Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Міжрегіональне управління НАДС у Харківській та Сумській областях інформує
Анонс подій
21.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи з батьками дітей, які потребують соціального захисту Проведення роботи з батьками дітей, які потребують соціального захисту Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:21.06.2018 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
09:00 - Засідання районного комітету доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної інженерно-транспортної інфраструктури Засідання районного комітету доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної інженерно-транспортної інфраструктури Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:21.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
09:00 - Тематична бесіда "Вивчаємо закони України" Тематична бесіда "Вивчаємо закони України" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:21.06.2018 09:00 Місце проведення:Кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
09:30 - Засідання Координаційної ради Засідання Координаційної ради
1. Про склад опікунських сімей та якість виховання дітей у зазначених сім’ях.
2.Про реалізацію законодавства України з попередження насильства в сім’ях відносно дітей на території району.
3. Про результати соціального супроводу сімей з дітьми облікових категорій.
Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:21.06.2018 09:30 Місце проведення:Каб. ССД

22.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи з батьками дітей, які потребують соціального захисту Проведення роботи з батьками дітей, які потребують соціального захисту Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
08:00 - Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:22.06.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Перегляд літератури «Живе в народі пам`ять вічна» Перегляд літератури «Живе в народі пам`ять вічна» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:22.06.2018 09:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
10:00 - Відправлення на оздоровлення та відпочинок дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, до оздоровчих закладів"Перлина Чорномор'я" м.Білгород-Дністровський та "Динамо", Львівської області. Відправлення на оздоровлення та відпочинок дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, до оздоровчих закладів"Перлина Чорномор'я" м.Білгород-Дністровський та "Динамо", Львівської області. Організатор:Сектор у справах молоді та спорту Час проведення:22.06.2018 10:00 Місце проведення: Міський автовокзал
10:00 - Мітинг до Дня скорботи і вшанування пам’яті жертв війни в Україні Мітинг до Дня скорботи і вшанування пам’яті жертв війни в Україні Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:22.06.2018 10:00 Місце проведення:с. Ковалівка Смородьківської сільської ради
12:00 - Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації
Про підсумки введення житла в експлуатацію за І півріччя 2018 року
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:22.06.2018 12:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

23.06.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№5
день - Випускні вечори Випускні вечори Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.06.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗЗСО району
Докладніше
Пошук
Посилання





 














Поточна діяльність | Регуляторна діяльність | Звіти про відстеження регуляторних актів | ЗВІТ про повторне відстеження результативності регуляторного акта Розпорядження голови Куп’янської районної державної адміністрації Харківської області від 30 грудня 2013 року № 677 „Про затвердження Положення про Центр надання адміністративних послу
ЗВІТ про повторне відстеження результативності регуляторного акта Розпорядження голови Куп’янської районної державної адміністрації Харківської області від 30 грудня 2013 року № 677 „Про затвердження Положення про Центр надання адміністративних послу

ЗВІТ

про повторне відстеження результативності регуляторного акта Розпорядження голови Куп’янської районної державної адміністрації Харківської області від 30 грудня 2013 року № 677 „Про затвердження Положення про Центр надання адміністративних послуг при Куп’янській районній державній адміністрації Харківської області”, зареєстроване в Куп`янському міськрайонному управлінні юстиції Харківської області                            27 січня 2014 р. за № 1/128

Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежують

Розпорядження голови Куп’янської районної державної адміністрації Харківської області від 30 грудня 2013 року № 677 „Про затвердження Положення про Центр надання адміністративних послуг при Куп’янській районній державній адміністрації Харківської області”, зареєстроване в Куп`янському міськрайонному управлінні юстиції Харківської області 27 січня 2014 р. за № 1/128

Назва виконавця заходів з відстеження

Сектор з питань організації діяльності центру надання адміністративних послуг відділу економічного розвитку Куп’янської районної державної адміністрації

Цілі прийняття акта

Затвердження Положення про Центр надання адміністративних послуг при Куп’янській районній державній адміністрації Харківської області (далі – Центр) з метою забезпечення ефективного функціонування Центру та спрощення процедури надання адміністративних послуг

Строк виконання заходів з відстеження

16.02.2015 – 06.03.2015

Тип відстеження

Повторне відстеження

Методи одержання результатів відстеження

Моніторинг та аналіз задоволеності суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб якістю надання адміністративних послуг, видачі документів дозвільного характеру та аналіз ступеня досягнення цілей державного регулювання.

Для відстеження використовувались статистичні дані та дані опитування суб’єктів господарювання (юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців) та/або фізичних осіб, суб’єктів надання адміністративних послуг. Також здійснювався розгляд пропозицій та зауважень, які надійшли до Куп’янської районної державної адміністрації Харківської області з питань роботи Центру

Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних

- розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов'язаних з дією акта;

- кількість суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта;

- розмір коштів і час, що витрачатимуться суб'єктами господарювання та/або фізичними особами, пов'язаними з виконанням вимог акта;

- рівень поінформованості суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта;

- кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, що звернулись до Центру (в тому числі до дозвільного центру);

- кількість наданих адміністративних послуг, виданих документів дозвільного характеру, наданих консультацій;

- середній час, який займає у заявника процедура звернення до Центру для отримання адміністративної послуги;

- кількість скарг на роботу Центру.

Кількісні та якісні значення показників результативності акта

- надходження до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов’язані з дією акта, відсутні;

- дія акта поширюється на всіх суб’єктів господарювання, які провадять діяльність на території Куп’янського району, та жителів Куп’янського району;

- виконання вимог акта не потребує витрачання додаткового часу та коштів суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб;

- за даними опитування, рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта високий;

- кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, що звернулись до Центру складає 428 осіб (в тому числі до дозвільного центру звернулось 6 суб’єктів господарювання);

- надано 492 адміністративних послуги, видано 1 документ дозвільного характеру, надано 428 консультацій з питань отримання адміністративних послуг, державним адміністратором надано 6 консультацій, представниками місцевих дозвільних органів консультації не надавались;

- середній час, який займає у заявника процедура звернення до Центру (в тому числі і до дозвільного центру, який є складовою частиною Центру) для отримання адміністративної послуги займає 13-18 хвилин при подачі документів, 4 хвилини при отриманні консультації та 1,5 хвилини при видачі результатів надання адміністративної послуги (в тому числі документів дозвільного характеру);

- скарг на роботу Центру не надходило.

Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей

Досягнуто цілей державного регулювання, затверджено Положення про Центр, забезпечено ефективне функціонування Центру та спрощено процедуру надання адміністративних послуг.

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи не зазнають жодних додаткових витрат грошових коштів та часу у процесі отримання/надання адміністративних послуг. Прийняття регуляторного акта не потребувало витрат з державного чи місцевого бюджету.

Впроваджено надання адміністративних послуг через Центр у відповідності із вимогами чинного законодавства, забезпечено оперативність, доступність та зручність для суб’єктів звернень при наданні адміністративних послуг, спрощено процедуру надання адміністративних послуг.

Видача документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності здійснюється у встановленому законодавством порядку в дозвільному центрі, утвореному відповідно до Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності", який є складовою частиною Центру.

Зменшився обсяг звернень заявників безпосередньо до суб’єктів надання адміністративних послуг, зменшились витрати часу останніх на консультування заявників, збільшився час на виконання основних завдань та підготовку результатів надання адміністративних послуг.

Під час проведення відстеження встановлено, що порівняно з періодом базового відстеження збільшилась кількість звернень заявників до Центру, зросла кількість наданих адміністративних послуг та консультацій з питань їх отримання (492 результати адміністративних послуг та 428 відповідних консультацій порівняно з 0 під час базового відстеження ). Кількість звернень до дозвільного центру зменшилась на 64,7%, кількість виданих документів дозвільного характеру зменшилась на 80%, кількість наданих державним адміністратором консультацій зменшилась на 53,8%. Зменшився на 2 хвилини середній час звернення заявника до Центру при подачі документів та на 1 хвилину при отриманні консультації, час видачі результатів надання адміністративних послуг та документів дозвільного характеру не змінився.

 

Голова районної державної адміністрації                                                                                 М.Ситник

„11” березня 2015 року

 

Рочняк, 5 30 01

Переглядів: 25
Дата публікації: 13:37 11.03.2015
Версія для слабо- зорих