колегії                                                                                          М.Ситник

 

 

Кубрак

Єрмолаєнко

Переглядів: 23
Дата публікації: 09:13 22.12.2014
Версія для слабо- зорих