Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
17.01.2018
08:00 - Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:17.01.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:17.01.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
14:00 - Проведення громадського обговорення з питання створення Петропавлівської об'єднаної територіальної громади Проведення громадського обговорення з питання створення Петропавлівської об'єднаної територіальної громади Організатор:Керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О Час проведення:17.01.2018 14:00 Місце проведення:Піщанська ЗОШ І-ІІІ ст.
18.01.2018
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.01.2018 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:30 - Нарада заступників керівників ЗНЗ з виховної роботи. Нарада заступників керівників ЗНЗ з виховної роботи. Організатор:Відділ освіти Час проведення:18.01.2018 09:30 Місце проведення:Відділ освіти
19.01.2018
день - Спортивні змагання на відділеннях районної ДЮСШ, присвячені Дню Соборності України Спортивні змагання на відділеннях районної ДЮСШ, присвячені Дню Соборності України Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:19.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні зали ЗОШ району
08:00 - Виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 08:00 Місце проведення:с.Смородьківка
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо стану озимих культур та особливості їх перезимівлі Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо стану озимих культур та особливості їх перезимівлі Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
11:00 - Патріотична година «Соборна Україна – навіки єдина» Патріотична година «Соборна Україна – навіки єдина» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:19.01.2018 11:00 Місце проведення:Міський терцентр
Докладніше
Пошук
Посилання




 














Інформація про виконання Програми підтримки розвитку малого підприємництва в Куп'янському районі на 2013-2014 роки за 2014 рік

Інформація про виконання Програми підтримки розвитку малого і середнього підприємництва в Куп'янському районі на 2013-2014 роки за 2014 рік.    

На виконання розпорядження голови Куп'янської райдержадміністрації від 13 березня 2013 року № 57 “Про затвердження заходів щодо реалізації Програми підтримки розвитку малого і середнього підприємництва в Куп'янському районі на 2013-2014 роки” відділ економічного розвитку райдержадміністрації надає інформацію щодо виконання Плану заходів, спрямованих на реалізацію Програми підтримки розвитку малого і середнього підприємництва в Куп'янському районі на 2013-2014 роки за 2014 рік.

Протягом звітного періоду Куп'янською райдержадміністрацією було прийнято 3 нормативно-правових акта, що відповідають ознакам, переліченим у статті 1 Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”. Зокрема, з метою створення сприятливих умов для надання адміністративних послуг на території Куп'янського району та відповідно до частини 10 статті 12 Закону України “Про адміністративні послуги”, постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 588 “Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг” та від 20.02.2013 № 118 “Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг” було прийнято наступні регуляторні акти:

- розпорядження голови райдержадміністрації від 30.12.2013 № 677 “Про затвердження Положення про Центр надання адміністративних послуг при Куп'янській районній державній адміністрації Харківської області”;

- розпорядження голови райдержадміністрації від 30.12.2013 № 678 “Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг при Куп'янській районній державній адміністрації Харківської області”.

На виконання статті 12 Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” вищезазначені регуляторні акти було опубліковано у міськрайонній газеті “Вісник Куп'янщини” (повідомлення опубліковані у міськрайонній газеті “Вісник Куп'янщини” від 13.02.2014 № 7) та оприлюднено на офіційній сторінці Куп'янської райдержадміністрації в мережі Інтернет (www.rda.kupyansk.info) у розділі “Регуляторна політика”.

Також, керуючись розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р “Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг” райдержадміністрацією було прийнято регуляторний акт: “Розпорядження голови райдержадміністрації від 12 серпня 2014 року № 377 “Про затвердження Переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг”. На виконання статті 12 Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” вищезазначений регуляторний акт було опубліковано у міськрайонній газеті “Вісник Куп'янщини” від 28 серпня 2014 року № 35 та оприлюднено на офіційній сторінці Куп'янської райдержадміністрації в мережі Інтернет (www.rda.kupyansk.info) у розділі “Регуляторна політика”.

На виконання статті 10 Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” у липні-серпні поточного року було здійснено базове відстеження результативності вищезазначеного регуляторного акту. Відповідно до статті 12 Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” звіт про базове відстеження було оприлюднено на офіційній сторінці Куп'янської райдержадміністрації у розділі “Регуляторна політика”. Повідомлення про оприлюднення вищезазначеного звіту було опубліковано у міськрайонній газеті “Вісник Куп'янщини” від 07 серпня 2014 року № 32.

Керуючись статтею 7 Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” розпорядженням голови райдержадміністрації від 21 січня 2014 року № 39 було внесено зміни до Плану діяльності райдержадміністрації з підготовки проектів регуляторних актів на 2014 рік (повідомлення опубліковано у міськрайонній газеті “Вісник Куп'янщини” від 30.01.2014 № 5).

Також, у звітному періоді поточного року спеціалістами відділу економічного розвитку райдержадміністрації надано консультації працівникам сільських рад району щодо провадження регуляторної політики органами місцевого самоврядування.

Різновидом ресурсної підтримки малого підприємництва є залучення його суб’єктів до участі у конкурсних торгах за рахунок бюджетних коштів. В районі в бюджетних установах діє шість конкурсних комітетів, якими в звітному періоді проведено 27 процедур закупівель з урахуванням частин предмета закупівлі на закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти. В тому числі 11 - відкритих торгів та 16 - закупівля в одного учасника. Для участі в торгах подали свої пропозиції 25 постачальників. За результатами конкурсних торгів переможцем визнано 19 постачальників. Загальна сума коштів (фактичні видатки) за укладеними договорами у звітному періоді склала 6412,2 тис.грн.

Слід зазначити, що протягом 2014 року було збережено мережу підприємств торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування населення. Так, торговельна мережа району станом на 01.01.2015 року налічує 88 магазинів та 16 кіосків з торговельною площею 4,7 тис.кв.м. У галузі ресторанного господарства працює 9 приватних підприємств громадського харчування в яких налічується 314 посадкових місць. Крім того, торговельні послуги здійснюють 36 підприємств побутового обслуговування.

Протягом звітного періоду діяльність райдержадміністрації була направлена на забезпечення зняття зайвих адміністративних та регуляторних бар’єрів на шляху розвитку підприємництва, досягнення стійкої тенденції розвитку суб’єктів малого підприємництва, визначення пріоритетів щодо виконання державних орієнтирів розвитку малого підприємництва. Так, з метою подолання адміністративних бар’єрів, забезпечення безперешкодних умов для отримання дозволів на відкриття та здійснення підприємницької діяльності, налагоджено роботу Центру надання адміністративних послуг. Протягом звітного періоду до державного адміністратора райдержадміністрації звернулося 58 суб'єктів господарювання. Кількість наданих консультацій місцевими дозвільними органами — 2, кількість наданих консультацій державним адміністратором райдержадміністрації — 58, кількість виданих документів дозвільного характеру - 3.

Для налагодження контакту, як з підприємцями так із споживачами щомісяця першої середи працює телефонна „гаряча лінія”, звернувшись до якої можна отримати консультації стосовно діючого законодавства з питань захисту прав споживачів та допомогу у вирішені проблемних питань, які виникають у даній сфері. Протягом звітного періоду було проведено 12 телефонних “гарячих ліній”. Скарги у звітному періоді не надходили.

Начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації           Л.Мироненко

 

Переглядів: 1
Дата публікації: 11:36 17.01.2015
Версія для слабо- зорих