Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
25.02.2018
10:00 - Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:25.02.2018 10:00 Місце проведення:Спортивний зал Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст.
26.02.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району, пункт реєстрації м.Харків, ХРЦОЯО
день - Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості»
день - Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні споруди району
день - Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Організатор:ССД Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:каб.ССД
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
11:00 - Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Про виконання районного бюджету та бюджету району за 2017 рік.
2. Про хід реалізації в районній державній адміністрації вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”
3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами районної державної адміністрації.
4. Підведення підсумків апаратної наради.
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:26.02.2018 11:00 Місце проведення:Кабінет голови районної державної адміністрації

13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Контроль за розчисткою доріг від снігу та посипкою ПСС на підвідомчих територіях;
4. Рівень розрахунків за енергоносії;
5. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
6. Планування заходів по поточному та капітальному ремонту доріг по району;
7. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:26.02.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

27.02.2018
09:00 - Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 4
09:00 - Засідання методичної ради ІМЦ Засідання методичної ради ІМЦ Організатор:Відділ освіти Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
09:30 - Перевірка виконкому Глушківської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Перевірка виконкому Глушківської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:27.02.2018 09:30 Місце проведення:Глушківська сільська рада
13:00 - Урок державності «Провісник духовної свободи» (до 80-річчя від дня народження В. Чорновола) Урок державності «Провісник духовної свободи» (до 80-річчя від дня народження В. Чорновола) Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:27.02.2018 13:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
16:00 - Позачергове засідання регіональної комісії з питань ТЕБ та НС Харківської області Позачергове засідання регіональної комісії з питань ТЕБ та НС Харківської області
Підведення підсумків функціонування територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Харківської області у 2017 році та основні завдання на 2018 рік
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:27.02.2018 16:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Поточна діяльність | Плани роботи | 2015 рік | Плани роботи районної державної адміністрації на місяць | План основних заходів Куп’янської районної державної адміністрації у квітні 2015 року
План основних заходів Куп’янської районної державної адміністрації у квітні 2015 року

ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова районної

державної адміністрації

______________ М.Ситник

“ 18” березня 2015 р.

План основних заходів

Куп’янської районної державної адміністрації у квітні 2015 року

Дата місяця

 

Найменування заходу

 

Місце проведення

Час проведення

 

Виконавець

Відмітка про виконання

1

2

3

4

5

6

01

Літературно-розважальна програма “Першоквітневі розіграші”

ЗОШ №4

13.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

01

“Гаряча лінія “ по захисту прав споживачів

Кабінет № 15

райдерж­адміністрації

8.00-17.00

Начальник відділу економічного розвитку райдерж­адміністрації Мироненко Л.М.

 

02

Вікторина “Цей чудовий пернатий світ”

Центральна районна бібліотека

13.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

02

Семінар-навчання працівників апарату, керівників управлінь та відділів райдержадміністрації за участю керівника апарату райдержадміністрації Кубрак О.О.

Районний Будинок культури

11.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

02, 09

16, 23, 30

„Гаряча” телефонна лінія

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

9.00-17.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

02, 07, 09, 14, 16, 21, 23

Засідання призовної комісії Куп’янського району при проведенні весняної призовної кампанії

Сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдерж­адміністрації

 

Завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдерж­адміністрації Чалий П.А.

 

03

Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

11.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

03

Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств району під головуванням голови райдержадміністрації

Ситника М.М. з питань забезпеченості насінням ярих культур, мінеральними добривами та засобами та захисту рослин

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

04

Участь у І регіональному фестивалі- аматорських театральних колективів “Синій птах”

сел.Ківшарівка

8.30

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

06, 14,

20, 27

Нарада з керівниками житлово-комунальних підприємств району під головуванням заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Говорова М.М.

 

06, 20, 27

Апаратна нарада у голови райдержадміністрації

Кабінет голови райдержадміністрації

8.00-9.00

Керівник апарату райдержадміністрації

Кубрак О.О.

 

06-10

Районний етап Всеукраїнської виставки-конкурсу декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва “Знай і люби свій край”

Районний будинок дитячої та юнацької творчості

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Шаповалов О.О.

 

06

Нарада з керівниками, представниками ветеринарної та зоотехнічною службами сільгосппідприємств району під головуванням голови райдержадміністрації

Ситника М.М. з питань підготовки літніх таборів та переходу худоби на літнє табірне утримання

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

06, 07

Засідання комісії

райдерж­адміністрації на період проведення квартальних перевірок наявності секретних документів та справ

Сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдерж­адміністрації

 

Завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдерж­адміністрації Чалий П.А.

 

07, 14,

21, 28

Прийом громадян в громадській приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги

Управління праці та соціального захисту населення

 

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

 

 

07, 21

 

03, 17

Виїзні прийоми громадян:

 

- головою райдержадміністрації М.М.Ситником

заступником голови райдержадміністрації

А.Д. Дроботом

 

с.Кучерівка, с.Ягідне

 

с.Гусинка,

с.Кіндрашівка

 

 

8.30

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Єрмолаєнко А.С.

голова райдержадміністрації Ситник М.М.

заступник голови райдержадміністрації Дробот А.Д.

 

09

Перевірка стану організації роботи з кадрових питань,питань діловодства, роботи із зверненнями громадян та видання наказів відповідно до вимог чинного законодавства в управлінні праці та соціального захисту населення

райдерж­адміністрації

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

 

16.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

09-12

Книжкова виставка космічної фантастики”Крізь терні до зірок”(до Дня космонавтики)

Центральна районна бібліотека

9.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

10

Народознавча година “Українські Великодні традиції”

Центральна районна бібліотека

15.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

10

Участь збірної команди району в обласних Спартакіадних змаганнях з волейболу (жінки)

м. Харків

 

Завідувач сектору у справах молоді та спорту райдерж­адміністрації

Ридван О.О.

 

10

“Прямий зв’язок” голови райдержадміністрації з населенням району

Кабінет голови райдерж­адміністрації

9.00

Завідувач сектору масових комунікацій апарату райдерж­адміністрації Кучерявий В.В.

 

11

Година духовності “На святий Великдень славимо Христа”

Центральна районна бібліотека

13.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

13-15

Районний етап виставки-акції “SOS-вернісаж, або друге життя сміття”

Районний будинок дитячої та юнацької творчості

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Шаповалов О.О.

 

14

Засідання “Школи кадрового резерву” з питань:

1.Системний підхід до організації управлінської діяльності заступника директора з виховної роботи

2. Видання проекту наказу

Відділ освіти райдержадміністрації

12.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Шаповалов О.О.

 

14

Засідання комісії по контролю за розрахунками за спожиті енергоносії під головуванням заступника голови райдержадміністрації

Дробота А.Д.

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

11.00-12.00

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Говорова М.М.

 

15-30

Обласний етап Всеукраїнської виставки-конкурсу декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва “Знай і люби свій край”

м.Харків

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Шаповалов О.О.

 

15

Нарада керівників ДНЗ району з питань:

1.Результати атестації та курсової перепідготовки педагогічних працівників ДНЗ та НВК

2. Про організацію науково-методичної роботи з педагогічними кадрами у 2014/2015 навчальному році

Відділ освіти

райдерж­адміністрації

10.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Шаповалов О.О.

 

15-30

ІІ відбірковий етап районного відкритого фестивалю дитячої художньої творчості “Таланти третього тисячоліття”

м.Харків

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Шаповалов О.О.

 

16

Перевірка виконкому Пристінської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади

Відділ організаційно-кадрової роботи апарату

райдерж­адміністрації

9.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

16

Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

11.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

17

Участь збірної команди району в обласних Спартакіадних змаганнях з міні-футболу (чоловіки)

м. Харків

 

Завідувач сектору у справах молоді та спорту райдерж­адміністрації

Ридван О.О.

 

18-24

Обласний етап виставки-акції “SOS-вернісаж, або друге життя сміття”

Районний будинок дитячої та юнацької творчості

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Шаповалов О.О.

 

18

Участь збірної команди району в обласних Спартакіадних змаганнях з волейболу (чоловіки)

м. Харків

 

Завідувач сектору у справах молоді та спорту райдерж­адміністрації

Ридван О.О.

 

19

Нарада працівників культури району

Районний будинок культури

9.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

20

Заходи з нагоди Дня довкілля

ЗНЗ району

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Шаповалов О.О.

 

20

Вивчення питання з наступним інформуванням керівництва райдерж­адміністрації щодо приписки юнаків 1998 року народження до призовної дільниці

Сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдерж­адміністрації

 

Завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдерж­адміністрації Чалий П.А.

 

21-26

Виставка-реквієм “Україна - Чорнобиль -світ”(до дня Чорнобильської трагедії)

Центральна районна бібліотека

9.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

22

Засідання комісії з питань призначення адресної соціальної допомоги та розгляду спірних питань, що стосуються соціального захисту населення

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

14.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

22

Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

14.30

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

23

Нарада працівників культури

Районний будинок культури

9.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

23

Семінар для клубних та бібліотечних працівників району

Центральна районна бібліотека

13.00-14.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

23

Засідання комісії з питань ТЕБ та НС

Районний будинок культури

10.00

Завідувач сектору цивільного захисту райдерж­адміністрації Потєхіна П.О.

 

23

Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад району з питань виконання бюджету району за І квартал 2015 року

Фінансове управління райдерж­адміністрації

10.00

Начальник фінансового управління райдерж­адміністрації Потапова А.С.

 

24

Урок пам’яті “Це гірке слово- Чорнобиль” (до дня Чорнобильської трагедії)

Професійний аграрний ліцей

8.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

24

Заходи з нагоди 29-ої річниці аварії на Чорнобильській АЕС

м.Куп’янськ

 

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

24

Нарада заступників керівників з навчально-виховної роботи ЗНЗ району з питань:

1. Про вивчення стану викладання предметів у ЗНЗ району у 2014/2015 навчальному році

2. Про результати участі учнів району у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад, ІІ (обласному) етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН

3. Про підготовку учнів 4, 9, 11-их класів до державної підсумкової атестації

4. Про проведення свята “Останній дзвоник” в ЗНЗ району

Відділ освіти райдержадміністрації

12.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Шаповалов О.О.

 

24

Засідання постійно діючої комісії райдерж­адміністрації з питань розгляду звернень громадян

Кабінет № 13 райдерж­адміністрації

 

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Єрмолаєнко А.С.

 

24

Апаратна нарада відділу освіти

Відділ освіти

райдерж­адміністрації

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Шаповалов О.О.

 

25

Урочистий мітинг-реквієм до річниці Чорнобильської трагедії

м.Куп’янськ

10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

25

Участь збірної команди району в обласних Спартакіадних змаганнях з шашок

м. Харків

 

Завідувач сектору у справах молоді та спорту райдерж­адміністрації

Ридван О.О.

 

 

27

 

 

10, 24

Особистий прийом громадян:

- головою райдержадміністрації Ситником М.М.

 

- заступником голови райдержадміністрації

А.Д.Дроботом Громадська приймальня

8.00-11.00

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Єрмолаєнко А.С.

Голова райдержадміністрації

Ситник М.М.

 

заступник голови райдержадміністрації Дробот А.Д.

 

28

Виїзний семінар керівників ЗНЗ району з питання єдиного дня Цивільного захисту загальноосвітніх навчальних закладів на території району

 

Подолянська

ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Шаповалов О.О.

 

28

Засідання робочої групи з питань забезпечення своєчасної сплати податків, внесення інших обов’язкових платежів та ефективного використання бюджетних коштів

Кабінет № 1

райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації Мироненко Л.М.

 

29

Історичний репортаж “Хто знав, хто вів смертям та стратам лік” (до 70-річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років)

Професійний аграрний ліцей

8.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

30

Семінар-навчання для працівників управління щодо ознайомлення з нововиданими законодавчими документами, які стосуються соціального захисту населення

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

11.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

30

Звірка з СКМСД щодо неповнолітніх, які скоїли злочини або правопорушення

Служба у справах дітей

райдерж­адміністрації

9.00-16.00

Начальник служби у справах дітей райдерж­адміністрації Діденкова Л.І.

 

30

Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств району під головуванням голови райдержадміністрації

Ситника М.М. з питань підсумків роботи галузі тваринництва за квітень 2015 року

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

Згідно з графіком

Районний конкурс “Учень року 2014 “

Районний будинок культури

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Шаповалов О.О.

 

Згідно з графіком

Участь збірної команди району в обласній Спартакіаді серед державних службовців

Смт. Комсомольське

 

Завідувач сектору у справах молоді та спорту райдерж­адміністрації

Ридван О.О.

 

Згідно з графіком

Участь учнів ЗОШ району у Всеукраїнському форумі учнівської та студентської молоді “Дотик природи”

 

м.Харків

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Шаповалов О.О.

 

Згідно з графіком

Участь учнів ЗОШ району у обласному фізкультурно-оздоровчому патріотичному фестивалі школярів “Козацький гарт”

м.Харків

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Шаповалов О.О.

 

Згідно з графіком

Участь учнів ЗОШ району у святі дитячої творчості “Жива вода - Дельта”

м. Харків

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Шаповалов О.О.

 

Згідно з графіком

Участь учнів ЗОШ району у обласній виставці-конкурсі писанкарства “Українська Великодня писанка”

м. Харків

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Шаповалов О.О.

 

Згідно з графіком

Засідання Комісії з питань захисту прав дитини

Служба у справах дітей

райдерж­адміністрації

 

Начальник служби у справах дітей райдерж­адміністрації Діденкова Л.І.

 

Згідно з графіком

Комплексні спільні профілактичні рейди

Територія району

 

Начальник служби у справах дітей райдерж­адміністрації Діденкова Л.І.

 

Згідно з графіком

Засідання державної надзвичайної протиепізоотичної комісії

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

 

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

Згідно з графіком

Засідання робочої групи з питань реформування житлово-комунального господарства

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації Говорова М.М.

 

Згідно з графіком

Засідання конкурсної комісії з питань часткового відшкодування з місцевих бюджетів відсоткових ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого і середнього підприємництва для реалізації інвестиційних проектів

Кабінет № 11

райдержадміністрації

 

Начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації Мироненко Л.М.

 

Протягом місяця

Моніторинг стану розрахунків підприємств району за комунальні послуги

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації Говорова М.М.

 

Протягом місяця

Проведення перевірки щодо дотримання бюджетної дисципліни, якості планування бюджету та подальшого вдосконалення бухгалтерського обліку та звітності в Глушківській та Кругляківській сільських радах

Фінансове управління райдерж­адміністрації

 

Начальник фінансового управління райдерж­адміністрації Потапова А.С.

 

Протягом місяця

Моніторинг стану установки лічильників на артезіанські свердловини

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації Говорова М.М.

 

Протягом місяця

Перевірка готовності організацій, підприємств та установ району щодо організації протипожежного захисту лісових зон та готовності реагування у випадку виникнення великих пожеж в екосистемах у весняно-літній період 2015 року

Територія району

 

Завідувач сектору цивільного захисту райдерж­адміністрації Потєхіна Л.О.

 

Протягом місяця

Перевірка організації профілактично-виховної роботи в навчальних закладах району

ЗОШ району

 

Начальник служби у справах дітей райдерж­адміністрації Діденкова Л.І.

 

Протягом місяця

Місячник правових знань

ЗОШ району, територія району

 

Начальник служби у справах дітей райдерж­адміністрації Діденкова Л.І.

 

Протягом місяця

Участь керівництва райдержадміністрації в засіданнях виконкомів та сесій сільських рад району

Сільські ради району

 

Керівництво райдержадміністрації

 

Протягом місяця

Проведення І туру щорічного Всеукраїнського конкурсу “Кращий державний службовець”

Відділ організаційно-кадрової роботи апарату

райдерж­адміністрації

 

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

Протягом місяця

Участь керівництва райдержадміністрації в сходах громадян та зустрічах з трудовими колективами господарств та установ району

Територія району

 

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації Тугумова Т.І.

 

Протягом місяця

Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями

Управління праці та соціального захисту населення

райдерж­адміністрації

 

Начальник управління праці та соціального захисту населення

райдерж­адміністрації Польоха О.І.

 

Протягом місяця

Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення (облік, встановлення черги, надання путівок, виплата компенсації за невикористану путівку)

Управління праці та соціального захисту населення

райдерж­адміністрації

 

Начальник управління праці та соціального захисту населення

райдерж­адміністрації Польоха О.І.

 

Друга декада

Вивчення стану забезпечення режиму секретності у зв’язку з виїздом в іноземні країни громадян, яким надано допуск та доступ до державної таємниці

Сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдерж­адміністрації

 

Завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдерж­адміністрації Чалий П.А.

 

Друга декада

Засідання районної координаційної ради з питань дорожнього руху

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації Говорова М.М.

 

Друга декада

Засідання районної робочої комісії з обстеження аварійних дерев полезахисних лісосмуг в охоронних зонах повітряних ліній електропередач 6-150 кв

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації

 

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації Говорова М.М.

 

Друга декада

Засідання районної Координаційної групи з питань захисту прав споживачів

Кабінет № 11

райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації Мироненко Л.М.

 

Третя декада

Вивчення стану планування та підготовки до нормованого забезпечення населення продовольчими і непродовольчими товарами в особливий період в органах місцевого самоврядування

Сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдерж­адміністрації

 

Завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдерж­адміністрації Чалий П.А.

 

Третя декада

Засідання комісії з питань розпорядження землями за межами населених пунктів району

Кабінет голови райдержадміністрації

10.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

Третя декада

Засідання районної комісії з питань обстеження підприємств заготівлі і переробки металобрухту

Кабінет № 11

райдержадміністрації

 

Начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації Мироненко Л.М.

 

Керівник апарату

районної державної адміністрації                                       О. Кубрак

 

Тугумова

Переглядів: 8
Дата публікації: 09:16 19.03.2015
Версія для слабо- зорих