Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
25.02.2018
10:00 - Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:25.02.2018 10:00 Місце проведення:Спортивний зал Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст.
26.02.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району, пункт реєстрації м.Харків, ХРЦОЯО
день - Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості»
день - Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні споруди району
день - Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Організатор:ССД Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:каб.ССД
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
11:00 - Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Про виконання районного бюджету та бюджету району за 2017 рік.
2. Про хід реалізації в районній державній адміністрації вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”
3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами районної державної адміністрації.
4. Підведення підсумків апаратної наради.
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:26.02.2018 11:00 Місце проведення:Кабінет голови районної державної адміністрації

13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Контроль за розчисткою доріг від снігу та посипкою ПСС на підвідомчих територіях;
4. Рівень розрахунків за енергоносії;
5. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
6. Планування заходів по поточному та капітальному ремонту доріг по району;
7. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:26.02.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

27.02.2018
09:00 - Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 4
09:00 - Засідання методичної ради ІМЦ Засідання методичної ради ІМЦ Організатор:Відділ освіти Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
09:30 - Перевірка виконкому Глушківської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Перевірка виконкому Глушківської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:27.02.2018 09:30 Місце проведення:Глушківська сільська рада
13:00 - Урок державності «Провісник духовної свободи» (до 80-річчя від дня народження В. Чорновола) Урок державності «Провісник духовної свободи» (до 80-річчя від дня народження В. Чорновола) Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:27.02.2018 13:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
16:00 - Позачергове засідання регіональної комісії з питань ТЕБ та НС Харківської області Позачергове засідання регіональної комісії з питань ТЕБ та НС Харківської області
Підведення підсумків функціонування територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Харківської області у 2017 році та основні завдання на 2018 рік
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:27.02.2018 16:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Поточна діяльність | Плани роботи | 2015 рік | Виконання планів роботи районної державної адміністрації за місяць | Звіт про виконання основних заходів Куп’янською райдержадміністрацією у січні 2015 року
Звіт про виконання основних заходів Куп’янською райдержадміністрацією у січні 2015 року

Голові районної

державної адміністрації

Ситнику М.М.

ЗВІТ

про виконання основних заходів

Куп’янською райдержадміністрацією у січні 2015 року

Управліннями і відділами райдержадміністрації проведена певна робота щодо виконання основних заходів у січні 2015 року.

01 січня

- в закладах культури Куп'янського району відбулися заплановані Новорічні та Різдвяні заходи для відвідувачів різних вікових категорій.

02 січня

- на абонементі центральної районної бібліотеки до 140 річчя в від дня народження Василя Яна представлений відкритий перегляд літератури «Шляхами історії». Користувачі бібліотеки ознайомилися із життєвим і творчим шляхом радянського письменника, автора відомих історичних романів. Читачам бібліотеки запропоновано переглянути твори, нариси і статті автора: «Батий», «Чінгізхан, «Юність полководця» та інші.

- на абонементі центральної районної бібліотеки представлена бібліопанорама «Святкова мозаїка новорічних див». Користувачам бібліотеки запропоновано ознайомитися із традиціями новорічного святкування, рецептами страв до святкового столу, як зробити ялинку своїми руками та інше.

- в відділі обслуговування дітей та юнацтва центральної районної бібліотеки представлена виставка-перегляд «Різдвяно-новорічні передзвони». Користувачі бібліотеки ознайомилися із звичаями і традиціями українського народу, старовинними та сучасними колядками, щедрівками, піснями. Виставку прикрасили власноруч виготовлені читачами новорічні сувеніри, вироби із бісеру, паперу.

03 січня

- в відділі обслуговування дітей та юнацтва центральної районної бібліотеки проведена літературна гра «Іде Різдво з Колядою». Діти відповідали на запитання про традиції святкування Нового року в різних країнах, розгадували загадки, декламували новорічні вірші, згадали улюблених літературних героїв. Всі учасники отримали сувеніри.

04 січня

- у всіх ЗНЗ та ДНЗ району відбулися Різдвяні свята, а саме: проведені конкурси колядок та щедрівок, вікторини, виховні години на тему: «Новорічні та Різдвяні свята в інших країнах світу» та відбулися театральні вистави. 4 січня 70 учнів району відвідали виставу «Карлик Нос – Дед Мороз», 6 січня 2015 року 11 учнів Подолянської та Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст. відвідали виставу «Бременские музыканты», що відбулися в м. Харків.

05 січня

- учні пільгових категорій ЗНЗ району взяли участь у театрально-розважальній виставі «Пригоди Маші та Віті», що відбулася у м. Харків.

- в спортивному комплексі смт. Борова збірна команда юнаків Куп'янського району 2001 року народження взяла участь в турнірі з міні-футболу на Кубок Президента Громадської спілки "Соціальний Рух Поваги" Остапчука В.М. В турнірі прийняли участь збірні команди м. Куп'янськ, м. Ізюм, Борівського, Куп'янського, Шевчекківського та Ізюмського районів. Наша команда поділила 5-6 місце с командою Шевченківського району

- у районному будинку культури проведено нараду з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів, сільськими головами району з наступних питань: 1. Проходження опалювального сезону 2014-2015 рр. 2. Розроблення та перезатвердження схем санітарної очистки населених пунктів на 2015 рік. 3. Реструктуризація та погашення заборгованості за спожиті комунальні послуги.

06 січня

- на абонементі центральної районної бібліотеки до 90 років від дня народження Д. Даррелла оформлена книжкова виставка «Феномен Даррелла». Користувачі бібліотеки ознайомилися із біографією, основними творами британського вченого-зоолога, засновника Джерсійського тресту збереження диких тварин. Для перегляду представлена література: «Гончаки Бафута», «Три квитки до Пригоди», «Зоопарки» та інші.

- в відділі обслуговування дітей та юнацтва центральної районної бібліотеки до 80 річчя від дня народження Василя Симоненка оформлена книжкова виставка «Я для тебе горів український народе…». Для перегляду представлена патріотична лірика поета, його сатиричні твори, інтимна лірика: «Лебеді материнства», «Берег чекань», «Вино з троянд» та інші.

- відбувся виїзний прийом громадян головою районної державної адмініст­рації Ситником М.М. в с.Лісна Стінка, звернулось 2 громадян з питань аграрної політики та земельних відносин, на порушені питання було надано роз'яснення.

- службою у справах дітей організовано участь дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у Різдвяних заходах, які проводяться на території району та у м. Харкові

- в читальній залі центральної районної бібліотеки до 80 років від дня народження В. Симоненка проведена літературна година «Тиша і грім Василя Симоненка». Працівники бібліотеки ознайомили присутніх із життєвим і творчим шляхом письменника, запропонували прослухати патріотичну лірику поета та із мережі Інтернет переглянути відеофільм про духовну красу і велич великого поета.

08 січня

- в відділі обслуговування дітей та юнацтва центральної районної бібліотеки проведена бесіда «Новорічний євро-тур, або знайомство з новорічними традиціями різних народів». Завідуюча відділом розповіла присутнім про святкування Нового року та Різдва Христового в інших країнах, запропонувала переглянути фільм із мережі Інтернет на дану тему.

- в міському терцентрі до 80 річчя від дня народження Василя Симоненка проведена поетична година «Народ шукає в геніях себе». Завідуюча абонементом центральної районної бібліотеки Черняк Л. В. розповіла присутнім про життєвий і творчий шлях українського поета і журналіста, лауреата Шевченківської премії, видатного письменника - шестидесятника. Прозвучали відомі вірші поета із збірок «Відлуння десятиліть», «Земне тяжіння» та інші . Пройшло обговорення теми.

09 січня

- на абонементі центральної районної бібліотеки до Всесвітнього дня «Дякую» представлена книжкова виставка «Щиро дякуємо». Користувачі бібліотеки ознайомилися із історією виникнення цього дня та матеріалами із мережі Інтернет про найбільш ввічливу дату в році.

- на абонементі центральної районної бібліотеки до Всесвітнього дня «Дякую» представлена книжкова виставка «Щиро дякуємо». Користувачі бібліотеки ознайомилися із історією виникнення цього дня та матеріалами із мережі Інтернет про найбільш ввічливу дату в році.

- за сприяння Президента громадської спілки "Соціальний рух поваги", Народного депутата України В.М.Остапчука відбулась поїздка до м.Харків 45 дітей. На комфортабельному потязі "Skoda" діти відвідали басейн "Локомотив", який знаходиться в м.Харків" та мали можливість прийняти участь у Новорічній виставі на воді "Аліса в країні новорічних чудес", яку демонстрували чарівні дівчата, майстри синхронного плавання. Задоволенню малечі не було меж -спочатку від чудового потягу пізніше від новорічної вистави. Від усіх дітей, батьків, працівників освіти та районної державної адміністрації хочеться побажати всіляких гараздів Народному депутату В.М.Остапчуку та висловити велику вдячність за цей незвичайний новорічний подарунок.

12 січня

- службою у справах дітей проведено заходи щодо захисту прав дітей, які проживають на території району: надано дозвіл на повернення дитини з соціальних ліжок матері, яка, після проведення профілактично-роз’яснювальної роботи створила необхідні умови для утримання та виховання дитини дитини ( с. Новоосинове); проведена профілактична робота з питання взаємовідносин з дитиною, участі батька у вихованні дитини, мати якої померла (м. Куп’янськ, с. Петропавлівка); надано практичну допомогу опікуну щодо оформлення пільг на дитину, позбавлену батьківського піклування, яка відвідує ДДНЗ с. Курилівка; надано роз’яснення громадянці с. Курилівка щодо усиновлення дитини біологічним батьком

- в громадській приймальні відбувся особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М., звернулось 3 громадян з питань освіти та сім'ї, порушені питання залишено на контролі.

- у районному будинку культури проведено нараду з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів, сільськими головами району з наступних питань: 1. Проходження опалювального сезону 2014-2015 рр. 2. Реструктуризація та погашення заборгованості за спожиті комунальні послуги. 3. Пропозиції комунальних підприємств району до переліку робіт з капітального ремонту доріг, будівель, мереж та обладнання на 2015 рік.

13 січня

- у відділі освіти відбулося засідання «Школи новопризначених керівних кадрів», під час якого були розглянуті такі питання: 1. Система аналізу, планування та контролю як засіб підвищення управлінської компетенції керівника навчального закладу. 2.Практичне заняття: "Ведення трудових книжок"

- в районному будинку культури відбулось обрядове дійство "Щедрування", підготовлене драматичним колективом районного будинку культури "Браво". Керівник колективу Ірина Ляшенко та її вихованці зробили справжнє театралізоване дійство - новорічний обхід з обрядовими іграми, піснями, танцями та побажаннями здоров`я та достатку.

15 січня

- в управлінні управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації проведена нарада з головними економістами сільськогосподарських підприємств з питань складання зведеного плану розвитку сільського господарства на 2015 рік. На нараді виступила заступник начальника управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Водолазська С.А..

- службою у справах дітей, з метою захисту житлових та майнових прав дітей, що перебувають на обліку, проведено обстеження житла, закріпленого за 1 дитиною сиротою та 4 дітьми, позбавленими батьківського піклування дітей, складено відповідні акти.

16 січня

- відбувся виїзний прийом громадян заступником голови райдержадмініст­рації Дроботом А.Д. в с.Пристін, звернувся 1 громадянин із земельного питання, на порушене питання було надано роз'яснення.

- відбувся "Прямий зв'язок" голови райдержадміністрації Ситника М.М. з населенням району по телефону 5-52-45. Громадяни не звертались.

- у відділі освіти відбулося засідання «Школи молодого вчителя»: 1. Круглий стіл «Впровадження в практику роботи нових педагогічних технологій та інновацій».

На Харківщині під час четвертої хвилі мобілізації буде призвано близько 3,5 тисяч особового складу Про це сьогодні, 16 січня, під час обласної селекторної наради під керівництвом голови ОДА Ігоря Балути повідомив військовий комісар Харківського обласного військового комісаріату Дмитро Малицький. За його словами, четверту хвилю мобілізації буде проведено у два етапи: з 20 січня по 3 лютого та з 10 по 24 лютого. «Впродовж 20-29 січня буде здійснюватися оповіщення, збір, медичний огляд військовозобов’язаних, з 30 січня по 3 лютого - проведення їх відправки у військові частини. На цьому етапі ми формуємо 13 військових частин, 5-ту бригаду Національної гвардії та 4-й Прикордонний загін. Загальна кількість особового складу складає понад 2,5 тисяч особового складу і 99 одиниць транспортних засобів. На другому етапі 10- 24 лютого ми будемо формувати 6 військових частин, до яких буде відправлено близько тисячі осіб та 21 одиницю техніки. Середній відсоток призначення військовозобов’язаних по відношенню до загального обліку складає всього 2%», - сказав Дмитро Малицький. Він повідомив, що на даний час на підставі мобілізаційних директив Генерального штабу військовим комісаріатом проводиться розподіл особового складу за військовими комісаріатами та за адміністративними районами. З метою якісного виконання Указу Президента про часткову мобілізацію військовий комісар Харківського обласного військового комісаріату рекомендував головам районних державних адміністрацій провести координаційні наради з залученням міських та селищних голів, військових районних, міських комісаріатів, керівників районних лікарень, начальників районних центрів зайнятості, управлінь МВС, керівників великих підприємств – постачальників техніки, представників волонтерських організацій та активістів патріотичних громадських організацій для організації системи оповіщення, для взаємодії з військовими комісаріатами, організації розшуку військовозобов’язаних.16 січня 2015 року відбулося засідання ХLІХ сесії Куп’янської районної ради VI скликання. У засіданні взяли участь 24 депутата районної ради, заступник голови Куп’янської райдержадміністрації Анатолій Дробот, начальники відділів і управлінь райдержадміністрації, сільські голови. Головуюча на сесії Чернова С. П. – голова районної ради. На сесії були розглянуті такі питання: 1. Про районний бюджет на 2015 рік. 2. Про затвердження "Програми допризовної підготовки, військово-патріотичного виховання молоді та призову громадян на строкову службу в Куп’янському районі у 2015 році". 3. Про встановлення вартості харчування дітей в навчальних закладах Куп’янського району на 2015 рік. 4. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок, що знаходяться в користуванні ФГ «Клепки» на території Пристінської сільської ради. 5. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Іваннікову В.А. на території Нечволодівської сільської ради. 6. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Кличову С.С. на території Пристінської сільської ради. 7. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки № 175, яка надана у власність гр. Колієнко М.С. на території Грушівської сільської ради. 8. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Колієнко М.С. на території Грушівської сільської ради. 9. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки приватної власності гр. Литвінової Олени Кирилівни на території Ягідненської сільської ради. 10. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Ляхову Івану Павловичу на території Ягідненської сільської ради. 11. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки приватної власності гр. Марченко Ніни Миколаївни на території Лісностінківської сільської ради. 12. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Орлову А.І. на території Кіндрашівської сільської ради. 13. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Погребняк А.В. на території Курилівської сільської ради. 14. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки приватної власності громадянина Пономарьова Анатолія Андрійовича на території Ягідненської сільської ради. 15 Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки приватної власності гр. Ситник Григорія Яковича на території Петропавлівської сільської ради. 16. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Шеремет П.С. на території Пристінської сільської ради. 17. Про затвердження штатного розпису та кошторису видатків на утримання районної ради та її виконавчого апарату на 2015 рік.

- відбулося засідання ХLІХ сесії Куп’янської районної ради VI скликання. У засіданні взяли участь 24 депутата районної ради, заступник голови Куп’янської райдержадміністрації Анатолій Дробот, начальники відділів і управлінь райдержадміністрації, сільські голови. Головуюча на сесії Чернова С. П. – голова районної ради. На сесії були розглянуті такі питання: 1. Про районний бюджет на 2015 рік. 2. Про затвердження "Програми допризовної підготовки, військово-патріотичного виховання молоді та призову громадян на строкову службу в Куп’янському районі у 2015 році". 3. Про встановлення вартості харчування дітей в навчальних закладах Куп’янського району на 2015 рік. 4. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок, що знаходяться в користуванні ФГ «Клепки» на території Пристінської сільської ради. 5. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Іваннікову В.А. на території Нечволодівської сільської ради. 6. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Кличову С.С. на території Пристінської сільської ради. 7. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки № 175, яка надана у власність гр. Колієнко М.С. на території Грушівської сільської ради. 8. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Колієнко М.С. на території Грушівської сільської ради. 9. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки приватної власності гр. Литвінової Олени Кирилівни на території Ягідненської сільської ради. 10. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Ляхову Івану Павловичу на території Ягідненської сільської ради. 11. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки приватної власності гр. Марченко Ніни Миколаївни на території Лісностінківської сільської ради. 12. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Орлову А.І. на території Кіндрашівської сільської ради. 13. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Погребняк А.В. на території Курилівської сільської ради. 14. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки приватної власності громадянина Пономарьова Анатолія Андрійовича на території Ягідненської сільської ради. 15 Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки приватної власності гр. Ситник Григорія Яковича на території Петропавлівської сільської ради. 16. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Шеремет П.С. на території Пристінської сільської ради. 17. Про затвердження штатного розпису та кошторису видатків на утримання районної ради та її виконавчого апарату на 2015 рік.

- в читальній залі центральної районної бібліотеки для учасників клубу «Сударушка» проведено книжковий серпантин «Вже прийшло Різдво до хати». Всі присутні згадали традиції святкування одного із величних свят року. Завідуюча клубу ознайомила з колядками, обрядами, звичаями святкування Різдва Христова в нашій країні та за її межами. Із мережі Інтернет було запропоновано переглянути фільми на дану тему.

18 січня

- переможці І етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів - членів МАН взяли участь у ІІ (обласному) етапі, що відбувся у м. Харків, ХНУ ім. В.Н. Каразіна. Учні району виконували контрольні роботи з української мови та літератури, біології, хімії відповідно до обраного напрямку.

- на базі Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна відбувся ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики, в якому взяли участь 5 учнів району (переможці ІІ етапу)

19 січня

- службою у справах дітей проведена робота з сім’ями та дітьми, які перебувають у складних життєвих обставинах та проживають у кризових сім’ях: батьком дитини, мати якої померла щодо його участі у вихованні дитини (м. Куп’янськ- с. Петропавлівка); подружжям, що має двох дітей та проживає у с. Котлярівка щодо створення належних умов для утримання дітей та ведення здорового способу життя; молодою матір’ю з с. Курилівка щодо реєстрації дитини, оформлення державної соціальної допомоги на дитину та організації належного утримання та виховання дитини; громадянкою с. Нечволодівка з питання виховання старшого сина та встановленням контролю за поведінкою і проведенням ним дозвілля; матір’ю, яка є переселенкою із зони АТО щодо відповідальності за навчання дітей

- в кабінеті голови райдержадміністрації проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації з порядком денним: 1. Підведення підсумків роботи галузі агропромислового виробництва у 2014 році. 2. Про стан соціального обслуговування жителів Куп’янського району територіальним центром у 2014 році. 3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами райдержадміністрації. З інформацією перед присутніми виступили: Бочарніков Микола Петрович, начальник управління агропромислового розвитку районної державної адміністрації, Кравченко Наталія Миколаївна, директор Куп’янського районного територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), Кучерявий Віктор Вікторович, завідувач сектору масових комунікацій апарату районної державної адміністрації. Ситник Микола Миколайович, голова райдержадміністрації, підвів підсумки апаратної наради.

- в кабінеті голови райдержадміністрації проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації з порядком денним: 1. Підведення підсумків роботи галузі агропромислового виробництва у 2014 році. 2. Про стан соціального обслуговування жителів Куп’янського району територіальним центром у 2014 році. 3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами райдержадміністрації. З інформацією перед присутніми виступили: Бочарніков Микола Петрович, начальник управління агропромислового розвитку районної державної адміністрації, Кравченко Наталія Миколаївна, директор Куп’янського районного територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), Кучерявий Віктор Вікторович, завідувач сектору масових комунікацій апарату районної державної адміністрації. Ситник Микола Миколайович, голова райдержадміністрації, підвів підсумки апаратної наради.

- у районному будинку культури проведено нараду з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів, сільськими головами району з наступних питань: 1. Проходження опалювального сезону 2014-2015 рр. 2. Реструктуризація та погашення заборгованості за спожиті комунальні послуги.

20 січня

- на абонементі центральної районної бібліотеки до Дня Соборності України оформлений перегляд літератури «Україна, соборна і вільна, крокуй у мирне майбуття». Користувачі бібліотеки ознайомилися з історією свята і питаннями ставлення української державності, як найважливішої події в історії України. Для перегляду представлена література: Мироненко О. «Українське державотворення», Зубков С. «Події, що змінили Україну», «Україна – віхи історії» та інші.

- відбувся виїзний прийом громадян головою райдержадмініст­рації Ситником М.М. в с.Моначинівка, громадяни не з'явились.

- відбулося засідання спостережної комісії при Куп’янській райдержадміністрації на якому були розглянуті питання:про зняття з обліку спостережної комісії умовно-достроково звільнених громадян;про затвердження плану роботи спостережної комісії на 2015 рік. За результатами засідання спостережної комісії при Куп’янській райдержадміністрації було вирішено: зняти з обліку спостережної комісії умовно-достроково звільнених громадян у зв’язку з відбуттям ними не відбутої частини покарання; затвердити план роботи спостережної комісії на 2015 рік.

- у відділі освіти відбулося засідання РМО вчителів "Захисту Вітчизни" з питання організації та проведення військово-польових занять у 2014/2015 навчальному році.

21 січня

- до Дня Соборності Україні на відділеннях районної дитячої юнацької спортивної школи були проведені спортивні змагання , а саме:- на стадіоні с.Гусинка відбулись лижні гонки, в яких прийняли участь 12 спортсменів суддівство очолив тренер Бібік Г.А,на стадіоні Курилівського ліцею лижні гонки очолив тренер Пінчук В.Г. ,16 хлопців та дівчат прийняли участь у зимових змаганнях, під керівництвом тренера спортивної школи, Медюкова В.І. організовані змагання з настільного тенісу в Сеньківській загальноосвітній школі. 13 спортсменів - юнаків із задоволенням показували свою майстерність. Організовані змагання з баскетболу серед юнаків та дівчат в спортивному залі Петропавлівської ЗОШ під керівництвом тренера спортивної школи-Повх.О.М. В спортивному залі ЗОШ №1 м. Куп'янськ 24 січня 2015 року відбувся турнір з міні-футболу серед юнаків 2001 року народження , в якому прийняли участь 6 збірних команд з Курилівського ліцею, Кіндрашівської ЗОШ, 2 команди з Петропавлівської ЗОШ та 2 команди з ЗОШ №1 м. Куп'янськ, також приймали участь футбольні команди дівчат з Петропавлівської ЗОШ та ЗОШ №1 м.Куп'янськ. Відкрив турнір директор районної ДЮСШ Ковальов Г.О.,який привітав команди та побажав усім гравцям перемоги. За результатами запеклих та вкрай напружених ігор у турнірі перемогу здобула команда№1 ЗОШ №1 м.Купянськ, яка в фіналі переграла футболістів із команди №2 с.Петропавлівка. Бронзовим призером турніру стала ще одна команда із с. Петропавлівка, яку тренерує Сузов Ю.В. Кращим воротарем турніру визнаний Лебединський Данило з команди №1 с.Петропавлівка, кращий захисник -Борисенко Іван, команда №1 ЗОШ №1м.Куп'янськ, кращий нападник -Канцедал Єгор с.Курилівка. Кращим гравцем турніру було визнано Зиль Віктора, який захищав честь команди-фіналіста №2 с.Петропавлівка. В рамках відповідного турніру відбувся товариський матч збірних дівоцьких футбольних команд. Перемогу здобула команда м.Куп'янськ. Всіх учасників турніру вітаємо із приємною подією в їхньому спортивному житті, бажаємо нових досягнень, нових висот. Після завершення турніру було проведено церемонію нагородження та відбулася невеличка фотосесія!

- у всіх ЗНЗ району відбулися заходи з відзначення Дня Соборності України: тематичні виховні години, круглі столи, бесіди, шкільні лінійки, конкурси малюнків та стіннівок.

- до Дня Соборності України в центральній районній бібліотеці оформлене історичне досьє «Навіки будь єдина моя ти Україна». Користувачі бібліотеки ознайомилися з літературою: В. Пасічник «Історія України», «Україна – хроніка розвитку», «Невідома Україна» та інші, з яких читачі поглибили свої знання про історичне минуле нашої держави.

- до Дня пам`яті Героїв Крут в Професійному аграрному ліцеї проведена година історичної пам`яті «На Аскольдовій могилі поховали їх». Працівники центральної районної бібліотеки разом з учнями ліцею згадали ті далекі героїчні події в історії нашої держави, хід бою, вшанували героїв тих подій.

- в районному будинку культури під головуванням керівника апарату райдержадміністрації Кубрак О.О. проведено семінар-навчання для працівників апарату, керівників структурних підрозділів райдержадміністрації з порядком денним: 1. Пріоритетні напрями роботи районної державної адміністрації у 2015 році. 2. Аналіз звітності структурних підрозділів райдержадміністрації про роботу консультативно-дорадчих органів за 2014 рік. 3. Про проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями райдержадміністрації покладених на них обов'язків і завдань у 2014 році. 4. Про організацію роботи структурних підрозділів райдержадміністрації щодо розгляду запитів на публічну інформацію відповідно до Закону України “Про доступ до публічної інформації”. 3. Обговорення змін до Конституції України щодо децентралізації державної влади. Огляд новоприйнятих Законів України, Указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України. З інформацією перед присутніми виступили: Тугумова Т.І., начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації, Кошелєва-Скляр О.В., начальник юридичного відділу райдержадміністрації. Кубрак О.О., керівник апарату райдержадміністрації, підвела підсумки семінару-навчання.

- під головуванням заступника голови Куп’янської районної державної адміністрації Дробота А.Д. проведено засідання Громадської ради з питань оборони та військово-патріотичної роботи при Куп’янській районній державній адміністрації з питань: 1.“Затвердження плану роботи Громадської ради при Куп’янській районній державній адміністрації на І півріччя 2015 року” 2. “Підтримати зусилля Міністерства оборони України, направлені на проведення глобальних реформ Збройних Сил України, підвищення рівня державних соціальних гарантій військовослужбовців та забезпечення соціального захисту осіб, які будуть звільнені з військової служби у ході реформування”. Доповідав завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації П.Чалий На засіданні були обговорені актуальні питання формування у молоді високої патріотичної свідомості, національної гідності до виконання громадянського і конституційного обов'язку щодо захисту національних інтересів України. Були підняті питання про виконання Указу президента України «Про часткову мобілізацію», який затверджено Законом України № 113-VIII від 15.01.2015 р.

- в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації проведена нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо стану озимих культур та особливості їх перезимівлі. На нараді виступив начальник відділу рослинництва та інженерно-технічного забезпечення управління агропромислового розвитку Крейдун А.В..

- службою у справах дітей спільно з уповноваженими особами з захисту прав дітей на територіях сільських рад проведено обстеження житла, закріпленого за 6 дітьми, позбавленими батьківського піклування дітей, складено відповідні акти

- до 95-ї річниці створення Харківського історичного музею в міському терцентрі проведений інформаційний дайджест «Пам`яткова книга Слобожанщини». Про історію створення одного із найбільших музеїв України – культурного центру Слобожанщини, унікальні фондові колекції, виставки і експозиції розповіла завідуюча абонементом центральної районної бібліотеки Черняк Л. В. Присутні переглянули фотоальбоми, пройшло обговорення теми.

- в управлінні праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації під головуванням заступника голови райдержадміністрації А.Д. Дробота відбулося засідання комісії з питань призначення адресних соціальних допомог та розгляду спірних питань, що стосуються соціального захисту населення. На засіданні комісій розглянуто 8 заяв: 2 - з питань призначення субсидій, 6 - призначення державної соціальної допомоги. За рішенням комісії 1 заявнику в призначені субсидій відмовлено, решта задовільнено.

- у відділі освіти відбулося засідання творчої групи вчителів початкових класів «Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках в початковій школі».

- службою у справах дітей спільно з СКМСД, відділом освіти Куп'янської РДА проведено профілактичний рейд з метою виявлення дітей, які не навчаються та не працюють; не відвідують навчальні заклади на території сіл Подоли та Курилівка. Відвідано 5 сімей, в яких проживає 12 дітей. З батьками проведено профілактичну роботу щодо відповідальності за утримання, виховання та навчання дітей.

22 січня

- у відділі освіти відбулася нарада, заступників керівників ЗНЗ з виховної роботи, під час якої були розглянуті такі питання: 1. Про стан учнівського травматизму у ЗНЗ району. 2. Про стан виховної роботи в ЗНЗ за І семестр 2014/2015 н. р. 3. Про підсумки проведення у 2014 році Року учасників бойових дій на території інших держав та заходів з відзначення 200-річчя Т. Г. Шевченка

- в районному будинку культури проведено Актив працівників культури району "Підведення підсумків роботи закладів культури у 2014 році". Начальник відділу культури і туризму Куп'янської райдержадміністрації Користіна І.В. підвела підсумки роботи закладів культури Куп'янського району та розповіла про перспективи розвитку галузі "культура" у 2015 році.

- біля пам'ятника Шевченко Т. (м. Куп'янськ) відбувся мітинг до Дня Соборності України. Присутніх привітали міський голова Демченко В.В. та голова Куп'янської районної ради Чернова С.П. Відбулося покладання квітів до пам'ятника Шевченка Т.Г.

23 січня

- відбувся особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д., звернувся 1 громадянин з питання охорони здоров'я, порушене питання залишено на контролі.

- у відділі освіти відбулася апаратна нарада відділу освіти з питання: 1. Про підсумки формування кадрового резерву на посади державних службовців, кадрового резерву на посади керівників дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів.

- заступник голови райдержадміністрації Дробот А.Д. взяв участь у обласній селекторній нараді. Понад 150 тисяч гіпертоніків в Харківській області торік змогли придбати ліки за пільговою ціною Сьогодні, 23 січня, в ХОДА відбулася селекторна нарада під головуванням т.в.п. заступника голови облдержадміністрації Вадима Глушка, присвячене підведенню підсумків реалізації в Харківській області пілотного проекту щодо запровадження державного регулювання цін на лікарські засоби для лікування хворих з гіпертонічною хворобою. Як зазначив Вадим Глушко, пілотний проект працював у Харківській області три роки. Для його реалізації щорічно з державного бюджету нашої області виділялися цільові субвенції. «Проект був спрямований на те, щоб привернути хворих з гіпертонічною хворобою до регулярного необхідного лікування, постійного відвідування і спостереження у лікаря для попередження розвитку небезпечних для життя ускладнень, в першу чергу - інфаркту міокарда. І сьогодні ми підводимо підсумки реалізації цього проекту в Харківській області в 2014 році», - підкреслив він. За інформацією директора Департаменту охорони здоров'я ХОДА Олександра Галацана, за період реалізації пілотного проекту вдалося знизити кількість випадків гострого інфаркту міокарда в області на 12,5% - майже 400 випадків. Як зазначив Олександр Галацан, станом на 31.12.2014 року використано понад 8 435,4 тис. грн. коштів цільової субвенції, що становить 99,97% від загальної кількості коштів, виділених Харківській області на реалізацію проекту на 2014 рік. При цьому середній показник по Україні використання коштів склав 94,3%. Так, минулого року до реалізації пілотного проекту було залучено 575 аптек різних форм власності та 1253 аптечних пунктів. На фельдшерських та фельдшерсько-акушерських пунктах, амбулаторіях загальної практики сімейної медицини також були організовані пункти реалізації лікарських засобів. Всього в минулому році було виписано більше 265,2 тис. рецептів. Також Олександр Галацан повідомив, що в 2014 році в реєстрі закладів охорони здоров'я області перебувало 564,2 тис. хворих з гіпертонічною хворобою. Лікарські засоби, передбачені пілотним проектом, отримали 153,2 тис. осіб (майже кожен 4-й хворий). «На жаль, у державному бюджеті України на 2015 рік не передбачені кошти на реалізацію пілотного проекту з лікування осіб з гіпертонічною хворобою. Разом з тим, робота по забезпеченню хворих з гіпертонічною хворобою належним повноцінним лікуванням, профілактикою ускладнень, раннім виявленням хвороби має бути продовжена», - підкреслив Олександр Галацан. Підводячи підсумки наради, Вадим Глушко відзначив успішну реалізацію пілотного проекту в області щодо запровадження державного регулювання цін на лікарські засоби для лікування хворих з гіпертонічною хворобою. «Ми побачили не тільки соціальний, а й економічний ефект від впровадження цього проекту, в тому числі значуще зниження кількості гострих інфарктів міокарда, зниження кількості виїздів бригад невідкладної медичної допомоги до хворих з гіпертонічною хворобою. Тому ми будемо звертатися до Міністерства охорони здоров'я та Міністерства фінансів з проханням передбачити в цьому році видатки на виділення державної субвенції для продовження реалізації цього соціально значимого проекту», - підкреслив він. Довідка. Ліки від гіпертонії за зниженими цінами почали продаватися в аптечній мережі України з 1 серпня 2012 року. Препарати (близько 300 найменувань) відпускали за рецептом, який могли виписати тільки чотири лікарі: сімейний лікар, кардіолог, терапевт і невропатолог. Щоб проконтролювати цей момент, був створений єдиний електронний реєстр лікарів і пацієнтів-гіпертоніків. Провізор на касі перед тим, як продати препарат від гіпертонії, міг зазирнути в комп'ютер і переконатися, чи дійсний рецепт. Компенсація аптекам на препарати від гіпертонічної хвороби виплачувалася з державного бюджету.

- службою у справах дітей проведена робота щодо поповнення прийомної сім’ї (с. Синьківка). Відбулось знайомство прийомних батьків з дитиною, контакт встановлено. Підготовлено розпорядження голови райдержадміністрації про поповнення прийомної сім’ї (влаштування в сім’ю дитини-сироти, яка перебуває на первинному обліку у ССД Червонозаводського району м. Харкова).

24 січня

- учениця 10 класу Нечволодівського НВК Святцева Г., учениця 11 класу Подолянської ЗОШ І-ІІІ ст. Водолазська П., учениця 10 класу Піщанської ЗОШ І-ІІІ ст. Редя Н., та учениця 11 класу Подолянської ЗОШ І-ІІІ ст. Саніна Н. взяли участь у обласному етапі конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів – членів МАН (Наукові відділення літературознавства, фольклористики та мистецтвознавства; мовознавства, екології та аграрних наук.), що відбувся в Харківському національному педагогічному університеті імені Г.С. Сковороди.

25 січня

- на базі Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди відбувся ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з мови і літератури національних меншин України: російська мова і література, в якому взяли участь 3 учня Куп'янського району.

26 січня

- службою у справах дітей, в рамках проведення роботи з сім’ями та дітьми, які потребують соціального захисту, надана практична допомога прийомній сім’ї (с. Синьківка) щодо отримання необхідної медичної допомоги, оформлення державної соціальної допомоги та з питання адаптації влаштованої до сім’ї дитини; надана консультація громадянці с. Мала Шапківка щодо підготовки необхідного пакету документів для постановки на облік потенційних опікунів/піклувальників з метою встановлення опіки над 2 онуками; надана допомога громадянину, який фактично проживає у с. Подоли з питання визнання батьківства відносно дитини, мати якої померла.

- відбувся особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М., звернулось 3 громадян з питань освіти та сім'ї, порушені питання залишено на контролі.

- в кабінеті голови райдержадміністрації проведено апаратну нараду з порядком денним: 1. Про стан утримання та виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у прийомних сім’ях, дитячому будинку сімейного типу та під опікою/піклуванням. 2. Аналіз виконання Комплексної програми профілактики правопорушень в Куп’янському районі на 2011-2015 роки. 3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами райдержадміністрації. З інформацією перед присутніми виступили: Діденкова Людмила Іванівна, начальник служби у справах дітей районної державної адміністрації, Чалий Павло Анатолійович, завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату районної державної адміністрації, Яшугіна Тетяна Сергіївна, завідувач сектору контролю апарату районної державної адміністрації. Ситник Микола Миколайович, голова районної державної адміністрації, підвів підсумки апаратної наради.

- у районному будинку культури проведено нараду з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів, сільськими головами району з наступних питань: 1. Проходження опалювального сезону 2014-2015 рр. 2. Реструктуризація та погашення заборгованості за спожиті комунальні послуги. 3. Моніторинг дорожно-мостового господарства до несприятливих погодних умов, з метою запобігання аварійних ситуацій.

27 січня

- відбувся прийом громадян в громадській приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги в управлінні праці та соціального захисту населення Куп'янської районної державної адміністрації. Звернулися 4 громадянина з питань соціального захисту.

- у відділі освіти відбулася нарада керівників ЗНЗ району на якій були розглянуті наступні питання: 1. Про виконання навчальних програм за І семестр 2014/2015 навчального року. 2. Про організацію харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів у 2015 році. 3. Про підсумки проведення районного етапу виставки-презентації педагогічних ідей і технологій у 2014/2015 навчальному році.

28 січня

- спеціалістами відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення, реабілітації та обслуговування інвалідів УПСЗН проведено перевірку Куп’янської філії РВЕ «Харківобленерго» з питань правильності нарахування пільг категоріям населення, які мають право згідно з діючим законодавством. В ході перевірки помилок не виявлено.

- на базі Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст. відбувся районний шаховий турнір «Біла тура», в якому взяли участь 16 учнівських команд. Переможцем серед ЗОШ І-ІІІ ст. стала команда Курилівського ліцею, а серед ЗОШ І-ІІ ст. - команда Новоосинівської школи.

- під головуванням голови Куп’янської районної державної адміністрації М.М.Ситник проведено засідання Ради протидії злочинності і корупції при Куп’янській районній державній адміністрації з питання: “Про стан роботи щодо профілактики правопорушень в Куп'янському районі за 2014 рік”. Доповідав начальник Куп'янського МВ ГУ МВСУ в Харківській області Долженко О.М. Також на засіданні виступив секретар Ради протидії злочинності і корупції Чалий П.А. з питання: „План роботи Ради протидії злочинності і корупції при Куп’янській райдержадміністрації на І півріччя 2015 року”. На засіданні були обговорені актуальні питання дієвої взаємодії з правоохоронними органами у питаннях забезпечення виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади щодо забезпечення законності та правопорядку, додержання прав і свобод громадян. Були підняті питання про виконані заходи, прийняті рішення щодо створення громадських формувань з охорони громадського порядку та державного кордону на території Куп'янського району. Також визначені проблемні питання та причини, які заважають створенню таких громадських об'єднань. Забезпечити через засоби масової інформації широке і постійне інформування населення про прийняті рішення та заходи, які вживає Куп'янська райдержадміністрація щодо зміцнення законності й наведення порядку в районі. Проводити зустрічі керівників правоохоронних органів району з представниками засобів масової інформації з питань висвітлення практики боротьби з організованою злочинністю і корупцією. Серед інших були прийняті рішення щодо проведення моніторингу стану забезпечення законності і правопорядку та вжиття невідкладних заходів з метою недопущення порушень громадського порядку і ускладнення криміногенної ситуації.

- службою у справах дітей проведено профілактичний рейд з метою перевірки стану соціального захисту дітей у ЗОШ району на території Курилівської сільської ради. Відвідано 3 сім'ї, в яких проживає 6 дітей. Результати рейду доведені до відома директорів загальноосвітніх шкіл району під час планової наради 28.01.2015.

29 січня

- службою у справах дітей проведено обстеження житла, право власності чи право користування яким закріпленого за дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, 11 дітей вказаної категорії.

- в районному будинок культури пройшло засідання Ради по роботі з кадрами з порядком денним: 1.Про стан справ з підвищення рівня професійної компетентності державних службовців в місцевих органах виконавчої влади. 2. Про погодження списків кадрового резерву на посади державних службовців апарату, структурних підрозділів райдержадміністрації на 2015 рік. Заслуховування звітів керівників структурних підрозділів райдержадміністрації про роботу з кадровим резервом в 2014 році. 3.Про підсумки роботи щодо запобігання проявам корупції в органах виконавчої влади та місцевого самоврядування у 2014 році. З інформацією перед присутніми виступили: Тугумова Т.І., начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації, Пупова Я.В., головний спеціаліст відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації, Кубрак С.В. головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції апарату райдержадміністрації в 2014 році. Кубрак О.О., керівник апарату райдержадміністрації, голова Ради, підвела підсумки засідання Ради.

30 січня

- в кабінеті заступника голови райдержадміністрації А.Д. Дробота відбулось засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованності із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. На засіданні комісії розглядались питання:1. Про рівень середньомісячної заробітної плати по Куп'янському району за 2014 рік. 2. Про підсумки роботи тимчасової комісії у 2014 році. 3. Про затвердження плану роботу тимчасової комісії на 2015 рік.

- у відділі освіти відбулася нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР, під час якого були розглянуті такі питання: 1.Про виконання навчальних програм загальноосвітніми навчальними закладами району у І семестрі 2013/2014 навчального року. 2. Про підготовку відповідної документації педагогічних працівників, які атестуються на рівні районної атестаційної комісії. 3. Про підсумки І-ІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів учнів ЗНЗ району, предметних турнірів у 2014/2015 навчальному році. 4. Про стан роботи з обдарованими учнями в загальноосвітніх навчальних закладах району у 2013/2014 навчальному році. 5. Про підсумки проведення новорічних, різдвяних свят та зимових канікул.

- на базі Петропавлівськой ЗОШ І-ІІІ ст. відбувся районний фестиваль «Молодь обирає здоров’я», в якому взяли участь 13 учнівських команд району, що змагалися в 4-х конкурсах: вікторини, конкурс плакатів, конкурс фотографій, музично-літературна композиція.

- в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації проведена нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питань підсумків роботи галузі тваринництва за січень місяць 2015 року. На нараді виступив начальник відділу тваринництва, економічно-фінансової діяльності та кадрової роботи управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Шевченко Г.М..

Середній показник розрахунків за електроенергію по районах області у 2014 році склав 99,1% Cьогодні, 30 січня, відбулася обласна селекторна нарада під головуванням т.в.п. заступника голови ХОДА Євгенія Шахненка. У ході наради було розглянуто питання щодо стану розрахунків споживачів за електричну енергію, природний газ, послуги тепло-, водопостачання та водовідведення. У нараді взяли участь керівники структурних підрозділів ХОДА, енергопостачальних, водопровідно-каналізаційних та теплопостачальних підприємств, голови РДА, міські голови міст обласного значення, керівники структурних підрозділів районних державних адміністрацій в Харківській області. За інформацією першого заступника начальника управління паливно-енергетичного комплексу ХОДА Володимира Губи, АК «Харківобленерго» розрахувалася з ДП «Енергоринок» на 99,4%, заборгованість енергопостачальника склала на 1 січня 2015 року 63,8 млн. грн. і зросла з початку року на 20,7 млн. грн., або на 48%. За даними АК «Харківобленерго» майже по всіх групах споживачів рівень розрахунків за електроенергію знизився, за виключенням бюджетних установ, що фінансуються з місцевих бюджетів, де рівень платежів склав 100%. Загальний борг споживачів області за електричну енергію перед АК «Харківобленерго» на 1 січня склав 637,9 млн. грн. «Основні боржники - підприємства житлово-комунального господарства, зокрема, водопостачання та водовідведення, борг яких збільшився на 150,8 млн. грн. В числі найбільших боржників за електричну енергію залишається КП «Харківводоканал», борг якого за рік зріс на 151,1 млн. грн. (у 2,1 рази), і на 1 січня склав 311,6 млн. грн. Середній показник розрахунків за електроенергію по районах області склав 99,1%, по містах обласного значення – 98,8%, по м. Харків – 99% . На 100% і вище розрахувалися споживачі 2 районів області (Шевченківський – 102,4%, Печенізький – 100,1%)», - сказав Володимир Губа. Щодо розрахунків споживачів області за спожитий природний газ, то їх рівень, за словами Володимира Губи, у 2014 році склав 76,7%. Серед підприємств теплоенергетики найбільша частка використаного природного газу (87%) належить КП «Харківські теплові мережі» та ПАТ «Харківська ТЕЦ-5», які на 15 січня мали борг 190,7 млн. грн. та 45,7 млн. грн. відповідно. Рівень розрахунків населення, бюджетних установ з ПАТ «Харківгаз» та ПАТ «Харківміськгаз» склав 92,1%, у тому числі: населення – 94,4%, бюджетні установи, що фінансуються з державного бюджету – 95,9% , з місцевого – 98,2%. Як зазначив перший заступник начальника управління паливно-енергетичного комплексу ХОДА, з початку року заборгованість споживачів за природний газ зросла на 94,7 млн. грн. (40,6%), і на 1 січня склала 328,1 млн. грн. Середній показник розрахунків за природний газ по районах області склав 89,9%, в містах обласного значення – 91,5 %, по Харкову – 97,1%.

- під головуванням голови Куп’янської районної державної адміністрації М.М.Ситника проведено нараду за участю голови Куп’янської районної ради Чернової С.П., керівників управлінь та відділів Куп'янської районної державної адміністрації, сільських голів Куп'янського району, представників Куп'янської ОДПI. На обговорення виносились питання щодо змін до Податкового кодексу України внесених законом України від 28.12.2014 № 71-VIII “Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи”. Піднімались питання щодо встановлення на територіях сільських рад Куп'янського району ставок місцевих податків згідно змін в законодавстві, а саме: податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки; транспортного податку; плати за землю; єдиного податку; акцизного податку. Прийняті рішення врегулюють механізм наповнення бюджету сільської ради у частині «Місцеві податки і збори» і створять умови для забезпечення реалізації повноважень сільської ради у сфері встановлення місцевих податків і зборів та розмірів їх ставок у межах, визначених законом.

Протягом січня

Фахівцями відділу економічного розвитку проводився щоденний моніторинг стану цін по підприємствах торгівлі Куп'янського району на основні продукти харчування, хліб, хлібобулочні вироби та нафтопродукти. Протягом звітного періоду зросли ціни на основні продукти харчування та хліб, а саме: хліб із борошна пшеничного вищого гатунку на 9%, хліб житньо-пшеничний на 15%, крупа гречана на 3%, манна — 4%, рисова — 8%, яйця курячі — 7%, олія соняшникова рафінована — 6%. . По нафтопродуктам зросла ціна на дизельне пальне на 3 % з 16-40 грн. до 16-90 грн. за 1 літр.

Сектором контролю апарату райдержадміністрації проводиться постійна робота щодо попереднього розгляду та візування проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, проектів протокольних рішень колегії. За січень 2015 року опрацьовано 43 проекти розпоряджень голови райдержадміністрації. Під час візування проектів розпоряджень головному розробнику надавались рекомендації щодо визначення конкретних виконавців, завдань та термінів виконання. Зокрема, протягом січня 2015 року сектором контролю апарату райдержадміністрації було зареєстровано 86 документів з них: 72 листи органів влади обласного та місцевого рівня, 7 розпоряджень та 3 доручення голови облдержадміністрації, 1 розпорядження голови райдержадміністрації, 3 рішення обласної ради. Взято на контроль 46 документів. На виконання контрольних документів виконавцям було надіслано 228 завдань, з них 185 завдань із циклами. Також сектором контролю апарату райдержадміністрації здійснювався контроль за своєчасністю та якістю виконання 140 документів, що перебували на контролі в січні 2015 року, знято з контролю 233 завдання та 57 документів. Також підготовлено та надано керівнику апарату райдержадміністрації перелік районних програм та схему контролю за їх виконанням у 2015 році.

Спеціалістами відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення, реабілітації та обслуговування інвалідів УПСЗН направлено на санаторно – курортне лікування 1 інваліда загального захворювання. До Централізованого банку даних з проблем інвалідності внесено 40 індивідуальних програм реабілітації інвалідів.

Сектором масових комунікацій апарату райдержадміністрації протягом січня 2015 року проведена робота по виконанню заходів, передбачених планом роботи. Підготовлена і надана у визначений термін інформація до управлінь та відділів облдержадміністрації:

- інформація щодо удосконалення системи контролю за оприлюдненням на офіційних сайтах публічної інформації;

- щотижнева інформація про суспільно-політичну ситуацію в районі;

- інформація про відзначення Хрещення Господнього;

-щомісячна інформація про суспільно-політичну ситуацію в районі;

-інформація щодо наявних фактів порушення законодавства у сфері свободи совісті і віросповідання;

- інформація щодо належної організації та проведення заходів до Дня Соборності України та Дня пам'яті Героїв Крут;

- підготовка реєстру документів що носять публічний характер.

Здійснювався щотижневий аналіз публікацій в засобах масової інформації щодо роботи райдержадміністрації та сільських рад. Всього на сторінках міськрайонної газети „Вісник Куп’янщини”, газет „Наш город”, „Франт”, “Десятка+” розміщено 14 інформацій про діяльність райдержадміністрації. При здійсненні аналізу щодо критичних виступів на адресу райдержадміністрації не виявлено.

Щотижня проводився аналіз публікацій в засобах масової інформації щодо роботи сільських рад.

Організовано оголошення на “Класному радіо” 2 інформаційних повідомлення про діяльність райдержадміністрації та районні події.

Щотижня відповідно з пропозиціями управлінь і відділів райдержадміністрації складалися плани на тиждень та готувалася інформація про виконання плану районної державної адміністрації за тиждень, з наступним її розміщенням на веб-сайті.

Проводилось уточнення інформації про наявність осередків політичних партій та громадських організацій у районі.

Постійно надавалася консультативно-методична допомога діючим політичним партіям та громадським організаціям.

Проводилась робота щодо забезпечення взаємодії структурних підрозділів райдержадміністрації та ЗМІ по формуванню громадської думки, спрямованої на виконання Законів України, Указів Президента України, Постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій.

Надавалась практична та методична допомога структурним підрозділам райдержадміністрації та сільських рад з питань забезпечення доступу до публічної інформації та розміщення матеріалів на сайті райдержадміністрації .

Проведено аналіз наповнення сторінок структурних підрозділів райдержадміністрації та забезпечено оновлення інформації на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації.

Забезпечено розміщення на сайті райдержадміністрації: розпоряджень - 29; новостійних інформацій та повідомлень - 55; кількість документів, що містять публічну інформацію - 103.

Проведена робота по сприянню організації та проведення тематичних вечорів, уроків, книжкових та художніх виставок, спрямованих на виховання у мешканців району, особливо у молоді, патріотизму, духовності, поваги до історії, національних традицій українського народу, його культури і символів.

Службою у справах дітей райдержадміністрації протягом звітного періоду складено 5 адміністративних протоколів на батьків, які не в повному обсязі виконують батьківські обов’язки.

Проведено 3 засідання Комісії з питань захисту прав дитини. Прийнято 25 відвідувачів, яким надана практична та консультаційна допомога. Вилучено 5 дітей у матері, яка повернулась з місць позбавлення волі. Спеціалісти служби взяли участь у 5 судових засіданнях.

Сектором цивільного захисту розроблено проект та затверджено наказом начальника цивільного захисту району від 14 січня 2015 року № 1 “План основних заходів цивільного захисту Куп’янського району Харківської області на 2015 рік”, “Організаційно-методичні вказівки щодо навчання населення Куп’янського району захисту та діям у надзвичайних ситуаціях”, “План графік проведення на підприємствах, в установах, організаціях спеціальних об’єктових навчань, тренувань з питань цивільного захисту”.

Розроблено та затверджено план роботи комісії з питань ТЕБ та НС на 2015 рік.

Протягом місяця надавалася методична допомога з питання створення та організації роботи консультаційних пунктів з питань цивільного захисту при сільських радах, а також методична допомога з питання планування, організації та проведення евакозаходів. Проводився моніторинг накопичення та використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків в районі та функціонування підрозділу місцевої пожежної охорони села Курилівка.

Надано звіти за формами 1/ОР, ВРФ, 4/2/СІЗ ЦЗ, СПО-1, 2/ЕВАК, 1/ВО, 2/МПО, 1/МПО, 1 ОП, додаток 2 до форми 2/ПЦЗ, на виконання ПКМУ № 1200 на мирний час та особливий період, 5/РХЗ, 2/МТЗ; інформація про виконання заходів протокольних рішень: протокол № 11 п.2.1-2.4 питання I, п.п. 2.1, 2.5, 2.6, 10 питання III, п.п.6.1, 6.2, 6.4-6.12 питання IV, протокол № 12 питання I, II, IV до Департаменту цивільного захисту Харківської облдержадміністрації згідно переліку термінових та строкових донесень. Відпрацьовано контрольні документи: надано відповідь Департаменту цивільного захисту ХОДА по виконанню розпорядження голови ОДА від 21.11.2013 року № 475, щодо виконання плану комплектування курсів слухачами з функціонального навчання у сфері цивільного захисту, надано інформацію до ГУ Держсанепідслужби у Харківській області, щодо проведення щеплень проти грипу.

Відділом організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації видано 17 проектів розпоряджень голови райдержадміністрації з кадрових питань.

Вивчено питання та поінформовано відділ кадрової роботи облдержадміністрації з таких питань:

- про наявність вакантних посад державних службовців в районній державній адміністрації.

- про проведену роботу щодо виконання Закону України “Про очищення влади”.

До організаційного відділу обласної державної адміністрації постійно надавалася інформація щодо планів основних заходів райдержадміністрації на тиждень та звіти щодо виконання вищезгаданих планів.

В районі проведена організаційна робота щодо обговорення змін до Конституції України з питань децентралізації державної влади.

До Головного управління державної служби України в Харківській області направлено списки вакантних посад державних службовців, інформацію щодо працевлаштування, звільнення чи переведення на інше місце роботи випускників, які навчались за державним замовленням.

У січні 2015 року розроблено та затверджено:

- Комплексний план роботи з кадрами на 2015 рік;

- план засідань Ради по роботі з кадрами;

- перелік ювілейних та пам’ятних дат, які будуть відзначатися на території району у 2015-2016 роках.

Протягом місяця спеціалістами відділу зібрано інформацію щодо:

- працівників сільських рад району;

- планів засідань виконкомів та роботи сесій сільських рад району у 2015 році;

- узагальнену інформацію щодо виконання виконкомами сільських рад району делегованих повноважень органів виконавчої влади за ІІ півріччя 2014 року (форма 1).

Підготовлено інформацію про виконання плану роботи райдержадміністрації за грудень, ІV квартал 2014 року та 2014 рік. Підготовлено інформацію про виконання плану роботи відділу організаційно-кадрової роботи за аналогічний період. До 20 числа опрацьовувалися пропозиції відділів, управлінь, на підставі чого складено план основних заходів, які проводитимуться райдержадміністрацією в лютому 2015 року.

Підготовлені і направлені до засобів масової інформації тексти поздоровлень жителів міста і району з нагоди професійних і державних свят головою райдержадміністрації та головою районної ради.

 

Керівник апарату

районної державної адміністрації                                  О.Кубрак

Тугумова, 5-55-66

Переглядів: 4
Дата публікації: 11:10 06.02.2015
Версія для слабо- зорих