Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
23.02.2018
08:00 - Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:23.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
08:30 - Апаратна нарада відділу освіти Апаратна нарада відділу освіти Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.02.2018 08:30 Місце проведення:Відділ освіти
09:30 - Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.02.2018 09:30 Місце проведення:Відділ освіти
10:00 - Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації
Про стан виконання Урядової програми "Доступні ліки"
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:23.02.2018 10:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

10:00 - Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад
на тему: "Виконання бюджету за 2017 рік"
Організатор:Фінансове управління Куп'янської РДА Час проведення:23.02.2018 10:00 Місце проведення:м.Куп'янськ, вул. Садова, 52

12:00 - Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації
«Реалізація проектів регіонального розвитку у 2018 році»
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:23.02.2018 12:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

25.02.2018
10:00 - Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:25.02.2018 10:00 Місце проведення:Спортивний зал Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст.
26.02.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району, пункт реєстрації м.Харків, ХРЦОЯО
день - Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості»
день - Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні споруди району
день - Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Організатор:ССД Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:каб.ССД
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Контроль за розчисткою доріг від снігу та посипкою ПСС на підвідомчих територіях;
4. Рівень розрахунків за енергоносії;
5. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
6. Планування заходів по поточному та капітальному ремонту доріг по району;
7. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:26.02.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Поточна діяльність | Плани роботи | 2015 рік | Плани роботи районної державної адміністрації на місяць | План основних заходів Куп’янської районної державної адміністрації у березні 2015 року
План основних заходів Куп’янської районної державної адміністрації у березні 2015 року

ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова районної

державної адміністрації

______________ М.Ситник

“ 18” лютого 2015 р.

План основних заходів

Куп’янської районної державної адміністрації у березні 2015 року

Дата місяця

 

Найменування заходу

 

Місце проведення

Час проведення

 

Виконавець

Відмітка про виконання

1

2

3

4

5

6

02, 10,

16, 23, 30

Нарада з керівниками житлово-комунальних підприємств району під головуванням заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Говорова М.М.

 

02, 16,

23, 30

Апаратна нарада у голови райдержадміністрації

Кабінет голови райдержадміністрації

8.00-9.00

Керівник апарату райдержадміністрації

Кубрак О.О.

 

02-08

Бібліопанорама “Жінка-автор, жінка-героїня”(до Міжнародного жіночого дня

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

03, 10,

17, 24, 31

Прийом громадян в громадській приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги

Управління праці та соціального захисту населення

 

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

 

 

03, 17

 

06, 20

 

Виїзні прийоми громадян:

 

- головою райдержадміністрації М.М.Ситником

заступником голови райдержадміністрації

А.Д. Дроботом

с.Вишнівка, с.Піщане

с.Глушківка,

с.Петрівка

 

 

8.30

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Єрмолаєнко А.С.

голова райдержадміністрації Ситник М.М.

заступник голови райдержадміністрації Дробот А.Д.

 

03

Районний фестиваль юних пожежників “

Петропавлівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

Заступник начальника відділу освіти райдержадміністрації Балабай В.І.

 

04

“Гаряча лінія “ по захисту прав споживачів

Кабінет №15 райдерж­адміністрації

8.00-17.00

Начальник відділу економічного розвитку райдерж­адміністрації Мироненко Л.М.

 

05-08

Книжкова виставка “Завжди у наших думах і серцях” (до 201-ої річниці від дня народження Т.Г.Шевченка)

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

05

Семінар-навчання працівників апарату, керівників управлінь та відділів райдержадміністрації за участю керівника апарату райдержадміністрації Кубрак О.О.

Районний Будинок культури

11.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

05, 12

19, 26

„Гаряча” телефонна лінія

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

9.00-17.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

05-10

Виставка-посвята “Великий син великого народу”

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

06

Святковий концерт до Міжнародного жіночого дня 8 Березня

Районний будинок культури

13.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

06

Мітинг та покладання квітів з нагоди дня народження Т.Г.Шевченка

м.Купянськ, пам’ятник Т.Шевченку

10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

09-13

Заходи з нагоди Шевченківських днів

ЗНЗ району

 

Заступник начальника відділу освіти райдержадміністрації Балабай В.І.

 

10

Засідання “Школи кадрового резерву” з питань:

1.Організація оздоровлення та відпочинку дітей у навчальних закладах.

2. Організація роботи з попередження дитячого травматизму

Відділ освіти райдержадміністрації

12.00

Заступник начальника відділу освіти райдержадміністрації Балабай В.І.

 

10

Літературна година “Шлях Кобзаря — це шлях народу”

ЗОШ № 4

м.Куп’янськ

13.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

12

Перевірка виконкому Ягідненської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади виконкомом Ягідненської сільської ради

Відділ організаційно-кадрової роботи апарату райдерж­адміністрації

9.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

13

Перевірка Куп’янської філії ПАТ “Харківгаз” з питань правильності нарахування пільг категоріям населення, які мають на них право згідно з діючим законодавством

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

9.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

13

“Прямий зв’язок” голови райдержадміністрації з населенням району

Кабінет голови райдерж­адміністрації

9.00

Завідувач сектору масових комунікацій апарату райдерж­адміністрації Кучерявий В.В.

 

16

Засідання комісії по контролю за розрахунками за спожиті енергоносії під головуванням заступника голови райдержадміністрації

Дробота А.Д.

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

11.00-12.00

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Говорова М.М.

 

18

Семінар з уповноваженими особами у справах дітей сільських рад району з питань особливості роботи із сім’ями та дітьми. Які прибули із зони АТО

Служба у справах дітей райдерж­адміністрації

10.00

Начальник служби у справах дітей райдерж­адміністрації — Діденкова Л.І.

 

18

Засідання комісії по перегляду нормативно-правових актів

Юридичний відділ апарату райдерж­адміністрації

10.00

Начальник юридичного відділу апарату райдерж­адміністрації

Кошелєва-Скляр О.В.

 

18

Засідання колегії районної державної адміністрації з питань:

1. Про стан виконання в районі Національного плану дій щодо реалізації Конвенції ООН “Про права дитини” на період до 2016 року та стан профілактичної роботи з дітьми на території району

2. Про стан підготовки та проведення весняно-польових робіт у сільськогосподарських підприємствах району

3. Про стан виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади органами місцевого самоврядування району у 2014 році

4. Про стан виконавської дисципліни в роботі з контрольними документами в районній державній адміністрації

5. Про підсумки роботи із зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації за 2014 рік

Районний будинок культури

10.00

Заступник голови райдерж­адміністрації Дробот А.Д., начальник служби у справах дітей райдерж­адміністрації

Діденкова Л.І., начальник управління агропромислового розвитку

райдерж­адміністрації Бочарніков М.П., керівник апарату райдерж­адміністрації Кубрак О.О., начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдерж­адміністрації Тугумова Т.І., завідувач сектору контролю апарату райдерж­адміністрації Яшугіна Т.С., начальник загального відділу апарату райдерж­адміністрації Єрмолаєнко А.С.

 

18

Нарада керівників ДНЗ району з питань:

1.Особливості інклюзивної освіти у групах загального розвитку.

2. Організація роботи груп соцпатронату у ДНЗ

3. Про стан роботи щодо реєстрації дітей до електронної системи реєстрації до ДНЗ, НВК

Відділ освіти

райдерж­адміністрації

10.00

Заступник начальника відділу освіти райдержадміністрації Балабай В.І.

 

19

Літературно-мистецьке свято “Шевченко: погляд крізь віки”

Центральна районна бібліотека

9.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

19

Нарада працівників культури району

Районний будинок культури

9.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

19

Виїзний семінар для заступників керівників ЗНЗ району з виховної роботи з питань:

1. Формування фізичного та психічного здоров’я учнів в умовах навчального закладу - “Школа сприяння здоров’ю”.

2. Булінг: підліткове насильство у школі

Піщанська ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

Заступник начальника відділу освіти райдержадміністрації Балабай В.І.

 

19

Навчання осіб, зарахованих до кадрового резерву на посади державних службовців районної державної адміністрації

Районний Будинок культури

11.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

19

Засідання комісії з питань призначення адресної соціальної допомоги та розгляду спірних питань, що стосуються соціального захисту населення

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

14.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

19

Засідання Координаційної ради при службі у справах дітей

Служба у справах дітей

райдерж­адміністрації

10.00

Начальник служби у справах дітей райдерж­адміністрації — Діденкова Л.І.

 

19

Поетична година “Парадокси долі і поезії” (до 120-річчя від дня народження М.Рильського

Центральна районна бібліотека

13.00-14.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

20

Урок екології “Блакитні очі планети” (до Всесвітнього дня води)

ЗОШ №1

12.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

 

23

 

 

13, 27

Особистий прийом громадян:

- головою райдержадміністрації Ситником М.М.

 

- заступником голови райдержадміністрації

А.Д.Дроботом

Громадська приймальня

8.00-11.00

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Єрмолаєнко А.С.

Голова райдержадміністрації

Ситник М.М.

 

заступник голови райдержадміністрації Дробот А.Д.

 

24

Нарада керівників ЗНЗ району з питань:

1. Про підготовку до організованого завершення 2014/2015 навчального року та проведення заходів з нагоди випуску учнів 11-их класів ЗНЗ району.

2. Про організацію оздоровлення та відпочинку учнів ЗНЗ району.

3.Про стан роботи відділу освіти із зверненнями громадян за І квартал 2015 року

Відділ освіти райдержадміністрації

12.00

Заступник начальника відділу освіти райдержадміністрації Балабай В.І.

 

24

Навчально-методичний збір та тренування складу районної евакокомісії

Районний будинок культури

10.00

Завідувач сектору цивільного захисту райдерж­адміністрації Потєхіна П.О.

 

24

Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад району з питань поліпшення якості планування бюджетів та ефективного і раціонального використання бюджетних коштів

Фінансове управління райдерж­адміністрації

10.00

Начальник фінансового управління райдерж­адміністрації Потапова А.С.

 

24

Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

14.30

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

24

Літературна подорож “Українські дитячі письменники — ювіляри 2015 року (до Всеукраїнського Тижня дитячого читання)

ЗОШ №4

12.00-13.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

24

Засідання колегії працівників освіти району

Відділ освіти

райдерж­адміністрації

12.00

Заступник начальника відділу освіти райдержадміністрації Балабай В.І.

 

25

Літературна година “Країна сонячного добра”(до 85-річчя від дня народження В.Нестайка)

ЗОШ №4

12.00-13.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

25

Інтелектуально-пізнавальна гра “У країні Мільті-Пульті”

ЗОШ № 1

13.00-14.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

26

Засідання районної ТЕБ та НС з питання готовності підприємств. Організацій, установ, органів місцевого самоврядування району до пропуску осінньо-зимових дощових паводків, льодоходу і весняної повені

Районний будинок культури

10.00

Завідувач сектору цивільного захисту райдерж­адміністрації Потєхіна П.О.

 

26

Засідання постійно діючої комісії райдерж­адміністрації з питань розгляду звернень громадян

Кабінет № 13 райдерж­адміністрації

 

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Єрмолаєнко А.С.

 

26

Засідання робочої групи з питань забезпечення своєчасної сплати податків, внесення інших обов’язкових платежів та ефективного використання бюджетних коштів

Кабінет № 1

райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації Мироненко Л.М.

 

26

Перевірка стану організації роботи з кадрових питань,питань діловодства, роботи із зверненнями громадян та видання наказів відповідно до вимог чинного законодавства у службі у справах дітей

райдерж­адміністрації

Служба у справах дітей

райдерж­адміністрації

16.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

26

Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати(грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

11.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

27

Нарада заступників керівників ЗНЗ району з навчально-виховної роботи

Відділ освіти райдерж­адміністрації

12.00

Заступник начальника відділу освіти райдержадміністрації Балабай В.І.

 

27

Інтернет-урок “Доступний Інтернет для тебе”

Центральна районна бібліотека

13.00-14.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

27

Літературна гра “Казкар датського королівства (до 210 років від дня народження Г.Х.Андерсена)

ЗОШ №4

 

13.00-14.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

27

Апаратна нарада відділу освіти

Відділ освіти

райдерж­адміністрації

 

Заступник начальника відділу освіти райдержадміністрації Балабай В.І.

 

27

Засідання районного комітету доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

11.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

27

Засідання районної тристоронньої соціально-економічної ради

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

14.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

30

Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

11.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

30

Звірка з СКМСД щодо неповнолітніх, які скоїли злочини або правопорушення

Служба у справах дітей

райдерж­адміністрації

9.00-16.00

Начальник служби у справах дітей райдерж­адміністрації — Діденкова Л.І.

 

31

Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств району під головуванням голови райдержадміністрації

Ситника М.М. з питань підсумків роботи галузі тваринництва у березні 2015 року

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

Згідно з графіком

Участь учнів ЗОШ району у обласному етапі Всеукраїнського конкурсу експериментально-дослідницьких робіт з природознавства та біології “Юний дослідник”

м.Харків

 

Заступник начальника відділу освіти райдержадміністрації Балабай В.І.

 

Згідно з графіком

Участь учнів ЗОШ району у Обласному шаховому турнірі “Біла тура”

м.Харків

 

Заступник начальника відділу освіти райдержадміністрації Балабай В.І.

 

Згідно з графіком

Участь учнів ЗОШ району у зональному етапі Олімпійських ігор “Діти Харківщини”

смт.Дворічна

 

Заступник начальника відділу освіти райдержадміністрації Балабай В.І.

 

Згідно з графіком

Районна виставка-конкурс писанкарства “Українська Великодня писанка”

Районний будинок дитячої та юнацької творчості

 

Заступник начальника відділу освіти райдержадміністрації Балабай В.І.

 

Згідно з графіком

Засідання Комісії з питань захисту прав дитини

Служба у справах дітей

райдерж­адміністрації

 

Начальник служби у справах дітей райдерж­адміністрації Діденкова Л.І.

 

Згідно з графіком

Комплексні спільні профілактичні рейди

Територія району

 

Начальник служби у справах дітей райдерж­адміністрації               Діденкова Л.І.

 

Згідно з графіком

Засідання державної надзвичайної протиепізоотичної комісії

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

 

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

Згідно з графіком

Засідання робочої групи з питань реформування житлово-комунального господарства

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації                   Говорова М.М.

 

Згідно з графіком

Засідання конкурсної комісії з питань часткового відшкодування з місцевих бюджетів відсоткових ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого і середнього підприємництва для реалізації інвестиційних проектів

Кабінет № 11

райдержадміністрації

 

Начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації Мироненко Л.М.

 

Протягом місяця

Моніторинг стану розрахунків підприємств району за комунальні послуги

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації Говорова М.М.

 

Протягом місяця

Проведення перевірки щодо дотримання бюджетної дисципліни, якості планування бюджету та подальшого вдосконалення бухгалтерського обліку та звітності в Пристінській та Петрівській сільських радах

Фінансове управління райдерж­адміністрації

 

Начальник фінансового управління райдерж­адміністрації Потапова А.С.

 

Протягом місяця

Моніторинг стану установки лічильників на артезіанські свердловини

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації Говорова М.М.

 

Протягом місяця

Моніторинг накопичення та використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру і їх наслідків

Територія району

 

Завідувач сектору цивільного захисту райдерж­адміністрації Потєхіна Л.О.

 

Протягом місяця

Перевірка організації профілактично-виховної роботи в навчальних закладах району

ЗОШ району

 

Начальник служби у справах дітей райдерж­адміністрації Діденкова Л.І.

 

Протягом місяця

Участь керівництва райдержадміністрації в засіданнях виконкомів та сесій сільських рад району

Сільські ради району

 

Керівництво райдержадміністрації

 

Протягом місяця

Проведення перевірки, передбаченої Законом України “Про очищення влади”

Відділ організаційно-кадрової роботи апарату райдерж­адміністрації

 

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

Протягом місяця

Участь керівництва райдержадміністрації в сходах громадян та зустрічах з трудовими колективами господарств та установ району

Територія району

 

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

Протягом місяця

Проведення щорічного Всеукраїнського конкурсу “Кращий державний службовець”

Управління та відділи райдерж­адміністрації

 

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

Протягом місяця

Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями

Управління праці та соціального захисту населення райдерж­адміністрації

 

Начальник управління праці та соціального захисту населення

райдерж­адміністрації Польоха О.І.

 

Протягом місяця

Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення (облік. Встановлення черги, надання путівок. Виплата компенсації за невикористану путівку)

Управління праці та соціального захисту населення райдерж­адміністрації

 

Начальник управління праці та соціального захисту населення

райдерж­адміністрації Польоха О.І.

 

Перша декада

Аналіз діяльності формувань щодо охорони громадського порядку на території району

Сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдерж­адміністрації

 

Завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдерж­адміністрації Чалий П.А.

 

Друга декада

Надання методичної допомоги виконкомам сільських рад району з питань організації обліку військовозобов’язаних і призовників

Сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдерж­адміністрації

 

Завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдерж­адміністрації Чалий П.А.

 

Друга декада

Засідання районної координаційної ради з питань дорожнього руху

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації Говорова М.М.

 

Друга декада

Засідання районної робочої комісії з обстеження аварійних дерев полезахисних лісосмуг в охоронних зонах повітряних ліній електропередач 6-150 кв

’Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації

 

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації Говорова М.М.

 

Друга декада

Засідання районної Координаційної групи з питань захисту прав споживачів

Кабінет № 11

райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації Мироненко Л.М.

 

Третя декада

Вивчення роботи сільського голови з питань організації і виконання заходів з мобілізаційної підготовки та проведення оповіщення в органах місцевого самоврядування

Сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдерж­адміністрації

 

Завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдерж­адміністрації Чалий П.А.

 

Третя декада

Засідання комісії з питань розпорядження землями за межами населених пунктів району

 

Кабінет голови райдержадміністрації

10.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

Третя декада

Засідання районної комісії з питань обстеження підприємств заготівлі і переробки металобрухту

 

Кабінет № 11

райдержадміністрації

 

Начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації Мироненко Л.М.

 

 

Керівник апарату

районної державної адміністрації                         О. Кубрак

Тугумова

Переглядів: 4
Дата публікації: 09:50 19.02.2015
Версія для слабо- зорих