Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Анонс подій
03.05.2017
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:03.05.2017 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:03.05.2017 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Вибіркове обстеження сімей з дітьми, яким призначена і виплачена допомога при народженні дитини, з метою перевірки цільового використання коштів. Надання соціальних послуг відповідно Державних стандартів Вибіркове обстеження сімей з дітьми, яким призначена і виплачена допомога при народженні дитини, з метою перевірки цільового використання коштів. Надання соціальних послуг відповідно Державних стандартів Організатор:Куп'янський РЦСССДМ Час проведення:03.05.2017 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Купянськ, вул.Садова,52
день - Книжкова виставка «Перемога в ім`я життя» ( до Дня Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні) Книжкова виставка «Перемога в ім`я життя» ( до Дня Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні) Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:03.05.2017 (протягом дня) Місце проведення:ЦРБ
день - Проведення заходів в рамках місячника з профілактики травматизму та загибелі дітей Проведення заходів в рамках місячника з профілактики травматизму та загибелі дітей Організатор:ССД Час проведення:03.05.2017 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД. територія району
08:00 - Перевірка КП «Військове містечко» з питань правильності нарахування пільг категоріям населення, які мають на них право згідно з діючим законодавством Перевірка КП «Військове містечко» з питань правильності нарахування пільг категоріям населення, які мають на них право згідно з діючим законодавством Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:03.05.2017 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
08:00 - "Гаряча лінія" із захисту прав споживачів за телефоном відділу економічного розвитку райдержадміністрації 5-52-91 "Гаряча лінія" із захисту прав споживачів за телефоном відділу економічного розвитку райдержадміністрації 5-52-91 Організатор:Відділ економічного розвитку РДА Час проведення:03.05.2017 08:00 Місце проведення:Відділ економічного розвитку РДА, каб.15
08:15 - Патріотична година «Подвигу жити вічно» (до дня Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні) Патріотична година «Подвигу жити вічно» (до дня Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні) Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:03.05.2017 08:15 Місце проведення:Професійний аграрний ліцей
13:00 - Спільний профілактичний рейд з метою проведення правової та розя’снювальної робот из батьками та дітьми за місцем їх проживання та навчання. Спільний профілактичний рейд з метою проведення правової та розя’снювальної робот из батьками та дітьми за місцем їх проживання та навчання. Організатор:ССД Час проведення:03.05.2017 13:00 Місце проведення:ЗОШ району, територія району
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації. Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації.
1. Впровадження ЗУ "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному житловому фонді";
2. Проведення заходів згідно щорічної всеукраїнської акції з благоустрою "За чисте довкілля";
3. Рівень розрахунків за енергоносії;
4. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
5. Виконання заходів по "Програмі утримання та ремонту автомобільних доріг, загального користування у тому числі місцевого значення, та вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах району на 2016-2020 роки";
6. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
7. Приведення тарифів на послуги ЖКГ до рівня економічно-обгрунтованих.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:03.05.2017 13:30 Місце проведення:РБК

04.05.2017
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:04.05.2017 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Засідання РМО вчителів математики Засідання РМО вчителів математики Організатор:Відділ освіти Час проведення:04.05.2017 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
10:00 - Нарада з головними зоотехніками, завідуючими фермами, ветпрацівниками сільськогосподарських підприємств по питанню літньо-табірного утримання поголів'я сільськогосподарських тварин Нарада з головними зоотехніками, завідуючими фермами, ветпрацівниками сільськогосподарських підприємств по питанню літньо-табірного утримання поголів'я сільськогосподарських тварин Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:04.05.2017 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
10:00 - Літературно – музична композиція «1941 – 1945». Ми пам`ятаємо, ми пишаємось» (до дня Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні) Літературно – музична композиція «1941 – 1945». Ми пам`ятаємо, ми пишаємось» (до дня Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні) Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:04.05.2017 10:00 Місце проведення:Міський терцентр
11:00 - Проведення діяльності з внутрисімейного усиновлення 1 дитини Проведення діяльності з внутрисімейного усиновлення 1 дитини Організатор:ССД Час проведення:04.05.2017 11:00 Місце проведення:каб.ССД
11:00 - Семінар-навчання працівників апарату, керівників управлінь та відділів райдержадміністрації Семінар-навчання працівників апарату, керівників управлінь та відділів райдержадміністрації
1. Про ведення діловодства у структурних підрозділах райдержадміністрації.
2. Права та обов'язки державного службовця
3. Про організацію виконання в районній державній адміністрації вимог Закону України „Про доступ до публічної інформації” в частині наповнення офіційного веб-сайту райдержадміністрації
4. Огляд новоприйнятих Законів України, Указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України та ін.
Організатор:Головний спеціаліст з питань управління персоналом апарату райдержадміністрації Час проведення:04.05.2017 11:00 Місце проведення:Зал засідань Будинку рад

13:00 - Засідання «Школи молодого вчителя» Практичний семінар «Підготовка вчителя до самоосвітньої діяльності як складова його професійного зростання» Засідання «Школи молодого вчителя» Практичний семінар «Підготовка вчителя до самоосвітньої діяльності як складова його професійного зростання» Організатор:Відділ освіти Час проведення:04.05.2017 13:00 Місце проведення:Відділ освіти
05.05.2017
08:00 - Виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:05.05.2017 08:00 Місце проведення:с.Лісна Стінка
11:00 - Заходи до Дня Перемоги Заходи до Дня Перемоги Організатор:Відділ освіти Час проведення:05.05.2017 11:00 Місце проведення:ЗНЗ району
Докладніше
Пошук
Посилання




 












Соціально-економічний розвиток | Звіт про соціально- економічний розвиток Куп'янського району за 2014 рік
Звіт про соціально- економічний розвиток Куп'янського району за 2014 рік

 Довідка

соціально-економічного розвиток району за січень - грудень 2014 рік 

Територія та населення

Район займає територію 1280,3 кв. км або 4,1% від усієї території області. По цьому показнику район знаходиться на 9 місці серед районів області. За статистичними даними в районі проживає 25,1 тис.чол. Зміни у віковій структурі населення характеризуються його постарінням. З початку року в районі народилося 183 дітей і померло 539 осіб. Станом на 01.01.2015 року зареєстровано 67 шлюбів та 8 розлучень. За адміністративним поділом територія району розподілена на 19 сільських рад та налічує 70 населених пунктів.

Інвестиційна діяльність

В районі сільськогосподарськими підприємствами при потребі в кредитних коштах 18,5 млн.грн. оформлено кредитів на суму 18,3 млн.грн.

Зовнішньоекономічна діяльність

Основним підприємством, яке здійснює в районі зовнішньоекономічну діяльність є ДП “Куп’янський лісгосп”. Протягом січня-грудня 2014 року підприємством експортовано у Великобританію дров'яної деревини для технологічних потреб 75 куб.м. на загальну суму 30,5 тис.грн. Експортовано до Італії за звітний період пиломатеріал обрізний хвойних порід 28,4 куб.м. на загальну суму 32,5 тис.грн.

Пенсії

На обліку в управлінні Пенсійного фонду України в Куп’янському районі станом на 01.01.2015 р. перебуває 8,5 тис.чол. одержувачів пенсій та грошової допомоги.

Протягом січня-грудня 2014 року спеціалістами відділу з призначення пенсій було проведено 195 поточних перерахунків, масових перерахунків не було та призначено нових пенсій по 316 пенсійним справам.

В результаті проведених перерахунків середній розмір пенсій збільшився до 1555,29 грн., що на 1,2% більше в порівнянні з відповідним періодом минулого року.

Загальний обсяг видатків на виплату пенсій та грошової допомоги станом на 01.01.2015 року складає 136591,31 тис.грн., що на 11070,21 тис.грн. більше ніж за аналогічний період минулого року.

Враховуючи зростання потреби та напруженість у фінансуванні коштів на виплату пенсій і допомог, важливим завданням залишається забезпечення управлінням виконання планових показників по власних надходженнях та повноти відшкодування ПФУ видатків, що фінансуються за рахунок цільових фондів та місцевих бюджетів.

Забезпеченість власними коштами на виплату пенсій становить 25,3%.

Доходи управління ПФУ по району за січень-грудень 2014 року складають 283,3 тис. грн., при цьому виконання плану по надходженню страхових внесків забезпечено на 277,4%.

В умовах зростання обсягів виплати пенсій, потребує подальшого поліпшення роботи по скороченню боргів по платежах до Пенсійного фонду.

Загальна сума боргу станом на 01 січня 2015 року (за оперативними даними) по страхових внесках складає 272,1 тис. грн, у тому числі недоїмка по внесках становить 167,4 тис. грн. Сума дієвого боргу становить 144,5 тис.грн., що складає 53,1% від загальної суми. Сума дієвої недоїмки складає 95,3 тис.грн. Борг по підприємствах повністю охоплено претензійно-позовною роботою.

Протягом звітного періоду основним завданням було виконання вимог, визначених Пенсійним фондом України, Президентом України, Верховною радою та Кабінетом Міністрів України і була спрямована на подальше підвищення рівня матеріального забезпечення людей похилого віку, поліпшення обслуговування громадян, впровадження Закону України „Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”.

Малий бізнес

Станом на 01.01.2015 року в реєстрі фізичних осіб-підприємців району знаходиться 838 осіб. В розрахунку на 10 тис. наявного населення кількість малих підприємств становить 30 одиниць.

З метою подолання адміністративних бар’єрів, забезпечення безперешкодних умов для отримання дозволів на відкриття та здійснення підприємницької діяльності налагоджено роботу Центру надання адміністративних послуг при Куп'янській районній державній адміністрації. За січень-грудень поточного року до державного адміністратора Центру звернулося 58 суб'єктів господарювання. Кількість наданих консультацій державним адміністратором — 58, кількість виданих документів дозвільного характеру — 3, кількість наданих консультацій місцевими дозвільними органами — 2.

Тендерні торги

В районі в бюджетних установах діє шість конкурсних комітетів, якими в звітному періоді проведено 27 процедур закупівель з урахуванням частин предмета закупівлі на закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти. В тому числі 11 - відкриті торги та 16 - закупівля в одного учасника. Для участі в торгах подали свої пропозиції 25 постачальників. За результатами тендерних торгів переможцями визнано 19 постачальників.

Загальна сума коштів (фактичні видатки) за укладеними договорами у звітному періоді склала 6412,2 тис.грн.

Соціальний захист

За грудень місяць 2014 року в управлінні праці та соціального захисту населення отримали допомогу 162 малозабезпечені сім'ї, 1456 сімей з дітьми, 180 інвалідів з дитинства та 81 дитина-інвалід; 36 малозабезпеченим сім'ям призначено державну соціальну допомогу, середній розмір державної допомоги на одну сім'ю становив 1727 грн.

За грудень місяць 2014 року державну допомогу сім'ям з дітьми призначено 83 сім'ям, середній розмір державної допомоги сім'ям з дітьми становив 887 грн.

Відповідно до Закону України “Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям - інвалідам” в управлінні праці та соціального захисту населення державну соціальну допомогу призначено 14 особам, середній розмір допомоги становив 1152 грн.

Станом на 01.01.2015 року в управлінні праці та соціального захисту населення на обліку перебуває 10 прийомних сімей та 1 дитячий будинок сімейного типу. За грудень місяць поточного року виплата прийомним сім’ям складає 78,3 тис.грн., з них виплата державної соціальної допомоги дітям – 54,4 тис.грн., грошове забезпечення прийомним батькам — 18,8 тис. грн., видатки на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування - 5,1 тис.грн., середній розмір допомоги в місяць на одну прийомну сім’ю становив 7121,21 грн.

Крім вищезазначених видів соціальних допомог, 20 громадян отримали грошову допомогу згідно з постановою Кабінету Міністрів України “Про надання щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу”, сума нарахування з початку року становить 310,5 тис. грн.

В районі станом на 01.01.2015 року призначено субсидій на оплату житлово-комунальних послуг 2689 сім'ям, в тому числі придбання твердого палива та скрапленого газу 466 сім'ям.

Аналіз стану надання субсидій населенню Куп’янського району на 01.01.2015 р.

Види послуг

Загальна кількість сімей, яким призначено субсидії у 2013р.

Нараховано у 2013р.(з урахуванням заборгованості на початок року),

тис. грн.

Профінансовано у 2013р.,

тис. грн.

% виконання

Загальна кількість сімей, яким призначено субсидії у 2014р.

Нараховано у 2014р.(з урахуванням заборгованості на початок року),

тис. грн.

Профінансовано у 2014р.,

тис. грн.

% виконання

ЖКП, всього:

1972

2906,6

2912,8

100,2

2689

2589,6

1827,4

70,6

в т.ч.: тепло

172

111,2

98,7

88,8

178

107,6

84,1

78,1

електроенергія

1950

91,4

92,7

101,4

2689

121,9

79,3

65,1

природний газ

1544

2618,2

2644,3

101,0

2194

2284,3

1601,6

70,1

водопостачання

193

35,6

32,4

90,9

278

35,9

28,7

80,0

квартплата

185

50,2

44,7

89,2

239

39,7

33,6

84,6

тверде паливо та скраплений газ, всього:

496

379,7

379,7

100,0

466

420,1

420,1

100,0

РАЗОМ:

Х

3286,4

3292,6

100,2

Х

3009,7

2247,6

74,7

Аналіз виплати соціальної допомоги по Куп’янському району за грудень місяць 2014 р.

Види допомог

2013 рік

2014 рік

Відхилення

(+ -)

%

1. Одноразова допомога при народженні дитини, грн.

721350

812694

91344

112,7

кількість отримувачів,чол.

517

607

90

117,4

середній розмір допомоги,грн..

1395

1339

-56

96,0

-надійшло субвенцій, грн.

721350

812694

91344

112,7

2. Допомога по вагітності та пологах, грн

17517

10794

-6723

61,6

кількість отримувачів, чол.

13

8

-5

61,5

середній розмір допомоги,грн..

1347

1079

-268

80,1

-надійшло субвенцій,грн

17517

10794

-6723

61,6

3. Допомога по догляду за дитиною до 3х років, грн

316436

12794

-303642

4,0

кількість отримувачів, чол.

585

98

-487

16,8

середній розмір допомоги,грн.

541

130

-411

24,0

надійшло субвенцій, грн.

316436

12794

-303642

4,0

4. Допомога по опіці та піклуванню, грн.

158196

129424

-28772

81,8

кількість отримувачів, чол.

27

37

10

137,0

середній розмір,грн..

5859

3498

-2361

59,7

надійшло субвенцій,грн.

158196

129424

-28772

81,8

5. Допомога одинокій матері, грн.

298554

315046

16492

105,5

кількість отримувачів, чол.

584

615

31

105,3

середній розмір допомоги,грн.

511

513

2

100,4

надійшло субвенцій

298554

315046

16492

105,5

6. Допомога при усиновлені дитини,грн

1514

10320

8806

681,6

кількість отримувачів, чол.

1

1

0

100,0

середній розмір допомоги,грн.

1514

10320

8806

681,6

надійшло субвенцій, грн.

1514

10320

8806

681,6

7. Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати, грн.

23521

23706

185

100,8

кількість отримувачів, чол.

50

54

4

108,0

середній розмір допомоги, грн.

471

439

-32

93,2

надійшло субвенцій, грн.

23521

23706

185

100,8

8. Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та та дітям-інвалідам, грн.

284699

300668

15969

105,6

кількість отримувачів, чол.

236

261

25

110,6

середній розмір допомоги,грн.

1206

1152

-54

95,5

надійшло субвенцій

284699

300668

15969

105,6

9. Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям, грн.

201545

279789

78244

138,8

кількість отримувачів, чол.

134

162

28

120,9

середній розмір допомоги,грн.

1504

1727

223

114,8

надійшло субвенцій, грн.

201545

279789

78244

138,8

10.Допомога на догляд за психічно хворими, грн.

26994,9

29574,0

2579,1

109,6

кількість отримувачів, чол.

20

20

0

100,0

середній розмір допомоги,грн.

1350

1479

129

109,6

надійшло субвенцій, грн

26994,9

29574,0

2579,1

109,0

11. Прийомні сім'ї, грн

63317,4

78333,3

15015,9

123,7

кількість отримувачів, чол.

10

11

1

110,0

середній розмір допомоги, грн.

6332

7121,2

789,2

112,5

надійшло субвенцій, грн.

63317,4

78333,3

15015,9

123,7

Соціальний захист

На обліку в УПСЗН знаходиться 847 ветеранів війни, в тому числі 60 інвалідів війни, 132 учасника бойових дій, 110 членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, 545 учасників війни.

З початку 2014 року 285 осіб отримали направлення для забезпечення протезно-ортопедичними виробами та 73 особи отримали засоби реабілітації.

У 2014 році видано 39 посвідчень “Ветеран праці” та 6 посвідчень “Інвалід війни”. Тридцять три ветерана війни та інвалідів загального захворювання отримали санаторно-курортні путівки.

Станом на 01.01.2015 року згідно з актами обстеження матеріально-побутових умов проживання за рахунок коштів державного бюджету 9 особам надано матеріальну допомогу на загальну суму 4,4 тис.грн, за рахунок районного бюджету надано матеріальної допомоги 82 громадянам на загальну суму 21,5 тис.грн.

17 чол. отримали компенсацію на бензин, ремонт та транспортне обслуговування автомобілів на суму 4,0 тис.грн., 60 інвалідів отримали компенсацію за невикористану санаторно-курортну путівку на загальну суму 17,4 тис.грн.

За допомогою для відшкодування витрат на поховання учасників бойових дій відповідно до Закону України “Про увічнення Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років” до управління звернулося 13 осіб. Документи для відшкодування направлені до Департаменту соціального захисту населення Харківської облдержадміністрації та відшкодовані на загальну суму 13,1 тис.грн.

Станом на 01.01.2015 року на обліку в управлінні праці перебуває 176 осіб, що постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС (з них — 26 дітей).

З початку 2014 року виплачена компенсація на харчування дорослих, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи — 157,2 тис.грн., компенсація на харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, на суму 9,2 тис.грн., компенсація на оздоровлення — 17,5 тис.грн., додаткова відпустка — 2,6 тис.грн. Станом на 01.01.2015 року заборгованість по виплатах відсутня.

Станом на 01.12.2014 року послугами по безкоштовному придбанню ліків скористалися 63 чол. на загальну суму 9,7 тис.грн., послугою по безкоштовному зубопротезуванню скористалося 7 чол. на суму 3,7 тис.грн.

За допомогою, пов'язаною з похованням громадян, на яких розповсюджуються пільги відповідно до Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” звернулося 4 особи. Документи для відшкодування направлені до Департаменту соціального захисту населення Харківської облдержадміністрації на загальну суму 4,0 тис.грн.

За звітний період видано 5 посвідчень батьків з багатодітних сімей та 49 посвідчень дитини з багатодітної сім'ї.

Аналіз стану надання пільг ветеранам війни та праці, дітям війни

по управлінню праці та соціального захисту населення (2013, 2014 рр.) Станом на 01.01.2015 р.

Види послуг.

Нараховано у 2013 р.(з урахуванням заборгованості на початок року), тис. грн.

Профінансовано у 2013р., тис. грн.

% виконання

Нараховано у

2014 р.(з урахуванням заборгованості на початок року), тис. грн.

Профінансовано у 2014р., тис. грн.

% виконання

ЖКП, всього:

2013,0

1846,1

91,7

1577,3

1531,8

97,1

в т.ч.: тепло

81,2

64,2

79

76,6

61,6

80,4

природний газ

1612,4

1472,9

91,4

1182,5

1182,5

100,0

електроенергія

208,1

206,8

99,4

218,5

194,9

89,2

водопостачання

76,5

70,5

92,2

68,1

63,8

93,7

квартплата

34,7

31,5

90,8

31,4

28,8

91,1

Тверде паливо та скраплений газ, всього:

238,7

238,7

100,0

213,1

213,1

100,0

Інші пільги, всього:

343,1

336,8

98,2

352,9

346,1

98,1

в т.ч.:

послуги зв’язку

38,9

32,7

84

46,1

39,2

100,0

санаторно-курортні путівки

94,9

94,9

100

96,1

96,1

100,0

проїзд в

автотранспорті

209,2

209,2

100

210,7

210,7

100,0

РАЗОМ:

2594,8

2421,6

93,3

2143,5

2091,1

97,6

Стан зайнятості населення

За новою методикою протягом 2014 року в Куп'янському районі створено 139 нових робочих місць, що становить 62,1% від річного завдання. З загальної кількості створених місць: 71 - для працівників у юридичних осіб, 35 — для працівників у фізичних осіб — підприємців, зареєстровано 33 суб'єкти підприємницької діяльності - фізичних осіб.

Усього на обліку в Куп'янському міськрайцентрі зайнятості з урахуванням перехідних з 2013 року перебувало 4123 чол. шукаючих роботу, в тому числі 749 сільських жителів. За звітний період працевлаштовані 2839 чол., з яких 280 проживають у районі. Станом на 01.01.2014 року на обліку рахувалося 254 сільських жителя.

Протягом звітного періоду: 214 чол., що проживають в Куп'янському районі, було направлено на перепідготовку, профнавчання за професіями, зорієнтованими на підприємницьку діяльність, малий бізнес, самозайнятість та такими, що користуються попитом на ринку праці; 416 чол. брали участь в громадських роботах та інших роботах тимчасового характеру; 11 безробітних отримали фінансову допомогу для зайняття підприємницькою діяльністю за рахунок коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття; на нові робочі місця із здійсненням компенсації витрат роботодавцю у розмірі єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування працевлаштовані 14 осіб.

Рівень безробіття станом на 01 січня 2015 року по м. Куп'янську та Куп'янському району становить 2,56%.

Стан з виплати заробітної плати

Заборгованість

Станом на 01 січня 2015 року заборгованість із виплати заробітної плати на підприємствах району відсутня. Протягом грудня 2015 року проведено 1 засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, на якому було розглянуто лист Куп'янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області від 05.12.2014 року №3769/9/20-26-17-01-23 щодо рівня середньомісяцної заробітної плати у деяких суб'єктів господарювання району.

Рівень оплати праці

За попередніми даними, середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника по Куп’янському району за січень-грудень 2014 року становить 2448 грн., або 201% прожиткового мінімуму. В порівнянні з відповідним періодом минулого року рівень середньомісячної заробітної плати по району збільшився на 4,3%.

Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника в галузі сільського господарства по району за січень-грудень 2014 року становить 2556 грн., або 209% прожиткового мінімуму. В порівнянні з початком року рівень середньомісячної заробітної плати зріс на 4,9%.

Сільське господарство

Для проведення весняно-польових робіт 2015 року господарствами району при плані 899 т насіння ярих зернових культур засипано 1451 т кондиційного насіння, або 161%.

В сільськогосподарських підприємствах району станом на 1 січня 2015 року утримується:

• Великої рогатої худоби -5056 гол., в т.ч. корів - 1929 гол.

• Свиней - 20082 гол.,

• Вівців - 1029 гол.,

• Птиці - 36,8 тис. гол.

За 2014 рік сільськогосподарськими підприємствами району:

  1. Вирощено худоби та птиці - 2915,8 т.

  2. Реалізовано м'яса - 1769,8 т.

  3. Виробництво молока становить - 13021,5 т.

Надій молока на одну фуражну корову по району становить – 6814 кг.:

  1. СТОВ «Мрія» - 8625 кг

  2. СТОВ «Надія» - 7158 кг

Середньодобовий приріст великої рогатої худоби: по району отримано – 578 гр.

СТОВ «Надія» - 700 гр.

ПАТ «АФ «8 Березня» - 656 гр

СТОВ "Мрія" - 626 гр.

Середньодобовий приріст свиней: по району отримано – 406 гр.

СВК по виробництву яловичини – 438 гр.

Виробництво валової продукції тваринництва у цінах 2010 року склало 69,4 млн. грн., що на 4 % більше минулорічного показника.

У 2014 році кількість орендодавців складала 8267 чол., середній розмір земельного паю складає 5,24 га, загальна вартість проіндексованої землі складає 775719,61 тис.грн., відсоток плати за оренду земельних ділянок (паїв) складає 3,7 %. Станом на 01.01.2015 року орендна плата сплачена у повному обсязі в сумі 28452,9 тис.грн., з них: грошима – 20837,42 тис.грн.; зерном – 5223,5 тис.грн.; іншою продукцією – 2391,98 тис.грн.

Укладено договорів оренди майна через уповноважену особу -2, загальна вартість орендованого майна — 9267,4 тис.грн., сума орендної плати за майно по договорам складає 11,4 тис.грн. та станом на 01.01.2015 року сплачена стовідсотково.

Бюджет

В цілому до зведеного бюджету району за січень-грудень 2014 року надійшло доходів 29708,2 тис.грн. при плані 26534,5 тис.грн., або 112%. В тому числі надійшло власних і закріплених доходів 19835,6 тис.грн. при плані 17780,7 тис.грн., або 111,6%. Темп росту до відповідного періоду 2013 року 101,6%, тобто надійшло більше на 320,3 тис.грн.

Крім того надійшло доходів спеціального фонду 4739,1 тис.грн. при річному плані 4877,1 тис.грн.; дотації з державного бюджету 41783,3 тис.грн. при плані 41783,3 тис.грн., або 100%; цільових субвенцій з державного бюджету 31118,9 тис.грн.

За даними Куп’янської об’єднаної державної податкової інспекції підприємствами та організаціями району станом на 01.01.2015 року допущена недоїмка до місцевого бюджету 414,3 тис.грн. проти 262,5 тис.грн. на 01.01.2014 року.

Кошти бюджету району спрямовувались в першочерговому порядку: на виплату заробітної плати 45340,4 тис.грн., допомоги малозабезпеченим сім'ям 23586,7 тис.грн., пільги та субсидії населенню 5355,3 тис.грн., оплату спожитих енергоносіїв бюджетної сфери району 6588,2 тис.грн., iншi невiдкладнi витрати (харчування, медикаменти) 1326,3 тис.грн.

Довідка про надходження місцевих податків та зборів

за січень — грудень 2014 року

Всього надійшло 1364,0 тис.грн., в т.ч. збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності 95,7 тис.грн., єдиний податок для суб'єктів малого підприємництва 1268,3 тис.грн.

Відділ земельних ресурсів

В цілому по району видано державних актів на право приватної власності взамін сертифікатів на земельну частку (пай) по Куп'янському району — 9704 шт., що становить 95 % від загальної кількості виданих сертифікатів.

З 01.01.2013 року видача державних актів на право приватної власності взамін сертифікатів на земельну частку (пай) не проводиться в зв'язку з набуттям чинності Законів України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” та “Про державний земельний кадастр” в частині реєстрації земельних ділянок та прав на них. Порядок набуття права на земельну ділянку виникатиме з дня її реєстрації в державному реєстрі прав Державною реєстраційною службою утвореною при Міністерстві юстиції України.

За звітний період відділом земельних ресурсів були розглянуті звернення громадян, а саме на особистому прийомі кількість звернень — 206 од., звернень громадян — 35 од., звернення на урядову “гарячу лінію” до голови Державного агентства земельних ресурсів України — 1 од.

Освіта

Станом на 01.01.2015 року у районі забезпечується функціонування 22 навчальних закладів, в яких здобувають базову та повну загальну середню освіту 1833 учня. З метою збереження мережі навчальних закладів реформовано Нечволодівську ЗОШ І-ІІІ ст. у Нечволодівський НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад», Моначинівську ЗОШ І-ІІІ ст. у Моначинівський НВК «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» та відповідно до рішення ХХХІІ сесії Куп’янської районної ради VІ скликання від 17.07.2013 № 354 - VІ «Про реформування Петропавлівської ЗОШ І-ІІ ст. в НВК «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Петропавлівську ЗОШ І-ІІ ст. у Петропавлівській НВК «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад». Також відбулася зміна освітнього рівня Пристінської ЗОШ І-ІІІ ст. відповідно до рішення ХХХІІ сесії Куп’янської районної ради VІ скликання від 17.07.2013 № 355 – VІ «Про зміну освітнього рівня Пристінської ЗОШ І-ІІІ ст.».

За індивідуальною формою у 2014-2015 навчальному році навчається 30 учнів, які проживають у селах, де кількість учнів у класі становить менше 5 осіб та 6 учнів, які потребують індивідуального навчання за станом здоров’я. На базі Гусинської ЗОШ І-ІІІ ст. 2 учня здобувають освіту за заочною формою навчання.

Мережа дошкільних установ становить 9 закладів: с.Грушівка, с.Курилівка, с.Петропавлівка (2 ДНЗ), с.Кислівка, с.Новоосинове, с.Глушківка, с.Нечволодівка та с.Моначинівка. Мережею затвердженою станом на 05.09.2014 року 20 груп, в яких виховується 395 дітей.

В районі функціонує 1 позашкільний заклад: Будинок дитячої та юнацької творчості, який забезпечує реалізацію творчих здібностей учнів району. При районному Будинку дитячої та юнацької творчості діють 42 гуртки, у яких виховуються 805 учнів.

На виконання районної програми комп’ютеризації навчальних закладів району з 22-х шкіл району: 20 забезпечені навчальними комп'ютерними комплексами (16 шкіл мають по 1-у комплекту, у Грушівській ЗОШ І-ІІІ ст., Подолянській ЗОШ І-ІІІ ст., Глушківській ЗОШ І-ІІІ ст., Курилівському ліцеї - по 2). Два навчальних заклади не мають навчального комплексу (Смородьківська ЗОШ І-ІІ ст. та Петропавлівський НВК), але мають окремі комп’ютери придбані за рахунок спонсорських коштів. Всі загальноосвітні навчальні заклади підключено до мережі Інтернет.

На виконання районної Програми «Шкільний автобус» у 2014/2015 навчальному році організовано підвіз 447 учнів та 98 вчителів району до місця навчання та в зворотному напрямку (100% потреби). За рахунок державного бюджету відділ освіти отримав 1 автобус для здійснення підвозу учнів та вчителів Грушівської ЗОШ І-ІІІ ст. і Нечволодівського НВК. Парк шкільних автобусів становить 8 одиниць.

За січень-грудень за спонсорські та благодійні кошти придбано ГСМ для шкільних автобусів на суму 43,2 тис.грн., матеріалів на загальну суму 227,4 тис.грн., методичної літератури на суму 50,1 тис.грн. За бюджетні кошти придбано товарів та оплачено послуг на суму 131,4 тис.грн. За рахунок субвенцій сільських рад за звітний період проведено робіт та придбано матеріалів на суму 448,9 тис.грн.

У навчальних закладах району станом на 01.01.2015 працює 400 педагогічних працівників.

Станом на 01.01.2015 року заборгованість по заробітній платі працівникам освіти відсутня.

Питання молоді та спорту

Забезпечення умов для відпочинку й оздоровлення дітей та робота з молоддю визначено, як один із пріоритетних напрямів діяльності районної державної адміністрації з реалізації основного завдання щодо поліпшення демографічної ситуації та покращення стану здоров'я населення району.

На виконання Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», відповідно до розпорядження голови Харківської обласної державної адміністрації від 21 квітня 2010 року № 205 «Про організацію оздоровлення та відпочинку дітей в 2010-2015 роках» та з метою створення сприятливих умов для забезпечення відпочинку дітей, з 02 червня 2014 по 20 червня 2014 року на базі навчальних закладів освіти було організовано роботу 4 пришкільних закладів відпочинку з денним перебуванням. У пришкільних закладах відпочинком було охоплено 235 дітей (13 % від загальної кількості дітей, які навчаються у ЗНЗ району). Відпочинок організовано на базі Подолянської ЗОШ І-ІІІ ст. (80 дітей), Курилівського ліцею (65 дітей), Курилівської ЗОШ І-ІІ ст. (40 дітей) та Новоосинівської ЗОШ І-ІІ ст. (50 дітей).

Під час відпочинку дітей у пришкільних закладах було організовано дозвілля дітей з дотриманням періоду активного та пасивного відпочинку, організовано раціональне харчування. Для проведення відпочинку дітей було використано кошти в сумі 38,8 тис.грн. з розрахунку 12,95 грн. на 1 дитину в день.

Згідно з вимогами Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» у пришкільних закладах було охоплено всіх дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки: 3 дітей-сиріт, 10 дітей, позбавлених батьківської опіки, 54 дитини з малозабезпечених та багатодітних сімей, 4 дитини-інваліда, 1 дитина, що потерпіла від аварії на ЧАЄС, 101 дитина «Д» обліку та 62 обдаровані дитини.

З метою реалізації районної Програми відпочинку та оздоровлення дітей на організацію літнього оздоровлення та відпочинку дітей району, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, з районному бюджету були виділені кошти в сумі 138,7 тис.грн.

За рахунок районного бюджету було придбано 42 путівки в позаміський заклад оздоровлення та відпочинку “Сосновий”. В поточному році оздоровлено дітей не тільки соціально-вразливих категорій, а й талановитих, обдарованих дітей, дітей-спортсменів. Так, протягом оздоровчого періоду за рахунок залучених коштів було оздоровлено більше 70 таких дітей.

Департамент у справах молоді та спорту Харківської обласної державної адміністрації виділив Куп'янському району 23 путівки для дітей пільгових категорій.

За підтримки Народного депутата України Остапчука В.М. було забезпечено путівками 45 дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки: в дитячий - лікувальний центр “Сонячний” Дергачівського району - 5 дітей; в дитячий оздоровчий заклад “Лісова казка Дворічанського району -10 дітей; в дитячий оздоровчий заклад “Зміна” Лозівського району- 24 дитини та в оздоровчій центр “Райський уголок” м.Бердянськ -6 дітей.

Робота ПЗОВ “Сосновий” здійснювалась протягом 3-х змін. Тривалість зміни - 21 день згідно з чинним законодавством. Вартість п'ятиразового харчування - 46 грн. в день. Всього у ПЗОВ “Сосновий” протягом трьох змін відпочило 249 дітей.

Протягом 2014 року забезпечено оздоровленням (21 день) - 618 дітей, що становить 27,2% від загальної кількості, послугами відпочинку охоплено 1418 дітей, що становить 62,4 % від загальної кількості.

Всього в Куп'янському районі послугами відпочинку та оздоровлення в 2014 році охоплено 2036 осіб, що становить 89,6 % від загальної кількості дітей, що потребують оздоровлення та відпочинку.

За звітний період збірні команди району прийняли участь в змаганнях обласної Спартакіади на кубок голови облдержадміністрації з волейболу класичного 6 місце, волейболу пляжного ІІІ місце, легкої атлетики ІІ місце, міні-футболу ІІІ місце. Збірна команда вихованців районної ДЮСШ прийняла участь в фінальних Всеукраїнських змаганнях з футболу «Золотий колос України» в м. Скадовськ і зайняли 5 місце серед кращих команд України. Юні шахісти гідно представляли Харківську область на Міжнародному турнірі з шахів «Азовська хвиля» в м.Генічеськ. Проведено легкоатлетичний пробіг «Пам’ять». Постійно на спортивних спорудах району проводяться змагання до видатних дат в Україні всього за звітний період проведено і прийнято участь в 72 заході, в якому прийняли участь 3130 учасників. Витрачено коштів на проведення спортивно-масових заходів по сектору 16,7 тис.грн., по районній ДЮСШ 21,4 тис.грн.

Культура

Мережа закладів культури збережена і складає 55 закладів культури: 3 сільські Будинки культури, 26 клубів, районний Будинок культури, 24 сільські бібліотечні філіали, центральна районна бібліотека, мобільний відео комплекс .

Протягом звітного періоду фахівці закладів культури району проводили культурно-мистецькі заходи до Новорічних та Різдвяних свят, до Дня Соборності України, до Міжнародного жіночого дня, до Дня народження Т.Шевченка, до Дня Державного Прапора України, Дня Незалежності України, районний фестиваль патріотичної пісні “Живи і пам'ятай”, районний захід “Людина року 2013” та свято Масляної, до Пасхальних свят, до річниці трагедії на Чорнобильській АЕС, до Дня Перемоги, Дня Скорботи, Дня Конституції України та Дня державної служби, до свята Івана Купала, до Дня партизанської слави, до Всеукраїнського дня бібліотек, Дня працівників соціальної сфери, Дня українського козацтва, Дня святого Миколая, Новорічні програми. На проведення районних заходів використано з початку року 16,8 тис.грн.

Протягом звітного періоду за надання платних послуг отримано всього 26,8 тис.грн., а саме: клуби разом з районним будинком культури — 13,8 тис. грн.; бібліотека — 2,5 тис. грн.; мобільний відеокомплекс — 2,0 тис. грн; оренда —4,2 тис. грн; інші — 2,4 тис.грн. Благодійні внески за звітній період - 1,9 тис. грн.

Начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації                                      Л.Мироненко

 

Web-адреса: kuprda.gov.ua/info/page/8553Дата публікації: 14:03 27.01.2015